Na Međumesnoj autobuskoj stanici zamenjen je krov nadstrešnice i uređene su elektroinstalacije, kompletno je ofarbana ograda, te je počelo asfaltiranje pešačkih staza i peronskog prostora za pristajanje autobusa.
Sadašnja autobuska stanica je u postupku legalizacije, zar to nije sramota za NS. Nova autobuska stanica ima odobrenje za gradnju i uopotrebnu dozvolu bez procene uticaja na životnu sredinu. Neko je uzeo debele pare, jer je procena uticaja bila preduslov za upotrebnu dozvolu po Rešenju Gradske uprave za zaštitu životne sredine broj VI-501-39/07 od 13.02.2007.g. I nikom ništa kao i za Kontrast, izgorela deca i šta ima veze!
Novi Sad zasluzuje jednu novu modernu autobusku stanicu.Ovo sto se trenutno radi je bacanje para jer se nista posebno nabolje nece promeniti. Stanica je nekomforna kako za putnike tako i za prevoznike koji koriste tu staniocu.Jos je primetno da ima viska zaposlenih na toj stanici jer cesto se moze primetiti kako pored kioska gde ulaze autobusi sede po 3-4 uniformisana radnika koji pomeraju klupu u hlad kako se sunce pomera.
Putnicka vovozila kao i taksi vozila nesmetano ulaze na dolazne perone i mesto za parkiranje autobusa,a pesaci nekontrolisano se krecu po svom stanicnom prostoru koji je namenjen za kretanje autobusa.
Sve u svemu zalosno.
Nadam se da je predviđena i nabavka kolica za prtljag kao na aerodromu. Zgodno bi bilo da se prtljag tako prenese do stanice gradskog prevoza, taksija ili parkinga koji su relativno daleko od izlaznog, a još dalje od ulaznog perona.
I molim Vas dokle više naplaćivanje ulaska na peron!!? Šta dobijam za uzvrat, koju uslugu? Nemam ništa protiv naplaćivanja stanične usluge ali za uzvrat očekujem uslugu
Kako se to sad u kampanji izbora a ne ranije, dešavaju površna "umivanja" u GSP N.Sad, da bi se namaklo još nešto novca za Ligu za pokrivanje troškova bilborda g.Jerkov, koji su najbrojniji u gradu i okolini!!! A i direktor mora svoj procenat staviti u džep, za nedajbože ako to posle izbora ne bude mogao i bude smenjen, iako je nazovi "demokratskim i poštenim konkursom" izabran za direktora!
Sto se tice renoviranja smesno. Koliko sam video menja se krov na peronima umesto onih ploca sada stavljaju limene ploce, koje izgledaju ruznije nego sto su ove bile.
Jos samo da malo poboljsaju kvalitet karata jer su tako slabo spojeni deo koji ostaje putniku i deo koji ide kondukteru, da se veoma lako mogu odvojiti i onda ostaje pitanj da li ce kondukter da prihvati takvu kartu...
Kada pročitaš tekst, rekao bi čovek "Auuu, svaka čast"!!! Kad ono jedno veliko ništa! A i svako i svašta danas otvara i renovira, katastrofa. Uskoro će biti vest kako je neko promenio dugme na kaputu i u taj projekat je uloženo milion dinara, očekuje se nabavka nove igle i konca.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sređivanje autobuske stanice
Novi Sad
•03.05.2012.
•10:29 > 10:42
Komentari 12
ovca
Milan
Slusalac
Putnicka vovozila kao i taksi vozila nesmetano ulaze na dolazne perone i mesto za parkiranje autobusa,a pesaci nekontrolisano se krecu po svom stanicnom prostoru koji je namenjen za kretanje autobusa.
Sve u svemu zalosno.
AHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
I molim Vas dokle više naplaćivanje ulaska na peron!!? Šta dobijam za uzvrat, koju uslugu? Nemam ništa protiv naplaćivanja stanične usluge ali za uzvrat očekujem uslugu
boba n
anarhista
@ Mamika
Kada pogledas vecinu putnika na sta lice i kako se ponasaju sa pravom moze da se kaze da stanica lici na ZOO-vrt.
Mamika
mobutu
Putnik
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H