Novi Sad
15.05.2012.
07:09 > 07:14
Prema podacima Saveza biciklista Vojvodine, godišnje u Novom Sadu bude ukradeno najmanje hiljadu bicikala, ali je taj broj verovatno veći jer građani mahom ni ne prijavljuju krađe, jer smatraju da nema šanse da im se bicikli vrate.
  • ana

    20.07.2012 22:17
    Novi Sad kao uredjen grad ili divlji zapad?
    ja sam za protest, ovo je vise prevrsilo svaku meru zdravog razuma.
  • x

    16.05.2012 18:26
    U roku mesec dana ukradena su nam dva bicikla. Gospodo predsednicki kandidati,želite naših šest glasova. Ja od vah zahtevam da ih nađete. Ne da mi date zamenu. Hoću svoje. Hoću da država radi svoj posao. Hoću ono što mi je ukradeno.
  • Vlada

    16.05.2012 13:20
    @Ivan - @ Anonimus - Pomoc :)
    Mislim da još uvek imaju Abusove sprave oko 40e, ja uzeo pre godinu dana:)
  • NiDžo Šetač

    16.05.2012 10:54
    @ Milos - kradu i jeftine bicikle
    Miloše, za takve stvari se ne psuje država. Možeš slobodno da se naj***š matere i lopovima pilićarima. Oni su van dometa svake države, pa makar ih povremeno streljali i sekli im ruke/mali je to procenat kažnjenih/
  • Ivan

    16.05.2012 06:11
    mišljenje
    ja ne silazim sa bajsa već godinama.
    jedno vreme mi je bio osnovno prevozno sredstvo sada malo manje...
    od dva komada koja imam ni jedan nikada nije ni imao pokušaj krađe.
    ovo je zbog pažnje gde i kada ih ostavljam ali i vremena koje će provesti zaključani. naravno lanci i sajle koje koristim su 30-40 evra plaćeni...
    što se noćenja tiče isključivo u stanu, nikakve biciklane i slično....
    znam da ne može svako da drži bicikl u stanu ali šta ja tu mogu, moji su na sigurnom...
  • Pekos021

    16.05.2012 06:11
    @JA - Svaka čast
    Kao i "roza" majica!;-)
  • Ivan

    16.05.2012 06:08
    @ Anonimus - Pomoc :)
    ideš bulevarom oslobođenja ka stanici.
    posle supa skreneš desno ka slovačkoj ulici u ulicu dimitrija avramovića, mada im adresa pripada bulevaru...
    kada uđeš u tu ulicu sa leve strane na kraju te prve zgrade nalazi se RIS CYCLING SHOP.

    http://www.ris-cycling.com/index.php

    moj predlog za zključavanje je da uzmeš nešto od firme ABUS. na njihovim proizvodima imaš obeležene nivoe sigurnosti obeležene brojem. ne uzimaj ispod sedmice. ciljaj neki lanac za motor pre nego da uzimaš nešto za bicikl...

    ne znam šta sada imaju, znam da su ih ranije imali...
  • 15.05.2012 22:58
    Samo u Srbiji 2

    Bart: Dad. Dad! [Homer stops laughing] Do you really wanna get rid of this trampoline?
    Homer: [sober] Uh-huh.
    Bart: Observe – a bike lock. [locks trampoline to a post] Now just turn around and count to three. One, two, three. [looks behind to see Snake straining the lock with wire cutters] Duh ... Better make it five. (click)
    Snake: All right! I got me a bed.
  • Milan

    15.05.2012 22:00
    E svašta, pa sigurno jedna te ista osoba ili banda je uključena u većinu tih krađi. Što je toliki problem postaviti neki uređaj u bicikl i ući u trag lopovima? Naravno da se hoće to bi se i uradilo, ali je problem što se neće...
  • :)

    15.05.2012 20:15
    Хасаанееееееее врати мој бицикли!
  • Mel

    15.05.2012 18:43
    @ pomoc
    ja sam kupio pre 2,5 godine ovaj, u Novom Sadu, bilo ih je po radnjama (i cene su bile razlicite, obidjite malo vise). Mislim da je kostao oko 3200din

    http://abus.de/us/main.asp?ScreenLang=us&sid=69256228220245715052012109931267&select=0104b02&artikel=4003318433078

    nadam se da nece biti shvaceno kao reklama, nisam uvoznik ni prodavac :)
    Ali, opet, kvalitetnija zastita samo smanjuje rizik, na Vama je da procenite kako cete ga i gde vezivati. Ja se ponasam potpuno slobodno, zato sto imam malo bolju zastitu i zato sto ne zelim da robujem stvarima. Jendostavno, bicikl mi treba da ga vozim, ne da ga cuvam. Ako neko uspe da ga ukrade, cestitacu mu na upornosti, i naravno necu prijavljivati policiji. Za prosli ukraden bajs, inspektor u stanici mi je rekao da mi je najpametnije da odem i ja ukradem neki bajs, jer od mog nema nista. Eto, koliko ih je briga...
  • Oki

    15.05.2012 16:42
    @Душан
    Zaključivanje ti je na nivou pameti fikusa.. predškolskog uzrasta.
  • Душан

    15.05.2012 15:39
    Бицикл
    Мени је полицајац чим је дошао рекао да се не надам и да су сви бицикли украдени у Новом Саду већ у Старој Пазови (или у неком другом месту у широј околини, заборавио сам већ)... Значи, милиција зна где заврши већина бицикала, али их ваљда мрзи да их траже...
  • Miloš

    15.05.2012 15:27
    Država koja STIMULIŠE i PODRŽAVA lopove!!! Kad nam iz novina i medija ne izbijaju Žapci,Budale,Mutavi i Kan Kanovi... Pa krađa bicikla je rutinska stvar,vidite da policija ni ne izlazi na uviđaj...
  • milos

    15.05.2012 14:05
    kradu i jeftine bicikle
    pre dve nedelje neko je ukrao pony bajs koji vredi oko 50 eura.bajs je bio vezan u biciklarniku u zgradi,u gogoljevoj ulici,a lopovcina je nekako otkljucao katanac a onda presekao lanac ... kako je krenulo jos malo ce krasti i one decije trotockase xD j.... ti drzavu.
  • 15.05.2012 13:59
    Samo u Srbiji!


    http://www.youtube.com/watch?v=xYLtxcqaLnU
    http://www.youtube.com/watch?v=ZbklkFuFk-4
    http://www.youtube.com/watch?v=5WeEq_SxNRc
    http://www.youtube.com/watch?v=e_wLq9F1LOE

  • 15.05.2012 13:50
    Pomoc :)
    Mel
    da li mozete da mi kazete gde ste kupili taj lanac od 40e?? Skoro sam kupila bicikl i sad hocu da kupim neki dobar lanac da ne bih i ja prosla kao vecina nasih sugradjana...I treba da organizujemo neke proteste ispred Supa zbog tolikih kradja!!!
  • Vojvodjanin Republikanac

    15.05.2012 13:29
    Da imamo svoju vojvodjansku policiju ovo se ne bi desavalo
  • TT

    15.05.2012 12:36
    nema mehanizma
    za suzbijanje toga. vi ako mu sami presudite, idete na robiju to vam je jasno, još ćete mu i odštetu platiti.
    policajaca nema dovoljno da uvek budu tu kada vam neko digne bajs.
    Policija uglavnom zna ko se bavi ovde takvim stvarima, i trebali bi redovno da ih mlate. Ali ko zna, možda im daju procenat...
    Elektrode na korman! Dovoljno jak kondenzator pa kroz ruke...
  • JA

    15.05.2012 12:22
    Ljudi!
    Prestanite vise da govorite "BICIKLOVI" gramaticki skroz pogresno!!! I ruzno za cuti, kao usput i "vislji" a to i mnogi profesori na fakultetu govore! Slazem se da je daleko veci problem od gramatike kradja ali ipak obratite paznju, izrazavanje bar mozete da promenite.
  • Vlada

    15.05.2012 12:08
    @Mamika
    E pa svakom bicikl po meri - nekom je to strast ili zanimanje pa kupuje stvarno skupe bicikle, neko voli da da par stotina evra da može s njim vikendom i na Frušku ili do Subotice, a neko ga koristi ko ozbiljno prevozno sredstvo i sabije po gradu i par hiljada km godišnje, pa mu treba ozbiljan bicikl. Neko, sa druge strane, pljuje sve gore navedene zato što misli da su mu oni krivi jer ima samo 40e da izdvoji za bajk, ili, što je mnogo gore, ne zna za bolje i misli da 10-tak km nedeljno na razvaljenom jednobrzincu predstavlja aktivno voženje bicikla. Osim toga, očigledno je da su te prevarili, jer ako ti nisu ukrali nevezan bicikl, to samo znači da ne vredi ni 10e, a kamoli 40e.
  • bo

    15.05.2012 11:32
    Nama su ukrali bicikl iz dvorista, usred dana. Komsije videle, tako da smo znali ko je doticni. Otisli u policiju, prijavili i rekli ime i adresu lopova i opet nista. Sramota.
  • rotkva

    15.05.2012 11:32
    ukrali bicikl mom sinu ispred matice srpske. odemo zajedno u mup, a uniformisano lice pita: "dje ti je matce srpske". ja kazem: "nista, hvala, dovidjenja" i kupim decaku nov bicikl.
  • Mirko

    15.05.2012 11:12
    pa policija je deo biciklisticke mafije
    Stvarno je jako tesko za poverovati kako kriminalci neopazeno prodju policiji ispred nosa. Sto se kradje bicikala tice, npr. postoje tzv uvoznici "polovnih" bicikala iz Nemacke, koji na cikloberzi i sl. sajtovima prodaju bicikle vredne 1000 eur, za tricavih 200 eur.
    To su marke bicikala kojih u krugu od 500 km nema za kupiti, pa ako je neko i kupio bicikli napolju negde, nemoguce je da jedan lik poseduje 20 takvih..Radi se jasno i glasno o biciklima koji su kradeni u recimo Nemackoj ili Austriji.
    Ovde se prodaju ispod cene, a prodavac za 20 takvih bicikala zaradi par hiljada eura.
    Kako je moguce da neko uveze 20 kradenih bicikala i otvoreno ih prodaje u oglasima?
    Policija ne zna ili ne zeli da zna, ili ucestvuje?
  • Novosadjanka28

    15.05.2012 11:00
    eehh
    Kad bi bilo osiguranje za bajs.
  • Bombon

    15.05.2012 10:28
    E hvala bogu da je neko konačno posvetio bar jedan
    naslov! Ova brojka je i daleko veća, a dragi nam gradonačelnik reklamira sa bilborda 38km novih biciklističkih staza! Nadam se da će njemu neko ukrasti bicikl, načelniku policije takođe.. pa im onda možda dođe iz dupeta u glavu da je ovo grad SITNIH LOPOVA koji terorišu građane bilo da im beskrupulozno kradu biciklove iz podruma, vade akomulatore iz parkiranih kola ili džepare po autobusima. Ja samo pitam DOKLE?? Šta treba da se desi da nas gospoda policajci i sudije reše ove pošasti? Bukvalno ne poznajem osobu kojoj u zadnjih godinu dana nije nešto ukradeno na ovaj način.
  • Mamika

    15.05.2012 10:25
    ???
    Makojih 1000 biciklova? Pa nije Novi Sad Amsterdam pa da se voze toliki biciklovi? A i zašto kupujete tako skupe biciklove? Moj je plaćen 40.Eura pre pet godina i nikad ag ni ne zaključavam i niko ga ne ne dira!
  • 15.05.2012 09:59
    Posto po njihovom nema smisla vijati lopove ako su ukrali nesto do 15000 din. da li to znaci da bi mogao da odem u bilo koju radnju i da uzmem sta god da mi treba do 15000 din i da ne platim ?? E sad stvarno ne razumem zasto se ljudi zale za male plate ako mogu za dzabe da "uzimaju" ....
  • ua

    15.05.2012 09:54
    brzinci
    Ne znam zašto ljudi ovde potenciraju da se kradu samo skupi biciklovi, preko 200e. Kradu oni našta naiđu, što kaže nešto, svaki im sigurno donosi novi fiks... Jedino ste bezbedni ako baš imate poniku, dokazano najbolji bicikl ikada :)
  • Elen

    15.05.2012 09:43
    @Jovo Limanac
    U pravu si za gradjevinske radnike. Oni su glavni preprodavci ukradenih biciklova. Milicija bi trebala time da se pozabavi, a neistrazivanje ukradene imovine do 15000 dinara, sto je cela jedna plata u Srbiji, je teski idiotizam naseg pravosudja. Treba da ih je sramota.
  • Bojan

    15.05.2012 09:40
    tamo-amo...
    Apsurd. Ljudi kojima je ukraden bicikl, kupuju bicikl za koji znaju da je ukraden. Otprilike ovako to izgleda, ukraden u BG, prodat u NS. Ukraden u NS, prodat u BG.
  • 15.05.2012 09:38
    @Mile
    Kako se meni ništa slično nije desilo, nego su najnormalnije primili prijavu i još rekli da čuvam obavezno papire, ako se nešto nađe. Kako se to desi samo onima koji obavezno u komentaru imaju i neki politički marketing..
  • abc

    15.05.2012 09:30
    Nekada davno je milicija radila sačekuše i za sitnije stvari i onda prebijala kriminalce bez suda. Pričao mi bivši komandir policije da je on lično jednom čekao na drvetu sakriven 3 dana i čekao da lopov obije salaš jer je taj isti salaš bio na meti lopova više puta. Kada je lopov stigao, komandir je pozvao pojačanje, odmah su ga uhvatili, spakovali u vreću, stavili u gepek, odvezli 100km dalje na neku njivu, tamo ga prebili i ostavili. Mojoj poznanici su pre mesec dana ukrali bicikl, otišla na policiju da prijavi da ih ne zove i kaže da jedva ih je naterala da naprave zapisinik iako su je oni ubedjivali da je nikada neće naći i da nema smisla da prave zapisnik. A šta mi treba da radimo sada? Ako ja vidim čoveka koji mi krade bicikl, dok pozovem policiju i dok oni dođu on može da ode sa tim biciklom na drugi kraj grada. Ako ga ja uhvatim, dobiću poziv od suda jer sam napao bez razloga čoveka i moraću još da platim sirotom odštetu za pretrpljenu duševnu i fizičku bol. A ako i nađu čoveka, moj bicikl košta manje od 10000 dinara pa ga država neće krivično goniti, nego ću morati ja a na kraju ću verovatno izgubiti više živaca, novca i vremena nego što vredi bicikl. U ovoj bednoj državi su krinalci zaštićeni više od belih medveda. Tuga i žalost.
  • w

    15.05.2012 09:27
    re: Marko
    Slažem se sa tvojim komentarom i trebalo bi predložiti da kada se bude vozila sledeća "Kritična masa" (poslednji petak u mesecu), na kratko zastane ispred zgrade Supa i da im se preda papir sa zahtevom da rade svoj posao i pronalaze biciklove i lopove. Sve to najaviti i medijima, koji će jedva dočekati protest ispred Supa, pa makar on trajao i 5 min.
  • struju u bicikle

    15.05.2012 09:27
    Zbog ovoga bukvalno izbegavam da vozim bicikl po gradu, osim ako ne idem do faksa (Filozofskog, stajalište za bicikle je odmah do kantine pa je teže ukrasti ga) ili ako do druga/devojke (jer mogu da ga ostavim kod njih u stanu).

    Otići npr. do biblioteke ili na trening na Spens je postala misaona imenica. Na Spensu su mom treneru već dva puta ukrali bicikl, a stajalište em ima kameru em stoji na pišljiva 2m od portira! Poslastica: milicija nije ni htela da pregleda snimak, nego je trener izmuljao da ga on sam pregleda (poznaje domare), pa da tek onda daje opis lopova policajcu.
    Biblioteku da ne spominjem, kontam da bi mi ukrali bicikl dok stignem do autora na A...
  • mrva

    15.05.2012 09:18
    Znate li za onaj dogadjaj kada je lopov poceo da krade zavezan bicikl i prisao mu policajac... lopov se snasao pa objasnio panduru kako mu se zaglavio katanac na njegovom biciklu i mora da ga presece... I tako pandur pomogne ovome da presece lanac i odnese bajs. Nije vic, dogodilo se u NS!!!
  • Bili

    15.05.2012 09:06
    e, Srbijo...
    Ljudi, ovo je samo deo sire price o bezakonju u ovoj zemlji i zastiti sitnih krimosa. Limit od 15000 din je totalni nonsens. Svaka kradja je kradja, pa cak i reketiranje male dece u skolama. Bio sam pre mesec dana sa sinom na testiranju za skolu. Kaze psiholog da je postoji velik problem sa decom, cak i sa djacima 3.razreda, koji traze pare od 1.razreda!!! Alo? Pa ovo je pljacka, a ne decija igra. Sta ce taj klinac da radi u 8. ili kad bude imao 25 godina? sta ja da radim sa mojim buducim prvakom? da ga saljem na neku borilacku vestinu, pa ko koga? Da i moj posle postane takav?
    Gde su oni zakoni od nekad prema kojima je roditelj isao u zatvor ako mu dete napravi neku glupost? Gde su mehanizmi da kazemo kontrole nad maloletnicima? Gde su famozne baze podataka sitnih lopova i kriminalaca/narkomana koje navodno poseduje policija?
  • mile

    15.05.2012 08:58
    meni su ukrali bicikl i snimljeni su kamerama a kad sam prijavio u radnickoj i ispricao da postoji video snimak onaj je to lepo evidentirao i slatko se nasmejao a na pitanje hoce li biti neke vajde od prijave opet se nasmejao. ovo je treci koji su mi ukrali i zena me naterala da se blamiram sa prijavom. nemamo mi miliciju imamo ivicu malog slobicu.
  • Mel

    15.05.2012 08:51
    lacan, katanac
    Ako neko vec kupi bicikl od 200+ evra, treba da ulozi u zastitu. Kao i kod svega, lopov ce u 99% slucajeva operisti jedino ako brzo moze da izvede "radnju". Zaboravite na par stotina dinara skupe sajle, kolko god da treba vremena da se one prerezu, slaba tacka su im brave. Lome se i samelju jednostavnijim klestima.

    Ne zelim da reklamiram, ja sam svoj lanac platio 40e, vredan bajs mi stoji uvek po zgradama vezan za gelendere, jednom je neko pokusao da ga ukrade i samo uspeo da slomi plastiku oko brave lanca. Naravno, ne kazem da je nemoguce ukrasti moj bajs, ali potrebno je mnogo vise vremena nego sto je prosecan lopov spreman da izdvoji, da ne pricam o alatu koji mora da nosi sa sobom.
  • Capriolo

    15.05.2012 08:39
    GPS
    Uvesti gps u bajkove!!!
  • Marko

    15.05.2012 08:28
    :|
    Ovo je izuzetno važan problem, jer onemogućava etabliranje bicikla kao prevoznog sredstva u Novom Sadu. Ljudi često smaknu sa uma da je krađa bicikla zapravo krađa imovine, da su te krađe veoma jasno koordinirane i da je policija dužna da spreči takav trend. Da smo bilo kakav grad već bismo do sada napravili barem jedan protest ispred zgrade MUP-a. Ja volim svoj bicikl!
  • pix

    15.05.2012 08:12
    seci ruke lopovima
    Ja bas nameravam da kupim neki skuplji bajs, a nakon sto sam procitao odakle su sve ljudima krali biciklove, nisam siguran da li je dovoljno bezbedno u mojoj sobi da ga drzim :)
  • cyklosaurus

    15.05.2012 08:04
    Milicija
    Nedostaje sluzba koja se nekada zvala milicija.
    Oni su RADILI posao, za koji su dobijali platu.
    Ovi danas, BORAVE na poslu tj. NE RADE i zovu se policia.
    Nisu bas svi takvi, ima i drugacijih - ali ih je malo.
    Pisem iskljucivo o temi: ukradeni biciklovi i skuteri 50ccm.
    Dakle, meni je ukradeno u poslednjih 10 godina 4.bicikla i 1. scooter.
    I nista.
  • 15.05.2012 07:31
    Ova glupost sa 15000 limitom samo poziva klince da se vezbaju, da budu ministri i bizmismeni kada porastu. Bravo Dacicu, drzi te navike u Zitoradji.
  • alo alo

    15.05.2012 07:30
    Teleport
    U Novom Sadu je otkrivena teleportacija. Bicikli nestaju po ulicama, zgradama, biciklanama a pojavljuju se na najlonu! A objasnjnje za tu cudnovatu pojavu, ne zna niti trazi ni policija, ni politicari ni ama bas niko u gradu! Svi samo slatu ramenima. Tako je kako je. Ako vam se nesto izgubi, potrazite isto to na najlonu za male pare! Neverovatno cudnovata pojava.
  • jova limanac

    15.05.2012 07:28
    Pre koju godinu, ušao čovek u prodavnicu na minut, nije ni vezao bicikl, i naravno ostao bez njega. I dok smo pregledali snimke sa kamera, pričao mi je da narkomani obično iskoriste takve prilike, sa pozajmljenim biciklom odu do prvog gradilišta, za neku siću daju majstorima Crnotravcima i sličnim "gastarbajterima", i onda ovi kad odu kući za vikend preprodaju po daleko većoj ceni. I narkomanima lepo, jer se "urade" od tih para, i zidarima lepo jer pokriju putne troškove do kuće i nazad, jedino vlasnicima biciklova nije baš "mindegy"...
  • w

    15.05.2012 07:28
    E ovako
    Trošak tih 1.000 ukradenih biciklova bi trebalo da sneose policija i tužilaštvo u Novom Sadu, pa da vidim da li bi onda i jedan zafalio... sramota
  • Zizizi

    15.05.2012 07:26
    evo rešenja
    prebijati one koji budu uhvaćeni na delu.
    ili pustiti struju u bicikl.
  • Zizizi

    15.05.2012 07:25
    prijatelju
    ako si ti bicikl od 500€ ostavio u dvorištu zgrade... jedino da si ga betonirao.
    Puno sam razmišljao o ovome, i nisam pronašao realno rešenje, nema ga, osim suzbijanja narkomanije.
    Meni je bicikl ukraden pre nekoliko godina sa ulaza na fakultet između 08-12h , tj prepodne...a bio vezan onom sajlom za motore debelom, nije ostala ni mrvica.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna