Novi Sad
04.06.2012.
05:41
Predstavnici zaposlenih iz Neobusa i Gradski odbor sindikata metalaca predložiće sutra predstavnicima pokrajinske administracije i Razvojne banke Vojvodine da se Fabrika autobusa Neobus pripoji Gradskom saobraćajnom preduzeću "Novi Sad".
  • Munjeviti

    06.06.2012 06:11
    Bla, bla ...
    Uskoro ćeš i ti dragi Jo biti bez plate, pa ćeš sa
    zakašnjenjem shvatiti o čemu se radi. Naravno ja od
    tebe i tebi sličnih nisam ni očekivao da shvatite o
    čemu se radi. A što se tiče ozbiljnih kupaca iz branše
    bilo ih je, ali se postavlja pitanje ko ih je sprečio
    da dođu u Novi Sad, jer ih je negde bilo u zadnjih 10
    godina preko 25. Tu ne računam samo Neobus već i druge
    firme i samostalne investitore. Očigledno si neobavešten...
  • Plata

    05.06.2012 11:34
    Nema plate
    Ovi sa državnih jasala neka ćute. Sve plate koje su dobili, dobili su od privrede koja crkava od tolkih trutova.
  • Ružica

    05.06.2012 11:18
    Podrška radnicima Neobusa!
    Ideja o spajanju GSP-a , NEOBUSA i ATP "VOJVODINE" davno je trebala da se realizuje grad bi rešio problem 3 preduzeća .Novi Sad bi imao svog sopstvenog provoznika i proizvođača autobusa kao Beograd i Niš.
  • ava

    05.06.2012 11:09
    samo neobus
    Neka se jave oni koji nisu primili 8 plata pa da razgovaramo, a ne kreteni koji mosle samo na sebe .
  • VASA

    05.06.2012 09:51
    DIREKTORI I REKTORI
    Bivsi direktori, Mitrakovic,Lukac i sada Kijac zajedno sa Ananijem su kovci srece radnika u Neobusu koji su uvek daleko vise radili nego nego oni u javnim preduzecima i to za bedne pare.
  • Lala

    04.06.2012 17:24
    Banacanin
    Mozda da Bane Sirak preseli Neobus u Botoš plati pet miliona evrica i fabrika postane baza za remont banatskog sirka i šora diljem nepreglednog Banata.Kakve gluposti padaju na pamet radnicima posle decenije srpskog kapitalizma,hoce da uživaju a da im ne uđe....zVA
  • Vaskez NS

    04.06.2012 09:55
    Hoću i ja u javno preduzetje !!!
  • Slusalac

    04.06.2012 09:00
    Da se Vlasi ne dosete.
    Nije njima problem "Neobus" vec atraktivno zemljiste na kome je JGSP Novi Sad.
    Ideja o spajanju GSP-a , NEOBUSA i ATP "VOJVODINE" je potekla od jednog od premijera pokrajinske vlade gosp.POmoriskog jos pre privatizacije ATP VOJVODINE,
    da bi se GSP izmestio u industrijsku zonu JUG a sadasnja lokacija gradskog prevoznika pretvorila u gradjevinsko zemljiste. Takodje ce i GRADSKO ZELENILO izmestiti verovatno na Rimske Sanceve.
    Posto su dva od ova tri preduzeca upropastena taman ih prikaciti GSP-u da i ono brze propadne.
    Sa pravim i postenim ljudima na celu novo formiranog preduzeca i proverenim strucnjacima iz domena saobracaja to preduzece bi imalo perspektivu,ali znajuci nase ljude od toga nema nista.
  • Miloš

    04.06.2012 08:29
    Uhhh
    Kako mi se čini, na vidiku je novo poskupljenje karata u gradskom i prigradskom saobraćaju.
  • Yipi

    04.06.2012 08:00
    Da da ih usvoji gsp koji je toliko prenatrpan radnicima da bi ih pola mogli otpustiti i da bi i dalje funkcionisali normalno. I jos im samo fale jos 220 radnika da trose jos vise para i prave jos vece gubitke...

  • Pavle Gajicki Oskar

    04.06.2012 07:09
    Samo napred
    Svi u skute javnog preduzeća,jedini je spas.
  • Mirko

    04.06.2012 06:20
    Biznis
    A sta ste vi ocekivali? Bas je Muhamedali Margabi strucnjak u gradnji autobusa. Da vas je kupio Volvo ili neka druga firma, pa da napravi nesto od vas. Ovako hocete da se pripojite GSP-u kako bi jos manje radili.

    Bolje pokusajte da izvezete koji autobus i da radite kako treba ionako nam drzava grca u dugovima, samo vi jos falite drzavi i gradu...
  • Jo

    04.06.2012 05:54
    Ajmo ajde
    A šta je sa arapinom.Sad ćemo dodati još 220 usta na onaj nakrcani brod zvani GSP i pola grada se vozi mufte a onda će ostali da plaćaju njihove banje i letovanja

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna