Predstavnici zaposlenih iz Neobusa i Gradski odbor sindikata metalaca predložiće sutra predstavnicima pokrajinske administracije i Razvojne banke Vojvodine da se Fabrika autobusa Neobus pripoji Gradskom saobraćajnom preduzeću "Novi Sad".
Uskoro ćeš i ti dragi Jo biti bez plate, pa ćeš sa
zakašnjenjem shvatiti o čemu se radi. Naravno ja od
tebe i tebi sličnih nisam ni očekivao da shvatite o
čemu se radi. A što se tiče ozbiljnih kupaca iz branše
bilo ih je, ali se postavlja pitanje ko ih je sprečio
da dođu u Novi Sad, jer ih je negde bilo u zadnjih 10
godina preko 25. Tu ne računam samo Neobus već i druge
firme i samostalne investitore. Očigledno si neobavešten...
Ideja o spajanju GSP-a , NEOBUSA i ATP "VOJVODINE" davno je trebala da se realizuje grad bi rešio problem 3 preduzeća .Novi Sad bi imao svog sopstvenog provoznika i proizvođača autobusa kao Beograd i Niš.
Bivsi direktori, Mitrakovic,Lukac i sada Kijac zajedno sa Ananijem su kovci srece radnika u Neobusu koji su uvek daleko vise radili nego nego oni u javnim preduzecima i to za bedne pare.
Mozda da Bane Sirak preseli Neobus u Botoš plati pet miliona evrica i fabrika postane baza za remont banatskog sirka i šora diljem nepreglednog Banata.Kakve gluposti padaju na pamet radnicima posle decenije srpskog kapitalizma,hoce da uživaju a da im ne uđe....zVA
Nije njima problem "Neobus" vec atraktivno zemljiste na kome je JGSP Novi Sad.
Ideja o spajanju GSP-a , NEOBUSA i ATP "VOJVODINE" je potekla od jednog od premijera pokrajinske vlade gosp.POmoriskog jos pre privatizacije ATP VOJVODINE,
da bi se GSP izmestio u industrijsku zonu JUG a sadasnja lokacija gradskog prevoznika pretvorila u gradjevinsko zemljiste. Takodje ce i GRADSKO ZELENILO izmestiti verovatno na Rimske Sanceve.
Posto su dva od ova tri preduzeca upropastena taman ih prikaciti GSP-u da i ono brze propadne.
Sa pravim i postenim ljudima na celu novo formiranog preduzeca i proverenim strucnjacima iz domena saobracaja to preduzece bi imalo perspektivu,ali znajuci nase ljude od toga nema nista.
Da da ih usvoji gsp koji je toliko prenatrpan radnicima da bi ih pola mogli otpustiti i da bi i dalje funkcionisali normalno. I jos im samo fale jos 220 radnika da trose jos vise para i prave jos vece gubitke...
A sta ste vi ocekivali? Bas je Muhamedali Margabi strucnjak u gradnji autobusa. Da vas je kupio Volvo ili neka druga firma, pa da napravi nesto od vas. Ovako hocete da se pripojite GSP-u kako bi jos manje radili.
Bolje pokusajte da izvezete koji autobus i da radite kako treba ionako nam drzava grca u dugovima, samo vi jos falite drzavi i gradu...
A šta je sa arapinom.Sad ćemo dodati još 220 usta na onaj nakrcani brod zvani GSP i pola grada se vozi mufte a onda će ostali da plaćaju njihove banje i letovanja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Zaposleni u Neobusu spas vide u GSP-u
Novi Sad
•04.06.2012.
•05:41
Komentari 13
Munjeviti
zakašnjenjem shvatiti o čemu se radi. Naravno ja od
tebe i tebi sličnih nisam ni očekivao da shvatite o
čemu se radi. A što se tiče ozbiljnih kupaca iz branše
bilo ih je, ali se postavlja pitanje ko ih je sprečio
da dođu u Novi Sad, jer ih je negde bilo u zadnjih 10
godina preko 25. Tu ne računam samo Neobus već i druge
firme i samostalne investitore. Očigledno si neobavešten...
Plata
Ružica
ava
VASA
Lala
Vaskez NS
Slusalac
Ideja o spajanju GSP-a , NEOBUSA i ATP "VOJVODINE" je potekla od jednog od premijera pokrajinske vlade gosp.POmoriskog jos pre privatizacije ATP VOJVODINE,
da bi se GSP izmestio u industrijsku zonu JUG a sadasnja lokacija gradskog prevoznika pretvorila u gradjevinsko zemljiste. Takodje ce i GRADSKO ZELENILO izmestiti verovatno na Rimske Sanceve.
Posto su dva od ova tri preduzeca upropastena taman ih prikaciti GSP-u da i ono brze propadne.
Sa pravim i postenim ljudima na celu novo formiranog preduzeca i proverenim strucnjacima iz domena saobracaja to preduzece bi imalo perspektivu,ali znajuci nase ljude od toga nema nista.
Miloš
Yipi
Pavle Gajicki Oskar
Mirko
Bolje pokusajte da izvezete koji autobus i da radite kako treba ionako nam drzava grca u dugovima, samo vi jos falite drzavi i gradu...
Jo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H