Novi Sad
14.06.2012.
11:37 > 12:03
Predsednik Skupštine grada Novog Sada Aleksandar Jovanović razgovarao je danas sa direktorom Nacionalnog parka Fruška gora Dobrivojem Antonićem o mogućem uvođenju takse za prolazak teškog kamionskog saobraćaja preko ovog parka.
  • Andjelka

    15.06.2012 12:49
    Nije tacno da je samo LSV skupljao potpise.. medju nama je bilo clanova LSV koji zive u Petrovaradinu. Posto sam i sama licno ucestvovala u tome a nisam clan niti jedne stranke...takodje su ucestovali i udruzenje gradjana Petrovaradin i udruzenje gradjana Centar Petrovaradin a to su NVO kao i druga udruzenja a podrsku smo dobili i od drugih poznatih licnosti, da ih sada ne navodim. Takodje su ranije druge politicke partije i same navodile da je potrebno izmestiti saobracaj. Potrazite malo na internetu pa cete videti. Ako mislite da je lepo ziveti u tim ulicama gde prolaze teski kamioni otidjite jedan dan pa provedite tamo. Da zagadjenje postoji o tome govore projekti zastite a jedan je i tunel ispod Fruske Gore. Mogli biste sami da pomognete a ne da sirite demagogiju.
  • TT

    14.06.2012 21:43
    vrlo jednostavno
    ali policija/država neće da radi svoj posao. Šleperima je zabranjen ulazak u grad na mnogim mestima, pa ih niko ne kažnjava. uvlače se u male ulice koje su i za kola tesne, i nikom ništa. I to šleperi sa Bih, Hr... tablicama, ne samo domaći.
    Ja bi to rešio ovako:
    ZABRANJENO je šleperom sa prikolicom ulaziti u grad! Može autoputem pa do Luke Novi Sad, gde tovari u magacin ili u manje kamione pa vozi di oćeš.
    Nigde drugde ne sme da se vozi šleper sa prikolicom, bez nje može ako npr čovek živi negde na selu pa ga parkira kod kuće. Prikolice ostavljaj u luci ili u firmi koja je tamo ili pored autoputa, uostalom šta me briga vaš problem.
    Ljudima se kuće bukvalno raspadaju, razilaze se, a nadoknadu za to im niko neće plaćati.
  • Jovan2

    14.06.2012 16:37
    lsv je prikupio peticiju i predao je lsv-u kojom se trazi uvodjenje EKOLOSKE takse kojoj ce se znatno poboljsati materijalna situacija zaposlenih lsv radnika u lsv preduzecu :)
  • ns

    14.06.2012 15:02
    falim boga, svaka čast konačno!!!
  • semtex

    14.06.2012 14:49
    cena...
    I da cena bude veca od putarine autoputem!
  • DejanS

    14.06.2012 13:14
    Nego kako?
    Pa to vam je jeftinije nego tunel kojeg nece biti ni kada na vrbi zasvrbi...Kamioni neka idu autoputem a konacno poceti misliti malo Fruskoj Gori.
  • sdragan

    14.06.2012 13:11
    I sta sad? Uvodjenjem takse ce obustaviti prolaz kamiona kroz Petrovaradin? Ne razumem!
    Zasto jednostavno ne zabraniti prolaz kamionima i tacka!
    Samo oni koji imaju papire o primopredaji robe u Petrovaradinu,Bukovcu,Karlovcima,itd da se dozvoli prolaz...ostali STOP!
    I mirna Backa...a ovo uvodjenje takse je smesno...jer ce taksa sigurno biti jeftinija od placanja putarine za, recimo prevoz robe iz Novog Sada u Rumu auto putem.
  • 14.06.2012 13:00
    Pripreme za nove izbore?
  • petar

    14.06.2012 12:20
    i?
    šta s tim?"teški kamionski saobraćaj IZMESTI"...šta tu nije jasno?Prevoz će poskupeti za taksu i sve po starom.
  • 14.06.2012 12:16
    I treba.
  • o

    14.06.2012 12:09
    fala bogu
    da su se setili....osim ako nema mesto istovara na fuskoj gori ili stalno prebivaliste vlasnika... i treba
  • lili

    14.06.2012 12:09
    Eto vama razloga
    za ubiranje novih haraca.
  • paolo

    14.06.2012 11:52
    ...
    Ako moze Nemanja Kusturica da godinama uzima danak u novcu za prolaz kroz Mokru Goru, zasto ne bismo i mi naaplacivali.
    Zasto sami sebe ne volimo?
  • Pajko

    14.06.2012 11:47
    Teretnim vozilima treba zabraniti da prolaze kroz nacionalni park. Kao sto im treba zabraniti da voze vikendom, sto je praksa u svim drzavama Evrope.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna