Novi Sad
30.06.2012.
15:53 > 10:02
Dosadašnji gradonačelnik Novog Sada Igor Pavličić rano jutros ponovo je izabran na tu funkciju, a predsednik novosadskog odbora SPS-a Siniša Sević za zamenika gradonačelnika.

Komentari 135

  • Samo kazem

    03.07.2012 10:39
    Sta ja to cujem SPS prelazi u drugu kombijaciju po formiranju republicke vlade...
    ROdni nemoj mnogo da se raspakujes ni ti Jerkovka necete jos dugo
  • @Сремац - ПРВОБОРАЦ

    02.07.2012 10:08
    A usi rastu li rastu
    E moj, Sremac! Pa jos i prvoborac.
    Kad si se probudio, a ono usi narasle? Nije to jos nista. Ili menjaj ogledalo u kome se posmatras, ili ponovo na celo kolone. Druge ti nema. Iako ti ja savetujemn da uzmes drugo ogledalo. Ocigledno nemas srece.
  • @MAKI - ZA NOVOSADJANE

    02.07.2012 09:52
    Uprska ga Maki !!!
    Nisu proekti, ne kaze se proektovali, Maki...
    Ni tu nije problem, Maki. Ne zna covek sta je to, ne razume se, a voli da pise. Kad pise nije svestan cinjenice da lupeta.
    Ali da te sve projekte moze odraditi i najgluplji covek na svetu, to je samo tebi poznato.
    Uostalom, sve to zavisi i od ugla iz kojeg se posmatra. Ako bas nisi sasvim siguran u to sto si napisao probaj malo da promenis ugao. Ne moras misljenje.
  • Бачван, никад Војвођан

    02.07.2012 09:50
    ВојвоЂанерска посла.
  • 02.07.2012 08:45
    Jedino DSS nije demantovao dogovaranje sa DS i Bokanom. Sto?
  • Сремац

    02.07.2012 07:07
    ПРВОБОРАЦ
    Не могу да верујем да су се заборавиле сцене испред СПЕНСА са митинга,када је колона СПС-оваца са Слобиним сликама кренула улицом Димитрија Туцовића ка нама на платоу.па њихов митиг на Ушћу,па провокација са митингом у центру Београда после изборне крађе.Ало бре људи,где сте ви то залутали, јел то дошло време довиђења памети ?Не могу да замислим СПС-ДС-ЛСВ,а СПО и да не спомињем у Новоме Сау.Сањам,али ружне снове.
  • Miroslav

    01.07.2012 23:09
    Svi znamo da nismo imali za koga da glasamo. Sem onih koji imaju lični interes - materijalni. Ali ovo što se desilo noću u Novom Sadu, najprljaviji dogovori i dilovi, grabež oko funkcija i preduzeća - prevazilazi anarhiju i duboko je zagazilo u totalni kriminal! Nezapamćen i neviđen scenario, izrežiran po kafanskim kuloarima, salašima i vinskim podrumima - pljuvanje sa podsmevanjem svim Novosađanima, bez obzira za koga su glasali! Sve je bolje od ovoga što nam se dešava, ponovljeni izbori, vanredno stanje celog Grada, svake institucije od javnog značaja, prinudna uprava, zamrzavanje i detaljno preispitivanje od strane tužilaštva i milicije papirologije, od Kabineta Gradonačelnika, uprava, javnih i komunalnih preduzeća... Ovo je poslednja rasprodaja Novog Sada! Pred zatvaranje i bankrot!
  • MAKI

    01.07.2012 21:21
    ZA NOVOSADJANE
    Sugradjani verovali vi meni ili ne BATALITE SE POLITIKE, radi vaseg zdravlja, svi proekti koji se rade u gradu vec odavno postoje, za to sam 100 posto siguran, verujte da sve stranke nemaju nista sa projektima vec ljudi koji su to proektovali, pitanje je samo ko ce sprovesti odredjeni proekat, a i ko ce ga raditi, kada nema para mozes poljubit macka pod rep, a kad ima para sve projekte moze odraditi i najgluplji covek na svetu, to je valda svima poznato, a da nepricam kako se radi i kako se namestaju tenderi, ali to vec bolje znaju sve stranke.
  • Dveri i podrška DS-u

    01.07.2012 19:27
    Zašto su Dveri ispalile?! Mislim da je to interesantno pitanje, pošto su im najveći neprijatelji Ligaši, a ako su hteli da se drže po strani, trebali su da sede kući i pišu pesme.
  • Klik

    01.07.2012 19:20
    VG je ostavljen Djilasu i DSu....
    ocekujte promene u vlasti cim se izglasa republicka vlada
  • msi

    01.07.2012 18:52
    Igore,
    zasto imam gorak ukus u ustima, koji ce nam ku.ac socijalisti u gradu! jel si Ti zaboravio sta su nam sve radili ovih godina u gradu, jel si zaboravio radove ispred supova, strajkove i ostala zajebavanja (najveca zamena teza u Srbiji je da je Gljivicino ministrastvo dobro radio) I ko si Ti da im das odstupnicu za sledece izbore? Jel ih Bojan prihvatio u APV?
    I Vi ligasi jel ste sigurni da svi ti ljudi koji su glasali u gradu za Vas zele da vide socijaliste kako ponovo rukovode gradskim preduzecima? pogotovo posle ispale u republici!
    Aman zaman chobani, dosta vise zajebancije!
  • DEMOKRATA

    01.07.2012 18:32
    PAJTIĆU
    ne daj se !!!
    Ne popuštaj!!!
    Demokrate Vojvodine su uz tebe
  • BALOTELI

    01.07.2012 17:33
    OBRATITI PAZNJU
    LSV TRAZILA I DOBILA JP "URBANIZAM", JP "ZIG" i mesto gradskog sekretara za urbanizam, za svog studenta socijologije - Jovanovica

    OBJEDINILI SU SEKTORE KROZ KOJI PROLAZI 80% novca Novog Sada!!!

    ZNACI, LIGINA ORGANIZOVANA PLJACKA SE NASTAVLJA!!!

    BEZ KONTROLE!

  • 01.07.2012 16:49
    Toma
    Šta reći, šta uraditi ,šta gledati ,glavu okretati, knjige čitati život ne pratiti ,samo da ne poludiš, pritisak ne dobiješ,porodicu prehraniš a pri tome zbog ovakvih nam političara ne poludiš.Zeznuli nas ,znali smo a glasali,pa stvarno smo budale , kakvi smo bolje nismo ni zaslužili,baš mi nas je žao ,dobar smo narod, nismo ove zaslužili,pozdrav!
  • 01.07.2012 15:40
    Odbornik
    Nažalost NS će od ove noćne skupštine imati samo štete. Pola odluka je nezakonito ili nije poštovana procedura ili su neke naše kolege u sukobu interesa ..... Živi bili pa videli
  • jasna

    01.07.2012 13:01
    Anonimus
    "stranci-pa makar bili nihovi drzavljani iz bivsih kolonija
    imaju svoje kvartove,
    isto tako i ostali grdjani,pa makar bili iz EU-istocne Evrope, takodje imaju kvartove gde stanuju, markete gde kupuju...jednom recju sve se zna....
    ili svako je svestan svojih vrednosti, a ako hoce vise"
    Vas citiram. Zaboravili ste bodljikavu žicu. Jadni ste. pozdav
  • Lala1

    01.07.2012 10:26
    Strucnost ispred politike...
    Jedino resenje za izlazak drzave i drustva u celini iz ove svetske ekonomske krize jeste da se angazuju strucnjaci, bez obzira na njihovo politicko opredeljenje.
    Manje politike, a vise rada.
  • Balasevicka

    01.07.2012 10:19
    Ovo je tema
    Aleksandar Jovanovic - diplomirani socijolog (studirao deset godina) je novi gradski sekretar za urbanizam !? Sta on zna o urbanizmu !???

    Zna se sta zna, da za dozvole za zidanje od investitora maznjava lovu!
  • Dijasporac

    01.07.2012 09:26
    Brod ludaka
    Srbija, Vojvodina, Novi Sad je postao brod ludaka, obican narod se lozi, grize, ujeda, psuje a sve u skladu sa tim za koju politicku stranku navija. Za to vreme clanovi starnaka dobijaju od direktorskih pozicija do obicnih radnih mesta, namestaju tendere, zaposljavaju prijatelje i rodbinu, na konto budzeta zavrsavaju visoke skole, putuju po svetu, kupuju zemlju po Fruskoj, privatizuju poljoprivredne zadruge... nema tu nikakve politicke ideologije, dojucerasnji najveci politicki neprijatelji ( liga-sps, ds-dss, sns-srs...) imaju iskljuciv interes - novac i vlast preko koje ce doci do njega.
    Zato price o "neprijateljima iz sps-a", "dodjosima koji nas sahranise" i sl. imaju istinu samo u smanjenju licne frustracije i nicega vise.
    Eh, da, ja sam iseljenik iz NS-a u BG od pre 15-tak godina ali 3 generacije nas je rodjeno na Podbari.
  • "Dođoš" u štruc svima

    01.07.2012 08:41
    Rođen sam u Novom Sadu i nerviraju me svi koji misle da je to prednost nad onima koji nisu. Shvatite već jednom da smo svi poreklom sa nekih drugih prostora(pa i čelni ljudi "najvojvođanskije"stranke),počnite da mislite i brinete o sebi i pokušajte da dobro upoznate sve one ljude koje sad ne podnosite isključivo zbog mesta njihovog rođenja.Možda se prijatno iznenadite.A ovo što se dešava u gradu povodom formiranja vlasti....to je i ćoravom vidljivo... Čista grabež,radi dalje pljačke Novosađana preko javnih preduzeća!
  • 01.07.2012 08:25
    Bitange
    Sastaju se ili kasno uvece ili rano ujutru. Kao i svi krimosi. Neka u to vreme raspisu i izbore.
  • Pritisak

    01.07.2012 07:31
    Beograda
    na Pajtica da promeni misljenje. Samo - hoce li se On usuditi da tako nesto uradi - a od Vojvodjana?
  • zvoncica

    01.07.2012 07:12
    dragi moji novosadisti
    nije samo kej Novi Sad.kej su i prigradska naselja.znate, ista ona naselja u kojima zive ljudi i skoluju svoju decu.koja posle kada dodju na prijemne ispite, potuku do nogu vase djake iz elitnih osnovnih skola.
    Novi Sad je i Bistrica, ili novo naselje. I futog i veternik, koliko god se to DS ne svidja.POsebno se ne svidja Ligasima, ali ko se pa njima svidja.
    Novi Sad je nazalost i administartor ovog sajta, koji mi vec nekoliko komentara nije objavio.jer mu se ne svidjaju verovatno.Ali eto ja to stoicki podnosim. Jer ja zivim u Novom Sadu i volim ga, bez obzira imao on kej sa gimnastickim glupostima, ili imao zapusten kamenicki kej.Sram te bilo gdine i gdjice administratoru.Ti si verujem birao ovakvu vlast, jer ja i mnogi drugi Novosadjani nismo.
  • boba n

    30.06.2012 23:37
    čudna ćutnja Vučića
    da mu ni jednog momenta nije palo na pamet da i on uslovi od SPS da se u Novom Sadu formira vlast sa SNS! Da li je to samo pokazatelj da bi se obrukao samim znanjem da u vrhu SNS u Novom Sadu vladaju korumpirani ljudi, da su tu na prevaru stigli i da ih takve nije želeo u vlasti Novog Sada? Ako je to razlog bilo bi na mestu, ali je velik minus što to nije očistio daleko pre izbora, a tad bi video koliki uspeh bi postigla SNS u N.Sad, ali bez Vučevića i ostalih funkcionera SNS N.Sada, neizabranih od članstva.
  • Smy

    30.06.2012 20:29
    Guraju sps u Novom Sadu zato što znaju da Voša uskoro ide svojim putem. Jadan pokšaj da spreče neminovno...
  • 30.06.2012 19:55

    Da li je moguće da DS nije ništa naučio bar posle ovih izbora. Izgleda nije.
    pa zar je bilo potrebno da se odluka o vlasti u Novom Sadu odluči u 4 ujutru.
    Nadmašili su sami sebe!
    I zašto Aleksandar Jovanović nije mogao ostati na svojoj funkciji ako je radi dobro?
  • JVM!

    30.06.2012 19:51
    Bruka i sramota..
    ..da jedna individua iz stranke koja je kriva za najveći pad Srbije u svojoj istoriji, izgubljene teritorije u ratovima ciji je bicši lider i diejni tvorac zakuvao i izgubio, se pita za nešto i smatra se toliko bitnim da o našoj budućnosti treba da odlučuje! Za to su podjedanko krivi i DS i SNS! Odcepimo se od Srbije koja je ove parazite izbrala, jer sa njima nikada u Evropu nećemo stići!
  • 30.06.2012 19:35
    @Anonimus - @Dokle???
    Govor mrznje?
  • Milana

    30.06.2012 18:48
    A ja mislila da ce DSS zauzeti mesto gradonacelnika... Eto sada mi je kanula suza...Bas mi ih je zao... A stvarno su se nadali...
  • alek

    30.06.2012 18:38
    hrabro
    Velika je hrabrost gradjana Novog Sada kada su izabrali iste ljude...Svaka cast..Ljudi koji su sada i do sada su bili tu i nista nisu uradili prema tome koliko im jos vremena treba da dokusure Novi Sad i novosadjane..Za sve sto su se zalagali i sto su tvrfili slagali su..Dli je mogue da Novi Sad ne zasluzuje bolje i da nepostoje ljudi koji mogu da stave ovaj grad na noge..ili je istina da su svi pametni ljudi otili preko a ovo sto je nama ostalo da cutimo i trpimo...
  • 30.06.2012 18:31
    @jasna
    da u Londonu,Parizu,Tuluzu.....
    i ostalim vecim ili manjim evropskim gradovima,
    niko nikoga ne pita odakle si dosao

    ali ipak se zna ko je odakle dosao
    i to vrlo jednostavno, stranci-pa makar bili nihovi drzavljani iz bivsih kolonija
    imaju svoje kvartove,
    isto tako i ostali grdjani,pa makar bili iz EU-istocne Evrope, takodje imaju kvartove gde stanuju, markete gde kupuju...jednom recju sve se zna....
    ili svako je svestan svojih vrednosti, a ako hoce vise
    jos i te-kako mora da se potrudi da bi na istoj ravni sa domacim gradjaninom
  • 30.06.2012 18:14
    horde zla
    kad osvoje grad horde uzmimaju ratni plen, ljude u zarobljenistvo, ropstvo, zene se siluju a sto ne mogu da ponesu spale....ovi su ipak bolji pa sta god vi mislili
  • Samo kazem

    30.06.2012 17:15
    E Vucice Aleksandre ako ovo Dacicu prodje slobodno idi na pilon i skoci na glavu!
    Ako ne trazi SNS od Dacica vlast u NS kao jedan od uslova mozete da se slikate sa strankom...
    Bolje je i ponovo izbori nego DS i pavlicic u NS ponovo
    Sramota...
    Dacicu p*cko nezapamcena zaboravio si kako si raskidao SVE kolaicije 2008 da udjes sa DS u lojklanu vlast
    Tada ti to nije smetalo
  • 30.06.2012 16:40
    vesni replika
    sociolozi dosta znaju o urbanizmu, a neki mnogo vise nego sto mislite, jer ih sociologija grada interesuje..pri tome za 4 godine uradio je mnogo vise za urbanizam grada nego urbanisti ;-)
  • Zoran021

    30.06.2012 16:38
    principijelnost ligaša
    Aleksandra Jerkov je juče rekla da neće se socijalistima,a zatim je u ekspresnom roku promenila mišljenje o tom pitanju i dobila mesto predsednika skupštine.Da li ovakvim ljudima treba verovati?
  • 30.06.2012 16:37
    sve mogu, samo pavlicica jos 4 godine
    EEE TO NE MOGUUUUUUUUUU! uaaaaaaaaaaaa svima koji su ga podrzali! nit' sam iz dveri, nit sam iz sns, srs, sps, ups, lsv, ds, pups, ooopsss ali sam protiv pavlicica koji je rasturio grad! pozer jedan kog interesuje samo koliko i kako ce da drpi. ne ume ni da se izrazava. sramota za novi sad! to je politika razaranja novog sada.
  • Ирон

    30.06.2012 16:16
    ..Дачићу овим потезом дао си ветар у крила аутономашима и сепаратистима..тотално погрешан и веома ризичан потез за нас Србе у Војводини..а да је тако брзо ће се видети...
  • Naprednjak

    30.06.2012 16:14
    @Mairko@naprednjak - hahah
    Naravno, Mairko. Dok se bude pitao! A posto se ne pita onda ce biti kako ti ja kazem. Zao mi te je, ali takva ti je surova i teska sudbina. nema ljutnje. Nije valjda doslo do toga. Samo gledamo sta se radi i prognoziramo sta ce biti.
    Nego reci ti meni ko je tebe pitao za recimo tog sto je vd direktor ZIG-a, ili ministar za saobracaj, ili Cistoce, ili ko ce zastupati Rome u toj tvojoj Vojvodini? Ili ko ce ti biti gradonacelnik?
  • vlada

    30.06.2012 16:02
    Sitnu knjigu pasa pise...
    Ovo komandovanje iz pasaluka je stvarno... No comment. Vojvodina je klasicna kolonija.
  • mairko@naprednjak

    30.06.2012 15:36
    hahah
    uh,sto se neko naljutio! e pa narod dok se bude pitao ovde u vojvodini tesko da ce biti tako
  • Naprednjak

    30.06.2012 13:55
    @Milica - ocekivano
    Ako Vam je do naseg misljenja onda zapamtite: Ovo vd stanje ce da potraje dok se ne konstituise republicka vlast i ne resi stanje u Beogradu koje je za sada stabilno i koje ce najverovatnije tako i ostati.
    Kad se sve to stalozi onda sasvim sigurno racunajte da Jelic nece biti u ZIG-u da ce mnoge druge stvari morati da se rese, a da ce po broju mandata u skupstini grada sasvim svejedno biti da li je tu LSV ili SNS. DS-a ionako nema. On je sa svojim predsednikom gradskog odbora ugasio fenjer.
  • NS

    30.06.2012 13:48
    obrazovanje
    Kada neko nema prirodna bogatstva , kao sto ih mi nemamo, morao bi da mnogo ulaze u usluge a pre svega u obrazovanje. Suprotno tome, u Srbiji prosevta uvek pripada najmanje važnim. Tako i u NS smatraju da je prosveta nebitna i dadose je u ruke SPS da je dokusuri do kraja. Sva sreca, jos imamo vize, pa ko moze- neka bezi.
  • Milan

    30.06.2012 13:48
    kod nas rec ne vredi ni pisljiva boba...
    A sta bi sa Cankovom izjavom da nigde nece sa SPS-om? Odgovara mu da glasaju za Jerkovku?
    Kako je slatka vlast...
  • 30.06.2012 13:46
    odgovor
    To se i ja pitam. Nece se ti dodjosi NIKADA vratiti. A znas sta je najgore? Sto oni mrze i nas i Vojvodinu al' vole svoje ognjiste no to ih ne sprecava da NAMA KOJI SMO RODJENI OVDE UZIMAJU RADNA MESTA. Dodju ovde za studiraju i onda ih ne mozes vise oterati. Gledam svake nedelje uvece kako se iz pravca zeleznicke stanice u kolonama iz "dijaspore" slivaju bulevarom u svoje iznajmljenje stanove...
    Dobro je sto je sada ovakav odnos politickih snaga u republici i vojvodini... valjda cemo se sad konacno distancirati od beograda i uvesti neka pravila, kao npr da studenti iz banjaluke i ostalih vuko*e*ina NE MOGU vise da studiraju u Novom Sadu!!!!

    Koja malogradjanstina i primitivizam, moglo bi se reci i ksenofobija pa cak fasizam. Ali sta da se radi to je odlika neuspesnih i neostvarenih ljudi kojima su svi drugi krivi!!!
  • iDjole

    30.06.2012 13:10
    sve moj do moje
    e moj Novi Sade, sto si se usrecio ove tople 2012, k'o ker u bunaru !!!
  • milica

    30.06.2012 12:50
    ocekivano
    pa sta ste mislili,da ce naprednjaci i ostali grebatori napraviti vlast! drago mi je sto se ovako formiralo,nije idealno resenje ali je trenutno najbolje!
  • ANA

    30.06.2012 12:49
    GORE NE MOZE
    Cije li grehe mi gradjani Novog Sada ispastamo kad nam je Bog dao sve prirodne lepote a najgori moguci placenicki sljam nas unistio.I opet oni.Koliko li su sad dobili da nas dotuku?
  • Ne ko nego šta

    30.06.2012 12:26
    okreni, obrni!
    Stvarno mi nije jasno zašto su mnogi komentatori nezadovoljni.Izgleda da više vole da komentarišu nego da čitaju.Pa makar to bile i novine.Napr.,današnji "Dnevnik" u jednom naslovu piše:
    U Vojvodini najveća stopa nezaposlenosti.Pa to nije od danas.E zato je Pajtić dobio izbore!Samo logiku okreni za 180 stepeni i sve je OK.Ili pročitaj Orvela: crno je belo!
    A ovaj što ga najviše napadaju im se na slici smeje.
    E , a di su naši novci? Pa tamo!Jedino što ti naši novci zapravo nisu naši nego njihovi.Znači ako izvrneš i ovde stvar funkcioniše.
    Jel ima da nešto nije jasno?.Nema.
  • japi

    30.06.2012 12:01
    Vesna, ne slažem se sa tobom.
    čovek zna posao, Svidelo se tebi ili ne on je zaslužan za kej, zašto ga niko pre nije dotakao. Sa druge strane niko se nikad nije setio ni Bulevara Evrope, koji konkretno meni, a verujem i drugim našim sugrađanima mnogo znači u saobraćaju. Sa treće strane NS gubi zvanje betnoskog grada, konačno vidim nove drvorede po ulicama. Konačno rekonstruisana zgrada Edšeg, ....zašto se toga niko ranije nije setio.
  • OpetJa

    30.06.2012 11:39
    Liga je tu, DS je tu. Dobro za njih, njihove rođake i peijatelje. Sigurna su im radna mesta. Klisa će se načekati još 4 godine.
  • MILUTIN BUTKOVIC

    30.06.2012 11:19
    nacin biranja gradonacelnika
    Jako mi je zao sto se gradonacelnik ne bira direktnim glasanjem.Samo gradjani mogu o tome da odlucuju.Sve ostalo je kombinatorika,stranaka.
  • MILUTIN BUTKOVIC

    30.06.2012 11:15
    ODGOVOR ZA Vesnu
    Postovana Vesna,sigurno su neki pametni ljudi osmislili uredjenje setalista.Cestitam im.Samo to je uradjeno za vreme Plavlicica,zar ne?Za ono sto je lose on je odgovoran,a za ono sto je dobro on nije zasluzan.To nije dobra logika.Mozda bi bilo i preterano da gradonacelnik,osmisli,isplanira,i izvede ceo projekat,pa tako sve u gradu.Ako je omogucio da se neki pametan plan ispuni,(a ocigledno je da je uradjeno),onda je to zasluga i gradonacelnika.Ja ne znam cija je to ideja,ali predpostavljam da ce se onom, ko je imao tako dobru ideju, omoguciti da i dalje stvara na zadovoljstvo gradjana.Ako to podstakne i omoguci Pavlicic svaka mu cast.
  • Jasna

    30.06.2012 10:52
    zabrinuta
    sam za ove čitaoce što mrze ljude koji su došli, ovi što pišu velikim slovom, očito nisu mrdnuli iz svoje ulice, u Londonu vas niko ne pita odakle ste. dobićete neku bolest od tolike mržnje. prijatno
  • Vesna

    30.06.2012 10:26
    odgovor:
    Dragi Anonimuse - MILUTIN BUTKOVIC, gospodin Pavlicic nije zasluzan za setalishte pored Dunava. To sto se on slikao na otvaranju ne znaci da je to njegova ideja. Uglavnom se radi o ideji i radu nekoliko animnih ljudi koji godinama rade u gradskim institucijama, pa je eto sada i to doslo na red da se uradi. Nazalost Pavlicic nema nikakvu viziju o Novom Sadu, niti radi na tome, vec je prepusten stihiji i ide na otvaranja kako mu kazu njegovi iz protokola.
  • 30.06.2012 09:41
    MILUTIN BUTKOVIC
    Pavlicic je pristojan,kulturan,izgradio je Novi Sad(samo setaliste na keju je ODLICNO uredjeno)
    Svaka mu cast.Da nije uvlacenje napisao bi ime,pa da OTVORENO polemisemo.Mi kad je neko dobar, nismo u stanju da mu to priznamo.Ne znam za ostale, ali PAVLICIC JE ODLICAN.Napred PAVLICICU! ! Pravi Novosadjanin.Bravo.
  • 30.06.2012 09:01
    zna li neko
    ko je clan Gradskog veca zaduzen za zdravstvo? bas me zanima...Hvala!
  • 30.06.2012 08:28
    Svejedno
    Nigde gorih politicara nego u Novom Sadu! Ovde ne postoji jedan jedini politicar koji ce dovesti nekog investitora, a grad lezi na Dunavu i na auto-putu. Dok je ovakvih ljudi u poziciji i opoziciji u Novom Sadu ce se samo saditi cvece i praviti trotoari. A za zivot, ko te pita!
  • Vesna

    30.06.2012 07:52
    Izvinjavam se sto pitam
    Izvinjavam se sto pitam, ali sta Aleksandar Jovanovic zna o urbanizmu?!?! Gospodin je zavrsio Srednju medicinsku skolu, diplomirao na Katedri za sociologiju i radio u Zavodu za transfuziju krvi. Gospodo iz Lige, ako nemate nekog kvalifikovanog za neku poziciju, onda se nemojte ni grabiti za istu, ili makar postavite neku nestranacku licnost iz struke. Razumem da sada delite direktorska mesta, ali dajte da ljudi na vrhu makar imaju neke veze sa strukom koju toboz predstavljaju.
  • Dejan

    30.06.2012 04:51
    SPS SPAS
    Jedina promena u gradskoj vlasti je ulazak spsa, sreća je što su dobili parking servis, toplanu i put jer imaju najkvalitetnije kadrove, plašim se da će liga na čelu ziga totalno zapostaviti prigradska naselja
  • Živko

    29.06.2012 23:05
    Nijedan od ponuđenih odgovora
    Gospodin Mrgud je potpuno u pravu. Lako ih se možemo otarasati samo ako se dobro organizujemo i složimo. Dotle nikako.
    Da je više nezavisnih odbornika slika bi bila mnogo drugačija.
  • Sremac

    29.06.2012 23:03
    Normalni

    Dobija,pripada,upravlja.Što su njihovi očevi i dedovi bili bogati ljudi kad im ostavljaju firme u nasledstvo.A tek sad kad krene navala stranačke balavurdije sa famus-fabus diplomama na stolice
  • 29.06.2012 22:33
    @Dokle???? - dokle????
    Dokle ces za svoju neposobnost i promaseni zivot da krivis dodjose? Zasto ti je toliko stalo do fotelje, kad su sve stranke bagra?
  • jana

    29.06.2012 22:06
    Ljudi, nemojte Pavličića, molim vas...pa taj čovek je loš, neobrazovan, prepotentan i umislio je da je bog...treba ga malko "tesnuti o zemlju"...Pa zar nema DS boljih kadrova, šta fali Vasinu, pa Vasiću, pa čak i mali Krstonošić...pa nek ide život! Zaboravite tog Pavličića! Čak bi se i Borislavu Novakoviću obradovala...stvarno....samo da ovog ne gledam više!
  • 29.06.2012 22:02
    "докле"....контрапункт узвичник-језик ,фотеља
    dokle???? - dokle????
    NISAM "LIGAŠ" niti član ni simpatizer ni jedne političke bagre (čitaj:stranke)ali se pitam DOKLE ĆE DODJOŠI "DEVEDESETIH" IZ HRVATSKE, BOSNE I HERCEGOVINE I CRNE GORE DA SEDE U VOJVODJANSKIM FOTELJAMA????? U Vojvodini je više zaposlenih dodjoša nego starosedelaca a o direktorskim i rukovodećim mestima da ne pričam. MUKA MI JE VIŠE OD JEKAVICE I IJEKAVICE KOJU ČUJEM NA SVAKIH 20 METARA. RAT JE PROŠAO, VRATITE SE NA SVOJA "ognjišta"!!!!!!! mnoooogo ste naporni

    докле год будеш имао такав сељоберски став у мултикуклтуралној и толерантој Војводини чешаћеш лобању са вечитим истим питањем-докле!
    горе наведене људе разумеш у нормалној комуникацији у потпуности,енглески, немачки, француски...итд, учиш у школи и разумеш колико толико,само ме убеди да разумеш комшију који говори- или да ти се обрати на мађарском,словачкоом,русински,румунском,бугарском,ашкалијском...уколико ниси припадник наведених.А фотеље...се окрећу и окрећу,мењају,рестаурирају.Тако да, посвети се себи и немој априори да узимаш право крштеницом у односу на друге,буди бољи паметнији успешнији образованији,на крају крајева буди ГРАЂАНИН а не МАЛОГРАЂАНИН
  • 29.06.2012 21:53
    Bosanac
    Dodjosi treba da vode NS,jer su vredni i posteni ljudi..
  • bob

    29.06.2012 21:42
    SRAMOTA!
  • Мик

    29.06.2012 21:23
    Шта је Нови Сад Богу згрешио да странке које, у нормално уређеној земљи, не би смеле да постоје јер отворено воде антидржавну политику и крше Устав, данас праве власт?
  • Diana

    29.06.2012 21:22
    Doći će dan..
    Konačno ću moći mirno da spavam,jer znam da je sudbina mog grada u pravim rukama..Aleksandra Jerkov za predsednicu Skupštine,mada mi je žao što nije gradonačelnica i Liga na vlasti.Ima li šta bolje.A vas koji hejtujete pozdravljam i iskreno želim da dobro razmislite o ideji da ipak razmislite pre nego što takve gluposti koje pišete,pustite u etar.Centrala Lige je u N.Sadu,zapamtite to.Zar neko bolje od njih može znati kako je nama ovde..
  • Марјан

    29.06.2012 21:22
    Ромски Нови Сад
    Пошто се владајућа већина у граду формира око ДС-ЛСВ-СПС уз помоћ Ромске демократске странке (то су они роми без рома) предлажем да се у статуту града уведе ромски као званични језик у Новом Саду.
  • kao sto

    29.06.2012 21:21
    rekoh
    .....sibicari, secikese, poltroncine i lazovi.....
  • John

    29.06.2012 21:18
    Sa Pavlicicem na mestu gradonacelnika i Jerkovkom na celu gradske skupstine, postoje samo 2 scenarija u buducnosti:
    1. ubrzo novi izbori
    2. potpuna stagnacija i ubrzani propast Novog Sada
  • djape

    29.06.2012 21:10
    kojih 47?
    15LSV + 17DS + 7 SPS + 1 SVM= 40
    40 + mozda... 6 preposteni RDS +jos neko?
    Pitam se pitam... Odakle 10500 prepostenih glasova...
  • dokle????

    29.06.2012 20:59
    @dokle????
    PS. Zaboravih da dodam da vi DODJOŠI, u ovom slučaju, imate pravo glasa, te stoga lupajte "minuse" i pokažite koliko vas ima. I dalje stojim iza svake svoje reči u tekstu dole i dodajem jos da SE NADAM VAŠEM BRZOM POVRATKU NA SOPSTVENA ognjista u razne krajine, brda, plemena i tako dalje i tako dalje.....
  • 29.06.2012 20:57
    Zare
    Svi komentari koji povezuju gradsku vlast sa republičkim aranžmanima su malo priglupi jer su lokalni izbori nešto sasvim drugo. Ovde je znatno manje politike jer se lokalna vlast praktično bavi samo komunalnim problemima...Mnogo veći problem od toga je li SPS izdao Narodnjake za gradjane Novog Sada je da nova vlast bude barem malo kompetentnija od prethodne i da barem malo povrati u život ruinirana gradska preduzeća.
  • mrgud

    29.06.2012 20:52
    MONEY TALKS
    Posle 12 godina "demokratije" u zemlji Srbiji jedino što bi trebalo svima da je jasno je činjenica da su svi političari, bez obzira koliko im stranka broji članova, ljudi istog profila. Prioriteti su jasno vidljivi i svima jasni. Obraz je najjeftinija roba. Podela plena je danas bila najbitnija stvar. Jedino mi još nije jasno kako se otarasiti svih lihvara odjednom? Potrebna nam je rekonstrukcija sistema i postavljanje dobrih temelja za zdravu državu. Dokle god se ovi budu smenjivali u jahanju Miloševićevog sistema mi ćemo tonuti sve dublje i dublje.....
  • 29.06.2012 20:43
    A KC?
    A kome je pripao Kulturni centar?
  • 29.06.2012 20:41
    @Dokle???
    To se i ja pitam. Nece se ti dodjosi NIKADA vratiti. A znas sta je najgore? Sto oni mrze i nas i Vojvodinu al' vole svoje ognjiste no to ih ne sprecava da NAMA KOJI SMO RODJENI OVDE UZIMAJU RADNA MESTA. Dodju ovde za studiraju i onda ih ne mozes vise oterati. Gledam svake nedelje uvece kako se iz pravca zeleznicke stanice u kolonama iz "dijaspore" slivaju bulevarom u svoje iznajmljenje stanove...
    Dobro je sto je sada ovakav odnos politickih snaga u republici i vojvodini... valjda cemo se sad konacno distancirati od beograda i uvesti neka pravila, kao npr da studenti iz banjaluke i ostalih vuko*e*ina NE MOGU vise da studiraju u Novom Sadu!!!!
  • Jan Chi

    29.06.2012 20:37
    izbori
    Zar nije logicno da gradjani Novog Sada biraju Gradonacelnika, a ne stranka?
  • 29.06.2012 20:34
    Bravo za Dveri! Pokazali su da su prava nacionalna opcija i potvrdili da potroseni politikanti iz trojanskog konja koji se zove DSS moraju da odu u proslost!
  • 29.06.2012 20:28
    A Borko Ilic vise nije zamenik gradonacelnika? Sto? Mozda je Bokan "jeftiniji" supstrat za DSS...
    Podpitanje, sto gosp. Ilic nije demantovao "pregovore" sa DS?
    I ajde na kraju jedno pitanje?
    Da li ce biti "pozicija" ili "opozicija"?
  • Baba Roga

    29.06.2012 20:21
    nastavak
    Ponovo u našen gradu!!!
    Nastavak serije "Mućke"!!!
    Glavna uloga Rodni Pavličić!!!
  • Milan

    29.06.2012 20:18
    BANDITI !
  • alek

    29.06.2012 20:10
    sve je isto
    To sve smo imali i predhodne cetiri godine nista se nje promenilo..Novi Sad je taoc te tri stranke...Nijedna investicija,nijedna fabrika,sve firme dosle do dna...Sta ocekivati za dalje...Nove pijane direktore i jagnjece brigade..
  • Ђоле

    29.06.2012 20:07
    тешко нама
    Под лигом,дс-ом и осталим ... Нови Сад је постао провинција, без жеље да неког увредим али неки Пећинци Инђија и још неке општине да некажем месне заједнице су у односу на Нови Сад постали индустриски центри.Е моји Новосађани...
  • Bojan

    29.06.2012 20:03
    E moji vi...
    Prvo,koalicija ocekivana. DS je samo pokazao da su spremni na svakakve kombinacije samo da budu u vlasti. A DSS i SRS su pokazali na sta su sve spremni zbog dva Javna preduzeca i 5 pomocnickih mesta. Patriote! Gradonacelnika su nazivali svakakvim imenima,a onda bili spremni da mu daju jos jedan mandat. Licemerno. Na kraju ih DS potpuno obruka i izbaci iz kombinacije. Dveri necu da komentarisem. Naprednjaci su mogli biti ozbiljna politicka opcija u Novom Sadu,ali sa ovim odbornicima i ovim rukovodstvom bice vrlo zabavni za politicki zivot Novog Sada.Naprednjaci menjajte se kadrovski i bice dobro.
  • Mario

    29.06.2012 19:56
    Ligaska doslednost!
    Toliko o tome i sta im je vazno, program i Vojvodina ili PARE!!!
    Ziveli ligasi, najbolje je kada sami sebi iskopate politicku rupu.
  • ja2

    29.06.2012 19:23
    politika
    Pa dobro sto se uzbudjujete glasali ste za koga ste hteli a onda su se oni za koga ste glasali dogovarali kako su oni hteli. Kome se to ne svidja moze na sledecim izborima da sedi kod kuce i brine svoju brigu umesto sto se uybudjuje oko stvari na koje ne moze da utice
  • Živko

    29.06.2012 19:19
    Nijedan od ponuđenih odgovora
    Izveštaj uživo. Izgleda da će izglasati gradonačelnika još večeras. Ceo dan pauze, u toku je još jedna.
  • Nikola

    29.06.2012 19:15
    CIME JE ZASLUZIO???
    Svaka cast Demokratskoj stranci i ljudima koji vrede u njoj, ali zasto onaj los covek ponovo na celu naseg grada???
    Zar je zasluzio?
    Zar nije shvatio da ga ljudi preziru.
    Zar da opet stedi hranu nasoj deci u vrticima???
    Pajtic je zasluzan sto je u gradu prosao DS. Niko drugi.
    SMENITE PAVLICICA!
  • dokle????

    29.06.2012 19:15
    dokle????
    NISAM "LIGAŠ" niti član ni simpatizer ni jedne političke bagre (čitaj:stranke)ali se pitam DOKLE ĆE DODJOŠI "DEVEDESETIH" IZ HRVATSKE, BOSNE I HERCEGOVINE I CRNE GORE DA SEDE U VOJVODJANSKIM FOTELJAMA????? U Vojvodini je više zaposlenih dodjoša nego starosedelaca a o direktorskim i rukovodećim mestima da ne pričam. MUKA MI JE VIŠE OD JEKAVICE I IJEKAVICE KOJU ČUJEM NA SVAKIH 20 METARA. RAT JE PROŠAO, VRATITE SE NA SVOJA "ognjišta"!!!!!!! mnoooogo ste naporni
  • 29.06.2012 19:12
    nikaragva
    Koliko se pitamo,netrebamo im!
    Do sledecih izbora,naravno!
  • 29.06.2012 19:10
    samuilo
    Niko nece biti oslepljen ,ali ostacemo slepci!
  • 29.06.2012 19:08
    malteski soko
    aman ljudi sto se jedite?
    Ta oni ce se dogovoriti ,a vi cete se opet jediti!
  • 29.06.2012 18:48
    Hvala Bogu pa na jesen odlazim preko da zivim tako da vise necu morati da se zamaram sa dnevnom politickom situacijom kako u gradu tako i u drzavi Srbiji.
  • 29.06.2012 18:39
    Naivnost
    Šta je nama ljudi,dokle ćemo da plaćamo njihovu aroganciju bezobrazluk bahatost lopovluk ma ko još veruje ako dođe ova ili ona stranka da ih ne nabrajam ne želim da ih raklamiram ima ih ko gamadi,da će nama biti bilje u ovoj zamlji Srbiji nema boljitka običnom čoveku koji hoće da pošteno radi i zaradi da živi od svog rada nema tu mogućnost,zbog gamadi stenica i sve ostale bande lopova.Motke u ruke,ili magla u svet beli koji sreću deli hm hm???
  • sosa

    29.06.2012 18:37
    UA Pavličić!
  • :(((

    29.06.2012 18:35
    Zbogom pameti. Žao mi te moj Novi Sade!
  • sovra

    29.06.2012 18:29
    triput ura za ligu
    Opet loša procena nevažnog anonimusa
  • Kiza

    29.06.2012 18:10
    Trcace SPS u Novom Sadu sve ce vicu SNS u vlast cim se formira vlada na republici
    Ne sme niko od njih da susne bez BGa!
    Evo gledajte sta ce biti
    doci ce samo do rokade... umesto Ligasa uskacu SNS posle formiranje republicke vlade
  • Nekons

    29.06.2012 18:10
    Čestitke
    Čestitke Aleksandri Jerkov na izboru...
  • 29.06.2012 18:08
    Eh, da nam je jedan Đilas, a ne ovaj nesposobni Pavličić!
  • :)

    29.06.2012 18:02
    :)
    Hejteri ajd u kanal.
    Ovo je Novi Sad i Vojvodina i ako vaši pričaju da je na republičkom nivou ispoštovana volja gradjana šta vam nije jasno na lokalu i pokrajni?
  • Kapljica

    29.06.2012 17:59
    Ovako
    Djilas ostaje u BG uz podrsku SPS i eto stize direktiva iz BG upucena SPSu i DSu da izabce Ligu i ubace SNS
  • TrT Milojka

    29.06.2012 17:58
    Dok Dacic i Djilas ne viknu iz BG da se Ligasi izbace a ubaci SNS
    Ipak jaca je republicka Vlada i vlast u BG nego neki pavlicic
  • Gillan

    29.06.2012 17:53
    STOKA!!!
  • 29.06.2012 17:47
    Koji užas! Briga njih za Novi Sad i Novosađane! Samo su zarotirali rulet, razmenili koke nosilje, Strašni petao što kljuca sve koke... je Čanak!
  • 29.06.2012 17:37
    Bjelajac kao istaknuti član SPO, DSS-a, LIGE i DS-a, ostaje u Vodovodu?! A?!
  • Gile

    29.06.2012 17:35
    Parking servis ?!
    Je l ne beše ono inicijativa SPS da se ograniči samovolja parking servisa ?!
    Ajde da vidimo hoće li se sada toga sećati ili će puniti kasu stranke sa tim "nepoštenim parama ukradenim od građana" kako su oni rekli!?
  • 29.06.2012 17:34
    Dačić je najgori!!!! A Pajtić reče pre sat vremena da SPS ne može u Pokrajinu! Banda lopovska!
  • 29.06.2012 17:31
    I ja nudim DSS Zig i predsedavanje UN!!!
  • 29.06.2012 17:29
    lsv
    što volem ove dođoše što su protiv nas,a mi sve jači i jači.
  • 29.06.2012 17:28
    Sada će lepo DS da završi sa Novosađanima! Ide prodaja Vodovoda! Turbo.
  • 29.06.2012 17:27
    ljudi naj li som ali ozbiljo zante ono saji kurta da uzjse murta
  • 29.06.2012 17:18
    Sve sve, ali Pavlicic... Dno
  • Сремац

    29.06.2012 17:14
    БАГРА
    БАГРА,БАГРА,БАГРА!
  • Ljudi

    29.06.2012 17:11
    naj%$*#@ smo
    Toliko o Nenadu canku borcu protiv "Fasizma" i Slobizma.

    Dragi Novosadjani pripremite slamarice da platite ovu koaliciju!
  • Preduzetnik

    29.06.2012 17:11
    Pavlicic gradonacelnik, opet?!
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Zar ovaj covek zaista ima ovoliki obraz?! Zar nije shvatio da ga ne zeli vise od 80% Novosadjana?! Kakav "covek"...

    "Krivi smo mi sto smo ih pustili..."
  • srt

    29.06.2012 17:11
    svaka čast
    Bravo !!! LSV i DS potencijal glavnog grada i AUTONOMNE VOJVODINE !!! ŽIVELI VI MENI pa se vidimo za 4 godine !!!
  • Rotkvarijanac

    29.06.2012 16:55
    Dobra konstatacija za DSS. Pa ceo grad zna da Borko Ilic je rezervna glasacka masinerija DS!!! A koliko je DS "nudio" preduzeca DSS-u? Pa ovo je stvarno dobar vic! Ja mu ni pile na cuvanje nebih poverio...Stvarno su ispali papani... Sa Borkom, naravno...
  • starac Fočo

    29.06.2012 16:52
    čuš da vi ja kažem
    Puče slobo, aferim Radomire.
  • Haralampije

    29.06.2012 16:22
    Ćuške iz BG...
    Dakle potpuno je jasno da se U DS Novi Sad upravlja iz BG i to i za naj manju stvar, tipa koje će marke WC papir da bude u novosdadskim kancelarijama. Dakle Gazde su do 4.30h bile u NS na objašnjavanju, kad ono jutros evo dragi ligaši mi nimo baš tako mislili..... ala će ovo da košta na sledećim izborima e mooji beskičmenjaci, zar ste zaista mislili da ćete moći sami i da piškite bez odobrenja, ccccc!
  • 29.06.2012 15:47
    Ala su zuti navukli DSS. Obecali im par preduzeca, pricu pustili u medije da bi tvrdili pazar sa Ligom a papani iz DSS progutali udicu kao zadnji sarani..Ovo im je jedan od vecih a mislim ove godine i najveci blam... Eto je im nudim i Zig...Ha,ha,ha!!
  • 29.06.2012 15:44
    Otkačite više ligu! u zaborav. ne ponovilo se!
  • 29.06.2012 15:41
    Bajatović ne može bez Čanka! Sram da vas bude! Samo ne liga opet! ucene i bahaćenje!
  • Lustrator

    29.06.2012 15:23
    PRINCIPIJELNA KOALICIJA
    ČANAK + SLOBA MILOŠEVIĆ = TO SU SRCA DVA!

    LUSTRIRATI LSV I ČANKA ZBOG SARADNJE SA RATNIM ZLOČINCIMA!
  • Racunaljka

    29.06.2012 15:17
    Otkacite lopove iz lige
    SNS.DS.SPS to je kombinacija koju ocekujem na konto Djilasa koji ce ostati u BG!
  • Ирон

    29.06.2012 15:00
    ..каква год да се коалиција данас формира у Новом Саду неће трајати дуго...нови избори у граду су неминовност на јесен..живи били па видели...
  • Edge

    29.06.2012 14:55
    Neverovatno je da SPS podrzava LSV i vuce ih za ''rukav'' kako bi usli u vladu .Na drugoj strani isti taj LSV se zalaze za lustraciju SPS-a, izbacuje ih iz Pokrajine a Pajtic isto to cini ali evo kada mu trebaju, tada je spreman da zazmuri .Sramota za Socijaliste i zbog ovoga SNS treba da dobro razmotri saradnju sa njima jer su zaboli noz u ledja Naprednjacima .
  • A,ja

    29.06.2012 14:23
    BANDO JEDNA!
  • joe

    29.06.2012 14:04
    Nek rade šta znaju, ali ako je ikako moguće, sklanjajte Pavličića...ionako ste već toliko degutantni, pa makar malko olakšajte naš osećaj gađenja...
  • Samo najbolji idu napred

    29.06.2012 13:43
    Znaci ipak i jedni i drugi pregovarate sa Ljigasima?!
    Sram da vas bude nedopustivo je da sps podrzava canka na lokalu.
    Na sledecim izborima naprednjaci uzimaju ogromnu vecinu glasova zbog ovoga!
  • ime

    29.06.2012 13:21
    hehe
    ja bih bas voleo da ds ispali lsv i sps... ako je uopste to moguce, izvinjavam se sto nisam brojao... ali bi to ove dve stranke naucilo pameti u vezi apetita
  • nikola

    29.06.2012 13:21
    do kada
    do kada misle da se dogovaraju? ko li tu sta trazi...
  • The end

    29.06.2012 13:08
    Sve je gotovo , nova stara vlast DS-LSV +SPS koji je izdao Naprednjake i samo ih iskoristio po potrebi .
  • 29.06.2012 13:08
    A zar DS nije prekinula sve odnose sa SPS-om ili je ovo nova obmana javnosti od strane žutih?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna