Uprava preduzeća ATP "Vojvodina" u reorganizaciji nije dozvolila da visoki evropski zvaničnik Jelko Kacin i bivši vlasnik te firme Ilija Dević uđu u njihove objekte – Međumesnu autobusku stanicu, servis za autobuse i upravnu zgradu.
e, sad i dalje se busajte u prsa, kako vam ne odgovara nova stanica. kako ce te braniti staru..protestvujte, kolko ocete, kraj je dosao. Devicu i jare i pare. a ti narode i dalje filozofiraj i slusaj politiku. Devicu su hteli da otmu stanicu..i to je istina. djavo je dosao po svoje...
napravljena autobuska stanica je najlepsa i najmodernija u ovom delu evrope,sramota je sto neradi,ko je devic i ko nije, ali je covek napravio nesto barem da ostane i da se vidi, samo sto neko nema interesa da ta stanica radi to je druga stvar,u staru autobusku nisu nista ulozili otkako ju je TITO napravio,a hoce samo pare,taj gras je bure bez dna. i moje je misljenje da ta nova stanica treba da proradi da bi dala drugaciju sliku o nasem gradu ljudima koji dolaze u njega,a ovi sto im smeta lokacija sta bi oni hteli iz voza u avion?sve se to sa dobrom organizacijom resi samo sto gras to nije hteo...
Vec ste dosadni sa tim poredjenjem plata u Srbiji i drugim zemljama! Po cemu mislite da bi mi trebali da imamo iste plate kao Slovenci, Italijani, Poljaci i ostali? Jel radimo kao oni? Jel su nam troskovi zivota kao njihovi? Ma gledajte svoja posla i pre svega: POCNITE VEC JEDNOM SA RADOM!
A kad vam bude jako tesko poredite svoje frizidere sa Etiopskim i ulice sa Afganistanskim - i napravite koju fotografiju, ako ovako nastavimo bice samo uspomena!
Prosečna se računa jedino ako radiš u javnom sektoru. Kreće se negde oko ...šta ja znam, 900 do 1 000 evra. Kod privatnika može biti i ispod svakog minimuma,ili visoko nad prosekom. Ubedljivo najbolje stoje Ljubljana, Koper i Celje. Mada je nezaposlenost poprilično visoka, na žalost.
Moram ipak da dam 3 bambija za Kacina, on je bio prvi pokretač toga da se našoj zemlji odobri bez vizni režim.
Ne interesuju me bilo kakvi pravni aspekti spora, ali je dfinitivno jasno da je ta stanica totalni promašaj. Pre svega lokacija. Zar treba sa putovanja da ponovo putujem (i to jednomm autobuskom linijom) do nekog dela grada? Pri tome, udaljenost železničke stanice.
Potpuno sumanuto i bolje da se od tog prostora napravi nešto korisnije nego komplikovati saobraćaj Novog Sada.
Cene hleba u Sloveniji, hm..zavisi koji, hah. Kreće se od apsolutno minimalnih 1,5 do 5 evra. Raženi hleb je od 1,59 do 2,88 evra. A ako ćeš baš ekološki raženi, taj ti je 4,5 evrića. Pa to pretvoriš u dinare po današnjem kursu.
Pomoglo?
Ovo je samo jedan od primera bahatosti i nemilosrdnosti ljudi na vlasti , bar ovih predjasnih.
Ako je ugovor bio stetan po grad zasto gradonacelnik Igor Pavlicic kao pravnik nije raskinuo taj ugovor a Maju Gojkovic tuzio za sklapanje stetnog ugovora.
Bojim se da je sve smisljeno uradjeno.
U vreme nestajanja ATP "VOJVODINE" firma iz Novog Sada koja se bavila uvozom i servisom "Iveko" vozila pocinje da se bavi prevozom putnika i to sa 2-3 kombija da bi sada bila jedna od najvecih firmi u Vojvodini po broju polazaka i broja autobusa.
To je svaki normalan gradjanin ovoga grada primetio. Bilo je potrebno skloniti ATP"VOJVODINU" da bi se napravio prostor, jer nije toliko veliki problem kupiti autobus koliko je registrovato rentabilnu liniju.
Da je ATP"VOJVODINA" ostala da radi "NEOBUS" bi vec uveliko saradjivao sa Mecedesom i Setrom, tako da bi bila spasena jos jedna firma iz Novog Sada.
GSP Novi Sad se takodje preorjentisao na Iveko vozila
i prekinuo visedecenijsku saradnju sa VOLVOM, pa mislim da bi sve jasnije bilo kada bi se znao ko je zapravo vlasnik gore pomenutog preduzeca koje se skraceno pise "GTC".
Samo jos da dodam da ni Ilija Devic nije nevinasce jer vrlo dobro zna koje je mutne radnje radio u saradnji sa bivsim direktorom ATP"VOJVODINE" dok je bila drustveno preduzece , a preko svoje firme "Man cop" iz Krcedina.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kacinu zabranjen ulaz na stanicu ATP Vojvodine
Novi Sad
•28.08.2012.
•08:34 > 17:35
Komentari 17
jordan
nss
Novosađanin
djole
Hej zabusanti, lelekavci!
A kad vam bude jako tesko poredite svoje frizidere sa Etiopskim i ulice sa Afganistanskim - i napravite koju fotografiju, ako ovako nastavimo bice samo uspomena!
Ja
Moram ipak da dam 3 bambija za Kacina, on je bio prvi pokretač toga da se našoj zemlji odobri bez vizni režim.
Aj
Potpuno sumanuto i bolje da se od tog prostora napravi nešto korisnije nego komplikovati saobraćaj Novog Sada.
L.I.M.A.N
Ja
Pomoglo?
mira
zavrsi ova ujdurma, covek je sve platio... sve je rugularno, a Maja na sud
Васа С. Тајчић
Комифо
-
nadam se da je jelko uzivao u lepotama okolisa te stanice.mogli su se prosetati i do najlona
Slusalac
Ako je ugovor bio stetan po grad zasto gradonacelnik Igor Pavlicic kao pravnik nije raskinuo taj ugovor a Maju Gojkovic tuzio za sklapanje stetnog ugovora.
Bojim se da je sve smisljeno uradjeno.
U vreme nestajanja ATP "VOJVODINE" firma iz Novog Sada koja se bavila uvozom i servisom "Iveko" vozila pocinje da se bavi prevozom putnika i to sa 2-3 kombija da bi sada bila jedna od najvecih firmi u Vojvodini po broju polazaka i broja autobusa.
To je svaki normalan gradjanin ovoga grada primetio. Bilo je potrebno skloniti ATP"VOJVODINU" da bi se napravio prostor, jer nije toliko veliki problem kupiti autobus koliko je registrovato rentabilnu liniju.
Da je ATP"VOJVODINA" ostala da radi "NEOBUS" bi vec uveliko saradjivao sa Mecedesom i Setrom, tako da bi bila spasena jos jedna firma iz Novog Sada.
GSP Novi Sad se takodje preorjentisao na Iveko vozila
i prekinuo visedecenijsku saradnju sa VOLVOM, pa mislim da bi sve jasnije bilo kada bi se znao ko je zapravo vlasnik gore pomenutog preduzeca koje se skraceno pise "GTC".
Samo jos da dodam da ni Ilija Devic nije nevinasce jer vrlo dobro zna koje je mutne radnje radio u saradnji sa bivsim direktorom ATP"VOJVODINE" dok je bila drustveno preduzece , a preko svoje firme "Man cop" iz Krcedina.
e sad su ugasili
Potezi očajnika koji zna da mu ne sledi samo smena, već i robija zbog četvorogodišnje pljačke grada.
Lemi
Luk i Slanina
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H