Novi Sad
29.08.2012.
11:06 > 06:31
Redakciji Radija 021 javio se čovek koji tvrdi da je on taj koji je nedavno pokucao na vrata stana gradonačelnika Novog Sada.
  • Vlatko

    31.08.2012 06:01
    Pavlicicu
    Pavlicicu to je samo savest.
  • @EvoOvako - ....

    30.08.2012 05:56
    Moguće je!
    Još kad su ukidali Savez komunista Jugoslavije i raspuštali partijske otganizacije po firmama (verni članovi se prebacivali u organizacije po mesnim zajednicama) osnovni cilj je bio departizacija i izbacivanje partija iz firmi.
    Prema tome partije su po firmama, naročito državnim, nemoguće.
  • Smilja

    30.08.2012 05:42
    Sad si ga baš preterao! Odakle ti ideja da čoveku dolaziš na vrata nenajavljen i to baš u ovoj situaciji!? Priča ti baš ne pije vodu. Zašto nisi otišao u sedište stranke i to razrešio, a i kome su sad bitni tvoji sigurni glasovi posle svega?
  • neoplant

    29.08.2012 21:01
    vip deca bez nadzora
    Tata im je lepo objasnio da jeNS"bezbedan grad"/kad bi se.../a deca k;o deca..."kao" tolika frka i pretnje a klinci trče da otvaraju vrata?
  • LaLa

    29.08.2012 20:08
    Bas tako

    Cicero 168 g. pre Hrista zapisao

    Ništa se do danas nije promenilo !!!


    > 1 - Siromah Radi,
    > 2 - Bogat Iskorištava prvoga,
    > 3 - Vojnik Brani obojicu,
    > 4 - Porezki platiša Plaća za svu trojicu,
    > 5 - Lutalica Odmara začetvoricu,
    > 6 - Pijanac Pije za petoricu,
    > 7 - Bankar Potkrada šestoricu,
    > 8 - Advokat Zavađa sedmoricu,
    > 9 - Lekar Ubije osmoricu,
    > 10- Pogrebnik Pokopa svih devet,
    > 11- Političar Živi na račun svih deset.

    Verovatno ce Ligasi i Demokrate pronaci sebe
  • Novosadista

    29.08.2012 20:06
    Sramota
    E stvarno ste, pa nemam reči.
  • 29.08.2012 18:53
    Igore, sada znaš kako je bilo nama, ostalim roditeljima, kada su, između ostalih, i tvoji aktivisti zvonili svaki dan nama na vrata, a naša deca bila sama kod kuće.
  • semtex

    29.08.2012 18:34
    @Ti-NS
    Sto se tice ovog "posetioca" koliko mislis da neko mora biti glup da posle cele frke i privodjenja tvrdi da je clan DS-a jer ako je u suprotnoj opciji to veoma lako moze da se dokaze.
    Beli listic sam zbog takvih kao sto su Tadic, Nikolic i takvih kao ti sto se kroz njihove demagogije identifikuju.Predhodni izbori pre svega nisu uspeli jer nije izaslo vise od pola glasackog tela ove republike.Vecina nije izasla i dobar deo koji je izasao je ponistio listice poznavajuci narav hijene prosecnog srpskog clana stranke ili politicara.E to moze da traje jos malo jer kad vecina izadje ima da se svi ujedinite bezeci po ulicicama od kuke i motike.E to ce da urade sitne ribice kao sto je taj lik koji je usao u partiju verovatno zbog posla ili neceg slicnog na preporuku nekog drugog pa je nakon toga popusio.
  • Slusalac

    29.08.2012 17:09
    Da mozda NE.
    Necu da komentarisem da li je sve tako bilo ili ne.
    Samo bih skrenuo paznju da mi prica lici na onu iz Beograda kada je komsija upao u stan gradonacelnika Beograda DJilasa.To je bilo originalno ovo sigurno nije.
    Mislim da se i stan kao i sam Igor Pavlicic obezbedjuju 24 sata tako da mislim da ova prica ne drzi vodu.
  • Cane

    29.08.2012 16:41
    niko kao bane
    Vlast je najjaca droga a politicari najgori narkomani. Treba ih sve u Crnu Reku na odvikavanje.
  • EvoOvako

    29.08.2012 16:22
    ....
    Radnik nekog JP-a da je u stranci??? Ma nemoguće... Nameštaljka! Srbijo, tugo moja!
  • Omladinac u penziji

    29.08.2012 15:45
    E stvarno...
    Baš volim ove što sede po ceo dan uz net, verovatno u nekom javnom preduzeću i kukaju kako ih je Pavličić ili DS ili LSV ili CIA ili MIA ili Čkalja doveo do prosjačkog štapa i gladne dece i bolesne majke. Ili barem do dial up konekcije na net, koju moraju da plaćaju iz svog džepa. Sad kada dodju ovi koji vole da ‚‚zatiru‚‚, pamet ili autonomaše, svejedno, videćemo ratni komunizam na delu, šešeljevske proninijencije, samo što će raja biti presretna na kazanu, a komesari u elitnim restoranima ljušteći viskije i jagnjetinu
  • JA

    29.08.2012 15:33
    Dokle više
    Prekinite više ovu farsu sa likom zvani Igor Pavličić. Zar toliko medijskog prostora da dobija ovaj lik koji bi u normalnom životu a ne usko stranačkom verovatno jedva obezbedio za leb. Dok je u našim uslovima uspeo da dogura ni manje ni više nego do prvog čoveka grada. Neka policija prvo ispita sve poslovne radnje u kojima je on bio učesnik, pa tek onda da vidimo ko je za šta kriv. Ovako samo provocirate poštene građane Novog Sada koji na svu sreću ima još mnogo.
  • Ti-NS

    29.08.2012 15:23
    Šizofrena situacija
    Kao dugogodišnj član DS-a mogu samo da prenesem odgovrnima u DS-u kratko i jasno želju većine članova koja glasi: Prekinite ovu agoniju i izađite iz koalicije, ne dozvolite više ponižavanje zbog ličnih sujeta pojedinaca. Opozicija to je jedina spasonosna opcija u ovom momentu za DS
  • Julija

    29.08.2012 15:17
    U koji od 5 stanova ???????????
    ovaj je dobro obavešten, znao je u kojem je od 5 njegovih stanova :))))
    Ma nek ih je sklonio, treba poštedeci porodicu.
  • Suzana

    29.08.2012 14:56
    Pričam ti priču
    "Tražili su (kako se zovu ti što su tražili, navesti imena i prezimena) od nas članova (kako se zovu ti ostali članovi), da prikupimo po 20 potpisa za parlamentarne izbore. Ja taj zadatak nisam odbio, već sam rekao da ne mogu da donesem toliko. Potpisao sam sebe i članove bliže rodbine. Nakon toga su mi u firmi rekli (ko ti je to rekao u firmi, da li ta osoba ima ime i prezime), da ću imati problema sa direktorkom Natašom Rašetom, što se ispostavilo kao tačno, jer sam za par dana premešten na drugo, mnogo teže radno mesto". Kada se u celoj ovoj glupoj priči navedu imena i prezimena aktera cele priče, možda i poverujemo. Izmišljotina i hajka ne na Igora Pavličića, nego na celokupan DS.
  • Esesovac NS

    29.08.2012 14:46
    A nasa deca?
    E pa Rodni,zar mislis da je bilo lako ljudima koje ste ti i tebi slicni doveli do prosjackog stapa da objasne svojoj deci zasto su dosli sudski izvrsitelji kod njih?Sad strahujete za svoju bezbednost,a?Znali ste da posaljete sudske izvrsitelje majci deteta kojeg je pit bul izujedao izvrsitelje da vrati novac koji je naplatila od grada za odstetu?Znao si da primis mito od linijskih taxista i da oboris odluku Gradskog veca i ti na svoju ruku da odredis minimalnu ekonomsku cenu taxija iako si znao da ce to mnoge preduzetnike da dovede na rub egzistencije...Zaista!?Cega se sad plasis?Bog ce ti sve vratiti!!!
  • Ti-NS

    29.08.2012 14:19
    @semtex i opet izvrtanje
    Niko tebi ne brani da budeš beli listić jer to je bože moj ''IN'' iako sa time ništa nisi postigao jer ionako iovako će neko vladati a tebi se inače niko ne sviđa. Drugi put napravi svoju listu ko NOPO pa učestvuj u izborima.
    Lik laže jednostavno laže jer 20 godina sam u DS-u i svašta sam video ali nikada me niko nije terao da radim ništa protiv svoje volje niti bi me mogao naterati. To su nebuloze
  • Radnik Zelenila

    29.08.2012 14:13
    Pričam ti priču
    Kako mene Rašeta nije terala ni na šta, a radnik sam "Zelenila" i član sam DS-a. Sami biramo da li hoćemo da se aktiviramo, ili nećemo. Nego baš me zanima, kako se zove taj moj kolega, što sa posla, a što iz stranke.
  • G. Orwell

    29.08.2012 14:12
    DS - partijska drzava STRASNO

    Ispovest DS - partijski ugrozenog coveka strasno je zvucala ... kao u 84'.
  • 29.08.2012 13:32
    Delaver
    Претпостављам да су на крају заиграли Козарачко коло... Скоро холивудски патетично...
  • ZoranNS

    29.08.2012 13:23
    Propaganda koja je
    Propaganda koja je mlela Dinkića, Šoškića, sada melje istom žestinom Pavličića, argumenti isti, krtitčari isti, kuhinja iz koje izlaze floskule ista, i cilj je isti.
  • 29.08.2012 13:08
    zašto
    zašto nisu tako brzo reagovali organi reda kad smo prijavljivali anketare koji su malrtetirali našu decu
    i zašto komucajci nisu regovali kad smo prijavljivali anketare da prave đubrišta pred kućama i zgradama svojim "materijalima"
    onda samo što vas iz gaća ne istresu od traženja podataka jer neće valjda politikante da uznemiravaju
    Njegova deca su važnija?!
  • Joca

    29.08.2012 13:05
    Departizacija
    Pitam se samo sta bi se dogodilo kada bi se stvarno sprovela ona (predizborna) departizacija Javnih preduzeca. Ko bi onda uopste imao zelju da bude u stranci (sekti) ako ne bi imao direktne koristi od toga? U stranke bi isli samo zanesenjaci i ljudi bez buducnosti i karijere (sto je i sad slucaj), a bilo bi ih i mnogo manje.
    Mozda bi se premestili na ulice da prodaju gorivo na flase?
    Kako bi onda uopste nepotisticki sistem mogao da funkcionise? A korupcija?
    Da li bismo onda imali kvalitetniju i jeftiniju uslugu Javnih preduzeca, s obzirom da ti data i ona imala manje "troskove"?
  • semtex

    29.08.2012 13:01
    @Ti-NS
    Jeste,a i ovaj sto se javio i sto ga je policija evidentirala na Rodnijev poziv ustvari ne postoji,nikada nije bio clan DS-a,nikada nije ni radio u zelenilu niti je Raseta ikada upravljala zelenilom tako da nije bilo ni potrebe da kaznjava nevestog clana partije sto nije ispunio normu od 20 glava:):):)nista nije kako izgleda i ovo jedna velika urota protiv DS-a koji je tako dusebrizan prema svojim gradjanima:):):)vreme vam je za kolektivno lecenje paranoje,a mozete i kolege iz suprotnih tabora povesti posto nisu nista bolji.
  • Demokrata

    29.08.2012 13:00
    DEMOKRATSKI
    Zna se da Igora Pavličića nije podržavalo ni članstvo a kamoli građani.
    Naša lista na izborima je nosila ime PAJTIĆA a ne budućeg gradonačelnika.
    E zato treba da ode,a mi lepo u opoziciju u gradu.
    Nije to ništa strašno, ALI treba naći krivce za slab rezultat na izborima.
    Imamo posla u DS, nemamo vremena da vodimo grad!!!
    A "veliki" stručnjaci,mislim na direktore javnih preduzeća,lepo od vrata do vrata, da vide rezultate svog rada!!!!
  • Kiklop

    29.08.2012 12:57
    Kakva priča
    Poslao sam Kusturici priču za film "Čovek koji je upao u Paveličićev stan", sa elementima misterije, akcije i kriminala. Xe, xe. Biće to fenomenalno. Hit triler.
  • kadrovanje

    29.08.2012 12:50
    situacija
    da li je doticni kad je postao clan DS dobio neko drugo radno mesto u Gradskom Zelenilu?
  • Radnik

    29.08.2012 12:50
    Ali...
    ... DS ostaje na vlasti.... tako da romi i ostali.... ahahahahah.
  • 29.08.2012 12:45
    D.V. je bio i kod Rade Marinkova u stranci!
  • Radnik

    29.08.2012 12:39
    jeeeeeee juuuupiiiiiiii bravooooo
    Ljudi gledajte danas u 15h na Vojvodjanskoj televiziji skupstinu ......... ode Rodniiiiiiiiiii.
  • Clan

    29.08.2012 12:35
    nije trebao da ide u kucnu posetu.
    Isto tako DS-ovci nisu imali pravo da plase moju decu dok su nekoliko puta dolazili na kucni prag.
  • G

    29.08.2012 12:34
    @Anonimus - kao što su mnogi komentatori ustali da grakću pre 2 nedelje, dolaženje pa i upadanje i vređanje, pardon "iskazivanje mišljenja" ________ (dopišite na liniju koga želite) je dozvoljeno i poželjno svuda, i u Nemačkoj, i u Srbiji i u Moskvi.
  • Hanguber

    29.08.2012 12:28
    partija
    Naravno,ova prica nikom nece pomoci vec naprotiv. Sve partije su uzele pelcer od Demokrata i ko zna kako to ide u drugim taborima. Bez obzira na sve mogao je da saslusa coveka kao gradonacelnik to mu je funkcija ako vec nije humano bice
  • 29.08.2012 12:28
    Naravno, žao mi je ako Igor Pavličić i njegova porodica trpe neprijatnosti, pritiske i sl. Ali, isti taj Igor Pavličić je bio deo ekipe koja je nekoliko godina po novinama, televiziji, plakatima, grafitima, pretnjama, "razvlačila" profesora Ninoslava Radovanavića, direktora Instituta u Sremskoj Kamenici, i njegove saradnike, ne štedeći ni njihovu porodicu, sve dok ga nije oterala. Trebao je da zna da narod nije bez razloga skovao onu o upadanju u jamu koju drugome kopaš. Tako će proći i oni koji sada razvlače Pavličića. Ovi naši "političari" (tj. politikanti) ništa ne nauče iz istorije i naivno misle da će večito vladati kad jednom zasednu u fotelju. Ali to ne biva, njihova sopstvena jama ih čeka...
  • janko

    29.08.2012 12:28
    penzioner
    jel' se to pojavio jos jedan penzionisani policajac?
  • Grbavica

    29.08.2012 12:26
    ....
    Istina je da su aktivisti ucenjivani i da im je preceno, ali to nije radio Rodni. Rodni ima izvrsni odbor. Proverite te face i imena.
  • Ti-NS

    29.08.2012 12:16
    @tetka
    Prvo ko može uopšte da te natera da budeš član neke stranke ako ti sam nećeš?
    Drugo i kada se već učlaniš opet ne može niko da te natera da radiš ono što nećeš.
    DS je u Novom Sadu pre izbore imao oko 7000 članova. Ako izuzmemo članove biralkih odbora što je aktivnost koja se plaća pa i nije teško naći aktiviste za tu aktivnostm u aktivnostima koje se ne plaćaju jedva da je učestvovalo oko 1200 ljudi. Šta je sa preostalih skoro 6000? Kako to da njih niko nije naterao. Nemojte da izvrćete istinu.
    Druga je stvar što Pavličić živi van realnosti i što ne shvata da ga neće više ni njegovi.
  • 29.08.2012 12:12
    Sramota
    Ne pada mi na pamet da branim Pavličića,ni njega, ni njegovu politiku.izi
    Ali odakle nekome pravo da dolazi bilo kome na vrata. Da se ne lažemo, dotična zgrada ima interfon. Da bi neko došao na vrata, mora da zvoni na interfon, ili da se uvlači u zgradu kada neko otvori vrata. Na interfonu bi već video da onaj koga traži nije kod kuće, i da svaki njegov odlazak na vrata predstavlja uznemiravanje njegove porodice.
    Da ne kažemo da niko, ali baš niko nema prava da ti dolazi na kućni prag i da te uznemirava, i tebe i tvoju decu.
    Gospodo vratimo se starim vrednostima, poštovanju drugog, kulturi, poštovanju porodice itd, bez obzira ko si, šta radiš i kojoj političkoj partiji pripadaš.
  • Duchess of Shangay

    29.08.2012 12:11
    Alo...Tetka...
    A koja bi inace bila svrha clanstva u partiji osim "teranja" na rad za partijsku dobrobit?

    Zar cela ideja pripadanja partiji nije upravo to...

    (Ili se radi o dole pomenutoj kourpciji?)

    Mozda niste shvatili sustinu clanstva partije?
  • Hanguber

    29.08.2012 12:11
    nije u redu
    radio je od vrata do vrata, a Rodni se uplasio kad je dosao da ga anketira. Stvarno si funjara Rodni,stavi se u polozaj pa radi malo od vrata do vrata
  • Urke92

    29.08.2012 12:10
    Zgrožen sam ovom pričom, zaista, imam 19 godina i trebao bi ovde da : radim, stvaram, obezbeđujem jednog dana za sebe i porodicu, a onda pročitam ovaj tekst i dođe mi da vas sve pošaljem u pm zajedno sam ovim sajtom i da pobegnem zatražim azil ne u EU nego recimo u Laosu, ili ne još bolje u Kini, ako vi možete da živite ovako, da vaša reakcija budu sarkastični/pljuvački/pro DS komentar na lokalnom sajtu, ja ne mogu i neću, izuzetno mi je drago ako ovaj čovek, zajedno sa svojom vladajućom garniturom ode na smetlište istorije, ali nažalost očekujem da umesto na smetlište ode u reciklažni centar i za četiri godine se vrati "opran i beo". Toliko od mene poželite meni i svojoj deci sreću.
  • Aktivista

    29.08.2012 12:02
    Neistine i laži
    Savetujem sve, da pre obavljivanja ovakvog teksta, proverite činjenice. Dugogodišnji sam aktivista DS-a, tako da sam dobro upoznata kako se radi predizborna kampanja, obzirom da mi ova kampanja nije bila ni prva, a neće biti ni poslednja. Ne branim nikoga, ali da su tražili od nas članova DS-a, da prikupimo po 20 potpisa za parlamentarne izbore je najobičnija glupost i budalaština. Demokrate ne rade kampanje na taj način. Neka redakcija objavi ime i prezime (ne smao inicijale) dotičnog člana DS-a. Ako je već hteo da razgovara u vezi bilo čega sa nekim ih (kako kaže njegove stranke), treba je da se obrati predsedniku svog mesnog ogranka. Ima tu još puno stvari iz kojih se vidi da je priča navedene osobe nebulozna, ali to je već drugo pitanje, zbog čega i sa kojim namerama se takve izmišljotine iznose u javnost. Sve govori činjenica da u tekstu nije navedeno puno ime i prezime navedene osobe "takozvanog člana".
  • Ti-NS

    29.08.2012 12:02
    Slobodno lupajte minuse
    Ovde se ne radi o odbrani Pavličića jer nije ni zasluži da ga neko brani, već o odbrani istine jer meni kao članu DS-a niko nije naredio da moram da sakupim već su me zamolili. I po kriterijumi koje dotični radnik iznosi ni ja nisam ispunio zadatak i postupio sam gotovo slično odnosno uglavnom su se na tom spisku našli članovi moje familije pet ili šest ne sećam se tačno i niko mi zbog toga nije pravio nikakav problem. Uostalom ako je dotični radnik imao bilo kakav problem sa Rašetom nije Pavličić bio jedina osoba kojoj je mogao u Gradskom odboru DS-a da iznese svoj problem.
    I kako to da niko nije otišao da se požali Čanku na vrata kada su u njegovim preduzećima zaposleni morali ne da donose spiskove sigurnih glasova već da učlanjuju toliko i toliko novih članova.
    I tako možemo u nedogled za svaku stranku da iznosimo neprimerene laži
  • miloš

    29.08.2012 11:57
    Analiticar - Analiza
    U tekstu jasno stoji izjava dotičnog da je u Zelenilu dobio posao pre nego što se učlanio u DS.

    "Tvrdi da se u stranku učlanio kada je već bio zaposlen u "Zelenilu", i nije želeo da mu politika, koja, kako kaže, nije kumovala njegovom zaposlenju, sada košta radnog mesta."
  • 29.08.2012 11:53
    Ovo je kolektivna ludnica
  • 29.08.2012 11:50
    hahaha..deca sama bila kod kuce.pa zar je dotle doslo da nam Pavlicic nema ni za bejbi siterku...
  • tetka

    29.08.2012 11:47
    @ti-NS
    eeeej... istinu je čovek kaz'o. Ne laže. To je stara praksa svih partija. Maltletiraj svoje članove do besvesti. Teraj ih po potpise, teraj ih od vrata do vrata k'o prosjake, teraj ih po ulicama - na štandovima, teraj ih da lepe plakate... teraj ih u autobuse da omasove partijske "iventove" po selima i gradovima naše zemlje ponosne...
    LAŽE ko kaže da nije tako!!!
  • Analiticar

    29.08.2012 11:43
    Analiza
    Da li je clan DS i radnik Gradskog Zelenila prvo bio clan ili je prvo bio radnik Gradskog Zelenila?Jer ako je bio prvo clan, onda znaci da mu pojam zahvalnost nije u opisu karaktera.
  • MaloMorgen

    29.08.2012 11:39
    Nekada
    Nekada su gradonacelnici sedeli sa gradjanima u kafani, a danas se ponasaju kao da su Bogovi.
    Rodniju je dozvoljno (a i omoguceno) da zbog svoje paranoje trosi pare poreznika na obezbedjenja, "izmestanja" i ostale bolesne radnje.

    Istini za volju, mislim da D.V. nije trebao da budali ide na vrata, vec da to pokusa da obavi u Rodjijevoj "ordinaciji". Naivno je pomislio da Rodni ima cistu savest pa da moze da primi svakog ukucu i uz kaficu i rakijicu vidi sta je problem. Ta vremena su prosla.

    Politicari su ipak vrsta ljudi koji imaju razlog da strahuju od svega i svacega, jer im je savest toliko prljava da ni Djavo vise nece po nju. Iz primera i razloga zbog kojeg je D.V. otisao kod Rodnija, vidi se da je to sve samo jedna tvrdokorna mafija i da joj se MORAJU videti ledja, te napraviti "secu knezova", "lov na vestice" i kako se sve nazivaju nastojanja da se vidi GE JE ONO STO SU POKRALI!

  • V

    29.08.2012 11:34
    Iskrenost je vrlina.
    Da, zaista zvuci kao nesporazum. Razumem i gradonacelnika, ali razumem i sugradjanina D.V.
  • Kanađanin-Novosađanin

    29.08.2012 11:28
    Ko pošteno radi, nema čega da se boji
    Eh, vidi ti njega "uplašenoga".
    Ko dobro radi nema čega da se boji, jer ne kaže se džaba: "dobro se dobrim vraća, a zlo zlim".
  • Radnik

    29.08.2012 11:27
    Tacno je
    Tacno tako je bilo, kao sto je kolega, koga necu imenovati rekao. Tacno je da Raseta nije dobro obavljala svoje partiske zadatke pa je zbog toga krivila radnike, a clanove DS.
    Sve sto je on izjavio je tacno, tacno tako je bilo. Malo je i on sam po sebi bandoglav...
    Ali svima nama je jaako jasno da je DS izgubila grad, samo zbog toga sto su kandidovali Igora za gradonacelnika, da je bio bilo ko drugi, sada bi se samo smejali na sve ovo...
    Idi Igopre iz grada kada si bio nesposoban, kada si dozvolio da nam Romi dss dveri... vode grad... hvala ti na 90tim godinama... idem da kupim trenericu i da je upasem u farmerice i do podruma da nadjem stare maxare, ejr je to opet IN.
  • Душан

    29.08.2012 11:27
    Смејурија
    Наравно, јуче су сви причали како је то неко од политичких противника, кад оно - сами себи највећи непријатељи!
  • Duchess of Shangay

    29.08.2012 11:27
    Kako bi ovaj tekst izgledao preveden na recimo Engleski/Francuski/Nemacki?

    I bio procitan na sajtu neke informativne kuce?

    Da li bi neko "mozda" zakljucio da je nase drustvo korumpirano do poslednjeg atoma?

    Dok mi citamo i razmisljamo o tome kako je sirti covek pokusavao...a Pavlicic nije reagovao...

    SRAMOTA...KOJA CE NAS PRATITI GENERACIJAMA...
  • 29.08.2012 11:26
    Bivsi gradonacelnik je podjednako voljen i medju gradjanima i medju clanovima svoje stranke.
    Sve u svemu, prica ovog coveka je tuzna, ali realna, to je odnos Pavlicica prema svojoj okolini.
    Svi mi zivimo u atmosferi linca i straha u ovom gradu, ja imam osecaj kao da je Neron na vlasti i da nikad ne znas na kakvo zlo je spreman.
  • Ti-NS

    29.08.2012 11:25
    Da nije tragično bilo bi komično
    Ovo je čista laž. Nija istina da je bilo kog člana DS-a bilo ko terao silom da prikuplja sigurne glasove i da je zbog eventualnog neispunjenjenja tog ''zadatka'' bilo ko imao problem. Ovo sad već prerasta u histerično-šizofreni rat protiv, ne Pavličića jer on će na ovaj ili onaj način otići, već protiv DS-a. Ali prevarili ste se ako mislite da će pošteni članovi DS-a da se predaju i uplaše. Ovo dolazi direktno iz kuhinje Dveri-SPO-RDS-SNS-DSS.
    A LSV- ovo sve odgovara tako da ne verujem da će njihova ispostava 021 ovaj komentar objaviti jer na taj način potstiču ovu neprimerenu šizofrenu atmosferu hajke i linča.
  • b

    29.08.2012 11:22
    ?
    političar, a laže. za to nikad nisam čula!
  • Jelena

    29.08.2012 11:22
    ko ovde laze
    Kakva je ovo prica? Deca gradonacelnika Igora Pavlicica bila su sama kod kuce i jos otvorila vrata nepoznatom coveku...ko ovde laze, deca sigurno ne.
  • ..

    29.08.2012 11:22
    "Upao u stan" al' za malo...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna