Novi Sad
30.08.2012.
06:52 > 06:29
Novi načelnik Betanije, Dragan Stajić, kaže da će tokom septembra u ovoj ustanovi biti uvedena praksa da se trudnice ne zadržavaju danima u bolnici, već da, nakon pregleda i utvrđenog termina, istog dana budu upućene na carski rez ili prirodno porađanje.
  • Sajam

    26.02.2013 10:31
    BRUKA-ŽENE(same će se prepoznati koje su)
    DA, najlakše je kriviti druge! Da li su vas oni terali na trudnoću? Dajte molim vas. Baka mi je pričala, pre su im govorili: "SADA SE DERETE, VRIŠTITE, A KADA STE IH PRAVILI ONDA STE UZDISALE!", doduše i sada se mnoge deru i vrište i tada jer misle da je to cool.
    Ja sam se porodila pre tri godine, porodila me je babica, dr koji je tada bio dežuran je samo posmatrao da li je sve o.k. Pukao mi je vodenjak, a ja nisam imala nikakve kontrakcije od 5 ujutro do 13h, uz pomoć indukcije dobila sam kontrakcije i porodila se u naredna 2h, a kako bi mi bilo,... neću ni da mislim (voda otišla, sve suvo, kako dete da krene!? Na vakum treba da sačekam?). Dalje, idem oduvek kod privatnog dr, jer me je ona tetka na studentskoj uništila i nabedila da sam teško bolesna i da nikada neću imati dece i kako je najbolje da dodjem kod nje na pregled. Veoma sam zadovoljna zaposlenima u Betaniji. Ljudi, pa nije ni vama svaki dan savršen! Lekari nisu Bogovi, ljudi su i oni greše. Ovi u Elektrovojvodini svaki treći mesec nama proknjiže na pogrešan ž.r novce, ali njih niko ne proziva, u prodavnici vam čekaju dinar i naplaćuju kesu, na parkingu vam izgrebu automobil, ali to sve narod pozlati, jel...
    Svaka normalna osoba je svesna da rizik uvek postoji, da je svaka trudnoća različita, ... Kažete treba da date mito da bi se lako porodile!? Ko to kaže? Ja nisam dala ni prvi put, neću ni sada. Ne daj Bože da bude nekih komplikacija i da se dobro sve završi počastiću koliko mogu i ljude koji su mi pomogli, a i odneti prilog u Crkvu i zahvaliti se što i dalje mogu da gledam svoju decu kako rastu. Prestanite drugima da tražite mane, zavirite kod sebe,... Muškarci su u pravu, jer većina žena je gomila razmaženih kokošijih glava
  • katarina

    01.10.2012 21:18
    nesto o nacelniku
    Porodila sam se 2004 drugi put te noci bio je dezuran dr Stajic nemam ni jednu lepu rec za njega mogu samo reci da je jako grub i nepristojan.Sada je nacelnik vidim napredovao je vrlo je ljubazan kada je neko njegov pacijent a one zene koje to nisu ne bi im pozelela dr Stajica.
  • 04.09.2012 00:50
    @ki
    Isto tako, zna se, ovde je i svaka susa lekar,i to na ogodovornom mestu, pa sta cemo onda??? lekar treba da osim diplome ima i znanja koje ce da primeni jednako na sve pacijente, a ne samo na one koji dobrooo plate! a o empatiji da ni ne govorimo, koje nema ni mrve, vec samo groznih reci i jos goreg ponasanja prema porodiljama, koje kao da radjaju vanzemaljce, a ne decu!!!
  • ki

    03.09.2012 16:49
    Svi su nesnosni
    Ne znam sta su pacijenti postigli hajkom, ali sad je sala puna prisilno porodjenih porodilja. Za prognoze nema lepe reci.
    Pacijenti se sve cesce svadjaju i obracunavaju s med.osobljem, cim im se nesto ne uklopi u njihov plan lecenja, a svi znamo da ovde svaka susa ima vise znanja od lekara.
  • Dr za veliku DR

    01.09.2012 20:02
    Jedna je A!
    Jedno jedino rešenje je Aleksandra Novakov-Mikić!
    Ali ne zato što se takve stvari nisu dešavale dok je ona bila upravnik(to se dešavalo i uvek će se dešavati),već zato što bi znala da zaštiti svoje zaposlene od ovog neosnovanog medijskog linča i što njoj novinari nisu ordinirali po klinici i menjali protokole!!!
  • Ciga

    31.08.2012 23:40
    @sosa
    "Pričajte vi šta hoćete, al Aleksandra Novakov Mikić je najbolja! i tačka!!!"
    Znam ženu i znam joj mane. Ali u njeno vreme se ovakve svinjarije nisu dešavale. Možda nije neka konkurencija ali je stvarno najbolja.
  • kh-znalci

    31.08.2012 21:59
    sveze vesti iz sale
    Novinari, prekinite glupe odluke novog direktora, dok nisu sve zene i bebe pomrle. U por.sali je haos. Poradjaju se i zene u 38.nedelji, posle bilo kog malog nesavrsenstva ctg-trake. To je lose i za bebe, a i mame nisu dobro, kad im izazivaju porodjaj mnogo pre nego sto je organizam spreman.
    Apelujte na vlast da postavi nekog direktora koji nije korumpiran kao ovaj, a zna posao, koji ovaj ne zna, sto je odlukama i dokazao.
  • Za mamu

    31.08.2012 13:20
    od mame
    Nije Krnjajic nego KRNJIC - jedna crvenokosa, vrlo prijatna na prvo slusanje i vrlo beskrupulozna osoba. Meni je dala broj i jos jednoj bolje situiranoj porodilji,a trecoj, u losijoj fin.situaciji nije. Ma zmijsko leglo.
  • mama

    31.08.2012 12:50
    a dr. Krnjajic?
    ima li jos neka porodilja koja nije dobila dijagnozu za bebu od dr Krnjajic, i da joj nije dala br.tel, da se javi njoj u ordinaciju
  • mama

    31.08.2012 10:09
    betanija= uzas
    Dva puta sam lezala u Betaniji i nagledala se svega. Vracali su gomile trudnica na moje oci, iako su prenele i po 14 dana. Molila sam za carski s obzirom da sam imala visok pritisak i bila otecena kao balon, ali to nisu bile indikacije, a na patologiji kaze doktor" Ti bi da se porodis, a da te ne boli?"
  • eva

    31.08.2012 09:24
    razmazene pacijentkinje
    Razmazene pacijentkinje su u poslednjih 10 godina na ustrb svih ostalih trazile lekare i ostale koji ce im izaci u susret. Sve su im ispunjavali. Kad samo pomislim kakvih gluposti je bilo...
    I od tih lekara su nastali velikopoznati ginekolozi za koje ceo NS zna i kod kojih trce iste te pacijentkinje, jer ih niko ne bi bolje porodio.
    A oni sto ne uzimaju su postali budale.
    Na Poliklinici doktorka pregleda dnevno 10 svojih pacijentkinja, pruza im nevidjenu paznju. Za to vreme, njen kolega pregleda 25 do 30 zena, temeljno, ali ne stigne da bude tako opsiran u raspredanju o njihovoj kosi i sl.
    On je budala, jer ne radi privatno i niko ne zna za njega, ali zato ova dr vise i ne dezura, jer ima dovoljno love od privatluka.
    Samo mi recite onda, da li se postenje bas isplati?
    Neka kaze neko od 80% zena koje su isle tamo na ctg kod njih pred posrodjaj.
  • www

    31.08.2012 06:56
    A kako bi bilo da idu u zatvor i oni koji DAJU mito? Uostalom, i to je krivično delo, zar ne? Idite, pogledajte te žene koje glume carice, koje uvaljuju lovu svima i svakome, koje zanovetaju i bahate se... Pojma nemate šta se tamo događa i nemojte da pišete gluposti! Za sve su vam lekari krivi, a vi ste cvećke! FUJ! Što se, lepo, ne porađate kod kuće? I vaše babe su, pa nikom ništa! Onda će sve biti u redu, zar ne? Doktori vam samo kvare. I one odvratene sestre! Zapravo, čist su višak! Što ih onda jurite kao mahnite i potplaćujete kao lude?
  • Ciga

    30.08.2012 23:43
    'Ajd baš da vidimo...
    "Tvrdim da niko neće moći da izbegne sankcije ukoliko bude utvrđeno da je pogrešio. Niko ne može da se krije iza klinike, Kliničkog centra ili nečijih tuđih leđa. Svaki zaposleni za kojeg bude utvrđeno da je napravio grešku sam će snositi posledice tog dela. Svako će biti odgovoran za ono što uradi - izričit je Stajić."
    Hajde prvo budi odgovoran za svoju izjavu, odnosno onaj njen deo:"Kakve će posledice toga biti tek ćemo videti, verovatno će više žena imati povišenu temperaturu ili neku drugu komplikaciju, ali mi moramo uraditi ono što roditelji očekuju, a to je porođaj u četrdesetoj nedelji trudnoće - ističe Stajić."
    Pa ako uvodiš novu proceduru moraš znati ili bar anticipirati moguće posledice. Ova izjava je intonirana u stilu, tražili ste, evo vam! Pa nisu trudnice studirale medicinu nego ti! Ne radi se o tome šta one traže nego konačno treba da se radi kako treba. Nadam se da grešim, ali "samo još jedan od mnogih sa gitarom"...
  • I mene je poradjao

    30.08.2012 22:55
    Prvi put i vise nikada
    Zao mi je ako neko veruje gospodinu Stajicu jer iz licnog iskustva znam da kada me je prvi put poradjao,da ga je bas bo... d..e za mene kojoj su stigli naponi,jer je imao SVOJU PACIJENTKINJU. (to znam jer je zena samnom lezala na patologiji). I posto su moji naponi za radjanje prosli,ni posle injekcije za dodatno izazivanje napona nije uspelo,onda se bacio na mene,i plava sam bila po rebrima i po stomaku 4 dana. POSLEDICA> sin rodjen sa hematomom,ja zaradila hemoroide koji me prate ustopu,i to sve od cekanja na red! Zasio me na zivo,i to tako da sad ne pisem. Tako da gospodinu Stajicu zelim u daljem zivotu VISE MEDICINSKOG RADA!!!
  • Milica Lukić

    30.08.2012 21:24
    Da li vi imate ime i prezime?
    Predlažem svakoj od 65oo žena da slobodno promeni porodilište i ide gde je bolje!Ja bih se još sto puta porodila u Betaniji,jer nemam ni jednu zamerku!Posebno ovima što su se porađale 6,8,10 sati...pa koliko želite da se porađate!? 15 min.!?
    A najveći broj žena u porodilištu deli moje mišljenje i svako ko se skoro porađao neka bude realan i to prizna to!
    Mišljenje sigurno ne deli moja cimerka iz sobe koja je zahtevala makrobiotičku ishranu(alo seti se gde živiš!!!) ili ona koja je nazvala sestru neljubaznom balavicom pred celim odeljenjem jer joj nije dozvolila da izađe "samo 5 minuta" da popije kafu i popuši cigaretu!
    Sve pohvale za dr Županski!
  • 30.08.2012 20:55
    Pih, ta nemojte kasti
    Ovaj nije normalan. Kaže da će se posledice i rezultati tek videti, možda će porodilje imati temperaturu isl. budalaštine.
    Nego, neka se oni prihvate svoga posla savesno i ozbiljno vođeni prvenstveno načelima humanosti koristeći znanja i stručnost kakvu treba da imaju pravi zdravstveni radnici, posebno lekari specijaliste.
  • 30.08.2012 20:49
    Ah, narodu nikako ugoditi. Provo procitajte ceo clanak u Press-u. U prevodu "trudnica se prima u bolnicu 7. dan nakon sto je prosao termin porođaja i onda se se odlucuje indukcija ili carski rez, nakon konzilijarnog pregleda".
  • Alba

    30.08.2012 20:35
    porodila sam se pre vremena, lezeci na patologiji. kad su pocele kontrakcije izmedju kojih od samog pocetka nije bilo pauze, nakon ubedjivanja dezurne sestre da se ZAISTA PORADJAM, da mi je vec pukao vodenjak i da beba samo sto nije (na sta me je smirivala i ubedjivala da ostanem cool, da je to lazna uzbuna)konacno mi je kazala da dodjem da mi izmeri kontrakcije. 'Nemate kontrakcije uopste!', kaze!!! Porodila sam se za pola sata. Pitam se gde ih pronalaze...
  • sosa

    30.08.2012 19:53
    Pričajte vi šta hoćete, al Aleksandra Novakov Mikić je najbolja! i tačka!!!
  • maja36

    30.08.2012 19:39
    Doktor za primer
    Mene je porodio DR Stajić i ja sam prezadovoljna, zapravo sa prvim porođajem neznam ni da li je prisustvovao neko od doktora a drugu je bio stajić i nema boljeg od njega.
    Inače obe trudnoće sam primila indukciju i nevidim šta je tu strašno.... nije on hteo da uplaši niti da preti, nego da se nebi dešavali slučajevi kao ovih par.....inače doktor od nas nije uzeo ni dinar ni evro, a propratio je od prvog trenutka porođaj do poslednjeg......DOKTOR ZA PRIMER
  • 30.08.2012 18:54
    Mama to be
    Da, i te kako zvuči kao pretnja.
    Uh, Gospode, molim te čuvaj me kada se budem tamo porađala.
  • Она

    30.08.2012 16:37
    др Стајић
    Индукцију, драги докторе не можете дати никоме против његове воље. Какав је то одговор: ВАМА ЈЕ ДАНАС ВТП? Ја сам оба детета пренела два дана и не пада ми на памет да следећи пут, ако се деси исто, идем на индуковани порођај!!!!!!!
  • 30.08.2012 16:05
    novosadjanin
    Zabranite im uporedno, privatnu praksu i onda ce u Betaniji raditi oni koji su zeljni posla. Ujedno, kontrolu, koji je dr trazio lovu za porodjaj i automatski, otkaz. Ovako, trudnica ide u privatnu ambulantu na kontrole, gde doktor radi posle radnog vremena, privatno, placa uredno preglede a poradja je taj isti doktor u Betaniji, po dogovoru, i za to placa doktoru, od 200 do 500 E. Vec u Betaniji, patronazne sestre se preporucuju za svakodnevne kucne posete, po izlasku bebe i mame, sto podrazumeva kupanje, prepovijanje pupka, pomoc porodilji. I to kosta. I sta hocete? Kad se to zabrani, mozda ce izgledati postenije. Taj posao ce raditi privatni doktori i sestre, onome ko zaista to moze da plati.Doktori, koji rade samo u Betaniji, radice za platu. Ako ni to ne urodi plodom, mladi nek prestanu da radjaju, pa da vidim kako ce to izgledati.
  • Miki

    30.08.2012 15:40
    Sva sreca sto zivim i Americi, gde sam se porodila i gde su me pazili kao princezu. Ne znam da li da placem ili se smejem kad procitam ovakve vesti...castili smo ga, nismo ga castili...prestrasno!
  • ljiljana galko

    30.08.2012 13:44
    dr stajic
    pomogao da rodim dva zdrava decaka.nikada nije trazio niti dobio ni 100gr kafe.veliko hvala dr stajicu sto je pomogao da donosenje mojih decaka na svet ne bude traumaticno iskustvo
  • kk

    30.08.2012 13:42
    uzas
    I onda se pitaju sto vlada bela kuga??? pa kad tesko stecene pare moras ''pokloniti'' ako zelis da opstanes, eto zasto!
  • 30.08.2012 13:11
    Dr Mengele
    Izjave koje dr Stajic daje govore sve o njemu.
    Pa ne idemo mi tamo da se deru na nas i prete, nego da donesemo na svet novi zivot, strasno!
    Citiram upravnika: bićemo primorani da skratimo vreme čekanja da porođaj počne sam.- u cemu je tu razlika od silovanja?
    Bice kada on hoce a ne kada dete krene.
    Zene imaju pravo na prirodan porodjaj i carski rez, ali treba biti strucnjak pa proceniti kada je vreme za sta a ne silom.
  • bb

    30.08.2012 12:38
    Ko je video vozni park lekara koji rade u betaniji sve mu je jasno.
    Brzo bi se sve to dovelo u red da oni koji to treba da urade nisu 100 puta gori i veci lopovi od doktora.
  • 30.08.2012 12:12
    pitanje za Radio 021
    Zasto ne krenete da razgrcete ov zmijsko leglo.
    Mozemo poceti sa imenima, napravite spisak ko od doktora iz betanije radi po privatnim ordinacijama i kojim. Koje su tarife i za koje usluge, kako se plase trudnice da bi otisle kod (kolege/prijatelja) privatnika i platile neke preglede/testove, kako se ponasa prema trudnicama u betaniji (ne daju im ni vode ako ne plate).
  • MINA

    30.08.2012 12:07
    Takva praksa odavno postoji u nekim zapadnim zemljama.Ne znam zasto dr govori sa dozom odbojnosti ka tome?Pa kad treba da se poradjamo,u 50-oj nedelji??
  • začin c

    30.08.2012 11:47
    inat kucu gradi
    tako je, ajde sad malo da se izivljavamo na trudnicama i teramo inat i jos za to da primamo platu... Bilo bi im svima bolje da stanu na stranu svojih pacijentkinja i kazu da nemaju dovoljno para, kadra... pa da se svi lepo zaputimo u taj vec pomenuti Beograd da trazimo sredstva. Tako bi lekari dobili odgovarajuce uslove za rad a trudnice pristojan medicinski tretman...
  • Mamma

    30.08.2012 11:41
    iskustvo
    Svoje prvo dete sam prenela 8 dana, četvrtog dana su me smestili na patologiju pošto je na ctg-u utvrđeno da beba ima tahikardiju. Čekali su da porođaj krene prirodno, da bi osmog dana kasno uveče radili hitan carski rez, reanimirali dete i prebacili je hitno u dečju bolnicu. Ne volim da se prisećam kroz šta smo sve prošli, neprekidna posmatranja i kontrole prvih godinu dana, a i danas kada se nešto neobično desi uvek se pitam da li je posledica porođaja.
    Za drugo dete su mi zakazali carski rez 6 dana pre termina, komisija mi je dodelila dr Stajića, radio mi je carski rez uz spinalnu anesteziju, sve je bilo gotovo za 10 minuta. Doktor je izuzetno stručan,pravi profesionalac, a moje dete je srećno i zdravo i mi svi sa njim. Ja za njega imam samo reči hvale, i moram napomenuti da nismo trebali da ga "častimo".
  • Kako ce

    30.08.2012 11:25
    se izracunavati vtp(verovatan termin porodjaja)
    Koji vtp ce se postovati, po Negelovom pravilu ili po ultrazvuku?
  • mama

    30.08.2012 11:12
    svi ste vi isti!!!
    Isti ovaj doktor Stajic nije ni hteo da me pogleda na porodjaju jel to boze nisam njegov pacjent!!!! hvala bogu, posle dvanaesti sati sve je dobro proslo !! I sad je nacelnik a ko zna kako su prosle jos neke majke !!
  • dragana

    30.08.2012 10:29
    Kakva sramna ličnost.Zašto ne probaju na nekom drugom mestu da daju izjave.Jedina poruka iz ove njegove izjave je pretnja budućim roditeljima.Sram ga bilo.Pravo stanje ko su i kakvi su, bilo bi kada bi se ispred Betanije sakupili svi roditelji, ne nezadovoljni uslugom, već oni koji su platili doktore, a u rukama stave transparente sa imenima doktora kojima su platili.Pa sve to lepo da se uslika i stavi na sve bilborde u gradu da svi vide o kakvoj je sramoti reč.
  • ns

    30.08.2012 10:19
    u jbnm beogradu koji je 80km od novog sada možeš da biraš kad ćeš i kakav ćeš porođaj, ima čak i u kadi, prisustvo roditelja i naravno anestezija, terajte se svi iz betanije u tri p.m. šta ćemo sa izlomljenom i oštećenom decom i majkama pored ovih mrtvih, kasapi neprofesionalni daj bože da proživite na svojoj deci to što radite drugim ljudima bez trunke osećanja i saosećanja.
  • Liman

    30.08.2012 10:14
    @Mama
    Da si dala 200 evra (što mu je tarifa za prirodan porođaj) leteo bi oko tebe. Naravno, niko ti ništa ne traži, ali se podrazumeva da si prethodno išla privatno kod najcenjenije novosadske prenatalne doktorice i da ti je ona dala telefonski broj dotičnog. Znači, niko ti tu ništa zvanično ne traži, ali se podrazumeva. A pošto su se svi naslušali horor priča iz Betanije, svi će vrlo rado dati, samo da sve prođe kako treba.
  • Ja

    30.08.2012 09:51
    najkorumpiraniji
    Betanija.....nikad vise tamo.....na zalost!To je sve samo ne porodiliste!!!!
  • 30.08.2012 09:36
    Iju...
    maknite ga, ne mogu da ga gledam.
  • Mirko

    30.08.2012 09:32
    A Korupcija
    Svi znamo da je potrebno dobro podmazati i lekare i sestre u vasoj ustanovi. Kada ce se tome stati na kraj?
  • 30.08.2012 09:30
    Luger Parabellum!
  • Zloheb

    30.08.2012 09:29
    Prosta pitanja
    Doktore koliko ti košta sat i zašto si tako nervozan? Osećam pretnju u izjavi i, ako ikada budem imao dece, neće se roditi ovde.
  • 30.08.2012 09:28
    koji strucnjak...
    "mi moramo uraditi ono što roditelji očekuju, a to je porođaj u četrdesetoj nedelji trudnoće" Pa je si li TI zavrsio medicinu, a nakon toga i neku specijalizaciju?! Pa valjda bi TI trebao da znas kad neko moze ili ne moze da se porodi a ne da ti to roditelj kaze, odnosno zeli!!
  • sremac

    30.08.2012 09:20
    nadamo se da će biti bolje
    dr Stajić, pravi čovek je došao na čelo Betanije. Iz iskustva znam da je dobar ne samo kao doktor nego i kao čovek. Porodio mi je suprugu dva puta. Imala je tešku i prvu i drugu trodnoću.Ne bih da idem u raspravu ali OD NAS NIJE TRAŽIO NI DINARA !!! Dr Stajiću hvala ti.
  • Lilybeth

    30.08.2012 09:15
    turbe folk
    Meni ovo nema veze s mozgom, sad ce da poradjaju zene kao na normu... A sta cemo sa cuvenom turbo-folk doktorkom koja ni anatomiju nije polozila, a unesrecila mnoge od nas roditelja? Jel i doticna spada u sankcionisanje, ili je i dalje nedodirljiva, iako je porodilje zovu KASAPINOM??? Uzas...
  • bns

    30.08.2012 09:12
    bahatost
    Ovaj lik tek što je preuzeo funkciju i već se bahati. Verovatno ga je Todorović tome naučio. Kakva je to izjava:"Kakve će posledice toga biti tek ćemo videti, verovatno će više žena imati povišenu temperaturu ili neku drugu komplikaciju, ali mi moramo uraditi ono što roditelji očekuju, a to je porođaj u četrdesetoj nedelji trudnoće "?! I taj se zove stručnjak?! Pa ne bavi se on depilacijom, pa da radi kao na pokretnoj trraci, već se bavi porađanjem i lečenjem žena.
  • Sramota

    30.08.2012 09:08
    inat
    Da li i ostali imaju utisak da lekar u izjavi tera inat i da preti buducim pacijentima da ce dobiti neodgovarajuce lecenje.
    Sve radnike Betanije ukloniti iz iste ukoliko imaju privatnu praksu. Sve rukovodioce Betanije smeniti. Otpustiti one najkorumpiranije ili ih staviti negde gde mogu biti korisni a da ne prave stetu. Dovesti strucan nadzor iz drugih porodilista koji ce se menjati na dve nedelje, sve dok se ne sredi stanje.
    Lekari su u Betaniji zbog pacijenata a ne obrnuto.

  • Anonimna potpuno

    30.08.2012 09:00
    Prirodan porođaj izazvan indukcijom
    Je prirodan samo po tome što se dete rađa vaginalno, a protokol: brijanje na suvo, klistir koji je često nepotreban, nemoj da se dereš, stavljanje braunile u ruku za vreme kontrakcija i slično... Nikad se ništa neće promeniti u toj Betaniji, NIKAD! Promeniće se kad ih sve redom smene, totalno promene osobolje i dovedu, naravno, DOVOLJNO kadra. Neko je gore rekao da u jednoj smeni budu dve akušerke i jedna pedijatrijska sestra. Kako njih tri da postignu sve? Uslovi su nehumani, nije ni čudo što je onda osoblje takvo.
  • milica

    30.08.2012 08:50
    ajmo malo realnosti
    nije u toj betaniji sve trulo, ja sam se porodila pre 3 nedelje i ne secam seda je bas toliko grozno,

    dali su mi indukciju jer je porodjaj tekao izuzetno sporo i nisu dozvolili da prolazim kroz bolove i nespavanje i bili su svi (izuzev jedne dr i jedne sestre - od njih ostalih 20) izuzetno korektni!

    da li vi ljudi znate da medicina danas nema odgovor na veeelikibroj pitanja i da slucajne smrti postoje kod nerodjenih beba jednako kao kod rodjene osobe, i jakoje to tesko podneti smrt (imalasam i samaneprijatnih situacija i znam nekoliko porodilja koje su u poslednjoj nedelji izgubile bebu) ali ne možete ocekivati da lekari imaju odgovor na sve jer nisu svemocni

    a korupcija postoji us vakom sistemu u srbiji i svi vi koji spominjete korupciju ste u njoj ucestvovali
    mene su ubedjivali da MORAM zarad sebe da platim babice i ja sam odbila jer ja prva ne bih prihvatila dami neko za moj posao ponudi pare
  • Đunta

    30.08.2012 08:50
    Kakva izjava...
    "Kakve će posledice toga biti tek ćemo videti, verovatno će više žena imati povišenu temperaturu ili neku drugu komplikaciju, ali mi moramo uraditi ono što roditelji očekuju, a to je porođaj u četrdesetoj nedelji trudnoće" WTF? Ovo je u stilu tražili ste - gledajte...
  • 30.08.2012 08:40
    čisto da kažem
    Porađala sam se dva puta u dve godine u Betaniji, oba puta prirodno i bez indukcije, jednom prevremeno. Nisam imala nikakve veze, niti sam bilo kome dala i sto grama kafe, o meni i mojoj bebi su se starali odlično.
    Moj utisak je da najveći problem u betaniji jeste nedostatak kadra. U celoj betaniji na porodjajima radi dva anesteziolog, koji su neophodni za carski rez, a samim tim epidural je fantazija. Na trideset porodilja posle podne je jedna akušerska i dve pedijatrijske sestre, koje nijednu pritužbu žene ne uzimaju za ozbiljno, jer kerću sa stavom da su mame razmažene.
    Carski rez nije naivna operacija! Nije mi jasno zašto žene jure na tu vrstu porodjaja?
  • ima ih jos

    30.08.2012 08:35
    d
    Ima jos lekara, nekoliko, koji bi zategli Betaniju kako treba, a da se ne oglusuju o medicinska pravila, kao sadasnji upravnik, koji veze nema sa strukom, cemu svedoci i ova odluka.
    Ali, ko ce da stavi nekoga ko bi zabranio naplacivanje? Samo mi to recite. Pa cu vam reci ko bi to lepo zategao.
  • Milica

    30.08.2012 07:46
    Nadam se da su ova nova pravila u skladu sa pravilima stuke. Nisam stucna, zato ne stajem ni na jednu stranu, ali se nadam da znaju sta rade.
  • 30.08.2012 07:44
    Sada će biti još gore !!!
    Od sada će da porađaju žene na silu samo da bi dokazali kako su do sada radili kako treba.
  • 30.08.2012 07:36
    fata je fata al triput je triput
    A ako neka razmazena sram je bilo trudnica nece indukciju tj vestacko izazivanje porodjaja
    kako ce te je sad ubediti da je to prirodan pirodjaj
    A sta su indicije za indukciju koji dr trpa u prirodni porodjaj
    Ipak je to izazivanje porodjaja
    prirodno je kad ide samo prirodno
  • Liman

    30.08.2012 07:30
    Ajde da vidimo
    A ja tvrdim da nikakvih sankcija neće biti. Od 4-5 frakcija (interesnih grupa) u Betaniji, nijedna neće biti pozvana na odgovornost, jer bi onda počeo da se iznosi prljav veš o ostalima. Korupcija u Betaniji je dosegla takve razmere, da bukvalno nemate koga da postavite na mesto upravnika a da taj, na ovaj ili onaj način, ne uzima pare "sa strane".

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna