Radovi na postavljanju semafora na jednoj od saobraćajnih crnih tački na prelazu kod stadiona "Karađorđe", na raskrsnici Bulevara oslobođenja i Vojvođanske ulice trebalo bi da budu završeni do kraja meseca.
Jeste naši vozači su bahati, ali ne retko se dešava i ovo: Vozite 40-50 na sat, nalazite se na 10-20 metara od prelaza, vozilo u susednoj traci vam ometa vidljivost, a pešak naglo skreće na prelaz!
Šanse su 50-50% da će te napraviti lančani sudar ili udariti pešaka. Nagledao sam se takvih lančanih sudara, a o pokupljenim pešacima i da ne govorim.
Znači, što se mene tiče semafora nikada dosta, pošto se na ljudsku glupost i nesmotrenost pešaka, kao i na bahatost vozača uvek može računati.
Treba staviti semafor kod Suda u Maksima Gorkog i na prelaz u Jevrejskoj pre Futoške pijace.
To su frekventnija mesta za pešake, noćna mora za vozače, a gužvama koje tu nastaju da i ne pričam.
Argument da su problem bliski semafori, ne stoji, ako postoji sihronizacija između njih.
Doduše ta su mesta baš upravo ona koja najviše pune budžet sa kaznama, tako da čisto sumnjam da će se nešto uraditi po tom pitanju (novi semafori i sinhronizacija).
Zna se šta je bitnije kada je dilema: Pare ili bezbednost saobraćaja u gradu.
Sto ne bi stavili i jedan semafor na ukljucenju Cirpanove na Bulevar?!! Eto i pesaci tu svakodnevno prelaze, bilo mladi, bilo stari sa stakama, bilo roditelji sa decom... ko korzo je. A siroti ni pesacki nemaju. Pod hitno i jedna semafor tu!
Neka nasi majstori odu samo do Banje Luke (nije neki daleki svet), da vide kako su resili tranzit... za vozila idu kruzni tokovi, za pesake pasarele... sve lepo funkcionise, nema zastoja zaobracaja..
Na prelazu kod stadiona "Karađorđe" treba da se stavi nadvoznjak-podvoznjak za pesake, jako je glupo stavljati semafor kad je onaj sledeci na 50 metara jel da?
Kakav horor. U normalnom svetu semafori sluze iskljucivo za regulisanje raskrsnica koje su problematicne za vozila, a ne za pesake. Za pesake je dovoljna zebra, a vozac je duzan da stane. Koliko bi kostala profesionalna kamera koja bi snimila svakog ko ne postuje propis? Uredio bi se saobracaj za nedelju dana, kad bi se bahati vozaci kaznili, i sto je jos vaznije, na taj nacin bi polako saobracajna kultura postajala uobicajeni deo zivota. A pasarele i podzemni hodnici sluze na putevima gde se juri, a ne u gradu. Zebra ljudi, obicna zebra je u svim razvijenim zemljama zakon, i postuje se slepo. A vi kopajte ulicu i zakrcite saobracaj, kad ste pametniji od svih.
"Semafor na uglu Kisacke i Berislava Berica je potpuno bespotreban jer tu i nije raskrsnica vec samo spoj te 2 ulice od kojih se Berislava Berica ne nastavlja dalje."
.. Ali se nastavlja Jovana Cvijića i to vrlo nezgodno.
Deca koja tu prelaze Kisačku ulicu na putu do škole zasluzila su barem ležećeg policajca kao opomenu vozačima da uspore.
Slažem se da bahatim vozačima ni semafor nažalost neće stati na put
Iskustvo mi pokazuje da su najgori pešaci u prelasku ulice, vozači koji se negde parkiraju, pa moraju baš tu da pređu ulicu. Kao da za njih ne važi da idu do pešačkog prelaza. Ne bi me čudilo da se zbog njih postavljaju ti semafori po Bulevaru. Gde nema blizu parkinga, retko bude novog semafora.
Taj problem zagusenja se da veoma lako resiti tako sto ce na raskrsnici bulevara i brace ribnikar dok bude bilo crveno na ovom pesackom prelazu neko vreme jos uvek biti zeleno za vozila tako da ce sva vozila koja su dosla iz pravca zeleznicke stanice ka mostu a koja su prosla raskrsnicu pre crvenog sasvim neometano proci i taj pesacki prelaz. Logika onda nalaze da ce pre paljenja zelenog na bulevaru prvo biti upaljeno zeleno na tom pesackom prelazu kako bi prvo prosla vozila koja su imala uslov iz brace ribnikara za skretanje desno u bulevar ka mostu. Tako ce se automatski isprazniti to parce bulevara pre nego sto vozila na raskrsnici bulevara i brace ribnikar dobiju zeleno svetlo.
upravo tako.
Semafor neće sprečiti vozača da pokupi pešaka koji prelazi put, to je semafor nije zid.
Pešaci iovako prelaze na crveno, pa je posle opet vozač kriv, kao di bi pešak išo na crveno...
Lično sam video iks primera na TOM prelazu kako ljudi ne obraćaju pažnju već samo idu i prelaze. Ja uvek gledam levo, desno, kada prelazim, to su me naučili kao dete i nisam zaboravio. Ako me vozač i ne pušta da prođem, neću mu iskakati pod auto i "naterati ga". Kada vozim, stajem uvek kada mogu, tj kada je bezbedno.
Taj prelaz treba ukinuti, staviti ogradu i napraviti pasarelu i mirna Bačka i slobodna Vojvodina.
Ljudi jel su svi zaboravili šta je pasarela? Onaj "mostić" za pešake preko bulevara ili autoputa? Mnogo bolje rešava stvar od semafora koji dodatno usporava već prespor saobraćaj na bulevaru...
taksi stajalište postoji, i broji 6 mesta. Taksisti stoje na stajalištu uvučeni sa strane, ima koliko ima. Ako vam se ne isplati da radite posao, nemojte ga raditi. Ne možete vi raditi preko mojih leđa jer se vama ne isplati.
Vaše kolege taksisti zakrčuju saobraćaj svojom bahatošću, krše znak koji im stoji nad glavom, kao i zabranu parkiranja unutar raskrsnice i oko nje.
Gde ćete vi da stojite, to je vaš problem a ne moj. Možete stajati tamo gde ima mesta, ako nema, vozite dalje dok ne nađete. Po čemu je vaš problem bitniji od mojeg? Znači ja ako nemam para mogu da pljačkam banke? Pošto eto, drugačije ja ne bih mogao da živim, treba mi dozvoliti pljačku?
Propisi važe za sve, ako vam ne odgovaraju nemojte raditi taj posao. Ni meni mnogo šta ne odgovara pa se ipak držim propisa. Da se ne držim, počistio bih vas lično odande očas posla.
druze gde bi ti stavio taxi stajaliste na GRBAVICI???
sa grbavice ima najvise poziva a i sve su voznje 100-120 dinara, da idemo sa spensa po vas na grbavicu i da Vas vozimo opet do spensa ili do studenskih domova za 100-120 dinara ne isplatise. SVI STE VI VELIKA GOSPODA SA GRBAVICE, mrzi vas da prosetate 500 metara pa vam sad i semafore stavljaju da ne bi prosetali 50 metara do semafora i presi put..
Samo u srbistanu dame i gospodo, drugovi i drugarice. Samo u srbistanu.
PASARELA kakav semafor ?! Stvarno ću se razboleti od srbBskog idiotluka koji moram da gledam svakodnevno.
Kako će sada da se odvija saobraćaj ovde, začepićete raskrsnicu sa maxima gorkog??? Da li ste vi nekada videli kako treba da izgleda saobraćaj u nekom gradu?
I naravno:
Taksiste sklonite iz puškinove već jednom! Naplatite svakom kaznu jer krši ZOBS trostruko.
Ni jedan evropski grad nema toliko semafora kao Novi Sad. Pa na sta ovo lici??? Na svakih 100 metara semafor. Semafor na uglu Kisacke i Berislava Berica je potpuno bespotreban jer tu i nije raskrsnica vec samo spoj te 2 ulice od kojih se Berislava Berica ne nastavlja dalje. A tek glupost za ovaj semafor kod stadiona...Tu je zaista na samo 100 metara drugi semafor u Maksima Gorkog. Zar zaista treba staviti semafor na svako mesto gde neki pesak pogine? Ionako je Bulevar Oslobodjenja preopterecen semaforima i saobracaj je usporen do neopisivih granica a tek sa ovim novim semaforima, putovanje ce da se oduzi jos vise. Verujem da bi saobracajni strucnjaci iz nekih drugih gradova poukidali polovinu semafora sto postoje u Novom Sadu. I sam sam pesak ali znam gde treba i kako treba da prelazim ulicu i mislim da je najvaznije nauciti pesake i bicikliste da ne mogu da prelaze put gde im se cefne i tada nece biti problema.
hm, svaki dan prolazim bulevarom i svedocim tome da su vozaci bahati i da nece da stanu.
Ali semafor ce samo napraviti novi problem, jer nema dovoljno razdaljine od prethodnog..
Mozda bi bolje bilo da su stavili kameru lepo na oba pesacka, pa ko ne stane od vozaca, lepo cestitku im poslati na kucnu adresu sa jedno 5.000 din kazne..
ne bi stavili semafor na raskrsnicu Bulevara cara Lazara i Stevana Musića/Zorana Đinđića? Zato što niko živi ne ide tuda svakodnevno na fakultet, naravno. Mi studenti treba da čekamo milost vozača da nam stanu da odemo na predavanja, jel' da?
A o onom drvetu nasred trotoara kod TIMS-a da ne pričam... Totalno logično!
Sada sam videla poslednju rečenicu teksta. Znači ugao Jovana Cvijiča i Kisačke već jeste u planu za postavljanje semafora.
Slična vest je bila i pre otprilike godinu dana... i ništa. Da li se zna koji su rokovi?
Samo nestrucni ljudi (a kao da me cudi da takvi ljudi postoje u nasim javnim preduzecima) su mogli da naprave ovakav projekat. Staviti semafor na 100m od raskrsnice bulevara i Maksima Gorkog. Jedva cekam da vidim kakav ce kolaps da se napravi kad genijalci puste u rad semafor. Iovako nastaje kolaps u saobracaju oko ove raskrsnice i bez ovako ingeniozno postavljenog semafora. Jos ako strucnjaci ne sklone drugi pesacki kod EPS-a stvar ce biti jos lepsa :)
Molim vas za jedan semafor kod pešačkog prelaza u blizini ugla Kisačke i Jovana Cvijića. Raskrsnica nije velika ali je vrlo nezgodna, a deca tu svakodnevno prelaze ulicu na putu do škole "Kosta Trufković". Čak ni ležećeg policajca nema!
Na koji način se pokreće inicijativa za postavljanje semafora kod nekog pešačkog prelaza. Koliko ljudi treba da strada?
"U normalnim zemljama...
Se na ovakvim mestima i glavnim saobraćajnicama u gradu prave podzemni prolazi!!!"
U normalnim zemljama se jos prilikom izgradnje ovakvih bulevara naprave podzemni prolazi za unapred. Ovaj bulevar je gradjen pre skoro 40 godina i tada je trebalo napraviti te podzemne prolaze a ne sada. Mogli bi se oni i sada napraviti, ali pod uslovom da pola grada par meseci bude bez struje, kanalizacije, vode, grejanja, telefona jer je za tih 40 godina koliko bulevar postoji ispod njega razvuceno sve i svasta. Sve to treba sada da se sece, premostava. Postojala je ideja pre nekih 10 i kusur godina da na raskrsnici bulevara i Jevrejske ukinu semafor tako sto ce bulevar spustiti ispod Jevrejske. Medjutim na toj raskrsnici se nalaze razni kolektori, cevi, struja, racvanje telefona i ko zna kakvih sve instalacija. Da bi bulevar spustili da prolazi ispod Jevrejske izracunali su da bi pola Novog Sada pola godine bilo bez vode, kanalizacije, grejanja, struje, telefona . . .
"Ne znam da li je neko u svetu smislio NOĆNI RAD??? Pitam, jer je tamo od kada rade maltene nemoguće proći, pa mislim da bi bilo pametnije da po noći rade."
Ne boj se, znaju oni u JKP "Put" da je neko nekada davno izmislio nocni rad. Razlog zasto se nocni rad ne praktikuje u Srbiji je u tome sto se nocni rad posebno tarifira i placa radnicima. Dakle, radnicima treba isplatiti gomilu para za nocni rad koji oni ne zele da isplate jer novaca nema. Eto zasto se kod ne praktikuje nocni rad. Jednom davno sam oko 3 ujutru prolazio kroz Nemacku autoputem. Na jednoj deonici su u 3 ujutru izvodili neke radove. Bilo je barem pedesetak radnika, gomila kamiona, bagera i buldozera. Kasnije sam tom deonicom u povratku prosao negde oko 10 pre podne istog dana. Sve je vec bilo gotovo, sredjeno, pokupljeno i pocisceno. Svaba je spreman da plati za nocni rad pa zato tamo njihovi komunalci i rade nocu. U Srbiji to niko ne zeli da plati pa samim tim niko nece nocu da radi. Logicno, zar ne.
Glupost. Duže će se čekati, drastično će se povećati zagađenje, spojiće se kolone kroz dva semafora... Bolje ukinuti pešački prelaz preko Bulevara i napraviti neku varijantu sa stepenicama.
tu su trebali da postave nadvoznjak za pesake i da na sredini kolovoza postave ogradu od 2 metra,tj ogradu postaviti po celom bulevaru..videcete da ce taj semafor napraviti kolaps jer je udaljen od glavnog semafora 50-100 metara. ako stave semafor i kod dalton zgrade to ce tek biti katastrofa s obzirom da novi sad nema zeleni talas,svaki semafor je hvata crveno i ovim putem trazim smenu progameru novosadskih semafora :). LJUDI TAJ SEMAFOR NE VALJA, bolje da srede raskrsnicu kod POZORISTA jer je jako opasan za pesake.
vec kad stavljaju semafor, zasto ne na onaj pesacki blize eps-u, cisto da ne ostanemo u koloni u raskrsnici bulevar/m. gorkog...
i da li se onda "gasi" taj drugi pesacki prelaz i kako nauciti ljude da koriste samo jedan...
Da...zaista je potreban taj semafor posto se ne moze otici jos sto metara dalje gde postoji semafor i pesacki prelaz. A NIJE POTREBAN SEMAFOR NA RASKRSNICI PRERADOVICEVE I PALMOTICEVE U PETROVARADINU GDE SE NALAZI SKOLICA, GDE JE NEMOGUCE UCI I IZACI IZ ULICE A DA NE PRICAM O SIGURNOSTI MALISANA KOJI IDU U TU SKOLICU...GDE NA SVAKE 2,5 SEKUNDE PRODJE KAMION!!! S R A M O T A
Se na ovakvim mestima i glavnim saobraćajnicama u gradu prave podzemni prolazi!!! Sigurniji za pešake mnogo više nego semafori, a i ne remeti se saobraćaj! Ionako ste za glupi semafor dali 14 miliona dinara???! Retardi nesposobni!!!
A što se ne postavi semafor na raskrsnici Kisačke i Bul.Kralja Petra I? Tu je loodilu svaki dan, pogotovo što gomila ljudi čim skrene iz Bulevara levo odmah skreće desno u Dositejevu... OK je na raskrsnici B.Berića ali samo zbog škole...
Ne znam da li je neko u svetu smislio NOĆNI RAD??? Pitam, jer je tamo od kada rade maltene nemoguće proći, pa mislim da bi bilo pametnije da po noći rade. Inače, tamo postoje dva pešačka prelaza - ne kapiram ŠTA ĆE PEŠAK NA BULEVARU BEZ SEMAFORA???? Dalje, ne kapiram zašto se semafori postavljaju na sto metara jedan od drugog? Postoji nešto što se zove podzemni prolaz, a postoji i pasarela! Ta raskrsnica i nije toliko problematična koliko je problematična raskrsnice Miše Dimitrijevića i Braćew Ribnikar!!! Ono je tek ludnica - parkiraju se na tri metra od raskrsnice, teško se prolazi, zagušenje - HAOS!!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Semafor na crnoj tački sledeće nedelje
Novi Sad
•19.09.2012.
•06:58 > 12:32
Komentari 36
Vozač
Šanse su 50-50% da će te napraviti lančani sudar ili udariti pešaka. Nagledao sam se takvih lančanih sudara, a o pokupljenim pešacima i da ne govorim.
Znači, što se mene tiče semafora nikada dosta, pošto se na ljudsku glupost i nesmotrenost pešaka, kao i na bahatost vozača uvek može računati.
Vozač
To su frekventnija mesta za pešake, noćna mora za vozače, a gužvama koje tu nastaju da i ne pričam.
Argument da su problem bliski semafori, ne stoji, ako postoji sihronizacija između njih.
Doduše ta su mesta baš upravo ona koja najviše pune budžet sa kaznama, tako da čisto sumnjam da će se nešto uraditi po tom pitanju (novi semafori i sinhronizacija).
Zna se šta je bitnije kada je dilema: Pare ili bezbednost saobraćaja u gradu.
I mean really
borislav
Slaninar
зики
Maja
mama
.. Ali se nastavlja Jovana Cvijića i to vrlo nezgodno.
Deca koja tu prelaze Kisačku ulicu na putu do škole zasluzila su barem ležećeg policajca kao opomenu vozačima da uspore.
Slažem se da bahatim vozačima ni semafor nažalost neće stati na put
@ Pharaoh
TT
Semafor neće sprečiti vozača da pokupi pešaka koji prelazi put, to je semafor nije zid.
Pešaci iovako prelaze na crveno, pa je posle opet vozač kriv, kao di bi pešak išo na crveno...
Lično sam video iks primera na TOM prelazu kako ljudi ne obraćaju pažnju već samo idu i prelaze. Ja uvek gledam levo, desno, kada prelazim, to su me naučili kao dete i nisam zaboravio. Ako me vozač i ne pušta da prođem, neću mu iskakati pod auto i "naterati ga". Kada vozim, stajem uvek kada mogu, tj kada je bezbedno.
Taj prelaz treba ukinuti, staviti ogradu i napraviti pasarelu i mirna Bačka i slobodna Vojvodina.
mile
TT
Vaše kolege taksisti zakrčuju saobraćaj svojom bahatošću, krše znak koji im stoji nad glavom, kao i zabranu parkiranja unutar raskrsnice i oko nje.
Gde ćete vi da stojite, to je vaš problem a ne moj. Možete stajati tamo gde ima mesta, ako nema, vozite dalje dok ne nađete. Po čemu je vaš problem bitniji od mojeg? Znači ja ako nemam para mogu da pljačkam banke? Pošto eto, drugačije ja ne bih mogao da živim, treba mi dozvoliti pljačku?
Propisi važe za sve, ako vam ne odgovaraju nemojte raditi taj posao. Ni meni mnogo šta ne odgovara pa se ipak držim propisa. Da se ne držim, počistio bih vas lično odande očas posla.
novica
sa grbavice ima najvise poziva a i sve su voznje 100-120 dinara, da idemo sa spensa po vas na grbavicu i da Vas vozimo opet do spensa ili do studenskih domova za 100-120 dinara ne isplatise. SVI STE VI VELIKA GOSPODA SA GRBAVICE, mrzi vas da prosetate 500 metara pa vam sad i semafore stavljaju da ne bi prosetali 50 metara do semafora i presi put..
OO
TT
PASARELA kakav semafor ?! Stvarno ću se razboleti od srbBskog idiotluka koji moram da gledam svakodnevno.
Kako će sada da se odvija saobraćaj ovde, začepićete raskrsnicu sa maxima gorkog??? Da li ste vi nekada videli kako treba da izgleda saobraćaj u nekom gradu?
I naravno:
Taksiste sklonite iz puškinove već jednom! Naplatite svakom kaznu jer krši ZOBS trostruko.
Veljko
Mirko Slavko
Ali semafor ce samo napraviti novi problem, jer nema dovoljno razdaljine od prethodnog..
Mozda bi bolje bilo da su stavili kameru lepo na oba pesacka, pa ko ne stane od vozaca, lepo cestitku im poslati na kucnu adresu sa jedno 5.000 din kazne..
Student
A o onom drvetu nasred trotoara kod TIMS-a da ne pričam... Totalno logično!
mama
Slična vest je bila i pre otprilike godinu dana... i ništa. Da li se zna koji su rokovi?
Pharaoh
mama
Na koji način se pokreće inicijativa za postavljanje semafora kod nekog pešačkog prelaza. Koliko ljudi treba da strada?
@ LaneNS
Se na ovakvim mestima i glavnim saobraćajnicama u gradu prave podzemni prolazi!!!"
U normalnim zemljama se jos prilikom izgradnje ovakvih bulevara naprave podzemni prolazi za unapred. Ovaj bulevar je gradjen pre skoro 40 godina i tada je trebalo napraviti te podzemne prolaze a ne sada. Mogli bi se oni i sada napraviti, ali pod uslovom da pola grada par meseci bude bez struje, kanalizacije, vode, grejanja, telefona jer je za tih 40 godina koliko bulevar postoji ispod njega razvuceno sve i svasta. Sve to treba sada da se sece, premostava. Postojala je ideja pre nekih 10 i kusur godina da na raskrsnici bulevara i Jevrejske ukinu semafor tako sto ce bulevar spustiti ispod Jevrejske. Medjutim na toj raskrsnici se nalaze razni kolektori, cevi, struja, racvanje telefona i ko zna kakvih sve instalacija. Da bi bulevar spustili da prolazi ispod Jevrejske izracunali su da bi pola Novog Sada pola godine bilo bez vode, kanalizacije, grejanja, struje, telefona . . .
@ EvoOvako
Ne boj se, znaju oni u JKP "Put" da je neko nekada davno izmislio nocni rad. Razlog zasto se nocni rad ne praktikuje u Srbiji je u tome sto se nocni rad posebno tarifira i placa radnicima. Dakle, radnicima treba isplatiti gomilu para za nocni rad koji oni ne zele da isplate jer novaca nema. Eto zasto se kod ne praktikuje nocni rad. Jednom davno sam oko 3 ujutru prolazio kroz Nemacku autoputem. Na jednoj deonici su u 3 ujutru izvodili neke radove. Bilo je barem pedesetak radnika, gomila kamiona, bagera i buldozera. Kasnije sam tom deonicom u povratku prosao negde oko 10 pre podne istog dana. Sve je vec bilo gotovo, sredjeno, pokupljeno i pocisceno. Svaba je spreman da plati za nocni rad pa zato tamo njihovi komunalci i rade nocu. U Srbiji to niko ne zeli da plati pa samim tim niko nece nocu da radi. Logicno, zar ne.
Sedam
novica
Predrag
aero casper
i da li se onda "gasi" taj drugi pesacki prelaz i kako nauciti ljude da koriste samo jedan...
Stari Grad
Marijana
LaneNS
Neoplanta - Rasadnik semafora
Lala
EvoOvako
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H