Novi Sad
11.12.2012.
08:47 > 10:09
Preko Kol centra Doma zdravlja ubuduće će preglede zakazivati samo hronični bolesnici i zakazivaće se kontrole, a za ostalo će morati direktno da se pozivaju određene službe.
  • novi sad

    28.12.2012 17:56
    bez naslova
    Koja glupost ukinuti ovako nešto! To znači da ćemo ubuduće morati satima i satima da čekamo u redu na pregled kod lekara! Užas!!! Šta da radimo mi koji smo zaposleni i ne možemo da dobijemo sl. dan, ili imamo malu decu pa nema ko da ih pričuva jedno PET-ŠEST sati dok se sestra konačno ne smiluje da nas uvede kod dr!? Do sada sam uvek imala koliko toliko dobro iskustvo sa kol centrom. Lakše mi je da pozovem telefonom i zakažem termin pa makar i dan dva kasnije ali bar znam da ću tada biti primljena, plus možda nekih pola sata kašnjenja što opet nije kol centar kriv nego organizacija na odeljenu, nego da čekam pola dana!!! Svaki put kada sam pozvala kol centar javili su se. Malo sam bila na čekanju ali se žene jave barem. Dok smo zvali sestre na odeljenje nisu se javljale po nekoliko dana! Strašno! Jako sam razočarana.
  • 13.12.2012 07:30
    Netačno
    Izrekli ste nekoliko netačnosti. Poziv prema kol centru košta isto koliko i svaki drugi poziv i to je prva netačnost. Za zbrku sa terminima su krivi doktori a ne kol centar jer ne poštuju proceduru zakazivanja. Naime trebalo bi da kompletno zakazivanje prepuste kol centru a ako već hoće da zakažu onda taj termin koji su zakazali treba u kompijuteru da provere pa ako je slobodan odnosno ako nije zakazan preko kol centra treba po proceduri da unesu u kompijuter, međutim oni to ne urade pošto su vrhunski NEobučeni za baratanje kompijuterima jer ni dan danas u eri kompijutera, na Medicinskom fakultetu nema ozbiljnog predmeta koji ih upućuje u tu vrstu znanja. Preko kol centra i sistema zakazivanja uvedena je obaveza lekarima specijalistima da odrade najmanje 15 pregleda dnevno. E tu i leži problem stalnog pritiska na kol centare jer to mnogim lekarima specijalistima nije odgovaralo a i njihovim sestrama.Nema više sestrama dvesta grama kafe i milka čokolade za svako zakazivanje, a doktori su u znatno manjoj meri mogli da izlaze i obavljaju preglede u privatnim ordinacijama u kojima dodatno rade. To je suština problema i pošto je pomoćnik direktora lekar specijalista i najveći protivnik kol centra posledica toga je postepeno ukidanje i gašenje kol centra. Sada ukidanjem zakazivanja za specijaliste a kasnije i popunim ukidanjem i za lekare opšte prakse. Narode spremite se na one čuvene gužve u čekaonicama i čuveno pitanje: ''Molim vas ko je zadnji došao''. ''Sve je lako kad si mlad'' ali... jednom dođe i starost.
  • LOL

    12.12.2012 08:00
    sa lošeg na gore
    Kol centar je na žalost zaista bio loše organizovan ideja jeste bila dobra ali koordinator službe i možda elektronski sistem zakazivanja su bili katastrofa.Više puta sam bila u situaciji da mi lekar kaže kada da dođem na kontrolu,pritom on proveri kada ima slobodnih termina ,ja izlazim iz zgrade doma zdravlja zovem kol centar potrošim u proseku između 180-200 din za čekanje i razgovor da bi mi ponudili termin čak 7 dana nakon onog koji je doktorica ponudila tvrdeći da su ti termini odavno zauzeti? Ako ništa drugo direktnim pozivom na odeljenje će se barem postići neki vid tačnosti u informacijama, pogotovo ako se ponovo vrati zakazivanje kod timskih sestara.Ipak lekar koji ima uvid u nečije stanje može savetovati i hitnost zakazanog termina dok na kol centru nikada toga nije bilo!Ali jedno je sigurno neko se dobro opario jer poziv na kol centar ne košta isto kao i običan poziv!
  • Nije vazno

    12.12.2012 07:39
    Strasno
    Ovo stvarno vise nema smisla. Zasto se ukida nesto sto dobro funkcionise. Ja licno imam dobra iskustva sa kol centrom, uvek sam odmah dobijala vezu, mogla sam da biram termin kod doktorke, svi su bili ljubazni.
    Sta sad, opet treba da nosim knjizicu u 7 ili u 12 da se zapljunem pa da vracham u bob kad cu otprilike doci na red ili da cekam 17 sati....
    Slazem se da bi hronicare trebalo nekako odvojiti od akutnih, ali ovo definitivno nije nacin... Losa organizacija u svom segmentima drustva je nasa najveca boljka!
  • Svetlana Bojbic

    11.12.2012 22:30
    Dokle vise?
    Sve mogu da razumem, ali zar je i decijoj bolnici potreban call centar! Moja cerka ima epilepsiju i trenutno joj se menja terapija a zakazati kontrolu je nemoguca misija! Snimanje EEG-a necu ni spominjati! Zbog Call centra nismo dosle za vreme kada je doktorica Knezevic zapisala u izvestaju!
    Objasnila sam doktorici sta se desilo! Obavile smo kontrolu a u novom izvestaju je doktorica napisala da dete nije dovedeno po dogovoru! Ispada kao da nisam htela da je dovedem! Sta reci?
  • Mala

    11.12.2012 16:19
    Neka idu.
    I tako nisu radili ništa. Tamo si mogao da zakažeš samo pregled kod opšte prakse i to toliko dana kasnije da to nema uopšte više smisla. Kada se nečiji posao svodi samo na sikter onda to radno mesto nema smisla da postoji.
  • Šurdilović

    11.12.2012 14:52
    nije teško
    Kol centar je bio apsolutno neefikasan. Nije teško otići na šalter i zakazati pregled direktno kod doktorove sestre, pogotovo što to može da uradi bilo ko iz familije...
    A tek ćete da vidite ko je dr Novaković, ka čovek, po sili zakona ode u penziju. Nažalost.
  • 11.12.2012 13:27
    Odlično
    Da to je baš odlično. Sad ćete ustajati u četiri ujutru, čekati pred vratima Doma zdravlja do sedam i gurati se laktovima, trčeći uz stepenice da stignete pre jadnih nemoćnih staraca i ozbiljno bolesnih ljudi kako bi ste uhvatili red pred vratima ''milostiv'' sestre (sa dvesta grama kafe i milka čokoladom-poskupela tarifa) i kukumavčiti za termin pregleda a pri tom ona će vam samilosno reći dođite za mesec dana nemamo za ovaj mesec više slobodnih termina. Kako ne shvatate da nije ukinuto zakazivawe nego način zakazivanja. Srećno vam bilo pametnjakovići. Molićete vi za mesec-dva da se vrati zakazivanje preko kol centra
  • ZoranNS

    11.12.2012 13:20
    Žao mi je što se ukida
    Žao mi je što se ukida dosadašnji rad pozivnog centra, ja nisam imao lošeg iskustva, uz mali strpljenja zakazivao sam svaki put i kod lekara opšte prakse i kod specijaliste. Mislim da će ljudi zažaliti zbog ove reorganizacije.
  • Kaćunčica

    11.12.2012 12:44
    Super
    Odlično. Taj call centar i tako nije imao nikakvu svrhu. Mogli ste zakazati pregled samo nakon što umrete ili se izlečite sami od sebe ili zarazite još 100 drugih ljudi.
  • 11.12.2012 12:01
    Sram vas bilo...
    Sve je ovo maslo lekara specijalista samo da bi mogli ponovo da stvaraju gužve i preusmeravaju pacijente u privatne ordinacije u kojima trpaju pare sebi u džep. Naravno čast izuzecima!!!! Ali ako hoće zaista da budu izuzetak i da se drže svoje lekarske etike i zakletve neka već jednom progovore istinu o tome. Država da zabrani istovremeni rad u državnoj i privatnoj praksi u bilo kom obliku. Ili jedno ili drugo, pa ko voli neki izvoli!
  • MATOR

    11.12.2012 11:01
    !?
    E moj Dr. Novakovicu, vidi se da ste iz proslog veka. Nisu to col gerle vec centar koji zovu bolesni ljudi!
  • Stanko

    11.12.2012 10:52
    Ovo je veoma losa odluka pogotovo za pretpane ambulante u prigradskim naseljima jer zakazivanjem preko cool centra izbegavane su guzve i sve je bilo efikasnije ovako ce se ponovo desavati da ljudi cekaju po 5,6 sati red.
  • 11.12.2012 10:25
    uh!
    da, a na tim telefonima niko nikada ne dize slusalicu!
  • jaaa

    11.12.2012 10:20
    A što da pozivamo,
    ionako se ne javljaju (realno, sestra je zadužena i za obradu uputnica i recepata, i za javljanje na taj telefon), kad svakako moramo doći da zakažemo, a kad već dođemo, sačekaćemo kao i ranije i obaviti posao. Ovako ispada da treba dva puta da dolazimo u ambulantu. Ovo je ono što se do sad dešavalo sa ginekološkom službom, a sad će se preneti na sve vidove primarne zaštite, jer niko, ali zaista niko u DZNS nema ni blagu nameru da prstom mrdne da se smanje gužve i olakša cela procedura i lekarima i pacijentima.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna