Prema proceni policije, više od 30.000 Novosađana, Novu 2013. godinu dočekalo je na centralnom gradskom trgu, a tačno u ponoć počeo je vatromet koji je trajao 6 minuta.
Da je bilo propusta na tom doceku na Trgu, bilo je. Sve su to lekcije koje i organizatori i mi treba da naucimo , da ih ne ponavljamo. Lepo mi rece neko danas, mislis li da nije bilo propusta i na drugim takvim dogadjajima u drugim gradovima?Bilo je, ali smo se mi novosadisti izgleda najvise podigli. i Protiv sebe, kanda.
Da ne bude nikakvog bezbednosnog propusta.Da ne bude burazerskog propustanja ljudi koji kriju flase pod jaknom.Jer u tom prvom redu je bilo upravo najvise dece..
Da je bilo toliko hiljada ljudi na trgu, bilo je. To su takodje fakti koji se, koliko god to neko hteo ili ne hteo da prizna, ne mogu prenebregnuti. Policija zaista ima parametre na osnovu kojih procenjuje brojnost i ne pogrese nikad, barem ne puno.
Da program i nije bio tako los, tako je. Al da je trebao biti za nijansu vise mrdajuci i zivlji, takodje.A mozda i sledeceg puta nekako ga drugacije koncipirati. Ali to su teme za razmisljanje za sledecih 361 dan. Za sve nas.
Da bismo trebali da nastavimo sa zivotom, trebali bi.Vec je cetvrti januar i zaista bi price o doceku trebali da ostavimo daleko iza sebe.
Principijelno, vec godinama unazad docek ne dozivljavam kao nesto posebno. Dani produzenog vikenda su to.
Konstruktivnu kritiku prihvatiti, uvaziti gde je moguce ili je bar razmotriti.Sve strane u ovom sporu.
I hocemo li konacno poceti da uvezbavamo pisanje 2013. godine?:))Prosto, life is wonderful :))
Smesni je sto naprednjaci tvrde da smo svi izasli na trg zbog njihovog gradonacelnika
Aj da vam malo objasnimo neke stvari
U centar ce narod doci pa da je i marsovac gradonacelnik. Dakle to sa njim nema ama bas nikakve veze. Jel to sad jasno? Prestanite da se uvlacite tom vucevicu hvalospevima jadni ste zaista
Bila sam u centru i kad je Maja bila gradonacelnik i pavlicic i sad ovaj vas. Program je bio ok nista specijalno jer muziak nije bila za veselje.
Najbolji docek do sada. Broj od 30000 ljudi koji je ostao do kasno u noc i zajedno sa Vladom horski pevao svaku njegovu pemu govori o fantastisnom doceku.
Zaista je bilo čudno da od 23:50h do ponoći nije bilo muzike. Da li je Trkulja za doček ili ne, ne ulazim u raspravu, ali najzad da za doček bude i neki izvođač iz Novog Sada.Ne znam zašto se forsira Vlada Georgijev,ima dobre pesme ali ne za doček,a opet se komentariše da je bio pijan i da su ga jedva ugurali na binu.Bolje da ste zvali Garavi sokak ili bilo koje tamburaše.I na kraju...VRATITE U PONOĆ NA LEPOM PLAVOM DUNAVU!
Ja nikoga nisam nazvala budalama i primitivcima,vec Vi.A moje pravo na sopstveno misljenje Vas boli.Meni Vas je mnogo zao,ali ipak sam u pravu da mozda i nije OK da svako ima pravo na svoje misljenje.
A docek?Pa ja o doceku uopste i ne mislim.
Da ,me je zanimao ja bih se smrzavala.
Odoh ja, dosli mi neki majstori,a Vi se i dalje zamajavajte.
Verovatno su hiljade Novosadjana na trgu cisti mazohisti, pa su i pored strahovito ruznog doceka ostali da uzivaju na trgu i tu docekaju Novu godinu!Ja bih pre rekla da im je bilo bas super i da to govori o dobro organizovanoj zurci za sve. Za one koji bi nekog drugog, "kulturnijeg" gradonacelnika, predlazem da dovedemo Canka. On ce posteno i kulturno da isprebija nekoliko sugradjana, koji mu se ne budu svideli.
Organizacija i docek su bili takvi da svi Novosadjani mogu da se ponose na gradsku vlast i gradonacelnika Vucevica. Poznati izvodjaci, prepun Trg, velicanstven vatromet, bez incidenata, tuca. Novi Sad zaista polako vraca stari sjaj.
Odnos minusa i pluseva je relativna stvar sto pokazuje cinjenica da se taj odnos sada menja kako u vasim tako i mojim porukama a sto to vama govori?Govori da ljudi shvataju sustinu ove polemike koja nema veze sa samim docekom.Docek je najmanje bitan u ovoj prici, na koji niste ni isli a detaljno ga kritikujete.Ja takodje nisam isao ali zato nisam ni izneo stav o kvalitetu same organizacije vec je moj osvrt pre svega usmeren na drugu konotaciju,jasno sam se usprotivio predrasudama,neosnovanim etiketiranjima i stereotipima.Svako ima pravo na svoje misljenje i treba da ga iskaze bez straha i bojazni a nazivati ljude jadnicima i budalama je samo odraz prostakluka i primitivizma a pored takvih reci pozivati se i na kulturu je licemerje.
Oho-ho :dedukcija i indukcija!
Sad smo presli na drugu terminologiju.
Ali, sta god pricao-moje misljenje ostaje moje,docek je bio los,sam pojam-docek je po meni bez veze,ali posto Vi volite da obrazlazete ono "svako ima pravo na svoje misljenje", moje Vam ne odgovara i to ce tako ostati.
Ali i dalje imate 70 minusa.To Vam nista ne kazuje?To ne komentarisete,valjda da se ne zamerate....I ne hvalisem se ja intelektom, vec Vi tako zakljucuje(birajte-induktivno ili deduktivno,kad vec volite da zakljucujete).
A, ja lepo rekoh,nisam napisala, :da li ti znas ko sam ja, vec -ne znas ni sa kim se raspravljas.Ko ne ume da cita,ja ne mogu da mu pomognem.
Odlican docek!Svaka cast Trkulji, Viva vox, Vladi i Sergeju!
Svi vi sto kukate sram da vas bude. Nezadovoljni ljudi, nista vam nije dobro. Nikada necete biti zadovoljni, ogorceni, zato su vam takvi zivoti. Gledajte malo lepe stvari!
Uzivala sam na Trgu. Jeste program kasnio, ali atmosfera je bila sjajna. I ni malo ne zameram jer su to zaista kvalitetni muzicari i vredelo ih je cekati!
Ocigledno je da ti imas problem sa deduktivnim i induktivnim zakljucivanjem.Ponovo umesto argumentima kojim ces potkrepiti svoj stav, sluzis se floskulama sa ciljem da omalovazis tudje misljenje a ne vidis da ti ispadas smesna i da si sama sebe zapetljala.To sto pokusavas nevesto da se izvuces iz rasprave zamenom teza je upravo pokazatelj tvog intelektualnog a i kulturnog nivoa kojim se dicis.
Sramota je sto je toliko para potroseno za docek na trgu. A ovaj nas novi gradonacelnik " novosadjanin " nije ispostovao trediciju da pusti u 00h Na lepom plavom Dunavu. Za pustanje ovog valcera koji je oduvek bio lepo prihvacen od strane gradjana je bilo potrebno jako malo para, gotovo nista. Novi Sad je puko!!!!
Državna uprava je inače preopterećena velikim brojem nekompetentnih činovnika, kojekakvim "stručnjacima za tendere" i "izabranim licima" od vlasti do vlasti. Kultura se na ovim prostorima godinama zatire, promovišu se "Grand" projekti, pljačka se u ime nekakvog finasiranja političkih partija (što je osmislio i patentirao SPS pre četvrt veka a sada nam glumi poštenu vlast hapseći one koji su samo nastavili njihovu praksu) pa je iz takvih "kvaliteta" i ovaj program nastao. KCNS je ovde godinama samo protočni bojler, na njihov račun se prebacuje novac a oni ga samo prosleđuju. Nešto radnika koji budu angažovani na projektu nema realno nikakve ingerencije a poželjno je da se što manje mešaju, posebno zbog činjenice da i oni najmanje iskusni tačno znaju koliko šta košta. Obično zamajavanje naroda. Ovakav diletantizam još nismo imali, sa cirkusima ovog tipa treba prestati, bolje da se taj novac utroši u izgradnju nekakvog pogona, radionice ili zakup njive na kojoj treba angažovati sve te nesposobne, primitivne, korumpirane i preplaćene gradske funkcionere, da društvo ima neke koristi od njih.
e sad kad cemo o novcima. Kako to da je pred same izbore gradska kasa bila skroz prazna??? Igrom slucaja sam tu informaciju saznala u aprilu. Gradska kasa ne sme da bude prazna i nikad nije prazna ali su ovi nasi prosli vladajuci pred izbore sve ispraznili i razdelili. Pa bolje da trose nase novce na nas nego da je prazne nemilice.
znaci gladan narod, pa eto dacemo im igara, kad nema hleba i to jos losih igara. Nisu to njihovi novci, nego nasi, znas nas svih koji placamo porez, tako da i te kako mozemo da komentarisemo da li nam se ili nam se ne dopada kako trose nase pare. i nisu oni dali iz svog novcanika, nego su moje pare uzeli i dali vladi i ekipi.
smatram da je grad odradio sjajan posao. Pa svi ti ljudi su dosli na trg upravo zbog ekonomske krize. Nova godina se ne bi ni slavila da grad ocigledno nije organizovao ovako nesto. Ljudi nemaju para i konacno su resili da se svi zajedno opet greju u guzvi i zabavljaju. Bilo je lepo. Bilo je i propusta ali u svakoj organizaciji postoji propusta. Pa na jednom exitu ima vise propusta nego igde ali ja nikad ne citam neke negativne komentare o exitu i njihovoj organizaciji. Hvala gradu, hvala svima jer ocigledno 30000 ljudi nije imalo novaca da ode negde na docek a ovako su se ipak druzili i pevali. Koliko god da je novaca utroseno neka je. I na neke mnoge druge stvari se trosi novac ovo je barem bilo za narod. I manite se ljudi vise losih komentara. A ovi sto su placeni da troluju i pljuju gradsku vlast i da lupaju dislikeove stalno bi mogli da naprave pauzu bar tokom ovih praznika. Vama placaju prekovremeni rad???
Nova godina kasnila 5 min, , kompletan gradski vrh zakasnio da cestita NG Novosadjanima jer su od krkanluka u gradskoj kuci zaboravili zasto su i uopste dosli.
Eto- ne umes ni da procitas.
Nisam napisala "ne znas ti ko sam ja", vec: ne znas ni kome se obracas.Toliko o osnovnom nerazumevanju teksta koji se cita.To se ne uci u skoli, to ne moze da te nauci uciteljica ni oni kasnije, po tome se meri stepen inteligencije.A najgore je kad nesto sebi uvrtis u glavu,a nije tako.
Da, sta mislis zasto si dobio ili dobila 70 minusa?Zato sto si u pravu?Mislim za ono sto ti se ne svidja da mi se povraca na floskulu da "svako ima pravo pravo na svoje misljenje".Ja tvoje ne cenim i ti to ni stotim komentarom sa vrelom pratijskom knjizicom u reveru kod mene- ne mozes da promenis.Sad pisi i dalje i uzivaj sam.
i zbog ove bruke ce komunalcima biti smanjena plata al neka ,oni su i onako krivi za sve pogotovo oni komunalci koji su tu noc radili za dzabe da se georgijevu plati viski a verovatno je i her flik cugno iz te flase.
Dođem, odslušam Viva Vox koji je bio odličan i idem kući dok ne krene gužva.... jer ipak je bilo -4. Za Vladu se znalo da će se udesiti ko đubre pa mi se nije smaralo sa njim, za Trkulju se zna da nije adekvatan za ovakav vid manifestacija, a gospodin Ćetković mi je bio kasno... kada sam proračunala koliko sati smrzavanja ima do kraja manifestacije.... kod kumova je ipak bilo zanimljivije i toplije ;) Srećno svima u novoj 2013. :*
Koliko je, preksinoć, na trgu potrošeno inkubatora, hrane za bebe, ormarića za škole, grejanja za bolnice i vrtiće, ćebdi i tople odeće za one koji se smrzavaju, vozila hitne pomoći, koliko je radnih mesta bačeno na smetlište. Svaka ti čast Novi Sade i Novosađani. Stidim se što mi je, bilo ko od tih 30000 ljudi, sugrađanin. Na čast i obraz svakom od njih i onih koji su dali otete pare za to.
Prvo ja sam svoj stav jasno izlozio i argumentovao za razliku od tebe koja se upravo sluzis floskulama i frazama.Ta prica ''ne znas ti ko sam ja'' sigurno me nece fascinirati jer dovoljno je citati tvoje poruke koje su nesuvisle, logicki nepovezane i ostrascene.Sto se tice prava na misljenje i konvencija, nisi pruzila nikakav odgovor.
"Stotinma hiljada Evropljana, Japanaca, Rusa ne smeta Trkuljina frula, samo vama zavidnici i zlonamernici."
A sta je sa ostalim stanovnistvom kome se ne svida, kako njih ne uzeti u finalnu racunicu? Treba savladati osnovnu razliku izmedu kvantiteta i kvaliteta. Stotine hiljada gledaju Grand, to ne znaci da je to kvalitetan program. Ni meni ne smeta, nek frula, ali on nije covek za docek nove godine vec za neko etno selo povrh brda.
Па нисам био у НС иначе када сам прочитао ко гостује није ми било добро.Ако се за нову годину позивају извиђачи који певају баладе и имају по 1 хит онда то није нова година
citam ovde komentare i ne mogu da verujem,dodje vlado georgijev i gospodin cetkovic na cemu mogu da pozavide svi gradovi u zemlji ali nekima ovde to nije toliko bitno,bitno im je da omalovazavaju novu gradsku upravu i njihovu organizaciju i to je veoma tuzno.
Ovo je ipak bio prvenac nove gradske vlasti verujem da ce sledece godine organizacija biti jos bolja mada ja nemam neke zamerke ni za ovogodisnji docek.
Da ne ulazimo u to kakvi su bili izvodjaci, ukusi su razliciti, ali gde je novogodisnji valcer? Gde je nestao sarm jednog lepog, kulturnog, otvorenog Novog Sada? Zar ce sve postati na kraju jedna velika kafana na otvorenom, bez ukusa i smisla?
Gde je nas Novi Sad?
Prvo, da naglasim, nisam iz Novog Sada, iz Hercegovine sam, da ne bude da hejtujem onako. Kod nas se slusaju i Georgijev i Cetkovic ali i Trkulja. Medjutim, ono na trgu nije bilo ni za gradic odakle sam (11000 ljudi) a kamoli za Novi Sad. Po meni, nova godina treba da se doceka uz nesto veselo, da se proslavi kako treba. Ono sto smo vidjeli i culi je blago receno katastrofa. Od ozvucenja, pijanih klinaca, do loseg nastupa. Nije mi jasno kako neko moze da kaze da je bilo super, kad dobrih pola sata nije bilo nikakvog programa. Ponoc smo docekali uz tisinu, Georgijev kao sa Marsa da je pao. Nit zna gdje je, ni zasto je dosao, ni koliko je sati. Gradonacelnika nismo culi uopste. Vatromet sam dobro vidjela (stajala sam kod katedrale). Kad je krenula balada za baladom, "promocija" nove pjesme (takodje balade), pokupili smo se i otisli. Petardi je bilo, i te kako, cim dodjete do NJegoseve, oko garaze i pozorista kako da je rat. Organizacija i utisak - bilo, ne ponovilo se.
Prvo i osnovno- nisu doček organizovali Gradonačelnik, članovi uprava i direktori javnih preduzeća od svojih plata! Organizovali su ih iz budžeta koji pune Novosađani! Drugo - slažem se sa mišljenjem da je trebalo biti malo "normalan" i malo kreativan - napraviti veliki novogodišnji performans po celom centru grada, veliki market, sa izvođačima na raznim punktovima, događanjima, veselim sviračima, klizalište, kuvano vino, čaj, čokolada... jeftinija klopa - kobasice, hot dogovi, pomfrit, "slatke" tezge za klince, plesači, lutkari, zabavljači raznih fela... U ponoć mladi na bini, svi pevaju, odbrojavaju...! Ovo je tuga i bezobrazluk! Gradonačelnik u ime svih organizatora i u svoje ime treba da se izvini Novom Sadu!
Meni nije jasno kako neko moze biti zlonameran prema coveku koji pravi spektakularne koncerte sirom Evrope i sveta, koga cene svi iole ozbiljni muzicari. Stotinma hiljada Evropljana, Japanaca, Rusa ne smeta Trkuljina frula, samo vama zavidnici i zlonamernici.
Jeste, povraca mi se od onih koji kazu:svako ima pravo na svoje misljenje-ali, pogresio si, ne zbog jednoumlja.Zbog jednoumlja nam se sve ponavlja kao u filmu o mrmotu koji ide da gleda svoju senku.Nisi morao meni da pises o deklaracijama o ljudskim pravima i nacinima izrazavanja misljenje jer ni ne znas kome se obracas,pa je to dodatni problem.Kao sto vidis, nisam od onih koji ne znaju da pisu i misle, ali, na zalost, ni moje misljenje o tome da " svako ima pravo na svoje misljenje" je obicna floskula kojom se razne budale koriste samo za kucnu upotrebu- e to , ne mozes da promenis, sve i da hoces.Upravo zbog budala koje veruju doslovno u sve sto cuju i mozete da procitate kako je docek u NS bio " ekstra i suuuuper".Jadnici, ko ce vama pomoci?
Čitam komentare i odustajem.
Ipak ne mogu da prokomenatrišem.
Šta ste očekivali od dočeka kada ste videli listu izvođača?
Frluaš, Dovla i Ćetković!!!
P na pamet mi nije palo da idem na trg! možda bi otišao u neku kafanu u gradu ali da se smrzavam zbog gore nabrojanih...
Šteta što je bila takva lista izvođača, ali tako je već neko duže vreme... Ne sećam se kada sam za novaka išao na trg upravo zbog seljane koja tamo nastupa...
Kako god da ste se proveli neka vam je svima SREĆNA NOVA i neka bude bolja od prethodne!
dati organizaciju NG onima koji organizuju EXIT.valda će onda najzad biti bolje.Naravno to treba uraditi tako da se vidi tačno koliko šta košta i gde su pare zaista otišle a ne kao za EXIT.Ipak Dušanu se mora priznati da zna da radi svoj posao pa neka proba da to odradi i za neku od narednih NG ali ne verujem da će hteti jer nema grad toliko para da mu ponudi,osim ako Dušan to iz lokal patriotskih razloga ne uradi za svoj grad mnogooo jeftinije.Ko zna možda i bude pravi Novosađan.
Dakle muka mi je o od ovih sto pluju i od ovih sto hvale! Vidim politicka omladina na delu pa lajkuju i dislajkuju! Sama činjenica da su na Trgu pevali Georgiev i Cetkovic je vec nekima nesto znacila - ja bih doticne slusala samo ako bi mi zivote dece bili ugrozeni a jedini nacin da ih spasim su slusanje ove dvojice ali to je moj problem! Docek na Trgu i ove i bilo koje druge godine, ovako koncipiran je - glupost i promasaj! Zar ne bi moglo da se organizuje neka kombinacija ulicnih sviraca, veselog vasara... Gde bi se prodavale perece i kuvano vino po simbolicnim cenama, gde bi neki nasi klinci svirali na razlicitim mestima razlicitu vrstu muzike?! Pa umesto jedan da zaradi 50000 evrica njih petsto zaradi po 100! Ali ne... Ovako jedni pljuju, jedni hvale a ni jedni ni drugi ne znaju sta...
Nikada gora proslava na trgu,zvuk je bio ocajan cak i na TV prenosu,mikrofoni su stalno bili ON te se culo sta treba i sta ne.Kada je muzika u svatovima losa i izneveri domacina ona
dobije batina.Ovde to nikako nije moguce ali isplata mora da se revidira.Godinama su zurke na trgu bile dobre pa se i broj turista uvecavao , od toga smo svi imali korist.Dali da dozvolimo da sve to ode niz reku.
slažem se sa tim da je bila poprilično loša organizacija (pratio sam malo na tv-u). iskreno ne slušam tu muziku i nikad ne bio otišao da se smrzavam zbog fol, nove godine, išao sam kao klinac al sad me više ne zanimaju manifestacije tipa leba i igara al bez leba. i još nešto, čitam komentare i sad neki kažu kako ljudi mrze i kako treba da se opuste, pa da, nije dosta što su loše odradili posao, ali ne, vi nemojte ni da kritikujete, ćutite i budite srećni kad vas zeznu...
"Vest pod broj jedan nije tačna
Trg slobode ne može da primi 30 000 ljudi"
Podatak od 30000 je zvanična procena policije i uključuje pristne u celoj Zmaj Jovinoj i na Pozorišnom trgu. Sve je to bilo krcato, što se vidi i na snimcima.
Jeste bilo jadno, ali nema potrebe lupetati pride. Još ćete izneti sumnje i u izmerenu temperaturu. o.O
Ono od sinoc se ne moze ni nazvati docekom Nove Godine jer je Nova Godina docekana individualno, svako je odbrojavao poslednje sekunde sam za sebe (jer nije bilo nikog kompetentnog da to ucini na bini).
Vlado je pokusao da ispravi stvar neposredno posle doceka, ali to nije to.
Vatromet je u pocetku bio jedva vidljiv, to je veliki propust organizatora.
Ogromne pauze izmedju pevaca su zaista bile neprihvatljive, narod se cekajuci muziku mrznuo usled niskih temperatura.
Nova Godina je docekana uzvicima "uaaaaaa. . .", umesto u pesmi i veselju.
Ukupan utisak je veoma los, jako smo se razocarali i devojka i ja. . .
Bio sam,video,skoro nista nisam cuo,i nikad vise necu ici!
Vlado,stidi se makar malo..i popij jos koju...
Sergej,svaka ti cast!
Trkulja,boze dragi sacuvaj me takvih....
Ozvucenje,sacuvaj boze...
Било је мањих пропуста у организацији, нећу да кажем да није. Оно што са сигурношћу могу рећи је да су челници града желели да приреде леп дочек свима на тргу. Томе у прилог говоре чињеница да су довели популарне певаче Георгијева и Ћетковића... Нико од челника града није могао да предвиди да ће дотични Георгијев, да се понаса непрофесионално и недостојно броју обожаваоца које има. Ако неког треба нападати онда је то Георгијев а не челнике града који нису могли предвидети овакво понашање овог надменог лика...
ovoliko ljudi odavno nije blo na trgu ...oseti se nova energija u gradu ,nove nade i verovanje da ce biti bolje ,mogla je biti bolja organizacija ,ozvucenje nije bilo na nivou a Georgijeva ne treba komentarisati ,covek je totalni gubitnik ! vatromet je bio najbolji do sada bez obzira sto nije bio sa Gradske kuce
Svako ko je ikada dočekao Novu godinu negde napolju, zna da se na trgovima pušta ili peva muzika koju svi znaju da bi svi mogli da pevaju, igraju, vesele se! Strani, domaći hitovi, nešto što je prikladno, što podiže raspoloženje! Ovo je bila katastrofa! Promašena tema. Videla žaba kako se konj potkiva.... Kakvi koncerti alternative, promocije novih albuma...?! Nije važno ko je došao da peva, ako zna da peva, ako je pristojan i ako zna svoj posao. Govor Gradonačelnika je bio kao Kraljev govor! Na početku filma. Mucanje, frljanje padežima, ponavljanje gluposti! Bolje da je jednu rečenicu naučio napamet nego što se otkinuo kada je video masu. Barba je uvredio Novi Sad, koliko god da je dobio - mnogo je! Sramota! Žao mi je što je tako i žao mi je svih ljudi koji su se nadali da će bar ove večeri da se malo provedu i zabave.
Što ste tako bezobrazni kad VladO nije bio potpuno pijan kako on to inače zna... A i videlo se da je njemu super, a i nije uzeo sve bare koje je mogao... Divan gospodin, bravo za gradske oce na izboru Novogodišnjeg programa.
Uvek će biti nezadovoljnih
Vest pod broj jedan nije tačna
Trg slobode ne može da primi 30 000 ljudi
tehnički ne može
Policijske procene su da na Trg slobode može da stane između 15000 i 20 000 ljudi
Svi mi koji organizujemo koncerte na trgu, a pogotovo vlast koja prikluplja poene, volimo da preuveličavamo broj posetilaca
Mene zanimaju neke druge stvar
Da li je postojao tender za ozvučenje?
Postoji nekoliko velikih firmi u Novom Sadu koje se bave ozvučenjem i rasvetom: Studio Berar, Audio konstruktor...
Međutim, jedna firma se uvek zapostavlja,
JAN AUDIO TEAM
i nikada ne dobija sansu, valjda zato sto je iz Kisača (A imaju jeake reference)
OVO OZVUČENJE NA TRGU SLOBODE JE BILO OK I NEPREDVIĐENE STVARI SE DEŠAVAJU
al boris je imao tuđu opremu za koju sad on odgovara
zar jutros nije bila vest "Na trgu bilo 20.000 ljudi". Do popodne se namnozilo jos fantomskih 10.000, stvarno interesantno...http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Na-Trfu-bilo-20-000-ljudi.
Svako objasnjenje je izlisno...SRAMOTA za NS...bruka...pijani Vlado ne vracaj se vise u NS stidi se...sta si to postao covece!?...a jos i placen za to. Molim celnike NS da vode racuna na koga trose nas posteno zaradjeni novac...bolje da ste te pare dali nekoj mladoj deci pa da uzivamo ovakoo...SRAMOTA za sve!!!
Ovi sto pohvaljuju organizaciju nisu realni, toliko je providno da su u stranci u kojoj je i gradonacelnik grada. :D
Moraju da hvale svog gradonacelnika, to im je posao. . .
Kupila srbijanska DB 4% glasova u Novom Sadu i sada hoce da "dominira" i organizuje.
Sramota sto je i dva coveka bilo na ovom doceku koje su organizovali nesposobni fasisti.
Bojkotovati SVE njihovo, ali SVE i svaki dan, sve dok se ne vrate u njihovu budjavu rupu iz koje su izisli!
Čitam komentare i ne verujem šta ljudi pišu-pa dobro da li je neko od vas uopšte bio sinoć na trgu-ili bolje da vas pitam da li ste bili na trgu za doček prošle i pretprošle godine, pa da vidite šta je sramota, kad na istom trgu bude 4-5 hiljada ljudi...
Sinoć je bila prava novogodišnja atmosfera-inače ne slušam ni Georgijeva ni Ćetkovića- ali za tu novogodišnju noć uopšte nije bitno ko peva-bitno je da je na trgu bilo 30.000 ljudi koji su tu ostali do 2 noću-da je bilo veselo, bez patardi, da je vatromet bio sasvim solidan.... a prethodnih godina-toga uopšte nije bilo-i to zato što je nekom je pala glupa ideja da u Novom Sadu razjedni masu i napravi 3-4 stejdža-a što je za rezultat imalo da ljudi ne znaju gde će, i da na glavnom gradskom trgu bude poluprazno!!!!
Sinoć je Novi Sad opet bio grad sa najboljim dočekom na ulici u celoj zemlji i okruženju!
Povraca ti se, jer si navikla na jednoumlje i verovatno bi ti odgovarali sistemi gde ljudi nemaju slobodu da se izraze i kazu sta misle.Za tvoju informaciju Ustavom je svakom zagarantovana sloboda govora i misljenja.To je jedno od elementarnih prava demokratije suprotno u autokratskim sistemima ljudi se plase reci onog sto misle.Slobodu mišljenja i izražavanja garantuju Univerzalna deklaracija o pravima čoveka iz 1948 , Međunarodni pakt o građanskim i političkim pravima iz 1966 , Evropska konvencija o osnovnim pravima i ljudskim slobodama iz 1950.Ovaj tvoj primer Hitlera itd nije umesan u ovoj raspravi o doceku.Treba da znas da sloboda misljenja ima i granice i da moze biti krivicno delo u odredjenim slucajevima a u ovoj raspravi o doceku zaista je simptomaticno kako vama vecini smeta kada neko izrazi drugacije misljenje.
Kome se ne svidja sto je dolazio,trebalo je sve uskladiti toliko sviraca i toliko kablova niko od nas ni ne zna koji je razlog za neke sitne propusta koji su zanemarljivi,pa prosle godine niste imali nista ni predprosle....meni je bilo diiivno
Organizacija veoma jadna, nova godina docekana a da se nije znalo tacno ni kada. . . Odbrojavanje bilo posle par minuta od doceka, ne znam kojoj svrsi.
Docek za ne koji su dosli da veseli provedu i docekaju novu gdinu,bio je super,mozda malo vise tj glasnije muzike izmedju nastupa pevaca ne bi bilo lose ali ja sam prezadovoljan,divno mi je bilo a ovi sto su dosli da popljuju gradonacelnika nek se manu corava posla,covek je nakon onog haosa od prethodne vlasti dobro ista priredio....Sergej me je odusevio....
KAKO JE IZGLEDAO DOCEK...
- Boris tonac vezer - Dveras koji je ocigledno bio tonac pri pripremi doktorske disertacije dirk.KC Fergelju na guslama.
- VIVA VOX izvrstan hor, ali da li su njihove izvedbe za docek NG.
- TURKULJA - lele lele kuku aaaaa, idem da se ubijem!
- Vrhunac veceri puce ozvucenje Borise, sta bi?
- odbrojavanjeE HAHAHA
- Evo i njega, pijani Georgijev sa svojim izlizanim baladama, pri tom niti jednu stvar nije mogao da izvuce sam do kraja
- Sergej svaka cast kako si otpevao s obzirom da nista nisi cuo!
- DALI JE TO SVE VREDELO 170.000 EVRA ?
posto zivim u inostranstvu gledala sam uzivo prenos sa trga preko interneta (novosadska tv),i bila sam jako razocarana organizacijom programa.Posle Trkulje (ne komentarisem jer neslusam njegovu muziku) od 23:45 do 00:01 nikog na bini,nema muzike,ljudi se smrzavaju,ljudi pa NOVA GODINA je,daj zivo!!!
da bi posle odbrojavanja od strane publike izasao Vlada,poceo odbrojavanej skoro bez pozdrava i naklona ka toj istoj publici koja je dosla i zbog njega uostalom.Zatim jadan govor gradonacelnika uz vatromet,pa se nije ni culo sta je govorio,i onda posle Vladinog (mlakog) nastupa,od 1:17 do 1:45 nikog na bini !!!!
I opet ti isti ljudi zeljni dobrog provoda i muzike ostavljeni da zure u praznu binu,da bi izasao Sergej koga nisam mogla da cujem u tv prenosu,kao da je pevao bez mikrofona!
Pa zar je moguc ovakav propust u organiziciji??ali napolje zeljni dobrog propusta,i nadam se da im nije bilo tako lose kao sto je to preko tv-a izgledalo,SRECNA NOVA moji Novosadjani
Zao mi svih onih koji su se smrzav
Nisam isla.Tako sam odlucila.Nisam se pokajala.
Bilo je hladno,zao mi je onih koji su se smrzli,ali poverovali su Fajgelju i njegovima da se nesto "radikalno" moze promeniti.Ne, ne moze.To je jace od njih.
Novac je ipak presudio: ocajnom horu,nesnadjenom Trkulji na Trgu(smesno je da nas zamajava momak koji ne deli nase dane vec zivi daleko,pa nam u diple i zurle udara demokratiju na radikalski nacin, on je nesto tesko pobrkao,onda "veseli" mislim da ga zovu barba onaj sto svira za DZ,a na kraju nesrecni Cetkovic.
Lepo ste zaradili,a sad razlaz.
Sramota za grad koji pretenduje da bude centar
evropske kulture.
Cekaj, hoces da kazes da nije bilo pozara na bini jer se zapalila grejalica??????
To sam ja izmislila???
izmislila sam pevanje neke pevaljke na plejbek, koja je istrcala u bundetini, ni ne predstavivsi se, jer je to skroz novosadski i zakukala cecinu, severininu pa opet Cecinu pesmu>
I Nije Boris mikser tonac zeznuo cleu stvar, jer bolje da je stvarno kuvao pasulj nego sto je radio ono sto je valjda radio?
MOlim vas, redakcijo Radija 021.Uvek objavljujete istinu.Objavite totalni fijasko ovih samozvanaca. Ovo je strasnoooo!!!!!!!!!
Povraca mi se od reci: Svako ima pravo na svoje misljenje.
A sta ako je rec o ludaku ili budali po vokaciji ili nekom novom Hitleru?Vi cete i dalje reci da on ima pravo na svoje misljenje makar stradalo i nekoliko miliona ljudi?
Razmislite dok mazite parijsku knjizicu u dzepu umesto clanske karte biblioteke.
Ako uopste razumete o cemu je rec.
Meni je bilo okey. Jedino sto zameram jeste bezobrazluk nevaspitanih ljudi koji su se kao manijaci gurali! Umalo da me usade u zardinjeru od 100 kg. I najjadnija stvar je sto je neko u masu ljudi bacio petardu! Vlado je bio bas kul meni bar :) Sergej super, Trkulja je malo smorio ali dobro prezivela sam. Uglavnom lepo sam se provela :) Svim NOVOSADJANIMA srecna nova 2013 godina :*
@Anonimus tikvici
Ja nigde nisam videla sinoc nekoga da se svadja, tuce ili bilo sta da lici nasilje, ne znam samo gde ste vi videli da grad lici na ratnu zonu????
Ali NS je zakon, Viva Vox savrsenstvooo.
A izvinite sto podijum nije licio na grand, ipak mi novosadjani, ne volimo kicaste stvari.
Ukoliko tvom ukusu ne odgovaraju Sergej i Georgijev, nisi ni morao ici na Trg . Sto se tice ovog vezano za politiku i predrasude koji pripadnici politickih stranaka su gradjanski,obrazovani,pametni a ovi drugi su sve suprotno, rec je o obicnim floskulama koju proturaju Ligasi i Demokrate jer u nedostatku argumenata onda posezu za takvim frazama u koje vise ni deca ne veruju.
Srećni nam božićni, godišnji i novogodišnji prazni
5...4...3...2...1...Srećna novaaaaaaaa god...m? Šta, prošlo je?
Bem ti opet sam prespavao...
E sad mi krivo što se i ja nisam smrzavao napolju uz truć pruć bleee muuuu...pff
:D
Hvala gradonacelnice bilo je zaista lepo docekati novu godinu sa dvadesetak hiljada svojih sugradjana a ovi primitivni kometnatori sto blate organizaciju bez osnova molio bih da ne gnjave citaoce pola njih nije ni bila na doceku!
30000 onih kojima je lepo kada im otimaju pare iz džepa. Isto kao i sa Balaševićevim koncertom. Neko ga je pomenuo. Vole ljudi da učestvuju u pranju novca, pa to ti je. I to svog novca koji ide u tuđe džepove.
@Edge Ne nego na osnovu muzickog ukusa, na razlici izmedju roka i narodnjaka,grada i sela. E sad to sto se to cesto poklapa sa politickim preferencama e pa...
Elem, da vidimo ovako: ovde je sve skupa oko 150 komentatora.
Tačno vidiš ko kako diše. Imaš notorne koji na sve daju minus ni ne trudivši se da pročitaju.
U BG u kojem su demokrate na vlasti je izbodeno sedam ljudi. U naprednjačkom Novom Sadu nijedan (Bogu hvala)! Pa meni to govori da naprednjaci znaju bolje da organizuju - zar ne?
I kad se podeli 15 miliona dinara na 30000 ljudi - to je oko 500 dinara po osobi. Uključujući struju, pozornicu, organizaciju, muzičare, tehniku, blabla... pa jel mnogo?
I na kraju: 29850 ljudi je zadovoljno dočekom - pošto ne komentarišu, znači da im je sve bilo potaman. Logika je čudna stvar,slažete se?!?!?!
treba ga i dogodine zvati,makar u karlovce na groz
dzabe se mi ovde upljuvasmo kritikujuci ga,kad se cika Barba smejuljeci se vec smestio negde u zabitoj krcmi pokraj Jack-studenca inhalirajuci svoje trosno grlo i jos uvek brojeci svoj maleni honorar...
neverovatno koliko mržnje u ovom gradu, gde se sve pljuje do iznemoglosti.
Ljudi kulturno je nasmešiti se imati pozitivan stav.
Ljudi nekulturno je režati na sve oko sebe. To nije lepo.
Koncert je očigledno bio najbolji u Srbiji i celom regionu
Docek je bio tuzan i sramotan, Vlada se poneo zaista ružno i bez imalo poštovanja prema 20.000 promrzlih i razočaranih obožavatelja...odnosno ljudi koji su samo želeli malo lepog provoda za NG. Žalosno. Organizacija 0.
Poštovani sugrađani, šta reći - nekom je bilo sjajno na trgu za doček a nekom je bilo bezbeze! Svi smo različiti i imamo različita očekivanja. Meni se nije dopalo ali to je moje mišljenje. Svima želim srećnu i uspešnu Novu Godinu..
..koji se upljuvase hvaleci docek.Deco moja, niste tamo ni bili.MOrate da negujete kult kanda jednog vodje, jednog direktora.U prethodnom svom komentaru sam kopirala status koji se siri danas po celom netu, ocito zene koja je bila na tom vasem svetski najboljem doceku.
BIla sam dovoljno napred da vidim i pozar koji se desio na bini, o kome niko ne izvestava.
BIla u masi da cujem kako ljudi negoduju kad im je zenska iz Viva Voxa porucila da idu negde i prosetaju jer oni su u 21h zavrsili tonsku probu, pa da dodju za 20ak minuta.
Cula i videla svojim ocima sve napisano.
A gde ste vi bili?
Sta vam smetaju Becki decaci? Oni su napravili sa svojom filharmonijom svetski dogadjaj.Niko od njih pijan ne izlazi na scenu kao Barba, nit pljuje po novinarima.Niko finog i kulturnog pevaca na trgu ne gadja flasom od piva.Niko ne dovodi kafansku pevacicu da podvriskuje Cecine pesme.
Dragi nasi Dverovci, iliti trecesrbijanci, kako se sada zovete.Toliko ste preterali da nemam reci.Nakon ovoga svi treba da podnesete ostavke, posebno onaj direktor koji s eu medijima pojavljuje vise od premijera i predsednika drzave zajedno.Vasi ego tripovi su se pokazali sinoc.
Novi Sad je zakon, pa pogledajte vesti iz Beograda. Elektricni orgazam je svirao, dok je decko bockao, sva sreca pa nam nasi organizatori nisu priredili takav docek
Da li neko ko je bio sve vreme na koncertu moze da kaze kakvo je bilo ozvucenje dok je pevao Sergej Cetkovic, posto je na TVu to zvucalo ocajno. Jadni Sergej je pokusavao da se uskladi s pevanjem, ali sveukupno blagi ocaj, iako covek odlicno peva, kada je bio koncert u pozoristu bilo je savrseno. Ja sam bio malo dok je pevao Vlado i ozvucenje je bilo koliko toliko ok.
Da li u ovom gradu mozes nesto da prodje, a da svi vi placeni komentatori ne ocrnjujete neciji rad??? Nije mi jasno, kako neko moze da pise ovakve komentare, toliko ljudi na jednom mestu, a niko povredjen nije bio, svi zadovoljni, ozvucenje savrseno, atmosfera vise nego prijatna, a vi pljujete, manite se bar jedan dan u godini politike, i gledajte stvari svojim ocima, a ne ocima nekog placenika, koji je spreman i mamu svoju da proda za dinar.
hahaha smesno koliko zlobe i mrznje i to sad u vreme praznika..To sve od ljudi koji nemaju svoj zivot, i kucaju takve komentare..
Pogledajte slike sa doceka i shvaticete koliko smeha i srece je u tim ljudima, zbog svega sto im je Grad priredio sinoc!
Aaaa, nova godina nikada bolja, odusevila sam se, prosto nisam mogla da verujem da je toliko ljudi u mom Novom Sadu. Neverovatno koliko je savrseno, bravo za organizatore svega ovoga. Nadamo se i na leto da ce te nam ovako nesto prirediti.
Da nije istina bilo bi smesno ovako je vrlo zalosno i pokazuje pravu sliku o nama gradjanima nekada lepog grada Novog Sada. Po svemu pročitanom ovde i prethodnih mesici na postovima koje po meni ostavlja manje vise ista grupa ljudi postajemo SNOBI GRAD i to se da primetiti na svakom koraku.
Nije mi jasno kako neki ljudi neshvate da uvek imaju izbor, i taj izbor je samo na njima!
samo ću da vam kažem da se Viva vox odlično čuo i video kod Todora, a veoma sam srećna što centar Novog Sada noćas nije ličio na Bejrut. Ili ti, doapada mi se rigorozna kontrola na ulazu, tako da nije prokrijumčarena ni jedna jedina petarda !!!!! Za svaku pohvalu !
Све је каснило, пијани Владо је више причао о таблоидима него што је певао, нова година је почела у 00:05, ватромет се није најбоље видео из свих делова центра јер није испаљиван са градске куће, страшно!
Боље да су те паре дали у Бетанију, биле би сигурно паметније потрошене!
Sreca,sreca pa nisam obula adekvatnu obucu,pa smo otisli kuci u 23h...onaj jad, beda(vidjena iz tople sobe)..grad neokicen,Georgijev svako malo trci iza da cugne....Onaj covek (kazu Gradonacelnik) promrmljao dve recenice...pa i Maja Gojkovic je igrala uz zvuke Strasovog valcera....ali ipak je ona iz iz porodice koja je videla svet i bez obzira na politicku pripadnost dama koja ima stila....Uglavnom bedno,neprimereno gradu,kulturi,nasem gradu. Sramota!
za one koji svemu nalaze manu, neka plate brate suvim kesom pa neka docekuju i narucuju pesme po zelji, nije docek zelje i pozdravi, energija za okupljene se ne narucuje, to se nosi sa sobom ili ne nosi, svi su bili kao babuskare, i dosta vise pjuvanja i prozivanja te montenigersi te krajisnici te ovi te oni, da nije tih istih napred pomenutih docek bi vam organizovao pokret 64 zupanije uz mogucnost odabira pratecih vokala, stidite se svi koji umesto da se radujete sto se uopste moze organizovati kakav takav docek pljujete i rugate se svemu sto vam nije uz dlaku, srecna svima nova godina
Bolje da su svu količinu predviđenog novca potrošenog na doček uložili u neki savršen vatromet koji bi pucao sa različitih delova grada, umesto što su i ovo malo vatrometa upropastili očajnim reflektorima uperenim pravmo publici u oči... ali i umesto svakog dinara kojima su dali izvođačima... Savetujem svima pa pogledaju ovu lepotu... http://www.youtube.com/watch?v=ooWNWmaXkxY&feature=player_embedded#!
tonska proba Viva Vox koja je trajala pola sata u vremenu kada su trebali da nastupaju i pozivanje nekog tonca Borisa ,koji nikako nije mogao da popravi mikrofone i ozvucenje.,
Onda pozar sa grejalicom na bini, koji je trajao dobru pesmu i po dok su nasli protivpozarni aparat i ugasili pozar.
istrcavanje neidentifikovanog zenskog objekta u bundetini, koja je podvriskivala neke tri pesme, dok su se Voxovci krepili cajem. Pozar se desava za vereme njenog nastupa, sad znam sta znaci kad se kaze da je neka pevacica zapalila masu.Ova zapali binu, ni ne predstavivsi nam se. to nije novosadski. ali dobro.
Nastup Viva Vox koji su i dalje kvarili komentari izvodjaca upuceni tom Borisu da ne valja ozvucenje i solisti koji se nisu culi uopste.
Najbolje izvedena pesma je bila Killing in the name of, pa vi sad zakljucite kakva ce nam biti naredna godina ...
.uvezbavanje ratnih poklica uz gajde, iako Slobodana volim i cenim.
Kasnjenje cele satnice programa, zbog koje su valjda ocekivali da ce i Nova godina da kasni, valjda i ona treba da nam dodje iz Bg kao i Viva Vox?
Izlazak Vlade Georgijeva tek u 00.10, nakon upornog zvizdanja i pozivanja.Obracanje sa gorcinom novinarskim gaodivima koji su ovo i ono. sad bi cela novinarska profesija trebala da ga tuzi jer nije imenovao na koga misli.Njegovo povlacenje sa bine, tacno na vreme.Uletanje jos jednog zenskog celjadeta da peva.
Gadjanje Sergeja Cetkovica flasom.
Novi Sade, srecna vam kulturna 2013. godina. Volim vas ipak vise i od ovoga napisanog:))
Doček Nove godine je samo pokazao kakva budućnost nas sve čeka u Novom Sadu a i Srbiji kada program, kulturna dešavanja a i ozbiljnije teme pripremaju Dveri i njima srodni. Kašnjenje, nered, pijani izvodjač, nekompetencija, pogrešan izbor izvodjača, izostanak muzike u ključnom momentu. Samo malo obratite pažnju i videćete da baš Dverima pripadaju najvažniji položaji u kulturi, gde god može nova vlast da ih postavi (poslednje: Službeni glasnik...). To i nije slučajno, njihove ideje o povratku guslama, pravljenje spiskova nepodobnih umetnika, medija, novinara, mislećih ljudi, ksenofobija itd. očigledno ukazuju na povratak u devedesete što i ne čudi jer je i družina ista, samo malo maskirana. Pa sad, ko da se nada boljoj Novoj godini?
'Sticajem okolnosti pokvario nam se plan da idemo ove godine na Trg - Bogu hvala što nismo'
'sinoc sam iz svog toplog doma povremeno,da nekazem ovlas pratio prenos na rtv-1'
koliko bolesnika, majko mila.. pa sramota me je sto zivim sa vama u istom gradu..
Ako niste bio tamo CUUUUUTIte i bulaznite!
Zvuk je bio odlican, kakav TV, o cemu vi pricate? Ako niste bili u centru niste kopetentni da komentarisete!
Vlada je pevao toliko dobro da sam se iznenadio (zao mi je ako se to na TV Apolu nije culo, ili kojoj vec televiziji). Bio sam sa dve drugarice i super smo se proveli (opet mi je zao)
ps. Da malo je kasnio program, ali kao da to ima veze..nigde nismo zurili..meni se ne spava u ponoc, a verujem nije se ni vama kad ste imali 23 (jos jednom mi je zao)
SRECNA VAM NOVA GODINA!!! :)))
Nema prilike koju bagra nece iskoristiti za svoju promociju pa je to tako ucinio i Vucevic... Povraca mi se.Uglavnom za sve dobro sto se desilo sinoc on svakako nije zasluzan.
Da je moguće uraditi EKG na sinoćnu atmosferu u centru Novog Sada, rezultat bi izgledao ovako: "------------" Organizatori su odložili Novu godinu za čitavih 5 minuta! UA!
*Odbrojavanje do VATROMETA ( a ne do ponoći ) je počelo u 00:05.
*Isti je izletao sa nepoznate i nevidljive lokacije, a ne sa gradske kuće kako je to do sada bilo organizovano
*U to vreme prejaki reflektori su bili upereni u publiku pa se ni uz to malo vatrometa nije naročito moglo uživati
*Novu godinu smo čestitali uz "zvuke tišini" koja je trajala oko pola sata
*U 00:15 smo čuli prvu pesmu u Novoj godini, bila je to balada Vlade Georgijeva
*Usledila je još jedna balada.... pa još jedna... kada smo rešili da odemo odatle i da spasemo to malo noći
* Ua i sram vas bilo! Ismejali ste nas...
Hahahah...ovaj docek sad negativno komentarisu isti oni koji su pre par dana pricali da uopste nece ici na Trg ili gledati uzivo prenos...pa se pitam ko je ovde lud ili ko ovde ima neke principe i kredibilitet pa moze da komentarise docek?
Molim nekoga da mi kaze ko je ona pevaljka koja je zavijala uz pratnju ocajnog benda. Svako ima drugaciji ukus, ali ono nije za Trg za Novu godinu, vec za Troju, Baroko i ostale rupe. Toliko.
majstore ja mislim da si u ovoj situaciji ipak ti nesrecnik, s obzirom da ko zna posle koliko puta nisi provalio da je Anonimus zajednicko ime za svakoga ko se ne potpise u komentaru.
Sto se doceka tice, ja ne razumem zasto bi iko uopste cekao novu godinu na bilo kakvom trgu na minusu u nenormalnoj guzvi, a ovo je ocigledno naruceni clanak gradske vlasti. Masovno se u komentarima pljuje organizacija, sa par izuzetaka koji su ocigledno jedan isti potrcko u dosta oskudnom propagandnom odseku svoje stranke, sa drugim potpisima, po pravilima zenskim, jer zna se efekat zenskog predstavljanja na internetima. Cak je i taj slepac odustao od svojih pokusaja da sve predstavi kao sjajno i bajno, vidi da su ga izvizdali, i da je kao kap u moru. Jedino sto me cudi je, kad je vest narucena, zasto uopste odobravaju komentare koji su katastrofalni za njenu verodostojnost.
1. Grad nikad prljaviji;
2. Kolaps od snega koji je padao čak jedan dan;
3. Centar grada ukrašen lusterima sa Najlona a ne dostojanstvenim novogodišnjim ukrasima (potrudili su se da nađu "lopove", koji su ukrali džinovske ukrase iz magacina kao da su krali šargarepe - baš ništa nije sumnjivo);
4. Najjadniji doček u poslednjih X godina: kašnjenja, kilavo ozvučenje, punktovi obezbeđenja pored kojih se provlače limenke na jedno "đes' zemljak"; polupijani Georgijev, Trkulja malo manji promašaj od Masima Savića (svo poštovanje našem čuvenom multiinstrumentalisti, ali doveden je po ključu jer po "novima" mora biti bar jedan guslar po kulturnoj manifestaciji), jadni Sergej koji se trudi ali ni sam čovek ne zna da li ga neko uopšte čuje, vatromet samo sa jedne lokacije.
Ovi koji u komentarima govore da je sve prošlo BEZ IKAKVIH problema i da je u pitanju NAJBOLJI DOČEK IKADA ili imaju katastrofalan ukus, ili troluju, ili pišu po zadatku, nema četvrto.
Sledeći put ostajem kući, gledam "Hobita" na DVD-u i bacam pogled na specijal "Državnog posla".
Sinoć sam se pitala da li da plačem ili da se smejem ? Muzičari su svi dobri ali za neke mirnije koncertne varijante a za toliki broj ljudi na temeperaturi ispod 0 :))) učinili su da se još više smrznemo .Balada za baladom , pauza za pauzom , nikakvog ritma koji bi te pokrenuo a organizacija u minusu kao i temperatura :)))
Vlada je totalno razočarao jedino bih mogla da pohvalim Sergeja ali opet ponavljam ova muzika nije za trg i doček. Velika sramota. Više bi se para uštedelo i bio bi mnogo bolji provod da su prvo doveli neke dobre tamburaše da sviraju na razglas i posle bilo koji dobar band koji bi pevao zabavnjake i stari rock i tamo negde posle ponoći narodnjake . Imali bi smo širi dijapazon muzike za svačiji ukus i mogli bi smo da đuskamo i pevamo ovo je bilo katastrofa. Žao mi je što nisam prošvercovala i ja viski da se ubijem ko Vlado pa da pevam i da me boli uvo za sve :))))
Moji roditelji su bili na Trgu,i razocarani su totalno..Kazu da gori docek nije mogao biti,Georgijev kasnio,pa setao sa flasom po bini verovatno pijan ko letva,sergej nije mogao ni da pocne jer nije bilo tona,gradonacelnik kad se obracao bio je vatromet niko ga nije ni slusao....
Kazu da se videlo po ljudima da je bilo nekako,tuzno,nije bilo to TO sto bude za docek..Eh moj Novi Sade..
Sinoć je na Trgu svega bilo sem dočeka Nove godine. Od 23.40h pa do 00.06h na bini nije bilo nikog. Onda je pijani Vlado Georgijev pokušao da čestita već uveliko nastupilu Novu godinu, jedva pričajući od alkohola koji je popio, pa je gradonačelnik držao govor i onda je u 00.15h počeo vatromet, NEUSPELI, samo je zadnjih par puklo visoko na nebu da se sa Trga moglo videti. Bruka i sramota kako se neko poigrava sa 20.000 ljudi koji su došli , što zbog toga što vole takve dočeke, što zbog toga što zbog krize sebi drugačiji provod nisu mogli sebi da priušte i onda ih neko tako izigra, da ne koristim ružne reči, a najradije bih opsovala. UŽAS!!!!!!!
Dajte ljudi nikad nije bilo lepse vreme i veci izbor izvodjaca i to kvalitetnih. Pogledajte kako je bilo u drugim gradovima, ko je nastupao pa cete shvatiti da smo mi sinoc bili privilegovani. Svaka cast za organizaciju.
Crnogorci, koji nisu mogli ni da omirisu njihovu prestonicu Beograd, a u Crnoj Gori ih nisu hteli, dosli u moj lepi grad - da se nama krevelje. Sramota! Vucevicu kome se ti dodvoravas, a?
pozovi Barbu,Harisa,Joksimovica,Cukica,Zvonka i Bogdana...napravi dil/neka procenti govore/,pocisti gradsku kasu,daj umornome narodu hleba i igara i eto srece iznenada...???tako to radi svaka vlast...i radice,a narod ko narod,cuti,trpi i glasa...
Ovo je najgori doček Nove godine. Muzika do ponoći neprimerna slovlju i veselju, za neke druge prilike možda. Velika pauza od 20-tak minuta pre ponoći izazvala je velika, dva puta, zvižduka negodovanja. A pijanosti pevača neću ni da govorim, govoriće tabloidi. Pola prisutnih se nakon vatrometa, koji je ipak bio lep i bogat, razišao kud koji mili moji. Ne ponovilo se nikad više Novosađanima i njihovim gostima.
pa kasnili su katastrofalno
prvo je hor umesto da počne u 20:30 tada imao tek tonsku probu
onda ubacili neku pevaljku
onda onaj Boris za mixetom ko da kuva pasulj a ne da vodi računa o razglasu, meša li ga meša
petarde su se čule još kako
pijanih gomila
pa posle se sve prolongira i kasni
ti si došla već doterana da prostiš na trg?
Učesnici su se trudili ali ih je pojedino osoblje i organizacija malko kočili
Ovo je licilo na neku sahranu.Gospodin Trkulja je mozda za Sinagogu ili Kulturni centar, ali svakako ne za N.G. Na -4 masa stoji i ceka Vladu, a on ne zna ni koliko je sati, pa ljudi sami odbrojavaju otprilike. A onda kao neka nova pesma, promocija- sta li...Trebali su se svi okrenuti i otici posle Viva Voksa.
Vatromet je bio ok, sve ostalo ČISTA KATASTROFA! Kašnjenje, falširanje, potpuno prazna bina u ponoć, nepodnošljivo loš Georgijev... Ni desetinu uloženih para ne vredi! Sramota za rad!
falio je jos samo Nigor,da zapjeva i uvelica slavl
sinoc sam iz svog toplog doma povremeno,da nekazem ovlas pratio prenos na rtv-1 iz dva razloga???1.jer me je bilo sramota kako Vlado Montenigrinski u sadejstvu sa njegovim najboljim ortakom Jack Deniels-om arlauce,kukukumavci,narice i zapomaze,pritom terajuci publiku da mu otpeva svaki drugi stih jer on definitivno nije u stanju to da odradi u takvom agregatnom stanju(pola viski-pola cola) onakvom ambijentu i pred tolikim brojem publike(koja se doduse vise razume u petarde i krmace piva,negoli u fals muziku)i to sve cini za DEBELE PARE,iz nasih probusenih dzepova...2.razlog je-ko vise brate forsira te georgieve,joksimovice,cukice...,koji su postali nezaobilazni u pranju para gradskih budzeta(otimanju nasih para) i punjenju privatnih dzepova vlastodrzaca,ma koja vlast bila u pitanju...i to mi sve cutke trpimo,umesto da namazemo motke...
komentatori lsv-a i ds-a,molim vas da nas postedite svojih pristrasnih komentara tipa losa organizacija kad je bilo vise nego ocigledno da je bilo ljudi vise nego ikad na trgu,niko se nije potukao niti je petarda negde pukla...zar je toliko tesko priznati da je bolje organizovan docek nego prethodnih godina??
kad sve sredite spolja nered, nepravdu, nesavrsenost...bicete sretni i zadovoljni...tezak put...ja sam vec sretan tako sto nista ne kritikujem i o nicemu nemam sud, samo posmatram i ostavljam stvari i ljude da budu onakvim kakvi jesu
Ja citam ove komentare i ne verujem. Da nisam bila na Trgu mozda bih i poverovala. O cemu pricate, kakva kasnjenja, provod je bio super, vreme je posluzilo, a broj ljudi koji je bio u centru dovoljno govori da je program bio odlican. Kakvi ljudi, kakvi zivoti kad im je cilj samo da kritikuju i omalovazavaju? Evo ja cu prva ovde da kacem svaka cast organizatorima za sinoc.
Sticajem okolnosti pokvario nam se plan da idemo ove godine na Trg - Bogu hvala što nismo ! Izvođači su svaki za sebe veoma kvalitetni ali nisu dobro složeni za ovakvo veče tj. za doček NG. Kao što reprezentacija sa 11 zvezda nikada nije imala rezultat tako i nesrećni odabir ponaosob dobrih izvođača nije doneo željenu vatrenu atmosferu na Trgu. Hor i Sergej su samo za salu tipa "Sava centar", Trkulja za pojedinačni nastup na nekom Balkan etno festivalu a Vlado za mirniji solo nastup kada ima priliku da na početak dođe pre kafane. Ljudi su došli pa došli jer nisu imali šta drugo a dočekalo ih je kašnjenje, odstupanje od satnice, silne pauze kod smene izvođača... Ne znam kakav je zvuk bio na Trgu ali na TV (gradska TV Apolo) je bila katastrofa, posbeno kod Sergeja gde se čula samo gitara i nešto malo pevanja. Relativno dobar zvuk na TV je bio kod "vidno indisponiranog" Georgijeva. Hor "Viva Vox" je najveće razočarenje jer su toliko falširali da mi nije bilo dobro. Trkulja onako osrednje. Zašto nije bilo neke poštene "prangije" kada bi masa horski prihvatila svaku pesmu to samo organizatori znaju !?
Novi Sad je, od kako ja znam, uvek bio poseban grad, ne samo u Srbiji, već i u Jugoslaviji. Sada, posle ovog dočeka Nove 2013-e, na Trgu, mene je jako sramota. Šta su mogli da vide gosti koji su nam došli? Grad okićen kao obična provincijska palanka, stvarno je izgledao jadno. Sam program za doček je više priličio nekoj sahrani, a 20.000 ljudi koji su se smrzavali na -3C su bili u neverici. Onaj ko je osmislio ovaj program stvarno treba da preispita svoje mogućnosti. Možda se Trkuljina muzika nekom i sviđa, ali on treba da organizuje svoj koncert, pa da dođe ko to voli, a ne da "udavi" 20.000 ljudi. Georgiev vrovatno ni sam nije znao gde se nalazi, a Ćetkovića ne znam ko je dočekao. Sve u svemu ovaj doček na trgu je kao ružan san.
Na kraju želim da naglasim da komentar nema nikakvu političku pozadinu.
ko god je gledao direktan prenos, mogao je da vidi da je bilo kasnjenja, pustali su neke reklame na video bimu, da nisu znali tačno vreme pa su kasnili sa odbrojavanjem...zasto niko ne popravi sat na Katedrali?
Smak sveta je nista u odnosu na ono sto smo sinoc na trgu doziveli. Organizacija je ispod svakog minimuma, vasari su mnogo bolje organizovani nego ONO od sinoc. Tacku na sve je dao pijani Vlada koji je vise obracao paznju na to koliko ce da pljuje novinare nego sto je pevao ako se ono moze nazvati pevanjem. Da je neko mogao da ga oceni mislim da nebi mogao proci ni prvi krug u prvom glasu Srbije a on je taj koji odredjuje dalje. Sve u svemu katastrofa. Gradski Oci mogli su tih trinaest miliona da podele okupljenom narodu i mislim da bi se bolje proveli.
Sramota kako je sve organizovano,najniza moguca ocena..bitno da je neko uzeo pare..ozvucenj,kasnjenje programa,pijanih klinaca itd..pretresanje na ulazu,a klinci koji poznaju obezbedjenje su uneli limenki i limenki...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Na Trgu za doček bilo 30.000 ljudi
Novi Sad
•01.01.2013.
•13:46 > 14:03
Komentari 182
S Dunava
Rade
mare
Dragana
Da ne bude nikakvog bezbednosnog propusta.Da ne bude burazerskog propustanja ljudi koji kriju flase pod jaknom.Jer u tom prvom redu je bilo upravo najvise dece..
Da je bilo toliko hiljada ljudi na trgu, bilo je. To su takodje fakti koji se, koliko god to neko hteo ili ne hteo da prizna, ne mogu prenebregnuti. Policija zaista ima parametre na osnovu kojih procenjuje brojnost i ne pogrese nikad, barem ne puno.
Da program i nije bio tako los, tako je. Al da je trebao biti za nijansu vise mrdajuci i zivlji, takodje.A mozda i sledeceg puta nekako ga drugacije koncipirati. Ali to su teme za razmisljanje za sledecih 361 dan. Za sve nas.
Da bismo trebali da nastavimo sa zivotom, trebali bi.Vec je cetvrti januar i zaista bi price o doceku trebali da ostavimo daleko iza sebe.
Principijelno, vec godinama unazad docek ne dozivljavam kao nesto posebno. Dani produzenog vikenda su to.
Konstruktivnu kritiku prihvatiti, uvaziti gde je moguce ili je bar razmotriti.Sve strane u ovom sporu.
I hocemo li konacno poceti da uvezbavamo pisanje 2013. godine?:))Prosto, life is wonderful :))
Jelly
Aj da vam malo objasnimo neke stvari
U centar ce narod doci pa da je i marsovac gradonacelnik. Dakle to sa njim nema ama bas nikakve veze. Jel to sad jasno? Prestanite da se uvlacite tom vucevicu hvalospevima jadni ste zaista
Bila sam u centru i kad je Maja bila gradonacelnik i pavlicic i sad ovaj vas. Program je bio ok nista specijalno jer muziak nije bila za veselje.
micko
Mislilac
ns time
A docek?Pa ja o doceku uopste i ne mislim.
Da ,me je zanimao ja bih se smrzavala.
Odoh ja, dosli mi neki majstori,a Vi se i dalje zamajavajte.
Iki
Jelena
Gabor
Tom
Edge
Zvonimir Žilnik
ns time
Sad smo presli na drugu terminologiju.
Ali, sta god pricao-moje misljenje ostaje moje,docek je bio los,sam pojam-docek je po meni bez veze,ali posto Vi volite da obrazlazete ono "svako ima pravo na svoje misljenje", moje Vam ne odgovara i to ce tako ostati.
Ali i dalje imate 70 minusa.To Vam nista ne kazuje?To ne komentarisete,valjda da se ne zamerate....I ne hvalisem se ja intelektom, vec Vi tako zakljucuje(birajte-induktivno ili deduktivno,kad vec volite da zakljucujete).
A, ja lepo rekoh,nisam napisala, :da li ti znas ko sam ja, vec -ne znas ni sa kim se raspravljas.Ko ne ume da cita,ja ne mogu da mu pomognem.
Svi vi sto kukate sram da vas bude. Nezadovoljni ljudi, nista vam nije dobro. Nikada necete biti zadovoljni, ogorceni, zato su vam takvi zivoti. Gledajte malo lepe stvari!
Novosadjanka
Edge
novosadjanka
Vox populi
mama
za mamu
mama
Lala
-
u apatinu nema kanjona i planina.
a ovde nema planina za dovikivanje
ns time
Nisam napisala "ne znas ti ko sam ja", vec: ne znas ni kome se obracas.Toliko o osnovnom nerazumevanju teksta koji se cita.To se ne uci u skoli, to ne moze da te nauci uciteljica ni oni kasnije, po tome se meri stepen inteligencije.A najgore je kad nesto sebi uvrtis u glavu,a nije tako.
Da, sta mislis zasto si dobio ili dobila 70 minusa?Zato sto si u pravu?Mislim za ono sto ti se ne svidja da mi se povraca na floskulu da "svako ima pravo pravo na svoje misljenje".Ja tvoje ne cenim i ti to ni stotim komentarom sa vrelom pratijskom knjizicom u reveru kod mene- ne mozes da promenis.Sad pisi i dalje i uzivaj sam.
cistac
E JA SAM ODLUČILA
Trpivoje
Edge
Lela
Za one koji vole da uporedjuju.."4 hiljade ljudi", "los provod", "slab vatromet" "lose ozvucenje" ...
@frulas
A sta je sa ostalim stanovnistvom kome se ne svida, kako njih ne uzeti u finalnu racunicu? Treba savladati osnovnu razliku izmedu kvantiteta i kvaliteta. Stotine hiljada gledaju Grand, to ne znaci da je to kvalitetan program. Ni meni ne smeta, nek frula, ali on nije covek za docek nove godine vec za neko etno selo povrh brda.
Izgubio se krajem 70tih. Ako je tebi jedan plejbek valcer godišnje bio dovoljan za privid svega toga.. onda ništa..
LimanacNS
Veljko
-
Gde je nas Novi Sad?
bolero
Lol
Stevan
021
ns time
Ivan
Ipak ne mogu da prokomenatrišem.
Šta ste očekivali od dočeka kada ste videli listu izvođača?
Frluaš, Dovla i Ćetković!!!
P na pamet mi nije palo da idem na trg! možda bi otišao u neku kafanu u gradu ali da se smrzavam zbog gore nabrojanih...
Šteta što je bila takva lista izvođača, ali tako je već neko duže vreme... Ne sećam se kada sam za novaka išao na trg upravo zbog seljane koja tamo nastupa...
Kako god da ste se proveli neka vam je svima SREĆNA NOVA i neka bude bolja od prethodne!
NS Citizen
e, bas necu
Mile
dobije batina.Ovde to nikako nije moguce ali isplata mora da se revidira.Godinama su zurke na trgu bile dobre pa se i broj turista uvecavao , od toga smo svi imali korist.Dali da dozvolimo da sve to ode niz reku.
Davor
Srecna nam svima Nova godina, manje price, vise rada.
Trg slobode ne može da primi 30 000 ljudi"
Podatak od 30000 je zvanična procena policije i uključuje pristne u celoj Zmaj Jovinoj i na Pozorišnom trgu. Sve je to bilo krcato, što se vidi i na snimcima.
Jeste bilo jadno, ali nema potrebe lupetati pride. Još ćete izneti sumnje i u izmerenu temperaturu. o.O
Boris
Boris
Vlado je pokusao da ispravi stvar neposredno posle doceka, ali to nije to.
Vatromet je u pocetku bio jedva vidljiv, to je veliki propust organizatora.
Ogromne pauze izmedju pevaca su zaista bile neprihvatljive, narod se cekajuci muziku mrznuo usled niskih temperatura.
Nova Godina je docekana uzvicima "uaaaaaa. . .", umesto u pesmi i veselju.
Ukupan utisak je veoma los, jako smo se razocarali i devojka i ja. . .
Dr Petrović
Prvo tonac: Taj nije završio tonsku školu i potpuni je amater.
Tajming: Organizacija nije išla po rasporedu.
Izvođači: Alko test, ko ne položi, nema isplate: reći jasno i glasno
Bekap bend: Uvek ga je dobro imati, da sviraju uvežbane hitove. Oni to rade za malo novca sa puno srca.
Ocena: 1- na -4
To je samo refleksija stanja u našim glavama.
Po broju dobrih minusa i valjanih kritika, zaključak:
Svest naroda se budi.
Nadam se da nije kasno.
Frizdi
Vlado,stidi se makar malo..i popij jos koju...
Sergej,svaka ti cast!
Trkulja,boze dragi sacuvaj me takvih....
Ozvucenje,sacuvaj boze...
Лордцрни
pera
Voja
Dejan Stanić
Ice
Dragao
Vest pod broj jedan nije tačna
Trg slobode ne može da primi 30 000 ljudi
tehnički ne može
Policijske procene su da na Trg slobode može da stane između 15000 i 20 000 ljudi
Svi mi koji organizujemo koncerte na trgu, a pogotovo vlast koja prikluplja poene, volimo da preuveličavamo broj posetilaca
Mene zanimaju neke druge stvar
Da li je postojao tender za ozvučenje?
Postoji nekoliko velikih firmi u Novom Sadu koje se bave ozvučenjem i rasvetom: Studio Berar, Audio konstruktor...
Međutim, jedna firma se uvek zapostavlja,
JAN AUDIO TEAM
i nikada ne dobija sansu, valjda zato sto je iz Kisača (A imaju jeake reference)
OVO OZVUČENJE NA TRGU SLOBODE JE BILO OK I NEPREDVIĐENE STVARI SE DEŠAVAJU
al boris je imao tuđu opremu za koju sad on odgovara
joe
Dada
-
Vaske
Moraju da hvale svog gradonacelnika, to im je posao. . .
staroslav
Sramota sto je i dva coveka bilo na ovom doceku koje su organizovali nesposobni fasisti.
Bojkotovati SVE njihovo, ali SVE i svaki dan, sve dok se ne vrate u njihovu budjavu rupu iz koje su izisli!
Sinoć je bila prava novogodišnja atmosfera-inače ne slušam ni Georgijeva ni Ćetkovića- ali za tu novogodišnju noć uopšte nije bitno ko peva-bitno je da je na trgu bilo 30.000 ljudi koji su tu ostali do 2 noću-da je bilo veselo, bez patardi, da je vatromet bio sasvim solidan.... a prethodnih godina-toga uopšte nije bilo-i to zato što je nekom je pala glupa ideja da u Novom Sadu razjedni masu i napravi 3-4 stejdža-a što je za rezultat imalo da ljudi ne znaju gde će, i da na glavnom gradskom trgu bude poluprazno!!!!
Sinoć je Novi Sad opet bio grad sa najboljim dočekom na ulici u celoj zemlji i okruženju!
LanaNS
Edge
Visko
Milisav
azdajevo
MILETIC
- Boris tonac vezer - Dveras koji je ocigledno bio tonac pri pripremi doktorske disertacije dirk.KC Fergelju na guslama.
- VIVA VOX izvrstan hor, ali da li su njihove izvedbe za docek NG.
- TURKULJA - lele lele kuku aaaaa, idem da se ubijem!
- Vrhunac veceri puce ozvucenje Borise, sta bi?
- odbrojavanjeE HAHAHA
- Evo i njega, pijani Georgijev sa svojim izlizanim baladama, pri tom niti jednu stvar nije mogao da izvuce sam do kraja
- Sergej svaka cast kako si otpevao s obzirom da nista nisi cuo!
- DALI JE TO SVE VREDELO 170.000 EVRA ?
mama
sanja
da bi posle odbrojavanja od strane publike izasao Vlada,poceo odbrojavanej skoro bez pozdrava i naklona ka toj istoj publici koja je dosla i zbog njega uostalom.Zatim jadan govor gradonacelnika uz vatromet,pa se nije ni culo sta je govorio,i onda posle Vladinog (mlakog) nastupa,od 1:17 do 1:45 nikog na bini !!!!
I opet ti isti ljudi zeljni dobrog provoda i muzike ostavljeni da zure u praznu binu,da bi izasao Sergej koga nisam mogla da cujem u tv prenosu,kao da je pevao bez mikrofona!
Pa zar je moguc ovakav propust u organiziciji??ali napolje zeljni dobrog propusta,i nadam se da im nije bilo tako lose kao sto je to preko tv-a izgledalo,SRECNA NOVA moji Novosadjani
Zao mi svih onih koji su se smrzav
ns time
Bilo je hladno,zao mi je onih koji su se smrzli,ali poverovali su Fajgelju i njegovima da se nesto "radikalno" moze promeniti.Ne, ne moze.To je jace od njih.
Novac je ipak presudio: ocajnom horu,nesnadjenom Trkulji na Trgu(smesno je da nas zamajava momak koji ne deli nase dane vec zivi daleko,pa nam u diple i zurle udara demokratiju na radikalski nacin, on je nesto tesko pobrkao,onda "veseli" mislim da ga zovu barba onaj sto svira za DZ,a na kraju nesrecni Cetkovic.
Lepo ste zaradili,a sad razlaz.
Sramota za grad koji pretenduje da bude centar
evropske kulture.
zvoncica
To sam ja izmislila???
izmislila sam pevanje neke pevaljke na plejbek, koja je istrcala u bundetini, ni ne predstavivsi se, jer je to skroz novosadski i zakukala cecinu, severininu pa opet Cecinu pesmu>
I Nije Boris mikser tonac zeznuo cleu stvar, jer bolje da je stvarno kuvao pasulj nego sto je radio ono sto je valjda radio?
MOlim vas, redakcijo Radija 021.Uvek objavljujete istinu.Objavite totalni fijasko ovih samozvanaca. Ovo je strasnoooo!!!!!!!!!
ns time
A sta ako je rec o ludaku ili budali po vokaciji ili nekom novom Hitleru?Vi cete i dalje reci da on ima pravo na svoje misljenje makar stradalo i nekoliko miliona ljudi?
Razmislite dok mazite parijsku knjizicu u dzepu umesto clanske karte biblioteke.
Ako uopste razumete o cemu je rec.
Novosadjanka
Mrzim grand
Ja nigde nisam videla sinoc nekoga da se svadja, tuce ili bilo sta da lici nasilje, ne znam samo gde ste vi videli da grad lici na ratnu zonu????
Ali NS je zakon, Viva Vox savrsenstvooo.
A izvinite sto podijum nije licio na grand, ipak mi novosadjani, ne volimo kicaste stvari.
Edge
Djole
Zvoncica
prvo postovani komentatoru, to nije bio-koncert.To je bio javni docek nove godine na Trgu.
Drugo,
ja zaista mislim da nismo bili na istom mestu.
Trece, toliko je jasno da ovo pisu ljudi koji su verni nekoj politickoj ideologiji, a ne istini.
Nisam Pametan
Bem ti opet sam prespavao...
E sad mi krivo što se i ja nisam smrzavao napolju uz truć pruć bleee muuuu...pff
:D
Bolero
srdjanche
Trpivoje
-
njihovom nastupu nije mogla da se nadje mana.
Poliglota
Tačno vidiš ko kako diše. Imaš notorne koji na sve daju minus ni ne trudivši se da pročitaju.
U BG u kojem su demokrate na vlasti je izbodeno sedam ljudi. U naprednjačkom Novom Sadu nijedan (Bogu hvala)! Pa meni to govori da naprednjaci znaju bolje da organizuju - zar ne?
I kad se podeli 15 miliona dinara na 30000 ljudi - to je oko 500 dinara po osobi. Uključujući struju, pozornicu, organizaciju, muzičare, tehniku, blabla... pa jel mnogo?
I na kraju: 29850 ljudi je zadovoljno dočekom - pošto ne komentarišu, znači da im je sve bilo potaman. Logika je čudna stvar,slažete se?!?!?!
Max
Jovo
Edge
-
NS
Ljudi kulturno je nasmešiti se imati pozitivan stav.
Ljudi nekulturno je režati na sve oko sebe. To nije lepo.
Koncert je očigledno bio najbolji u Srbiji i celom regionu
Novosadjanka
Anonimna
Beba
zvoncica
BIla sam dovoljno napred da vidim i pozar koji se desio na bini, o kome niko ne izvestava.
BIla u masi da cujem kako ljudi negoduju kad im je zenska iz Viva Voxa porucila da idu negde i prosetaju jer oni su u 21h zavrsili tonsku probu, pa da dodju za 20ak minuta.
Cula i videla svojim ocima sve napisano.
A gde ste vi bili?
Sta vam smetaju Becki decaci? Oni su napravili sa svojom filharmonijom svetski dogadjaj.Niko od njih pijan ne izlazi na scenu kao Barba, nit pljuje po novinarima.Niko finog i kulturnog pevaca na trgu ne gadja flasom od piva.Niko ne dovodi kafansku pevacicu da podvriskuje Cecine pesme.
Dragi nasi Dverovci, iliti trecesrbijanci, kako se sada zovete.Toliko ste preterali da nemam reci.Nakon ovoga svi treba da podnesete ostavke, posebno onaj direktor koji s eu medijima pojavljuje vise od premijera i predsednika drzave zajedno.Vasi ego tripovi su se pokazali sinoc.
Jelicka
зики
Jovan
sale ns
Sad mi je malo jasnije... :D :D :D
Mayya
Goste zabavljaju:
Boris - mikrofon,
Teta u bundi i
Bar(a)ba!!!
Ulaz besplatan!
Hoćemo reprizu!!!
Prodane duse
srb
Pogledajte slike sa doceka i shvaticete koliko smeha i srece je u tim ljudima, zbog svega sto im je Grad priredio sinoc!
Prezadovoljna damica
Vuk
SKY
Nije mi jasno kako neki ljudi neshvate da uvek imaju izbor, i taj izbor je samo na njima!
FUJI
Ne bih da
Нови Сад
Све је каснило, пијани Владо је више причао о таблоидима него што је певао, нова година је почела у 00:05, ватромет се није најбоље видео из свих делова центра јер није испаљиван са градске куће, страшно!
Боље да су те паре дали у Бетанију, биле би сигурно паметније потрошене!
Sara
ccc
bob
Sramite se, drugo nista ne umete...
vera
Kiza
marijana
vsp
niki
i manite politiku sad, imate svaki drugi dan u godini da se prepucavate. pun trg, nasmejani ljudi, dobra atmosfera.
bravo za novi sad!
nvosadjanin
Dejan Stanić
Vojvodjanka
-
zvoncica
Onda pozar sa grejalicom na bini, koji je trajao dobru pesmu i po dok su nasli protivpozarni aparat i ugasili pozar.
istrcavanje neidentifikovanog zenskog objekta u bundetini, koja je podvriskivala neke tri pesme, dok su se Voxovci krepili cajem. Pozar se desava za vereme njenog nastupa, sad znam sta znaci kad se kaze da je neka pevacica zapalila masu.Ova zapali binu, ni ne predstavivsi nam se. to nije novosadski. ali dobro.
Nastup Viva Vox koji su i dalje kvarili komentari izvodjaca upuceni tom Borisu da ne valja ozvucenje i solisti koji se nisu culi uopste.
Najbolje izvedena pesma je bila Killing in the name of, pa vi sad zakljucite kakva ce nam biti naredna godina ...
.uvezbavanje ratnih poklica uz gajde, iako Slobodana volim i cenim.
Kasnjenje cele satnice programa, zbog koje su valjda ocekivali da ce i Nova godina da kasni, valjda i ona treba da nam dodje iz Bg kao i Viva Vox?
Izlazak Vlade Georgijeva tek u 00.10, nakon upornog zvizdanja i pozivanja.Obracanje sa gorcinom novinarskim gaodivima koji su ovo i ono. sad bi cela novinarska profesija trebala da ga tuzi jer nije imenovao na koga misli.Njegovo povlacenje sa bine, tacno na vreme.Uletanje jos jednog zenskog celjadeta da peva.
Gadjanje Sergeja Cetkovica flasom.
Novi Sade, srecna vam kulturna 2013. godina. Volim vas ipak vise i od ovoga napisanog:))
djura
'sinoc sam iz svog toplog doma povremeno,da nekazem ovlas pratio prenos na rtv-1'
koliko bolesnika, majko mila.. pa sramota me je sto zivim sa vama u istom gradu..
Ako niste bio tamo CUUUUUTIte i bulaznite!
Vlada je pevao toliko dobro da sam se iznenadio (zao mi je ako se to na TV Apolu nije culo, ili kojoj vec televiziji). Bio sam sa dve drugarice i super smo se proveli (opet mi je zao)
ps. Da malo je kasnio program, ali kao da to ima veze..nigde nismo zurili..meni se ne spava u ponoc, a verujem nije se ni vama kad ste imali 23 (jos jednom mi je zao)
SRECNA VAM NOVA GODINA!!! :)))
Telepcanin
brankicaNS
*Odbrojavanje do VATROMETA ( a ne do ponoći ) je počelo u 00:05.
*Isti je izletao sa nepoznate i nevidljive lokacije, a ne sa gradske kuće kako je to do sada bilo organizovano
*U to vreme prejaki reflektori su bili upereni u publiku pa se ni uz to malo vatrometa nije naročito moglo uživati
*Novu godinu smo čestitali uz "zvuke tišini" koja je trajala oko pola sata
*U 00:15 smo čuli prvu pesmu u Novoj godini, bila je to balada Vlade Georgijeva
*Usledila je još jedna balada.... pa još jedna... kada smo rešili da odemo odatle i da spasemo to malo noći
* Ua i sram vas bilo! Ismejali ste nas...
boco
Klara
Howyesno
Sto se doceka tice, ja ne razumem zasto bi iko uopste cekao novu godinu na bilo kakvom trgu na minusu u nenormalnoj guzvi, a ovo je ocigledno naruceni clanak gradske vlasti. Masovno se u komentarima pljuje organizacija, sa par izuzetaka koji su ocigledno jedan isti potrcko u dosta oskudnom propagandnom odseku svoje stranke, sa drugim potpisima, po pravilima zenskim, jer zna se efekat zenskog predstavljanja na internetima. Cak je i taj slepac odustao od svojih pokusaja da sve predstavi kao sjajno i bajno, vidi da su ga izvizdali, i da je kao kap u moru. Jedino sto me cudi je, kad je vest narucena, zasto uopste odobravaju komentare koji su katastrofalni za njenu verodostojnost.
jure
1. Grad nikad prljaviji;
2. Kolaps od snega koji je padao čak jedan dan;
3. Centar grada ukrašen lusterima sa Najlona a ne dostojanstvenim novogodišnjim ukrasima (potrudili su se da nađu "lopove", koji su ukrali džinovske ukrase iz magacina kao da su krali šargarepe - baš ništa nije sumnjivo);
4. Najjadniji doček u poslednjih X godina: kašnjenja, kilavo ozvučenje, punktovi obezbeđenja pored kojih se provlače limenke na jedno "đes' zemljak"; polupijani Georgijev, Trkulja malo manji promašaj od Masima Savića (svo poštovanje našem čuvenom multiinstrumentalisti, ali doveden je po ključu jer po "novima" mora biti bar jedan guslar po kulturnoj manifestaciji), jadni Sergej koji se trudi ali ni sam čovek ne zna da li ga neko uopšte čuje, vatromet samo sa jedne lokacije.
Ovi koji u komentarima govore da je sve prošlo BEZ IKAKVIH problema i da je u pitanju NAJBOLJI DOČEK IKADA ili imaju katastrofalan ukus, ili troluju, ili pišu po zadatku, nema četvrto.
Sledeći put ostajem kući, gledam "Hobita" na DVD-u i bacam pogled na specijal "Državnog posla".
Novosadjanin
Vlada je totalno razočarao jedino bih mogla da pohvalim Sergeja ali opet ponavljam ova muzika nije za trg i doček. Velika sramota. Više bi se para uštedelo i bio bi mnogo bolji provod da su prvo doveli neke dobre tamburaše da sviraju na razglas i posle bilo koji dobar band koji bi pevao zabavnjake i stari rock i tamo negde posle ponoći narodnjake . Imali bi smo širi dijapazon muzike za svačiji ukus i mogli bi smo da đuskamo i pevamo ovo je bilo katastrofa. Žao mi je što nisam prošvercovala i ja viski da se ubijem ko Vlado pa da pevam i da me boli uvo za sve :))))
novosadjan
mile
sramota
MIMI
Kazu da se videlo po ljudima da je bilo nekako,tuzno,nije bilo to TO sto bude za docek..Eh moj Novi Sade..
Limanac
Danijela
JAN
Beks
laki
azdajevo
novosađanin
prvo je hor umesto da počne u 20:30 tada imao tek tonsku probu
onda ubacili neku pevaljku
onda onaj Boris za mixetom ko da kuva pasulj a ne da vodi računa o razglasu, meša li ga meša
petarde su se čule još kako
pijanih gomila
pa posle se sve prolongira i kasni
ti si došla već doterana da prostiš na trg?
Učesnici su se trudili ali ih je pojedino osoblje i organizacija malko kočili
ja
www
Sofi
Laki
Max
Slave
BokiNS
Jo
sale ns
sssssasa
Na kraju želim da naglasim da komentar nema nikakvu političku pozadinu.
hogar
Steta sto program nije poceo prema najavljenom rasporedu...
Lola
azdajevo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H