Novi Sad
24.01.2013.
14:02 > 08:44
Zakupac diskoteke Kontrast Slaviša Stanišić zatražio je pregled hard diska na kojem se nalaze snimci video nadzora iz unutrašnjosti lokala.
  • @ Ice

    25.01.2013 10:13
    "Protiv elektricara
    Pa kako vas nije sramota??? NIKOG od nadleznih koji su dozvolili rad OPET nista od nadleznih
    a elektricar je u zavtoru smesno i pretuzno"

    U pravu si sto se tice nadleznih, neko od njih treba da je u zatvoru i da mu se sada sudi.

    Ali nije elektricar toliko nevin koliko se tebi cini. On je elektricar i zna sta se moze, sta se ne moze, sta se sme a sta se ne sme. Njegovo je bilo da kaze "ovo ovako ne sme, ja to ne zelim da uradim", ali jbg cim je video svežanj novcanica nije ga bilo briga sto se to tako ne radi i ne sme raditi strujom. Meni je pre nekoliko godina u kuci bio vodoistalater. Doveo sam ga kako bi mi pomerio neke cevi za vodu u kuhinji i kupatilu. Kada me je saslusao kratko i jasno je rekao "ja to ne zelim da pomeram, nije po standardu, molim vas nadjite nekog drugog, mene vise nemojte da zovete". ovek mi je lepo rekao da to tako kako sam ja zamislio da se uradi se NE RADI i da ne zeli to da uradi bez obzira sto bih mu to platio. Mogao je lepo da zaradi kod mene za sat vremena posla, ali nije bio alav na pare, razmisljao je glavom pa su mu strucnost i savest proradile u glavi. Tako je i taj elektricar mogao da postupi, ali kada je alav na pare sada ce zbog toga i odgovarati.
  • mayya

    25.01.2013 05:45
    samo inspekcija
    Ako postoji bilo kakav problem sa instalacijama, kriva je iskljucivo i samo inspekcija. Zasto neko nadlezan za taj deo nije u zatvoru??? Ovo je smesna drzava u kojoj se desavaju samo tuzne stvari. Stradaju nevini, u zatvorima trunu nevini, a glavni i odgovorni i dalje mlate pare, ugrozavaju nekog sledeceg i ne rade svoj posao.
    Ne mogu da zamislim kako je roditeljima, ali ni kako je ljudima koji su optuzeni. Poznavajuci Slavisu, znam da je jedno predobro stvorenje, odgovorno i savesno, koji mrava ne bi zgazio. Sigurna sam da ovaj nemili dogadjaj nije prouzrokovala njegova odgovornost.
  • nsnn

    24.01.2013 21:56
    kako te bre nije sramota vatrogasce da optuzis za vas nemar i nebrigu ? CAK I DA JE SVE KO STO DOTICNI KAZE U VEZI NJIH, to i dalje ni malo ne sklanja pitanje kako i zaste je doslo do pozara na prvom mestu, nije se samo zapalilo, pri tome cu dodati par stvari, kad je uocen pozar osoblje je samo pokusalo, po naredjenju gazda da ugasi pozar, pri tome nisu ni znali gde se nalaze PP aparati, a i kad su nasli tek 3. koji je donet je radio, prva 2 su bila neispravna, prica od konobara odatle, tek nakon 10-15 min kad su videli da vatru nece ugasiti sami je krenulo praznjenje lokala i pozvani vatrogasci, a 10 minuta u pozaru je i vise nego predugo, gde se razlika zivota ili smrti meri minutima, prica da su vatrogasci dosli dok je bio samo mali pozar je glupost, kad su stigli lokal je ceo bio u plamenu, a ovaj detalj oko osiguranja koje traje jos 12 sati je posebno zanimlljiv, a i kad se doda i poveze da je doticni vlasnik u jednoj recenici izjavio kako je star, bolestan i nije zeleo da se mesa u poslovanje diskoteke, ovde nema u tekstu ima u drugim novinama, ali je zato bio te kobne noci u lokalu po dolasku vatrogasaca, znaci celo vece jer nije stigao pre njih sigurno, dobije se jedna sasvim nova dimenzija i pravac istrage i sumnje
  • Ice

    24.01.2013 19:59
    Protiv elektricara
    Pa kako vas nije sramota??? NIKOG od nadleznih koji su dozvolili rad OPET nista od nadleznih
    a elektricar je u zavtoru smesno i pretuzno
  • Gradjanin

    24.01.2013 19:23
    protivpozarni uslovi
    Imamo u gradu mnogo objekata za izdavanje,hotelcici,motelcici,zimeri,roomsi,kako se vec zovu.Rade po principu izdavanja soba kucne radinosti,sobe neuslovne u visestambenim zgradama u potkrovljima i podrumima.Ko je tu dao protivpozarne i ostale dozvole, ili cekamo da jedan pijani gost zaboravi na krevetu opusak i eto nesrece.Sve te objekte dobro znaju svi zaduzeni za protivpozarnu zastitu u gradu ALI gleda se
    vlasnicima kroz prste uz sitnu nadoknadu.Stize EXIT i ostale manifestacije a bezbednost katstrofalna.
  • G

    24.01.2013 19:14
    @@ milan - vi izgleda imate veliki problem razgraničavanja odgovornosti. Kada prostor, bilo kakav, zakupite - vi i samo vi ste od tog momenta odgovorni za njega. Vlasnik prostora NEMA PRAVA da vam ulazi u prostor niti vrši bilo kakvu inspekciju. Ugovorom ste obavezani šta smete a šta ne smete, ako prekršite ugovor nadležan je sud a ne da se lično razračunavate, zato se pravi ugovor o izdavanju prostora. Šta je sledeće, iznajmiš nekome stan i taj nekoga ubije u njemu i ti si kriv za ubistvo? Ajde ne lupetajte. Vlasnik je kriv ako je on vršio nedozvoljene adaptacije prostora, a ne ako su to činili zakupci.
  • Goran

    24.01.2013 18:17
    Zamisli da si podstanar. I napravis pozar. Izginu ljudi i onda na sud ode gazda koji ti je izdao stan. Jel to ta logika?
  • Pacijent

    24.01.2013 17:28
    STRASNO
    Zna se ko je najveci krivac.Oni koji su dozvolili da se otvaraju kafici po raznim supama i podrumima , bez osnovnih uslova za namenu.Ko je izdao dozvolu? Verovatno postoji negde neciji potpis.Da li je i ta osoba u zatvoru??Svi su krivi hoce pare a da ne ulazu nista u objekat.Jadne porodice njima niko nemoze vratiti njihovu decu tuga.
  • Ljubica Krnjaić

    24.01.2013 16:47
    Šta je izazvalo požar?
    Kako je došlo do pojave požara? Da li su korišćene prskalice? Šta je činjeno da se požar ugasi i da se evakuišu prisutna lica? Kada je javljeno Vatrogasnoj brigadi? Ako se to sve utvrditi u ovom sudskom procesu, bile bi manje šanse da se slične tragedije dese u Novom Sadu.
  • Eto

    24.01.2013 16:33
    Osudice ovog coveka ni krivog ni duznog, samo da bi sebe oprali. To nije pravda, to je stoka od ljudi.
  • Facepalm

    24.01.2013 15:50
    @Mile
    Camci od POLIMERA,
    NE POLIESTERA.


    Ali slazem se, Compressor treba zatvoriti,
    ako tu kojim slucajem izbije pozar, nema se gde pobeci,
    nijedan prozor i samo jedna mala vrata...
  • podrška porodicama

    24.01.2013 14:47
    hapsite nadležne i inspektore!
    Opa, niko nije pregledao snimke video nadzora! Očigledno istražnim organima nije odgovaralo ono što bi se na snimcima moglo videti.

    I neka ne pokušaju sada da slažu da je snimak obrisan sa hard diska ako je već postojao. Postoji gomila programa za recovery obrisanih fajlova. Svako ko ima internet konekciju može to da skine i odradi kod kuće.

    Primera radi, svi hard diskovi iz kula bliznakinja u Njujorku su iskopani iz ruševina sa njih su spašavani fajlovi.

    Forenzičari mogu skinuti podatke i sa neispravnog, pregorelog pa čak i mehanički oštećenog hard diska. Dokle god je sam disk unutar kućišta hdd neoštećen, sve i daje kućište stradalo, moguće je sa njega spasiti i obrisane i šredovane fajlove, na taj način što se sam disk premesti u ispravno kućište identičnog modela.
  • Rope

    24.01.2013 13:56
    Kriv je Franjo Tudjman za ovu tragediju
  • SOSa

    24.01.2013 13:36
    Ljudi-neljudi...
    Mogu samo da kažem da su to ljudi bez morala i savesti,dok mogu da se vade,okrivljujući vatrogasce!!! Šta su sve oni,a i raznei *inspektori* bili dužni da urade,da do ovog ne dodje,kao ito šta su bili dužni da preduzmu,pre dolaska vatrogasaca!!!
  • Mile

    24.01.2013 13:28
    grad kao vlasnik
    Znamo da grad preko poslovnog prostora gazduje
    mnogim objektima te ih neispravne izdaje putem konkursa.Pogledajmo samo KINESKU CETVRT gde se liju Poliester camci,burad puna Poliestera i Acetona , u neposrednoj blizini braverske radionice sa varnicenjem i kafe RUT i RST sa gomilom mladih u vecernjim satima.
    Pitam se, dali ce jednog dana Gradonacelnik kao vlasnik i upravljac ici u zatvor ako nekim slucajem dode do pozara.
    Jednom recju protivpozarni javasluk je u gradu
    vec dugi niz godina.Znamo ko je ovih godina potpisivao prijeme zgrada i punio dzepove,pravio kuce na racun investitora,ali nista se ne preduzima da ode iza brave. U ovoj zemlji tesko ide sluzbeno lice iza brave.
  • @ milan

    24.01.2013 13:10
    A zasto vlasnik lokala ne bi trebalo da ima bilo kakve veze sa ovim? Izmedju ostalog duznost vlasnika bilo cega sto daje u zakup je da se svremena na vreme informise i da pogleda sta se u toj njegovoj nekretnini radi. On je kao vlasnik i dalje odgovoran. Hoces da kazes da ako ti meni recimo izdas svoj stan da ce te savrseno boleti ona stvar ako ja u tom stanu porusim par zidova, zazidam jedan a izbijem drugi prozor, drzim kockarnicu ili javnu kucu u njemu. Tebi je samo bitno da pokupis kiriju a za ostalo te boli uvo. Ili? Neces uci u taj svoj stan sa vremena na vreme da proveris da li i koliko i sa cime opterecujem elektricne instalacije, u kakvom su stanju recimo radijatori. Mozda ja po njima satima svaki dan lupam cekicem i kada procure i poplave komsiju ispod nece taj komsija vijati mene podstanara vec tebe vlasnika stana da mu nadoknadis stetu. Boli njeg auvo ko je porazbijao radijatore, covek hoce pare da okreci plafone i te pare ce od tebe da trazi a ti se posle raskusuravaj samnom koji je tu stetu napravio. U normalnim drzavama vlasnik nekretnine koju izdaje snosi i te kakvu odgovornost jer je njegova duznost da se kao vlasnik stara o tome kako se zakupac o njoj brine. Samo kod nas je normalno da kada se nesto dogodi da niko za to nije kriv, da niko ne snosi odgovornost, da su svi cisti, fini i nevini.
  • Tarzan

    24.01.2013 12:55
    TUGA!
    Kako lepa deca!!! Tuga jedna i zalost! Neka im je laka zemlja.
  • milan

    24.01.2013 12:41
    nije mi jasno
    Ako neko može da mi objasni kakve veze ima vlasnik lokala sa ovom tragedijom ako je lokal izdao u zakup i ima ugovor o tome. Odgovorni su valjda zakupci koji su registrovali delatnost i na svoju ruku menjali instalacije. Kao i nadležne inspekcije koje niko ne spominje. A svi znamo na kom principu većina inspektora radi...
  • Goran

    24.01.2013 12:30
    Ovo jeste jeziva tragedija i svima nama je izuzetno zao zbog toga. Licno mislim da najmanju odgovornost moze snositi vlasnik lokala koji je lokal dao u zakup. Takodje i zakpci... Evo ovi vlasnici Laundz kafica takodje robijaju? Pa zbog cega? Zato sto je neki pijani majmun zapalio kafanu? Isto je i za Kontrast. Zbog cega se na klupi onda ne nadju i inspektori koji su 'kontroisali lokal'? Po meni, ako su inspektori odradili svoj posao a posle nestrucna lica stavljala jace osigurace - treba da odgovaraju. Ukoliko inspektori nisu uradili svoj posao, sve optuzene bi pustio, a sve inspektore stavio na optuzenicku klupu.

    Nisu ovi ljudi iz svoje bahatosti ovo uradili. Niti su bili pijani, drogirani i neodgovorni. Ovo je jedan nesretan slucaj i kriva je drzava sto nema stroge zakone o protivpozarnoj zastiti.

    Nego da pitam nesto trece, da li je IKADA IKO odgovarao za ceo Radnicki Univerzitet sto je malte ne do temelja odgovarao? Nije! A tu je situacija bila izuzetno cista. Dusan Moraca je dobio u zakup kancelarije na 12.spratu, direktorica Radnickog je to potpisala a TV DUGA je u te krhke instalacije gurala ogromne potrosace (reflektore, i ceo studio). Na kraju je izbio pozar i sve izgorelo zbog preopterecenosti. Ko je kriv? Niko. Ma da...

    Svi koji likuju na ovo sudjenje u Kontrastu, neka se stave u kozu ovih ljudi pa ce mozda drugacije razmisljati.

    Slava svim zrtvama, ne ponovilo se...
  • OK_NS

    24.01.2013 12:27
    Osiguranje
    Po meni kljucna recenica u ovom clanku je "osiguranje važilo još oko 12 sati posle požara" ovo je vrlo moguce da je namerno izazvan pozar, samo da bi se bili novci od osiguravajuce kuce!!!
  • 24.01.2013 12:20
    Neko mora da odgovara!
    Kratko i jasno!

    Kupac, zakupac, električar, inspektori, vatrogasci, konobari...neko mora - shvatite!

    Zašto niko više ne pominje SPOMEN KAPELU ?!?!?!

    Meni je MUČNO kada prolazim pored onog zla, najradije bi da ga bageri poravnaju.

    Eto!

    Neka je laka zemlja našoj mladosti.
  • Nizina

    24.01.2013 12:02
    Srbija zemlja neodgovornih
    Niko da pogleda sebi u dušu u ovoj Srbiji i bar jednom da kaže da KRIV sam i sramota me!
  • -

    23.01.2013 21:29
    -
    jos uvek nema igracice sa bakljom

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna