Novi Sad
28.01.2013.
13:36 > 09:50
Novosadska "Ciklonizacija" je samo u Ulici Alekse Šantića na Grbavici pronašla otrovane komade mesa od kog su uginula dva psa iako su građani javili da je otrov pronađen na više lokacija.

Komentari 139

  • 27.05.2013 19:43
    Pravda Za Pse
    Vec neko vreme mi se žale ljudi koji imaju pse da im prilaze žene (uglavnom majke) i da ih pitaju bezobrazno da li čiste za svojim psom. To se i meni desilo nekoliko puta i svaki put im odgovaram isto: "Ja čistim za svojim psom, a da li vi čistite za svojim detetom?" Deca kenjaju, pišaju po čitavom bloku, bacaju đubre po podu, pišu po zidovima, pljuju i trpaju psima PETARDE U USTA!!!! Niko na to ne obraća pažnju!!! Posle mi kažu " To su samo deca!" MA NEMOJ??!!! Znači, njima je sve to dozvoljeno! Zašto je život mojih pasa manje vredan???? Kakav je to način da mi prilaze tek tako bez stida i srama i pitaju tako nešto?! JA ČISTIM ZA SVOJIM PSOM, ČISTI TI ZA SVOJIM DETETOM!
    Ljudi koji ne vole životinje su ZLI i ljudi truju životinje, a ne obrnuto!

    Drage majke koje delite pravdu vlasnicima pasa, naučite da vaspitate svoju decu, a mog psa OSTAVITE NA MIRU!!!!
  • 01.02.2013 20:10
    Branislav Milovanovic kralj macaka na limanu 3
    Branislav Milovanovic je ljubitelj macaka koji vec deset godina okuplja ulicne macke na limanu 3, donosi hranu u porcijama, leci ih, poji, obezbedjuje maksimalne uslove za divan zivot medju ljudima. On ih toliko voli da je cak obezbedio jedan raspadnuti auto koji nije u voznom stanju i sluzi da se mackice zagreju. Covek se lepo javno hvali akko njemu niko nist ane moze, da su mnogi probali da ga sprece u tom njegovom svetom cinu, ali eto on je i dalje tu. I mi smo tu?
  • share

    01.02.2013 17:23
    otrov kod vrtica na Detelinari
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=124235494417124&id=139019632825822

  • ...

    01.02.2013 12:51
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200547933081210&set=a.10200333168472229.2207390.1244986089&type=1&ref=nf
  • ne prestaju

    31.01.2013 20:37
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=527302763977203&id=104268622947288
  • nove lokacije

    31.01.2013 20:05
    http://www.facebook.com/events/501142699929450/permalink/501599083217145/
  • Limanka

    31.01.2013 18:18
    @MilaMila
    Vi ste, gospođo Mila, očito neki ekspert psihijatrije, kada samo na osnovu nekoliko komentara možete da date ocenu moje ličnosti tj. da ja ne volim sebe! Baš ste me nasmejali! Takođe želim da vam se zahvalim na savetu da okrenem glavu ako mi smetaju! Kako se samo toga nisam setila!!!
    Pošto vas ti isti psi lutalice ne diraju, pošto se divno igraju sa vašim kucama-zašto ih ne udomite, pitam ja vas?
    A ja, upravo zato što volim sebe svakodnevno sam sve zabrinutija zbog ovolikog broja pasa lutalica! Ja se ne bojim pasa koji imaju vlasnike, ne bojim se dva psa koji su bili lutalice a moja sestra ih je udomila, ne bojim se ni kuca mnogih mojih prijatelja i komšija (čak ni par kuca sa Kamenjara koje hrani jedna gospođa) ali se bojim onih izgladnelih što hodaju u čoporima, laju, kidišu na sve živo, prate me...jer "nije keru verovati" rekli su naši stari. Bez razloga?! Ne bih rekla! Ali možda, po vama, pošto ne volim sebe, ne smem da se bojim nekoga ili nečega što taj moj život može svakog časa da ugrozi?!
  • DA

    31.01.2013 11:26
    Truju i dalje organizovano širom grada. Posle šalju Ciklonizaciju da sama ukoni sopstveni otrov. Imajući u vidu da se trovači ne boje policije i višegodišnje robije za izazivanje opšte opasnosti, očigledno je vlast organizovala sve ovo i to na nivou države, jer se ovo dešava i u Beogradu i u drugim gradovima po Srbiji. Pratite dojave građana na facebook stranicama udruženja za zaštitu životinja, jer mediji pod kontrolom vlasti ne izveštavaju o tome.

    Potpišite peticiju

    http://www.peticije24.com/stop_trovanju_pasa_i_drugih_ivotinja

  • MilaMila

    31.01.2013 10:06
    Za one ZABRINUTE za pse koji zive u stanovima, to su kucni psi kao pudla koju ja imam, on ide u setnju ali voli da je unutra, da spava , jede igra se i mazi sa nama to je KUCNI PAS. A oni nesretnici koji nemaju tu privilegiju i zive na ulici su prepusteni na milost i nemilost nama svima, i dati im malo hrane i namestiti i m skloniste od starih kutija i garderobe je NORMALNO kako god to zvucalo onima kojima je pas samo kada je vezan lancem, koji dobija samo ostatke, nekad ga sutnes kada te nervira i sl. Isto tako sto se tice LImanke i njenog komentara vezanog za Kamenjar, ti psi , bar u nasem delu Kamenjara su dobro prihvaceni od nas koji imamo tamo kuce, mi ih hranimo i oni su potpuno pitomi, igraju se sa nasim kucama, a tebi koja ocigledno ni sebe ne volis poruka da okrenes glavu ako ti smetaju, i gledas kuda hodas.
  • cicka08

    30.01.2013 23:55
    za aninimusa
    Zbog ovakvih komentara (obavljanje sinterskog posla i "za trovanje"...)traba doticnu osobu proveriti.
    Podstrekavanje na vrsenje krivicnog dela je takodje krivicno delo!!!

    Toliko mrznje i opsesivnosti u jednoj osobi je za zabrinjavanje! Neko bi trebalo da se strucno, ozbiljno, pozabavi ovakvim osobama.
  • Bulevarac

    30.01.2013 22:37
    šta radi komunalna policija?
    Da ne bude zabune, mislim da trovača treba u aps, pod hitno. Ali koliko vlasnici životinja mrze decu, to je zabrinjavajuće. Ajde vi zagriženi animalci natrag u šumu medju životinje ili barem negde na selo, pa spavajte u oboru ako vam izmet ne smeta i ako se on prirodno raspada. Ovaj što truje pse je poremećen ali ni vi niste ništa bolji. Polemišete da li psi trebaju nositi korpe, ej!? Pa da je ovo normalna zemlja u kojoj komunalna policija radi svoj posao skupilo bi se samo u Novom Sadu 5 miliona dinara prvog dana kontrole, jer korpu psima stavlja tek svaki dvadeseti "ljubitelj" pasa.
  • OTROV KOD ZABAVIŠTA

    30.01.2013 19:16
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=469233893137726&id=139019632825822








  • Lulu

    30.01.2013 19:07
    Policija da reaguje! ALo bre neko dete ce se na daj boze otrovati
    U sta se pretvorio ovaj grad u nastanbu bolensih poremecenih sociopata!
    FUJ
  • 30.01.2013 17:58
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=4228878645514&set=a.1355989545082.2048105.1391775900&type=1
  • 30.01.2013 15:44
    ..iju
    kakve ste vi mrtve duse, macke vam smetaju...
  • 30.01.2013 14:23
    Evo ljubiteljima lutalica jedan sarastičan odgovor. Pa neka malo razmisle zašto baš poredim bakterije, krpelje i buve sa psima.

    Evo ja volim bakterije, krpelje i buve. Nemojte da čistite svoje toalete sredstvima koja ubijaju bakterije i to je život. Ako vidite buvu ili krpelja na psu, ni slučajno da ih ubijete ili zaprašite praškom. Ubijate jedan nevini život, baš su slatki kada skakuću po psu, a pas se onako pokušava odbraniti ali ne ide.

    Pošto mnogi neće shvataiti da pojasnim.
    Bakterija ima opasnih i bezopasnih, baš kao i pasa koji napadaju prolaznike i ne napadaju.
    Krpelji i buve, takođe, mogu me napasti, a mogu i ostati na psu pa samo njega zaraziti.
    Ako ja volim te bakterija niko mi ne brani da ih držim u kući, ne čistim i ne ubija, baš kao ni vama niko ne brani da imate psa u kući. Ali da ja nekoga ugrožavam i pravim zarazu koja bi mogla preći u epidemiju to je već opasno. Takođe taj pas može da bude zaražen, pa kada nekog ugrize da ta osoba umre.

    U jednom gradu ne bitno koji, žena je zamalo podlegla ranama od ujeda pasa. Šetala je predzgradom sa detetom od 3 godine. Napao ih je čopor pasa, ona je uspela da ubaci dete u ulaz i zatvori vrata. Ona je ostala napolju, ujedali su je po nogama do te mere da nije joj pomogao jedan čovek i prevezli je do bolnice u roku od odma iskrvarila bi i podlegla. E sad zamislite sebe ili svoju ćerku, baku, oca, majku, sestru, prijatelja da ga tako izujedaju, da li bi i dalje ih štitili?
  • i dalje truju

    30.01.2013 11:47
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=138541072976990&set=o.139019632825822&type=1
  • Limanka

    30.01.2013 11:33
    @Anonimus u odgovoru za @Lola
    Izvinjavam se gospođi(dinu) Anonimusu što je greškom, umesto mog nick-a u odgovoru za @Lola, osvanulo njeno(ovo) ime! Slučajno je! :-)
  • OPREZ!

    30.01.2013 11:27
    I dalje bacaju otrov na novim mestima po gradu! Ljudi reagujte dok nas sve ne potruju!

    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=556027987741157&id=139019632825822

    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=520436984646278&id=139019632825822

  • 30.01.2013 10:01
    @Lola
    "jadan i bedan i mizeran i strasan je ovaj Novi Sad sa ovakvim stanovnicima koji sao sire mrznju i nemaju nimalo mozga u glavi....Onaj ko ne voli zivotinje i prirodu, ne voli ni ljude i spreman je na sve a najmanje da pomogne onima kojima je pomoc potrebna, tu mislim i na decu i na bolesne i na povredjene i na ZIVOTINJE!
    Sacuvaj nas Boze ovakvih koji su se pretvorili u ko zna sta (jer ne znam kako bi ih nazvala)i koji ovom gradu donose samo negativne predznake!"
    Ovo su, gospođo Lola, delovi vaših postova. I onda vi meni kažete da ja mrzim i vređam. Ako niste razumeli, moj komentar vezano za decu je bio usmeren na to da @Setacici ukažem da se mnoge stvari menjaju kada imate odgovornost zvanu dete. Da se tada pomeraju mnoge granice. To je prirodno. Ja na svu sreću nikoga ne mrzim. I mnogo, mnogo volim ljude i prirodu. I činim sve da pomognem deci i da se očuva priroda....To je moj izbor. Kao što su vaš izbor životinje. To ne znači da mrzim životinje niti mislim da vi mrzite ljude i prirodu. Naprosto svako ima svoje prioritete. Moje je mišljenje da je greota držati psa zatvorenog u stanu a pogotovu da je greota uzeti ga, pa kada ustanovite da je pas i obaveza, izbaciti ga na ulicu....I naravno da se slažem sa vama da je čovek tome kriv.

  • 30.01.2013 08:49
    et bulevarci i ostali
    ej, ocemo i vama korpu? nemojte dete pustiti u obdaniste, pokupice gliste od ostale dece ili boginje ili herpes ili... - ocete i tamo bacati otrov?
  • 30.01.2013 08:29
    ...hm
    ako nista drugo - rodni nije trovao po gradu...
  • Lala_Neznanov

    30.01.2013 07:38
    woof
    grrrrr woof woof woof, woof woof... woof woof woof woof, woof woof... woof!
  • logicno

    30.01.2013 07:23
    ***
    nemojte se mrzitelji pasa i ostalih zivotinja zaliti na kereci izmet,jer da ne gazite po travi, ne biste ni uprljali cipele sa njim..
    a setaci pasa i treba po zakonu da skupe izmet
  • kakvo ludilo

    30.01.2013 00:56
    jao kad čujem ove čistunce o psećem izmetu na zelenim površinama, koji se jedino u zimskim mesecima sporije raspada (leti se raspadne za dan i nađubri zemlju), stomak mi se prevrne, još pogotovo kada o tome pričaju u kontekstu trovanja. pa to je kao kada biste ubistva roma i beskućnika stavljali u kontekst sa slabom higijenom među tom populacijom, eto kao uđu u autobus neokupani pa vonjaju, pa je nekome pukao film, o čemu pričate?
  • 29.01.2013 23:39
    "O kakvom Vi narusavanju mira govorite?!Covek je narusio sve zakone prirode i zato cemo skupo platiti!"
    Najlakše je nekoga nazvati glupim i ispasti jako pametan. A ja imam običaj da odgovorim u istom stilu. Kad naučiš da čitaš, možda ćeš shvatiti.
  • Koba

    29.01.2013 23:19
    Sada ispada da je najveći problem koji imamo u gradu to što psi obavljaju svoje fiziološke potrebe. Istina, vlasnici su krivi što to ne pokupe, ali, prvo nek nadležni postave kante za smeće na više mesta. Verujem da su Novosadjani kulturni ljudi koji bi kupili za svojim ljubimcima, samo kada bi imali gde to i da bace. Primer, na staroj Detelinari nema ni jedne kante, samo kontejneri, koji su takodje fino udaljeni jedni od drugih, a prva kanta je na ćošku Rumenačke i Kornelija Stankovića. Da je otrov bačen kod Edena, čula sam još juče, nadam se da su ga sklonili i da niko nije nastradao. Sa lutalicama nikad nisam imala problem, svi oni hoće da budu nečiji i traže malo pažnje. Nedavno mi je baš jedan od tih pasa ulepšao dan. Lutalica ne bi ni bio lutalica da čovek nije takav kakav je. Zabavno je dok je pas mali i sladak i ne predstavlja veliku obavezu, ali kada poraste i kada ga treba prošetati, vaspitati i hraniti, ljudi ga odbace. Pa kakav je to način?! Da li bi neko tako postupio sa detetom? Kod mene u zgradi u stanu ispod mog živi porodica sa dve devojčice. To bi sve bio u redu, da mladja ne vrišti dan i noć, ne baca stvari, nedeljom me budi u 7, znam kad je piškila, kad je kakila, kad je gladna,... Ne fali joj ništa, nije ometena u razvoju, da je tako nešto, ćutala bih. I sad ja ne smem na to da se žalim, jer bih onda ispala veštica i karakondžula, a kada sam dovela bolesno kuče u stan posle operacije, sve komšije su uprale prstom i lupale mi o radijatore jer je štene cvilelo od bolova. Problem su psi i mačke. Ok. A u redu je kada na sred ulice u po bela dana majka raspojasa slinavca da piški ili kaki. To je u redu. Svi su u fazonu:''Jao, vidi ga, kako je sladak.'', a ni za njim ne pokupe. Imamo mi mnogo više problema od ovog zbog koga su sad svi planuli. Rešavaju ovo na nehuman način, ko nam daje garanciju da neće tako rešavati i probleme sa ljudima? Mada, možda su hteli tim jednim otrovom da reše više pitanja. Psi, mačke, ljudi i tako nas je previše, oni to nama pomažu, samo mi ne vidimo. Katastrofa.
  • OPREZ!

    29.01.2013 22:35
    Ljudi javljaju da su danas 29.01. na Detelinari videli komunalce koji su ih upozorili na novo mesto na kojem je bačen otrov, neki su ga i videli. Pominje se da je blizu restorana Eden. Evo linka:

    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=465985790129203&id=139019632825822





  • detelinara

    29.01.2013 22:30
    Zna se ko je trovac
    O cemu vi pricate!!!
    doticni gosn Laketa iz jkp zelenilo je organizovao trovanje lutalica po detelinari i novom naselju a verovatno i drugim delovima grada. a vi se prepucavate oko gluposti.
    Covek je na vlasti i "uzeo je stvar u svoje ruke" a vi drzite ljubimce i decu kod kuce, dok on ne smisli nesto drugo da sredi po gradu,ima nekolicinu poslusnika koji samo rade na trovanju lutalica.
  • 29.01.2013 19:26
    ..iju
    Meni u i oko Narodnog fornta 34 smetate vi sto bacate opuske kroz prozor i ne znate da kazete dobar dan. Kao i poremecena deca (i njihovi roditelji) iz komsiluka koja bacaju petarde po ceo dan.
  • lola

    29.01.2013 15:49
    sada vredjanje a pomalo i mrznja
    gospodjo Limanka,sada ne samo da mrzite nego i vredjate!Ko ste Vi da procenjujete da li neko ima dece ili nema i vredjate direktno Vasom slobodnom procenom da neko ko nema dece nema dovoljno ljubavi i paznje prema ostalim bicima?!
    Sreca Vasa pa niste ugazili nikad u ljudski izmet, mada verujem da ste to slagali,a za pseci izmet nisu krivi PSI nego ljudi koji ne ode o tome racuna.I sama sam ugazila 1000 puta, pa sta?!Operes i krenes dalje, kao i u zvaku,slinu,pljuvacku nekog bolesnika...Nije mi pseci izmet nista gadniji od ovog sto sam nabrojala i NIKAD NECU PROMENITI MISLJENJE O ZIVOTINJAMA JER SU ISKRENE, VREDNE PAZNJE, NISU ZLE I NE MRZE!Napadaju jer su napusten,e gladne, zedne!A najveci dusebriznici o deci skoro da nikad nisu odneli neku pomoc u dom ili svratiste ili uplatili novac za bolesne.Ima izuzetaka, naravno zato nemojte da vredjate predrasudama.
    Sto se tice toga sto ste videli u svetu, kamo lepe srece da ovde dodje to vreme da sa zivotinjama moze i u restorane i u buseve i sl. sigurno ce nam svima tivot biti lepsi i veseliji!O tome da kao na zapadu dobijemo policiju za spasavanje zivotinja, azile dostojne najosnovnijih prava na zivot, visoke kazne za zlostavljanja i nemar i nekulturu i za sve ostale aspekte i sfere zivota mislim da niko srecniji ne bi bio od mene a tesko da mogu da ppoverujem da Vi za to glasate!
    Gospodine Anonimus-Ajmo Jovo nanovo,Vi blage veze nemate o tome o cemu pisete a ponajmanje o zivotinjama i coveku.O kakvom Vi narusavanju mira govorite?!Covek je narusio sve zakone prirode i zato cemo skupo platiti!
  • Limanka

    29.01.2013 12:19
    @Setacica
    Ti "Setacice" izgleda nemaš dete a sama si mnogo davno to bila. I ja sam, kada sam bila dete, mogla do mile volje da se igram na zelenim površinama koliko god hoću. I nikada, nikada mi se nije desilo da ugazim u pseći izmet. Imam neke komšije (na njihovu sreću nisam otkrila nikada ko su) čiji se pas redovno uneređuje na sred pešačke staze kojom roditelji moraju proći da bi svoju decu odveli u vrtić. Ne mislim da je to zabavno. Nikada nisam u travnjaku naletela na ljudski izmet (?!) ili špric! Ali zato nema zelene površine u gradu koja nije "prirodno nađubrena" psećim izmetom!!!
    Kada budeš imala svoje klince pa točkovima kolica ugaziš u fekalije nečijeg dragog, lepo vaspitanog kućnog ljubimca, pa ti dete, čim počne da hoda, par puta ugazi u isto to, pa, kada izlaziš iz kola, staneš novim cipelama u sred iste te stvari...Veruj mi da bi posle par ovakvih situacija promenila mišljenje.
    I da, bejah onomad u jednoj zapadnoevropskoj zemlji: tamo psi mogu u metro, u hotele (pored mene u sobi su bili ljudi sa malom, preslatkom pudlicom) koji nikako nisu hteli sa mnom u lift (da mi pas ne smeta, rekoše mi ljubazno), u restorane, ma gotovo da nema mesta gde psi ne mogu. Ali ja nigde, ama baš nigde nisam videla pseće g....!!!!! Govori li ti to nešto?! Meni mnogo!!!
  • jova limanac

    29.01.2013 11:52
    Za ovih 50 što mi lupiše minuse, kad budete gledali bespomoćno par sati kako vam pas umire pred očima, pa čujete od jednog, drugog, trećeg komšije da mu se desilo to isto, pa vidite da fali i onaj ker par kuća dalje što uvek veselo laje kad prolazite, pa vidite da nema ni onog psa kod komšije na početku ulice, onda će i vama ovakve vesti izgledati kao puno vike ni oko čega. To se stalno dešava, i ovakve stvari treba sistemski rešavati, a ne kampanjski kao sad...
  • sherujte dalje

    29.01.2013 10:18
    Zoovet mapa sa obeleženim lokacijama u gradu gde je pronađen otrov.

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=299130023523801&set=a.244945975608873.34953.210112339092237&type=1&relevant_count=1

  • Stranac u ovom gradu

    29.01.2013 09:47
    Budimpesta
    U Budimpesti, ako se vas pas ukaki na javnu povrsinu u gradu, a vi ne pokupite izmet i odlozite ga u predvidjenu korpu za to, i ako vas neko vidi i prijavi, bicete kaznjeni otprilike isto kao da ste se vi licno, kao odraslo ljudsko bice, pokakili na javnoj povrsini!
    Drasticno!
    I to bez pardona!
    I bez nekakvih primitivnih "veza i vezica"!
    Oprostaja nema!
  • Setacica

    29.01.2013 08:36
    Za sve brizne roditelje:
    Sipmtomaticna je hajka "briznih" rotditelja kojima smetaju psi a istim tim roditeljima ne smezaju upotrebljene igle i kondomi
    Da je srece zbog toga ne biste pustali decu na travnjake i igralista na ne zbog g*vanaca
    Kad sam bila dete bilo je g*vanaca vidis preskocis i teras dalje sa igrom
    I da napomenem nismo jeli travu i valjali se po istoj pa ta g*vanca nisu smetala
    Sta vasa deca rade po tim travnjacima ne znam al mnogo opasnije je ono sto ne psominjete igle i kondomi
    Ako vec vodite decu na ispašu i na valjanje po travi
  • Besni Bosanac

    29.01.2013 07:23
    @Pera@Anonimus
    E moji Seljaci I Seljacine kod nas u Bosni ne trujemo pse, pa pazite kaoga optuzujete papci...
  • Telepac

    29.01.2013 07:11
    Za sve ove ljubitelje sto se bune
    A kada su trudnicu izujedale lutalice i izgubila dete? Setite se te vesti.

    Srbija je ogrezla u nemaru, mnozenje lutalica je posledica nemara.

    Ja licno ne mogu nocima da spavam od lutalica i nemarnih vlasnika.

    Molimo gradsku vlast da nesto ucini po ovom pitanju, a vlasnike da obrazuje da ne vode pse bez lanca da ih uce da nocu ne laju.

    U razvijenim zemljama je uobicajeno da se psima operisu glasne zice. Verujte mi, skracuju nam zivote lajuci, ujedajuci nas, prepadajuci.
  • @Anonimus - grad

    29.01.2013 01:05
    Na selu nema pasa lutalica. PS Odakle si ti pobegao?
  • 28.01.2013 23:03
    Ajmo Jovo nanovo
    Po ko zna koji put čitamo nebrojeno ostrašćenih komenatra. Jedni, frustrirani mrzitelji ljudi, patetično brane lutalice bez trunke saosećanja prema svojoj vrsti (opravdanim strahovima, jer za strah ne postoji varijanta "neopravdan"). Drugi opet ne podnose ove prve i reže na njih kao kerovi. A neki treći su zaboravili da su se do juče družili sa medvedima, pa im sad smetaju i miševi. S' oproštenjem, tako je. Pročitajte šta ste napisali pa se zamislite nad svojim rečima. Za ovog što kaže da je čovek kriv za sve-čovek je napravio psa-on je pripitomljen vuk. Da nije bilo ljudi slatke kuce bi lovile u čoporima i zvale bi se vukovi. Stvarno ne mogu da razumem toliku količinu nezrelosti u razmišljanju. Činjenica je da je istina na obe strane (ovi treći su posebna priča). Niko nema pravo da zamera na strahu i ljubavi. Nema pravila u postupanju sa životinjom ("zna sa psima"). Ljudi,to ne postoji. Kao i ljudi i životinje su individualna stvorenja i teško da je moguće predvideti svaku njihovu reakciju. Ako bismo se osvrnuli na zakon, nemate pravo da tražite od sugrađana da trpe lutalice. Možete slobodno da ih branite, ali nemate pravo da druge ugrožavate svojom ljubavlju. Izvinite, to je narušavanje nečijeg mira, a po svim zakonima, što što svetovnim, što moralnim, što po zakonima prirode, sopstvena vrsta je na prvom mestu. Svako ko smatra drugačije neka ozbiljno razmisli o svom rezonovanju života. Sa druge strane, niko ne može da zabrani nekome da voli životinju i da je štiti. Ako želite usvojite ih, pravite im azile, ali ne tražite od ljudi da ih trpe a da pri tome ne snosite nikakvu odgovornost za njih. Daleko od toga da podržavam trovanje, to je ako ništa drugo, kažnjivo zakonom. Taj ko to radi "greši", ali razmislite jeste li takvu reakciju isprovocirali. Morate da prihvatite činjenicu da se moraju primeniti radikalne mere za smanjivanje broja lutalica. Na jedan ružan način uvek skrećete sa teme. Tema nije kako su lutalice nastale, ni da li je čovek najgore biće, već kako smanjiti broj pasa na ulici. Podržavam zahteve za čipovanjem i strogim kažnjavanjem nebrige, ali to ne isključuje sklanjanje pasa sa ulice (a ni čišćenje psećeg izmeta). Zamoliću one koji žele da nabave životinju koja doživi i dve decenije da razmisle imaju li uslova da preuzmu brigu o njoj, jer stvarno nije fer ni prema životinji, a ni prema ljudima da je izbacite na ulicu.
    I za kraj moram se složiti sa kometatorom koji kaže da je držanje životinje u skučenim prostoru, sve, samo ne ljubav. Znate, ljudima je nepophodno da se međusobno vole i da budu voljeni, a živuljke sasvim lepo žive i bez naše ljubavi (one je samo prihvataju, nije im nužna). P.S. Mačke su posebna priča, jer su po prirodi lutalice, a i "malo je teško" isprovocirati njen napad na čoveka. A kome smeta njihovo dozivanje, puno sreće i strpljenja.
  • 28.01.2013 23:02
    имајмо савести
    Прошле или претпрошле године мени је пас отрован.
    Отров је убациван преко ограда у целој улици.Угинуло је више паса.Пас ми се мучио неколико дана у тешким мукама.Ја нисам ни посумљала шта би могло да буде.На крају сам га одвела код ветеринара,није ни стигао да се јадничак излечи.Тровање паса је кривично дело.Да људи не остављају јадне псе по улици не би било напада на људе од стране истих.Да људи чисте за својим кућним љубимцима не би била игралишта прљава.Нису пси криви.
  • lola

    28.01.2013 22:55
    jadan i bedan i mizeran i strasan novi sad
    jadan i bedan i mizeran i strasan je ovaj Novi Sad sa ovakvim stanovnicima koji sao sire mrznju i nemaju nimalo mozga u glavi.Misle da su bogovi i da je sve za njih stvoreno i njima podredjeno.Pojma nemaju o zivotnoj sredini,o deci, o ljudima, o zivotinjama, o prirodi, o ljubavi...niocemu!!!jaca strana im je samo pretnja i mrznja i anonimno predstavljanje!!!
    A jaki na recima!Napadaju sve sto je drugacije od njih-normalno i to sa takvom dozom agresivnosti da je to zabrinjavajuce.
    U ovom gradu se vise ne treba plasiti macaka i pasa vec ljudi sa ovako bolesnim izjavama i otvorenim pretnjama.
    Pas laje, macka mjauce a ljudi vriste,vredjaju,mrze,ujedaju,ubijaju,unistavaju,...i malo je onih koji pomazu i vole.
    Onaj ko ne voli zivotinje i prirodu, ne voli ni ljude i spreman je na sve a najmanje da pomogne onima kojima je pomoc potrebna, tu mislim i na decu i na bolesne i na povredjene i na ZIVOTINJE!
    Sacuvaj nas Boze ovakvih koji su se pretvorili u ko zna sta (jer ne znam kako bi ih nazvala)i koji ovom gradu donose samo negativne predznake!
    Gospodja koja je bacila patike koje se nisu mogle oprati bolje da vodi racuna o ljudskom izmetu u parkovima i spricevima,oni su veca pretnja njenom detetu i otrov po livadama!!!ne odobravam ne skupljanje izmeta ali realno vecih problema mi u ovom jadnom gradu imamo od pseceg izmeta koji se posle prve jace kise raspadne. Jadni ste!
    A onom ko je pisao tekst ili ko je dao izjavu ne mogu da se nacudim glupom i jadnom izjavom ''nema potvrda da neko namerno truje''!!!
    Pa odakle otrovani parcici mesa i pretnja i za decu i za odrasle?Pali sa neba?Bacili iz NLO?Ili nas Amerikanci mrze?
  • NEKO

    28.01.2013 22:54
    ako se desi nesto mom psu sve cu vas pobiti
  • Biljana

    28.01.2013 22:28
    Za Peru
    Ajde, Pero ne seri, majke ti! Samo kad ti znaš ko su trovači! Pokrite se ušima , svi vi takozvani kulturni ''Novosađani'', pa grad vam se ne vidi od psećeg izmeta. Prošetajte malo Grbavicom, nema metra kvadratnog bez gomila i gomilica. Da me ne shvatite pogrešno, ne opravdavam trovanje životinja, nisu one ništa krive, ali ovoliko, da izvinete, govana na malo prostora nigde nećete naći kao u Novom Sadu. Nekome je ovo dojadilo, verujte.Deci roditelji brane da stanu na travnjak jer će sigurno u nešto ugaziti, nema šanse da se omaši. Ne znam da li ste primetili, ali najgore je kada se sneg otopi, ne može se proći od psećih govana. Zato, Pero, sledeći put kad budeš vodio psa napolje, umesto da nagađaš ko ih truje, a ti,srce, lepo ponesi KESICU. Cmok
  • Macka sa Limana3

    28.01.2013 22:28
    SRAM VAS BILO!
    Da li shvatate da od istoh tog otrova mogu da se otruju deca? Ne, o tome niste razmišljali? Hajde sad svi malo na hidro terapiju, pa da uključite mozak. Nije ni čudo zašto je ova zemlja propala pored ovakvih "mozgova". SRAM VAS BILO, DA VAS SRAM!!!!
  • Novosadjanka

    28.01.2013 22:15
    Place mi se zbog toga gde zivim. Kakvih ovde ljudi ima i kakvih bolesnih mozgova!!! Primitivizam, neznanje, samovolja, anarhija... Ma treba da nas sravne sa zemljom, nema nam druge.

    Evo ja cistim go*na za mojim psom i vodim ga na povodcu, jesam prosla test da smem da budem vlasnik istog i da ga niko ne otruje????

    Ugazite malo u go*vno, setaju u coporima- daj da pobijemo lutalice... To je rezon?????

    Ljudi su kreteni i jedini krivi za ovo niko drugi!
  • Bulevarac

    28.01.2013 21:46
    nekome je dojadilo
    Odakle odjednom tolika briga vlasnika kerova zbog bezbednosti dece? Svaki dan decu izlažete opasnosti šetajući svoje četvoronožce bez korpi i često bez uzice. Najviše volim rečenicu: Neće on da ujede. Ko da nije dosta kada na dete skoči i obalavi ga. Kerovi vaši useravaju dečija igrališta i dvorišta u stambenim naseljima. Za njima nikada ne kupite. Deca čeprkaju po parazitima koje vaši miljenici ispaljuju. I sad vi brinete da se deca ne otruju. Ajde malo lopatice u šake a korpe na usta. Pa onda da polemišemo o svemu pa i ovom bezumnom ubici. A tek komunalna policija. O njihovoj beskorisnosti i uzaludnosti mogli bi se romani pisati. Čemu oni služe? Vučiću ukidaj ovu uzaludnu paravojsku neradnika i ladoleža.
  • Sajlovo

    28.01.2013 21:28
    u korpama je jedino rešenje
    Trovač je bolesnik, to ne treba sporiti i našao je najnehumaniji način za rešavanje velikog gradskog problema. Hajde da pričamo, sada je prilika, malo i o psećim izmetima kojih je prepun grad. Zar to nije zagađivanje i bolest u najavi? Gde su vam kesice za skupljanje izmeta, pa nije valjda da se gadite njihovih fekalija? Da šetate pse sa korpama kako zakon nalaže psi se ne bi mogli otrovati. Pridržavajte se zakona i budite spokojni. Kupite povodce i korpe, ponesite kesice za posle nužde i neće moći niko ništa da vam prigovori, a kamoli da vam ljubimca otruje. Ili dođite na Sajlovo, kupite kuću sa dvorištem pa uživajte u istrčavanju kerova bez korpi.
  • telep

    28.01.2013 21:21
    Ne opravdavam i ne odobravam ovaj nacin resavanja ociglednog problema pasa u nasem gradu, jer dovodi i ljude u opasnost, i treba da se zestoko kazni taj koji je ovo uradio. Pored lutalica veliki problem su neodgovorni i bahati vlasnici pasa. Svaka zelena povrsina u gradu je njihova, plasim se da stanem na travu, pre neki dan preko puta Kosta Trifkovic skole (tamo kod mesne zajednice) isao sam po "travi" i ono je bilo minsko polje. Drugo taman kada pokosim travu ispred kuce setaci pasa misle kako je to bas lepo mesto da se njihov pas isprazni. Trece skoro svi pustaju pse sa povodca, i pricaju kako on nece nista, onda ja njih pitam a sta ce biti ako hoce? Tu uvek zacute. Morate biti spremni na to da ne vole svi ljudi zivotinje i da nije sve podredjeno vama, a vi se prema ljudima kojima ne prijaju zivotinje ponasate bahato i terate ih da po svaku cene vidi kako vi imate psa i da vas je bas briga za druge sugradjane. Naravno da ovde sada cudesno svi kupe govance od svog ljubimca, onda se ja pitam zasto je grad prosejan izmetom?
  • nb

    28.01.2013 21:20
    @Daniela
    Kad jednog dana budemo ovako raspravljali i o ostalim ubijanjima (tzv. domacih zivotinja) to ce biti znak da polako pocinjemo da shvatamo da nemamo samo mi, kao vrsta, ekskluzivno pravo na zivot... Do tada slavice se klanjem, grejati lesevima... "Ali zbog šake mesa mi jednoj duši oduzimamo sunca i svetlosti i onaj deo života i vremena koji joj je namenjen za uživanje na ovom svetu" (Plutarh. Shvatio covek jos u 1. veku n.e. a gde smo 20 vekova kasnije... Tuzno...
  • prst na čelo stavite

    28.01.2013 21:07
    Da pitam ove što mrze lutalice, da li se sećaju onog psa, koji je posle nekoliko meseci traganja, došao za svojim vlasnicima koji su izbegli tokom Oluje? Mesecima je bio lutalica, i prešao 500km. Koristite ponekad mozak, ili mislite da je njega dok je tražio svoje neko trebao da otruje ili ubije samo zato što je na ulici? Pokušavam da vam kažem da nemate pravo da presuđujete drugim živim bićima, sem ako to nije u direktnoj samoodbrani.

    http://www.telegraf.rs/vesti/290055-dirljivo-pas-pronasao-porodicu-posle-oluje-nakon-139-dana-i-500-kilometara

  • poruka ludaku

    28.01.2013 20:55
    Tebi su psihicki problemi krenuli od toga sto ti nista ne j*ebes, ne zato sto ti se macke j*ebu ispod prozora.

    Da nesto kresnes, nauzivas se, ispraznis, opustis i umoris, spavao bi kao bebica i nikakva buka ti ne bi smetala.
  • 28.01.2013 20:48
    limanske macke
    Citam sve ove komentare i pitam se da li uopste vredi da i ja komentarisem...Strasno je sto ne postoji zakon a ni nadlezne institucije koje bi resile problem pasa i macaka lutalica vec pojedinci pribegavaju ovako radikalnim resenjima. Iako osudjujem ovakav cin, mislim da je vazno ukloniti napustene zivotinje sa ulica naseg grada jer su opasne i zagadjuju okolinu. Na Limanu III vec dugi niz godina postoji problem mačaka lutalica koje se okupljaju u velikom broju ispred i oko broja 34 u ulici Narodnog fronta buduci da ih izvesni Branislav Milovanovic, koji inace vise i ne zivi na toj adresi, hrani dva puta dnevno. Komunalna policija moze da deluje samo ako uhvati na delu, ali izgleda ne moze da izadje na teren u vreme kad ih Milovanovic hrani, pa ga i ne kaznjavaju. Nadlezni gradski inspektori mogu samo da ga opomenu, ako uopste izadju na teren, a macke niko ne moze da odnese ni da vakcinise iako bi to trebalo da rade ovi iz Ciklonizacije...I tako u krug, niko ne moze nista, a ceo kvart je zrtva jednog coveka i njegovih ljubimica macaka koje raznose sirova pileca krilca i krvave iznutrice po okolnim ulazima. Dokle tako?????
  • Limanka

    28.01.2013 20:19
    @Setac
    Onaj ko se ne susreće svakodnevno sa psima lutalicama, zaista ne može ni da pretpostavi kakav je to problem. Ja ću opet ponoviti: mnogo pasa lutalica od kojih se ne može proći Kamenjarom (ja nažalost tamo radim, nemam sopstveni automobil i moram veći deo puta da pešačim da bih stigla na posao). Volela bih da sve te jadne životinje nisu izbačene na ulicu, volela bih da su ljudi toliko odgovorni da, kada već odluče da imaju psa, budu odgovorni prema njemu ali i prema svim ostalim ljudima (skoro nikada nisam videla da neko skuplja pseći izmet kada se njegov pas uneredi; pre izvesnog vremena je moje dete, u travnjaku ispred škole "Žarko Zrenjanin" toliko umazalo patiku psećim izmetom da sam morala da te patike bacim, nije bilo teorije da se očiste).
    Nažalost mislim da će svakim danom biti sve više ovih pasa lutalica-zveri. I da će itekako napadati ljude. Čini mi se da ovde najveći glas za zaštitu životinja daju upravo oni što su izbacili svog psa na ulicu kada su shvatili da je pas velika obaveza.
    I da, ja se pasa lutalica bojim. Sigurna sam da bi se svako od vas jako uplašio za svoju bezbednost kada bi se svakodnevno susretao sa njima. A njih svakim danom sve više!


  • 28.01.2013 19:31
    iju...
    a kakva nam tek opasnost preti od budala...
  • Ludak

    28.01.2013 19:21
    NOSITE MACKE SA LIMANA 3!!! Od njih su mi krenuli psihicki problemi sa nesanicom, na koju su se nadovezala sve ostale smetnje! Imam i ja prava na zivot! Ako toliko volite macke, kuci ih nosite, necu da mi se biju i j%bu ispod mog prozora! Nemam para za bolju izolaciju, odzvanja mi sve kao u sinagogi! Komunalci su kao muska sisa, tu su, ali nicem ne sluze.
  • 28.01.2013 19:12
    grad
    sta je? pobegli ste sa sela, pa vam smeta sve sto vas podseca na isto!?
  • hah

    28.01.2013 19:08
    hahah
    "Anonimus
    Uvek sam se pitao kakav i koliki je to bolastan um koji kupuje psa i drzi ga u stanu, u zatvorenom prostoru i napolje ga izvodi samo u setnju i da bi vrsio nuzdu. Onaj ko ima kucu i dvoriste je sasvim u redu da ima psa gde on moze da boravi u prirodi, da se istrci, da istazuje i njuska okolo, da je na svezem vazduhu. Ovi nazovi ljubitelji i zastitnici zivotinja koji odmah zapene kada neko napadne psa lutalicu na ulici su i sami zlikovci, ako ne i veci, jer ogromna vecina njih zivotinje drze po zgradama i soliterima i na taj nacin ih maltretiraju a kao vole ih. To su maloumnici isto koliko i ovi koji bacaju otrov po gradu. Jedni od drugih se ne razlikuju."

    ko je tebi dozvolio da koristis internet?
  • Pera

    28.01.2013 18:33
    @kondicione pripreme
    Moguće je da su trovači u Novom Sadu "heroji" iz Bosne, Hrvatske, Kosova, koji su na ljudima izučavali "zanat". Trovanje životinja po Novom Sadu je čisto zbog održavanja kondicije.
  • 28.01.2013 18:30
    zivkovic
    Pise na internetu da je kreozen zabranjen kod nas od 2002, osim u BIH. U pitanju je ekstremno toksican herbicid. Pada mi na pamet da neki Bosanac mozda zavodi reda po komsiluku, posto u njihovim planinama ker mora da bude na lancu.
  • 28.01.2013 18:22
    Uvek sam se pitao kakav i koliki je to bolastan um koji kupuje psa i drzi ga u stanu, u zatvorenom prostoru i napolje ga izvodi samo u setnju i da bi vrsio nuzdu. Onaj ko ima kucu i dvoriste je sasvim u redu da ima psa gde on moze da boravi u prirodi, da se istrci, da istazuje i njuska okolo, da je na svezem vazduhu. Ovi nazovi ljubitelji i zastitnici zivotinja koji odmah zapene kada neko napadne psa lutalicu na ulici su i sami zlikovci, ako ne i veci, jer ogromna vecina njih zivotinje drze po zgradama i soliterima i na taj nacin ih maltretiraju a kao vole ih. To su maloumnici isto koliko i ovi koji bacaju otrov po gradu. Jedni od drugih se ne razlikuju.
  • 28.01.2013 18:18
    Rešavajte problem mačaka i pasa lutalica!
    E, svi su se sada uplašili kada je nekom možda prekipelo pa je postavio otrov da potruje mačke i pse lutalice koje nije moguće ukloniti drugačije. Na limanu 3 vec 15 godina pokušavamo da rešimo problem ogromnog broja mačaka koje zagađuju okolinu, sa nadležnim organima, a evo neuspevamo ni nakon uvodjenja famozne komunalne policije i drugih "nadležnih" institucija.. Naravno da je nedopustivo da se prosipa otrov, ali ima li neko uopšte svest o tome kakva opasnost preti deci i odraslima od ulicnih mačaka i pasa lutalica?
  • Setac

    28.01.2013 17:52
    pravilno ime
    Ljubimac, je ako seta na povodcu sa korpom ili bez nje van doma, a u kuci pusten i slobodan.

    Lutalica, ako se Ljubimac privremeno izgubi, ali na kraju opet nadje svoje utociste.

    Zver,agresivna i neukrotiva zivotinja spremna u svakom trenutku da napadne drugu vrstu pa bio to i covek.

    U pojedinim delovima grada hteli vi to ili ne da priznate,imamo zveri.Onaj ko poznaje pse zna sa njima i ne boji ih se.Osoba koja se boji takvi pasa dozivljava nervni slom u susretu sa njima.
  • Ljubitelj

    28.01.2013 17:21
    malo razumnije posmatrati
    Truju ljude hranom,zagadjenim vazduhom,vodom,lekovima,vakcinom,drogom itd.Ali se za to ne dize glas ovako glasno.
    Naravno da je zlocin trovati ljubimce i jako mi je zao, ali pokrenimo se i za ostala zla koja nam se nanose u ovom izopacenom drustvu.
  • 28.01.2013 16:25
    detektivski zaplet i igra dedukcije
    da li je to mozda jkp gradska cistoca pocelo da "resava" problem pasa bez vlasnika u novom sadu? u svakom slucaju, na taj nacin bi im ostali milioni koje su kao odstetu isplacivali zbog sopstvene nesposobnosti. i motiv je dakle tu. nastavice se...
  • 28.01.2013 15:53
    anonimus - citat
    nije kraj citata nego ima nastavak do zavrsetka recenice...kada bi mogao da razumes vrlo prost smisao nebi bio to sto nazalost jesi...sudac koji sudi po svojoj ludoj pameti a pored mudrosti nije ni prosetao
  • Vojvodjanin kao poslednji mohi

    28.01.2013 15:39
    Bolesnik
    Anonimus, jel ti citas sta pises? Imas neke komplekse? Idi pa se leci. Mada bi te ja lecio kao u Suvoj Reci. Lopatom.
  • molba

    28.01.2013 15:34
    citiram: "Anonimus - tek ce da bude veselo 15:26 • 28.01.2013.

    "Jesti ce vam copori pasa decu po cesti, silovati najblize, ubijati, pljackati..."

    kraj citata


    Ima li neko da primeti da je ova osoba očigledno teško umno poremećena, možda i sama trovač koji zato u kontinuitetu izražava podršku ovom trovanju.

    Pročitajte još jednom šta piše.

  • kuku i lele

    28.01.2013 15:08
    IQ
    ne bih da vređam nikoga i predpostavljam da su tamo negde jedan sat godišnje kada uberu maslačak i pogledaju u njega svesni da su na istom nivou, možda je maslačak za nijansu inteligentniji. ZA SVE JE KRIV ČOVEK, da nema čoveka nebi pas sam sebe izbacio na ulicu i prirodnim instiktom se pario i dobijao potomke, nebi psi napadali ljude da ih ljudi ne maltretiraju a po novom i deca zbog devijantnih roditelja, psi se zimi grupišu zbog opstanka, sa proleća će otići svako svojim putem, probajte umesto koka kole koja vam neće pružiti nikakvo zadovoljstvo čak će vam i naškoditi da kupite kesu hrane od koje će se pet pasa najesti. A ovaj što truje mislim da ne zaslužuje ništa no neku ustanovu zatvorenog tipa i po jednu tableticu na dan narednih 5god, ima da bude veseo do kraja života...
  • vojvodjanin kao poslednji mohi

    28.01.2013 14:56
    Jos jedan deo grada je kontaminiran
    Meni je macak otrovan. Simptomi su kao sto je komentator opisao. Severni Telep. Deo od Suboticke do Vrsacke ulice. Pripazite.
  • 28.01.2013 14:40
    Ovo je terorizam. Umesto da se ovim bave BIA i VBA, pojavljuje se Ciklonizacija.
  • Daniela

    28.01.2013 14:40
    I prase ima dušu
    Ljudi su pravi fašisti prema životinjama. Kolju, ubijaju, nose delove životinjskih tela kao ukras, kao kapu, kao bundu, jaknu, eksperimentišu na njima, muče, izrabljuju, drže u kavezima, u lancima, deru, čerupaju, žderu. U kakvom ja ovo svetu živim? Tuga tuga tuga
  • DOKLE VIŠE?!

    28.01.2013 14:30
    @Anonimus
    "konačno neko da uradi šinterski posao, da je takvih više ne bi bilo toliko čopora po gradu,a i manje ljudi bi bilo ugriženo,svaka čast samo nastavi tako"


    Da je ovo normalna država, tebe bi odavno priveli i ispitali zvog podrške počiniocima ovih krivičnih dela kojima su ugrožena i deca i ljudi.

    Moderator ne bi trebalo da objavljuje tvoje bolesne komentare.
  • 28.01.2013 14:26
    tek ce da bude veselo
    svi se vade na decu i ovi protiv trovanja i ovi za trovanje...jeste li za smrtnu kaznu ili protiv, jeste li za abortus ili protiv...to su sve dileme za ispiranje mozgova ljudima koji su samo gomila za manipulacije. Zivite u drustvu, drzavi, gradu... koji je skrojen protiv interesa normalnog coveka i nicemu nemojte da se cudite jer sta ce sve da bude ovo je nista. Jesti ce vam copori pasa decu po cesti, silovati najblize, ubijati, pljackati a onda ce se svi opozivati na nekakva prava zakone humanost u zastiti zlocina i zlocinaca....to je zato sto je vecina vas glupa, plasljiva, bez ljubavi i bezvredna pa zasluzujete da zivite kao ovi psi.
  • sramvasbilo

    28.01.2013 14:24
    fuj
    kako su ljudi odvratni u novom sadu. drustvo nam je umobolno..
    nema nas ni pola miliona.. tuce, ubijanja, kradje, trovanje.. fujcina! sljam.
    a tek ovi sto brane trovanje, jer eto smeta im izmet i lutalice. pa im je najbolje resenje da truju zivotninje. bravo.. svaka cast koliko ste zaostali..
    nadam se da ce nas zapad jos pet puta bombardovati da se pocisti primitivizam. majku li vam bozju
  • jova limanac

    28.01.2013 14:22
    Neko je prošlog leta otrovao pola kučića i u delu Telepa između škole i dolme. Većina tih pasa nije nikad ni izlazila iz dvorišta, pa se sumnjalo da se neko sprema za malo provaljivanja po kućama, a nije se digla nikakva frka po medijima. Sad su se nečije pudlice otrovale na Grbavici, i odmah su puni naslovi po novinama. Mislim, jeste da nije dobro, kažu da je otrov opasan i za decu, ali ima i većih problema u ovom gradu...
  • 28.01.2013 14:22
    Malo pre neka devojka ili žena na stranici Udruženja Za Zaštitu Životinja SPANS, javlja da je otrov posut oko svake posađene mladice na Somborskom bulevaru, i da joj je to rekao čovek sa zaštitnom maskom na slicu.

    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=465465616847887&id=139019632825822


  • 28.01.2013 14:21
    konačno neko da uradi šinterski posao, da je takvih više ne bi bilo toliko čopora po gradu,a i manje ljudi bi bilo ugriženo,svaka čast samo nastavi tako
  • 28.01.2013 14:19
    "Slažem se da ovo jezivo i treba naći počinioca, ali jel se iko zapitao zašto se to dešava, koji je razlog ove posledice. Večito osudjujemo nešto i kukamo a ne rešavamo uzrok. Čudi me da niko ne spominje Dveri u ovom slučaju."

    Koji je razlog, zloba, izopacenost, zluradost?
    Hebale te Dveri, oni bi trovali sve sto nije Srbsko i pravoslavno, za pse ,mislim da ne mare, kao ni za zenski rod i jos gomilu stvari.
  • 28.01.2013 14:09
    Ko treba da se zapita?
    @Za za Beli Listić

    U razvijenijim zemljama, besnilo je iskorenjeno decenijama unazad, azili za pse funkcionišu i POSTOJE, ljudi se manje bave pedigriranim psima i mešanci se usvajaju. U istim tim razvijenim zemljama, takse na SVE pse se PLAĆAJU, na opasne pse takse su VEĆE.
    NIJEDAN pas ne posmatra ČOVEKA kao plen osim ako nije posebno dresiran za to, ali nećemo ići toliko daleko jer je to nešto za šta je, opet, ČOVEK kriv.

    Ne znam odakle Vam ideja da se psi eutanaziraju, jer stariji psi imaju prednost u svakom azilu, gde se ljudi koji se bave njima trude da im ostatak života bude lep.
    (I dalje govorim o inostranstvu.)

    Na osnovu Vašeg primitivnog i činjenicama netpokreljenog komentara, sumnjam u vaše shvatanje evolucije (koja je mnogo više od toga da je čovek nastao od majmuna), te Vam preporučujem da ulepšate sebi život, proširite vidike, i spasete jednog psa sa ulice i pružite mu vrlo malo, a on će Vama, verujte mi, više nego što možete i da pretpostavite.
  • kolektivno ludilo

    28.01.2013 14:08
    djubrad...tako se ne resava problem lutalica...
    nek mi se samo otruje moj pas na te otrove pa cu pocinioca sam da trazim i dan i noc...
    da li je potrebno da neko dete strada, pa da prestanete sa varvarskim nacinom razmisljanja?
  • badi - pas košarkaš

    28.01.2013 14:06
    krivica je na trovaču i komunalcima
    Strašno je to što je neko uzeo da rešava probleme koje prave psi i njihove gazde na tako nehuman i zao način. To je za svaku osudu. Takodje za svaku osudu je to što gazde svoje pse istrčavaju i šetaju bez povodca i zaštitne korpe. Fekalije nikada ne skupljaju iza svojih ljubimaca. I niko ih zato ne kažnjava i ne lupa po džepu, tako da je komunalna inspekcija kriva što ne sprovodi zakon. Kada bi novčano kažnjavali gazde pasa, za par meseci bi se uveo red. A ovog što truje treba naći i naraniti ga tim otrovom.
  • Ako je reč o otrovu "kreozan"

    28.01.2013 14:06
    ZAŠTO
    se tako jak otrov može nabaviti ili kupiti bez kontrole, gde se on koristi.

    Moj komšija, u Kisaču, je trovao mačke koje mu šetaju dvorištem, čak je i on potvrdio da mu prljaju dvorište i da zbog toga truje mačke, i šta mi to smeta, da su to mačke a ne ljudi. Više puta sam ga upozoravao da to ne radi, pošto su mačke umirale u mukama i sve naočigled moje dece. Zvao sam Veterinarsku inspekciju, pošto je gospodin penzionisani veterinar i radio je čak i neko vreme u veterinarskoj inspekciji, rekli su mi da je analiza jako skupa i da moram sam da platim analizu. Čak su me savetovali da prijavim sledeći put kao epidemiju, pa će oni izaći onda na kontrolu. Pošto su mi sve mačke bili otrovane nisam od tada više nabavljao domaće životinje, da mi deca ne doživljavaju traume. Od tada ne pričam sa komšijom.
  • 28.01.2013 14:05
    Ime trovača objaviti na sva zvona i u zatvor
    Molim redakciju da ukoliko se pronadje i osudi "trovač" njegovo ime bude javno objavljeno i svako ročište propraćeno reportažama. Ali ne previše, već tek toliko da se zapamti kolika je kazna. Jedino to će bolesne i psihopate odvratiti od ovakvog ponašanja. Popularnost im je verovatno i cilj. Ne dajmo ima popularnost, pružimo im zaslužene duge, duuuuuugeee kazne zatvora!
  • 28.01.2013 13:58
    Идите на Филозофски факултет
    Ево овог момента бар 5 паса је испред. Студенти их хране кифлама. Па зар нема ко да их одведе нехде где има хране и лепо их збрине? Зар смо тако сиромашни и заостали? Па боље да једну до две године немамо славље за Нову годину, или неку од оних "манифетсација" које центар града и дивне Ср. Карловце претворе у вашариште, него да ово трпимо и ми и недужне животиње.
  • Mirjana

    28.01.2013 13:35
    Drago mi je da su se nadležne službe pokrenule i da je izvršena detoksikacija jedne lokacije. Uz to, sjajno je što je neko stručan dao objašnjenje koliko je otrov opasan i za ljude i decu i to čak putem udisanja i kontakta kožom, da bi svi ovi koji pravdaju ovaj čin brigom za decu koja gaze pseću kaku shvatili da je otrov mnogo gadniji. Ako mogu da shvate ...
  • za beli listic

    28.01.2013 13:28
    zapitaj se
    da li ti imas problem s ljudima kad su ti psi bolji i miliji od njih.Obradovace ti se lutalice, jer te posmatraju kao obrok. Ne opravdavam trovanje,ali previse bavimo humanoscu koja nema veze s ljubavlju prema zivotinjama. Kada se da primer da se u svim razvijenim drzavama navede cinjenica da pse lutalice eutanaziraju, onda se pozivamo na nekakva nepostojeca prava Pas je pas, covek je covek, evolucija i tako dalje.
  • 28.01.2013 13:27
    Ljudi??? Ma ne koje ovde covek??
    Pa ovo je sramota grada, sramota Srbije! Stidim se! Zatecena sam da uopste ovaj @anonimus ima podrsku svojim komentarima, sto se tice ovih zalopojki na pse lutalice i na ne ciscenje izmeta kao izgovor za trovanje neduznih zivotinja mogu samo da kazem da se ne razlikuju puno od samih trovaca.... Psi lutalice su sa razlogom psi lutalice naravno razlog je covek, krivac je covek i samo covek isto tako i za ne ciscenje izmeta pa cisticu izmet kad budem imala gde da ga bacim a ne sa govnima u ruci da pesacim 20 minuta i vise do obliznjeg kontenjera, hocete to da se sredi pisite nadleznima, organizujte peticiju da se naprav kante u svakom kutku grada za zivotijnski izmet budite ljuti na ljude a ne na zivotinje, al naravno da bise svetili moraju neudzni da stradaju ili su jednostavno bolesnici u pitanju sto je mislim da je slucaj! Bolesni bolesni umovi tako mi ih je zao sazaljenje osecam jadni ste ljigavi, fuj fuj fuj! Treba vama jedan jigsaw da vas nauci pameti! A za @anonimusa jos samo ovo karma is a bitch! Srecno!
  • 28.01.2013 13:13
    Pre neki dan na Limanu, na raskrsnici Fruskogorske i Drage Spasic vidim copor od jedno sest, sedam pasa lutalica. Bukvalno su zagospodarili raskrsnicom, trce za automobilima i biciklistima koji su tuda prolazili, laju i u coporu se zalecu na svakog ko je prelazio preko pesackog prelaza, na majke sa decom, na starije bake, na klince koji su se tuda vracali iz skole. Vidim da su se neki ljudi koji su tuda hteli da prodju i videli ponasanje tih pasa okrenuli i vratili nazad ili se zaputili okolo kako bi zaobisli tu raskrsnicu iz straha da ne budu napadnuti od strane tog copora. Bio sam na parkingu i sedeo sam u kolima. Za tih dvadesetak minuta sam se nagledao scena jurnjave, bezanja gradjana a jedan stariji gospodin se spotakao i pao na zemlju kada je malo ubrzao hod. Dotrcali su neki klinci i podigli ga. Bukvalno nije bilo na koga se nisu zaletali, kidisali i lajali. Posle vidim komsiju kako se pojavljuje sa nekom motkom i odvaljuje kerove po ledjima. Zena ga je pozvala mobilnim da sidje dole jer jadna nije smela sa detetom tuda da prodje. Nikog za to vreme nisu ugrizli, ali je scena bila strasna, gradjani preprapleseni. Par puta je prosla komunalna policija ka Strandu jer su tog dana postavljali spomenik zrtvama racije pa su se tuda po ceo dan muvali gore dole, ali ni trenutka nisu zastali, izasli iz kola da pomognu gradjanima. Ne mogu da kazu da te pse nisu videli jer su se zaletali i na njihova vozila.
  • evo primera

    28.01.2013 13:05
    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.496693553702303.108736.121528434552152&type=1

  • 28.01.2013 12:46
    beli listic
    Svako ko ovo pravda na bilo koji nacin bi isto tako mogao da pravda (ili je pravdao) ubijanje i proterivanje ljudi. Satro oni su nas, pa sad mi malo njih... Bacite pogled malo ne te pse lutalice, sto zbog njih ne mozete da spavate, pomislite zasto su oni tu, pokusajte da im pridjete, 90% posto njih ce vam se obradovati vise nego vasi najmiliji... bice presrecni da ih pogledate i da im se obratite, a kamo li da ih pomazite...kakvi smo mi ljudi, napravili smo biznis na nesreci ovih zivotinja (lazne tuzbe gradu za nepostojece ujede pasa), sad jos neko ide i ubije redom te zivotinje... sto vise poznajem ljude, vise volim pse, ali i sto vise poynajem pse, opet vise volim pse...
  • TT

    28.01.2013 12:15
    analogno tome
    jel to znači da ja smem da idem okolo i trujem one kojih smatram da ima previše i koji mi smetaju?

    Pa što ne rekoste ranije...
  • NN

    28.01.2013 12:08
    Sta se to desava sa ovim nekada prelepim gradom? Ljudi su postali izopaceni, necivilizovani, bahati, bezobrazni i bez trunke savesti. Samo jedno znajte, otrov koji ova (malo je reci) budala koristi je kreozan, on ne samo sto je ZABRANjEN, vec je stetan i za ljude, kao i sve ostale zivotinje. Kreozan je inace zuti prah i ne morate ga ni pipnuti, vec samo udahnuti i moze izazvati smrt u roku od 15 minuta. Ako vam kojim slucajem pas udahne, pojede itd. prah, uzmite 3% hidrogen (nikako onaj sto se kupuje u parfimerijama), i to saspite psu u njusku (izazvace povracanje, ali ce se procistiti). Ni slucajno mleko, jer neki otrovi u kombinaciji sa laktozom iz mleka samo pojacavaju dejstvo otrova.
  • 100 Evra

    28.01.2013 11:55
    Takodje me zanima psiholoski profil ljudi koji nam lupaju minuse. Covek napise da mogu i deca da se otruju i neko mu lupi minus. Jeziva ste masa.
  • slobodna vojvodina

    28.01.2013 11:52
    @Anonimus
    "ljuta trava na ljutu ranu"

    To je sintagma Ante Pavelića. Ima i Tomsonova pesma posvećena tome.

    http://hr.wikipedia.org/wiki/Usta%C5%A1e#Promi.C5.A1ljanja_o_sudbini_usta.C5.A1koga_pokreta

    http://www.youtube.com/watch?v=ozn_arMsri8









  • -

    28.01.2013 11:45
    -
    nije ovo stihijski cin pojedinca.u takvom slucaju ne bi bilo clanaka ili bi bio u crnoj hronici.
    ovako nas kao obavestava.

    i ovo je delo zakonodavca
  • Pera

    28.01.2013 11:31
    zabrinuti gradjani
    ... se boje za decu koja se tu igraju....
    E pa dragi zabrinuti gradjani deca se vise ne igraju na travi jer je trava kontaminirana. U travu sada kerovi se.u, narkomani bacaju igle i spriceve i tako dalje. Beton je za nas kad ne znamo da postujemo prirodu.
    A pasa mi je zao, nisu oni krivi, a nevaspitane gazde tih pasa jesu i to mnogo. O vaspitanim gazdama sve najlepse.
  • Obrad

    28.01.2013 11:09
    Nije lepo trovati pse
    Slažem se da ovo jezivo i treba naći počinioca, ali jel se iko zapitao zašto se to dešava, koji je razlog ove posledice. Večito osudjujemo nešto i kukamo a ne rešavamo uzrok. Čudi me da niko ne spominje Dveri u ovom slučaju.
  • pera

    28.01.2013 11:08
    bolesnici
    Koji bolesni um moze tako nesto da smisli????? Taj zasluzuje elektricnu stolicu istog momenta. Zanima me koja bi kazna bila kada bi ga ova nasa nesposobna policija slucajno uhvatila? No, no, nemoj vise...
  • 28.01.2013 10:58
    iju...
    ej, mame i tate, odmorite se malo. otrov je otrov - za pse, macke, vrapce, pa i nasu decu. a ja za svojim psom skupljam, a skupljam i umesto komsiluka. a ruku na srce, vise mi smeta smece koje se baca oko zgrada na limanima, petarde, mamice koje puse na klupama (dok im se decica igraju u dvoristu) i BACAJU OPUSKE NA ZEMLJU! a smetaju mi i trovaci - generalno svi vi izrodi i veliki "vernici" i "grofovski" pupoljci iz deprimiranih sredina.
  • Limanka

    28.01.2013 10:55
    Gradonačelnikov san
    Naš gradonačelnik rešio jedan dan da izađe iz svog službenog automobila i napravi malu, zdravu šetnju: Liman-Kamenjar. Lagano, fino, dobro za zdravlje. Usput je sretao mnoge sugrađane, neko mu je nazvao dobar dan, neko mu se požalio, neko mu je rekao nešto ružno možda...dobro sve je to "glas sugrađana". I usput je sretao pse. Izgladnele, mršave, dobre, agresivne....A onda je, štogod je dalje išao nailazio na sve manje ljudi-i sve više pasa...jedan čopor koji kidiše na ogradu i psa zatvorenog u nečijem dvorištu, drugi čopor koji u horu laje, malo dalje mali, mršavi, besan pas za koga je pomislio da će pregristri ogradu, pa pušteni pitbul zbog koga nije mogao nasipom peške...Da, onda je shvatio da je đavo odneo šalu i da je krajnje vreme da se nešto preduzme: da se azil za pse i mačke lutalice konačno završi i da se nesavesni vlasnici napuštenih pasa najstrože kažnjavaju...A, onda se, sav srećan, probudio...I nazvao svog vozača da dođe po njega...Da, ako ide peške na posao, ne zgazi u pseće g....!
  • 28.01.2013 10:46
    za Anonimusa 2
    "Umeljati se" je stari srpski izraz kada se neko isprlja ISKLJUČIVO izmetom! I ti (ne)umes da razmisljas. Prvo se obrazuj pa kritikuj druge!!
  • Đole

    28.01.2013 10:41
    "Za sada nema potvrde da neko namerno truje životinje po gradu." Ne, sasvim slučajno neko ubacije otrov u meso i baca na mesto gde se okupljaju kućni ljubimci...Sasvim slučajno! To što ima previše lutalica nikome ne sme da da za pravo da truje te iste lutalice, a samim tim i kućne ljubimce, a i da predstavlja potencijalnu opasnost za neko dete!!! Vi isti što bacate, lepo kuc kuc na vrata, pa se žalite vlastima kao što i vi sad tražite od nas da se žalimo da uklone otrov! Lepo, komunalci blago meni u šetnjicu gradom za svoje radno vreme, pa nek lupaju kazne onima koji ne pokupe izmet, ali i očiste otrov!
  • Olja

    28.01.2013 10:33
    Vlast rešila da iskali svoju nemoć nad nedužnim životinjama. Ne čudi me da ovo radi koalicija stranaka koje su osnovali Šešelj i Milošević.

    Za našu decu ih nije briga, njihova deca se voze službenim automobilima od privatnih vrtića i škola do kuće, ne izlaze na travnjake, na igrališta i u parkove. Imaju negovateljice, guvernante.

  • 28.01.2013 10:28
    Kao i slucaj "Kerusa Mila"
    Mislim da mi se krv ledi u zilama uz spoznaju da ljudi na nasim prostorima, kad isti eskaliraju,probleme resavaju oruzjem, otrovima, silom, da su mi takvi bolesni umovi komsije... A na zalost, stradaju NEVINA bica. I onda neko kaze da su ljudi bica sa visim stepenom inteligencije od zveri. Pogledaj dom svoj andjele !!! I ne jednom sam videla tzv. ljubitelje pasa kako svog vode na povodcu, tetose ga, oblace u dzempere, a sutaju lutalice i teraju ih. Ako volite zivotinje - volite ih neselektivno. O Boze, u kakav smo moralni i ljudski glib upali?! Evropo, primi nas, pa da i psima lutalicama bude bolje!!!
  • -

    28.01.2013 10:26
    -
    napada nervni sistem,
    ne vidi se u krvi pa nemojte poklanjati pare veterinarima.

    zuta povracka, zut izmet, drhtanje i na kraju panika/ u kojoj mogu povrediti vlasnike/ su simptomi

    moj je nasao u blizini skole
  • Pera

    28.01.2013 10:21
    "ljubitelji zivotinja"
    Strasno je da je neko krenuo sistematski da truje pse. Isto tako je strasno da 99% vlasnika ostavlja izmet pasa na decijim igralistima. U blizini na igralistu iza Elektrovojvodine, vlasnici pasa pustaju pse da obavljaju svoj posao u ogradjenom delu gde je sipan pesak da se deca igraju. Ima tabli komsija koji mole vlasnike pasa da to ne rade ali bez ikakvog efekta. Deca vise ne idu da se igraju tamo jer vecina pasa ima gliste... cak i kad se redovno ciste. Ovde imamo jednog trovaca naspram hiljadu istih takvih trovaca ljubitelja zivotinja.
  • 28.01.2013 10:16
    Eto vi koji ih volite toliko idite skupljajte njihov izmet, branite prolaznike od njih, kada ih neko udari autom namiri čoveku štetu koja nastane na autu.
    U subotu momak vozi bicikl Stražilovskom i napade ga 5 pasa. Dozlogrdilo ljudima, pa više vidim pasa u grada nego kada odem van grada. Kad idem na Popovicu vidim 4-5 pasa.

    Ili pravite azil i tamo ih držite, ili pustite građane da reše problem, jer ovako više ne može!
  • bravo majstore

    28.01.2013 10:13
    dovoljno je da se ugazi u otrovano zemljiste i da dete strada, trovac baca u blizini skola i vrtica. maloumnik, svaka cast onima koji ga podrzavaju.
  • potpišite peticiju

    28.01.2013 10:13
    http://www.peticije24.com/stop_trovanju_pasa_i_drugih_ivotinja
  • -

    28.01.2013 10:11
    -
    ne lupajte. samo dajete opravdanje za ovu akciju.

    po celom gradu je pobacan.
    gine sve sto dodje u kontakt sa time. macke , psi, ptice.

  • Anonimus2

    28.01.2013 10:11
    'Mora da je neko konacno poludeo sto mu se dete svaki drugi dan umelja u pseća govna.' - Pa, evo, sad KONAČNO može da se umulja (a, ne umelja) u otrov. Odlično razmišljate, svaka čast! Bolesnih li umova!
  • Spasenija

    28.01.2013 10:10
    Odnece djavo salu kad se na daj boze neko dete otruje
    Milicijo oces reagovati pre tragedije?
  • 28.01.2013 10:08
    Svakom onom ko ne razume šta nas tu čudi treba obezbediti besplatnu psihološku pomoć.
  • 28.01.2013 10:07
    Srbija
    Mozda je stoka taj koji je bacio otrov, ali na žalost u Srbiji se ne mogu drugačije neki problemi rešiti. Ništa manja stoka nisu ni oni koji puštaju da im ljubimac ostavlja mine svuda, pa čak i u ulazima u zgrade i liftovima.Stoka po stanovima šeta u klompama, nemaju tepihe, a Komunalna policija vam kaže da je tu nemoćna i kako drugačije rešiti problem, nego spuštanjem na primitivni nivo.
  • 28.01.2013 09:59
    pitanje za "zastitnike" zivotinja
    Grad je premrezen coporima opasnih pasa lutalica koji su ga podelili na svoje zone, apsolutno nemaju problem da napadaju ljude e sad tim gradom se krecu i mala deca koja odlaze i vracaju se iz skole. Zar ne mislite da se u tim susretima desavaju strasne stvari ???? Ili neka se psi slobodno hrane i kada naidju na decu, jer prvo pun stomak pa onda briga o drugima ???
  • A2

    28.01.2013 09:59
    Anonimus
    @Anonimus
    Ako onaj ko je bacio otrov čita, neka baci malo i kod ž. stanice. Ne može se spavati od pasa lutalica koji po celu noć laju!

    Vazi donecu ti da probas malo pre nego bacim.
  • Mirjana

    28.01.2013 09:52
    Ja ne razumem komentare koji objašnjavaju kako je to zbog lutalica ili zbog psećeg izmeta, 'ljudi moraju sami da rešavaju'. Kakve gluposti! Nema opravdanja za monstruozno trovanje - taj ko je spreman da pripravi otrovno meso, da ga nosi, postavi, taj želi da ubije, ne radi ništa u afektu, već vrši detaljnu pripremu i mogao bi isto tako ubiti i čoveka koji ga iziritira. I, kako to da se istovremeno neko na Limanu, Naselju, Podbari iznervira do te mere da počne da truje. Policija traba da reaguje jer iako ih psi ne zanimaju, ovo je opasnost i za decu. Užas!
  • 28.01.2013 09:48
    polizei
    navodni zastitnici prava zivotinja su licemeri koji su napravili "sitan" kokosarski biznis od toga jer im neki slovenci i sl. bezveznjaci uplacuju mesecno 50eura za smestaj i brigu za psa lutalicu u ilegalnim azilima.Cesto, ako ne uvek, zivotinje zavrse iz tih njihovih azila, ilegalno sa na zapadu u raznim labaratorijima...malo sam nesto ispitivao usput po nekom predmetu, onako sporadicno i stvarno se iznenadio kakvih sve i tu mutezi postoji..uglavnom pse treba ukloniti sa ulice, ako ne na drugi nacin onda i na ovaj
  • 28.01.2013 09:36
    iju...
    anonimusu, a da se ti nama prijavis na psihijatriju?
  • 28.01.2013 09:35
    ljuta trava na ljutu ranu
    konacno neko nesto da uradi da se ( nas) zastiti od lude drzave, ludih zakona i ludih ljudi koji pretpostavljaju prava bijesnih copora pravu ljudi da se krecu bez bojazni da ce ih napasti ti copori pasa. Ranije, kad sistem nije bio otvoren neprijatelj ljudi,to su lovci ubijali jer ne postoji drugo rijesenje. "Izgradimo vile, rezidencije sa bazenima za ubice, razbojnike, silovatelje jer imaju prava na postojanje i nisu krivi za svoje nesretne zivote" To je npr slican apsolutno besmislen "koncep brige" ovima koji se zalazu za prava pasa lutalica a boli ih uvo sto npr u klanicama svaki dan prekolju hiljade zivotinja
  • Pera

    28.01.2013 09:33
    strasno
    Strasno je da je neko krenuo sistematski da truje pse. Isto tako je strasno da 99% vlasnika ostavlja izmet pasa na decijim igralistima. U blizini na igralistu iza Elektrovojvodine, vlasnici pasa pustaju pse da obavljaju svoj posao u ogradjenom delu gde je sipan pesak da se deca igraju. Ima tabli komsija koji mole vlasnike pasa da to ne rade ali bez ikakvog efekta. Deca vise ne idu da se igraju tamo jer vecina pasa ima gliste... cak i kad se redovno ciste. Ovde imamom jednog trovaca naspram hiljadu istih takvih trovaca ljubitelja zivotinja.
  • Igor

    28.01.2013 09:31
    @Anonimus - jako me zanima nivo IQ kojim se sluzis i nacin na koji donosis ovakve zakljucke. Kazi mi, sta mislis kako su ti psi postali lutalice? Slucajno, ili su ih ljudi odbacili? Nisu se sami stvorili na ulicama vec su ljudi krivi zbog toga. I sad mislis da je sasvim pravedno da se potruju svi te lutalice, psi u vlasnistvu ljudi koji se slucajno tu nadju, pa cak i deca? Fascinantno razmisljanje. Nadam se da ces izvesti svog klinca da se igra tamo..u stvari, nadam se da nemas klinca jer bi bilo steta da iko nasledi tvoju glupost. Pozdrav
  • 28.01.2013 09:14
    Roditelj
    Mora da je neko konacno poludeo sto mu se dete svaki drugi dan umelja u pseća govna. Pored toliko vlasnika pasa koji ne čiste za svojim ljubimcima, zašto vas toliko čudi jedan trovač. Pri čemu, naravno, ne kažem da je to u redu, ali isto tako nije u redu da se deca redovno ugovnaju u zelenim limanskim dvorištima!
  • 28.01.2013 09:07
    Novosađanka
    Kad gradska vlast ne radi svoj posao kako treba, rešiše građani da uzmu zakon u svoje ruke. Užasno je to što se dešava, opasno je ( majka sam dva mala deteta) ali toliko su bahati naši sugrađani koji šetaju ljubimce po gradu da me ovo nimalo ne čudi. Počistite za svojim psom, to je osnovna kultura. Ovako nam ceo kvart smrdi i deca ne mogu da se igraju od znate već čega. Pošto policije nema, neko je rešio da to sam završi. Vratite policiju na ulice, da ova savovolja građana ne preraste u nešto opasnije.
  • |Sremcina

    28.01.2013 09:05
    Moj dragi Novi Sade mnogi te se gade.
  • mama

    28.01.2013 09:02
    razočarana
    Trebali bi da se zapitamo zbog čega je neko to uradio... Da li je ta osoba bila napadnuta od strane psa, šta ju je navelo da ode u takvu krajnost...Ne opravdavam, ali mogu da razumem šta je bilo u glavi te osobe...kada bi šinteri radili svoj posao kako treba, kada bi vlasnici pasa kupili g**na za svojim ljubimcima i kada bi ih malo bolje čuvali, ni građani ne bi bili toliko ogorčeni!
  • Jovan

    28.01.2013 08:57
    Za Anonimusa
    A hoćeš da ja tebi bacim malo otrova u tu tvoju štenaru od stana kod Ž. Stanice? Novosadske kuce niko ne sme da dira. Ljudi koji su ostavili svoje ljubimce na ulici su glavni krivci za njihov prekomeran broj, taj problem su nesavesni vlasnici pasa pokrenuli i oni treba i da ga reše, a ne da se problem rešava na račun tih životinja.
  • Baltazar

    28.01.2013 08:52
    Šta sad?
    Imam psa. Volim pse. Ujeo me je pre neki dan pas lutalica (nisam išao tužiti grad :) ).

    Verovatno je nekom dozlogrdilo da ima problem s lutalicama. Barabe izbace pse na ulicu, neodgovorno, a niko ne rešava taj problem. Vlast je neodgovorna i nesposobna. Ovako ljudi moraju sami rešavati problem na najružniji način. Žao mi je i tih što moraju da bacaju otrov, i pasa, i nas što živimo u ovom raspadu od grada i države.
  • Draga saveta

    28.01.2013 08:47
    @Anonimus
    "Ako onaj ko je bacio otrov čita, neka baci malo i kod ž. stanice. Ne može se spavati od pasa lutalica koji po celu noć laju!"

    Pojedi malo otrova pa nećeš imati problema sa spavanjem. Imaš li decu? Znaš li da je dovoljno udahnuti otrov koji vetar podigne sa zemlje?

  • 28.01.2013 08:44
    bitange
    a ovo se desava nekoliko dana nakon divljanja i lupetanja one pijane budaletine na tv panonija.
  • komentator

    28.01.2013 08:36
    a kamere su
    svud po gradu...
  • Danijela ns

    28.01.2013 08:22
    Otrovno meso
    Do juče ovaj deo nije bio ni ograđen. Otrov je toliko jak, da psi uginu u roku od 15 min. čak i kad samo njuškaju otrovno meso, dobiju napad i veterinari se bore za njih! Šta bi bilo da neko dete samo pipne ovo, pa ručicu stavi u usta, s obzirom da se baš naspram ovog mesta(gore na slici)nazali vrtić!
    Molim one koji su nadležni(ako je uopšte neko nadležan, jer se i policija i komunalna ograđuju) da ovo reše!
    Važno da nam komunalna piše kazne kad ne vodimo psa na povodcu, a što neki truju po gradu to nikom ništa-za to nisu nadležni!!!
  • 28.01.2013 08:21
    Ako onaj ko je bacio otrov čita, neka baci malo i kod ž. stanice. Ne može se spavati od pasa lutalica koji po celu noć laju!
  • Spark

    28.01.2013 08:20
    zakon
    Cetiri godine je u Srbiji na snazi 'Zakon o dobrobiti zivotinja' donesen na pritisak EU. Proci ce jos 40 godina i nista se nece promeniti.
    Ova drzava je neosetljiva ne te stvari.
  • Gustavus

    28.01.2013 08:17
    Imam neproverenu informaciju da je uginulo mnogo više pasa. Ovaj otrov koji je bačen, deluje na sve životinje i ljude.
    Vlasnik sam psa, i uvek nosim kesu sa sobom da bih pokupio ono što moj ljubimac usput "ostavi". Na mestima gde je bačen otrov, vlasnici pasa puštaju ljubimce da vrše nuždu i ostavljaju izmet. Strašno na šta ta mesta liče. Više puta sam opominjao ljude ta čiste za psom, ali sam uglavnom dobijao psovke i mrke poglede.
  • S.

    28.01.2013 08:02
    Dok se neka deca ne budu potrovala, ovaj se problem nece resiti. A onda ce mozda.
  • Zoka

    28.01.2013 07:56
    Stoka jedna....
  • 100 evra

    28.01.2013 07:46
    Ko i zasto radi te stvari mamicu mu hebem?!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna