Koliko znam postoje institucije i sekretarijati za socijalnu zastitu i bilo bi sasvim normalno da se iz budzeta odvoje sredstva za odredjene kategorije stanovnistva da se zastiti njihov standard.
Ovako se ponovo sve prebacuje na redovne platise jer na kraju ipak neko mora da plati troskove javnog preduzeca i pokrije troskove poslovanja. Nije samo slucaj sa prevozom ista stvar je sa besplatnim kilovatima struje, racunima informatike i sl.
Konkretno JGSP niti je na budzetu niti trzisno posluje da bi se finansirao od ostvarenog prihoda.
Izvini ali ni ti nisi u pravu. Ne možeš da ukidaš socijalne povlastice. Uvek će postojati jedna grupa ljudi koja ima potrebe za socijalnim povlasticama. Zato smo društvo i zato brinemo o svojim članovima.
I uvek se iz budžeta grada plaćalo za te "besplatne karte".Ne znam možda je sad drugačije..
Ovo se slažem da postoji veliki broj zaposlenih ali o tome treba da brine postojeće rukovodstvo koje je takođe pretplaćeno na način koji vodi gradsko saobraćajno.
Potpuno si u pravu za 35.000 izdatih besplatnih karata jer one su samo naizgled besplatne.
Sve se to naplati od onih korisnika usluga koji placaju punu cenu karte, kao i jos 35.000 koje kakvih karata sa umanjenom cenom po raznim osnovima.
Realno ako je cene pojedinacne karte 50 dinara ako bi svi placali uslugu prevoza vrlo lako bi se doslo do neke cene od priblizno 40 dinara. Isti slucaj i sa mesecnom kartom koja kosta 4.000 dinara velike sanse su da bi ta ista karta kostala nesto vise od 3.000 dinara.
Na sve to kada dodate 8-10 % "svercera" i veliki broj nepotrebnih (NE)radnika u JGSP koji su na platnom spisku bice Vam jasno da je problem kompleksniji no sto izgleda.
@Загуљени Сремац: pa šta hoćeš? da ukineš ljudima te "besplatne karte"(koliko su besplatne). To ljudi plaćaju preko poreza i doprinosa, ne plaća to gradski prevoznik a deli se iz budžeta grada. Ne možeš ti da odlučuješ da li će se ukinuti te stvari. To ljudi odlučuju. Izvini ali ti veze nemaš.
@Lusi Ns @Anonimus
Стварно немам намеру да полемишем него волим кад се ствари сгледају реално.На наша примања све нам је пуно,то је ок,али...Наш градски превозник ДАЈЕ сваке године 35000 бесплатних годишњих карти!мало ли је?Плус већина плаћа месечне карте по 800-1200-...дин,а да ж.станица-Беочин центар 22км, будимо реални...
@Zaguljeni Sremac:" mesečna karta košta 55 eura"
a mesečna karta za Futog, košta 4875 dinara, ako već pravite poređenje, zaboravili ste, da se Berlin prostire na 892 kilometra kvadratna a Novi Sad na 129 kilometara. Ko plaća skuplji prevoz???
@Загуљени Сремац
Prvo, kada nam i plate budu evropske a ne juznoafricke, onda mozemo da pricamo i o evropskim cenama
Drugo, vec sada je cenovnik novosadskog GSP-a sasvim realan, buduci da relacija beocin-ns kosta 160 dinara u jednom smeru, sto izadje negde oko 13 dinara po kilometru.
Trece, iako placamo tolike cene, autobusima otpadaju tockovi, zadnji kojim sam se vracao iz ns se zamalo zapalio, a pre mozda nedelju dana sam video bus skroz nakrivljen na levu stranu kako mu gume gule karoseriju pri voznji!
Cetvrto, potpuno je protiv zdravog razuma postovati krseve od autobusa samo zato sto su nasi!
Сви ви који дајете негативне коментаре изгледа да никад нисте користили градски превоз у осталим градовима у Србији.Нови Сад има убедљиво нај боље уређен градски превоз у Србији.А да би достигли европски ниво(што би било лепо),прво би требали да плаћамо Европске цене превоза!?Пуно сам путовао по европи ,задња дестинација ми је била Берлин.Месечна карта за градски превоз 55е или око 6000дин? нај јефтинија карта која траје 3 сата 3е или око 330дин? Шта мислите какав би наш превоз био са овим ценама???Треба да поштујемо оно што имамо и када наиђе на неки проблем,а овима што мрзе све и што стлно дају негативне коментаре -имате среће што се за коришћење интернета и остављање коментара нетражи потврда психолога онда вероватно неби читали ваше коментаре.
Dok je Neobus pravio autobuse nije se desilo da točak otpadne a bilo koji kvar se popravljao u Neobusovoj fabrici u veoma kratkom roku.E sad terajte autobuse u Irisbus i Solaris pa menjajte točkove.Onih 0,4% boljoj ponudi sad dodajte i sve servise koje ste imali pa izračunajte koliko zaista koštaju strani autobusi.
Da u ovoj nasoj drzavi sve funkcionise kao JGSP bili bi u samom vrhu,medju razvijenim drzavama.
Jutros "sedmica" na stajaliste dodje tacno na vreme i ja se dovezem do poste kod Satelitske pijace. Pise radno vreme od 8 , pogledam na sat 8 i 5 min. , ispred stoji 5-6 ljudi i strpljivo cekaju. Vozac i pored jutarnjeg spica stigne na vreme , a gospodje koje rade u posti ne mogu.
Mislim da je veliki problem i mali broj vozila JGSP u odnosu na broj obavljenih polazaka, tako da majstori nemaju dovoljno vremena da se vise posvete svakom vozilu pojedinacno.
Cesto sam vidjao da vozac izadje na polaznoj stanici i obilazi oko autobusa proveravajuci da li ima nekih vidljivih nedostataka, sto je za svaku pohvalu.
Ja mislim da je ovo "politikanstvo", otkud baš sad kad je Grad Novi Sad izgubio spor sa ATP Vojvodina autobusima GSP-a otpadaju točkovi??? Mislim da je ovo tržišna utakmica, tj. borba za presto u gradskom prevozu. Što se mene lično tiče ja sam na vreme krenula peške, ne koristim gradski prevoz već odavno radi lične bezbednosti i komfora a i zdravije je! Pozdrav svim pametnim novosađanima koji dele moje mišljenje!!!
Kod nas u ulici M. Gorkog mnogi autobusi umesto da uspore i idu laganoa preko ležećeg policajca, ili ga zaobiđu, udare svom snagom o njega, toliko da se zgrade zatresu. To se desi nekoliko desetina puta dnevno. Nije onda ni čudo da im otpadaju točkovi.
BRAVO!
Nisu vozači krivi! I slažem se, veoma su prijatni i kulturni. Ja sam jedna od onih koja obavezno kaže "dobar dan" vozaču pri ulasku u autobus, i nikada se nije desilo da mi vozač ne otpozdravi. Takođe, primetila sam da većina kaže "hvala" SVAKOM putniku koji pokaže mesečnu kartu, čak i onima koji se guraju, psuju i gunđaju.
Vozim se autobusima od kada znam za sebe i moram da primetim da je došlo do velikog, pozitivnog pomaka u ponašanju vozača: ne pamtim kada sam poslednji put videla da neko telefonira, sluša "one s' Manjače što kukaju" niti bilo šta slično :)
Svetli primer. Vozili su i za vreme sankcija, kad nije bilo benzina. Voze super, po redu vožnje, vozači su im odlični, profesionalni. Ja imam samo reči hvale i kao (povremeni) korisnik usluga i kao učesnik u saobraćaju kad se sretnem s plavim autobusima. Kakvo nam je sve ostalo u "državi", na GSP bi poslednje trebalo da se žalimo. Rešiće i to sa točkovima- kakvi su nam putevi, ne čudi me.
Stvarno niste fer, vozacu su sjajni. ako vi njih pozdravite kuluturno i s osmehom nijedan nece biti neprijatan. Ja mogu samo reci hvale da kazem za sve njih. I svaka im cast kako voze u takvim uslovima, losi autobusi, losi putevi, ogromna odgovornost i plus ljudi koji ih stalno psuju. Vozim se autobusom od rodjenja i mozda sam imala svega par neprijatnih iskustava sa vozacima. Jednog sam ja isla da prijavim ali svima nama dodje zuta minuta. Iz mog iskustva su vecina divni ljudi.
A sta ocekivati od tih partijskih firmi, koje samo udomljavaju rodjake i istomisljenike, menjaju natpise na autobusima itd. Nemaju oni ni znanja ni vremena da brinu o bezbednosti putnika!
Sinoc oko ponoci sam se vozio cetvorkom u niskopodnom autobusu marke volvo. Mogu vam reci da se se bus "raspada" od truckanja po ovim nasim putevima. Nekako je autobus jako "tvrd", kao da nema amortizere...
Na svaku najmanju neravninu, prozori se tresu i sve ostalo..
Ma dokle više!
Karte poskupljuju a bezbednost putnika je odavno ugrožena. Naravno, GSP je pozapošljavao , odnosno uhlebio na svoje jasle partijske vojnike, preko svako mere, pa se sada nema para i za silne plate i za popravke i održavanje voznog parka. A posledice toga idu "po glavi putnika"-ali doslovno, što se da videti i iz priloženog. Interesuje me koje će obrazloženje dati direktor, jer smo videli da u slučaju mleka i puteva niko od nadležnih nije odgovoran i kriv.
... Ja se divim mehaničarima koji održavaju te buseve u "funkcionalnom stanju" uopšte, po ovim putevima se brinem da mi plombe iz zuba ne poispadaju a ne točkovi ...
Ovi noviji modeli vozila su projektonavani za vožnju po asfaltu, a ne za OFFROAD.
Čitam i ne verujem svojim očima i skromnom pameću...
"..problem sa točkovima postoji u dve serije autobusa marke Volvo, kojih ima oko 50, a koji su svi nabavljeni posle 2007. godine.
"Problem je fabričke prirode i mi već spremamo dopis za konstruktivno rešenje fabrike, kako bismo pronašli trajnije rešenje za ovaj problem.
kaže direktor GSP-a Milan Balać!!!!!!!
Pametnom dovoljno da se zgrozi.
Ko to tamo peva...Krstić prevoz je sigurniji.
Odo ja polako pešaka, kroz moj nekad normalni i lepi grad.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Gradskim autobusima otpadaju točkovi
Novi Sad
•01.03.2013.
•09:25 > 08:31
Komentari 39
Ovako se ponovo sve prebacuje na redovne platise jer na kraju ipak neko mora da plati troskove javnog preduzeca i pokrije troskove poslovanja. Nije samo slucaj sa prevozom ista stvar je sa besplatnim kilovatima struje, racunima informatike i sl.
Konkretno JGSP niti je na budzetu niti trzisno posluje da bi se finansirao od ostvarenog prihoda.
I uvek se iz budžeta grada plaćalo za te "besplatne karte".Ne znam možda je sad drugačije..
Ovo se slažem da postoji veliki broj zaposlenih ali o tome treba da brine postojeće rukovodstvo koje je takođe pretplaćeno na način koji vodi gradsko saobraćajno.
Sve se to naplati od onih korisnika usluga koji placaju punu cenu karte, kao i jos 35.000 koje kakvih karata sa umanjenom cenom po raznim osnovima.
Realno ako je cene pojedinacne karte 50 dinara ako bi svi placali uslugu prevoza vrlo lako bi se doslo do neke cene od priblizno 40 dinara. Isti slucaj i sa mesecnom kartom koja kosta 4.000 dinara velike sanse su da bi ta ista karta kostala nesto vise od 3.000 dinara.
Na sve to kada dodate 8-10 % "svercera" i veliki broj nepotrebnih (NE)radnika u JGSP koji su na platnom spisku bice Vam jasno da je problem kompleksniji no sto izgleda.
Загуљени Сремац
Стварно немам намеру да полемишем него волим кад се ствари сгледају реално.На наша примања све нам је пуно,то је ок,али...Наш градски превозник ДАЈЕ сваке године 35000 бесплатних годишњих карти!мало ли је?Плус већина плаћа месечне карте по 800-1200-...дин,а да ж.станица-Беочин центар 22км, будимо реални...
Lusi NS
a mesečna karta za Futog, košta 4875 dinara, ako već pravite poređenje, zaboravili ste, da se Berlin prostire na 892 kilometra kvadratna a Novi Sad na 129 kilometara. Ko plaća skuplji prevoz???
Prvo, kada nam i plate budu evropske a ne juznoafricke, onda mozemo da pricamo i o evropskim cenama
Drugo, vec sada je cenovnik novosadskog GSP-a sasvim realan, buduci da relacija beocin-ns kosta 160 dinara u jednom smeru, sto izadje negde oko 13 dinara po kilometru.
Trece, iako placamo tolike cene, autobusima otpadaju tockovi, zadnji kojim sam se vracao iz ns se zamalo zapalio, a pre mozda nedelju dana sam video bus skroz nakrivljen na levu stranu kako mu gume gule karoseriju pri voznji!
Cetvrto, potpuno je protiv zdravog razuma postovati krseve od autobusa samo zato sto su nasi!
Загуљени Сремац
КО ТО ТАМО ПЕВА
as
KO TO TAMO PEVA
НОВОСАЂАНИН
Slusalac
Jutros "sedmica" na stajaliste dodje tacno na vreme i ja se dovezem do poste kod Satelitske pijace. Pise radno vreme od 8 , pogledam na sat 8 i 5 min. , ispred stoji 5-6 ljudi i strpljivo cekaju. Vozac i pored jutarnjeg spica stigne na vreme , a gospodje koje rade u posti ne mogu.
Mislim da je veliki problem i mali broj vozila JGSP u odnosu na broj obavljenih polazaka, tako da majstori nemaju dovoljno vremena da se vise posvete svakom vozilu pojedinacno.
Cesto sam vidjao da vozac izadje na polaznoj stanici i obilazi oko autobusa proveravajuci da li ima nekih vidljivih nedostataka, sto je za svaku pohvalu.
novosađanka
Marina
Nisu vozači krivi! I slažem se, veoma su prijatni i kulturni. Ja sam jedna od onih koja obavezno kaže "dobar dan" vozaču pri ulasku u autobus, i nikada se nije desilo da mi vozač ne otpozdravi. Takođe, primetila sam da većina kaže "hvala" SVAKOM putniku koji pokaže mesečnu kartu, čak i onima koji se guraju, psuju i gunđaju.
Vozim se autobusima od kada znam za sebe i moram da primetim da je došlo do velikog, pozitivnog pomaka u ponašanju vozača: ne pamtim kada sam poslednji put videla da neko telefonira, sluša "one s' Manjače što kukaju" niti bilo šta slično :)
pawlle
Baltazar
korisnik usluga
zardos
member
Tiberius
-
taman za turiste.
ne treba im exit.dosli ljudi da vide table na busevima.
marko
Baneee
Na svaku najmanju neravninu, prozori se tresu i sve ostalo..
Karte poskupljuju a bezbednost putnika je odavno ugrožena. Naravno, GSP je pozapošljavao , odnosno uhlebio na svoje jasle partijske vojnike, preko svako mere, pa se sada nema para i za silne plate i za popravke i održavanje voznog parka. A posledice toga idu "po glavi putnika"-ali doslovno, što se da videti i iz priloženog. Interesuje me koje će obrazloženje dati direktor, jer smo videli da u slučaju mleka i puteva niko od nadležnih nije odgovoran i kriv.
http://i.imgur.com/2nW7tHO.jpg
Lokalno Tandrkalo
Ovi noviji modeli vozila su projektonavani za vožnju po asfaltu, a ne za OFFROAD.
Troter
"..problem sa točkovima postoji u dve serije autobusa marke Volvo, kojih ima oko 50, a koji su svi nabavljeni posle 2007. godine.
"Problem je fabričke prirode i mi već spremamo dopis za konstruktivno rešenje fabrike, kako bismo pronašli trajnije rešenje za ovaj problem.
kaže direktor GSP-a Milan Balać!!!!!!!
Pametnom dovoljno da se zgrozi.
Ko to tamo peva...Krstić prevoz je sigurniji.
Odo ja polako pešaka, kroz moj nekad normalni i lepi grad.
Bojan
Marko
Sim
Biciklista
treba pitati Volvo da li im se još neko javlja sa ovakvim problemom...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H