Vlasnici osam novosadskih taksi udruženja podneće Ustavnom sudu zahtev za ocenu ustavnosti gradske odluke kojom je propisano da taksi vožnja tokom praznika bude naplaćivana po tarifi koja je 100 odsto skuplja od uobičajene.
Stvarno si kompleksaš zavidni i ljubomorni...na taksiju sam 17god. mislim da ti je to dovoljan demant svim glupostima što si napisao,svaka tvoja teza ovim pada u vodu...nikakve firme regresi,otpremnine moj"kolega"...sve što se od ´96-te pa na ovamo trebalo preživeti na taksiju ja sam pregurao. pusti me patetičnih priča i podela na vas i nas,na taksi sam izašao kad sam imao 22god.i do sada sam dooobro upoznao vas nekolicinu opšte nezadovoljnih svim u životu-a za to su vam uvek drugi krivi,sramota ste celog društva a ne zanimanja kojim se baviš. Sreća pa nas ima većina radnih, vrednih, porodičnih ljudi da takvima kao tebi zapušimo usta,usput imam i zdr.knjižice za celu porodicu,porez izmiren od samo mog posla prijatelju,zato nemoj da truješ one koji od ovog hleba isključivo žive.nego pokupi lepo svoju precenjenu delatnost zajedno sa svojim vozilom pa u onu Evropu i Ameriku koju si meni preporučio,pa tamo "deri" gradjane,sram te bilo.
Ovaj posao je za penzionere. to sam se uverio u razgovoru sa njima. Upola manji su im dadzbine, a ni toliko mnogi nece da plate. U gradu radi oko 200 penzionera na taxiju. Mahom su to Vojni i Penzioneri iz policije, jos uvek sposobni za svaki rad, posto su sa 45 godina starosti otisli u penziju i mnogi jos uzeli 2000 eura za pokretanje biznisa. Oni treba da taxiraju, pa cena taxi usluge bile doststa manje.
sta je Istino? blizi se kraj nasem "druzenju"? pa nece ti biti prvi put da napustas neki posao jel da? ajde lepo reci ljudima u kom preduzecu si radio pre taxija. bilo je lepo jel da? slobodni dani,praznici,regresi pa topli obroci... al nije moglo doveka tako jel da? moralo je da propadne. pa kad je propalo ajde malo u taxiste,cisto par godina dok se ne ode u penziju jel da? ceo jedan bataljon ljudi, kako kome propadne preduzece uzme se otprmnina i u taxi. a za taxiste koji su taj posao radili godinama bilo vas je bas briga da li ce da propadnu zbog vas ili ne, vi ste se snasli a druge ko j... nije bitno po kojoj ceni se vozi bitno da kane neki dinar. doveli ste profesiju do toga da nas u drugim gradovima zovu burek taxi, samo vas slusam "ne radim ja ovo zato sto volim nego zato sto moram" e pa ja VOLIM, ali ne mogu da prezivim od vas. zato lepo knjizice u ruke pa opet na biro. ah da nemas knjizicu, nikad nisi ni bio prijavljen jel da. i nemoj molim te samo da pominjes gladnu decu, suvise je pateticno.
Koja si ti b..... pa u grad ides taxijem kad BUS tamo i nazad kosta 100 dindzi. oni nemaju praznicnu tarifu. A da vam priznam: treba Novi Sad i dalje da bude jedinstven, prosjaci,radnici na posao da idu Taxijem, ali da mi u vozilu ne kukaju kako se tesko zivi. Bolje zive nego Nemci, oni ne posao idu Javnim prevozom.
Taksi nije delatnost kao i mnoge druge. Zato je predvidjen optimalan broj, ya rayliku od friyera, molera... Jednostavno to nije upereno protiv tebe vec se radi o mehanizmu kako je jedino moguce da ostvari zadatak. Zadatak mu je da klijent uvek ima slobodno vozilo, a da drzava i taksista funkcionisu. Broj je ogranicen, a cena visoka. Na drugi nacin vozila po kisi nema, ti pravis dugove drzavi, a deca ti nemaju zdravstveno osiguranje. A gazde...hm. Nazalost to je istina. I ja bi voleo sto sta, pa ne mogu. Probaj u molere ili pitaj u Evropi ili SAD da li primaju sa ulice taksiste. Mozda su zaboravili da ogranice.
Svaka čast, potpuno se slažem. O takvim taksistima sam ja i pisao da ih poznajem, i njima je zaista teško.
Za Ban
Šta reći za tebe druže? Nabrajaš da 500 taksista ostane bez posla i to ne zameraš, već brineš o vlasnicima udruženja kako će ostati bez novaca. Vrlo zanimljivo viđenje situacije, i više nego kolegijalno.
Ne brini ti za vlasnike udruženja, oni će da opstanu i sa duplo manje vas sa većom mesečnom članarinom, a šta će u toj priči da radi ta polovina koja ostaje i bez takvog, nimalo lakog i još manje cenjenog, posla? Ma samo da je tebi lepo, a komšiji neka crkne krava, je li tako?
Stvarno je suvišno bilo šta još reći!
Ako vam je toliko lepo, onda uživajte, milo mi je zbog vas, ali ja sam ipak govorio zbog ovih taksista koje poznajem, a tu vi ne spadate nikako, srećom! A nećemo se ni upoznati pošto se više ne vozim taksijem, ni uveče kad se vraćem iz grada!
100%sam oduševljen količinom agresivnosti,zavisti,ljubomore,pakosti i perfidnosti pojedinih nazovi "taksista".Poštene taksiste koji isključivo žive od ovog posla znači treba skloniti,zbog vas "prepoštenih"što život dotirate sa primanjima sa strane,žena,mama,tata,tetka...drugi posao,penzija?? I vi želite tako visoke cene da mi ne možemo da zaradimo za svoje porodice i da lagano ali brzo nestanemo sa tržešta,pa da vi izigravate luksuzni taksi u N.S.??A mi kojima je ovo osnovni izvor prihoda da nas Banujete na kazane? To je kolegijalnost vaša i uzajamna pomoć? Sram vas bilo,pa svaka čast vlasnicima,sindikatu i svim razumnim kolegama što se bore za naš opstanak,goli opstanak, da prehranjujemo naše porodice!Rasterali ste nam više od polovine stalnih stranaka,sad treba i nas pola da pomremo da bi vi živeli? Sramota me je što se po zanimanju zovem kao i vi!
Stvarno si ti nepismen. Zar ti juce 14.05. nisi u Dnevniku procitao da se Vlasnik Udruzenja boji da ce morati smanjiti broj taxi vozila. To znaci da od svakog smanjenog vozila njemu je manje 50 evrica mesecno. Oni sada ne brane ni taxiste ni gradjane nego vlastiti dzep. Zamisli ti: da se u Crvenom, Red, SOS, Delti, M&B. umanji po 100 vozila od sadasnjih preko 200 i da oni mesecno umanje zaradu za po 5000 eura, KATASTROFA, kako da prezive sa 5000 eura
Taxsi usluge su dobile svoj pravi lik osnivanjem SITANS UDRUZENJA. Izborena je cena koja je u to vreme bila blizu min ekonomske. Grad ni tada nije ispostovao zakonsku obavezu, nego je podlegao Sindikatu Nezavisnost koji cine ljudi koji su napravili javasluk i bezakonje u Taxi-sluzbi u gradu. Sada bi Mile Grandic da spusta cenu a da svojim Taksistima i dalje skupo naplacuje rente i duplira namet na poreze. G Grandicu, Hocete trecu mrezu? stavite realnu min ekonomsku cenu pa dominirajta u taxi-sluzbi
Ma nemam ja ni vremena, ni zivaca da ti objasnjavam bilo sta, kad se apsolutno ne razumes u materiju. Kad bi poceo da radis kao taksista vrlo brzo bi ti sve bilo kristalno jasno, a ovako.......
U ČEMU JE ONDA PROBLEM? Zar ne uživate u novim cenama i novom obimu posla i zarada? Zašto se traži ukidanje tarifa? Možda ste se toliko obogatili pa sada hoćete narodu da izađete u susret? Gest za svako poštovanje, zar ne?
Pročitaj moj prethodni komentar, ALI CEO, pre nego pokušaš opet da mi odgovoriš, jer na ovakve nebuloze ZAISTA nemam šta pametno da kažem! I drži se ti i dalje slova zakona i zarađuj koliko zarađuješ, dok se tešiš kako je neko drugi tražio te cene iako si i sam u tome učestvovao!
Odgovori iskreno, KOLIKO BI SADA ZARADIO I IMAO PROMETA DA SU OSTALE STARE CENE? Zadrži odgovor za sebe, ne brukaj se! Poznajem jako dobro preko stotinu taksista i oni mi svi ovo kažu što ja vama prenosim, tako da vam i to malo propagande koja vam je "ostala" više ne pije vodu! POGLEDAJTE NOVČANIK kao i mi ostali smrtnici!
dajte sta ste se uspalili. bagre ima medju taxistima ima ih i medju korisnicima usluga taxija. ceo sistem nam je u rasulu pa tako i taxi sluzba. kao sto se ne postuje zakon o radu, pa pola radnika radi neprijavljeno, tako se ne postuju i svi ostali zakoni pa i oni koji regulisu taxi prevoz. taxisti pokusavaju da se izbore za postovanje zakona i to nervira druge jer oni ne mogu da se izbore sa svojim problemima. i nije to tako samo sa nama, kad god strajkuju prosvetari ista prica `sta oni hoce imaju raspust??? i ja radim za 20.000` i ostali glupi komentari. a u principu nemaju pojma sta uopste prosvetari traze. zar ne vidite da su nas zavadili dusmani i da jedva cekamo da komsiji crkne krava umesto da podrzavamo jedni druge. i mogu ja da imam cene i ovakve i onakve ali bolje ce mi biti tek kad svima bude bolje i kad narod pocne normalno da zaradjuje, ali da bi se to desilo mora svako da se bori za postovanje zakona u oblasti u kojoj deluje jer nece niko drugi to da uradi umesto vas.
Zaprepašćen sam ovime što se dogodilo. Mislim da još nigde u svetu nije zabeleženo da cena neke usluge poraste, a potražnja opadne, i to ponajviše u ekonomski propalim državama u kojima platežna moć građana svakim danom opada. Valjda je normalno da što su cene veće to više raste i potražnja, naročito u najsiromašnijim državama, a samo u Srbiji može da bude obrnuto - ovo je ne samo presedan nego i prava ekonomska revolucija.
Da ne pitam kada će taksisti da počnu da izdaju račun za svoje usluge (a i da primaju kartice kako je neko pomenuo), interesuje me kada će da im bude uveden porez na luksuz? Ako već samodeklarativno predstavljaju luksuz, valjda treba da plaćaju i porez na to.
Koliko svega rečenog ali malo pameti iskazano,od strane taksista. Kako vas više usta i prsti ne zabole,mozak vidim ne može...Gradjani ne valjaju,gradska vlast,vlasnici centara,...ko valja? Zašto ne promenite grad,državu,možda su tamo neki bolji ljudi-gradjani,vlast,vlasnici...a možda je tamo platežna moć mnooogo veća? ili nezaposlenost? ili ste vi zalutali negde gadno, ili mi?Koliko ste se zdali u objašnjavanje kome šta odgovara toliko ste nas, po ko zna koji put ponizili,a mi vas plaćamo gospodo. Nisam primetio da neko od vas priča o "legalnim" brendiranim gazdama? oni su iz nekog drugog sveta?ne rade u ns?Tu vam gospodo leži suština vašeg problema a ne vidite šumu od drveta...samo njima sve ovo dugoročno odgovara a vas više neće ni biti! Eto vam prirodno-selektivne optimalizacije u kojoj vas više nema nigde,osim u obliku taksijaner-vozijaner eventualno za prosečnu platu na republičkom nivou...onda će vam sigurno "jako" biti bitno koliki je kilometar...???
Sad ti meni nepismenom objasni ZAŠTO bi vlasnici udruženja NA SVOJU INICIJATIVU tražili sniženje cena? Oni svoj mesečni "reket" dobijaju BEZ OBZIRA koliko neki taksista imao ili nemao posla! Njih nema potrebe da interesuje sama cena prevoza, kad imaju svoj SIGURNI deo od svakog taksiste.
Pre će biti da su sami taksisti ovo tražili, jer EVIDENTNO im je opala zarada, a o pazaru i da ne pričamo, pa pošto ne mogu pojedinačno da nastupe onda u NJIHOVO IME nastupaju udruženja, koja predstavljaju vlasnici. Meni ovo zvuči sasvim logično, ali ja sam nepismen, pa ćeš verovatno ti da mi objasniš gde grešim. Jedva čekam!
Više se ne vozim taksijem jer nije u redu da traže da budu LUKSUZ kad taj isti luksuz mogu sebi da priušte oko 2-3 novosađanina po jednom taksisti. Gde im je tu finansijska logika? Ipak izgleda da su se malo zaleteli.
Samo da dodam, poštujem svakog radnika koji pošteno zarađuje svoj hleb, pa radio on za 20.000 ili 200.000, pa tako poštujem i poštene taksiste, ali sami su hteli da budu luksuz gde narod nema ni za osnovne potrebe. CENU IPAK DIKTIRA TRŽIŠTE!
Ja sam prestao da se vozim taksijem. Sada kada je lepse vreme idem bajkom ili pesaka, a kada je losije vreme krenem na vreme da stignem (nije da taksista hoce na Telep da dodje kada je kisa ili sneg, uvek moram da zovem par udruzenja da bi dobio vozilo).Jedino kada idem uvece se vracam taksijem i to je to. Previse se oni prave pametni i talasaju, nisu neophodni to treba da im bude jasno, nismo mi tu zbog njih nego oni zbog nas. Najbolje je kada sednem u novus a zadnji deo onog raspalog golfa se baca sve u 16 kontam da vozac jedva drzi pravac.
Inace pazite divljaci kupuju table koje jako lice na legalna udruzenja, tako sam ja kod bolnice seo u vozilo jer mi se tabla ucinila da je od vojvodjana (a i bili su svi izmesani), tek kada sam seo unutra vidim da nesto ne valja, samo sam odma izasao da pogledam jos jednom tablu, i naravno da sam odustao. Mada nadju oni svoje zrtve koji dolaze u poseti iz obliznjh mesta.
eto, jel ste culi doktori, prosvetari, policajci, vatrogasci, grbavi radnici kod privatnika... mi zaradjujemo po 50.000 din mesecno {i to je donja crta a moze i mnogo vise}. pa sad lepo svi dajte otkaze i pravac u taxiste, posto se tu vise zaradi a i ne treba vam nista posebno da bi se bavili tim poslom. boze kakve nebuloze necete sve da napisete
Samo je u Srbiji normalno da luksuz {kafa u bastici,cigarete,frizeraji, taxi prevoz...) bude sto jeftiniji a osnovne zivotne namernice {meso,mleko,voce,...} sto skuplje.
Jeste li vi procitali prvi red teksta `Vlasnici osam novosadskih taksi udruženja podneće Ustavnom sudu...` dakle vlasnici a ne taxisti. tako da komentari`taxisti ne znaju sta hoce` oce kaki nece kaki` i slicno nisu na mestu. A sto se tice cigara u kolima, prljavih vozila, i ostalih prekrsaja taxista obratite se saobracajnoj inspekciji {Dimitrija Tucovica 3 soba br.6} pa ih pitajte dokle ce biti haosa u taxiju posto je i meni, kao nekom ko zeli da se bavi posteno ovom profesijom, takodje u interesu da se ovaj haos vec jednom sredi. Ali kao sto u zakonu stoji da taxsista ne sme da pusi u vozilu stoji i da grad propisuje cenu po kojoj se obavlja taxi prevoz {kako vam se ne bi desavalo da vam neko voznju naplati 200din a neko 1000din} i da oredjuje optimalan broj vozila {kako vam taxisti ne bi pravili haos u gradu u blizini svakog stajalista}.
znate ko se najvise zali na pomenute cene i njihove visine?Zale se vlasnici udruzenja,zato sto svoja vozila iznajmljuju vozacima,da oni ne zarade nesto vise a vlasnici im nisu u tim danima naplatili vecu rentu.stranke koje se voze placaju i ne zale se na cene.ko zove taxi taj ima i da plati a ko nema vozi se GSP-om.
" Sve prethodno može da ispoštuje samo onaj ko živi kod mame i tate, nema porodicu ni devojku i živi ko miš u mišjoj rupi, bez ikakvih rashoda! "
Taksiranje..profesija? Srednja skola, vozacki+grad, auto. Pocetna plata diplomiranog ekonomiste u bankama 25-30k dinara, za par godina (bar 5) uz puno srece i rada do 50k. Pocetna plata taksiste 50.000+ (bez 5 godina studiranja, bez 5 godina crncenja za crkavicu na salteru - MNOGO GORE STRANKE NEGO U TAKSIJU). Pomenite mi sad amortizaciju i uh oh tugu.. A kako taj ekonomista da kupi auto!? On treba da ide autobusom na posao? Ma vazi..
citiram sta si napisao: Od Stevana Mokranjca (Deo detelinare 250 m od master hale) do Balzakove (Liman 3) 650 DIN
-ta voznja ne moze da bude toliko i da si seo kod najveceg divljaka(samostalini prevoznik). ta voznja po treceoj najskupljoj tarifi je 300-350 dinara. od sajma do balzakove ima 3km. hoces da kazes da imamo kilometar 200 dinara?
- za sve ostale koji nemoju pojma sta znaci taxi,zamolio bih da ne komentarisu, jer nemaju pojma. vlasnici taxi firmi koji imaju najvise svoj robova vozaca,koji im izdaju svoja vozila za 15e,koji neplacaju porez za iznamljivanje,koji ne prijavljuju sve radnike(prave ugovore o radu na svaka tri dana) oni se bude da je praznicna tarifa velika. NIJE VELIKA, ja sam lepo radio za vreme praznika i uzimao sam po 10 hiljada.
koliko stručnjaka na jednoj strani...ccc... evo ovako dragi moji: nisu taksisti tražili ni 80% od ovoga o čemu vi pričate, a naročito ne da 7 dana traje praznična tarifa! Muž mi taxira i vrlo dobro sam upućena u sve-nažalost!!! Svaki od automobila koji smo imali su nam, rekla bi baš ti glasnogovornici o kulturi taxista, ispovraćali, isflekali, ma uništili njegovu unutrašnjost! Osim toga, za godinu dana nam je 6 puta obijen auto! Svaku budalaštinu koju dogovore grad i vlasnici udruženja (koji nemaju veze sa taxiranjem) debelo plaćaju sami taxisti! Pa se tako ne možeš nadavati za baždarenja taximetra, za izmišljene markice, za TX table koje čas treba čas ne treba... Ma čini mi se da niko nema toliko rashoda kao taxisti... Užas! I još nešto za vašu informaciju, svaki od taxista kojeg vidite da ima dobar auto ili ima nekog preko ili je uzeo neku otpremninu... treće nema! I da, prosto ne mogu da stanem, porez im je oko 14 000 , a svako ko je iole upućen u zaradu jednog taxiste zna da je to misaona imenica za njih!!! Sve prethodno može da ispoštuje samo onaj ko živi kod mame i tate, nema porodicu ni devojku i živi ko miš u mišjoj rupi, bez ikakvih rashoda! Jadnije profesije, čini mi se, nema! A ako im zavidite, pa svaki čas imate polaganje grada izvolite pa probajte... Moraš biti lud totalno danas pa da izađeš na taxi... A ugljenisani leš taxiste od pre neki dan-to je tek posebna tema! I o tome mogu da vam pišem, kako su stranke krale novac lepo, stručno, otpozadi, jer je moj muž naivčina novac držao u vratima! Pa stranke koje izađu po novac i nikad se ne vrate... Ma ´ajte molim vas... Muka mi je više!!! Dosta za ovaj put...
Prijatelji taksisti,
Spustite se vise na zamlju. Tesko vam je? Tesko je svima u ovoj zemlji, bez izuzetaka. Radite posao koji zahteva polozen vozacki+grad i auto od par hiljada eura. Niste ulozili 15-20k eura u auto, niste zavrsili fakultete (bar ne neke sa kojima mozete da radite nesto drugo), nemate nikakve vestine (bar ne primenjive - inace ne biste bili u taksiju), pa sta hocete onda? Pomirite se sa tim da posao taksiste nije posao za gospodina, vec posao za sljakera - kao i mnogi drugi poslovi. Pouzdano znam da se uz 10ak sati rada dnevno 6 dana nedeljno moglo zaraditi preko 50.000 (pa i dosta vise, ali stavimo 50.0000 kao donju cifru). Pa sta biste vi? 150.000 ?! 200.000? Rade ljudi i mnogo vise i mnogo gore poslove za te pare, pa i za manje..Dosta vise sa zahtevima i tim primitivnim pristupom kako nikad nije dovoljno para. Uradite nesto sa zivotom ili cutite i vozite.
svi ovi pametnjakovići koji ma je skup taxi nek kupe sebi auto pa neka se voze jeftino,a taksiste nek puste da rade po ceni koja je ekonomski opradvdana
vise sa taksistima. Ko moze neka se vozi ko ne neka lepo koristi noge ili GSP. Koliko je mrznje u narodu. I kome ovoliko smetaju taksisti, ili cene? Kad se nesto uredi u drzavi nismo zadovoljni. Kad je javasluk, nismo zadovoljni. Sramota za neke grandice i bagru od udruzenja koji zaradjuju 6000din. mesecno od svakog taksiste plus pozivi i iznajmljivanje . Pa izracunajte. A neka se drzava pozabavi koliko placaju poreza i doprinosa na tu zaradu koja je kod pojedinih udruzenja CISTO 30.000eura !!!!!!!!
vec UDRUZENJA !!!!!! Bune se oni koji zaradjuju na sivo i do 30k eura mesecno. Sta i koliko placaju taksi udruzenja drzavi. Crveni taksi ima toliko novaca da se reklamira i na TV. Nocu pojedini taksisti voze i bez TX oznaka a imaju uredno tablu od udruzenja!!!! Gde su tu kazne, oduzimanje kola ili dozvole za rad. Ovaj gore tekst je dalo udruzenje a ne taksisti. I krvav je to hleb. Tuzno je sto su pojedini taksisti sa fakultetima a mnogi su primorani u ovoj krizi da se bave ovim pozivom. Ja sam obican gradjanin i postujem sve profesije i nikoga ne omalovazavam.
Normalno da se nocni rad i rad praznicima placa vise.Nije normalno da pola drzave dzabalebari 10 dana(zemlja Srbija).Oni kojima je taxi skup mogu da se voze i GSP-om ili idu pesaka.Taxi je jos uvek mnooogo jeftiniji od flase piva na "Davi",ili kazne koju cete platiti nakon prolaska kroz "Levak" vracajuci se iz dobrog provoda gde ste bezbrizno ostavili stotinak jura.Prosla su vremena kad se svaka susa vozila txijem za 100 dindzi.
Ne znam u cemu je sada problem. Kad god sam se pre poskupljenja vozio taksijem, taksisti su mi pricali da su cene niske i da vec dugo jure gradonacelnika da aminuje drasticno dizanje cene voznje. Sad su digli a taksisti videli da se vise niko ne vozi pa traze proveru ustanosti odluke? Trazili ste, dobili ste.
Apelujem na GSP NS da uvede noćne polaske na nekoliko linija, na 30-60 min. Čak i ako ne budu važile pretplatne karte noću, taksi je pukao. Voziće samo "mrtvace" u Urgentni na ispumpavanje...
@"kada stojim na stajalistu u modene na prvom mestu lepo u koloni i kada stranka prodje sve one koji su se napravili pametni i stali kod putnika kako bi bili blizi setalistu, i jos me pita da li sam ja sad na redu ili je beogradjanin ili stranac. novosodjanin udje u ono sto mu je najblize gu.ici. pa kad ti ne postujes nekoga ne mozes da ocekujes da neko postuje tebe. "
1.Kada vas dispecer proziva onda je bitno ko je iz odredjenog udruzenja prvi na stajalistu da primi voznju.
2. To sto se vase kolege prave "grbave" pa stanu pre stajalista raspravite sa njima ili izmedju udruzenja.
3. Kad pada kisa i kada su utakmice nigde vas nema, cast starim i proverenim taksisitima, ili vas nema dovoljno.
4. Kad dolazim na stajaliste po vozilo ja biram sa kojim udruzenjem i kojim vozilom cu da se vozim za svoje novce a cak i na poziv mogu da trazim od dispecera da mi ne proziva odredjeni komunalni broj ako ranije nisam bio zadovoljan uslugom.
5. Da ne generalizujemo jos uvek ima kulturnog sveta i taksi vozaca koji normalno rade svoj posao ali bez detaljnije i ostrije kontrole i to nece dugo trajati.
Da objasnim, mnogim, neupućenima:
Veštak (stručno lice) je izračunao
"minimalnu ekonomsku cenu", u koju je ubacio NAJJEFTINIJE delove, koji postoje na tržištu!
Znači napr, gume TRAJAL, a ne Mišelin!
I još dodatno na to, spustio je ukupnu cenu amortizacije i troškova za 10%, da ne bi neko slučajno rekao:
"Eno u MONGOLIJI proizvode gume jeftinije od Trajal guma, tvoje veštačenje ne daje minimalnu cenu"
Znači NEMA jeftinijeg od ovoga, a to je bilo pre DVE GODINE!!!
(cene života skočile od tada)
A ni to nam gradonačelnik nije dao, već je i to spustio!
Sve što vozimo ispod cene, mi nadoknađujemo prekovremenim radom.
Znamo Zorane.
Žudimo za danom, kada ćemo sami da odlučujemo o svojoj sudbini, a ne da privatnici vlasnici dispečerskih centara, odlučuju umesto nas, a misle samo na sebe.
U gradu ima previse taksista i premalo korisnika njihovih usuga. Novi Sad je siromasan grad ko ima novca vozi svoj auto ko nema nema ni za taksi. Taksisti ako hoce da zive bolje morace da menjaju grad u kom rade ili da menjaju posao mada nigde nisam cuo da su taksisti enormno bogati ljudi. Za dobru zaradu covek mora da ima veliko obrazovanje ili veliki kapital. Sa ulaganjem u auto od par hiljada evra tesko se moze obezbediti pristojna egzistencija pogotovo u gradu bez platezne sposobnosti. Da to moze svi bi bili taksisti.
Hajde da se i ja pridružim ovom zgražavanju nad cenama - Kamenica - centar - nemam pojma! Nikad nisam uspela da nađem taxi na ovoj relaciji, gospodi se ne isplati...
e jesi tupan mame mi...
bez želje za ulazak u dalju raspravu samo ću da konstatujem da je meni tu najbitnije izdavanje računa pa da se zna ko pije a ko plaća. isto kao i kineske prodavnice, niko nema pojma koliko para njima prođe kroz ruke, samo što ovi taksisti još i kukaju...
što se kartice tiče to je samo ideja i da si je u životu koristio znao bi za njene prednosti (i nedostatke kada smo kod toga).
vi nas malo zaj... ovde ? prvo ste 15 puta blokirali grad i na sva zvona kukali kako su male cene i kako grad nece da vam propise cene, a vi jadni ne umete sami da dignete, sad kad su digli cene i skontali se da po tim cenama niko nece da se vozi vise, sad opet kukate i zalite se da su previsoke, pa sta bre ocete vise ? trziste formira cene u svim delatnostima planete zemlje, samo vama treba neki grad i sud da formira cene, sramota , a i kad naucite kako se i u cemu voze ljudi za 300-500 din onda imate pravo da se zalite, a dok u pola udruzenja voze raspadnuti,20 godina stari automobili , sa kretenima koji divljaju po gradu u tim raspalim kantama dok tresti najgori moguci narodnjaci iz njih, treba vi nama da platite, cast izuzecima, a da nema naseg taksija, vipa i slicno gde gazde imaju bar nesto u glavi pa su kupili nova i dobra vozila verovatno nebi bio taxi ispod 10 godina starosti na ulicama
PRVO neka se taxisti NAUCE KULTURI UPRAVLJANJA VOZILOM!!!!!! Svojom bahatoišću (stane gde hoce, stoji bez upaljenih žmigavaca, polukružno rade gde požele, stajalište "naprave" gde hoce,....) ugoržavaju saucesnike u saobracaju.
Oni kao "profesionalci" bi trebali SVOJIM PRIMEROM da ostale vozače edukuju kako treba a ne kako ne treba da se vozi auto.
kada stojim na stajalistu u modene na prvom mestu lepo u koloni i kada stranka prodje sve one koji su se napravili pametni i stali kod putnika kako bi bili blizi setalistu, i jos me pita da li sam ja sad na redu ili je beogradjanin ili stranac. novosodjanin udje u ono sto mu je najblize gu.ici. pa kad ti ne postujes nekoga ne mozes da ocekujes da neko postuje tebe.
Do poskupljenja sam se vozio 10-tak pua nedeljno, od poskupljenja izbegavam zbog bezobraznih cena.
Neki dan zurim i od detelinare do centra su mi uzeli 550 dinara, voznja od 3 min, sad i nikada vise, pa neka voze svoje prijatelje po tim cenama.
Izborili su se za poskupljenje, ali nisu pratili sa povecanoim kvalitetom usluge, i dalje su to krsevi od automobila, taksisisti u zadimljenim kolima, za uzasnom muzikom.
Ako ovako nastave nigde nece dogurati, imace po 1-2 voznje za dan.
Ne luapetajte gluposti o onome o cemu nemate pojma, ne znate uopste kio odredjuje cene i na kom nivou se to radi. Istina je da ima starih i prljavih auta i da ima svakakvih taksista, prljavih i smrdljivih, ali ima ih i cistih, urednih, obrijanih, auti su imkao apoteka, pa nije u redu da kritikujete sve i da ih sve stavljate u isti kos, a onaj Ivan sto bi karticom d aplaca neka cuti, do juce mu je otpadalo blato sa opanaka a sad bi dasa da placa karticom i da dobije racun., poklopi se usima bre i cuti.
Kad budu ocistili ulice od divljaka, kad uvedu obavezno polaganje, onda mogu da zakopaju taxiste nekim standardima tipa, euro 3 i sl. Ali posto je ovo Srbija, neko mora da uzme kredit da ispuni standarde koje je neko propisao, a neko vozi krs i slobodno prolazi pored inspekcija i nikom nista, a i kad ih neko pita jel zna da je to nedozvoljeno, kazu neka mi uzmu ovaj krs! Sta da rade? Ajde da vas pitam, vas lajave kere? Svi lajete, a niko nista ne preduzima. Oni se bore kako znaju i umeju. Obavezni su da placaju poreze, a niko i ne govori o tome da su im iste poreske osnovice kao privatnim zubarima i advokatima! Moze li zarada taxista da se poredi sa zaradom advokata? Oftamologa? Kako da ne, moraju da voze euro3, da stalno prate zakone, a posto nemaju vremena placaju knjigovodje koje im svako malo govore sta jos moraju da plate gradu, pokrajni, republici....znam im mnogo, rade po 15-17h i ne mogu da sastave kraj sa krajem, a o vlasnicima taxi udruzenja bolje da ne govorim
A vi ste podigli cene zato sto vam je bilo dosadno a ne zbog profita?
Taksi nisam koristio poslednjih 6 meseci jer su podigli cene, i onda jedno veche, ostao sam kasno kod prijatelja i u ponoc zvao taksi (u ovom slucaju radi se o Delti). Od Stevana Mokranjca (Deo detelinare 250 m od master hale) do Balzakove (Liman 3) 650 DIN. Mislim koliko je dosta...
kada sam sada već daleke 2006. bio u Temišvaru oni su tada imali taximetar-fiskalnu kasu.
uđeš u auto, staruje se, celomj vožnjom vidiš koja je cena na taximetru, stigneš, gazda stisne dugme i odštampa račun, ti platiš, on ti da račun i pozdravite se...
još da može karticom da se plaća možda bi se i češće vozio, ovako lepo "najboljevolim" da budem pešak-đak.
zašto lepo nisi sela na bicikl?
deset ovakvih izleta do grada ti kupi EXTRA polovnjak, ženski, sa svim blatobranima, tzv. suknjicom, zatvorenim lancem, možda i koja brzina u zadnjoj glavi...
uz to još i oblikuje guzu.
od naselja do centra biciklom lagane vožnje nema više od 15 minuta...
obrati pažnju kako to u Kopenhagenu izgleda i vidimo se na kritičnoj masi:
http://www.copenhagencyclechic.com/
Opet se neko pretstavlja kao predstavnik taksista, a već i vrapci na drvetu znaju, da su to vlasnici dispečerskih centara, koje jedino zanima, kako da maksimiziraju svoj profit, od velikog broja plaćenih članarina.
Njih samo zanima svoj profit, i NIKAD NIKAD NIKAD nisu konsultovali nas, koji radimo u tim udruženjima!
Gospodo tajkuni, vaša zlatna vremena prolaze, i Novi Sad će da uvede optimalan broj taksista, vala, zategnućete kaiš.
Što se mene tiče, neka im odobre slobodne cene, koja naravno mora biti jasno istaknuta a za svaku vožnju obavezno da izdaju fiskalni račun. Ovo više nema smisla, ne valjaju male cene, ne valjaju velike cene, ne valjaju praznične cene... Ako nekom stvarno treba taksi, taj će ga uzeti i za vreme praznika, i noću i kad god mu treba...
taksisti su u svakom gradu pa tako i u novom sadu olicenje bahatosti i nekulture, ne znaju sta hoce i stalno prave neke probleme, te puno im je, te malo im je, sramota. prije par godina sam imao udes i bio bez automobila 6 meseci i svako jutro vodio cerku u vrtic taksijem, svaki dan ista relacija a cena od 100-150 dinara, kako kad. zaboravili smo dva -tri puta sal, kapu nikad nazad nismo dobili kad smo zvali, voze krajnje agresivno i bezobrazno, a svi su im krivi. tako da sa njima treba isto kao sto se margaret tacer ponasala u engleskoj sa rudarima.
sramota. ima i izuzetaka ali oni su retkost.
Realna cena je ona koju kupac moze da plati.
Velika je glupost traziti da vam neko garantuje zaradu po ceni koju odredite. Zasto su podigli cene? zamislite da hleb za praznike kosta duplo.
Sa tako malo znanja i ulozenih sredstava u posao,
zele da zarade mnogo. Ne vozim se vise taksijem, prljavi, stari, vozaci neobrijani i smrde na cigarete. Nek se sami voze, iovako nista drugo i ne znaju da rade. Za pametan i cist novi sad.
Dokle više bahatosti ovih taxista? 2. maja sam krenula u grad uveče, pozovem taxi. Prvo mi stigne krndža od stojadina koja ne može ni normalno vrata da zatvori. Unutra smrdi na cigare. Taksista priča o politici, mrzi sve živo. I na kraju od novog naselja do centra mi uzme 600 dinara. Plus još toliko natrag, to je 1200 dinara. Nek se teraju i oni i njihove praznične tarife!
Kakve veze ima ustav sa određivanjem cena taxi usluga u gradu? Idiotski mi zvuči! Ovi nekad stvarno ne znaju šta hoće! Pre par godina, kad je bila priča da će grad da zamrzne cene taxi prevoza za vreme Nove Godine, više taksista mi je reklo da im ne pada na pamet da rade za te pare, i tada su morali da im dozvole da dupliraju cene kako bi neko radio uopšte... A šta je sada? Još hoće da ih grad obeštećuje?!?
Hteli ste vece cene? Hocete da zivite kao gospoda od taksiranja? Taksi je samo za privilegovane, nije za svakoga? Pa uzivajte sad u vasim astronomskim cenama!!
Neverovatno šta nam sve priredjuju ovi... Zašto lepo nisu uveli fiskalne kase pa, kao i svi drugi, odobre popust i otkucaju račun. Ovako nas bagra i dalje maltretira
e jeste da je onaj bubnjević bio iz moje partije ali brate nije ništa uradio a novi nemam ni pojma ko je im je tako lepo zakuvao sad neka razmišljaju te im ne valja jeftino te im ne valja skupo prave se ovde nevinašci a dok ne gledaš maznu i dodaju, ne volem generalizacije ali ovde jedna opšta kvalifikacija da se neljudski ponašaju stoji, čast ono malo izuzetaka!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Taksisti u gubitku zbog praznične tarife
Novi Sad
•13.05.2013.
•05:42
Komentari 69
istina
lola
lazov
Ban
nepismeni
Svaka čast, potpuno se slažem. O takvim taksistima sam ja i pisao da ih poznajem, i njima je zaista teško.
Za Ban
Šta reći za tebe druže? Nabrajaš da 500 taksista ostane bez posla i to ne zameraš, već brineš o vlasnicima udruženja kako će ostati bez novaca. Vrlo zanimljivo viđenje situacije, i više nego kolegijalno.
Ne brini ti za vlasnike udruženja, oni će da opstanu i sa duplo manje vas sa većom mesečnom članarinom, a šta će u toj priči da radi ta polovina koja ostaje i bez takvog, nimalo lakog i još manje cenjenog, posla? Ma samo da je tebi lepo, a komšiji neka crkne krava, je li tako?
Stvarno je suvišno bilo šta još reći!
Ako vam je toliko lepo, onda uživajte, milo mi je zbog vas, ali ja sam ipak govorio zbog ovih taksista koje poznajem, a tu vi ne spadate nikako, srećom! A nećemo se ni upoznati pošto se više ne vozim taksijem, ni uveče kad se vraćem iz grada!
istina
ban
100% taksista
@ Nepismeni
nepismeni
Samo jako kratko za tebe, da se puno ne mučiš:
U ČEMU JE ONDA PROBLEM? Zar ne uživate u novim cenama i novom obimu posla i zarada? Zašto se traži ukidanje tarifa? Možda ste se toliko obogatili pa sada hoćete narodu da izađete u susret? Gest za svako poštovanje, zar ne?
Pročitaj moj prethodni komentar, ALI CEO, pre nego pokušaš opet da mi odgovoriš, jer na ovakve nebuloze ZAISTA nemam šta pametno da kažem! I drži se ti i dalje slova zakona i zarađuj koliko zarađuješ, dok se tešiš kako je neko drugi tražio te cene iako si i sam u tome učestvovao!
Odgovori iskreno, KOLIKO BI SADA ZARADIO I IMAO PROMETA DA SU OSTALE STARE CENE? Zadrži odgovor za sebe, ne brukaj se! Poznajem jako dobro preko stotinu taksista i oni mi svi ovo kažu što ja vama prenosim, tako da vam i to malo propagande koja vam je "ostala" više ne pije vodu! POGLEDAJTE NOVČANIK kao i mi ostali smrtnici!
G
Da ne pitam kada će taksisti da počnu da izdaju račun za svoje usluge (a i da primaju kartice kako je neko pomenuo), interesuje me kada će da im bude uveden porez na luksuz? Ako već samodeklarativno predstavljaju luksuz, valjda treba da plaćaju i porez na to.
Š.I.Š....
nepismeni
Pre će biti da su sami taksisti ovo tražili, jer EVIDENTNO im je opala zarada, a o pazaru i da ne pričamo, pa pošto ne mogu pojedinačno da nastupe onda u NJIHOVO IME nastupaju udruženja, koja predstavljaju vlasnici. Meni ovo zvuči sasvim logično, ali ja sam nepismen, pa ćeš verovatno ti da mi objasniš gde grešim. Jedva čekam!
Više se ne vozim taksijem jer nije u redu da traže da budu LUKSUZ kad taj isti luksuz mogu sebi da priušte oko 2-3 novosađanina po jednom taksisti. Gde im je tu finansijska logika? Ipak izgleda da su se malo zaleteli.
Samo da dodam, poštujem svakog radnika koji pošteno zarađuje svoj hleb, pa radio on za 20.000 ili 200.000, pa tako poštujem i poštene taksiste, ali sami su hteli da budu luksuz gde narod nema ni za osnovne potrebe. CENU IPAK DIKTIRA TRŽIŠTE!
Za sve
ns
Inace pazite divljaci kupuju table koje jako lice na legalna udruzenja, tako sam ja kod bolnice seo u vozilo jer mi se tabla ucinila da je od vojvodjana (a i bili su svi izmesani), tek kada sam seo unutra vidim da nesto ne valja, samo sam odma izasao da pogledam jos jednom tablu, i naravno da sam odustao. Mada nadju oni svoje zrtve koji dolaze u poseti iz obliznjh mesta.
BUBA
@Cakana
Taksiranje..profesija? Srednja skola, vozacki+grad, auto. Pocetna plata diplomiranog ekonomiste u bankama 25-30k dinara, za par godina (bar 5) uz puno srece i rada do 50k. Pocetna plata taksiste 50.000+ (bez 5 godina studiranja, bez 5 godina crncenja za crkavicu na salteru - MNOGO GORE STRANKE NEGO U TAKSIJU). Pomenite mi sad amortizaciju i uh oh tugu.. A kako taj ekonomista da kupi auto!? On treba da ide autobusom na posao? Ma vazi..
nole
citiram sta si napisao: Od Stevana Mokranjca (Deo detelinare 250 m od master hale) do Balzakove (Liman 3) 650 DIN
-ta voznja ne moze da bude toliko i da si seo kod najveceg divljaka(samostalini prevoznik). ta voznja po treceoj najskupljoj tarifi je 300-350 dinara. od sajma do balzakove ima 3km. hoces da kazes da imamo kilometar 200 dinara?
- za sve ostale koji nemoju pojma sta znaci taxi,zamolio bih da ne komentarisu, jer nemaju pojma. vlasnici taxi firmi koji imaju najvise svoj robova vozaca,koji im izdaju svoja vozila za 15e,koji neplacaju porez za iznamljivanje,koji ne prijavljuju sve radnike(prave ugovore o radu na svaka tri dana) oni se bude da je praznicna tarifa velika. NIJE VELIKA, ja sam lepo radio za vreme praznika i uzimao sam po 10 hiljada.
Cakana
Posmatrac
Spustite se vise na zamlju. Tesko vam je? Tesko je svima u ovoj zemlji, bez izuzetaka. Radite posao koji zahteva polozen vozacki+grad i auto od par hiljada eura. Niste ulozili 15-20k eura u auto, niste zavrsili fakultete (bar ne neke sa kojima mozete da radite nesto drugo), nemate nikakve vestine (bar ne primenjive - inace ne biste bili u taksiju), pa sta hocete onda? Pomirite se sa tim da posao taksiste nije posao za gospodina, vec posao za sljakera - kao i mnogi drugi poslovi. Pouzdano znam da se uz 10ak sati rada dnevno 6 dana nedeljno moglo zaraditi preko 50.000 (pa i dosta vise, ali stavimo 50.0000 kao donju cifru). Pa sta biste vi? 150.000 ?! 200.000? Rade ljudi i mnogo vise i mnogo gore poslove za te pare, pa i za manje..Dosta vise sa zahtevima i tim primitivnim pristupom kako nikad nije dovoljno para. Uradite nesto sa zivotom ili cutite i vozite.
gradjanin NS
novosadjanka
luxovac
Buba
1.Kada vas dispecer proziva onda je bitno ko je iz odredjenog udruzenja prvi na stajalistu da primi voznju.
2. To sto se vase kolege prave "grbave" pa stanu pre stajalista raspravite sa njima ili izmedju udruzenja.
3. Kad pada kisa i kada su utakmice nigde vas nema, cast starim i proverenim taksisitima, ili vas nema dovoljno.
4. Kad dolazim na stajaliste po vozilo ja biram sa kojim udruzenjem i kojim vozilom cu da se vozim za svoje novce a cak i na poziv mogu da trazim od dispecera da mi ne proziva odredjeni komunalni broj ako ranije nisam bio zadovoljan uslugom.
5. Da ne generalizujemo jos uvek ima kulturnog sveta i taksi vozaca koji normalno rade svoj posao ali bez detaljnije i ostrije kontrole i to nece dugo trajati.
Taksista
Veštak (stručno lice) je izračunao
"minimalnu ekonomsku cenu", u koju je ubacio NAJJEFTINIJE delove, koji postoje na tržištu!
Znači napr, gume TRAJAL, a ne Mišelin!
I još dodatno na to, spustio je ukupnu cenu amortizacije i troškova za 10%, da ne bi neko slučajno rekao:
"Eno u MONGOLIJI proizvode gume jeftinije od Trajal guma, tvoje veštačenje ne daje minimalnu cenu"
Znači NEMA jeftinijeg od ovoga, a to je bilo pre DVE GODINE!!!
(cene života skočile od tada)
A ni to nam gradonačelnik nije dao, već je i to spustio!
Sve što vozimo ispod cene, mi nadoknađujemo prekovremenim radom.
TaksiNS
Žudimo za danom, kada ćemo sami da odlučujemo o svojoj sudbini, a ne da privatnici vlasnici dispečerskih centara, odlučuju umesto nas, a misle samo na sebe.
autotaxi
ZoranNS
Maki021
Ivan
bez želje za ulazak u dalju raspravu samo ću da konstatujem da je meni tu najbitnije izdavanje računa pa da se zna ko pije a ko plaća. isto kao i kineske prodavnice, niko nema pojma koliko para njima prođe kroz ruke, samo što ovi taksisti još i kukaju...
što se kartice tiče to je samo ideja i da si je u životu koristio znao bi za njene prednosti (i nedostatke kada smo kod toga).
nsnn
goran NS
Oni kao "profesionalci" bi trebali SVOJIM PRIMEROM da ostale vozače edukuju kako treba a ne kako ne treba da se vozi auto.
MarkoNS
Neki dan zurim i od detelinare do centra su mi uzeli 550 dinara, voznja od 3 min, sad i nikada vise, pa neka voze svoje prijatelje po tim cenama.
Izborili su se za poskupljenje, ali nisu pratili sa povecanoim kvalitetom usluge, i dalje su to krsevi od automobila, taksisisti u zadimljenim kolima, za uzasnom muzikom.
Ako ovako nastave nigde nece dogurati, imace po 1-2 voznje za dan.
J
Kekec
@boco
@boco
Nedjo
Mislilac
Fanatic
Taksi nisam koristio poslednjih 6 meseci jer su podigli cene, i onda jedno veche, ostao sam kasno kod prijatelja i u ponoc zvao taksi (u ovom slucaju radi se o Delti). Od Stevana Mokranjca (Deo detelinare 250 m od master hale) do Balzakove (Liman 3) 650 DIN. Mislim koliko je dosta...
Ja sam kriv sto sam opste i zvao.
NS
E to je bezobrazluk!
Ivan
uđeš u auto, staruje se, celomj vožnjom vidiš koja je cena na taximetru, stigneš, gazda stisne dugme i odštampa račun, ti platiš, on ti da račun i pozdravite se...
još da može karticom da se plaća možda bi se i češće vozio, ovako lepo "najboljevolim" da budem pešak-đak.
Biciklista
deset ovakvih izleta do grada ti kupi EXTRA polovnjak, ženski, sa svim blatobranima, tzv. suknjicom, zatvorenim lancem, možda i koja brzina u zadnjoj glavi...
uz to još i oblikuje guzu.
od naselja do centra biciklom lagane vožnje nema više od 15 minuta...
obrati pažnju kako to u Kopenhagenu izgleda i vidimo se na kritičnoj masi:
http://www.copenhagencyclechic.com/
Taksista
Njih samo zanima svoj profit, i NIKAD NIKAD NIKAD nisu konsultovali nas, koji radimo u tim udruženjima!
Gospodo tajkuni, vaša zlatna vremena prolaze, i Novi Sad će da uvede optimalan broj taksista, vala, zategnućete kaiš.
Jovan
Jogi Letač
boco
sramota. ima i izuzetaka ali oni su retkost.
pera
Razbarushen
Velika je glupost traziti da vam neko garantuje zaradu po ceni koju odredite. Zasto su podigli cene? zamislite da hleb za praznike kosta duplo.
Sa tako malo znanja i ulozenih sredstava u posao,
zele da zarade mnogo. Ne vozim se vise taksijem, prljavi, stari, vozaci neobrijani i smrde na cigarete. Nek se sami voze, iovako nista drugo i ne znaju da rade. Za pametan i cist novi sad.
Ja
Robi
To majstori
biciklista
ns
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H