Novi Sad
05.05.2010.
04:31 > 08:07
Najavljeni radovi na nekoliko prometnih saobraćajnica u centru grada ipak neće početi danas, izjavila je za Radio 021 portparolka Javnog komunalnog preduzeća Put Jelena Stojisavljević.
  • NS-Man

    09.05.2010 17:11
    Znam odakle si
    Nisi u inostranstvu, nisi u Evropi, daklem tu si u Novome Sadu i branitelj si javašluka. Mi Novosađani ne volimo javašluk i laganje i krađe koje trpimo, malkice nam je prekardašilo.
  • negde u evropi

    09.05.2010 10:55
    DA, radovi se obavljaju nocu ali samo na autoputevima -krpljenje rupa i obelezavanje traka ... imaju specijalce, posebna vozila sa jakim osvetljenjem i opremom. sve ostalo sto je na podrucju grada se radi preko dana sa svim zagusenjem saobracaja, kilometarskim kolonama i svim ostalim neprijatnostima sto idu uz to
  • Don Pernjon

    09.05.2010 05:51
    Novosadski Kejski Zid
    Posle 10000 godina ce arheolozi da "lupaju glavu" čemu je služio zid na zidu na obali drevne reke . Neće ni znati da je taj tu napravljen zarad džepova gradskih vlastouživatelja.
    Svaki projekat u ovom gradu ( osim veoma retkih izuzetaka) se radi isključivo u tom smislu, povratna sprega koja vodi od građanskih novaca u kasu, iz kase preko "tendera" do izvođača, od izvođača do potpisnika i tu lanac staje.
  • Nemason

    07.05.2010 06:39
    Epur si muove
    "Zemlja je ravna ploča", "sakrivaj se od Sunca na pomračenje",sve voli guta i jede masa. Najbolje je biti u masi. Onda nikome ne odgovaraš za svoja nedela, glupost, lenjost i javašluk, jer, "to je neko iz mase".
    Partije su mase, pojedinci koji vode partije su iz mase, sve što rade, rade "u ime mase".
    Ko je i kako birao, grad nam je super. Nismo bolje ni zaslužili, jer smo u masi.
    O, Galileo, javi se, kako si se ti spasao mase?
  • Gargantua

    06.05.2010 16:12
    Sećaš li se?
    "u NS se doselilo oko 50-100 hiljada ljudi", vidiš li koliko je izgrađeno i rušeno istorijskih kuča, nestade Novosadsko jezgro, sve neke "velelepne" skorojevićke građevine zatrpavaju vidike i ulice, vidiš li koliko automobila ima na ulicama, koliko je onih koji se parkiraju sa sva 4 i 4 "o" migavca posred puta, pa zakrče saobraćaj, jer su tako sa kolima i volovima u svom rodnom zabitom brdovitom mestu navikli. Tu je odnos 1 domaći : 3 nedomaća. Čuješ li jezik kojim se priča po radnjama. To je jezik manjine ili većine? Da li smo mi domaći u manjini? O tome se ovde, koliko vidim radi i priča, samo, doćiće i tebi polako.
  • T-Rex

    06.05.2010 15:37
    Promasena tema...
    "A vidim da se i ovi neki ovde bunidu, jerbo su oni, kanda, niz dlaku vlasti iz nekog svog interesa. Znam ja da "ne laje kera sela radi", a pogotovo ne iz inostranstva."

    Ne znam na koga mislis!!! Verovatno na mene koji sam inace rodjen u Novom Sadu, nisam clan nijedne partije i ne zivim u inostranstvu. Ako je tako, totalno si promasio temu!!!

    Ja ovde zivim ceo svoj zivot, i koliko se secam Novi Sad je 1990-e godine imao 250-300 hiljada ljudi a ne 150 kako dr napisa. U poslednjih 20 godina u NS se doselilo oko 50-100 hiljada ljudi, od cega je polovina iz ostatka Vojvodine. Znam gomilu ljudi iz Subotice, Zrenjanina ili Sremske Mitrovice koji su ovde dosli da studiraju i tu i ostali. Takodje, znam i gomilu njih iz Celareva i Apatina koji su prodali akcije pivara i preselili se u Novi Sad. Jednostavno, sve ovo je realnost velikih gradova i moramo se njoj prilagoditi.

    Sto se radova tice, ako bi se radili samo predvece i nocu, ono sto je sigurno jeste da bi tada oni duplo duze trajali sto definitivno nije u interesu Novog Sada. Trebali su lepo zatvoriti te ulice i na brzinu ih srediti bez vozila koja tuda prolaze i usporavaju radove.
  • Observer

    06.05.2010 14:14
    Samo gledim sa strane
    Vidim da je ovaj dr ovdašnji. Mnogo se ovdašnjih jedi zarad novonastalih prilika. A vidim da se i ovi neki ovde bunidu, jerbo su oni, kanda, niz dlaku vlasti iz nekog svog interesa. Znam ja da "ne laje kera sela radi", a pogotovo ne iz inostranstva.
    Svi mi domaći samo sa žalošću gledimo kako nam naše otimaju, ruše, zidaju koješta, kumovi im pravidu papire, a pola ni nema papire, lupa se, zida se sebi u džep, a nama domaćima kako bude, jel.
    Troše naše novce na nove godine, stubiće i bućkuriše.
    Sram ih bilo, pa nije njima to baba njihov ostavio, nego nama naš.
    Kogod je došo, da zna, ovde je gost, dok ne nauči da se ponaša kao domaćin. Sa velikim "D".
  • ns

    06.05.2010 11:09
    DA napolju se radi i nocu
    DA posao se rasporedjuje i organizuje tako da se pazi na spiceve, guzve i glavne pravce koji moraju biti prohodni
    DA radi se masinama koje su vaznije od stubica, kugli i sadnica u parku koje su preko 70% uvenule odnosno masinama koje ne prave buku ili su bar ergonomicnije od ovih trestalica
    DA umesto farbanja horizontalne signalizacije postavljaju se trake - radjeno u zeleznickoj ulici zasto je zapostavljeno
    DA vi koji tako zucno organzovanje haosa u gradu DA vi ga i pravite
    DA lakse je proci pored masina i radnika u rano jutro u neradni dan jer DA takav je tip posla u javnom preduzecu koje odrzava saobracajnice

  • Dr Petrović

    06.05.2010 10:32
    Trava je uvek tamo zelenija
    Pre 20 godina ovo je bio grad po meri. 150 000 stanovnika, uređena infrastruktura, parkinga koliko hoćeš, zelenilo divota, svi troškovi su se plaćali, bilo je bašta bez "dranja", izlasci posle 1h retkost,Štrand pravi...
    Ovaj grad je neplanirano usisao 300 000 ljudi koji su se samo priključili na postojeću infrastrukturu, preopteretili je, dovezli gomile automobila (uglavnom krševa) pozauzimali političke busije i vladaju se po sistemu: "što je tuđe, to je moje". Kasa grada nikad punija ( naplaćuje se sve i svašta ) a plansko održavanje nikad gore. Došli divlji i oterali pitome.
    To što ti nisi video da se radi nešto što se radi po nuždi ( a ova nužda je veća od velike ), znači samo da živiš u velikom gradu, koji je pojeo sam sebe prostranstvom i komplikacijom.
    Na čast ti odlazak i lepo sećanje, ali ta nostalgija ne rešava zapušteno stanje Novog Sada, koje ide od glave.
  • Dr Petrović

    06.05.2010 08:47
    Nešto ladno?
    Sa B vitaminom? Ne daj se nervirati T-Rex-e, mi smo deca revolucije.
    Ionako će to sve da se raspadne za 2-3 godine, ili će opet neke kablove, toplovode...xy... provlačiti (kao i uvek; iznenada i neplanski). Eno svi pametnovisokotehnološki (bez space-a namerno) radovi se raspadaju (Pozorište, Temerinska...), visokoumnoprojektovani (Braće Ribnikar) putevi bez spacea, gde bi se čovek mogao okrenuti, raspadaju se posle par godina, a grad je bio zakrčen mesecima, utrošena ogromna sretstva, a bolnice su nam kao rupe, porodilišta kao šupe, a njih (gradske rasipnike) boli.... baš. Koliko je samo para saranjeno u one nesrećne kugle koje ni projekta nemaju? Pa u stubiće, pa u "sakralna svetla" park, mostovi...
  • neko

    06.05.2010 08:47
    ko živi napolju
    Gluposti na kvadrat. U životu nisam video da se u gradovima radovi na putevima rade noću i praznicima (sem ako nije neka havarija). Ko uopšte takve priče priča jel postoje ljudi koji su mrdnuli iz Novog Sada pa da mogu da sude. Pored već navedenih tehničkih razloga raditi noću je i opasno i po radnike a naročito po vozače pa samo mala kiša napravi haos na auto putu i saobraćajke su jako česte iako svi uspore vožnju uvek se nađe neki manijak da napravi karanabol. A to što vajni dr. ljude deli po tome ko je odkle došao treba da znači da sam ja ovde niko i ništa i da me treba ako je ikako moguće vratiti u selendru zvanu Novi Sad jer nisam rođen u ovom milionskom gradu je prilično ksenofobno i odražava samo sliku o njemu samom jer za grad gde sam sad Novi Sad je apsolutna selandra po njegovom sudu a i ja i većina ljudi koji stanuju u Novom sadu ne deli to mišljenje i doživljava Novi Sad kao pravi lepi panonski gradić sa svim svojim vrlinama i manama.
  • T-Rex

    05.05.2010 18:10
    Vrednost jedinke
    @Dr, kod nas izgleda vrednost jedinke raste sa kolicinom pljuvanja po drugima. Upravo zato me je i iznervirao tvoj komentar!!!
  • Dr Petrović

    05.05.2010 17:37
    Mašine koje stružu asfalt svoj posao mogu da obave za kratko vreme. Kasnije popodne, predveče. Ako se dobro isplanira, partija po partija, do početka radnog vremena se sklone mašine u stranu da ne smetaju.
    Postavljanje asfalta nije bučan posao, valjak može da radi noću. Postoje i reflektori.
    Dobra organizacija je čudo, ali problem je u organizatorima.
    Može se sve raditi i parcijalno, bučnije partije popodne, van saobraćajnih gužvi, ako treba i na po 1 traci. Poželjno vikendom , u doba godišnjih odmora itd.
    Kao što vidiš nije nužna baš nuklearna fizika. A ljudi koji žive na takvim mestima pored raskrsnica su i inače u buci i zagađenju, non stop.
  • IceMen

    05.05.2010 16:27
    Par reci za Doktora
    Vec jednom sam to konstatovao za neki slican komentar a sad cu ponoviti, Ovde se svi u sve razumeju i nuklearnu fiziku verovatno drze u malom prstu. Samo da pitam ovog pametnog doktora da li bi voleo da mu je nocu ispred prozora neko lupa sa kompresorom asfalt ili da lupa ona masina sto struze asfalt? Sto se tice ugradnje asfalta takodje postoji vise faktora zbog kojih je nemoguce raditi nocu. Temperatura vazduha i tla kao i slaba vidljivost a to je jako bitno zbog visina koje se daju za ugradnju novog sloja... To se samo neki od razloga a ta prica da se to u inostranstvu radi nocu to je prazna prica, tamo se to radi tako sto se komplet zatvori ulica nedelju dana i niko se ne buni a ovde gospoda da nadje neki obilazni put. To sto se prica da se radi nocu radi se farbanje saobracajnica ali tek kad temperatura tla predje odredjeni nivo... To se inace i kod nas radi...
  • Dr Petrović

    05.05.2010 11:15
    Rad i "Rad"
    @T-Rex da, vrlo često radim noću, kako leti, tako i u ostala godišnja doba, što tebi ne želim.

    Svako ima pravo da bira šta će raditi, ukoliko time ne ugrožava druge.

    Kod nas je na ceni opstruktivno ponašanje: Vrednost jedinke raste sa opstrukcijom koju pravi drugima.

    To nam je postao nacionalni sport: "Use, nase i podase"
  • T-Rex

    05.05.2010 09:41
    Nocni rad
    @Dr Petrovic, zelim ti da TI celo leto svaki dan radis nocnu smenu, cisto da vidim da li ces na jesen podrzavati ono sto si danas rekao!!!
  • Dr Petrović

    05.05.2010 07:00
    Baš kao u svetu
    Takve stvari se rade noću i neradnim danima u kulturnim sredinama i velikim gradovima. Pa sada da vidimo da li gradske vlasti svoj grad smatraju nekom selendrom ( zavisno od toga ko je odakle došao) ili pravim gradom, gde treba da se osećaju odgovornima za dobrobit građana, hranilaca, glasača, a ne samo da se osećaju.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna