Pijanstvo i neprilagođena brzina, ali i slaba osvetljenost i neadekvatna signalizacija na nekim deonicama na putevima u Novom Sadu, kobna su kombinacija za učesnike u saobraćaju.
Ovom zadnjem je bitno na kojoj je sada funkciji. Nažalost, dečaka više nema. Da li se tako alkoholisan zapitao da je i to nevino dete moglo biti budući "zamenik direktora...." ?
kakva glupost!!! hahaha zar nisu najveci krivci oni koji ne postuju nikakvu signalizaciju -
bahati ili pijani vozaci ili nesavesni pesaci ?
ko je kriv sto neko namerno prolazi ili prelazi na crveno svetlo, ko ne postuje pravo prvenstva, ko ne postuje nikog i nista?!
ko je kriv sto je jedna pijana budala "gospodar prstenova" nedavno na mostu slobode ubila dobrog i vrednog momka koji se igrom nesrecnog slucaja nasao bas na tom mestu u to vreme?!
...pogledajte ljudi kružne tokove u gradu,već sam postao dosadan.To je čovek da se krsti i levom i desnom...A o kočenju levom nogom i vožnji bez obuće da ne pričamo....Ako me razumete.
Najtuznije je sto uvek prvo mora neko da pogine da bi se negde postavila signalizacija i "opasna" deonica sredila..
nije mi jasno zasto samo ne moze od pocetka da se to uradi, kad vec moze odma cim se nesreca desi..
Da li iko ovde odgovoran ima bilo kakve posledice, za ono sto NE radi
1. Najgori učesnici u saobraćaju su taksisti. Oni na isti deluju destruktivno i onemogućavaju njegov tok svojom bahatošću i neznanjem. Ako niste znali njima je njihov baba ostavio ulice i nisu one tu da biste Vi njima išli, već oni. I jeste staće samo sa 2 točka na stajalište, ili tamo gde se ne sme će nataći auto, jer tako je u mogućnosti.
2. Sledeće mesto su pešaci. Jeste, drugovi i drugarice, pešaci. Kako koristim i auto i bicikl i cipelcug, sve sam video. Izuzetno veliki broj pešaka je saobraćajno neosvešćen, bahat i bezobrazan, nemaran i samoubilački. Svaki dan imam priliku da autom zgazim bar 10 pešaka, a jedini razlog zašto to ne uradim jeste što otvorim 4oro očiju pa peglam njihove greške. Takođe biciklizam najviše ometaju upravo oni, a zatim parkirana vozila.
Tek negde kasnije dolaze bahati vozači kojih ima naravno, ali u manjem procentu nego bahatih pešaka. Retko se viđa automobil da ide na crveno, a pešaci redovno.
yunior je potpuno u pravu... ja bih samo dodao da nisu samo pesaci problem.. problem su takodje i biciklisti koji nemaju PSP kao ni kulturu u saobracaju (tu da dodamo i motore).. voze kako im odgovara malo po putu malo po biciklistickim stazama a omiljeni prekrsaj koji posle skupo kosta vozace automobila jer ih ni teoretski ne mogu primetiti je izletanje na pesacki prelaz..
GOSPODO DVOTOCKASI.. PESACKI JE ZA PESAKE A VASA OBAVEZA JE DA SIDJETE SA PREVOZNOG SREDSTVA I PESAKA PREDJETE NA DRUGU STRANU! Tako glasi pravilo kojeg se ne pridrzavate.. a skloni ste svadji kad vas neko ne primeti ili ne propusti po vasoj zelji bez obzira sto niste upravu! :) Pozdrav svima
Spomenuo bih i čuvenu telepsku disciplinu "skreni u raskrsnici najkraćom putanjom", što otprilike znači da ako skrećeš levo, prestojićeš se u punoj brzini pre raskrsnice skroz uz levu ivicu kolovoza, naglo skrenuti, i ne smanjujući brzinu vratićeš se ukoso uz desnu ivicu. Ovo najčešće praktikuju biciklisti, ali nisu retki ni vozači automobila... Naravno, kad se neko pojavi iz suprotnog smera za vreme tog njihovog manevra, sledi njihov pogled u stilu "sad si baš našao da mi nailaziš"...
Niste pazljivo procitali komentar . Covek je napisao da su SAMO novosadski pesaci takvi _ drski , arogantni i nekulturni .
Nije rec o tome da li u gradu ima pesaka nego KAKVI SU .
Zapitajte se koliko je normalnih i pazljivih vozaca nastradalo ni krivo ni duzno upravo zbog nevaspitanih pesaka .
a niko ne pominje polu priucene vozace koji ne znaju da parkiraju auto ali zato znaju da ga daju po gasu pogotovo kada su u drustvu ili treba pred nekim da se pokazu, osamdeset posto njih nikada ni ne pogleda u desno ogledalo posto neznaju za cega to sluzi ali svi znaju da kazu da je pojas glupost i da svetla po danu nisu potrebna
Čudo kako se to pojavljuju pešaci u gusto naseljenom gradu? Tebi bi bilo bolje da voziš po pustinji, tamo ima manje pešaka, ili da voziš po propisima, ali njih verovatno ne poznaješ dovoljno.
Najjaci su mi vozaci koji zaborave da ukljuce svetla uvece jer valjda im ne trebaju jer je ulicna rasveta u gradu dovoljna da se sve vidi.
A isto tako, otvoreni putevi koji nemaju rasvetu su obelezeni katastrofalno
To su neke kao linije koje se uvece ne vide jer nisu napravljene da reflektuju pri udaru svetlosti (farova), a kad pada kisa, onda kao da zatvorenih ociju vozim, vidim samo da se sija put i to je to..
A pesaci ? Nigde , ni u jednom gradu u Srbiji a ni preko , nisam video ovakve posebne i nedokucive pesake kao u Novom Sadu . I danju i nocu izlecu sa svih strana , kao muve bez glave . I pri tome su veoma arogantni , besni , puni sebe , zeljni svadje , nekulturni . Prosecan vozac mora biti izuzetno spreman na njihove sumanute pojave i to kad se najmanje nada .
Naravno ,to je saobracajnoj miliciji zadnja rupa na svirali .
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Udesi u Novom Sadu zbog neosvetljenosti i neadekvatne signalizacije
Novi Sad
•20.06.2013.
•16:33 > 07:14
Komentari 16
NSadista
bahati ili pijani vozaci ili nesavesni pesaci ?
ko je kriv sto neko namerno prolazi ili prelazi na crveno svetlo, ko ne postuje pravo prvenstva, ko ne postuje nikog i nista?!
ko je kriv sto je jedna pijana budala "gospodar prstenova" nedavno na mostu slobode ubila dobrog i vrednog momka koji se igrom nesrecnog slucaja nasao bas na tom mestu u to vreme?!
Bradilko
najtuznije
nije mi jasno zasto samo ne moze od pocetka da se to uradi, kad vec moze odma cim se nesreca desi..
Da li iko ovde odgovoran ima bilo kakve posledice, za ono sto NE radi
Toma
2. Sledeće mesto su pešaci. Jeste, drugovi i drugarice, pešaci. Kako koristim i auto i bicikl i cipelcug, sve sam video. Izuzetno veliki broj pešaka je saobraćajno neosvešćen, bahat i bezobrazan, nemaran i samoubilački. Svaki dan imam priliku da autom zgazim bar 10 pešaka, a jedini razlog zašto to ne uradim jeste što otvorim 4oro očiju pa peglam njihove greške. Takođe biciklizam najviše ometaju upravo oni, a zatim parkirana vozila.
Tek negde kasnije dolaze bahati vozači kojih ima naravno, ali u manjem procentu nego bahatih pešaka. Retko se viđa automobil da ide na crveno, a pešaci redovno.
GOSPODO DVOTOCKASI.. PESACKI JE ZA PESAKE A VASA OBAVEZA JE DA SIDJETE SA PREVOZNOG SREDSTVA I PESAKA PREDJETE NA DRUGU STRANU! Tako glasi pravilo kojeg se ne pridrzavate.. a skloni ste svadji kad vas neko ne primeti ili ne propusti po vasoj zelji bez obzira sto niste upravu! :) Pozdrav svima
-
ovim tekstom kao da abolirate vujacica
jova limanac
@ Yunior
nikola
Niste pazljivo procitali komentar . Covek je napisao da su SAMO novosadski pesaci takvi _ drski , arogantni i nekulturni .
Nije rec o tome da li u gradu ima pesaka nego KAKVI SU .
Zapitajte se koliko je normalnih i pazljivih vozaca nastradalo ni krivo ni duzno upravo zbog nevaspitanih pesaka .
novosadjan
Vozač-Pešak
bane
A isto tako, otvoreni putevi koji nemaju rasvetu su obelezeni katastrofalno
To su neke kao linije koje se uvece ne vide jer nisu napravljene da reflektuju pri udaru svetlosti (farova), a kad pada kisa, onda kao da zatvorenih ociju vozim, vidim samo da se sija put i to je to..
yunior
Naravno ,to je saobracajnoj miliciji zadnja rupa na svirali .
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H