Novi Sad
04.07.2013.
13:30 > 13:34
Dom zdravlja u Novom Sadu započinje reorganizaciju Call centra, kako bi olakšao zakazivanje pregleda svojim pacijentima, kaže pomoćnik direktora zadužen za zdravstvo dr Oliver Stojanov. Uzrok problema je, prema njegovim rečima, činjenica da ove godine ima duplo manje operatera nego prethodne, a poziva svakim danom ima sve više. „Nekada se desi da Call centar primi i do tri hiljade poziva u minuti. U tom momentu ceo sistem padne, jer nijedna telefonska centrala ne može da izdrži toliko telefonskih poziva u minuti.“, objašnjava Stojanov. Načelnica službe opšte medicine, dr Nevenka Boljanović-Zvekić kaže da je jedan od velikih problema činjenica da se čak 25 odsto pacijenata ne odazove na preglede koje su prethodno zakazali. „Oni ne otkažu svoje preglede ni preko call centra, niti preko timskih sestara, a istovremeno zauzimaju prostor za zakazivanje nekim drugim pacijentima“, kaže ona i apeluje na sve pacijente koji shvate da neće doći na pregled da ga otkažu. Prema saopštenim informacijama iz Doma zdravlja od sada će se pregledi zakazivati po novom rasporedu. Za posetu lekara na odeljenjima za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju, pacijenti će i dalje pozivati Call centar. Isto je i na opštoj medicini i medicini rada, s tim da je uvedena i opcija zakazivanja kod lekara. Prvi pregled na odeljenjima dermatovenerologije, otorinolaringologije i oftamologije zakazuje se putem Call centra, dok se svaki sledeći dogovara sa lekarom. Interno odeljenje i psihijatrija od ranije same zakazuju sve preglede, pa će tako i ostati, dok će se na odeljenju radiologije pregledi zakazivati prema spiskovima koje dostave lekari. Kada je u pitanju ginekologija, pacijentkinje će za prvi i kontrolni pregled zvati medicinske sestre, dok će Call centar pozivati sve one koje treba da dođu na preventine preglede. Na pedijatriji se, kao i do sada, pregledi ne zakazuju. U Domu zdravlja naglasili su da se pozivi prema Call centru naplaćuju po redovnim cenama lokalnih poziva, te da oni nemaju nikakvu zaradu od toga.  (M. V. / O. G.) Novosadski Dom zdravlja započinje reorganizaciju kol centra, kako bi olakšao zakazivanje pregleda svojim pacijentima, kaže pomoćnik direktora zadužen za zdravstvo Oliver Stojanov.
  • Igor Banda

    02.04.2020 01:40
    Dr Boljanović
    Ako dr Boljanović kaže da će rešiti zakazivanje budite da i hoće! Ona je žena od reči i najbolji i najstručniji lekar u Novom Sadu!
  • Ime

    05.07.2013 16:42
    Meni kol centar stalno zakazuje u radno vreme. Moje radno vreme. I ne mogu da promenim termin, nikada. Uzas.
  • 05.07.2013 14:24
    Svaka ambulanta bi trebala za sebe samostalno da ZAKAZUJE preglede svojih pacijenata, da li opsta prAKSA ILI SPECIJALISTICKI PREGLEDI

    tako se to radidi u EU, moje iskustvo to govori
    nema centralnoga zakazivanja

    lekar opste prakse pacijent zakaze sam kod njega
    laboratorija isto,kao i sva snimanja RTG,ultrazvuka itd

    ovo ovde je cista za,,,,.cija pacijenata
  • Neinformisana

    05.07.2013 08:32
    3000poziva
    3000 poziva u minuti? Molim vas, koliko to ljudi ima u NS? Ispade tako da u sat vremena svaki treći građanin NS zove kol centar, a u 3 sata smo ih pozvali svi?

    A i da jeste tako, što reče Jova Limanac, nije da nema kako, nego nećete da platite.
  • maša

    05.07.2013 08:22
    ginekologija
    Samo je ginekologija kolaps ZMV ... niti hoće da se jave na telefon, moraš da "nabodeš" kad je lekar tj sestra tamo da bi zakazao kod svog lekara ,to znači odlazak više od nekoliko puta ..Poznanici je gin. otišao u penziju niko nije preuzeo pacijete na ozbiljnim je terapijama a lagano je "oduvavaju" na šalteru .Niko ne može nitio da je primi niti da potpiše ugovor . Tolika količina ne ljubaznosti da čovek ne poveruje.Pa rađajte decu sprkinje .. sramota za njih i nas što to dozvoljavamo.
  • s

    05.07.2013 08:12
    s
    Mala digresija al ne mogu da ćutim. Organizacije, reorganizacije..investicije. Sinoć je moj suprug dovezao u tzv "Ugrenti centa" čuveka kome je pozlilo ...Čekanje se toliko odužilo da nakon lupanja po vratima da se neko pojavi imao je pomoć jedino ljudi koji su takođe čekali u tom "mermerno, granitno centru "koji je sve osim na usluzi građani. Kada mu je toliko pozilio da je pao u hodniku nakanili su se da dođu, na žaslost on je preminuo. Srmata za lekarku profesije, sramota za novi sad, sramota za novce koje smo dali za tu "građevimu" strašno. Iskreno saučešće porodici koje ne poznajemo al smo kao građani -ljudi uradili sve što je bilo u našoj moći a pitam odakle im profesionalno i ljudsko pravo da oni to NE URADE ...sve ih treba na ulicu ima lekara koji bi radili svoj posao na birou koliko god želiš.Hvala što ste pročitali i nadam se da nikad ne doživite da morate u "Urgenti centar" Vojvodine...
  • joja

    05.07.2013 07:09
    Na ginekologiji (Liman)sestre nikad, ali nikad ne dižu slušalicu, mora se doći lično, stati u red na šalteru i zakazati. I to doći isključivo kod sestre koja radi sa izabranim lekarom. Znači: dođeš u vreme kad radi tvoj izabrani lekar, stojiš u redu bar 45 minuta da bi zakazao kod tog istog lekara, ali za neki drugi dan! Ni drugde nije bolje. Kompletna organizacija je katastrofalna, napravljena je tako da se pacijenti odbiju i preusmere u privatne ordinacije, ali promenu sistema mogu i moraju pokrenuti oni nekorumpirani lekari i sestre koji se stalno javljaju da brane struku. Eto, odbranite je tako što nećete ćutati po domovima zdravlja i bolnicama.
  • xyz

    04.07.2013 20:00
    .. a tek je ovo glupost:
    Vidim da nije spomenuta još jedna briljantna novotarija: prošle nedelje sam zvala da zakažem kod svog izabranog lekara, i tražim termin ''kasnije popodne'', a operaterka kaže: ''Do pauze se zakazuje kod nas preko kol centra, a posle pauze kod sestara'' :O.. Nije žena kriva, osetim po njenom objašnjenju da je i ona ''presrećna'' zbog ove novine (ko zna koliko je puta zbog tog objašnjenja, ni kriva ni dužna, bila ispsovana)... Na stranu razlozi zašto se na telefon kod sestara niko nije javljao (nekoliko puta sam zvala i pustila da zvoni sve dok me pošta nije isključila), u svakom slučaju na kraju sam morala da zakažem ''pre pauze'', preko kol centra.
  • Toma

    04.07.2013 19:57
    gomila hejtera
    ja sam išao u DZ da obavim ultrazvučno snimanje:
    bio sam prvo kod svog lekara i tamo sam se prijavio za snimanje i rečeno mi je da će me pozvati iz kol centra DZ narednih dana, a da očekujem realizaciju za nekih 2 nedelje. Pozvali su me posle 2-3 dana i ponudili mi da dođem za par dana u to i to vreme. Taj dan sam došao u TO i TO vreme, čekao sam na hodniku 40 sekundi i bio sam na redu. Za 5min završio posao i doviđenja.

    Ne znam šta bih više mogao da zatražim.
  • 04.07.2013 19:29
    Vece gluposti od kol centra nema
  • 04.07.2013 19:22
    A zakazivanje putem interneta? Da sajt doma zdraljav i pozluži nečemu
  • Dejan

    04.07.2013 19:19
    Razumem prethodne komentare. Zdravstveni sistem u Srbiji je loš (opšta praksa se svela na pisanje recepata a jedva da ima i P od pregleda) ali moram da kažem da u Novom Sadu u odnosu na provinciju (znam kakve probleme imaju moji roditelji koji žive van NS) sistem zakazivanja je mnogo bolji - mada nije idealan.
    To što se sestre ne javljaju na pozive je tačno, ali sestre na opštoj medicini pored administrativnih poslova daju i terapiju (injekcije previjanja i sl.) tako da se stvarno dešava da ne odgovore na poziv jer prosto tog momenta nisu pored telefona.
    Naš zdravstveni sistem funkicioniše samo zahvaljujući entuzijazmu i požrtvovanošću odredjenog dela lekara i sestara. Ne znam da li je u redu da to ovde napišem ali ja sam jako zdaovaoljan svojim izabranim lekarom/timom (dr. Biljana Djukić i sestra Marijana Silađi). O njima imam samo reči hvale.
  • Ime

    04.07.2013 16:39
    Taj vas kol centar je veliko sranje.
  • NIKOLA

    04.07.2013 16:23
    SMS?
    sms Možda nisam obavešten ali još se u NS nemože zakazivati SMS-om odnosno trebalo bi da počne .Ako je poćelo recite nam gde na internetu da našemo pa da i mi zakazujemo SMS-om
  • Jova Limanac

    04.07.2013 15:14
    "Nekada se desi da kol centar primi i do tri hiljade poziva u minuti. U tom momentu ceo sistem padne, jer nijedna telefonska centrala ne može da izdrži toliko telefonskih poziva u minuti", objašnjava Stojanov.

    Onda g. Stojanov nema pojma. Ovaj sistem koji trenutno koriste to ne može, ali postoje oni koji mogu, samo to naravno košta, pa je lakše iskoristiti neznanje kao izgovor...
  • SMS

    04.07.2013 15:11
    "Bravo"
    Pa da. Ionako su svi novosadjani zaposleni pa bi bilo dobro smanjiti broj radnih mesta.

    Ako neko ne razume, koristio sam sarkazam. ;)
  • ns

    04.07.2013 14:32
    Bolje prodajte Dom zdravlja- oni su uzas!
    Dom zdravlja je sramota ovog grada.

    Pre cete dobiti jos koju bolest nego sto cete uspeti da dodjete do lecenja.

    Ako odete kod lekara koji se ne zove "vas odabrani lekar", drugi lekar nece da Vam napise uput, trazi da cekate da se vrati "vas" lekar sa odmora i slicne stvari.


    SRAMOTA za doktorsku struku, sramota i uzas!



  • 04.07.2013 14:03
    Nenad
    Ja sam nedavno bio zvao da otkažem pregled kod lekara opšte prakse, ali nakon što sam skoro 15 minuta sedeo na liniji čekajući da mi se javi operater - odustao sam i prekinuo vezu.
  • sms

    04.07.2013 13:58
    a
    Zakazujte SMS-om a program vam vrati potvrdu. Ne treba ni jedan radnik.
  • s

    04.07.2013 13:56
    Jos samo da se sestre jave kada im zvoni telefon.Moze da zvoni ceo dan ,niko se ne javlja.
  • xxx

    04.07.2013 13:45
    Zarada
    "U Domu zdravlja naglasili su da se pozivi prema kol centru naplaćuju po redovnim cenama lokalnih poziva, te da oni nemaju nikakvu zaradu od toga."
    Pa šta bi trebalo još i njih da podmićujemo.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna