Novi Sad
15.07.2013.
14:45 > 14:10
Građani Satelita uputili su Gradskoj upravi za inspekcijske poslove predlog kojim traže da se uvede porez na kućne ljubimce.

Komentari 125

  • 19.07.2013 08:22
    @Che Guevara - dokazite
    ti nama kus, mi tebi sikter hhahaha
  • che guevara

    19.07.2013 07:13
    dokazite
    ajde lepo vas dvoje uzmite po jednog lutalicu kupite par dzakova hrane i udomite jadnu zivotinju kod monike, onda komentarisite sta je humano i ispravno dotle kusss,,,ha ha ha
  • 19.07.2013 04:25
    Nata
    @che guevara..Verovatno ti se prividja neka druga Nata...za tvoju informaciju imam decu.Uostalom ja decu nisam ni spominjala tako da si promasio temu...zasto mislis da su ljubitelji zivotinja samo oni koji nemaju decu?
  • 18.07.2013 22:45
    @che guevara - for anonimus
    hahaha che....ne moras da projektujes svoje probleme na mene,znas,tebi ni psihijatar nece pomoci jer su ljudi kao ti stalno u ofsajdu,pa zato mrze svet oko sebe.
    A sto se tice moje price o magarcu i coveku-ne znam gde si se ti pronasao, dali u coveku ili u magarcu.
  • che guevara

    18.07.2013 18:30
    for anonimus
    znas ono pricas kucnom ljubimcu npr keru sve svoje frustracije i tegobe pa ti se ucini da te sve razume,a sutra si opet u ofsajdu jer ti nije dao nikakvu sugestiju ali ima spasa za tebe probaj kod psihijatra i on slusa a i nesto ce ti reci ha ha ha
  • k.j.

    18.07.2013 15:23
    jasle
    nemam kucnog ljubimca/ce i ne zelim da ga/ih imam.
    slazem se da ima mnogo napustenih zivotinja po nasim ulicama(nedavo sam na parkingu zeku pronasla).
    slazem se da su ljudi nemarni i ne sakupljaju izmet svojih ljubimaca(ne svi ali vecina)i da je to odvratno.
    ali porez od 2000,00???pa vecu budalastinu nisam skoro cula!moram priznati da cak i ja koja se deklarisem protiv kucnih ljubimaca i ne razumem poriv ljudi koji ih drze(meni je to jako tuzno,zivotinja u stanu,sputana,kastrirana,psima seku repove,usi,prave budale i od njih i od sebe,itd-moj licni stav koji se naravno nikoga ne tice)dakle cak i ja mislim da 2000din porez je cista pljacka!nisam najbolje shvatila ni razlog za taj porez...
  • 18.07.2013 14:40
    Ljubimac
    Većina ovde govori o psima i mačkama a piše porez na kućne ljubimce, fantastično bi bilo da ako imate npr. 2 papagaja ili hrčka ili tako nečeg plaćate 4000... Da ne govorim o tome ako vam zebica snese jaje, polupajte ga što pre, to je još 2000?
  • 18.07.2013 14:32
    Genijalno
    Ko još misli da će se uvođenjem poreza na ljubimce smanjiti broj životinja na ulicama? Može samo da se poveća pošto ljudi nemaju para i za tu izmišljotinu pa će biti primorani da izbace ljubimca na ulicu. Ajmo, porez na dimnjake, rođenu i nerođenu decu, prašinu, prijatelje.......
  • 18.07.2013 10:48
    @che guevara
    hahaha che...sto si ti duhovit mali pavijan, a tek sto nemas pojma.Bolje usvoj nekog psa,naucices puno od njega.
    Znas kako kazu...magarac i covek znaju vise od coveka.
  • gaga

    18.07.2013 09:19
    dobra ideja
    porez je foteljaše birokracija...a porez stvarno neka plati onaj ko nema kućnog ljubimca i ne brine o životima oko sebe
  • che guevara

    18.07.2013 08:50
    pali vatru
    e zaboravio sam da kazem, otidjite malo u evropske prestonice pa ih pitajte zasto oni nemaju lutalice po ulici, i kolika je kazna kad ne pokupis pseci drek, nego cujete od kojekakveh seratora da je to gotivno pa se primite ko mladi pavijani,ha ha ha
  • che guevara

    18.07.2013 08:31
    volem da bocnem
    za natu, nato rodi decu vlada bela kuga, ko ce da uzme sa ulice ono sto su ljubitelji zivotinja odbacili jer nije dobre pasmine ha ha ha ha
  • straosadjanin

    18.07.2013 06:57
    porez ali obavezno!!!
    Predlazem da se uvede porez za mrzitelja zivotinja.Jos i za besne,frustrirane i neostvarene likove.Eto!
  • da

    17.07.2013 20:33
    Porez na pljuvanje
    Aj da se uvede porez svima koji pljuju po ulici i obavljaju malu i veliku nuzdu!


    Taman fino uposle komunalne inspektore da malo hvataju LJUDE koji vrse nuzdu na ulici...a verujet ima ih puno koji pljuju i p..... u ovom gradu seljaka...
  • !

    17.07.2013 20:02
    Porez pusacima a ne ljubiteljima zivotinja!
    Porez neka placaju svi koji puse! Pusenje je luksuz, osim toga zagadjuju okolinu.
  • 17.07.2013 19:27
    av av gric gric
    Bas ti hvala sto mislis da smo mi u vecini "džabalebavi, napaćeni, trendy, a lenji i bahati seljoberi" Vidim da te je dusa zabolela sto su zimus zabrinuti ljudi stali pred gradsku kucu za protest protiv otrova,pa bi sad da dovodis decu da se.u po trgu.
    Bez brige,video sam ja bahate roditelje koji izvode decu da pi.aju i se.u po ulicama novog sada mnogo puta a ako nisi naucio dete da se izuje kad ulazi u stan nego navodno, "uvek ugaze" i prljaju tepih,onda neko od vas dvoje ima problem sa pamecu,ili oboje.
  • ns ja

    17.07.2013 12:35
    ooo DAAA!!!!!
    SVESRDNO PODRŽAVAM, jer to osim što je neuslovno i nehigijenski JESTE i luksuz!
    A STRIKTNO i POSEBNO uz napomenu da se vlasnicima pasa koji se olakšavaju na ulici gde god stignu bude oderana KAZNA U IZNOSU od min. 5.000 RSD na licu mesta!!! Mi koji imamo decu dobro znamo šta znači hemijsko čišćenje-pranje tepiha jer deca UVEK ugaze u pseće g.vno kad izađu napolje. POZIVAM roditelje da dovedemo našu decu da se iskake demonstrativno ispred gradske kuće da pokažemo da ako mogu kerovi, e vala mogu i deca, jer su važnija od keretina!!! Ili da se uvede red i za bezobrazne, sebične vlasnike pasa! Napominjem da veoma volim pse i sav gnev mi je usmeren na džabalebave, napaćene, trendy, a lenje i bahate seljobere-vlasnike nedužnih životinja!!! (izvinjavam se retkim pojedincima!!)
  • 17.07.2013 11:51
    @Limanka
    Ispravno komentarise,kada je u pitanju ljubav prema zivotinjama

    Od svog rodjenja pa sve do unazad 4 godine u kuci je bilo svih domacih zivotaina i to pas,macka,papagaj,kanarinac,imali smo i kornjace, kao i jedan par jezeva...
    o svim tim zivoinjama smo svi vodili racuna,

    sada se zivi u stanu i NEMAM zelje vise da drzim ni jednu zivotinju, jer bi to za
    kucnog ljubimca bilo MUCENJE

    Svi koji uzmu psa, samo zato sto je to moderno, a potom ih izgustiraju i sutnu na ulicu
    takvi bi trebalo da budu kaznjeni zbog zlostavljanja i nebrige prema zivotinjama
  • Dostojevski

    17.07.2013 11:17
    'Čoveče, ne ponosi se svojom "superiornošću" nad životinjama, jer one su bez greha, dok ti svojom veličinom oskrvnjuješ zemlju.'

    http://www.adaptt.org/killcounter.html

  • Limanka

    17.07.2013 11:15
    Pitanje za ljubitelje pasa
    Ponukana silnim minusima koje je moj prethodni komentar dobio (O.K. to je dokaz koliko svi različito mislimo), molim istinske ljubitelje pasa da mi odgovore na neka pitanja (ja nemam psa i neću da ga imam u stanu jer, ponoviću to, nemam vremena da se adekvatno brinem o njemu i smatram to zaista obostranim mučenjem): da li je mučenje životinje to što njena vlasnica ceo dan nije kod kuće pa kuca non-stop laje i cvili?! Smatrate li da je mučenje i kada se vlasnica vrati i ne izvodi kucu napolje pa ona tako i uveče a često i noću laje? Unapred hvala za odgovore.
    Na kraju još samo jedno: i dalje ostajem svaki put šokirana nesuvislim komentarima tipa "ko ne voli životinje, ne voli ni ljude"! Svako od nas ima svoje prioritete! Ja sam svoj pronašla u pomaganju, tj. radu sa ljudima, najviše sa decom, kroz volontiranje u jednoj NVO koja se bavi ljudskim pravima, jednakošću i tolerancijom na različitosti...Možda bih mogla, jer je mnogima ovde to izgleda neophodno, da organizujem neki seminar upravo o tome šta je to istinska tolerancija?!
  • Beba

    16.07.2013 21:09
    E, Nato svaka ti čast!
  • Ljiljana

    16.07.2013 20:56
    fuj...sram vas bilo...em gajimo i svaki dinar ulazemo u njih da ne bi hodali po ulicama jos da nam i za to gulite kozu sa ledja...neka vam ne pada na pamet...ja sam nezaposlena...bolje dajte predlog kako da se zaposle silni ljudi koji jedva prezivljavaju..a ne da nam uvodite porez na kucne ljubimce koje mi gajimo o svom trosku...sram da vas bude , kome je to samo palo napamet...trazite drugi nacin za vase probleme...bem ti drzavu...
  • Sosa

    16.07.2013 20:49
    čišćenje avlije
    Građane satelita molim da oćčiste ruglo kod pijace , građane Limana da nose kese i pokupe fekalije svoga psa, da ne bacju kese po parku, građane Novog Sada koji se smatraju neka se sete kakav jegrad bio čist , od smrada konjskih balega po bulevarima bojim se da se pobrkaju parfemi, jednostavn naučite se na različitost, i na soijalno stanovanje , očistite soju avliju , nebacajte u wc šolje vlažne maramice i ljuske od krompira, nemojte stavljati lubenice i tečni otpad u bušne kese da vam s e vidi trag, ne pljujte šlajm po ulici, ne bacajte opuške preko terase iiiiiiii budite pažljivi prvo premma sebi a onda sledi i prema drugima .....
  • Politički nekorektan

    16.07.2013 18:48
    @ Anonimus
    Mojne si Kinez...
  • jeca86

    16.07.2013 18:25
    ljudska glupost
    samo da kazem ovom jednom liku da vecina tih ujeda je namerno izrezirana i to su cak novine pisale. na zalost neki ljudi od toga zive. od jadnih pasa
  • che guevara

    16.07.2013 17:50
    dupli
    ma ne porez nego i registraciju, i putarinu sve im nafilujte, jer kako se tzv ljubitelji zivotinja ponasaju prema istim to je strasno,da ne spominjem da niko u novom sadu nenosi sa sobom rukavicu i kesu pa svuda ima govanaca, ove velke kere nabildovane ni jedna nenosi korpu dete nesmes pustiti napolje, ma sve im naplatite,,,,,,
  • Boris

    16.07.2013 16:52
    Izmenama i dopunama Zakona o finansiranju lokalne samouprave ukinut je osnov za lokalnu taksu za držanje kućnih ljubimaca.

  • Emi

    16.07.2013 16:20
    departizacija
    A ako se moj nezaposleni kucni ljubimac i ja uclanimo u SNS mozete li nas osloboditi poreza?
  • 16.07.2013 15:39
    Treba
    Treba drzati samo one zivotinje koje se jedu!!!
  • Buco Vragec

    16.07.2013 14:29
    ono što "ljubitelji životinja" treba da znaju je:

    - da svaki ujed pasa, za koji se vodi sudski postupak košta lokalnu samoupravu minimalno 200.000 dinara (ako se završi na I ročištu)

    - da svaki ujed pasa koji se ispalaćuje u postupku vansudskog poravnanja košta od minimalnih 80.000 pa na gore.

    - da služba zoohigijene mesečno košta građane i do preko 1.000.000,00 dinara

    itd...

    ovo nisu cifre iz neke brošure, ovu su cifre sa kojima su upoznati svi koji rade u javnom-komunalnom sektoru.

    dakle, "ljubitelji životinja" - niko vama ništa ne brani.
    ali pošteno bi bilo da dobar deo gore navedenih troškova snosite upravo vi!
  • 16.07.2013 11:54
    Dzasmin Hakalo
    Da ne polemisem ovde o ljudima koji lupaju negativne ocene ljubiteljima pasa.Prvo,onaj ko ima psa i ko je pravi ljubitelj,nece ga nikad pustiti na ulicu.A porez ako se uvede,nastace citavi copori po ulicama,jer ljudi koji nemaju 2000 dinara mesecno,naprosto ce izbaciti psa.No,ja predlazem da se uvede porez na smrdljivce po autobusima,koji alkoholisani,vrlo cesto i neokupani nedeljama ,zagadjuju zivotni prostor nas obicnih ljudi koji znamo kulturu postovanja tudjeg prostora.Uriniraju po parkovima,defeciraju,imaju seks,napadaju nas,iste,obicne gradjane ,kao sto je moje dete dozivelo,da ga je starkelja odgurnuo sa cesme da sipa vodu,iako je moj decacic bio pre njega.Sta sa tim problemom,koja je razlika izmedju pasa i ovog vida ljudskih pripadnika.Velika,psi su izbaceni iz necijeg dvorista,a ljudski smrdljivci naprosto VOLE da ne budu ljudi.Sad lupajte minuse,jer znate da sam u pravu.
  • MonteDushano

    16.07.2013 11:47
    Koje to beše porez na kućne ljubimce? Kakav idiotizam.
  • 16.07.2013 11:27
    a porez na glupost?
    Perice,predlozi su ti divni a sad idi na neko drugo mesto.
    Da li je iciji negovan pas kriv sto postoje lutalice?
    Muka mi od groznih komentara koji zagovaraju prohibicionizam svake vrste.Muka mi je od ovog sto kaze da su ljubitelji zivotinja zapravo covekomrzci,pa bi da on da drzi ljude u psecim kucicama.
    Sve bi oni da zabrane,proteraju i upropaste-smetaju im kucici,macici,exit,stranci,neistomisljenici i ko zna sta jos jer su u glavi doneli palanku iz koje su dosli.A kad jednom sve zamre i ucami,kad od grada naprave selo,opet ce biti nesretni.
  • Nata

    16.07.2013 10:25
    Predlog
    Misim da bi problem lutalica resilo uvodjenje poreza onima koji NEMAJU psa. Za jedan dan ih vise ne bi bilo na ulicama, psi bi postali najtrazenija roba.
  • Limanka

    16.07.2013 10:00
    Kakva tuga...
    Čitam komentare i ne mogu da verujem! Pomislila bih, da ne znam kakvi ljudi oko mene žive, da je ovo idealna sredina za život: ovde su svi toliko dobri da vode računa i o jadnim kucama i macama lutalicama...Gadi mi se licemerje mnogih koji pišu komentare, jer su odjednom, naravno zato što je sada to "in", takvi zaštitnici jadnih životinja, da je to neverovatno.
    Svi ovi problemi (koje prave i napuštene životinje ali i ljudi) se lako rešavaju: obavezno čipovanje pasa, stroge kazne za svakog ko izbaci psa na ulicu, ko ne skuplja za svojim kućnim ljubimcem ali i za ljude (neko je već napisao u komentaru)koji bacaju smeće gde ne treba, uništavaju grafitima zgrade, uriniraju, lome i uništavaju....Na zapadu se ljudi ne rađaju kulturni, nego ih sistem sankcija uči da to budu. Kada kod nas bude isto tako, biće mnogo bolje.
    I ono što mi je najviše zasmetalo u nekim komentarima: ko ne voli životinje, ne voli ni ljude! Strašno! Ja ne želim da držim psa u stanu jer smatram da bi to bilo obostrano mučenje; na mojoj listi prioriteta za eventualnu pomoć bilo koje vrste su uvek ljudi, pre svega deca. I ne dozvoljavam slobodu drugih ljudi da me trpaju u koš sa istinskim mrziteljima ljudi ili životinja!
  • Pablo

    16.07.2013 09:57
    "Dlakavost lifta" i "Zabrana držanja kućnih ljubimaca u stambenim objektima (a gde da ih držimo, u poslovnim?!)" Stvarno ne mogu da verujem kakvi su ljudi postali. Pre podne mrze sebe, popodne ceo svet, a uveče i sve ostalo...
  • crkveni miš...

    16.07.2013 09:43
    prava stvar...
    je urađena baš onog momenta kada je neko pametan smislio da se ugleda na svet pa onda kod nas uveo bajagi svetske standarde ali avaaaaj...MI SMO NEOPISIVO GLUPI,ZAVIDNI,JADNI I SAMO NAS SVAĐA JOŠ ODRDRŽAVA U ŽIVOTU! Nemam psa, deca su mi tinejđžeri ali mi je više muka od hajki na različitost! Hej...ovo je grad, i svi moramo da se složimo kako ćemo, a ako nekom ne odgovoara neka se preseli u sela - ograde i sopstvena dvorišta - pa svako ima svoja pravila! Čipovanje je obavezno već 15-tak godina! Nađenog psa smo odneli veterinaru, pročito podatke, dostavili inspekciji, inspekcija nije nadležna da goni nesavesnog vlasnika! I ko je kriv ako ne takva neorganizovana država? Kako to da deca koju pominjete sva "istraumirana" od pasa svaki dan se igraju sa istima oko škola, hrane ih, nose im ostatke hrane, igraju se s njima i zato non stop oko dečijih igrališta imate lutalica koje lično ta deca štite od šintera koji dolaze na poziv mahnitih baba i deda koji se boje promaje? Dokle bre vađenje na "decu" a deca ne zarezuju ni roditelje, ni školu, ni policiju...nikog živog pobogu! Sve mlađi krimosi a strah ih od pasa?!
    Jel to beše neko predlagao već porez na neoženjene/neudate do 35? Ja predlažem obavezan porez na neškolovane - pa ovde je školovanje besplatno još od 1945! Dajte porez na decu, pogotovo za one parove koji imaju troje, četvoro, petoro, pa ne mogu da ih hrane, leče, školiju te padnu na teret ove banana države? Dajte porez na starije od 80 godina, šta čekaju, kakav život vode? MA DAJTE POREZ NA BUDALE KOJE NIŠTA NISU NAUČILI I JEDINI SMISAO U ŽIVOTU IM PRUŽA MRŽNJA I IDEJA VODILJA - NEK MOM BLIŽNJEM CRKNE KRAVA KAD JE JA VEĆ NEMAM!Ta ideja nas sve održava već dvadesetak godina i evo dokle smo stigli? Pa jel potrebno još da se delimo? Dokle da se delimo? Šta sve treba da nam bude razlog za podele?...Pa dokle više?????????
  • Jasna

    16.07.2013 09:00
    Danilo
    Lepo piše u tekstu ko je to napisao a zašto možete da ga pitate: Danilo Popović, stanovnik Ulice Antuna Urbana na Satelitu.
  • Jasna

    16.07.2013 08:38
    Satelit
    Ljudi koji zivite u tom naselju Satelit - zasto ne odete do opstine i ne trazite da vidite taj predlog koji su kao gradjani napisali. I napisite nam koja je stranka na vlasti tamo da znamo to jer nisu oni nista pisali bez centrale koja im je rekla sta da napisu. Onda nakon toga napisete vi predlog neki recimo da vam izgrade parkic za pse i jos svasta za pse.... Ako hoce porez onda neka zidaju za pse i vlasnike pasa....
  • Macka&pas

    16.07.2013 08:35
    Kad uvedete porez na podivljalu i nevaspitanu decu, na nemarne roditelje, bahate vozace, kriminalce i narkomane tada mozete i na kucne ljubimce
    Do tada SIKTER
  • Ljiljana

    16.07.2013 08:35
    Ovo je toliko besmisleno da mi se čini da je u pitanju najobičnija provokacija.
  • 16.07.2013 08:32
    Ja bih samo da zamolim ove zagovarace te najgluplje ideje koju sam cula ove godine, da mi objasne kojom logikom ce porez na kucne ljubimce da smanji broj pasa i macaka na ulicama?
  • voban

    16.07.2013 08:30
    Efekat vatrometa
    Nedelja 14.07., koji minut pre 23h, potez između jedriličarskog kluba i mosta Slobode. Počinje vatromet na Exitu. Odjednom, horde preplašenih pasa lutalica, u brojevima izvan svih racionalnih očekivanja, uplašeno i izbezumljeno trče po keju bežeći od buke izazvane vatrometom. Užasavajuć prizor. Nekolicina ljudi koja se zatekla na šetalištu ne zna kako da odreaguje, da li da beže, da li da stanu, šta učiniti u takvom trenutku. Da su u tom naletu straha nasrnuli na nekoga od šetača, bilo bi krvi do kolena.
    200 metara dalje, iz pravca mosta Slobode, laganim tempom "nogu-red-nogu" šetaju dva komunalna policajca, muškarac i žena, smeju se iz sveg glasa na ovu situaciju i još pokazuju prstom šta im se od trenutnog prizora najviše dopada. Naravno, nije im čak ni palo na pamet da pozovu neku nadležnu službu koja treba da se pozabavi ovim problemom. A da, koja sam budala - pa nema nadležnih, to i jeste tajna uspeha!
  • seljak

    16.07.2013 08:25
    @porez
    Ima ona stara narodna poslovica:
    "Sto jedna bu.ala predlozi ni sto pametnih ne mogu da isprave".
  • RED

    16.07.2013 07:45
    ZA PSICE
    Npr. u Holandiji se placa taxa na macku koja ti ne izlazi iz stana, na psa, na pticu itd. Ali iste te pare su namenjene azilima, veterinarima, cistoci. S toga mislim da to nije losa stvar kao i da svaki psic ima svoj ID broj. i kada komunalac zaustavi setaca pasa vlasnik mora da mu pokaze ID, da se vidi da je cipovan, vakcinisan, i redovno izmerena simbolicna taxa za proteklu godinu. Bilo bi para za azil, psi bi lakse bili vracenim svojim gazdama i grad bi bio cistiji. U slucaju da pas nema ID tada treba kazne da bude najmanje 5000,00 din. Jer svi smo mi upoznati sa tim da ga svi kucu vole maze paze dok je mala a kada odraste mrs na ulicu!!!
  • dr.proka

    16.07.2013 07:09
    a kazna
    A da konacno neko od nadleznih pocne da radi svoj posao i da rebne kaznu,recimo 50000 onome ko seta psa tamo gde se deca igraju????Moje dete ne dodje kuci a da nije stalo u pseci izmet a pritom se ne odmakne 100 metra od zgrade.
  • Evo

    16.07.2013 07:07
    ideje
    Predlazem da se uvede porez na clanstvo u vladajucoj stranci! Ko god je clan, a zna se zasto je clan, zbog sopstvene dobiti, da se oporezuje. Tako se unapred oporezuje njihova dobit.
  • Liman3

    16.07.2013 07:05
    Neverovatni ljudi koji nista ne rade i smisljaju r
    Ne mogu da verujem da ima medju nama ljudi koji mrze zivotinje i svoje komsije pa smisljaju i padaju im razne gluposti na pamet od kojih ih boli verovatno glava`?! Sto bih ja placao porez na kucnog ljubimca? Da li su predlagaci kao deca ikad imali kucnog ljubimca ili po svemu sudeci nisu jer su tako i vaspitani da mrze zivotinje pa im jadne i smetaju!? Svi psi su cipovani od vlasnika 99% i ako se utvrdi kada se nadje na ulici napusten pas a cipovan je kazniti vlasnika a ne kaznjavati sve nas sto imamo kucne ljubimce ne bili se izaslo u susret ovim hostoplerima sto izmisljaju u svojoj dosadi razne smicalice drugima kako bi napakostili! Ja vala necu platiti jos jedan harac jer s tim se ukida pravo zivljenja kucnih ljubimaca i masovno ce ljudi poceti da se oslobadjaju istih zbog poreza i gde to sve vodi? Zapitajte se gde to sve vodi ovaj narod kakvoj mrznji i ljubomori nas to vodi? Pa i ne treba da postojimo kao narod kada smo bas oni da komsiji crkne krava, jes da nemam koristi al neka!
  • Buba

    16.07.2013 06:57
    Dokle više..
    Haaloooo, dokle više otimačine?! Gospoda na vlasti naprednjaci, sramotno su nas ošišali za porez na imovinu tj. oteli nam od usta (jer su zamrzli cenu rada i penzije) a samo im još neka ovakva "napredna" ideja nedostaje za dalje otimanje od građanstva!
  • Gardoim

    16.07.2013 06:43
    Glupo!!!
    Pa, ko ne bude imao da plati, pusti će svoje životinje na ulicu i eto ti još gore situacije!!! Dokle god se teret društva i budžeta bude svaljivao na građane, do tada će se u ovoj zemlji proizvoditi mašine za ispravljanje banana!!! Banana mašina-banana republika!
  • Zoki

    16.07.2013 06:42
    Savesni ili ludi?!
    Ne razumem razmišljanje ovih ljudi. Nisu krivi svi vlasnici kućnih ljubimaca već samo oni koji ih napuste. Logično je da oni i snose posledice.
    Ali kao i uvek, samo savesni građani će plaćati cehove nesavesnih. Sramota!
  • 16.07.2013 06:34
    idiotska
    Ideja je idiotska, sta ce se desiti - vecina ce ljubimce pustiti na ulicu kako ne bi platili porez.

    A ideja ocigledno nije potekla od grupe gradjana.
  • O hvala bogu...

    16.07.2013 06:31
    Bravo!...ko god da je smislio ne mogu vise da zivim od dlaka izmeta i ostalih otpadaka u ulazu moje zgrade...palite na selo i tamo gajite zivuljke...samo udri po dzepu tako srbin jedino slusa...
  • 16.07.2013 06:30
    sludjeni i zastranjeni
    koliki su ti "ljubitelji" zivotinja zapravo covekomrzci najbolje pokazuje da bez problema prave poredbe izmedju keretina i dece...drzao bi ih u psecim kucicama dok ne shvate razliku izmedju coveka i psa jer reci ne pomazu
  • Meelosh

    16.07.2013 06:24
    A olakšica
    Uvoditi porez na kućne ljubimce bi samo povećalo broj lutalica - a da uvedemo olakšice, svi bi udomili po jedno i ne bi nam trebao azil. Zdrav razum.
  • treba jel?

    16.07.2013 06:23
    Racunajte na moja 2 psa. Jedva ih i ovako hranim, a uzela sam ih sa ulice. Sad cu morati da ih vratim, pa nek naplacuju porez nekom drugom
  • Alexa

    16.07.2013 06:11
    Do podne mrze sebe, a od podne čitav svet!
    Imam već 6 godina psa, koga je neko bacio čim se oštenio i za to treba još i da platim porez! Kada bi svako od ovih koji to predlažu postupio isto, ne bi postojao problem pasa i mačaka lutalica!
  • jela*

    16.07.2013 06:09
    mijau
    hajmo svi... zajedno... ko kerovi...da lajemo... av,av,av,av,av!
  • Buco Vragec

    16.07.2013 05:31
    -
    ideja je više nego odlična.
    to je možda i jedini pravi način da se stane na put problemu sa napuštenim životinjama!
  • explicitte

    16.07.2013 05:21
    jednostavno
    Pa stvarno jos jedan u nizu bisera koji svojom zamenom teza kidise na zdrav razum, ukoliko ga jos ima...Ali kao vlasnik kucnog ljubimca, slazem se da problem napustenih zivotinja treba hitno resavati.Znamo da novca nema ni za prece stvari, zato mozemo poceti sa preventivom. Neka svaki potencijalni vlasnik nabavku kucnog ljubimca prijavi nadleznoj sluzbi koju treba oformiti. U evidenciju se pohranjuju generalije vlasnika i broj cipa ljubimca. Ako se utvrdi da je zivotinja pustena na ulicu, doticni vlasnik placa masnu kaznu. Punimo budzet, sankcionisemo neodgovorne, i resavamo problem dugorocno.
  • Najbolji komentar!

    16.07.2013 05:00
    Preporučujem
    Toma - može


    "Onda uvesti i porez da ko ima IQ ispod 100 plaća porez 2000din godišnje na svoju glupost.
    Mislim da bismo beležili suficit svake godine."

    Svaka vam čast na odličnom komentaru!
    The best of the best!!!
  • 16.07.2013 04:59
    koja glupost! lepo su to smislili, kako je krenulo uvesce nam i porez na porez sramota!
  • Mala

    16.07.2013 03:58
    uskoro
    uskoro i pored po detetu bar 5000 dinara mesecno....Ja ne mogu da verujem kakva glupost pa ovo ce uzrokovati jos vise pasa lutalica jer vlasnici nece imati zbog poreza ni da ih hrane. Strasno. Sve se vrti u kruug. Neverovatno. Kako mene nikad nije napao pas lutalica??? Zato sto ga nisam provocirala ili sam prosla mirno ili sam ih pomazila ili sam ih nahranila. A decu ujedaju psi uglavnom zato sto ih diraju. Na mojee oci su deca maltretirala dva psa, udarali ih nekim letvama i ko zna cime pa nije ni cudo sto ih posle ujedu. A sta i onaj ko ima hrcka ce da placa porez 2000 din? Kaze po ljubimcu, ne kaze po psu ili macki. Prosto neverovatno
  • maja

    16.07.2013 03:21
    ma ...
    Uvesti porez na one koji nemaju ljubimce, jer mnogi od nas koji ih imaju, nisu ih kupili nego udomili ostavljene i lutalice kojima je dovoljno malo hrane i mrvica malo ljubavi
  • 16.07.2013 03:08
    A ono ruglo-divlja pijaca sa starim stvarima neprijatnog mirisa im ne smeta.ne smeta im ni to sto ti prodavci nikome ne placaju pijacarinu,kao ni to sto sve fizioloske potrebe obavljaju po okolnim ulazima?
  • Ja66

    15.07.2013 23:29
    Teme ...
    Prvo, kada pomislim na Satelit, kroz glavu mi prodje ona deponija smeca gde se vrsi otkup sekundarnih sirovina koje se skuplja iz kontejnera. Dakle, smece se vadi iz kontejnera i lageruje odmah pored pijace. Tu su zatim cetvoronozni pratioci trikolica i kojekakvih biciklova sa prikolicama i zaprezna vozila tj . konjske zaprege. Eto teme za komunalnu policiju i ubiranje prihoda jer lepo stoji znak zabrane saobracaja za zaprezna vozila na ulasku u grad Novi Sad . Pored svakog tricikla u kojem se odvoze ukradene pvc ambalaze ide bar dva psa. Zatim pored svake zaprege trce psi i napadaju sve oko prepunih kontejnera nebi li sacuvali komad hrane . Evo jos jedne teme kojom treba da se pozabave komunalci da bi se smanjio broj nekontrolisanih pasa koji proizvode ostatak pasa lutalica. Dalje , svaki komunalni policajac morao bi imati uz sebe citac cipova kako bi mogao odraditi kontrolu tj procitati cip svakog psa sa povodca ili bez . Mi koji imamo svoje ljubimce i koji vodimo racuna o zdravstvenom i svakom drugom stanju psa , bilo rasnog ili onog koga smo udomili ne treba da placamo nikakav porez. Nosimo papire dok setamo svoje ljubimce , pokupimo iz trave ono sto nas pas ostavi i bice svima dobro i cisto , jer i nasa deca treba da se igraju u toj travi iza blokova zgrada. Svako neka da svoj minimum i bice svima bolje . Dalje, sva legla pasa lutalica zive pored kanti u koje se baca ostatak hrane ili pored objekata gde se sprema brza hrana . Ima jos dosta toga da se kaze o ovom nasem lepom gradu ali nema ovde dovoljno mesta. Zato, komunalci ... izvolte.
  • Spark

    15.07.2013 21:22
    sterilizacija
    Ja sa psima nemam problem, a sa ljudima svakodnevno. Kada vidim kako su im deca vaspitana, pitam se kome je sterilizacija potrebnija.
  • mrmot

    15.07.2013 21:19
    ima li kraja ljudskoj nekulturi?
    da, sležem se samo onda kada se bude uvela taksa na pljuvanje po ulicama, uriniranje po istima,.....bio bi poduži spisak
  • novosadjanka

    15.07.2013 21:18
    kontradiktorno
    Evo jos jedne ideje kako opljackati gradjane.
    Novi Sad jeste ceo izuriniran- i ono drugo, grad ali i za to ima jednostavno resenje:
    VELIKE kazne za one koji ne pokupe za svojim ljubimcem kao i za one sto uriniraju i ono drugo po celom gradu,povracaju, saraju po zidovima, bacaju smece po ulici, rasturaju djubre iz kontejnera,teraju decu da prose itd.
    Komunalna ne radi nista,nema nikakvog reda...
    Pitanje za gradonacelnika: zasto se ne bavi gradom umesto politikom?
  • Steva-NS

    15.07.2013 21:14
    Dabome,porez na kućne ljubimce.Još malo,pa će i na apostolke uvesti porez.Samo,kad će kuće od 500-600 m2,i stanovi preko 150 m2,biti oporezovani,iako su neuknjiženi i koriste se godinama.I ja omatorio,i nisam shvatio,da kome je suđeno da bude ....n,same mu gaće spadnu!
  • 15.07.2013 20:56
    I TREBA
    Treba duplirati iznos pa neka setaju koga hoce!
  • litra benzina

    15.07.2013 20:55
    kosta 150rsd
    nemate za hleb i to vam nije problem nego psi, ajde vi veliki vernici koji samo pricate o deci umesto pasa se lepo uhvatite i pravite decu a nas ostavite da vodimo pse jer su realno manje sanse da ce nasi psi bacati petarde krasti otimati i sve ostalo sto ta divna deca rade. ne smete da prodjete nocu kroz satelit ne zbog pasa nego zbog divne omladine koja su nekoc bila deca, svaki dan dok setam svoje dete citaj psa vidim vise spriceva nego psecih fekalija. uzivajte komsije.
  • Bankar

    15.07.2013 20:10
    Patrone
    Treba da se uvede porez posto vec nezaju kako da namaknu novac u budzet. Posle uvodenja poreza neka lovcima besplatno podele patrone, posto ce se upeterostruciti broj pasa lutalica, pa kao u stara vremena (pre 20 godina) resiti pse na ulici.
  • PericA

    15.07.2013 20:08
    Porezi DA
    Porez na penzije VECE od 35000 din mada bi trebalo na one vece od minimalne zagarantovane zarade.
    Porez na stanove u kojima zive samci.
    Porez na sve sto je normalno oporezovati pa i na kucne ljubimce.
  • Djura

    15.07.2013 20:07
    mesečno
  • ns

    15.07.2013 20:06
    Porez na decu? Hm, ne treba tako nesto treba samo kultura i red, i jednih i drugih, oni koji ne mogu da se ponasaju treba kaznjavati. Takodje znas i ta deca treba negde da se igraju, zivljenje u zgradi povlaci odredjene mane, jedna od njih je da zivis sa velikim brojem ljudi na maloj povrsini, ako ti se ne svidja lepo kupis velik plac, izgradis kucu i milina, nema ko da ti smeta. To mi dodje kao oni sto zive na bulevaru i bune sa na buku, a sta si mislio da ce svet ispred tvoje zgrade da stane zbog tebe? Opet ako ne planiras da se razmnozavas sa psima deca su ipak neizbezna. Zato kao vlasnik pasa ne volim "ljubitelje zivotinja", uvek preterujete.
  • aaaaaaa

    15.07.2013 19:55
    .......
    Samo jos da dodam,to nisu svi gradjani Satelita,vec dve osobe,tri...nebitno...
  • sima

    15.07.2013 19:48
    Gradjani Satelita,

    Da li stvarno mislite da ce vaši sugradjani koji su toliko odgovorni da svog kucnog ljubimca izbace na ulicu, biti dovoljno odgovorni da prijavljuju i placaju porez na iste te ljubimce?

    Ja jesam za rešavanje problema, ali na neki racionalan način, poput azila, čipovanja, oštrih kazni za nesavesne vlasnike...
  • aaaaaaa

    15.07.2013 19:37
    ......
    To trazi neki deda,nikakva partija i ostalo.Ja zivim na Satelitu,hranim te pse,koji navodno napadaju decu,CISTA LAZ....
  • Starrider

    15.07.2013 19:36
    Uzrok a ne posledica
    Treba zakonom zabraniti drzanje pasa u stambenim objektima. Samim tim bilo bi i manje problema. To je postalo sveopste ludilo u gradu. "Kuceci grad" Kao sto su 93 svi imali tetrise i drndali ih tako je i sad sa psima. U prilog svemu ide i to sto se savesni vlasnici mogu nabrojati na prste. Jako velika vecina NE VODI racuna o psima pustajuci ih da uriniraju i kakunjaju po ulazima, zelenim povrsinama,trotoarima i pritom ne ciste za njima. Izmeta ima na sve strane.Svakodnevno vidjam ljude koji jednostavno pustaju zivotinje da rade sta hoce a kasnije kad im ti isti psi dojade pustaju ih van i oni postaju problem svih.Posle se pitamo zasto ljudi pucaju po savovima i truju pse i resavaju probleme radikalnim metodama.Da je svest drugacija i da se ljudi drugacije ophode bilo bi ok ali nije i sve je gore. Posto komunalci ne mogu fizicki da iskontrolisu sve koji drze pse a ne mare za njih nema druge nego zakonom zabraniti drzanje pasa u stanovima jer to nisu normalni uslovi za zivotinju. Kladim se da niko od ponosnih vlasnika pasa ne bi ni jedan dan proveo u psecoj kucici u dvoristu.
  • @anonimous

    15.07.2013 19:25
    Tako je! Porez na decurliju koja zapisava i zaserava travnjake i ulaze, koja urla i terorise komsiluk mnogo vise nego bilo koji kucni ljubimac!
  • 15.07.2013 19:19
    Ja sam za porez na decu. 20.000 mesecno po detetu, plus kazna od 10.000 za svaku bacenu petardu.
  • 15.07.2013 19:11
    Predlog za porez ne bi placali oni sto iz noblesa uzmu kucnog ljubmca
    nego bi se to svelo na stvarne ljubitelje zivotinja

    zar ne vidite da je ovde sve naglavack postavljeno

    sto veca bitanga tim bolje za njega
  • 15.07.2013 18:49
    Treba
    Dve hiljade pa se qrcite kad volite !
  • Anonimus

    15.07.2013 18:48
    Ja sam za ovodjenje
    Neka uvedu tu taksu i taksu za mobilni telefon,internet,pusenje cigareta i da ne zaboravimo vodjenje ljubavi.
    Bice para u drzavnim kasama samo tako...
  • Nitro

    15.07.2013 18:36
    Ne dirajte SNS...
    ...SNS istražuje ima li kakvih elemenata korupcije u celoj ovoj priči.
  • Animator

    15.07.2013 18:34
    U celoj toj situaciji...
    ...uvek se zaboravlja da i oni koji drže pse po stanovima nikako nisu njihovi prijatelji, jer je stan za psa kao zatvor - neprirodno okruženje. Nisu psi krivi što su ljudi ludi. A postoji tu i problem pristrasnosti prema svom psu u smislu "neće on da ujede" i slično. Postali smo veoma tužno društvo jer je na ulicama sve više pasa a sve manje dece, ali ni za to, naravno, nisu krivi psi nego ljudi.
  • Toma

    15.07.2013 18:19
    može
    onda uvesti i porez da ko ima IQ ispod 100 plaća porez 2000din godišnje na svoju glupost.
    Mislim da bismo beležili suficit svake godine.
  • Pera+

    15.07.2013 18:04
    ljubimci u zgradi
    Kod nas u zgradi od 22 stana u dva postoje psi. Jedan vlasnik pusta ljubimca da mokri u hodniku zgrade u jutarnjim satima kada ga mrzi da ga izvede, drugog psa cesto cetkaju u ulazu pa je hodnik pun dlaka dok spremacica ne pocisti nered. Da ne pricam o dlakavosti lifta.
    Ni jedan ni drugi vlasnik ne skupljaju za sobom izmet a njihovi ljubimci najvise vole da kakaju u bazenu sa peskom na igralistu za decu pored zgrade i pored table sa natpisom gde ih deca mole da to ne rade.
  • Bojan

    15.07.2013 17:44
    Red
    Ala ovde ima iskompleksiranih i neuroticnih. Nemam psa ali ih obozavam, sa druge strane razumem i ljutnju ako se ne kupi za svojim ljubimcima ali tu je resenje da komunalna kaznjava pa da vidis za mesec dana kako bi se svi navikli da kupe, a ne neke nebuloze kao sto su porez i slicno. Jos 2000 na mesecnom nivou, znaci uz ostale troskove onda bi pse imali samo bogatiji. Ne uvodi se red preko ledja onih koji nisu krivi nego se kaznjavaju oni koji to zasluzuju.
  • lignjoslav pipak

    15.07.2013 17:33
    nesavesne gazde
    Problem je sto niko ne sterilise pse, nego pusti da im se psi pare pa onda dele stenad ili prodaju nekontrolisano. To je problem. Ja bih uveo obavezno cipovanje, zabranu prodaje pasa bez licence i kupovine psa od nelegalnog odgajivaca, porez na pse koji nisu sterilisani i rigoroznu kontrolu gore navedenih stavki. Nemojte oporezivati savesne vlasnike koji su sterilisali pse.
  • Pera

    15.07.2013 17:32
    odlican predlog
    Iznos takse odrediti tako da se moze oformiti sluzba koja ce cistiti za ljubimcima i naplacivati kazne finim vlasnicima koji recumo pustaju kucu da kaki na tartan stazi na keju. Ako se vlasnici pasa upristoje vremenom smanjiti taksu. Bilo bi dobro da za razne vrste pasa takse pudu vece ili manje
    (pekinezer mnogo manje prlja a nije ni preterano agresivan). Isto tako drzanje psa u dvoristu odrediti manju taksu dok za one u stanu vecu. Takodje za prvog psa jednostruki iznos, za drugogo dvostruko.... Da se ne ponavlja slucaj sa 15-20 pasa i 50 macaka u stanu...
  • 15.07.2013 17:28
    lepo svi koji nisu u stanju da prođu test opšte kulture, 2000 dinara mesečno. pa nek grad od tih para pomaže glupima bez nadzora. ne bi ih roditelji tek tako puštali na ulicu, da vrše nuždu gde stignu.
  • 15.07.2013 17:26
    -
    Obaveza svakog vlasnika je cipovanje psa, to sto neki to ne rade, takodje treba da se kazni. Mnoga udruzenja se bore tuzbama protiv takvih 'savesnih vlasnika' sto ostavljaju pse gde stignu i nikom nista..I ne razumem zasto se napadaju ljudi koji spasavaju zivotinje sa ulice umesto da se napadaju oni koji ih ostavljaju tamo?
  • 15.07.2013 17:24
    spartan
    jedini civilizovan nacin da se zlu stane na kraj...ta okrenuta logika naglavacke da su oni ljubitelji zivotinja sto ih drze po stanovima i drustvo koje to tolerise kosta nas copora pasa na sve strane, psecih govana po travi na kojoj se odavna ne igraju deca...a zivotinje ne mogu da biraju kao ljudi koji ih izbegavaju jer su bez ljubavi prema ljudima i zastranili u svojoj patologiji...psima je, dragi "ljubitelji" zivotinja jednako u stanovima kao sto bi vama bilo u psecim kucicama
  • seljak

    15.07.2013 17:01
    @psi satelitski
    Izglega da su "gospoda" predlagaci revnosni clanovi DDD.
    U tim njihovim zavicajima pse smatraju kao nesto
    sto ne zasluzuje ljubav.
  • 15.07.2013 17:00
    ma daj bre
    ja zivim na satelitu i voleo bih videti tog pametnog sto nezna sta ce od dosade pa sedi pred radnjom i loce pivo umesto da se zaposli negde pokusa koristiti mozak ako ga uopste i ima vise a ne da mi on smislja sta treba raditi sa vlasnicima pasa
  • Bojan

    15.07.2013 17:00
    Ne bi bilo lose da se uvede onim vrsnim ljubiteljima pasa koji su ljubitelji, ali samo ako su u pitanju rasni psi. Ljubimci su, nazalost, postali statusni simbol.
  • limanski

    15.07.2013 16:56
    @predlog
    Sta sve nece pasti na pamet ovim dinaroidima.
    Do juce su gazili blato,cuvali stoku i drzali motiku.
    Cim su postali "novosadjani",odrekli su se sela ali je ono jos u njima.
    Smetaju im zivotinje koje su humanije od njih mnogih.
    Oni ce nesto nekome da predloze.
    Pravac bosna i sandzak,tamo uredjujte zivot.
    Dobro je predlozio gdin Joja:uvesti porez na ovakve cangrizave "dobronamernike" koji ne vole zivotinje pa ni ljude.
    Da mi je samo znati koja ih poplava nanese u nas grad.
  • the.cscw

    15.07.2013 16:56
    humano, nema sta!
    Pitam se ko je te lutalice "napravio" agresivnima... da li deca koja su nevaspitana i gadjaju ih svim i svacim ili cangrizavci koji ih sutiraju, namerno nalecu autom na njih i sl? Imam ljubimca, i ubuduce cu svakom ko me iznervira raznim pridikama vezanim za istog, u facu nalepiti ono sto za mojih ljubimcem pokupim. Pogotovo na Satelitu.
  • Vlasnik čipovanog psa

    15.07.2013 16:55
    Ljubitelji bundžije
    Pobunili se sve pravi ljubitelji pasa a ne oni na koje je ovo upućeno. Koliko se vidi iz teksta, ovo se odnosi na nesavesne držaoce pasa i mačaka.
    Pazi komentara
    "Ko ce meni da plati sto sam juce spasao tri steneta ostavljena da uginu",
    "Ja sam usvojila psa sa ulice zato sto ga je neki kreten bacio pored puta"
    Pa valjda se treba zajednički boriti protiv takvih KRETENA. Zalažite se za čipovanje pa neka ga onda "ljubitelj" odbaci od sebe.
  • Penzionerka

    15.07.2013 16:51
    Ovako pametan predlog samo retkima padne na pamet.Ali sto je jos strasnije gradska vlast ce ga usvojiti.To su im iz centrale rekli sta da predloze,pa su kao gradjani predlozili.Hoce nazalost uvesce porez,kako su pametni pa su nam odzacarinu uveli.Strasno.
  • 15.07.2013 16:32
    ...
    Ja sam usvojila psa sa ulice zato sto ga je neki kreten bacio pored puta. I sad ja treba da placam 2000 din zbog toga? i to mesecno? A sta je sa tim kretenom sto ga je izbacio? Njemu je sad super, otarasio se psa, nema brige, nema poreza..bolje trazite da se uvede porez na maloletne delikvente,prozor ne mogu da otvorim jer se boljim da mi bezobrazna decurlija bez razloga ubaci petardu u stan..
  • Mama troje dece

    15.07.2013 16:31
    Usvojila sam preko društva za zaštitu životinja kuče i mače pre par godina. Hoće li meni grad da plati to što sam ih sklonila sa ulice, redovno ih vakcinisala, čistila od buva i parazita, hranila i brinula o njima svaki dan?
    Porez na kućne ljubimce?
    Zahtevam poresko oslobođenje na ime građanske svesti i savesti!
    Ako već živim u društvu koje kuka o "belim kugama" i "izumiranju nacije" a dečiji dodatak iznosi 2000 i neki dinar (i to samo za one srećnike koji uspeju da prebrode sva birokratska sranja i pribave sve papire potrebne za dobijanje istog), a na ime činjenice da sam rodila i othranila troje dece nemam apsolutno nikakve poreske olakšice, onda mi barem omogućite satisfakciju da na ime usvojenih malih dlakavih drugara imam iste! ( EU će da vas obožava za gorepomenuto) ;)
  • 15.07.2013 16:29
    ??????
    Pa zar inspekcija ne izdaje nalog Čistoći da hvata pse?????
    Stvarno svašta. Bespotrebno zamlaćivanje
  • sss

    15.07.2013 16:26
    prohibicionista
    sta reci za tvoj komentar i 3 bedna lajka koja te podrzavaju, gade mi se takvi kao ti! Ljige! Sram da te bude!

    Sto se tice predloga, nikako ne podrzavam, samo ce veci problem nastati! Plus ko zna gde bi te pare zavrsile i odlazile... 2000din je strasno puno za nas standard, pri tom ovde se ne radi o doborbiti zivotnija nego je opet covek na prvom mestu! Udri po usima i po dzepu ljude koji su humani, normalni, zdravog razuma i vole zivotinje! E pa nece da moze!
  • NS2

    15.07.2013 16:26
    Porez
    A mozeli i na KOMARCE !
    Sta je matorci smeta vam sto neko u svojoj samoci ima boljeg prijatelja od vas .Jer ko ne voli a zahtev zaporez je to -zivotinje ,taj nevoli nikog!
    A da na Satelitu uvedemo porez na budale ,sta kazete?
  • Joko Ovo Ono

    15.07.2013 16:23
    Građani Satelita su se pošteno obrukali.
  • Boza britva

    15.07.2013 16:22
    Apsurd
    Nesto nelogicnije i gluplje nisam skoro cuo. Slazem se sa ostalim komentarima da se ovako ne moze smanjiti broj pasa lutalica, tj. moze se samo povecati. Bas ima neka bakica da daje 2000 mesecno za kuce ili mace. I sta ce? Izbacice ga na ulicu. Ne mogu da verujem kakvih gluposti ima u ovom Novom Sadu. Ovo je van svake pameti.
  • D.

    15.07.2013 16:04
    Eh kad bi imali normalnu drzavu, koja bi novce od slicnog poreza ulozili u pre svega edukaciju o zivotinjama, u parkove za istrcavanje i cesme za pse u njima, u postavljanje aparata sa kesicama za skupljanje za svojim ljubimcem, tada bih dala, ali ne vise od 50 do 200 dinara mesecno i to uz uslov da su ljudi koji udome psa oslobodjeni ovog poreza, bar na neko odredjeno vreme. 2000 je previse, to ce neko od divnih nam upravnika strpati sebi u dzep, ma i da dajemo po 50 dinara sada bi strpali u dzep sebi. Jos uvek nemamo ni azil a vec se razni kojekakvi kvazizakoni o kucnim ljubimcima izmisljaju. A sta je sa ostalim kucnim ljubimcima koji nisu psi? Nigde nisu napisali 2000 po psu ili macki vec po kucnom ljubimcu. Ukupno imam dva kucna ljubimca koji pojedu 4000 dinara u periodu od 6 meseci, a mesecno da izdvajam toliko za njih? Problem je jedino sto ce se ova ideja nekom u upravi i svideti pa ce je mozda i progurati ako ne danas onda sutra...
  • G

    15.07.2013 15:56
    Ne razumem ovakav zahtev. Pa ako postoje građani koji izbacuju svoje ljubimce na ulicu, kako će ih porez sprečiti da to urade? I onda baš oni neće plaćati taj porez jer su se lepo svog ljubimca otarasili, a oni koji nisu hoće - zar to nije malo apsurdno?
    Treba li uvesti i porez 2000 dinara po detetu mesečno zbog onih koji svoju decu izbace na ulicu?
  • 15.07.2013 15:54
    Mara
    Kakva je ovo glupost? Svaka cast za komentar joja - Imam bolji predlog: i Mr No - CCC. Drago mi je da ima normalnih i humanih Novosadjana. Nadam se da je primitivizam privremeno prisutan u Novom Sadu.
  • Zoi

    15.07.2013 15:50
    Mesanac
    A sta je sa vlasnicima koji usvoje zivotinje sa ulice i ne vrate ih na istu? Zasto mi moramo da ispastamo zbog tudjih gluposti? Znate li vi sta je 2000 po zivotinji?? Bolje kaznjavajte neodgovorne vlasnike, a nas koji vodimo racuna o svojim ljubimcima ostavite na miru!
  • Zona

    15.07.2013 15:49
    Trust mozgova
    za rubriku ''verovali ili ne'', dakle, svaki komentar je suvisan ..jos me zanima iz koje racunoice izvukose bas 2000 din ahahahaa...
  • Prohibicionista

    15.07.2013 15:45
    I treba
    Ne 2000 nego 5000 i plus 10.000 kazne unapred za svako sranje koje ostave za sobom vlasnici i njihovi tzv ljubimci
  • joja

    15.07.2013 15:41
    Imam bolji predlog:
    da se oporezuje svako ko nema kućnog ljubimca, jer kad bi svi imali kućne ljubimce manje bi bilo napuštenih kuca i maca, a i ljudi bi imali pametnija posla i bili bolje raspoloženi prema sebi i prema drugima.
  • ns

    15.07.2013 15:37
    Glupost, sto bi ljudi koji uredno drze pse placali to. Treba komunalna policija da ih kaznjava za skrnavljenje grada svojim psima, toliko ih vole ali njihova govanca bas i ne (pogotovo ovi sto ih drze u kutijama, ups pardon stanovima). Ljude koji napustaju pse treba prijaviti, lepo kazna i cao.
  • Mr No

    15.07.2013 15:21
    CCC
    Ko ce meni da plati sto sam juce spasao tri steneta ostavljena da uginu!? Jesam ja kriv sto ne mogu da dozvolim zlocin, pa mi to jos treba naplatiti!
  • 15.07.2013 15:21
    superhans
    a to sto bi tek onda bilo napustenih pasa nema veze.
    uvodjenje poreza na glupost bi bilo primerenije i visestruko profitabilnije.
  • Pezos

    15.07.2013 15:18
    blago nama
    Posle koje gajbe piva su došli na ovakvu pametnu ideju ? Možda pretenduju i na neko poslaničko mesto jer i ovi izmišljaju raznorazne poreze na sve i svašta. Ovakvom budalaštinom bi dobili samo 2-3000 novih pasa na ulici.
  • V

    15.07.2013 15:16
    Ovo je vrhunac inteligencije! Dajte još neke informacije o tom udruženju, šta li je, da im prosledimo i ove naše lutalice što ih hranimo da nas ne ujedaju... Sterilizacija je besplatna na Telepu u vet. ordinaciji kod Romanova, pa molim lepo, kome je skupo...
  • xxx

    15.07.2013 15:15
    Pa tek ce onda biti ostavljenih zivotinja na sve strane jer ljudi nece moci da placaju i taj porez...
  • boolewar

    15.07.2013 15:09
    Evo ja predlažem porez na džangrizavost!
    500 dinara po seansi. Sve će ići u budžet zdravstvenih ustanova za lečenje umno obolelih, pa onda više neće biti opravdanja za te ustanove da svoje pacijente otpuštaju pre završetka lečenja, i na taj način im omogućuju da predlažu ovakve i slične gluposti, nego će imati sve uslove da ih tretiraju u svojim objektima sve do potpunog izlečenja.
  • Bob Rock

    15.07.2013 14:58
    Može, čim se uvede porez na gledanje Farme (2000/po čl. domaćinstva).
  • -

    15.07.2013 14:58
    -
    i bas gradjani satelita?
    preko mesne zajednice ili postoji udruzenje koje se tako zove?

    da li to traze sns, ds ili neka druga satelitska partija?

    ili fajgeljova izmisljotina

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna