Novi Sad
24.07.2013.
04:57 > 07:26
Železnice Srbije danas će u Novom Sadu pustiti u redovan putnički saobraćaj novi dizel-motorni voz ruske proizvodnje, na pruzi Novi Sad-Odžaci-Sombor-Subotica.
  • 24.07.2013 18:02
    nece dugo trajati, ovi nasi debili od omladine ima da ga sjebu za 5 dana
  • 24.07.2013 17:24
    Pojacajte red voznje
    Bas lepo sto su uveli novi voz na toj relaciji, ali problem nije u starosti voza vec u tome da iz Odzaka koji su samo 50 kilometara od Novog Sada ima samo 2 polaska dnevno za Novi Sad, poslednji voz ide u 11:45.
    Nasuprot jeftinom vozu autobuski prevoznici koriste ovakvu situaciju pa je autobuska karta Odzaci-Novi Sad, verovali ili ne vise od 900 dinara.
    Pored njih postoje i razni tasisti koji voze za 500-700 dinara.
    Nista od ovoga ne moze da se poredi sa cenom voza koji je samo 226 dinara, ali dzabe mala cena i klimatizovan voz kad ima samo dva polaska. Treba otici na posao ujutru i vratiti se poslepodne, sto je sa ovakvim redom voznje nemoguce.
    Nadam se da ce uvesti jos dva polaska koja su do skoro postojala, i dalje stoje na redu voznje, jedino sto pored njih stoji zvezdica sa naznakom ''obustavljeno do doljnjeg''.
    Znaci uvedite jos dva polaska pa makar bile i makose ili oni raspali sinobusi.
  • Aleksa

    24.07.2013 12:44
    Jaaaa
    Pa nije problem u vozu nego u tome što pruga na toj relaciji nije elektrifikovana.
  • 24.07.2013 11:53
    Eh, kad bi mogli da nabave nesto slicno i za relaciju BG NS...:) Pa nek i poskupe! A kad uhvate da se svrlja, cepa, prosipa, pljuckaju semenke, odmah napolje i novacana kazna!
  • 24.07.2013 10:55
    "Jel ovakav kamenovan u užoj Srbiji."

    Da, u užoj Srbiji. Tačnije, u Batočini i Subotici. :)
  • Apache

    24.07.2013 10:17
    Joj, kako se vidi ko ga je pravio. Tek iznutra......
  • 24.07.2013 08:22
    samo urbano urbano
    jao da li ce stajati u futogu????
  • Ivo

    24.07.2013 07:20
    Sramote
    citam ovo i nemogu da verujem ko u doba TIta hvalimo se sa nekim vozovima ma teska sramota za sve nas da u ovo doba mi dobijamo nove lokomotive i vagone.
  • 24.07.2013 07:00
    Vo tumach


    Znaci nabavka ovakvih vozova je savrseno isplativ posao! jelll. Pa sta onda mlatite gloginje. Nabavljajte vozove i da se vozimo. Nikad ne bi seo u bus pored ovakve masine.
  • NS

    24.07.2013 04:38
    A sto nije elektricni?
    Bilo bi lepse da je elektricni, da ne zagadjuje okolinu.
  • 23.07.2013 21:21
    Nije - nego
    Verovatno je tačno da je broj putnika koji se prevoze železnicom veći, ali mislim da je razlog tome razlika u ceni izmedju železnice i autoprevoznika. Karta za putnički voz na relaciji BG-NS je 288.00 din, za brzi 388,00 a za Inter-City 430,00 din, a bus na istoj relaciji je oko 700-800 din. u zavisnosti od prevoznika i cene stanične usluge.
  • 23.07.2013 21:21
    @Charly PK

    To je ceo voz, ne samo lokomotiva.:)

    @ZoranNS

    Da, takav je kamenovan. Videcemo sta ce prevoznici i taksisti ovde da urade.
  • Vlad

    23.07.2013 21:10
    uzivanje
    Vozio sam se pre neki dan ovim vozom na relaciji Sombor - Subotica.

    Klimatizovano, cisto, tiho, puno mesta, moderno, i povrh svega, brzo.
    Voz je u potpunosti ispostovao red voznje.
    Nadam se da ce ga odrzavati.

    Ovi zluradi komentari...pa procitajte malo, i provozajte se nekad vozom, jer...
    Nisu ovi iz Zeleznica toliko blesavi, na tim relacijama u ovoj vesti i nema elektrifikacije.
    Osim toga ovo su takodje vozovi koji se korsite i u Nemackoj, nisu tamo samo ICEovi.
  • 23.07.2013 20:56
    @Jaaa
    "Jel toliko tesko da ga preprave u elektricni..?"
    Па није, само треба да изваде цео дизел мотор који је најскупљи део воза и ставе у њега електрични који је исто тако најскупљи део воза...
    Е свашта ћу чути.
  • -

    23.07.2013 19:58
    -
    a zasto je ispis na latinici?
    zar zbog turista ne treba da bude na cirilici?
  • NP

    23.07.2013 19:45
    @Charly PK
    U pitanju je garnitura voza koja sadrzi 2 "lokomotive" (prostor za masinovodju na oba kraja kompozicije) kao i vagone izmedju - najvise lici na stare plave elektromotorne vozove koji se jos uvek mogu videti na nasim prugama. Ili na nove spanske tramvaje u beogradu ako ste imali prilike da ih vidite.
    Dakle u pitanju je citava kompozicija voza.

    Ovo je odlicna vest, doduse voleo bih da je vise nasih pruga elektrifikovano i da su u boljem stanju, pa da se vozimo elektromotornim vozovima, ali bice valjda i to (jednog lepog dana...)
  • ZoranNS

    23.07.2013 18:48
    Jel ovakav kamenovan
    Jel ovakav kamenovan u užoj Srbiji.
  • Charly PK

    23.07.2013 17:55
    A vagoni???
    To je lepo da ce biti novih lokomotiva, a shta je sa vagonima??? Ili je to sve u kopletu? Iz teksta mi nije jasno...
  • jaaa

    23.07.2013 17:45
    Jel toliko tesko da ga preprave u elektricni..?
  • Y

    23.07.2013 17:20
    Ujaaa!
    Nije kriv voz, nego stanje naših pruga!
  • 23.07.2013 16:03
    I jezdice svih 30 kmh.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna