Građevinska mašina JKP "Put" uspešno je produbila prolaz iz dunavskog rukavca u Dunav, čime je omogućen prolazak "zarobljenih" brodova i čamaca, saopštilo je ovo javno komunalno preduzeće.
Plati ti 8.000.000,oo dinara Karin komercu,koliko traži za refuler, jer je MONOPOLISTA, zato što su dole navedene državne firme u stečaju ili ugašene vrlom "tranzicijom", pa komentariši urađen posao na koji je potrošeno oko 100 litara evrodizela. Ako ne možeš da platiš, onda ćuti tu i posmatraj.
Zahvaljujem se Sremcu na objašnjenju iz struke da su preduzeća privatizovana i da su sada uništena. Ovde nije bilo reči o mašinama koje neće niko da plati nego o dubini vode od 40cm. A oni koji su krali, prodavali i gledali da uništavaju preduzeće iznutra ti treba da se zapitaju i zašto su ona privatizovana. Svi bi mi da živimo u vreme Tita, a da kao neki, otkupimo stanove za 3000 dinira , a kad treba platiti poreze, kriva ova ili ona vlast.
Brodovi mogu da prolaze, dubina gaza je sada skoro 2 metra, da li je to najvažnije, jeste!
Potpuno u pravu. Obican mali refuler sa plutajucim cevovodom bi to odradio za jedno prepodne. Iskopao bi 10x vise sa 5x manje goriva nego ovi majstori.
Za one koji se ne razumeju, ovo je isto kao kada bi skupljaci sekundarnih sirovina u onim zapregama vozili putnike umesto gradskih autobusa.
"Radnici JKP "Put" su na visokim temperaturama.."
Čemu napominjanje da su radili na visokim temperaturama? Mi ostali radimo na niskim temperaturama u ovo doba?!:/
СПЛАВАР је можда нешто чуо о машинама,али тај посао су одувек радили пловни багери "рефулери".Дакле,пловне багере су некад имали предузећа за пловне путеве "ХЕРОЈ ПИНКИ"Нови Сад и "ИВАН МИЛУТИНОВИЋ"Београд,чији је посао био између осталог и чишћење пловног пута од наноса. Како су Дунав и Сава,као пловне реке престале да теку кроз Србију, после демократских промена,престала је и потреба за постојањем ових предузећа.Пловни објекти,па чак и ледоломци су у рукама затвореника,а оно мало што још плови служи незадовољним радницима за штрајкове.Зато су данас на Дунаву смешне слике са багером на понтону,циркус је поново у нашем граду.
Za one koji nisu upuceni: Dunav je naglo opao i nije moguce prici sa masinom koja sluzi za ovakve prokope, a s druge strane potrebna je masina koja je toliko teska da moze stati na ove pontonce i trece sto neki vole da komentarisu i kad ispadaju glupi, nikad nece biti jasno. A sad polako pa na drugu stranu zabite glave u pesak, zato vam valjda sluzi...
definicija pakla: na +40, znojav lezati na vrelom pesku i kupati se u preprljavom dunavu...nisu mi jasni ljudi koji sebi sami dobrovoljno rade ono sto im nebi uradio ni najgori neprjatelj
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Oslobođeni" brodovi iz dunavskog rukavca
Novi Sad
•06.08.2013.
•08:10
Komentari 13
Goran
Splavar
Brodovi mogu da prolaze, dubina gaza je sada skoro 2 metra, da li je to najvažnije, jeste!
Posmatrac
Za one koji se ne razumeju, ovo je isto kao kada bi skupljaci sekundarnih sirovina u onim zapregama vozili putnike umesto gradskih autobusa.
Čemu napominjanje da su radili na visokim temperaturama? Mi ostali radimo na niskim temperaturama u ovo doba?!:/
Сремац
Goran
-
čamdžija
-
opadanje koje traje mesec dana nije bas naglo.
Splavar
skep
-
pravili su taj cirkus sa bagerom pred svima umesto da su prokopali lopatama i kofama za 10-15min.
gde im je onaj sleper koji je pravio prolaz svake godine umesto ove gluposti sa bagerom?
a ona obalska straza bi mogla zabraniti voznju skutera i parkiranje jahti pored kupaca
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H