Novi Sad
07.08.2013.
14:11 > 17:21
Povodom Odluke o skraćenom radnom vremenu u ugostiteljskim objektima u Novom Sadu, ugostiteljski objekti - noćni barovi će u petak i u subotu (9. i 10. avgusta) tačno u ponoć gasiti muziku na 10 minuta, saopštilo je Udruženje ugostitelja Novog Sada.
  • Ajs

    15.08.2013 12:19
    Izlazite, al' negde drugo.
    U čemu je razlika da se napiješ u centru grada ili na periferiji, dragi moji razlika je u tome što kad se napijete, ulričete, povraćate, tučete i bodete noževima na periferiji to činite negde gde nikome ne smetate.
    Vi što ćete mi dati minus ne živite u centru, tj. ne radite u ovom ruglu. Sećam se kako je izgledala
    ulica Laze Telečkog pre nego što je renovirana a pogledajte sad.
    Daće Bog da prođe ovaj zakon, da prođe ova Pink Farma uživo u centru grada.
  • Voja

    08.08.2013 18:54
    glupost
    pustita nas mlade da izlazimo i cugamo i u klobovima i na afterima :D kakva pravila manite se gluposti :D
  • Roki

    08.08.2013 17:11
    E a najbolji su mi ovi sto kazu "svuda u svetu je tako" a nigde nisu putovali,ha ha ha!
  • Podbarac

    08.08.2013 17:02
    @Слим - Кафеџијама
    "...Цео свет треба да трпи буку, бљување и смрад, само да бисте ви могли да узимате паре у својим смрдљивим рупама, битанге једне алаве!!!..."
    Sve si kazao kako treba. Činjenica je da većinu tih problematičnih lokala drže ljudi "od ranije poznati organima gonjenja" i(ili) ne sa ovih prostora. A da će zbog tih i takih lokala, da strada i ono malo starih i pristojnih kafana Novog Sada i to je tačno.

    Reč-dve omladini koja se kao zapanjila:
    Farma i EXIT (u ovom obliku) nisu dobar model za vas - to je ruglo i mentalno vas srozavaju. Takav način razmišljanja vodi bahaćenju i siguran je put da ostanete moralni i emotivni invalidi.
    Uz to vas i "mediji" (poput Pinka, Kurira, Blica...) uče da je to OK. A sve je to moguće samo zbog beznađa vaših roditelja, ali dobrim delom i zbog vaše kratkovidosti i neukosti. Tek kada sami prokljuvite te motive "medija", "estrade" i "festivala", oduprete im se i izdignete, odrastete i uzmete stvari u svoje ruke umesto vaših izgubljenih roditelja - eto Evrope.
    Ali ako vam ne uspe da se oduprete tom "cool-gang-folk-slut-freek-funky-bitch" načinu razmišljanja, nema nam spasa, a od Evrope na ovim prostorima biće samo šljam koji se okuplja oko EXITA, uz domaći oko Farme.
    Treba li da dodam da nisam optimista?
  • Roki

    08.08.2013 16:50
    Novosadjanin,Zaljenje,Ugostitelj-svaka cast,jedino vi imate mozga i napisali ste prave stvari. A ti ANONIMUS,mogao bi malo da poradis na socijalizaciji,izadji sa drustvom u grad, popi pivo, iskiliraj malo u nekom kaficu, visis ovde dan i noc i samo laprdas nesto!
  • Učitelj

    08.08.2013 12:06
    @novosadjanin
    Ej, kulturni. Idi opismeni se malo. Umesto dreždanja po kafićima prijavi se na početni kurs iz pravopisa. U međuvremenu pokušaj nešto i da pročitaš, pa nije tiket jedina literatura.
    Ti si živi pokazatelj koliko alkohol nepovoljno utiče na mozak maloletnika.
  • 08.08.2013 11:52
    @slim ti si bitanga prosta primatu jedan
  • novosadjanin

    08.08.2013 11:01
    vi koji ste protiv rada lokala ste svi prosti i nevaspitani i bezobrazni citajuci vase komentare,niste vi jedini rodjeni ovde i niste vi najbitniji u ovom gradu ima ljudi koji drugacije misle i zato pokrite se usima mozda cete bolje spavati,jer ocigledno niste se iziveli jer lupetate takve gluposti da bi vam pozavideli i oni iz laze lazarevica.a ako hocete da menjate nesto u drzavi krenite od glave a ne od repa Sram vas bilo nekompetentni mali ljudi.ja bi vas sve otpustio s posla pa bi onda cvileli kao macici,mozda bi onda shvtili kako je tim ljudima.a vi spavajte naspavajte se dobro se naspavajte vi radni ljudi posto oni sto rade nocu to nisu.vi ste zavidni jer radite i docekate sigurnu penziju u vasim malim zivotima a ostali mogu i da propadnu, kakvi ste vi to ljudi.
  • 08.08.2013 10:38
    Samo ostro!
    Prosto i jednostavno,ako se radnjama zabrani prodaja alkohola posle 22h e onda i kafici treba da se zatvaraju u to vreme!Koja je poenta toga da neko ne moze kupiti npr pivo i popiti ga kuci a svaki mamin i tatin sin moze da se oloce od viskija u kaficu i onda da divlja na bilo koji nacin?!?!Podrska zakonu!!!
  • -

    08.08.2013 10:29
    -
    e svasta od srba.
    bunili su se da im egzistenciju unistise slovenci, hrvati, nato...
    sada su to radni ljudi koji ustaju da zarade hleb
  • alibaba

    08.08.2013 10:20
    odron od društva
    Sve je to lepo, mladi, željni zabave, samo se jedno pitam:
    POŠTO ORGIJATE DO JUTRA I BORITE SE ZA TO, ODAKLE VAM PARE, ELEM, VEROVATNO NE IDETE IZ KAFANA NA POSAO ? ? ?
  • 08.08.2013 09:11
    NS
    Svi vi koji se zalažete za ptavo na izbor, šta je sa izborom ljudi na san??? Oni nemaju izbor jer im vi tutnjite pod prozorom. Nigde u svetu ne rade kafici i po celu noć, a pogotovo ne uznemiravaju stanare. Sve biste postigli što i sada radite kada biste izlazili u 20h, čak biste bili manje agresivni jer se zna kada je telu potreban odmor. A kakvi ćete vi sutra radnici, roditelji i ljudi biti???? Zašto za sobom ostavljate takvo đubre, zašto uriniratze po haustorima, zašto povraćate po ulicama, gde je vaše osnovno vaspitanje??? To nemate jer ne potičete od tih kako ih nazivate "novosadskih matoraca". A usput, niko od vas nije ni jednu rečenicu gramatički ispravno napisao. Sramna omladina.
  • 08.08.2013 09:08
    Novi Sad je bio kul grad,
    a sad je postao prava zabit....
  • mb

    08.08.2013 08:24
    ugostitelji
    dnevnice su vam jadne, grbavite se kako god znate, na crno radite, ne prijavljujete radnike...
    cime se vi ponosite, bagro bahata?
    malo li je da se obrne 200-300 hiljada za petak/subotu vece? (proveren racun jednog od lokala u LT)
    ima da ko bele lale gasite muziku, a ko hoce da vristi do ranog jutra, da se preda koriscenju praskova i ostalih rekreativnih dodataka - muzej, djava, splavovi!
    dovidjena, prijatno, laku noc, pozdravite vasu mamu!
    koga vi farbate? samo se brinete za vase pozadine pa to prikrivate sa svim mogucim pricama...
    kad utisate na 10 minuta, ugasite skroz i idite u tri lepe... nikome necete nedostajati...
  • zaljenje

    08.08.2013 08:08
    i izvinjenje
    Moje duboko zaljenje svima vama, sad vec odraslim ili sredovecnim ljudima (u te i sama spadam) koji u mladosti nikad niste izlazili nocu, i sad nikako ne razumete kako to nije isto, je l' do 10, ili do kasno. Ne znate sta ste propustali. Ustvari, ocigledno znate, u vama jos cuci onaj mali nikakvi tinejdzer koji nije imao s kim da izadje, ili nije umeo da komunicira s ljudima i da nadje svoje mesto pod suncem u tim godinama, ili ga nisu pustali, takvi isti namcori kakvi ste i sami postali... Zato ste sad toliko zustri da kaznite one koji se sad provode, ustvari sad vam se ukazala prilika da kaznjavate ljude kojima ste nemocno zavideli u mladosti. Izgovori oko buke i oko prestupnika su krajnje naivni, na nivou IQ sadasnje vlasti, prosecno inteligentna osoba zna da se to efikasno resava na drugi nacin. Nista bolji nisu ni oni argumenti oko toga da mladi treba da rade i uce, jer priznacete, svaki od vas poznaje mnogo ljudi, cak vecinu, koji su ziveli ludo nocu, i u isto vreme ozbiljne fakultete zavrsili i napravili karijere. Jos jednom, izvinjenje sto vi niste umeli.
  • Dusan

    08.08.2013 07:16
    @Nikola - UGOSTITELJ: Ja te razumem. Nisi ti kriv sto ljudi nisu vaspitani, to oni nose od kuce. Pa posle povracaju po ulicama, tuku se, mesaju pica, nisu normalni. Ne bi trazio od tebe da budes psiholog svakako. Slazem se sa tim da je to sve OD KUCE poneseno.
  • stanar

    08.08.2013 07:12
    Kad bih se ja kao vlasnik stana ispod koga se nalazi kafić-preselila, kako se ovde savetuje,KO BI PLATIO TROŠKOVE PRESELJENJA, I OPREMANJA TOG DRUGOG STANA?Znate li o kojoj se sumi radi .Više hiljada Eura! i dosta vremena.Zašto? Zato što mladi nemaju šta da rade , i napolju su celu noć, a to dobro dođe onim drugima ,koji isto nemaju šta da rade pa su postali ugostitelji.A komunalna policija , ako se odazove, napiše prijavu sudiji za prekršaje , koja se rešava posle najmanje pola godine! Kakv je efekat ? Nikakav ! Kao da ih nema!
    Stanovi su za odmor i regeneraciju, niko to ne bi smeo da ugrožava. Ugostitelji i njihovi gosti isto imaju prava da rade u okviru važećih propisa, ali van stambene zone.
    A Komunalnoj policiji treba dati instrumente kojim bi mogli da ostvare neki efekat na licu mesta!
  • Zoro

    08.08.2013 06:56
    Zasto???
    NEMOJTEEEEEE MOLIM VAS.
    Navikao sam se na vase divljanje. Pa kako cu sada NASPAVAN i ODMORAN na posao?
  • 08.08.2013 06:29
    To su oni isti ugostitelji...
    ...koji su pod parolom "ograničenje a ne zabrana" (ili tako nešto) pomogli inicijativi duvanske industrije da se ne donese potpuna zabrana pušenja u kafićima. Ljudi su potpisivali misleći da potpisuju za strožiji zakon. A šta sad imamo? Kao bajagi podeljeni stolovi, brendovi cigareta se reklamiraju po šankovima i pepeljarama... Ne možeš sa malom decom da sedneš ni u jedan kafić na sok a da pored tebe neko ne džibri a dete pita šta to svetli iznad šanka i šta znači reč koja reklamira cigarete. Inspekcije ni od korova. Sve dok neko ne izgori a onda će eksperti da veštače...Primenite već postojeće zakone pa će biti bolje. Eto, onaj kafe na Štrandu, "Museum" se zove, sav je u reklamama određenih cigareta koje ne smeju da se ističu i tako je u celom gradu. I šta radi gradska inspekcija? Šta mislite koliko dobiju da ne napišu kaznu i šta mislite koliko se duvandžijama isplati? Svaku eventualno naplaćenu kaznu oni nadoknade. Ma pušite i pijte narode, samo neće smrt uvek da dodje na prečac, zna da se oduži (na ličnu i porodičnu muku). A onda ćemo, naravno, optuživati lekare što nemaju kapacitete Švajcarske da opsluže dijagnostikom i najskupljim lekovima u roku od 2 dana. Nikako da vidimo sebe i sredinu u kojoj živimo kao celinu u kojoj treba, pre svega, da se ne ugrožavamo, pa onda sve drugo... I što je paradoksalno (ili možda nije), materijalno siromaštvo nije razlog za otpor prema društvenim noramama bilo kog oblika. I to nije samo zato što siromašni gledaju kako da prežive pa ne stignu da se bave drugim stvarima, već zato što su oni koji su uprkos ovakvom društvu postali bogati, najčešće ljudi koji ne prezaju od normi ni po koju cenu.
  • Mirko

    08.08.2013 06:23
    Dovoljno?
    Sasvim dovoljno. Do deset, do jedan...
  • Preduzetnik

    08.08.2013 06:15
    Lokali rade
    samo iz jednog razloga, IMAJU MUŠTERIJE. Dok god bude gostiju koji žele da se zabavljaju po kafanama po celu noć, vlasnici lokala že se snalaziti (šema uvek postoji, sa policijom, inspekcijom itd...) Ova odluka je samo za one nesposobne, koji ne umeju da snađu ......
  • exit

    08.08.2013 05:55
    sto bi rekao lepak: "zvone mi jaja!"
  • Maca

    08.08.2013 04:39
    Muzika
    Da se razumemo, ne svidja mi se ulica L. Telečkog i ne idem tamo. Postoje druga mesta na koja odlazim. Ovi sto žive u centru imaju sve pogodnosti (ne treba im prevoz, sve ima je do 500 metara, ukljucujuci i kej). I hoće tišinu kao na salašu i parking ispred koji ne plaćaju (znam takve slučajeve). Da li to znači da stanovnici prometnih bulevara treba da ukinu saobraćaj noću da nemaju buku i smradež? Kome to jako smeta, postoje limani, N. naelje, Detelinara i sl...tišina, parking!
  • 08.08.2013 04:30
    radno vreme kafica
    apsolutna podrska ovoj akciji jer gosti i ugostitelji nisu hteli da ispostuju pravo na tudj odmor, a ujedno da rade, zarade i gosti da se zabave. sto se tice izivljavanja koja pojedinci najavljuju zbog ovog zakona treba da znaju da mogu samo sebi naneti jos veci problem jer sve je resivo
  • sosa

    08.08.2013 04:01
    sve u svoje vreme
    Pripadam generaciji koja je jos kako znala I umela da se provede ali I da uci pa posle da radi, naravno u stara dobra vremena kada je bilo posla.Samo nemojte da me pljujete kao jugonostalgicarku! Imam I decu koja su prosla kroz fazu izlazaka kada je Paradiso na Spensu bio naj cool mesto u gradu ali ipak se sve zavrsavalo u normalno vreme. Kada ova budjava vlast obezbedi da mladi imaju I osecaju sigurnost da ce raditi I imati siguran posao nece biti problema sa radom kafica I kafana do ujutru!!I u ta stara "omrazena" vremena kafane su radile I zaradile. Nisam protiv kafana uopste, ali zna se kada I zasto se ide u kafanu. Neka mi neko kaze dokle je radio "bata Pezo"? niko u komsiluku nije imao problem sa spavanjem!Grozno je to beznadezno opijanje I gluvarenje a tako je danas kada se nema sigurnost nego samo bezanje od stvarnosti. Problem je svuda ne samo u centru grada, I zato treba biti pametan, toliko od mene
  • ----

    08.08.2013 01:20
    Zašto samo na 10 minuta...
    ...taman sam se ponadao da ću bar jedan vikend da se naspavam.
  • C

    08.08.2013 00:25
    mladi
    kad bi "mladi" nasli posao (a ne da cekaju da im mame i tate nadju posao u drzavnoj firmi u 40toj) i kad bi ziveli od svog hleba, mnogo vise bi cenili to vreme o kom pricaju ovde "stariji". Pricate o nekoj "mladosti i provodu", a zivite na grbacama drugih. Izem vam provod kad vam je za isti potrebno da se obeznanite od alkohola i droge :/
    Treba uvesti policijski cas: do 18g u 20h kuci, do 21g do 23h, a lokali plafon rada 22h. Pa da vidis kako bi svi bili dobri. Po cemu je provod bolji u 01h nego onaj u 17h? Neko od mladjih rece da izlaze u lokale zbog drustva. Mozete onda da se vidjate i popodne, a ne nocu.
  • neca

    08.08.2013 00:09
    gašenja
    Udaranje ugostitelja po džepu i nije tako loša stvar, s obzirom da oni udaraju nas na svakodnevnom nivou.

    Ovo je barem jasan dokaz da se celoj stvari protive samo i jedino vlasnici lokala, a ne omladina, kako se to predstavlja.
  • Nikola

    07.08.2013 23:26
    UGOSTITELJ
    Svi vi koji ste tako cinicni , zajedljivi da se iole malo razumete u nas posao nikada nebi pisali ovakve komentare.Ok protiv ste pijanih ,glasne muzike,nepristojnog ponasanja, puno smeca itd.Pitam vas jel vi sugradjani mislite da mi to zelimo?,jel stvarno mislite da smo mi krivi za sve?,Koliko ugostitelja licno znate?,pa da nas tako hejtujete, jel stvarno mislite da mi tu sad BEREMO novce bez po muke?.Ocigledno nemate pojma.A sta je ljudima koji zele da odu nocu u provod ?,sta je sa studentima i omladinom koja valjda nekad moze sto kazu da izadje u grad?.Nisu valjda svi koji su napolju u 03 nocu sljam?Jel ste vi takvi ljudi koji vole da neko propadne i da pri tome izgubi sve u zivotu i sa cime je hranio svoju porodicu?.Jel mi nemamo pravo da se borimo za nasa prava?,po cemu nasa prava manje vrede od drugih?Jel mi nismo isto gradjani?,Po cemu je vas dnevni posao tezi, plemenitiji, zahtevniji?.Ajde da vam neko kaze da za mesec dana tvoje radno mesto vise ne postoji.Da hoce da vas izbrisu sta bi vi uradili?Kako god, mi cemo se boriti do kraja jer moramo, ovde je egzistencija u pitanju.Do tada kada sednete u neki od lokala zapitajte se...UZDRAVLJE
  • Miki

    07.08.2013 21:57
    Vrh!
    Odluka je vrh! Što ne produže na 10 dana bez muzike?
  • uzas

    07.08.2013 21:48
    iznenadilo...
    ...bi me da, recimo, kucaju fiskalne racune u tom periodu.ili da objasne gostima sta je siva ekonomija i kako se jedni bogate na racun drugih, ne prijavljujuci tacne pazare .ili-koja su prava uskracena njihovim neprijavljenim radnicima.
  • Biljana

    07.08.2013 21:12
    halo bre ljudi...... ovde nije reč o mladima ili starijima... već o svima nama koji žive u ovom gradu i čija će dece sutra izaci u grad. Prekinite da pljujete po nečemu što je konačno dobro. onaj ko hoće da se zabavi ne treba mu da ostane do jutra da bi mu bilo lepo!!! vi što zastupate mišljenje da treba da rade lokali do jutra hoćete li reći i normalan razlog za to? u čemu je razlika ako se bude izlazilo u 10h na ta ista dobra mesta i slušala ta ista dobra muzika sa istim dobrim društvom ili kao do sada da se u grad kreće u pomoć?????

    ovo je konačno dobra odluka i treba je podržati... a vi dragi moji koji želite do jutra vodite društvo kod sebe kući i vaših roditelja....

    pozzz za ovu odluku.












  • NoName

    07.08.2013 20:53
    I treba i ne treba
    Za Vasu informaciju... u jednom BEOGRADU... odaaavno se u naseljenim mestima radi po ovom zakonu...Grad koji je tri puta veci i pet puta brojniji... ;)Samo sto grad treba da izadje u susret ugostiteljima.. pa da im omoguci prebacivanje lokala sa naseljenog u ne naseljena mesta... Bunimo se oko zakona, da li cemo da zderemo do pet ili ne.. a to sto sto su sve cene skocile za 20% u poslednjihpar meseci.. to je ok.. :D eeee... Aj ziveli!
  • 07.08.2013 20:45
    Pre nekih desetak dana prvi put svratim u Laze Teleckog posle ponoci. Drugar slavio rodjendan pa ajde da ga ispostujem. Inace u Laze Teleckog ne izlazim iz obzira prema ljudima koji jos uvek zive u toj ulici. Elem, sednemo u jednu bastu, narucimo cugu, krenemo da nesto pricamo a ono ne cujem sam sebe. Na uglu Laze Teleckog i Mite Ruzica neki kao DJ izbacio zvucnike na prozore i tresti ona glupa tehno muzika da osecas kako ti jetra poskakuje od baseva. Kao prolaze neke namontirane ribe gore dole, skontam da jedne te iste devojke u pola sata prodju i po 15 puta. Valjda da bi ih neko pogledao ili sta vec. Namontirane kao prostitutke a svaka jedva i da je punoletna. Onda krene gomila tipova da prolazi. Jedni su kao nesto nabildovani, one majice na njima pucaju po šavovima od misica tj. tableta kojima se preko nedelje kukaju, celavi i hodaju kao patke sa onim malim dupetima i sirokim ramenima. Drugi tipovi sa zmijskim telima poput riba. Bukvalno da im stavis dzak preko glave ne bi skontao jel' riba il' muskarac. Valjda oni metro ili kao ih vec zovu. Vidim da se od svih pića najvise pije Guarana. Stoji drustvo za jednim stolom, njih trojica a na stolu 15 limenki Guarane sto znaci da je svaki od njih popio 5 komada. Covece, sve mladi ljudi a od te Guarane ima srce da im rikne za koju godinu. Uglavnom, sve neka seljana i luzeraj. Svi se kao nesto slikaju mobilnima, odmah preko wifi kace na fejs, twituju za šankom umesto da se medjusobno druze kada su vec izasli zajedno u provod. Teska debilana. Prolazi neki retard i kao nesto djuska.
  • Mladi

    07.08.2013 20:43
    Nećemo da učimo i radimo, 'oćemo da se opijamo i drogiramo.
  • 100 Evra

    07.08.2013 20:35
    Debil ce biti debil radio kafic do 05 il do 22h. Za to treba da se pobrinu komunalci i policajci. Mnogo mladih izlazi na par pica i provod sa ekipom. Ja ostajem do 3 a nikad nisam povracao nit se derao.Nema smisla ukidati provod zbog debila. Onda, dosta ljudi radi druge smene pa kad bi mogli da odu do grada? Zavrse posao i kuci jer nista ne radi. Onda, mnogo radnih mesta bi tu otpalo. Znam puno ljudi koji rade nocne da plate kiriju i hranu.U Laze Teleckog npr je 80% kafica a 20% stambene zone. Sta je logicnije onda?! Depresivna smo drzava, nema smisla ukidati i ovo malo druzenja sto imamo. Pozdrav
  • pera

    07.08.2013 20:26
    ..
    Tipicno nase ponasanje od kad postojimo. Mi i oni. Mi sad imamo vlast i ne svidjaju nam se navike onih. Mi cemo sad da zabranimo to sto rade oni i nama ce biti super, a one ko j... Iako postoji normalno resenje koje odgovara i nama i njima:1. zvucna izolacija, 2. kazne, 3. policija vandale da dovede u red... ne, nego to necemo da radimo, nego cemo da uteramo onima.
  • je

    07.08.2013 20:20
    to ce resiti
    sve vase probleme gospodo, samo jos da se ukine muzika mladima...
  • Maja

    07.08.2013 20:17
    Mnogo mi je tuzno kako je narod glup. Naseli ste dna pricu kako se uvodi policijski cas i pravi selo od grada za vase dobro. Pa ugostiteljski objekti i klubovi ne treba da prave buku ni u 8, ni u 10, isto kao ni u ponoc! Postoji savrseni mehanizmi zvucne izolacije, ne bi covek ni znao da se unutra nesto desava. Ali to bi zahtevalo da inspekcija pregleda, kontrolise, i kazni ko ne ispunjava te uslove. Ne, lakse je pustiti divljanje do 10, onda zatvoriti. isto tako, klinci koji se deru, uriniraju, bacaju i razbijaju po ulicama su uzasno, ali uzasno mali procenat ljudi koji izlaze, ne moze biti ni 1%! I sad, umesto da policija radi svoj posao i kazni strogo takvo ponasanje, resenje je da se uvede policijski cas. Da se svaka cestita osoba koje hoce da djuska, izlazi, provodi se, pa i do kasno, onda odspava duze za vikend i nastavi da uci, radi itd, proglasi za kriminalca! Stvarno ne znam sta je u glavama naroda da se ovako moze s vama manipulisati, ali kad ovo vidim jasno mi je da imamo vlast kakvu vecinski zasluzujemo.
  • mrva

    07.08.2013 19:54
    i dalje ne mogu da verujem
    ...da ima tako plitkih i ostrascenih misljenja "obe strane".
    Svako ima prvo na mir i odmor i niko nema pravo da mu to uskrati.
    Ali...svako BI TREBAO da ima pravo i da pije kada hoce i radi sta hoce ako time nikoga ne ugrozava i ne krsi zakon.

    Valjda komunalna policija i inspekcije nisu tu samo da primaju plate.
  • Milica

    07.08.2013 19:54
    ne slazem se
    1. Dopustite da se i drugi provedu i zabavjaju kao sto se i vi kada ste bili mladi.
    2. Pricate kao da su svi mladi bahati, pijandure, kriminalci, a zabravile ste na onu dobru decu, koji su tu samo zbog dobre muzike i drustva.
    Molim lepo, da se ovakva glupost ne uvede jer cete sebi napraviti jos vece probleme, proteste i mnogo lose stvari. Znate, ako nekome nesto zabranite sto u sustimi nije lose, taj se moze iz inata jos vise protiviti. Ne izazivajte nas!
  • Agronom sa sela

    07.08.2013 19:47
    Porez
    Treba uvesti astronomski porez svim ugostiteljima koji rade posle 22h!!?
    Mnoge negativne stvari bi se time rešile, ili makar ublažile!?
  • 07.08.2013 19:45
    trtamrta
    vidim mnogo dislajkova ali to se i podrazumeva kad ima mnogo starijih od mladjih,nek rade i do 5 mene ne smeta
  • Roki

    07.08.2013 19:40
    Koliko mi se cini ovde se nakacilo 15-20 hejtera i vrlo ogranicenih ljudi, koliko god normalan komentar da ostavim, dobicu 20 negativnih. Pa evo vam sad razlog pa hejtujte do mile volje; DAJ BOZE DA SVI LOKALI RADE MINIMUM DO 5 UJUTRU!!!
  • 07.08.2013 19:34
    Novi Sad!
    Novi Sad polagano postaje grad matoraca,,nije ni cudo u ovoj drzavi u proseku 1 radnik,2 penzioneri
  • 07.08.2013 19:32
    Vuje
    Aj pustite momcima i devojkama nek malo popiju i uzivaju i onako nemaju ovde u ovoj drzavi nista osim tu malu slobodu, nemojte da im to malo uzmete...
  • 07.08.2013 19:28
    Ghostrider
    Ljudi kako ne kontate i ja ne idem u klubovima ali i tu zavise radnih mesta, moram priznati da sam i ja bio mlad pa sam voleo da ostajem malo duze uz muzike i drugare nema tu nista lose, ko zivi u strogom centru nek se preseli ja zivim 10 min od centra ne cujem skoro nista!
  • NS

    07.08.2013 18:50
    Negativne ocene u najavi
    Da prave spricer 80% vino 20% voda a ne obrnuto svi bi na spavanje isli posle zurke a ne po ulicama puni snage ;)
  • ФИРМА 1989

    07.08.2013 18:46
    @Y - Društveni život
    Док једном не смркне другом не сване. Колико једни имају право на мир толико други имају право на забаву
  • -

    07.08.2013 18:39
    -
    muziku?
    pa to ionako nije muzika
  • Glas razuma

    07.08.2013 17:54
    Podsećanje
    http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Kako-je-Laze-Teleckog-postala-Budva-u-malom.html
  • Komshija

    07.08.2013 17:52
    Nemoć ugostitelja
    Ugostitelji pokazuju svoju nemoć, pa hoće da zloupotrebe svoje goste.Ko su oni da nama objašnjavaju bilo šta? Pa dva moja prijatelja rade za dvojicu takvih - niti su prijavljeni kako treba, niti im plaća prekovremeno. Očigledno udruženje ugostitelja ne može da kontroliše svoje članove, ne znaju da se izbore za njihova(ugrožena)prava, pa pokušavaju kao živi štit da guraju goste. Pa samo zato neka vam skrate radno vreme, kad ste nesposobni i neinovativni. Znate samo da se nadjačavate u puštanju muzike i pištanju svako veče pod prozorima stanara. Sve uz blagoslov policije i komunalne policije.
  • Y

    07.08.2013 17:47
    Društveni život
    Ovi koji brane neko pravo na tzv. "društveni život", i "pravo na izbor" pod kojim se, izgleda, podrazumeva lokanje do sitnih sati, urlanje, povraćanje po budžacima, zapišavanje, lomljenje klupa, tučnjave i slične prelesti, očigledno, vide one koju sa ograničavanje vremena kao neke zombirane namćore, koji gnjiju pred televizirom. Neka zamisle ovakvu sliku: sedi nekoliko ljudi i normalnom jačinom glasa vodi neki sadržajan razgovor, čovek čita knjigu, sluša muziku, bavi se nekim hobijem (recimo: rezbari u drvetu, ili slika, itd.), završava zaostale poslove, majka doji dete, student uči za ispit (ima i takvih) itd., itd. I onda legne takav u 2 - 3 noću, pošto treba ustati već u 6 ili 7 da bi se išlo na posao, ili obavljale obaveze, taman kad vi počinjete da se vraćate iz "društvenog života" uživajući u svom "pravu na izbor", oduzimajući ovim drugima pravo na odmor i ostavljajući ih bez ikakvog izbora servirajući im buku, lom, galamu i neljudske urlike.
  • takimaki

    07.08.2013 17:46
    predlog
    u moje vreme 70-80 godina muzika do 00-01 je bila na obodima Novog Sada u kafanama. Kod Gice u Sportu, Kod Vere u Novom Sadu sada Jet set a ne u centru. Ko je hteo celu noc isao je na Gladnos i udri mile do zore. Zasto mora u centru.
  • azdajevo

    07.08.2013 17:45
    Hahahaha,gasite slobodno..pevacu od srece...
  • Sale NS

    07.08.2013 17:33
    Zabole me
    E baš me zabole što će ugasiti na 10 minuta ! Kada sam počeo da čitam vest učini lo mi se da će je ugasiti zavek za to veče, kad ono MALO MORGEN !
    Samo da me puste na odgovorno mesto ja bi to završio jednom uredbom ila sličnom odlukom, kao i sankcionisanje onih koji se ne pridržavaju. Milsim da bih to uradio bez problema jer ja nemam nijednog zemljaka POŠTO OSAM ODAVDE, ROĐEN U CENTRU GRADA !!!
  • danny

    07.08.2013 17:15
    podrska
    Citam neke komentare i ne mogu verovati otkud tolika mrznja prema ugostiteljma.Pa zar vi koji tako ruzno pisete nikada ne izadjete negde na pivo sa drustvom ili mozda nemate drustvo pa onda to sve objasnjava.Sto se tice onih koji pominju radna vremena lokala u Evropi, ne znam na koji deo Evrope mislite jer ja sam ziveo u "Evropi" 8 godina i citavu je proputovao i svukuda postoje nocni klubovi(uvek u centru grada) koji rade do ranih jutarnjih sati.Takodje razumem i ljude koji zive u centru grada ali taj deo se resava sa dobrim zvucnim izolacijama i velikim kaznama ako nemate istu.Sve ostalo sto se desava po gradu kao razbijanja,tuce,ispijanje piva kod Porte je u nadleznosti policije,komunalne policije i drugih nadleznih institucija.Drzava u "Evropi" u kojoj sam ja ziveo je regulisala ovaj deo tako sto je kazna za konzumiranje alkohola van ugostiteljskog objekta 50e pa cesto i noc provedena u pritvoru.Budimo realni malo i donesimo cvrste zakone da sve strane budu zadovoljne
  • Jelena

    07.08.2013 17:04
    Pa ok, kupicemo pivo, otvoriti prozore i urlati, bljuvati i smrdeti kroz njih, mozemo i tako, jer nama mladima se ipak ceo zivot svodi na te tri stvari, zato i obilazimo kafane umesto da sedimo kuci i slazemo domine sa bakom i lezemo u krevet posle vecernjeg dnevnika.
  • Vlada Jeremic

    07.08.2013 16:30
    Podrzavam zakon! Dokle vise izivljavanje pijanih, pa makar oni bili pankeri, metalci ili narodnjaci! Sram ih vise bilo, sad se bune, a dok im je trestala muzika u lokalima do 5 ujutru a radno vreme bilo do 1 onda nikom nista!
  • Srpski mentalitet

    07.08.2013 16:14
    U 3 kratka dijaloga
    Dijalog 1:
    -Korupcija, nepotizam, kriminal..
    -'Ajde ne mrači! Možemo da se ušemimo...
    Dijalog 2:
    -Uzeše nam Kosovo...
    -Šta se tu može...
    Dijalog 3:
    -Uvešće zabranu točenja alkohola i ograničiti radno vreme kafića
    -ŠTAA!!?? Svi na ulice, svi u protest! UAAAA!!!!
  • Vladan

    07.08.2013 16:06
    LOL
    Molim vas budite istrajni i nikada više je nemojte "paliti" posle 12.
  • Teniser

    07.08.2013 15:34
    Klasicno reketiranje. Ovaj put to radi Gradska vlast.
  • 07.08.2013 15:21
    gg
    hahaha gasite retardi ugasite je zauvek ne na deset min ova vest nas je jako pogodila necu moci od tuge za vikend da spavam kad nebudem cuo muziku iz vasih smrdljivih rupa
  • Popaj

    07.08.2013 15:15
    Anonimus: Ja nista nemam protiv tvog izbora, ja samo imam protiv ogranicavanja prava na izbor. To je O.K. dok ne ugrozava druge!
  • Слим

    07.08.2013 14:49
    Кафеџијама :
    Цео свет треба да трпи буку, бљување и смрад, само да бисте ви могли да узимате паре у својим смрдљивим рупама, битанге једне алаве!!!
  • Goran

    07.08.2013 14:44
    Dok ne izadjemo na ulice nista se nece dogoditi. Vlast, drzava i sistem nas unistavaju na 1000 frontova. Ovo je samo jedan 'beznacajan' faul koji opet treba da progutamo. Sto pre moramo prestati da kukamo po internetu, drustvenim mrezama, komentarima i usresrediti se na REVOLUCIJU!!!

    Na primer, ako se ovaj zakon usvoji treba da se organizujemo i svaki vikend u velikim grupama dizemo buku u znak protesta. Pronadjite pistaljke iz '96. godine i na ULICU!
  • 07.08.2013 14:43
    Budalaština
    E baš me pogodilo,možete i na 2-3 sata ,i onako je out.Idite malo u Evropu ,tamo je gase u 22h i kraj.
  • dzindzer

    07.08.2013 14:39
    gasi ha ha ha ha ha ha ha
  • 07.08.2013 14:39
    Tuzni anonimni, ti se neces rasplakati, jer u to vreme svakako ili spavas, ili sedis sam pred televizorom i gledas neki od domacih kanala. Ipak, verovao ili ne, postoje ljudi koji imaju drustveni zivot, a taj se, izmedju ostalog, cesto odvija i u kaficima i klubovima u nocnim satima. Ja nista nemam protiv tvog izbora, ja samo imam protiv ogranicavanja prava na izbor.
  • Jova

    07.08.2013 14:36
    Prijace i tih 10 minuta
    da ne slusamo zaurlavanje ono dvoje narodnih pevača u L. T. -oni daju štimung celoj ulici: kao da ste na nekoj lošoj svadbi pod šatrom.
  • 07.08.2013 14:15
    Rasplakaću se!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna