Novi Sad
17.09.2013.
13:54 > 06:09
Zavod za izgradnju grada raspisao je tender za izgradnju mosta preko kanala DTD, na trasi Bulevara Evrope, vredan skoro jednu milijardu dinara.
  • milmar

    18.09.2013 06:55
    drago mi je ....
    sto se nastavlja sa izgradnjom,a sto se tice kruznog toka u Primorskoj se radi projekat kruznog toka,radice se u 2014.,planirano je prosirenje Sentandrejskog puta do 2020.godine,sa kompletnom infrastrukturom od Klisanskog mosta do autoputa,e jedino nije planirano prosirenje mosta preko kanala DTD,jer je u nadleznosti Republike,a ne znam da li su oni planirali prosirenje mosta u skorijem periodu ! Znam da ce u skorije vreme raditi rekonstrukciju mosta,a po meni bi ga isto tako trebali prosiriti bez obzira na novi most preko kanala ! to je jedini ulaz-izlaz u Novi Sad koji nema duple trake,sad se setih i Petrovaradin nema ! i da zavrse konacno Temerinski put i rese imovinsko pravne odnose sa Tokom ! Bez pravih i dobrih puteva nema nam napretka !
  • 18.09.2013 06:19
    Amna ljudi najvece guzve u gradu su na KLISANKSOM MOSTU ...
    ZIG :
    1. Kruzni tok Primorska i Sentandrsjki put HITNO
    2. Ceo Sentanrejski put razdelno ostrvo i dve trake
    3. Prosirite KLISANKSI MOST
  • 18.09.2013 06:13
    Sale NS ?
    Mozda da negde razvijemo LIMAN V ?
    a ostale delove grad ane moramo ...
  • Nikola

    17.09.2013 15:01
    Valjda će konačno biti završen Bulevar Evrope do autoputa pa da se Klisa oslobodi tranzitnog saobraćaja, naročito šlepera.
  • Sale NS

    17.09.2013 14:43
    Najzad !
    Konačno pravi potez ZIG-a ! Kako li smo do sada živeli i funcionisali bez tog mosta preko kanala ?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna