Novi Sad
10.10.2013.
09:50 > 10:43
Aktivisti omladine Demokratske stranke Srbije su pre tri nedelje svečano obnovili dečje igralište na Detelinari, međutim, nakon što su novinari otišli sa lica mesta, mladi DSS-ovci su ljuljaške skinuli i odneli.

Komentari 110

  • Svakoga dana

    11.10.2013 14:23
    sve više nazadujemo!
    Nije strašno što su pokupili ljuljaške.
    Strašno je što ISTA GRUPA LJUDI(i DSS i DS i SNS,SPS i SVI OSTALI đuture iz politike,da ne nabrajam) godinama kupi,arči, melje,gazi,usisava,nosi sve što stigne,trpa u svoje džepove(Kipar,egzotična ostrva,ino-banke,Švajcarska i sl.),rasturiše zemlju a busaju se u patriotska prsa.
    Ne bi bilo toliko bolno da to sve ne zahvataju iz naših poreza...a porezi svake godine duplo veći...
  • komšinica

    11.10.2013 14:03
    Ma smorili ste vise s tim prepucavanjem i pametovanjem! Dok ste pisali svoje NEGATIVNE kvazi filozofske, nadri-teorije,mogli ste urediti i vi neko igralište, počistiti oko zgrade, ofarbati neki ulaz, opraviti korpe za otpatke...pa se onda i vi slikajte pored uradjenog, ko vam brani, i neka bude objavljeno...najlakse je lupati po tastaturi
  • влкс

    11.10.2013 14:02
    рационализација ирационалног
    У мојим књигама је писало Београђанин, Новосађанин, Војвођанин, Србин као једино правилно, а у међувремену шта су убацили не знам. Друже, ти мислиш да имаш говна на себи и да си се мазао њима, а не ја. Немам ја ту потребу да мрзим ишта своје и та мржња није дошла после 90их, већ има дужи континуитет само што онда за њу није постојао тако леп изговор. Узгред, у Војводини је било тако мало те нетолеранције и за време последњих ратова да је смешно то овде користити као изговор док је иста према Србима(и ћирилици) присутна у бившим републикама СФРЈ.
    Неко воли да буде у својој кожи, а некоме она смета и радије би да буде неко други. Неко воли своју заставу, химну и грб(па и писмо), а неко их мрзи. Као што се зна љубав и мржња су ирационалне и не хране се аргументима.
  • Komsijska Lista

    11.10.2013 13:45
    Primer drugima
    Jasno je i maloj deci da se iza cele ove price krije gomila istraumiranih i zlih ljudi ,koji svoju nemoc pokusavaju da nadomeste sirenjem lazi,prevarama,obmanjivanjima ljudi...ali na njihovu veliku zalost omladina DSS-a radi punom parom iz dana u dan a to je i vise nego ocigledno.

    Za razliku od vas (a i od svih drugih stranaka )nas rad se vidi (iako mediji bas nisu naklanjeni nasoj politickoj opciji a znamo svi zasto ;) ) i tek ce se videti.

    Svakodnevnim aktivnostima nasi clanovi daju primer svim drugim gradjanima kako se zaista i iskreno brine za svoj ulaz,kvart,grad...

    Toliko od mene - Do neke nove akcije ciscenja kvarta, igralista,pravljenja teretane ,pomoci penzionerima ...

    Puno srdacnih pozdrava
  • 11.10.2013 13:30
    Endži
    Za momke sa Detelinare sve pohvale, a zlonamerni pljuvači koji jedva čekaju nekom nešto da prikače, porucujem vam datreba da se stidite što pljujete momke i što nam vređate inteliganciju, niste ništa mogli bolje da im prikačite od krađi ljuljaški????? Umesto što zlonamerno pljujete tudji rad, idite i vi malo da kopate, pa da vidite u praksi je li lako napraviti igralište....




    .
  • Vojvosadjan

    11.10.2013 12:03
    @ vlks
    Ne znam gde si se skolovao i cemu su te ucili ali vidim da si sa casova srpskog definitivno bezao..sledeci put,opet proveri neke stvari iza kojih "stojis" (konkretno novosadjan,novosadjanin..jer moze oba).I da zavrsim ovu nazovi polemiku.Ne trebas ti meni da skidas gace da bih ja video tj skontao kakvog si "opredeljenja" ili ko si.Naravno da nije problem sto kucas na cirilici i sto si Srbin kao i sto sam i ja sam i time se ponosim jednako koliko i ti.Problem je u netoleranciji(nasoj)koja nas je dovela dotle da smo upravo u toj situaciji da je postalo trend to da se "mrzi" sve nazovi srpsko da bi sprali sva govna sa sebe kojima smo se mazali godinama..a sprati ih moramo da ne bi smrdeli drugima.Smrde i mnogi oko nas ali to je vec njihova stvar.Sve najbolje

    @Daniel
    Partijski vojnice..licno sam sa ekipom iz svog kraja pre 7-8 godina uz 2 gajbe piva i bez ikakve "buke" sredio isto takvo igraliste za decu u mom dvoristu na Bg. keju.Uz sredstva skupljena iskljucivo iz nasih dzepova..Vremena nemam (bar ne na bacanje) jer sam u medjuvremenu postao privatni preduzetnik koji radi po ceo dan da bih nahranio vas partijsko-javnopreduzetnicke neradnike,tako da nazalost tvoju a srecu moju necu moci da vam se pridruzim u poziranju sa vasim nadredjenim pajtosima.Zelim vam da sredite jos puno igralista po gradu i da vam to postane svakodnevna praksa jer od vas ocigledno nema nikakve druge koristi.I tebi sve najbolje..pozdravi Borka i pitaj ga molim te da li i sms-ove kuca cirilicom?
  • Daniel

    11.10.2013 11:24
    @Vojvosadjan
    Samo ti znas sta si hteo da kazes,a ako imas visak energije svrati na neku od sledecih akcija,primicemo te ne vezano za tvoj politicki stav pa se pokazuj tamo gde treba a za tu pricu koju ti prosipas ili narodski receno:mlatis praznu slamu nije potreban neki prevelik talenat.
  • влкс

    11.10.2013 11:19
    @vojvosađan, iako školovani ljudi kažu novosađanin
    На крају си се разоткрио рекавши да сам фашиста на шта се вређам као да си ми рекао добар дан. Од кога је и више него добро је. Судиш на основу писма на коме куцам шта сам, где сам и какав сам. Ко је тебе назвао страним плаћеником? Опет сам трчиш пред руду. Тотално се уклапаш у шаблон "толеранције". У име толеранције мрзимо Србе и све што је српско(па онда по дифолту и све који пишу ћирилицом). То мој друже није толеранција, већ аутошовинизам. Ја сам и ксенофоб, а нисам сазнао и по чему то. Јел опет по томе што куцам ћирилицом? Јел толики проблем што сам Србин и не пристајем да будем "војвођанин" и куцам латиницом?
  • Vojvosadjan

    11.10.2013 09:57
    Da zaboravih...ajde sad lupite mi jedno 10-12 minusa,ona 6-7rica sto su popravljali igraliste + B. Ilic i jos 5 glasaca DSS-a

    taman da se prebrojite,da vidite koliko cete imati glasova na sledecim izborima.
  • Vojvosadjan

    11.10.2013 09:52
    @ VLKS
    da skratim pricu..

    1.Vojvosadjan-obican nick(namerno ne ник jer sam strani izdajnik i domaci placenik kojeg finansira Budimpesta a sve u cilju odvajanja nase severne pokrajine..ups njihove ustvari..ma vise ni ne znam cija je a ni sam ciji sam,svejedno izdajnik sam)je igra reci (Vojv)odina+Nov(osadjan)..totalno benigno,ne brini,nece se zvanicno koristiti.

    2.Idu moji pogledi i mnogo dalje od Budimpeste (u kojoj sam ziveo inace godinama..a tu su me i vrbovale njihove obavestajne sluzbe..jel ti pocelo odma to da ti se mota po glavi,ajde priznaj)pa cak i na razne kontinente na kojima sam bio i upoznao divne ljude raznih boja,nacija i svega onoga sto je u tvojoj glavi tabu tema i sto nikada neces razumeti mali covece.

    3.Te iste grafite nisu pisali drustva za zastitu cirilice vec se zna koji i kakvi retosi..ali nije ni bitno toliko.

    i pod
    4.Da ide mi pogled i do Zagreba..do istih onih ciji su mi preci klali pretke ali ne smem na taj nacin i njih da gledam jer tezim ka najvisim civilizacijskim vrednostima poput tolerancije,ljudskosti,prijateljstva,pomaganja i uvek cu se boriti protiv zadrtosti i ksenofobije koju gajite ti i tebi slicni.

    I za kraj...ubedi me da je bolje da do Zagreba dosezu tenkovi vise nego pogledi i poznanstva.

    Ah da..pa ne mozes,ti si fasista,i sam priznajes.

  • 11.10.2013 09:42
    Ovako LSV uređuje igralište za decu
    Pošto su aktivisti LSV u nekim komentarima prozvani, evo da vidite kako oni to rade. I igralište sređeno i ljuljaške na broju. I deca zadovoljna. Pročitajte.

    http://www.lsvns.rs/aktuelno-u-lsv/1-vesti/972-ligasi-uredili-decije-igraliste-na-limanu.html
  • Vojvosadjan

    11.10.2013 09:09
    @ Daniel
    Ako imas materijala u vezi proJekata (sa J prijatelju)ti pravo sa tim materijalom zna se vec gde se ide ako imas nekih dokumenata u vezi malverzacija,kradja..I ako se predstavljate kao vredni,posteni i puni zelje da pomognete i promenite svoj kraj i grad,onda lepo zasucite rukave,kupite boju,cetke i smirgle i radite tiho i bez samopromocije a ne da zovete novinare sa sve ovim vasim sefom Ilicem(Boskicem-citaj mladim nesposobnim i nigde radno dokazanim ober neradnikom) i slikom onog vaseg krepalog sefa iz Beograda sto ne misli dobro ni samom sebi,sto je citao knjige po ceo dan u kabinetu predsednika republike koji je pretvorio u biblioteku!
  • влкс

    11.10.2013 08:54
    @vojvosađan, šta god to značilo?
    Хвала на комплименту да сам Србенда! Стварно то доживљавам као лепу ствар за рећи можда и најлепшу. Само то шта сам ниси могао закључити из онога што сам ја искуцао, осим ако те опет ћирилица није навела то да кажеш. Наравно, коментар није био упућен само теби, али си се препознао. Ти си то урадио на фињакa. Не знам зашто би разликовали писање и куцање када је већ технологија толико узнапредовала. Као што си можда приметио и ја сад куцам намерно на ћирилици јер ми се тако свиђа и хтео бих да будем у туђим очима мало (клеро)фашиста, Србенда, онај чији се поглед протеже до Батроваца и Хоргоша(а твој ваљда иде и преко све до Загреба и Будимпеште) и шта ми још прилепите. Лепљење натписа не гази ћирилицу је било пре 10 година и организовало је вероватно друштво које се бави њеном заштитом. Толико ме сећање служи. Ја не судим другима кад и што пишу латиницом, јер је и сам користим наравно.
  • 11.10.2013 08:38
    Nove informacije
    Nakon slanja komentara da ljuljaski nema, one su se sutradan oko podne pojavile, tj. juce. Naravno, zavarene su, ali je za varenje bilo potrebno, ni manje ni vise nego, 18 dana.
    Mozda u zemlji Srbiji stvarno toliko treba...
  • Daniel

    11.10.2013 08:21
    ala ga opravi
    Setaliste Kej je radila firma MN iz Loznice a za podignuti nasip podizvodjac je bio Jugovic iz Kaca,izvodjac Vodoprivreda Smederevska Palanka.Igrom slucaja sam radio na jednom od proekata i mogu da kazem da izvodjacima radova jos nisu isplaceni vec odavno zavrseni poslovi,takodje ni kanalizaciona mreza u Futogu.Jel se i ovo ubraja u vasu stranacku aktivnost,ove novine bi mogle da napisu nesto o malverzacijama u gradjevinskom sektoru i kako od uspesnih privatnih preduzedca je predhodna vlast pravila gubitnike i zatvarala je dobrostojece firme zbog zbog kradje.A ti koji si ti faktor bio na tom keju i nasipu interesuje me bas,jesi krao novac ili si aplaudirao prilikom otvaranja? Vi pravite od pozitivne stvari negativnu.Imam ja materijala za 50 clanaka o mnogo ozbiljnijim proektima na teritoriji cele Srbije koji su bili realizovani za vreme vase vlasti.Ostavite se humanog rada,cela Srbija se pita gde su pare iz budzeta i pare od lokalne samouprave?
  • pekavac

    11.10.2013 08:18
    "tancik, holik,renato sve sami srbocetnici ;)"

    a sto bi morali da budu "srbocetnici"??? momci su uradili nesto za svoj kraj, i u stranci su koja se (po meni) jedina iskreno bori za nacionalne interese.
  • Majka

    11.10.2013 08:06
    ala ga opravi
    verovatno mislite na kej?! Razlika je u tome što je kej "opravljen" novcem svih nas (račun puta X na deveti da se svi ugrade) a ovo igralište, i još nekoliko njih u kraju, su momci uradili iz svojih sredstava, pa neka je i iz sredstava DSS baš me briga, važno da imaju deca gde da se igraju, a momcima hvala
  • nina

    11.10.2013 07:40
    glupost
    A zato ne sacekati jednostavno da se vidi hoce li ljudi vratiti ljuljaske? Sta bi oni s ljuljaskama? Ciji god da su imali su dobru volju i sredili da se klinci igraju.Makar je nesto lepo uradjeno.
  • Одговор на питање...

    11.10.2013 07:39
    Ко је ко?
    Где су били омладинци ЛСВ-а док су омладинци ДСС-а реновирали игралиште? Једни су уређивали игралишта за најмлађе суграђане а други су били на Чанковом кратком курсу сепаратизма. Једни су конструктивни а други деструктивни. Све је речено њиховим делима. Молим лепо...
  • ala ga opravi

    11.10.2013 07:32
    Ко То Каже, Ко То Лаже
    Kad budete napravili celo setaliste novo sa povisenim nasipom,osvetljenjem,stazama,stepenistem, zelenilom, onda se javite.
  • Vojvosadjan

    11.10.2013 07:24
    @VLKS a sada i tebi da odgovorim
    Ako pazljivije procitas moj komentar (sto bih ti savetovao da uradis svaki sledeci put pre nego sto udje u bilo koji vid diskusije,pisane naravno)videces da nisam nigde i nikome "prebacio" sto pise cirilicom (koju i sam koristim 85% prilikom pisanja,znaci pisanja-ne kucanja) vec sam samo i iskljucivo iskucao "namerno latinicom.." da bih doticnog na neki nacin isprovocirao.Elem,to sto nisi shvatio kako treba me i ne cudi jer si po svemu sudeci zadrti "kostunjavi" plod koji ne vidi dalje od Batrovaca(o Horgosu da i ne govorim).A sto se tice fasizma i sloboda pisanja..podseticu te samo jedne (od milion)akcija koje su organizovale "vase stranke" i vama slicni pokreti poput one sa grafit-sablonima "pisi cirilicom","ne gazi cirilicu"..itd,itd.Prema tome...ma nemam ustvari vise dta ni da ti kucam sem da te jos jednom posavetujem..procitaj pazljivo pre nego sto prokomentarises.Sve najbolje Srbendo!
  • pupans

    11.10.2013 06:45
    AKTIVISTI
    Volim kad čijem da je iko u Novom Sadu nešto lepo uradio za nas i našu decu, ali se ne slažem da pljujemo po svemu što nije naše, automaško!Možemo da mrzimo DSS i Borka Ilića, ali ovo što su uradili je za pohvalu! Detelinarka
  • mrva

    11.10.2013 06:42
    izvinte, DSS - jesu to oni koji se takmice u ruiniranju Srbije sa slobom...
  • Ко то каже, ко то лаже

    11.10.2013 05:48
    Мали сепаратисти се опет јавили
    Џаба нападате вредне и радне људе. Ви сте за последњих 10 година показали колико сте у стању да помогнете својим Новосађанима. Хвала омладинцима ДСС-а који су својим суграђанима уредили игралишта и оставили их најмлађима да се на њима свакодневно играју. Јасно је сада свима ко брине о свом граду!
  • Дела говоре све!

    11.10.2013 05:38
    Још једном ЛСВ показује своје лице...
    То су млади момци који су реновирали игралиште које ЛСВ и ДС нису могли 10 година. Да је више оваквих позитивних примера, Србија би данас била далеко лепше место за живот! Ништа ни од кога нису тражили за узврат а нашој деци су оставили игралиште да имају. Не сумњам да ће вратити љуљашке јер су на нашу иницијативу исте однели да се заваре. Хвала им!
  • Milovan

    11.10.2013 05:26
    .
    Ja cu moje dete i dalje dovoditi na to igraliste, a mislim da ce i ostale komsije, bez obzira ko za koga glasa, i hvala puno ovim momcima na obnovi, iz koje god da su stranke, delovanje za primer.
  • влкс

    10.10.2013 22:11
    дигресија
    И господа којој је засметало што неко пише ћирилицом нека се запита ко је овде (клеро)фашиста пре него што идући пут неком лупе такву етикету. Све и да не живимо где живимо свако има право да пише јавно на своме писму или на писму које му се више свиђа. Нисмо у Хрватској.
  • Lazar

    10.10.2013 19:45
    Momci svaka cast na uradjenom poslu i na akciji kao i do sad, par dana zavarivanje ljuljaski su bili dovoljan razlog da ovako nesto urade napisu..Njihov obraz,sad su i oni koji nisu znali poput mene i mojih drugova utvrdili zapravo ko stoji iza ovakvih komentara,gospodo samo ste jos vise obrukali i izvazvali razocarenje u komsiliku,a narod moj komsiluk zna o cemu je rec, trebalo je samo strpljenja a njihova deca se vec opet mogu ljuljati,a do tad i koristiti sve terene koje smo renovirali..
  • allex

    10.10.2013 19:13
    promocija
    Odavno je poznato da se navodna otvaranja pojedinih objekata,igrališta,i raznoraznih promocija, vezuju za promociju partije čiji su glasovi najzaslužniji bili da pobede baš u tom reonu tj. u određenoj gradskoj opštini i na taj način bili navodno uspešni dobrotvori te iste opštine.Klasična promocija sa specifičnim ishodnom.Da li će biti igralište ili ne zavisi od procena i para.Nekad nešto i uspe ali u većini slučajeva to je samo jeftina promocija.
  • 10.10.2013 19:13
    Hohstapleraj
    Ovo providno samoreklamerstvo ne zasluzuje ovolika pisanija,a sama stranka i njen vodja odavno su izgubili svaki kredibilitet.
  • opet ja

    10.10.2013 19:06
    vi savetujete

    Molimo Vas da se prilikom pisanja pridržavate pravopisnih pravila.

    Da li vi uopšte čitate komentare,kad već pravopis ne znate(zamislite ovo se piše odvojeno što većina vaših nema pojma)ili jedva čekate da opljujete DSS i tako zaradite platu?
  • МАЈКА

    10.10.2013 18:24
    Carls Tejlor
    "Samo po Kostunicinom ustavu je dozvoljeno delovanje nazadno-lopovske organizacije kratkih vidika poput DSS-a.Da smo normalni, silom bi ugasili svaku dalju aktivnost ovakve fasisticke organizacije."
    ЈАДАН ТИ АКО СЕБЕ СМАТРАШ НОРМАЛНИМ ПОСЛЕ ОВАКВОГ ПОЗИВА НА ЛИНЧ!
  • XXX

    10.10.2013 18:22
    bravo momci! nije bitno koja ste partija ali ste skupili puno simpatija. Nastavite tako i ne obracajte paznju na zle ljude.
  • 10.10.2013 17:30
    Kako se samo ova deca lepo igraju u pesku, a konstrukcija lepo ofarbana.Ljuljaške su već tu od danas.E sad treba da znate da je jedna teška oko 25 kg i planirana je da traje bar 10 godina.Sad posle mog komentara kad čuju "žutaći"skinuće je za par dana.Oni misle samo o profitu.Četiri ljuljaške po 25 kg pa puta 14 din. pa izračunajte.Dobro će im doći jer sa krupnih dela sada im jedino mogu pomoći "sekundarne sirovine".
    Dobro napreduju.
  • Klackaričar

    10.10.2013 17:14
    @Anonimus
    Da pojasnim:

    I kažeš, mladi dSS-ovci ručno prebirali zrna peska za dečje igralešte?
  • Aca

    10.10.2013 17:06
    A ove tako reci komsije iz drugih politickih partija slobodno vredjajte , a sutra cete doci i dovesti vasu decu,jer nemate obraza!!
  • Diću Sad Sotim

    10.10.2013 16:56
    Varilac
    Ako si znao da je ˝specifičan kraj˝,što se prvo nisi pobrinuo da ne bude specifičan???
  • Lazar

    10.10.2013 16:54
    Momci su odradili svoj deo posla, sto se tice varenja obajsnjeno vam je da je procedura potrajala, al za razliku od neki ovi momci ne sede kuci i ne trosi svoje vreme tako sto ce blatiti neku politicku partiju, gospodo cime se vi ponosite ,sta ste vi uradili, ovi momci su pre svega organizovali i humanitarnu akciju za Crku na detelinari i cistili su i namestili golove da se deca igraju, i sve to iz sopstvenog dzepa, a vama na sve to hvala..Komsije i ostali znaju da vrednuju ono sto je uradjeno u njihovom kraju ,tako da provokatori izadji te na ulicu i pokazite,uradite nesto za svoj kraj! DSS DETELINARA!!!
  • 10.10.2013 16:30
    Da pojasnim:
    Izrada ljuljaški je bila od najboljeg materijala,od kojeg se prave veštački kukovi, i zahvaljujem se donatoru koji je to napravio a bilo mu je sasvim svejedno koja je to partija organizovala.Bitno je da je za decu.
    Na slici se vidi pesak u kojem se deca igraju.Sav pesak i kopanje za postavljanje peska su ručno odradili aktivisti DSS-a.
    Tobogan je puko jer su deca ubacila petardu u njega.Priznali su mi.
    Ljuljaške su skinute da se ne bi neki "amater sakupljač sekundarnih sirovina" na brzinu ovajdio.Trebale su da se zavare karike koje povezuju konstrukciju sa nosačem ljuljaški.Varenje je moralo da bude CO2 i nije bio izvodljivo na licu mesta.Odneto je na varenje koje je potrajalo dok "majstor ne dođe sa odmora".
    Kritike od stanara mogu da prihvatim,al od stranačkih aktivista,džabalebaroša ,i leziljebovića, koji vladaju godinama na Detelinari nemogu.
  • Carls Tejlor

    10.10.2013 16:27
    Samo po Kostunicinom ustavu je dozvoljeno delovanje nazadno-lopovske organizacije kratkih vidika poput DSS-a.Da smo normalni, silom bi ugasili svaku dalju aktivnost ovakve fasisticke organizacije.
  • Daniel

    10.10.2013 15:57
    Akcija

    Sve pohvale za ekipu momaka sa detelinare,za tri dana ste odradili posao svaka cast!
    Nije profesionalno ofarbano to mogu da primete veliki strucnjaci jer vi niste profesionalci u ovom poslu i vecina vas je prvi put radila ovako nesto.Mnogi od vas su prvi put kopali,smirglali ali je bitno ucestvovati i bitno je da ste pokazali volju za radom.
    Vi dragi moji komentatori,skupite alat i svo svoje znanje,svoje slobodno vreme,sredstva,vasu energiju i uradite slicno.Ja Vam momentalno skidam kapu i briga me iz koje ste stranke.
    Ja podzavam DSS zbog ljudi koji su u ovoj stranci i iskljucivo zbog borbe za boljim Novim Sadom,sa vise parkova,sa ogradjenim povrsinama za izvodjenje kucnih ljubimaca,ya sredjenu infrastrukturu.Mi svojim radom i delima to pokazaujemo!
  • 10.10.2013 15:46
    Jel to oni što neće...
    ...seksualno vaspitanje u škole, izgleda hoće zajebanciju sa decom. A i jedno i drugo da im se računa u političke poene. Ma sram da ih bude!
  • hahaaa

    10.10.2013 15:42
    Meni najsladji svedok!/obavesteni!/komsija!. A sara malo cirilicu, pa latinicu, da ga ne prepoznamo, al da mu ga da po kvantitetu. Kao da se taj tipicni siromasni recnik sa "dobronamernim tonom" ne prepoznaje izdaleka. A nije kucao u polje, nego sastavio ranije sastave, pa dao glavnima da ga pregledaju, pa da ga ocene i pohvale, pa kad je dobio peticu sa zvezdicom, onda slao jedan za drugim (minut mu trebao da uradi copy/paste i prekuca antispam). Bas sam se nasmejala.
  • Roditelj

    10.10.2013 15:40
    cudo od investicije
    Pitam se da li u se u Nemackoj, Francuskoj,Belgiji i drugim Evropskom zemljama tako slikaju ili smatraju da je to normalno uraditi za svoj grad? PA STA STE TO TAKO VELIKO URADILI DA JE POTREBNO SLIKANJE, POZIRANJE, KEZENJE , ALI STAAAAAA???NAPRAVILI STE FACE KAO DA STE OTVORILI FABRIKU KOJA CE ZAPOSLITI 1000 mladih ljubi a ne jedno decije igraliste MA BLJAK STE!!!
  • VRH

    10.10.2013 15:17
    E ovo je stvarno vrh
    Da li ovo uopšte treba komentirati, mislim da ovo samo treba svima ispričati i reći ljudi da dobro razmisle šta našim političarima sledeće može pasti na pamet. Razmislite dobro oni su tu kroje nam život...
  • Daniel

    10.10.2013 14:49
    Za komsije
    Za ove pametne komsije poruka,ove sto pisu da se vari elektrodama,a gde mi je trofayna struja na sred livade?Koliko znam vari se sa trofaznom strujom i poruka za istog mogli ste Vi drage komsije nesto i uarditi doneti casu vode ako nista umesto sto ste svi pametni da filozofirate iz fotelja sutra ce vam se deca igrati na tim igralistima a vi dragi moji samo znate da pljujete i vredjate.dali je bitno ko je uradio DSS ili SPS ili DS bitno je da ste odmah napljuvali rad dragi moji.sramotno...
  • Daniel

    10.10.2013 14:42
    Organizator akcije
    Ljuljaške su bile odnešene u jednu firmu koja se bavi varenjem,spojevi izmedju lanaca su karike koje se mogu odviti a pošto nismo hteli da neko ukrade i proda iste ostavili smo ih da se zavare.zbog obima posla nije moglo pre a odnešene su prošle nedelje.Jedna ljuljaška nije jeftina.Na svu sreću,postoje dobri ljudi koji su nam pomogli da napravimo čeličnu konstrukciju.Sami smo iskopali pesak i zavrili polomljene plastične delove.
    Neumesan je komentar bilo koje vrste u negativnom kontekstu,jer je ovo poziv na rad svim ljudima i ako ste već pisali ovako nešto trebali ste predhodno ispitati razlog.Svakako uskoro planiramo nove akcije pa Vas molimo da objavite kad uradimo nešto pozitivno.Ljuljaške su na svom mestu okačene i deca se igraju!
  • 10.10.2013 14:30
    @Korisnik
    Pa kad već vidiš sve te nedostatke a očito i umeš, što dozvoli ovoj "bandi" da se bavi popravkom tudjeg igrališta. Kao odgovoran roditelj sam (ili sa ostalim savesnim roditeljima) središ isto i izbiješ argumente i reklamu ovoj omladini. Lako je sedeti i pametovati, izadji i sam dovrši započeto?!
  • komšinica

    10.10.2013 13:50
    uredjenje igralista
    Citam ove zlonamerne komentare, te ovakvi su te onakvi su, te bili su...(momci koji učestvuju u akcijama uredjenja)
    A sta su uradili ovi sto negativno komentarišu?
    Ovi momci bar zasucu rukave, pa iz bilo kojih pobuda da rade, rade nešto pozitivno.
  • gilespi

    10.10.2013 13:46
    gg
    gade mi se vise ove stranke i njihova pomoc i izgradnja, ,..pogledajte na novom naselju park, kod ulice kace dejanovic, koji je uradio bivsi gradonacelnik Rodni, islikali se i otisli, a ostalo ruglo sa razvaljenim klupama i korpama, pa sada djubreta na sve strane...ljigavci..
  • 10.10.2013 13:45
    srbin
    tancik, holik,renato sve sami srbocetnici ;)
  • laprdalo

    10.10.2013 13:38
    Koliko sam kao ,,SPECIFICNO"prosecan gradjanin shvatio poruku duboko mislecih organa stranke u narodu poznate kao DSS, svi gradjani Detelinare ne dihtuju bas ,,SPECIFICNO"naj bolje, ili ste DSS-ovci, hteli da kazete nesto
    ,,specificno"drugo ??????
  • Xomep182

    10.10.2013 13:04
    Selektivno izveštavanje?
    Čemu ovako selektivno i pristrasno izveštavanje, uz stavljanje ljudima u usta reči koje nisu izgovorili?

    Nisam član pomenute partije, ali poznajem neke od ljudi koji su uradili, ne samo ovu, već i četiri druge akcije od kojih je svaka urađena kako treba. Mogu da shvatim da je nekome neshvatljivo da neko može da uradi nešto ovakvo bez direktne koristi, ali zašto im podmetati nogu?

    Ako je zamerka to što je ovo politička kampanja, ok - nek i ostale stranke imaju ovakvu kampanju i na ovakav način troše svoj budžet i sve će biti u redu. Možda nešto i počne da se dešava.
  • Марко Танчик

    10.10.2013 12:59
    ...А то да је Детелинара "специфичан крај" је КЛАСИЧНО извлачење из контекста. Изјава је била "да су нам КОМШИЈЕ ИЗ ОКОЛНИХ ЗГРАДА рекле да склонимо јер је њихов крај специфичан по већем броју крађа и вандализма", а не да ја (или било ко из ДСС-а) мисли да су грађани Детелинаре по било чему лошији од било кога другог. Ништа, мала школа политике, следећи пут снимам разговор кад ме позову па ћемо да видимо да ли ће овакве ствари да се преносе на такав начин. Радио је добио и званичан деманти, а за остало нека иде њима на част. Ово је до бола злонамерно и некоректно.
  • Vojvosadjan

    10.10.2013 12:49
    @ SVEDOK! (namerno latinicno)
    Nemam nameru nikoga da branim jer nisam clan (a jos manje simpatizer)nijedne stranke i podjednako mi se gade svi,pocev od lsv-a,ds-a a o dss-u da ne pricam..ali sam morao da "dam" opasku na tvoj idiotski komentar.Naime ako je lsv lopovsko-separatisticka..(bla-truc) organizacija onda su ovi koje ti falis (namerno sam napisao lalinsko-separtistickim "slengom")u najmanju ruku homofobicko-ksenofobicno-klerofasisticka organizacija.Taj koji podrzava tu i takvu politicku opciju ima najmanje prava da kaci prideve ostalima sa raznim "politickim ukusima"(koje opet ponavljam ne "mirisem" kao sto nije normalno ni mirisati posle vrsenja nuzde,pogotovo tudje...a vase je bilo na odmet).
  • Avijatičar

    10.10.2013 12:48
    @ Марко Танчик
    Poštovani g. Marko Tančik (ćir.: Марко Танчик)
    Imate veliki plus (+) za pokušaj rekonstrukcije igrališta, i nameru niko ne bi trebalo da omalovažava.
    Ali imate ogroman minus (-), za kvalitet izvršenih radova. Ako ste posetili igralište tobogan koji spominjete u komentaru je vraćen u prvobitno stanje tj. pukotinu niste saniral, a boja se ojuštila sa njega za 1 dan tako da je ružniji nego što je bio (odakle vam ideja da farbate plastiku u boji)
    Uzgred ne znam koja merila koristite jer 4X4 je na terenu mnogo manje (pogledati 1 sliku).
    Peščanik nije ozidan nego je drvenim letvama ograničen (ko Vam je tražio peščanik)
    Zašto niste promenili naprimer šljunak za te pare koje ste utrošili za nepotrebno farbanje tobogana, ljuljaški, izgradnju peščanika za kojim iskreno nema potrebe. Postoji peščanik između zgrada koji niko nikada nije obnovio, takođe postoji i igralište na tom mestu koje takođe niko nije obnovio (lokacija 50m od ovog), predpostavljam da je zato što se manje vidi pa nemožete da dobijete +.
    GOOGLE TRANSLATE ĆE VAM PREVESTI OVO NA ĆIRILICU
  • 10.10.2013 12:41
    Anonimus Jr.
    Ja koliko vidim, ovde se samo vas nekolicina, koji komentarisete u korist DSS-a borite sa nekim vetrenjacama. Pisete kao da se politicke partije prepucavaju.
    Ja verujem da vi pripadate strankama i branite ih iz tih razloga al ja nemam nikakve veze sa politikom, zato sam i hvalio grupe gradjana u prethodnom postu.
    A svi ovi ljudi koji lupaju +/- samo prate stanje u gradu i ocenjuju.
    Zato samo egzaktne argumente, molicu. Ti komentari kako je neka vlast prodavala ljuljaske na limundu??? Pa paralela ljuljaski i drzave?? Haj malko smisli neku inteligentnu informaciju pa napisi, do tada tvoje misljenje nema vrednost... ;)
  • Хвала вредним момцима!

    10.10.2013 12:41
    Показало се ко је ко!
    Омладинци који су реновирали ово игралиште су показали своју бригу за своје најмлађе суграђане и омогућили им да поново на овом игралишту проводе своје слободно време. Ако су толико труда уложили да направе игралиште сигурно да им не би пало на памет да узму љуљашке и да их не врате. Тренутак када су однете на реновирање, ЛСВовци су злонамерно искористили да изједначе себе и своја дела и начин на који они раде, са делима других. Али показаће се да није тако, и да постоје млади људи којима је стало да им град буде лепши.
  • undead

    10.10.2013 12:38
    mrs
    A kako je to Detelinara specifican kraj sram te bilo da te sram bilo
  • b

    10.10.2013 12:27
    zar je bitno da li su dSSovci, SePSa, ljigaši ili smradikali? ovo je klasična stranačka prevara koju svaki dan viđamo i nikako da se opametimo.
    čuj, odneli ih da zavare! pa kakve to elektrode imate, majku mu, kad je potrebno 3 meseca varenja? marš, bando lažljiva!
  • марш

    10.10.2013 12:25
    пун ми вас је куфер више!!
    и дсс и лсв и све остале партијске г*внаре набијем их на рацк*!!
  • Pitanje

    10.10.2013 12:23
    Interesanto baš
    Kako to da u povezanim vestima nema vesti da je igralište obnovljeno, nego je vest da su zli dssovci postavili ljuljaske samo da se slikaju?
    Molim za malo objektivnosti. Ovde je reč o vesti, a ne o referendumu koje za a ko protiv EU.
  • komšija

    10.10.2013 12:22
    Ljuljaške
    Ljuljaške nisu bile zavarene, zato ih nemojte ni vi variti (jer neumete) nego ih spojte kako su i bile spojene, nastavkom za lance (šekla). Promenite lanac jer je prethodni pohaban. Zavarite tobogan (koristite usluge stručnjaka koji vari plastiku), a nemojte da pravite rešenje "drži vodu dok majstori (čitaj novinari i fotografi) odu". Isto tako remontujte i sedalice za ljuljaške

    Ustavri NARANI SVINJE I NIŠTA NEDIRAJ pokvarićeš
  • Комшија!

    10.10.2013 12:15
    Истина!
    То су млади момци који су реновирали игралиште које ЛСВ и ДС нису могли 10 година. Да је више оваквих позитивних примера, Србија би данас била далеко лепше место за живот! Ништа ни од кога нису тражили за узврат а нашој деци су оставили игралиште да имају. Не сумњам да ће вратити љуљашке јер су на нашу иницијативу исте однели да се заваре. Хвала им!
  • Obavesteni

    10.10.2013 12:13
    jedva ste cekali
    Jedva ste cekali da napadnete DSS. Delovi ljuljaski koji treba da se zavare su 1% ukupne vrednosti radova. Zivim na Detelinari i znam o cemu se radi. Njihova stranka mi nije posebno simpaticna, mladja ekipa koji su clanovi stranke i moje komsije su ok momci i krivo mi je da se napadaju oni koji nesto rade.
  • Сведок!

    10.10.2013 12:12
    Све у своје време...
    ЛСВ и Реформисти и остали сепаратисти су само чекали прилику да нападну друге, што показује њихову лошу намеру. Ови омладинци су направили игралиште на месту где ЛСВ за 10 година власти није направио исто. Толико о онима који нападају вредне и радне људе. Љуљашке ће након преправки бити враћене, али ће ЛСВ увек остати сепаратистичко-деструктивно-лоповска-интересна организација.
  • Zavarivač

    10.10.2013 12:12
    Ko normalan može ovo da proguta?
    Pa doneseš aparat od 5 kg i zavariš na licu mesta, popraviš farbom izgorela mesta!!! Deca se igraju posle 10 min kad pokupiš alat i udaljiš se sa igrališta. Ne odnosiš celu konstrukciju od 100 kg da bi "pecnuo" šrafove da ne dobije ljuljaška "noge"!!!! Opet, sada mogu istu ljuljašku da promovišu recimo na Limanu, Podbari ili negde treće ... pa tako ukrug.
  • 10.10.2013 12:07
    E da znate kakvi reptili setaju detelinarom pokrasce i sljunak onaj dole...
  • Građanin

    10.10.2013 12:07
    ??
    Zasto ovo ne stoji u rubrici HRONIKA??
  • Korisnik

    10.10.2013 12:05
    HRONOLOGIJA IGRALIŠTA
    Otac sam deteta koje je koristilo ovo igrališto do DSS "remonta"
    1. Ovo igralište je izgrađeno, a elementi igrališta sastavljeni u projektu ZIG-rališta i urađeno je veoma kvalitetno.
    2. Tokom proslave novogodišnje noći 2011/2012 igralište je demolirano petardama koje su nanela oštećenja na sedištima ljuljaški i polomljen je krov na kućici tobogana. Deca su koristila i dalje ljuljaške tako što su im roditelji stavljali sedalice i karton u sedišta. Lanci na ljuljaškama su popucali od ishabanosti.
    3. Tokom predizbornog perioda pored postojećeg igrališta niklo je novo veoma nekvalitetno i jeftino (2 ljuljaške su pukle nakon 5 dana, i ostala je samo jedna koju su DSS neimari demontirali)tada je i ofarbano i staro igralište. Uzgred ovo novo DS igralište nikada nije završeno pa je postojala opasnost da se deca povrede na betonske temelje konstrukcije.
    4. DSS-ovci su napravili tzv kampanju za rekonstrukciju igrališta, tokom koje su demontirali tobogan i ostatke od ljuljaški.
    ofarbali (prilično fušerajski)kompletno igralište čak i plastične delove i tobogan koji su navodno zakrpili. Pored ovoga "istorijskog poduhvata", iskopana je i rupa koja je ograđena letvama u koju je sasuto kubik peska, sada kuce i mace mogu lahko da se olakšaju na dečijem igralištu.
    EPILOG:
    Nakon slikanja i pijanke demontirane su ljuljaške koje su izrađene od gvožđa (majstor koji ih je sklepao nije čuo za alat pod imenom "TURPIJA" tako da je moguđe da se posečete na ivice). Prethodna plastična sedišta su mogla da se poprave tako da ostanu laka i zaobljna plastična sedišta. Tobogan je pukao na istom mestu na kom je i bila pukotina, što znači da nemaju pojma o rekonstrukciji plastike. Boja kojom je ofarbano igralište se ljuska, a sa tobogana koji nije ni imao potrebu za farbanjem je boja spala za 5 sati koliko su se deca igrala.
    AKO RADITE NEŠTO ONDA URADITE DA VALJA!!!
  • Sloba

    10.10.2013 12:04
    Vracanje
    Da li ce biti preneto da li su (i kada) vracene ljujaske?

    Ne pitam retoricki, vec da znam da li cu moci da pratim razvoj dogadjaja.
  • Dobro poznati

    10.10.2013 11:51
    Provera krivicnog dosijea
    U prilog im ide prica jer 90% clanova omladine DSS-a ima dosije pun teskih krivicnih dela....
    Tnacik navijac Vojvodine,Backovic Filip hapsen ybog paljenja ambasade,Holik Nikola osudjivan za sirenje verske i nacionalne mrznje,Renato Palic hapsen zbog rasturanja narkotika...mali je ovo grad u kome sve se zna!
  • Anonimus Jr.

    10.10.2013 11:46
    @Српски Атињанин
    Ja koliko vidim, ovde se samo vas nekolicina, koji komentarisete u korist DSS-a borite sa nekim vetrenjacama. Pisete kao da se politicke partije prepucavaju.
    Ja verujem da vi pripadate strankama i branite ih iz tih razloga al ja nemam nikakve veze sa politikom, zato sam i hvalio grupe gradjana u prethodnom postu. Jer oni ne jedu tudja...
    A svi ovi ljudi koji lupaju +/- samo prate stanje u gradu i ocenjuju.
    Zato samo egzaktne argumente, molicu. Ti komentari kako je neka vlast prodavala ljuljaske na limundu??? Pa paralela ljuljaski i drzave?? Haj malko smisli neku inteligentnu informaciju pa napisi, do tada tvoje misljenje nema vrednost... ;)
  • Марко Танчик

    10.10.2013 11:45
    Не видим разлог за злу намеру и некоректно извешта
    Молим администрацију да објави коментар (ову реченицу можете и избацити):

    Омладина ДСС у Новом Саду (конкретно, омладинци са Детелинаре) су протеклог месеца комплетно реновирали дечије игралиште на Детелинари (улица Јанка Чмелика). Када кажем "комплетно реновирали", не мислим на молерско-фарбарске радове, већ на поправку поломљеног тобогана, изградњу потпуно новог зиданог пешчаника димензија 4х4м, на поставку четири нове металне љуљашке и много тога другог. Чланак портала 021 се, пак, осврће само на чињеницу да су седалице од љуљашки (дакле не комплетне љуљашке) привремено скинуте. Седалице су скинуте неколико дана након отварања акције, и то управо након сугестије станара, како би се куке на које су исте закачене завариле. Разлог за такав потез јесте управо чињеница да нисмо желели краткорочно решење "за сликање", већ да наш пројекат буде одржив и да служи деци Детелинаре на што је могуће дужи рок. Те седалице ће бити поново постављене најкасније сутра, на начин који спречава потенцијалне крадљивце да их отуђе. Када кажем "потенцијалне крадљивце", наравно да не мислим на Детелинарце као такве. На крају крајева, одрастао сам у ПК (Блоку), Детелинари комшијском делу града са сличним менталитетом и начином живота. Међутим, лицемерно је снебивати се над тврдњом да у нашем крају не постоје појединци или групе, поред свих добрих комшија којима смо итекако окружени, који су спремни и на такве потезе. Поменуо бих и чињеницу да су седалице, посматрано са економског аспекта, убедљиво најмања ставка ако се посматра целокупна инвестиција и урађени посао.
    Радио 021 је оваквим извештавањем показао крајње непримерен ниво злонамерности и непоштовања етике новинарске професије. Наиме, активисти Омладине ДСС у Новом Саду су у протеклих шест месеци (април-октобар 2013) реализовали укупно пет друштвено-корисних акција на територији месних заједница Омладински покрет, Детелинара и Југовићево. Обновљена су два дечија игралишта (Париске Комуне и Јанка Чмелика), изграђена је теретана на отвореном (Париске Комуне), очишћена је од смећа комплетна територија МЗ Омладински покрет, и реновиран је спортски терен на Авијатичарском насељу. Сваки пут (дословно сваки) је радију 021 послато званично саопштење што месних одбора ДСС за тај део града, што Омладине странке. Осим обнављања игралишта у улици Париске Комуне, ниједном нису нашли за сходно да објаве вест о оваквим акцијама, иако смо љубазно апеловали на ширење свести код Новосађана (где убрајамо, између осталог, и припаднике других политичких опција у граду) да је овакав вид активизма једини начин да поправимо слику о друштву у ком живимо. Парола са последње друштвено-корисне акције (чишћење МЗ Омладински покрет од смећа, 28.09.2013.) која гласи "Пример је дат како се брине за свој град, ДСС је п(р)озвао и остале странке на рад", најбоље говори о томе да су нам намере у овом случају првенствено алтруистичке, иако свакако представљају и вид политичке борбе. С обзиром на то да добро знам (а имам и начина да то доказима итекако документујем) колико су дана моји пријатељи провели бавећи се друштвено-корисним радом без динара накнаде, колико труда је уложено да макар за педаљ променимо свест о деловању омладина политичких странака (у чему смо, нажалост, остали усамљени), просто не могу на овакав вид извештавања и овакве коментаре да не реагујем.
  • Vojvosadjan

    10.10.2013 11:44
    @ Anonimus ..Niko kao dss
    Pa eto vidi njihovo biracko telo na slici,klinci kapuljachari trenerkashi i uvazeni Borko Cirilica Ilic...dobro ajde imaju i u Bg-u preCednika,zatim onog osusenog sto je toliko velik lazov koliko mu je otac bio velik glumac i onog jadnika sto je donirao kozu onom stradalom detetu.To im je ujedno i najpozitivnija stvar koju su kao stranka (tacnije on kao pojedinac)i mogli da urade za ovu zemlju.
  • marko

    10.10.2013 11:44
    ...
    Recimo hipotetički da su ostavili ljuljaške i dete palo sa njih jer nije pričvršćena. Da li je ipak manja šteta što ne stoje?
  • As

    10.10.2013 11:35
    @Detelinarac
    slazem se sa tobom,prosli saziv saveta MZ Detelinara nije se udostojio ni da sazove nijedan sastana sa gradjanima,treba da ih je sramota ali na srecu tamo su gde im je i mesto!!









  • stanovnik Detelinare

    10.10.2013 11:31
    More marš!
    "Znate i sami da je Detelinara specifičan kraj..." A u kom to lepom kraju živi dotični? Ne trebaju nam vaše ljuljaške, skinućemo ih sa npr. limanskih dečjih igrališta i postaviti kod nas...moramo tako da opravdamo našu "specifičnost". Glupani, bezobrazni!!!
  • Lalos

    10.10.2013 11:28
    @Novosadjanin
    Nisu ljigasi vec vojvodjanska partija,mentosi u subotu proslu su jedva skupili 150 ljudi na protestu a ovde mlate praznu slamu!
  • ZoranNS

    10.10.2013 11:28
    Da se ovakva svinjarija brani
    Da se ovakva svinjarija brani treba imati debele obraze.
  • Nsadista

    10.10.2013 11:26
    Prsluci
    Šta će im ovi prsluci?
    Da ne misle da će ih zgaziti neko vozilo na dečijem igralištu?
    Hahahaha!
  • 10.10.2013 11:19
    Niko kao DSS...
    I OVO ima glasače!? Šta reći a ne zaplakati.
  • novosadjanin

    10.10.2013 11:19
    svi ovi negativni komentari koji su pisani na isti nacin su naravno on ligasa,to vec svi znaju,ljubomorci! :)
  • tratincica

    10.10.2013 11:16
    Ajmo deco slikaaanjeee....a sad nosi kuci,valja staviti u dvoriste babine kuce.
  • zy

    10.10.2013 11:07
    Ha ha ha koji likovi pa gde mi zivimo?
  • -

    10.10.2013 11:04
    -
    garderoba iz pomoci izbeglim ljudima 90-ih je zavrsavala po buticima u zmaj jovinoj.

    akcija sadjenja futoskog kupusa za dom u kamenici je zavrsila sa kupusom na strandu

    da ta odeca ne zavrsi u second handu?

  • vlks

    10.10.2013 11:03
    hah
    @Vladimir
    Imenjače nemoj da se lažemo. Ukrali su mi na Detelinari kolica ispred zgrade kad samo bio beba, a pre 10 godina bajs iz zaključanog podruma. Nisu Detelinarci lopovi, ali ima i takvih među nama. Kao što sam pre neko veče video da na okretnici trojke klinci lupaju bus sa spoljne strane iz čista mira, tako bi se našao neki pametnjaković da odnese ili iz obesti skine ljuljaške.
  • 10.10.2013 11:02
    Zaista je zabavno posmatrati statistiku komentara i glasova na komentare na stranačke PR tekstove :)
  • 10.10.2013 11:02
    ja njih obožavam zajedno sa njihovim vođom borkom ilićem!
  • Војислав

    10.10.2013 10:48
    опа патриоте - шта би?
    није ово први пут да се сликате док су новинари ту а онда покупите опрему.
  • Telep

    10.10.2013 10:48
    Nije rec o lopovima
    Smesno, pa nije se mislilo o lopovima koji kradu ljuljaske vec o dragoj navijackoj decici koja bi te ne zavarene ljuljaske polomila dok is rekao keks
  • dacha

    10.10.2013 10:43
    za @detelinarca
    Što se tiče tog prikupljanja garderobe.... akciju pozdravljam, ali ako si napravio akciju onda ispoštuj ljude(ili na tvom jeziku -stoku) pa kada napišeš da prikupljaš od pola osam, onda ustani i dođi u mesnu zajednicu!

    poneo sam punu veliku kesu odlično očuvane garderobe jedno jutro pre posla.... došao u pola 8 čekao do 10do8 i nikoga nije bilo.... ,morao sam na posao, pa sam kesu ostavio pred vratima....

    kada ste već lenčuge, onda stavite vreme prikupljanja od 12 kada poustajete i popijete kafu u kafiću!
  • 10.10.2013 10:39
    kakav je predsednik stranke takvi su i omladinci
  • 10.10.2013 10:38
    I vi novinari citirate svakog dokonog građanina! A ti "zabrinuti građani" su uvek predstavnici suparničkih stranaka i tako u nedogled...
  • 10.10.2013 10:33
    Glupog li naroda, ovde jos uvek prolaze prevare na nivou srednjeg veka.
  • 10.10.2013 10:32
    Pa gde ga oni vare, na Madagaskaru????
  • vlks

    10.10.2013 10:32
    licemeri
    Kao da su samo ljuljaške obnovljene, a ne celo igralište... Pitam se u čijoj je stranci Boban, a novinarima nije vest kad se obnovi kao što neće biti vest kad se ljuljaške vrate i zavare. Zbog ovakvog mentaliteta propadamo. Iz petnih žila se trudimo da nađemo drugome manu, a sebe ne vidimo u ogledalu. Verovatno kako bi se posle osećali bolje.
  • -

    10.10.2013 10:30
    -
    e fajgeljane
    kome se ne veruje kada donosi darove?
  • 10.10.2013 10:29
    eh moj Borko
    ne, ne, nije promocija, vec sve samo u stilu pesmice ''uzimala-davala, pa se zaj**avala''...
  • Vladimir

    10.10.2013 10:29
    Kakva zatucanost!
    "Znate i sami da je Detelinara specifičan kraj, i da one ne bi tu opstale ni par dana", kaže Tančik."

    I ja treba sutra da glasam za nekoga ko ladno uvredi par desetina hiljada gradjana Novog Sada i nazove ih lopovima...
  • Српски Атињанин

    10.10.2013 10:25
    Ту су љуљашке али је ту и завист !
    Љуљашке постоје јер је реновирано игралиште са том наменом. Уклоњене су привремено како би се на истим заварио ланац и тиме спречило одношење (читај крађа)која је власт пре имала навику да продаје на лимунду и томе слично љуљашке, државу, и томе слично !!!!! ТРУТОВИ оканите се ДСС-а показали сте се какви сте !!!!
  • 10.10.2013 10:19
    Odgovornost ili bleferaj
    Ovo je prakticna primena politickog bleferaja i obmane gradjana koja su .nazalost .vec dugo osnov delovanja vecine politickih stranaka na nasem prostoru.Dokle god gradjani na izborima ne budu rigorozno kaznjavai svaki bleferaj i neodgovornost u bavljenju politikom,necemo odmaci dalje od sadasnje konfuzij,
  • 10.10.2013 10:16
    nista novo...
    Zasto nisam zacudjen ni najmanje? Sada ce ih postaviti, za par dana, pa poslati istu tu omladinu da ih skine i reci ce kako su ih skinuli huligani...
    Pa cela politika danasnja se zasniva na lazima i zavaravanjima. Gradska udruzenja su jedina ostala da se bore za dobrobit grada, svi sa centralom u bg-u su totalno nezainteresovani za nas grad.

  • Novosađanin

    10.10.2013 10:15
    Fantazija
    Beše zamenik gradonačelnika iz te partije?

    A jel' te, gde to, i kojom tehnologijom vare te ljuljaške, kad je potrebno više od 3 nedelje da se zavare? Mora da će biti neuništive posle tog tretmana!
  • NS

    10.10.2013 10:12
    Ha,ha...
    ...Tako mladi,a vec lazu...
  • Detelinarac

    10.10.2013 10:11
    samo da dodam,savet Mesne zajednice Detelinara za vrlo kratko vreme je pokrenuTje niz akcija od prikupljanja garderobe za socijalno ugrozene,uspostavljena komunikacija sa Predsednicima Skupstine stanara,postavljeni su kosevi na igralistu uz Bulevar Evrope,prosireno igraliste kao i veci broj klupa...itd
  • Vojvosadjan

    10.10.2013 10:10
    Da li ste obavestili predsednika Kostunicu Dr. Vojislava da nisu zavarene dobro,da ne bi bilo zabune?!
  • nsnn

    10.10.2013 10:08
    srbija, njeni politicari, i njihova cuvena briga i pomoc za gradjane :)))
  • 10.10.2013 10:07
    slazem se sa komsijom!!
    Boban Karabašević, stanar Ulice Janka Čmelika, kaže da oprema još uvek nije vraćena na igralište, a da je uopšte postavljena samo radi stranačke promocije.
  • He

    10.10.2013 10:06
    Odo da prosetam pa vam javljam jesu li vratili opremu. :) Stvarno su smesni.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna