novi most preko kanala koji povezuje bulevar Evrope i auto put pre rekonstrukcije Klisanskog mosta ! već postojeće guzve koje se stvaraju preko Klisanskog mosta,napravice saobracajni kolaps za sve koji saobracaju preko ovog mosta kad dodje do neophodne rekonstrukcije ! predlog je da se pod hitno uradi kruzno tok u Primorskoj, i koliko znam projekat se radi.trebalo bi kolovozne trake iz pravca grada prema mostu proširiti na dve,( umesto jedne),a takodje iz pravca Klise prema gradu treba postaviti dve kolovozne trake ! kolona s Klise,a takodje iz grada se naprave zato sto su postavljene po jedna kolovozna traka s obe strane,dok na primer traka za univer zvrji prazna,gde svako 50 vozilo skrene desno ili levo u zonu ! znam samo da cemo svi mi koji gravitiramo preko Klisanskog mosta,oni koji rade,zive ili tranzitno prolaze mostom,imati ogromnih problema da predjemo preko mosta,jer bice primorani da koristimo Partizansku ulicu za prolaz,a znamo svi da je tamo nesno svakodnevna guzva ! pre nego li krenu radovi trebalo bi dobro osmisliti alternativne pravce !
Projektant mosta /zena/ "Zasto nije uradjena unutrasnja ANTIKOROZIVNA ZASTITA ?
"kad smo radili nije bilo para a sad treba i PESKIRANJE -veoma slozen i dug posao"!
Razgovor pre 3 Godine Putevi Srbije -Mrka i Nadzor plus projektant!
Kada stojite u koloni vozila na sredini mosta, bukvalno osećate podrhtavanje dok prolaze vozila iz suprotnog smera!Popravljajte ga dok imate šta da popravljate!
Mislim da je najbolje resenje da se napravi kruzni tok na raskrsnici sa Primorskom. Odatle i pocinje sva guzva koja se zavrsava kod raskrsnice sa Partizanskom.
Ova prica oko Varadinskog mosta se provlaci svake godine. Treba da se uradi antikorozivna zastita ali nije reseno vlasnistvo mosta pa ne sme da se obnavlja nego treba da se srusi posto nije niciji. Kakva smo mi drzava. Toliko mostova i toliko potreba i na kraju sve propada. Drumsko zeleznicki je svoja prica, Zezeljev se gradi vec 15 godina. Mostovi preko kanala su takodje u losem stanju, a pricaju o izgradnji mosta preko ribarca, pa preko starih stubova koji bi prolazio ispod tvrdjave...KAd bi se bar nesto od ovih prica ispunilo bilo bi super.
Слажем се да треба да се реконструише, али би требао обавезно још један такав мост поред постојећег, као темерински мост. И да се прошири пут после моста према Клиси у дужини бар још 500 метара како би се саобраћај како-тако нормално одвијао. Посебна је прича раскрсница при силаску са моста која је само сметња нормалном одвијању саобраћаја јер ни она не може да прогута толики саобраћај. А све је то реновирано пре 5-6 година и наши "школовани" саобраћајни инжењери које плаћамо дебело, нису могли да осмисле нешто паметније.
Klisanski most je postao toliko opterecen zadnjih godina, moralo je negde da popusti. U spicu, od 12 do 2h cesto bude kolona koja pocinje vec tamo kod Univer-a. A petkom treba i po pola sata dok se ne predje taj most. Tamo je potreban most sa po dve trake u jednom smeru. Valjda ce se malo rasteretiti kad se napravi taj novi most od Bulevara Europe preko kanala do autoputa.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sentandrejski most u lošem stanju
Novi Sad
•16.10.2013.
•08:48 > 06:11
Komentari 11
MILMAR
ljubitelj neznanja
NS2
"kad smo radili nije bilo para a sad treba i PESKIRANJE -veoma slozen i dug posao"!
Razgovor pre 3 Godine Putevi Srbije -Mrka i Nadzor plus projektant!
Osoba M
Vozač
Tamara
Darko
Ђорђе
Goran
drajver
Klisač
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H