Novi Sad
18.10.2013.
08:57 > 09:04
Uprava Radosnog detinjstva ispisala je juče 651 dete zato što roditelji nisu izmirili obaveze prema ovoj ustanovi.
  • 21.10.2013 14:42
    Zanimljivo je da doticni nikako ne spominje pare koje dobija od grada za svako dete ponaosob, sve te mesece...godine ... sta god.
    2700 din koji roditelji placaju je 20% iznosa .... preostalih 80% grad je redovno prebacivao na racun RD za to dete.
  • 21.10.2013 06:34
    ju
    Da li bi se ovo desilo na Kosovu????
  • 20.10.2013 12:24
    I...
    Ne zamenjujte teze, deca ne trpe zbog odluke Radosnog detinjstva nego zbog neodgovornosti svojih roditelja.
  • 20.10.2013 12:09
    Pa...
    Kada sve ovo citam, nesto razmisljam... DECO! Blago vama sve dok imate vaspitacice...
  • 20.10.2013 11:59
    Mislim...
    Ako neki roditelji tako tesko prezivljavaju sa malim platama pa ne mogu da plate vrtic sigurno znaju da oduvek postoji regresiranje troskova u RD pa koliko znam mogu da budu oslobodjeni placanja(ako dobijaju deciji dodatak,imaju troje dece,samohrani,izbegli i dr.)samo da su odneli papir kao dokaz o istom...ispravite me ako gresim...ali lakse je kukati i okriviti nekog drugog za nesto sto su bili lenji da urade...ili taj papir nisu mogli da dobiju iz nekog razloga...
  • 19.10.2013 18:43
    Pa...
    Da, ta deca ce biti sutra roditelji i treba da nauce da svoje obaveze moraju da izmiruju, da usluge drugih moraju da se plate ili da se ne traze, da budu odgovorni i da snose posledice svojih postupaka a to uce prvo od svojih roditelja.Ono sto dobijete to i platite i nikog nije briga da li radite na crno ili belo.I da... naravno da deca nisu kriva, krivi su nesavesni roditelji koji misle da Radosno detinjstvo treba da vise brine o njihovom detetu nego oni...
  • milica

    19.10.2013 10:10
    SRAMOTA!!!
    Ja sam pretužna kada vidim toliko ostavljenih komentara koji izražavaju otvorenu netrpeljivost prema roditeljima i deci. Pobogu, da li smo normalni? Šta je dete skrivilo da ne ide u vrtić? Zašto su neki roditelji krivi što su roditelji i ne mogu da se zaposle na belo, nego rade na crno? Zašto su njihova deca manje vredna da idu vrtić od dece onih koji imaju zaposlenje van sive i crne zone? Ljudi, podsetite se da smo ljudi! Ta deca će sutra biti roditelji.
  • ns time

    19.10.2013 09:03
    koje raspravljanje i svadje
    Kakv svet!Nisam se ovde oglasavao da se ljudi sa mnom raspravljaju i pokazuju kako su zdravo pametni.Naravno da i u svetu postoje razne opcije i sa skolama i sa vrticima.I naravno da vaze pravila.Koja ovde vaze?Imam "dzipa", moze mi se i da ne platim.E,tamo ne moze da se ne plati.Ali, tamo se jos neko i buni sto zivi lose.Ovde sede po Dunavskoj i kaficima,gledaju zikinu sarenicu i farmu(cvrc. da ih napisem kako treba)i svima lepo.Pa, zivite i dalje u idealizmu ravnicarskog grada u kojem ljudi nemaju ni za vrtic ,a cute.Naucih se pameti oko komentara.
  • zvrk

    19.10.2013 08:15
    pitanje
    sta je sa akterima koji su dugi niz godina unazad svojim delanjem doveli RD u ovako katastrofalnu finansijsku situaciji?
    Gde je njihova odgovornost?
    Kada i kako ce se njima naplatiti sve lose sto su uradili u RD?
    Dug roditelja je mizeran nasprav lopovluka partijskih kadrova.
  • Peja

    18.10.2013 20:50
    Otkud ti za struju posalju vise opomena i jos te utuze? Probaj da ne platis dva uzastopna racuna pa ces da vidis. Onaj drugi je istovremeno i opomena, ako ga preskocis vrlo brzo ces se susresti sa ekipom EV i mrakom u kuci. Sto se cuvanja mesta tice i osobe koja je rekla da to nije problem ako se redovno placa, moram joj reci da nije u pravu. Najveci deo troskova snosi grad, sto znaci da svi mi placamo da se cuva mesto za neko dete kom vrtic i nije potreban, a hiljade dece je na listi cekanja. To ipak ne moze biti u redu.
  • MaxNs

    18.10.2013 20:48
    moglo je i ovako!
    Nisam siguran da je RD moralo da koristi ovako način prinude, ipak su tu deca najviše "platila" danak, a mislim da nam je svima jasno da su ona još jedina normalna stvar koju treba da čuvamo u ovim teškim vremenima. Finansijki efekat od ovakvog postupka je mizeran, a po rečima direktora to je jedini razlog zbog kojeg se RD upustilo u raščišćavanje neplatiša. Da su poslali 651-nu tužbu, roditelji bi platili sve: račune, tužbu, zakonsku kamatu, poverioca i ko zna šta još i deca bi ostala u vrtiću, a ovako rizikuju kontra tužbu od roditelja zbog ovih ili onih razloga koju može da složi osrednji advokat, da izgube i debelo plate odštetu, a decu opet vrate nazad. Pitanje je samo, da li su decu ispisivali da bi roditelje "privilegovane" dece kaznili ili su pravili mesta za neku drugu decu, s obzirom da kažnjeni ostaju na listi čekanja.
  • Nena

    18.10.2013 15:24
    za Comija
    Na svakoj uplatnici piše i dug iz predhodnog perioda kao i rok uplate. Prema tome ovo nije nikakav iznenadni hir direktora, samo što to pojedinci nisu shvatali ozbiljno.Još se roditelji naljute na vaspitačice što ih zovu da ih obaveste o dugovanju.Pa zar to nije dovoljno, zar treba svaki put molbu da im pišu.
  • Pegaz

    18.10.2013 14:10
    Mare careee!
    @Ha
    Jesi li spreman da potpišeš i posvedočiš da servirke zaista iznose hranu iz vrtića i nose je kući? Ne verujem!
  • 18.10.2013 13:54
    Marija
    Nikakvog konstruktivnog resenja nema- a da povecaju cenu boravka za 50%, smanje visinu subvencija grada, daju subvencije privatnim vrticima, otpuste visak radnika????
  • Orwell Farma

    18.10.2013 13:51
    A vi sto se hvalite da imate para
    Treba vam takodje isterati decu da ih drzite u privatnim vrticima, pa onda placajte realnu cenu. Kriza uskoro kuca i na vasa vrata, niko nece biti postedjen, ima i vi da ostavljate pusenje cigara.
  • comi

    18.10.2013 13:45
    Ja stvarno vise nemam komentar na izjave ovog coveka. Dakle, svakih par meseci nas sokira sa nekom nebulozom. Kao, prvo, boravak deteta ne kosta 2.700,00 dinara, vec daleko vise. Tu mesecnu naknadu delimicno snosi Grad Novi Sad, a tek u zanemarljivo malom delu, roditelji. To nas dovodi do sledeceg, neupuceni covece. Mesecna obaveza za boravak deteta i JESTE izmirena, posto Vasoj ustanovi valjda Grad i prebacuje redovno novac, ali ste u tolikoj dubiozi da nema pomoci. Ako je neko ispunio obavezu u preteznom delu, smatra se da je ispunjena. Nedostatak zakonskog i svakog drugog (USTAVNOG) osnova za ispis dece JE I SLEDECE. Struju vam iskljuce kad ne platite racun. Tacno. Ali vam prethodno posalju vise opomena, a konacno vas i utuze. Vas, licno, kao duznika. Dakle, svako dobije opomenu u kojoj pise koliko je i za koji period TACNO duzan, sa rokom za izmirenje obaveze. Javni poziv to ne moze da zameni. Dakle, postoje i drugi metodi da namirite svoje potrazivanje, a ne traumiziranjem dece. Genijalci jedni.
  • Минеалис

    18.10.2013 13:43
    Као човека, да, наравно да ми је жао дечице АЛИ, ако изузмемо њих, овоме стању су криви њихови родитељи! Приче о сиромаштву, незапослености, томе да ли пуши, пије, испија кафе, иде у кладионице и сл. ме не интересују - дете ти иде у вртић - има да платиш и тачка! Од чега? Позајми од родитеља, родбине... снађи се или испиши дете из вртића и, ако си већ незапослен како тврдиш, сам чувај дете код куће. Не допада ти се третман твог детета у вртићу? Молим лепо, тако је, како је и то се добија за 2700 динара. Да је јадно, јадно је! Ово су озбиљне ствари господо родитељи НЕПЛАТИШЕ, дужници и остали бахати! РД није социјална служба нити је финансира Црвени крст; плаћаш и користиш; не плаћаш и заборави вртић. Наравно, нека ми не замери онај тата анонимус са причом о аконтацији и сл. Њега сам изузела из ове критике. :)
  • Минеалис

    18.10.2013 13:31
    @Skep
    Не једи г....
    РД је у толиком дугу захваљујући претходном директору и његовом ''домаћинском управљању''.
    Дадада, дошао садашњи па накарикао толики дуг. Како да не!
  • paolo

    18.10.2013 13:14
    !
    Bravo, apsolutna podrska!
  • Marija

    18.10.2013 13:00
    napomena
    I samo još da dodam, da ti roditelji koji nisu u mogućnosti da plaćaju redovno račune, to ne čine upravo iz razloga što su lažirali potvrde da su zaposleni, što znači da su nezaposleni i da mogu da čuvaju svoju decu, a ne da zauzimaju mesto čiji roditelji nemaju baka-deka servis niti dovoljno veliku platu za privatni vrtić.
  • Nepušač

    18.10.2013 12:51
    Stvarno ste već smorili sa tim cigarama! Ako neko ima malu platu i nema para, to automatski znači da ono ostalo troši na cigare. Isto tako, mame koje nisu zaposlene samo puše i piju kafu po ceo dan i ništa drugo ne rade, sram vas bilo!
  • 18.10.2013 12:38
    olabavite malo
    Ne budite tako ostri u osudama,ima mnogo ljudi koji su veoma siromasni ili na ivici siromastva.
    I da,zar zaista mislite da bi prestanak pusenja resio sve materijalne probleme u ovoj zemlji?
    I znaci li to da nepusaci u Srbiji zive odlicno?
  • Marija

    18.10.2013 12:37
    i šta će biti sada?
    Prvo, u predškolsku ustanovu traba da se upisuju deca ZAPOSLENIH roditelja, a ne da su prioritet socijalni slučajevi od kojih 99% slučajeva ima jednog nezaposlenog roditelja koji treba da čuva svoje dete, a ne da zauzimaju mesto deci čiji roditelji rade i koji su sposobni da od svoje plate redovno plaćaju račune za vrtić koji uopšte nisu nepodnošljivi.
    Drugo, NIJE u redu da roditelji koji očigledno imaju alternativu, "čuvaju mesto" i tako zauzimaju mesto deci čiji roditelji STVARNO rade, ali nisu u mogućnosti da plaćaju skupe privatne vrtiće.
    Slažem se da sada treba upisati decu onih koji su ostali na listama čekanja a hoće redovno da plaćaju, a ne da se ponovo upišu deca čim roditelj izmiri dug!
  • Prohibicionista

    18.10.2013 12:26
    Iskreno podrzavam odluku, i treba tako, 2.500 din je sitnica za celodnevni boravak, a kome se ne svidja moze decu dati u privatne vrtice tamo uvek ima mesta...
  • Gogi

    18.10.2013 12:18
    nazalost
    ja se slazem da roditelji koji imaju a nece da daju da se njihova deca sankcionisu mada to zvuci surovo, deca nikad nisu kriva,ali ima puno roditelja koji stvarno mesec dva nikako ne mogu da izmire dugovanja pa kasne sve u svemu
    u ovoj zemlji kakve god teme se dohvatimo nema srecnog odgovora
  • 18.10.2013 12:12
    a za cigare se ima i sedenje po kaficima?!
  • Ćevara

    18.10.2013 12:09
    Malo matematike...
    Ako jedan član porodice puši samo jednu paklu cigara dnevno to je mesečno to je oko 4500 dinara! Ako njih dvoje puše po dve pakle, što je najčešće, onda je to 18.000 dinara!!!
    O čemu vi onda pričate!!!!
    Gledam ljude u prodavnicama... kupe 1 hleb, 1 mleko i 4 pakle cigara!!! A stoji pored gajbi voća i danima ih gledam i ne pada im na pamet da prepolove te cigare i kupe deci voće!! Strašno!!
    I da vam neko džabe čuva decu???
  • Ćevara

    18.10.2013 11:59
    Budimo realni !!!
    Roditelji budite malo realni!!
    Pa gde to ima da vam neko čuva, hrani i vaspitava dete 22 dana u mesecu za 2750 dinara??
    NIGDE !! Samo u ovoj Srbiji! Široka je ovo tema!
    Nekada sam i ja vodio decu u vrtić.. i gledao mame koje u kućnim haljinama dovode decu u 7.45 u vrtić, i gledao te iste mame kako u 13,30 dolaze u istim kućnih haljinama po decu, a tih osam sati kafa,cigara, kafa, cigara, kafa cigara!
    Za te pare to je super. I gledao one što u mercedesima dovoze decu i plaćaju 2750 a ja što vozim Juga (al nisam na minimalcu nego prikažem pravi prosek plate) plaćao 5300! E kad se ta nepravda reši onda će imućniji plaćati 6000 a deca čiji roditelji rade za minimalac (al stvarno) će ići za džabe u vrtić!
    E to je pravda i pošteno!
    A Vi gospodo iz mercedesa slobodno lupajte minuse,jer u životu ništa drugo ni ne radite, samo švercujete, čitate novine, fejsbuk i ispijate kafice u kafićima? A Radosno detinjstvo vam čiva decu za 2500 din!
  • 18.10.2013 11:59
    Anonimus
    A SA KOG SI TO POSLA IZASAO ANONIMUS KAD PO CEO DAN PISES KOMENTARE ZA 021 ?!?!
  • 18.10.2013 11:58
    Gorane, pa ti sto nemaju da plate 2.700 dinara vrtic mesecno nek sede kuci i nek cuvaju decu (posto pretpostavljam da nista ni ne rade kad nemaju 2.700 mesecno), drugo,valjda imaju roditelje, koji ne rade (ako su tako siromasni), pa nek se angazuju babe i dede, a trece, brate svi pohrlili u grad pa makar radili i za 150 evra mesecno i ziveli u podstanarima, a sela propadaju, kuce i zemlja na izvolte...pa svi ti koji ne mogu da se skrpe, lepo na selo, pa da vidis koliko tamo manje treba novca za zivot, a celu kucu sa okucnicom mozes da kupis za 5-10 hiljada evra, a toliko ovde daju za 5 godina podstanarskog zivota...eto resenja za sve te koji nemaju...
  • Ime

    18.10.2013 11:54
    ...
    Grad placa tih 80% ali roditelji ne placaju ni tih 20% .
    Grad prosledi i novac za zaposlene, pa neko i sa tim novcem raspolaze kako misli da treba, a radnici nisu dobili platu, iako su je zaradili (neki, ne svi!!!)
    Plus su i prethodne plate kasnile, bile umanjene za 20%, 5%,kako koja...
    Preko grbace radnika se ispravljaju krive Drine onih koji UOPSTE NE ODGOVARAJU ZA UCINJENO!!!!
    Postoje i kaznene odredbe za sve zaposlene pa tako i za direktore, pravnike, komercijaliste, racunovodje... Taj deo zakona ne znaju da citaju?!!! Samo znaju da ucenjuju vaspitace, pobeglo im dete - na disciplinsku! Nije ni cudo sto je uspelo da pobegne kada ih u grupama ima zilion malih na dve osobe!!! I onda neko spominje bezbednost!!! ccc
    Pao orman - opet vaspitacica na disciplinsku! Trebala je da sta..?!!! Drzi orman star 30 godina ... Kojom rukom? Ima ih samo dve? Trebala je da popravi?!!! Sta?
    Strasno stanje u vrticima. Kada ce vise te vaspitacice da ustanu i da se bore za sebe...Da se pojave na tv-u, napisu knjigu...Da svi saznaju PRAVO STANJE! I koliko je pavlake na hlebu i koliko jogurta u solji, a koliko u necijoj torbi... Ko radi sa decom, a ko ne , a eno ga u vrticu, postoji, eto tek tako, da proseta, ispija kafe i smeje se iz kancelarije!!! Kolike su sobe, a koliki su normativi. Ko krsi zakon, a ko ga postuje. Privatne skolice jezika, plesa, sportica.... za cega ide novac od tih....
    Ima materijala i za Insajder! Moze ona Brankica jos jednu knjigu da izda!
    Deca su divna, ali u sta li ce se pretvoriti?!!!
  • Maki021

    18.10.2013 11:33
    @Stanko - Baka-Servis
    Moja mama je i pismena i obrazovana, nije čak ni toliko stara (67) ali je pre neki mesec malo spalila kuhinju, pije šaku tableta svaki dan i često se loše oseća. Decu ostavljam sa njom samo kada su bolesna pa ne mogu da idu u vrtić. A i tada ne može da izađe na kraj sa njima a ja zovem kući svakih sat vremena da vidim da joj nije pozlilo ili nešto sl. Tako da ne preterujte sa tim baka servisom, to je velika obaveza i dosta njih jednostavno nije sposobno (mada žele) da 9 sati svaki dan trčka oko malog deteta.
  • jova limanac

    18.10.2013 11:28
    Hajde da plaćamo 2.500 mesečno (plaćamo malo više), ali plaćamo još 150 mesečno da vaspitačice deci kupe bojice, papir, selotejp, flomastere, makazice, tempere i šta god koriste... Donosimo od kuće papirne ubruse, toalet papir, vlažne maramice, plastične čaše itd. jer od uprave dobiju toga svaki mesec za samo dan-dva... Plaćamo povremeno za zavese, šivenje jastučića za oronule stoličice na kojima sede deca, krečenje, popravku prozora itd kako bi deca boravila u što normalnijem ambijentu... I onda na kraju ni ne vidim svrhu postojanja Radosnog detinjstva, hajde da mi lepo direktno tim vaspitačicama damo i platu, i nema više potrebe da slušamo kukumavke Radosnog detinjstva...
  • Za "ns time"

    18.10.2013 11:22
    O, itekako postoji čuvanje mesta i drugde u svetu. Možda ne na ovakav način kao ovde, ali, npr., čim se beba rodi roditelji jure da se "zapljunu" u neki bolji vrtić, i plate ako treba, da bi tek za koju godinu dete stiglo tamo... Neko vas je malo slagao.
  • 18.10.2013 11:06
    Tata
    Nama je u ponedeljak vaspitačica telefonom javila da imamo zaostala dugovanja i da će dete već sutradan biti ispisano iz vrtića ako ne izmirimo dug. Nikakvog prethodnog upozorenja ili opomene nije bilo. Pri tom smo redovno plaćali sve račune koje smo dobili u vrtiću.
    Naravno, hitno sam izašao sa posla i otišao u upravu Radosnog detinjstva da vidim koliki je to dug i o čemu se radi. Ispostavilo se dugujemo 1390 dinara za akontaciju za mesec jun. Taj račun mi nismo ni dobili, a i većina roditelja koji su došli na blagajnu su imali isti dug za junsku akontaciju.
    Da li je u redu i ljudski da se na taj način uteruje dug i ispisuju deca iz vrtića bez ikakve prethodne najave. Mi smo redovno plaćali sve pristigle račune i ne vidim u čemu smo pogrešili.
  • Sofija

    18.10.2013 11:04
    Neverovatno...
    Samo bi bilo pristojno, da se zamislite da STVARNO NISU IMALI PARA DA PLATE. Halo ljudi, danas ova deca, a sutra vaša, ko zna šta će im pasti na pamet, sila je to, sram ih bilo!!!
  • skep

    18.10.2013 11:03
    "Razlog je to što ljudi mesecima nisu plaćali račune. Kada ne plaćate struju, onda vam je iseku, kada ne izmirujete neke druge obaveze, isto budete sankcionisani." - kaže direktor ustanove koja duguje 700.000.000 dinara.
  • goran

    18.10.2013 11:01
    Ljudi nemaju da plate 2700 dinara mesecno.
    Ovo najbolje pokazuje kako se stvarno zivi u realnoj Srbiji.
    U onoj virtualnoj na medijima sve cveta i ide se napred.

    Najbolji su ovi SNS/SPS/DSS likovi sto aplaudiraju na ovakve vesti.
  • 18.10.2013 10:55
    Tako i treba, ova cifra je bila više nego simbolična i upozoravani su mesecima. Kada se završe novi vrtići za par meseci prvo upisati decu onih koji su bili ostali na listama čekanja a hoće da plaćaju!
  • jamajka

    18.10.2013 10:54
    a lova koju daje grad?
    msm, za svako dete roditelj placa oko 2.500 dinara mesecno,dok Grad iz budzeta za svako dete mesecno daje Zalosnom detinjstvu jos po 12.000 dinara...tako je uredjeno pre par godina - roditelji daju 20 odsto, Grad 80 odsto...pa gde su novci iz budzeta,pojela maca?
  • ZoranNS

    18.10.2013 10:52
    Neka partije žive od članarine, bez pomoći države
    Neka partije žive od članarine, bez pomoći države a deci besplatno zabavište i osnovno obrazovanje.
  • Limanac

    18.10.2013 10:42
    @Hmmm
    A tvoja poruka je? Da ne treba plaćati ništa?
    Nemoj da zamenjuješ teze!! Imaju dug od 7 miliona evra jer su imali direktora lopova, koga štite kolege iz stranke da ne ode u aps!
    Čuo sam priču o grupi u kojoj 90% roditelja ne plaća ni redovnu cenu, jer su svi doneli LAŽNE potvrde da su socijalni slučajevi. To naravno, niko ne proverava!!
    Inače, do sada je praksa bila da se po uplati dete vrati u vrtić, samo su se sada malo z....
  • Stanko

    18.10.2013 10:35
    Baka-Servis
    Mnoge snaje su zaboravile na Baka-servis. Nisu Bake zaboravljene slucajno. Te bake su svoje svekrva je*ale kako su glupe za odgoj dece, cule snaje pa nasledile. Moja mama je nepismena zena , sada 89g. stara, cuvala moju decu, sada ta deca su zavrsila Univerzitete u Londonu i Berlinu. Glupost dolazi iz glave. Mlade mame! Iskoristite Baka-servis.
  • ns time

    18.10.2013 10:30
    Pitajte familiju po svetu:da li negde postoji "cuvanje mesta" kad dete stasa za vrtic?
    Mene su diskriminsali i dozvolili da placem da mi dete prime u vrtic.
  • NSmama

    18.10.2013 10:23
    Šta bi bilo da je natalitet veći?
  • 18.10.2013 10:22
    Svaka cast na odluci-pa ljudi placaju zenu po 200 evra mesecno, jer nisu dobili vrtic, a neki koji su dobili ne placajau 2.700 dinara-sve koji ne plate odmah ispisati i omoguciti mesto za one koji bi redovno placali
  • 18.10.2013 10:14
    Ako oni što "čuvaju mesto" to mesto i plaćaju, ne vidim u čemu je problem.
    A ne vidim ni u čemu je problem da se ukine usluga nekome ko neće da je plati.
    Isto kao kad bih očekivala da sad uđem u supermarket i natrpam puna kolica hrane, jer, bože moj, treba mi, treba mojoj deci, a onda očekujem da mi to niko ne naplati, iz humanosti...
    Malo mi je dosadila ova kuknjava s vrtićima.
    Kvalitetni ili ne (a to je opet jako relativno, ima žena koje tamo super rade svoj posao a ima i onih drugih) - još uvek je to izuzetno jeftin bebi-siting. Pa vi birajte...
  • 18.10.2013 10:13
    @jede se hleb namazan providnom pavlakom)
    Bez obzira koliko plaćali, uvek će biti "providne" pavlake jer je to dil nabavke i dobaljača koji dobiju posao na tenderu.
  • ha

    18.10.2013 10:09
    zemljo
    Deca bi imala sta da jedu da zaposlene servirke u radosnom detinjstu idu praznih ruku kuci,a ne da vuku torbe pune hrane jogurta....
  • Sanja

    18.10.2013 09:57
    rasulo
    A da li ce sad ona deca koja nisu bila primljena, na konkursu, biti upisana?!!??
    Ne, NARAVNO da ne....
  • Deran

    18.10.2013 09:43
    Ako i treba.
  • -

    18.10.2013 09:35
    -
    Ja još ovih dana razmišljam ... ,, Pa dajte da plaćamo i koju hiljadu više , samo da se deca normalnije hrane,, (jede se hleb namazan providnom pavlakom)
    A ljudi ne mogu ili neće ni ovaj iznos da plaćaju.
    Tuga.
  • NN

    18.10.2013 09:35
    Odlučno
    Sve pohvale za direktora.... majke koje ostavljaju decu i sede po kafićima, puše, ispijaju kafe, ne znam samo kako imaju para za to a nemaju da plate vrtić i baš efektivno traže posao!
  • VV

    18.10.2013 09:29
    "Nema džabe ni kod babe"
    Jako mi je žao dece, ali roditeljima je to predočeno i mogli su očekivati da će se i desiti.
  • 18.10.2013 09:22
    Slažem se da racune treba plaćati, pogotovo za vrtic i decu, ali je ipak malo surovo i presedan do sada. Ne podržavam da deca na bilo koji nacin trpe.
  • Hmmm

    18.10.2013 09:15
    651 dete puta 2700 din. mesečno = 1.757.700 din. Neka u proseku nisu platili 3 meseca, to je 5.273.100 din. Vi ste dužni 700.000.000!!! Koga bre z....?
  • JOJ

    18.10.2013 09:12
    hmmm
    a sta je sa onima koji 'cuvaju mesto'? Pouzdano znam da postoje grupe u kojima treba da bude 20 a dolazi 5-6 malisana???

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna