Naravno da treba most srediti, u losem je stanju. Ali bih zamolio da se prvo zavrsi bulevar Evrope, da bi mi koji radimo u ind zoni sever ili jug mogli lakse na posao. Ako se to ne uradi, nastace haos... Samo sam praktican...
"Kako Nemci i Skandinavci grade i asfaltiraju i u januaru? A putevi 10x boji od nasih."
Tacno je da oni to rade i u januaru, ali ne i asfaltom koji se koristi kod nas. Asfalt koji mi koristimo za recimo autoputeve oni koriste za asfaltiranje staza kroz parkove. Niposto ga ne koriste za asfaltiranje kolovoza. Asfalt kojim Nemci i Skandinavci asfaltiraju njihove puteve kako u januaru tako i u avgustu niko od nasih strucnjaka nije imao prilike da vidi sem u nekoj laboratoriji ili na studijskom putovanju po inostranstvu. Cak i one bele linije koje se izvlace na zapadnim putevima su za nas misaona imenica. Svaka nasa linija se posle mesec dana od dana iscrtavanja na kolovozu izbrise a kod njih njihove traju decenijama. Oni linije ne iscrtavaju. Oni imaju masine koje su opremljene frezama i prvo ona u asfaltu izdubi linije koje sledeca masina popunjava belom bojom i posle zalije staklenim prahom tako da uvece linije svetle bolje nego vecina farova na vozilima koja se krecu srpskim drumovima. Po Novom Sadu su pre tri meseca u vecini ulica na kolovozu iscrtali "ZONA 30km/h" crvenom bojom. Danas jedva da se u kojoj ulici teskom mukom moze videti da je ikada ista bilo iscrtano na kolovozu. Po Novom Sadu kada za vreme sneznih ili kisnih padavina nogom stanes na zebru mozes ladno da se polomis jer su sve zebre iscrtane belom masnom farbom koja je skliska cim je kolovoz mokar. Dok neke drzave prave satelite i salju ih u orbitu mi nismo u stanju da na putevima zamenimo stare i izlomljene saobracajne znakove. Pa ti sada vidi koliko smo mi sposobni da asfaltiramo u januaru. Covece, kod nas odes da registrujes kola ili da produzis zdravstvenu i kada padne sistem cela drzava bude nedelju dana u rasulu. Ne zna se ni ko pije ni ko placa ni kada ce dici sistem. Kod nas dobijes registracionu nalepnicu sa pogresnim registarskim brojem na njoj pa moras da ides po novu a ti bi da asfaltiras u januaru.
Zivim u Vankuveru, Kanada i poslom sam povremeno isao nateren u severnija mesta (Ft. St John, Ft McMurray,...). Tamo sam video da se radi napolju (u rafineriji) i na -30C. Rade 15 min i onda udju u obliznji grejani sator da se ogreju. I onda opet tako. I zivi su i funkcionisu.
I fudbal igramo po skoro svakakvom vremenu. Ko ce cekati sunce i lepo vreme. Naviknes se i teras i na kraju nije ni problem.
Pozdrav
Kako Nemci i Skandinavci grade i asfaltiraju i u januaru? A putevi 10x boji od nasih. Samo nama smeta sunce, vetar, kisa, sneg, a kad je sve optimalno - ko ce onda raditi, valja uzivati u zivotu. E zato cemo jos malo uzivati a onda polagano ali sigruno - nestanak
Daleko bilo da sam protiv remonta Sentandrejskog mosta, ali...
Zaista je tačno da je u katastofalnom stanju i sam prelazim njim najmanje dva puta dnevno, ono što je problem što je i sada ogromna gužva na mostovima, ako se ostane samo na jednom mostu za prelazak na gradsku stranu ući ćemo u gotovo siguran saobraćajni kolaps.
Bolje rešenje je gledati da se što pre završi most koji je praktično produžetak bulevara Evrope.
Mišljenja sam da je Sentadrejski (Klisanski) most i preuzan sa dve postojeće trake i da bi bilo poželjno uraditi njegovo proširenje ukoliko fizički nije moguće do četri trake a ono barem na tri.
a možda je bolje da započnu u decembru, ili još bolje u januaru. Opšte je poznato da jesenje kiše, sneg, vlaga i hladnoća odličnu utiču na osobine postavljenog asfalta
Jeste li vi normalni? Završite neke od tekućih rekonstrukcija pre nego što započinjete nove. Idem jedinicom na posao, na 5 mesta na trasi mora da uspori ili ide drugim putem jer se izvode neki radovi. Na mostu je i ujutru i posle podne često gužva, ponekad i kolaps. Završite most u produžetku Bulevara Evrope, onda zatvarajte ovaj!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U novembru počinje rekonstrukcija Sentandrejskog mosta
Novi Sad
•18.10.2013.
•12:52 > 12:09
Komentari 8
Лиман
Huncut
@@ Aha
Tacno je da oni to rade i u januaru, ali ne i asfaltom koji se koristi kod nas. Asfalt koji mi koristimo za recimo autoputeve oni koriste za asfaltiranje staza kroz parkove. Niposto ga ne koriste za asfaltiranje kolovoza. Asfalt kojim Nemci i Skandinavci asfaltiraju njihove puteve kako u januaru tako i u avgustu niko od nasih strucnjaka nije imao prilike da vidi sem u nekoj laboratoriji ili na studijskom putovanju po inostranstvu. Cak i one bele linije koje se izvlace na zapadnim putevima su za nas misaona imenica. Svaka nasa linija se posle mesec dana od dana iscrtavanja na kolovozu izbrise a kod njih njihove traju decenijama. Oni linije ne iscrtavaju. Oni imaju masine koje su opremljene frezama i prvo ona u asfaltu izdubi linije koje sledeca masina popunjava belom bojom i posle zalije staklenim prahom tako da uvece linije svetle bolje nego vecina farova na vozilima koja se krecu srpskim drumovima. Po Novom Sadu su pre tri meseca u vecini ulica na kolovozu iscrtali "ZONA 30km/h" crvenom bojom. Danas jedva da se u kojoj ulici teskom mukom moze videti da je ikada ista bilo iscrtano na kolovozu. Po Novom Sadu kada za vreme sneznih ili kisnih padavina nogom stanes na zebru mozes ladno da se polomis jer su sve zebre iscrtane belom masnom farbom koja je skliska cim je kolovoz mokar. Dok neke drzave prave satelite i salju ih u orbitu mi nismo u stanju da na putevima zamenimo stare i izlomljene saobracajne znakove. Pa ti sada vidi koliko smo mi sposobni da asfaltiramo u januaru. Covece, kod nas odes da registrujes kola ili da produzis zdravstvenu i kada padne sistem cela drzava bude nedelju dana u rasulu. Ne zna se ni ko pije ni ko placa ni kada ce dici sistem. Kod nas dobijes registracionu nalepnicu sa pogresnim registarskim brojem na njoj pa moras da ides po novu a ti bi da asfaltiras u januaru.
NN
I fudbal igramo po skoro svakakvom vremenu. Ko ce cekati sunce i lepo vreme. Naviknes se i teras i na kraju nije ni problem.
Pozdrav
@ Aha
Mostarina
Zaista je tačno da je u katastofalnom stanju i sam prelazim njim najmanje dva puta dnevno, ono što je problem što je i sada ogromna gužva na mostovima, ako se ostane samo na jednom mostu za prelazak na gradsku stranu ući ćemo u gotovo siguran saobraćajni kolaps.
Bolje rešenje je gledati da se što pre završi most koji je praktično produžetak bulevara Evrope.
Mišljenja sam da je Sentadrejski (Klisanski) most i preuzan sa dve postojeće trake i da bi bilo poželjno uraditi njegovo proširenje ukoliko fizički nije moguće do četri trake a ono barem na tri.
aha
filozof
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H