Novi Sad
04.11.2013.
11:08 > 20:00
Saobraćajni inspektori počeli su aktivno da se bore protiv linijskih taksista. Zaustavljaju se vozila i uzimaju podaci od putnika.
  • Max

    15.08.2016 09:48
    Korumpirani inspektori
    Temerinski linijski taksisti rade jer plaćaju temerinskoj policiji i inspekciji presreću na putu bilo koji taxi koji stane na autobuskoj stanici bilo da je iz NS udruženja ili ne i fizički se obračunavaju sa vozačem ne mareći da li u autu ima putnika ili ne vodja tih bandita je Trivun Josipović dobro poznat temerinskoj policiji i misle da im bilo ništa nemože...... Nadam se da će ovo pročitati neko ko može da im stane na putu dok na putu temerinskoj NS nepadne mrtva glava...
  • sinke

    17.09.2014 14:52
    a ko da vrsi proveru korumpirani saobracajni inspektori,koji javljaju ovim taxi prevoznicima kada da se sklone a pritom primaju novac od istih,trbalo bi im uruciti otkaze smeniti sve do jednog ili obavestiti mup da proveri slucaj korupcija u saobracajnoj inspekciji
  • samo vozac

    08.11.2013 10:32
    @samo putnik- deo treci
    dakle kada bi drzava prevoznike koji kolima obavljaju linijski prevoz dovela u red i kada bi radili pod istim uslovima kao i autobuskii linijski prevoznici morali bi da krecu sa medju mesne stanice gde prvo ne bi bilo mesta za sve a drugo morali bi da placaju stanicnu uslugu. kada bi isli po odredjenom redu voznje dolazili bi u situaciju da moraju da krenu sa samo jednim putnikom. dalje, morali bi da izdaju karte pa bi morali da prijave taj pazar sto bi im uvecalo porez. sve to im se onda ne bi isplatilo. dakle oni mogu da opstanu samo ako rade na ovaj divlji nacin.
    niko tebe ne tera da ides taxijem u rumu i da placas 4 puta vise nego da ides registrovanim linijskim prevoznikom zarad opsteg dobra.
  • samo vozac

    08.11.2013 10:16
    @samo putnik- deo drugi
    poneki ljudi koji obavljaju linijski prevoz kolima imaju registrovanu taxi radnju (ne radnju za linijski prevoz) a mnogi nemaju radnju uopste. zamisli kada bi svi oni poceli da voze i druge linije, recimo liniju osmice, trojke sedmice... unistili bi gras u roku od par meseci. sta bi onda radili ljudi koji nemaju da plate 55din kartu nego im firma placa markicu. kako bi oni onda isli na posao, sta je sa njihovim pravima...
    sta bi se desilo kada bi jednog dana vecina od njih rekla e danas je praznik danas ne radim. kako bi neko ko nema sopstveni prevoz stigao bilo gde?
  • samo vozac

    08.11.2013 10:00
    @samo putnik- deo prvi
    nemoj da pises velikim slovima, to na forumima znaci da vices na nekoga a to nije lepo.
    javni prevoz moze biti linijski i vanlinijski. taxi spada, po svojim karakteristikama, u vanlinijski. kada kazes linijski taxi ti ustvari kazes linijski vanlinijski prevoz, sto je malo glupo.
    linijski prevoz mozes da obavljas samo ako imas autobus.
    zamisli kada bi svi linijski prevoznici rekli "zasto mi da placamo stanicnu uslugu i da idemo po redu voznje, stojacemo i mi po raznim parkinzima i krecemo tek kad skupimo dovoljno putnika isto kao sto to rade oni koji linijski prevoz obavljaju automobilima". na sta bi to licilo, i kako bi neko ko ne ide tako cesto u npr. rumu znao odakle polazi prevoz za rumu odakle za zrenjanin a odakle za temerin. zato je uredjeno da linijski prevoz mora da ima pocetnu stanicu usputne stanice i red voznje koji sam prijavljuje ali ga se mora pridrzavati, bilo tada 30 ili 3 putnika.
  • 07.11.2013 23:25
    @@ anonimus - stvarno
    Uzalud ja pišem velikim slovima!
    Hajde da ponovimo:

    "ZAŠTO BIH VAMA PLAĆAO PREVOZ 4 PUTA SKUPLJE kada mogu da idem 4 puta jeftinije"???

    "ZAISTA molim KONKRETAN i EKONOMSKI ISPLATIV odgovor na ovo pitanje!"

    Jedino mi na ovo niste odgovorili!
  • Tezgaroš

    07.11.2013 21:14
    Povika na vuka, a ....
    Akcija je pokrenuta prvenstveno na inicijativu JGSP Novi Sad, kao mnogo su oštećeni nelegalnim radom nekih taksista. Međutim, ja tvrdim da JGSP Novi Sad u obavljanju prevoza ima jako mnogo nelegalnog i protivzakonitog , pa i onoga što je direktno na štetu taksista ili drugih prevoznika. Siguran sam da njihov rad inspekcija uopšte ne kontroliše, a i ako kontroliše i utvrdi nepravilnosti onda ništa ne preduzima. Stiče se utisak da su zaštićeni kao svete krave u Indiji.
  • @ anonimus

    07.11.2013 20:07
    stvarno
    mi nije jasno o cemu Vi pricate. Ja zakon apsolutno postujem od svog prvog dana na taksiju. Uvek placeni porezi i doprinosi i uvek sve potrbne dozvole i resenja. Bas zbog toga i trazim da i druga strana postuje taj isti zakon po kome taj vid prevoza koji Vi toliko volite NIJE DOZVOLJEN. Isto tako trazim i da svi koji ne placaju dazbine dobiju kljuc u bravu. Vrlo je nekorektno sa Vase strane da komentarisete o mojoj ljubaznosti posto me ne poznajete i to vise govori o Vama nego o meni. Da smo na slobidnom trzistu to vrlo dobro znam, ali to more da bude fer, pod jednakim uslovima za sve, sto ovde nije slucaj. I na kraju, upravo ste Vi taj koji podrzava nesto sto nije po zakonu, a sutra kad (daleko bilo) Vas nesto nezakonito sustigne, na sav glas cete se pozivati na postovanje istog.
  • 07.11.2013 12:57
    @@ samo putnik - Molim Vas
    Da li se to vi pozivate na zakon koji U STVARI ne priznajete?
    Baš ste korektni, i od reči, nema šta!
    Može po zakonu,, dok meni odgovara; a kad prestane da odgovara, onda zakon ne valja, zar ne?

    ZAŠTO BIH VAMA PLAĆAO PREVOZ 4 PUTA SKUPLJE kada mogu da idem 4 puta jeftinije sa ne kim koji je 4 puta ljubazniji od vas???

    ZAISTA molim KONKRETAN i EKONOMSKI ISPLATIV odgovor na ovo pitanje!
    Ako ga već nemate, onda sedite gde ste, jer ni za gde ste niste!

    SHVATITE VEĆ JEDNOM, vi ste na slobodnom tržištu i SAMO OD VAS zavisi kako ćete proći u tržišnoj utakmici neokapitalističkog uređenja!

    Ja NEĆU da vam pomažem dok mogu pomoći samom sebi, prema tome, kako ste zakuvali tako i kusate!
  • 07.11.2013 08:22
    Bravo Samo Putnik,za sve si u pravu. Svaka cast
  • 07.11.2013 08:20
    Ostavite na miru linijske taxiste i bavite se vecim problemima u drzavi. Ne smetaju mi,cak sta vise koriste ,cene su im ok,oni su skroz normalni ljudi koji mahom to rade da bi prehranili porodicu. Cast izuzecima,ali Novosadjanima sve ce zasmetati,pa i to zasto se neko parkirao ne znam ti gde. Cuj,pa bolje se borite za sebe i za to kako cete vi bolje ziveti a pusuite ove jadne ljude da i oni zarade nesto u ovoj propaloj drzavi Srbiji
  • @ samo putnik

    06.11.2013 20:02
    Molim Vas
    uzmite negde zakon o taksi prevozu i upoznajte se sa materijom pa zatim raspravljajte o tom problemu. U protivnom, nema svrhe.
  • само путник

    06.11.2013 13:26
    @Ekotaksi i anonimus
    Шта сте сад ви мени у ствари објаснили?

    Анонимни каже:они се отимају ИСТО КАО И МИ, али САМО МИ имамо право да критикујемо, док они морају да ћуте!?

    Екотаксију је неко други крив што има мали ауто "само" за две особе а они имају "полуаутобус" за чак "шест" особа и зарађују више!

    За анонимног:
    Како ти волиш да критикујеш и ЧАК НЕ ДОЗВОЉАВАШ птотивуречење, исто тако МОРАШ бити спреман на исту врсту критике, под истим условима!

    За Екотакси:
    Продај макину, каква год да је, АКО ЖЕЛИШ ДА СЕ ОРИЈЕНТИШЕШ НА МЕЂУГРАДСКИ ПРЕВОЗ, и купи некакву Мултиплу на гас и вози НОН-СТОП по 5 путника, ако имаш потражњу! А, ако се оријентишеш на саму градску вожњу, са "екстра луксузним" возилом, ЗАШТО ТИ ОНДА СМЕТА МЕЂУГРАДСКА ВОЖЊА??? Није твој "реон"!

    Зашто бих некоме од вас дао до Београда 3.000, кад могу да дам 700??? Основе економије и исплативости! Ако имате ПРАВИ аргумент, ОДМАХ га прихватам!

    ЗА ОБОЈИЦУ:
    ПОРАДИТЕ МАКАР МАЛО НА ПИСМЕНОСТИ!
    Могу да вас разумем, али ипак ово и други људи читају, а реклама је реклама...
  • 06.11.2013 09:40
    za samo putnika
    Morao sam da ti kazem, da se ne mucis. Cena se izracunava na bazi kalkulacije gde je OSNOVA taksi prevoz i njegova organizacija vanlinijskog prevoza. Ovo bi trebalo da ti bude dovoljno, a ako slucajno nije nemam vremena za tebe.
  • Ekotaksi

    06.11.2013 09:15
    RE: samo putnik
    Žao mi je, ali neupućen si.
    Ja kada ne znam dovoljno o nečem, onda ćutim.

    Minimalna EKONOMSKA cena se izračunava na osnovu troškova rada/cene goriva/troškova amortizacije i života.
    Pre GODINU dana nam je gradonačelnik dao ovu cenu, koja je izračunata pre skoro TRI ! godine.
    Za tri godine je sve poskupelo, a mi vozimo po toj nekoj računici i dalje!
    Stim da je on tadašnju MINIMALNU ekonomsku cenu još i umanjio! To mi nismo! tražili, već je on na taj način kupovao socijalni mir, koji mi pokrivamo sa prekovremenim radom.
    Za razliku od GRASA/toplane/elektrodistribucije, čija socijalna cena se pokriva subvencijama iz budzeta, mi smo sami.

    Ključne reči:
    -TRI godine stara minimalna ekonomska cena
    -gorepomenuta cena je pre godinu dana UMANJENA!
    -troškovi života su povećani za 3 godine, a cena?

    +Kako im se isplati?
    Za Rumu rade linijaši koji imaju i po 6 sedišta.
    Cena jedne karte = 300 din.
    Novi Sad - Ruma 6putnika * 300 din= 1800din
    Ruma - Novi Sad još 1800 din
    2* 1800 = 3600din, a on uradi takvih nekoliko tura.
    Trošak, 35 km do Rume *2 = 70 km za tamo i nazad.
    Nek mu gorivo grubo izađe oko 1.000 din, on ima čisto 2.500din od jednog kruga.
    Ja zate pare u Novom Sadu rintam ceo dan.
  • @ samo putnik

    05.11.2013 21:37
    cena je ista
    Linijas preveze 4 osobe od mesta A do mesta B i posle opet 4 od B do A......To je 8 puta cena karte. Isto toliko kosta i kod mene voznja kad bi seo na relaciji A-B, ali mi zbog njih nemamo vise voznji van grada, a mi ne mozemo da vozimo kao oni jer nam oni ne dozvoljavaju. E pa sad, zasto bi onda mi njima dozvoljavali da nama uzimaju stranke i leba iz usta.....Kapiras?
  • само путник

    05.11.2013 15:14
    @Ekotaksi - Re: linijašu
    Да се одмах разумемо, ја сам један обични корисник такси услуга који, НАРАВНО, гледа да прође што јефтиније.
    Али, као и сваки кориник, имам питања!

    ХОЋЕТЕ ЛИ ВИ ТО МЕНИ ДА КАЖЕТЕ ДА ИПАК НЕ ВОЗИТЕ ПО НАЈНИЖИМ ЕКОНОМСКИ ОПРАВДАНИМ ЦЕНАМА???
    Колико се сећам, ову цену сте тражили као НАЈНИЖУ економски оправдану, зар не?
    КАКО ВАМ, ОНДА, НЕКО, КОНСТАНТНО ОДУЗИМА ПОСАО, А ДА МУ СЕ ПРИ ТОМЕ ТАКО ИСПЛАТИ???
    Не мислим само на пријаву и плаћање пореза, ЈЕР ЗНАМ ДА ТО НЕ КОШТА ТОЛИКО, и није вредно тог ризика!!!

    Хајде да чујем неки ПАМЕТАН одговор некога ЉУБОМОРНОГ таксисте!

    Колико се то У СТВАРИ исплати?
  • laki

    05.11.2013 12:56
    ukinite iligalce! ali nemoj posle da procitam kako je autobuski medjumesni prevoz poskupeo za 20%!!!
  • Ekotaksi

    05.11.2013 12:35
    Re: linijašu
    Ti imaš otvorenu radnju u Futogu, Rumi, Kaću, Zrenjaninu i ostalim naseljima u krugu od 50 km od Novog Sada, a ne u Novom Sadu.
    Ti dolaziš u Novi Sad, čekaš stranke i voziš ih ispod cene nama, kradeš naš hleb!
    I vrapci na drveću znaju, pod pretnjom fizičkog nasilja, vi nama ne dozvoljavate da mi u NAŠEM NOVOM SADU čekamo stranke za Rumu, Temerin ili slično.
    Ne daj Bože, da u Rumi ili Bačkoj Palanci čekam stranke za NS, odma padaju šamari i razbijena stakla na autu.
    Ostavite se vi našeg Novog Sada, a vi taksirajte u svom gradu, to vam niko ne brani.
  • 05.11.2013 12:33
    @mixer
    mora biti da ste isto toliko i tamo koristili taxi
  • REDOVAN

    05.11.2013 12:30
    @ Slayer
    Lepo uzmi Zakon o prevozu u drumskom saobracaju i posebno obrati paznju na delovi koji kazu kako se naplacuje voznja i kaznene odredbe gde lepo pise sta je inspektor DUZAN da uradi s tobom. Ajd sad knjigu u sake...
  • Slayer

    05.11.2013 11:07
    Ajde vi "redovni" taksisti objasnite meni sledecu stvar: kako je moguce meni zabraniti da radim ako imam otvorenu firmu, placam porez i sve dazbine redovno, a vase kolege "redovne" me prozivaju da sam "linijski" taksista i "divljak"??? Po kom osnovu bilo ko sme da legitimise moje putnike, osim ako nisu osumnjiceni za neko krivicno delo? Po kom osnovu bilo ko sme da meni zabrani u gde cu voziti putnike??? Imao sam situaciju gde me je jedan tesko bolestan covek iz Kaca zvao da ga vozim svaki dan u Kamenicu, to je trajalo nekih dve nedelje i posle deset dana mi na stajalistu u Novom Sadu prilazi "redovan" taksista iz udruzenja "vojvodjani" i kaze da sam snimljen kako obavljam linijski prevoz i da ce mi policija oduzeti vozilo??? Ja vas opet pitam po kom osnovu meni bilo koja inspekcija moze da zabrani da vozim putnike gde oni pozele i po kom osnovu bilo ko sme da legitimise moje putnike????
    Hvala.
  • cane ns

    05.11.2013 09:54
    bivsi taxista
    kad ja nisam doceko neka bar moje kolege bivse to docekaju al cisto sumnjam
  • 4ми

    05.11.2013 09:09
    А толико хваљена слобода тржишта?
  • nss

    05.11.2013 07:19
    glupost
    s kojim pravom ce mene neko da legitimise u taksiju i po kom zakonu ....za bajatovica zakon zastareo a mene ce da prepadaju na ulici...kretenizam
  • 05.11.2013 04:32
    Registrovari radnju
    "Linijski taksi" nije dozvoljen pod tim imenom, ali nije zabranjeno da registrujete preduzeće/radnju za prevoz u javnom saobraćaju i da radite po zakonima i propiosima koji važe za privredne delatnosti, i druge oblasti.Ovo što se danas naziova linijski taksi, nije taksi delatnost, već rad na crno. To je zakon ne dozvoljava.
  • mixer

    04.11.2013 22:33
    za taxi
    mozda sam i promasila temu "dragi" taxista jer ne koristim linijski taxi ali poznajem mnogo ljudi kojima treba i koriste ga redovno. svako ima prava i slobodu da bira na trzistu i radi sa svojim novcem sta hoce. Pitas se kad sam zadnji put koristila taxi, pa ja ga koristim svaki dan jer mrzim autobuse i guzvu i cekanje da mi se otvore vrata da izadjem i visoke stepenice za silazenje koje nisu bas zgodne za sve ljude. Elem zivela sam 10 godina u Engleskoj i 20 u Svajcarskoj tako da mi nije u navici da jedem u vozilu, niti da pusim (sto mnogi od vas rade)niti da pljujem kroz prozor (jer prosto ne umem, a mnogo bih volela)i izvini ako sam navikla da vozac bude pristojno obucen, da klijentu otvara vrata, da bude uvek ljubazan i predusretljiv.....ti kao i 2/3 tvojih kolega mozete samo da sanjate da bi vas jos neko i po...ao!
  • Yatarac

    04.11.2013 21:19
    Netačna definicija
    Tačno je da je linijski taksi Zakonom zabranjen, ali niko nije ni organizovao linijski taksi. Da bi se neki prevoz (pa i taksi) nazvao linijskim Zakonom je propisano da bi onda morao imati unapred utvrđen red vožnje i da po njemu obavlja prevoz. Pošto ni jedan taksista ne obavlja prevoz na taj način, onda se ne može ni nazvati linijskim. Taj prevoz je verovatno po nekim drugim elementima protivzakonit, ali po ovome sigurno nije.
  • @ Anonimus

    04.11.2013 18:31
    "Ovi su stvarno popucali. Zastrašuju putnike jer ne mogu prevoznicima ništa?"

    Nisu oni popucali, oni samo kopiraju zapad. Tamo su smislili foru da linijskim taksistima ne naplacuju kazne jer su uvideli da ih tako ne mogu iskoreniti. Verovali ili ne i tamo ima linijskih taksista kao i ovde sto ih ima. Onda su krenuli da putnicima naplacuju kazne sto koriste usluge takvih taksista i za par meseci na ulicama vise nije bilo ni jednog linijskog taksija jer su se ljudi jednostavno plasili da udju u takvo vozilo i time rizikuju ogromne kazne.
  • cure

    04.11.2013 18:29
    mogli bi
    to isto sa linijskim stolarima....
  • nn

    04.11.2013 18:22
    n naselje
    molim vas sklonite ih sa stajalista kod robne kuce pa to nema nigde na sred puta a linijski njih registrujte
  • NT

    04.11.2013 17:57
    adresa
    Gagarinova 24, linijski taksi za Vukovar, Osijek i Zrenjanin. Nekoliko puta pozivana inspekcija i - NIKO NIŠTA ne preduzima. Taksisti sve bahatiji i sve bezobrazniji. Niko mu ne brani da hrani porodicu, ali kome on plaća porez sa tablicama Osijek i Vukovar?
  • Nebulla

    04.11.2013 17:50
    UA inspekcija!
  • alternativa

    04.11.2013 17:13
    Dolmuş

    najefikasnije resenje za kratke relacije imaju u Turskoj...svi Dolmuşi skupljaju sve putnike usput i staju svakom putniku gde zeli! jedino su "linije" odredjene, dok je tarifa Dolmuşa "odokativna"...svi se guraju u Dolmuşu i svi su zadovoljni za sitne pare!

    ko zeli delux, taj nek 'rani vrance i glanca sersame i fijaker

    wowi
  • 04.11.2013 16:40
    šta raditi kad autobus jednoistavno ne dodje. Upropastitidan i posao ili uzeti linijski taksi. Čim rade znači da postoji potreba i da drugi NISU SPOSOBNI da pokriju tu prazninu.
  • mixer

    04.11.2013 15:43
    a kad ce da kontrolisu
    normalne taxiste? pa jel vi narode vidite kojim se sve vozilima sluze? cesto zovem taxi i to razne i posebno naglasim kada mi treba vece i komotnije vozilo, ali retko mi i stigne takvo, samo sto mi ne dodje s ficom a o prljavstini unutra da i ne pricam, o vozacima koji su cesto od ko zna gde pa te voze okolo naokolo i na kraju poludis i izadjes pa nastavis peske....prozori koji se drze na zici pa se ne mogu otvoriti, ovi stariji vozaci su uglavnom neljubazni i bezobrazni!Cesto su i gepeci puni pa nemas gde da stavis prtljag a ni slucajno se ne hvataju da ti pomognu oko dizanja istog, valjda treba da ih molim i posebno placam i za ono sto se svuda u svetu podrazumeva?! Pitam se kad ce njih neko da stavi u red?! Svima puna usta kako je ovde bedno i svi jako dobro znaju kako je napolju.....pa sto onda nista ne cinite da se stanje popravi kad ste tako jako pametni!?
  • 04.11.2013 15:37
    "... zaustavljaju se vozila i uzimaju podaci od putnika."

    Ovi su stvarno popucali. Zastrašuju putnike jer ne mogu prevoznicima ništa? Ljudi koji se voze ovakvim prevozom trebaju detaljno proučiti ko i kada sme da ih legitimiše? Šta briga nekog inspektora čime i s kim se ja vozim?
  • Čist račun- duga ljubav

    04.11.2013 15:12
    Normalno je da vas karta košta kao gorivo, zato što vožnja nije samo gorivo. Prvo morate da kupite kola, pa da ih registrujete, pa da ih servisirate, pa platite porez na upotrebu kola... A što se grejanja tiče, nije vam bio problem dok su cene bile niže od tržišnih, što se onda niste žalili da se celu zimu grejete po ceni metra drva? Sad kada su cene konačno tržišne, sada biste hteli džabe.
  • Pop Milo Jovovic

    04.11.2013 15:09
    Monopol
    E kad bih ja mogao da budem jedini pekar u gradu, al bih mlatio para....
  • taxi

    04.11.2013 15:04
    za mixera
    ocigledno si promasio temu,ali nema veze. ne znam kada si zadnji put koristio taxi,jel od prosle godine ne moze da se taxira ako nema euro 3 motor,.sto se tice prljavstine to pokazuje kakvi se putnici voze sa nama,unosite kilo blata i prasine,masnim prstima pipate prozore,hocete da jedete u kolima,otvarate prozore kako bi pljunuli sljamaru zutu itd. da li placas prtljag kad putujes autobusom? da placas od 50 din pa navise.izgleda da bi ja morao po tvom da posle svake voznje tresem patosnice,brisao stakla i isao kuci da se istusiram. cuti i vozi se dok smo jos jeftini,kako je krenulo,moracemo da skidamo pantalone da nas jos i jeb...
  • bns

    04.11.2013 14:26
    Futog
    Kada idem na posao, ili sa posla, ponekad koristim uslugu linijskog taksija. Em me košta kao bus karta, em brže i udobnije stignem. I zaista mi nije jasno koji debil može da krene i da kažnjava ljude koji pošteno zarađuju hleb? Do Futoga još ima bus, ali zaista šta je sa onim mestima do kojih nema bus, nego je linijski taksi jedina opcija?
    Takođe, nema logike da me mesečna karta isto košta kao i gorivo koje potrošim kada putujem sama. Ista je stvar sa GSP-om kao i sa Toplanom. Da se grejem na drva to me ne bi ništa skuplje izašlo, nego ovo sa Toplanom. Monopolistima i političkim podobnicima se može kako im se hoće.
  • bivši taksista

    04.11.2013 14:16
    Pozdravljam veliki uspeh saobraćajne inspekcije i čestitam na brzoj akciji,trebalo im je samo 15tak godina da krenu u borbu protiv nečeg što je nelegalno
  • 04.11.2013 14:05
    A kako moze biti normalno da je gradski transport toliko los, a toliko skup. Jer, ako na prosecnoj duzini linije isto kosta benzin kao i autobuska karta, i to ako je samo jedna osoba u vozilu, onda tu nesto ne stima. A znamo da nam benzin nije jeftin. Kad je sistem naopak, onda se javljaju i ovakve anomalije, kao sto su divlji taksisti za duze relacije.
  • KORISNIK LINIJSKOG TAKSIJA

    04.11.2013 14:01
    HO RUK ZAKONODAVSTVO
    Kao i obično, državni organi postupaju po onoj "leči glavobolju -tako što otsečeš glavu". Koristim usluge linijskog taksija i imam samo reči hvlale: tačni su , govore strane jezike, odlično međusobno orgnizovani, uvek spremni da putniku pronađu prevoz u skladu sa njegovim potrebama.

    Siguran sam da bi ovi ljudi bili presrećni da budu "u sistemu", da plaćaju dažbine, imaju penzijsko i zdravstveno osiguranje, kao i da imaju na taj način zakonski uslov da nabavljuju vozila kao osnovno sredstvo rada.

    Međutim rigidni, polu-nedeorečeni zakoni, kreirani od strane, po pravilu, nemaštovith partijkih kadrova im to ne omogućavaju. Smatram da je akcija inspekcije ozakonjena državna hajdučija.
  • LJiljana

    04.11.2013 13:59
    Da je neko korektno obavljao prevoz putnika na tim relacijama ne bi bilo nikakve potrebe da se pojavljuju nelegalni prevoynici. I , kao I uvek, čim se država ZABRINE obični, mali ljudi stradaju!!!
    Velikima se ne isplati......
  • 04.11.2013 13:59
    @Nsnn
    Evo malo pomoci. Taksi prevoy se obavlja u optimalnom broju i sa odredjenom, a iyracunatom isplativom cenom. To sto je grad upumpao toliki broj taksista, pa kao reyultat niko nije placao porey i pravila se guyva kao na primer u Puskinovoj kriva je prethodna garnitura, a korist su imali... Linijski taksi na ovaj nacin bi bio doyvoljen kad bi taksista imao papire i voynju naplacivao po taksimetru. Za dalja objasnjenja predlayem put u bilo koju dryavu okolo, a moze i blize, recimo u Beograd.
  • Sremac

    04.11.2013 13:56
    Ajde da vidimo ... kako stici do Vrdnika bez liniskog taksija, ukolko nemas automobil ili para da platis debelo taksi???? Ili da ides preko sveta sa dva prevoza i potrosis pola dana za rastojanje od 20 i nesto km.
  • Ekotaksi

    04.11.2013 13:37
    Re: Toma
    Ako je tvoje maksimalno umno dostignuće, da pošalješ taksiste u zatvor, rasprodaš im imovinu, i povećaš broj nezaposlenih...e pa hvala Bogu, ima pameti u ovom gradu, pa ti ne rešavaš probleme.
    :P
  • 04.11.2013 13:32
    Путнике легитимишу да би имали доказ против нелегалног таксисте. Тако и треба. Нико неће теретити путнике.
  • What?

    04.11.2013 13:30
    ?
    A zasto je linijski taksi zabranjen?
  • ah ah ah

    04.11.2013 13:25
    Ako oni proganjaju legalne taksiste koji voze linijski to je cist bezobrazluk koji se verovatno radi zbog konkurencije gsp-u
  • Toma

    04.11.2013 12:45
    Puškinova
    Taxisti u Puškinovoj nisu posledica nezaposlenosti i blabla ne znam ni ja čega, nego njihove nekulture i bahatosti, dozvoljene od strane kriminalne države koja nema monopol sile već ovde vlada divlji zapad. Jedini koji nemaju nikakvu silu jesu obični građani kojima je maksimalno otežano da se brane i odbrane od zla svih vrsta.

    I sve je ovo presipanje iz šupljeg u prazno. Da se želi, problem svih taksista bi bio rešen za sat vremena i poslao iks njih u ćorku, automobile i imovinu na doboš.
    Rešen problem.
  • 04.11.2013 12:45
    Prezivljavanje
    Ljudi koji voze linijski taksi su uglavnom ostali bez posla i sada je to njima jedini nacin da prezive i da nahrane porodice. Tako da bi inspekcija odnodno drzava trebala da ih ostavi na miru. Ljudi se snalaze kako umeju i znaju, pokusavaju da zarade neki dinar. Ako drzava misli to kaznjavati onda cemo lepo svi da krademo posto lopovi prolaze nekaznjeno.

    P.S. Zivo me zanima zasto putnicima uzimaju podatke? Da nece mozda i njih kaznjavati i privoditi?
  • noname

    04.11.2013 12:32
    Mozda
    Mozda bi bilo drugcije da busevi ne idu 35km/h kroz naseljeno mesto i nebi im trebalo 40minuta iz NS do 1stanice u Kacu. Dok taksi stigne za 15-ak minuta, ok bi bilo da stigne za nekih 20-25min ali 40+ do budisave jos nekih 20laganini. Jer moraju da pricaju na telefonu,ili slicno. I kad nebi na svoju ruku poskupeli kartu za 5-10%... posto ni meni dnevnica nije se digla, da mogu da bacim pare. Pa da udje neka baba sa besplatnom kartom i kaze, ustani sine itd. Ne hvala bolje linijski taksi nego, da se vucem busem sat vremena umesto 25.

  • @ registrovatirtadnju

    04.11.2013 12:29
    Procitaj zakon, linijski taxi jeste zabranjen
  • 04.11.2013 12:25
    Nije problem samo ta Puskinova. Veliki je problem parkiranja taxista ispred hotela Putnik u vecernjim satima. Zauzmu jednu celu kolovoznu traku u duzini od nekoliko desetina metara u Ilije Ognjanovica. Bukvalno od ugla Modene-Ilije Ognjanovica pa sve do ugla Ilije Ognjanovica-Konstantina Danila. Kada iz Konstantina Danila skrecete desno u Ilije Ognjanovica od parkiranih taxista ne mozete do Modene jer vam iz suprotnog pravca non stop dolaze kolone vozila. Problem nastaje kada krenete u preticanje tih parkiranih taxista i negde na sredini se pojavi vozilo iz Modene i onda se tu zaglavite. Niti vi niti taj mozete nazad u rikverc od vozila koja se nalaze iza vas. Za to vreme taxisti ladno sve to posmatraja okupljeni u grupice oko svojih vozila i boli ih ona stvar za taj krkljanac koji je nastao iskljucivo njihovom krivicom. Uopste ne kontam zasto im komunalna ili redovna policija ne naplacuje kazne za takav prekrsaj. Po danu je jos i OK jer tuda stalno prolazi komunalna policija, tera ih odatle i naplacuje im kazne. U nekoliko slucajeva su zvali i pauka da odnese vozila onih malo drcnijih taxista koji nisu hteli da se pomere odatle.
  • nole

    04.11.2013 12:20
    citaj
    http://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_prevozu_u_drumskom_saobracaju.html
  • Sale NS

    04.11.2013 12:18
    Putnike legitimisu ?
    Pitam zasto legitimisu putnike ? oni koriste nesto sto im je ponudjeno, nece da se voze smrdljivim autobusima, nemaju prevoz u neko doba dana ili noci... Neka hvataju te "taksiste" i neka ih nateraju da se registruju i placaju porez. Nisam siguran da im do sada ta ista inspekcija nije gledala kroz prste i naravno kroz novcanik ?
  • noki

    04.11.2013 12:10
    puskinova
    znam da vam je problem sto stojimo u puskinovoj gde ima svega 5-6 taxi mesta,zamolio bih gospodu kojima smetamo da se strpe jos malo, ni nama nije lako tamo. poslat je predlog da se stajaliste premesti u vojvodjansku pored limanske pijace, nadam se da ce mo i dobiti tu stajaliste pa da nas NE GAZITE vise u puskinovoj :). Grbavica je najveci problem,puno zgrada,stanovnika,velika potraznja taxija je bas odatle. stajaliste spens su nam smanjili(mislim da stane 15 auta) pa kad vidimo da ne moze da se udje na spens na stajaliste,jednostavno se ode na grbavicu ili liman. STRPITE SE JOS MALO!
  • 04.11.2013 12:03
    registrovatirtadnju
    Linijski taksi nije zabranjen, već treba registeovati radnju i plaćati porez, dakle može da se radi ako se radi po zakonu.
    Zabranjen je rad na crno, gde se ne plaćaju obaveze državi u kojoj se živi.
  • Ekotaksi

    04.11.2013 11:58
    Da se pojasni, onom ko hoće da razume
    Radom linijskog taksija se prave gubici gradskom prevozniku GRASu. Gubitke plaćaju građani Novog Sada iz svog dzepa, ne Futožani ili građani Kaća, već mi i naša neaktivnost.

    +Blizu 1800 građana NOvog Sada, taksista koji rade u ovom gradu, beleži gubitke, jer ne voze za prigradska naselja zbog fizičke pretnje od strane linijskih taksija.

    ++večiti problem parkiranja taksista u Puškinovoj:
    Višak taksista u toj ulici, i u gradu, je SIMPTOM, a uzrok je velika nezaposlenost u gradu. Rešite uzrok, smanjite nezaposlenost, pa će se smanjiti broj taksista na stajalištima.
    Sve ostalo je linija manjeg otpora, tjs kukavičluk i slabost.
  • 04.11.2013 11:57
    ...jer monopolisti iz GSP ne trpe konkurenciju!
  • elena

    04.11.2013 11:56
    @nole taxi
    Evo, ja ne dilujem ali mi smetate. Stojite na pešačkim prelazima, okrećete polukružno na raskrsnici Puškinova - A.Šantića ne gledajući da li neko prelazi ulicu, parkirate tako da zatvorite ljudima izlaz sa parkinga... zašto vam je problem da se ponašate u skladu sa saobraćajnim propisima, još nije rečeno da za taksi ne važe.
  • @ Nole Taxi

    04.11.2013 11:55
    Taj video je debilan kao i sam zakon, koji je donet nakon "podmazivanja" politicara od strane autobuskih prevoznika
  • NOLE

    04.11.2013 11:41
    zakon
    zakonom je zabranjeno obavljati autom liniski taksi.
    -zamislite da imate autobus i da placate ulaz u autobusku stanicu a pored same stanice divlji linijasi koji otimaju putnike! koliko vam se puta desilo da divlji linijasi sa drtinama ostanu u kvaru,bez goriva i slicno? neka se slinijasi sloze i kupe sebi mini buseve i neka registruju liniju,pa cu vas onda pitati da li ce vas voziti za 300-400 dinara do Zrenjanina.

    napred ispekcijo, sklanjaj linijase, ostetili su grad za 3 miliona evra ove godine
  • bole

    04.11.2013 11:39
    Da, stvarno bi mogli da se pozabave tim improvizovanim stajalištem u Puškinovoj. Kolona je do raskrsnice skroz, a još kad onako stanu jedan sa drugim da razgovaraju pa ovaj jedan stoji na sred puta dodje mi da ga pregazim!
  • nole taxi

    04.11.2013 11:35
    treba taksi?
    evo vam jedan link povodom borbe liniskih taksista

    http://www.youtube.com/watch?v=cB-QkFdQkOo
  • nole taxi

    04.11.2013 11:32
    za garija
    gari! kakvih imas problema? jel ti smetamo sto ne mozes da dilujes tu?
  • Gari

    04.11.2013 11:24
    Ajde se malo bavite i ovim "legalnim" taksisitima, njihovim ponasanjem u saobracaju i stvaranjem divljih taksi stajalista u saobracajnim trakama kao recimo u Puskinovoj.
  • Old man

    04.11.2013 11:23
    Ja na to ne gledam kao na kršenje zakona, već kao podelu troškova za gorivo. Pa do ZR taksy košta 300 din. Kao od sajma do centra, malte ne.
  • Ники

    04.11.2013 11:23
    Сиротиња на удару
    Опет се снакционише оно што доноси добро обичном грађанину и једино тако ми обични грађани уштедимо.Али ни то у овом граду не пије воде.Док вршљају на аутобуској дивљи таксисти и паркирају се где ови из удружења не смеју да стану уместо да њих вијају они вијају те линијске .Срамота једна
  • bolje linijski taxi

    04.11.2013 11:22
    nego raspadnut bus
    Nadlezne sluzbe mogu da se slikaju, samo ce oterati te linijske taxiste u ilegalu. Lepo nek promene zakon, dozvole linijski taxi pa onda kaznjavaju ko nije registrovan i sl. Bilo bi i uredjenije a naplatili bi isto na osnovu kazni. A ne ovako, da rade kad ih napujdaju njihovi sponzori autobuski prevoznici
  • nsnn

    04.11.2013 11:19
    a moze li neko ko se razume da mi pojasni zasto je linijski taxi zakonom zabranjen ? ok da mora da se prijavi radnja i sve to, to razumem, al sto bi bilo zabranjeno ne, tacnije da li postoji razlog sem da gsp drzi monopol
  • Гордана

    04.11.2013 11:16
    Време је и било!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna