Novi Sad
19.11.2013.
07:25 > 17:28
Nakon što je policija di-džejevima oduzela miksete jer su puštali muziku posle jedan sat ujutro, muzičari najavljuju da će u petak organizovati "Javni čas muzike" na Trgu slobode.

Komentari 146

  • 22.11.2013 12:54
    KOmša
    Red je red,... ako gazda kaže da se svira do 00:00 sati onda je tu fajront... ako gazda naredi ima bre da se svira i duže.
    Kod nas je i dalje veći problem zabava nego kriminal.... znate, to su oni lopovi, kriminalci i sl... kako njima oduzeti "instrumente"?
  • 22.11.2013 01:18
    @ Vizioner
    bices i ti jednom, cak i brze verovatno nego sto ti se sada cini, 'mator' htedoh reci i glupav, kao sto si ih ti nazvao, ali glupav si vec i sada, tako da si toga postedjen. Ne znam da li u toj svojoj viziji vidis i sebe kad krenu da ti rastu dlake iz usiju, ali sa takvim razmisljanjem i stavom, nije ni cudo da se stanari bune.
    E da, nisam iz centra i nisam "matori, glupavi" stanar Laze Teleckog samo sam isprovociran ovakvim nacinom razmisljanja. Nadam se da ce doticni ne vizionar, nego "Vizioner" jednog dana da se sa setom seca mladalickih dana iz Laze Teleckog.
  • nesto drugo mi zapalo za oko..

    22.11.2013 00:58
    oduzimanje instrumenata je potpuno besmisleno i izgleda kao ocajnicki potez da se uspostavi red. Ne podrzavam, ali izgleda da ni policija vise ne zna kako da resi problem.Ono sto mi je vise 'zapalo' za oko dok citam komentare je da gomila ovih(pretpostavljam)mladih ljudi ima jedini argument da se 'Gospoda' kojoj smeta buka, odseli iz svojih stanova. Ne mogu da se nacudim da mladi ljudi u sebi nose toliku kolicinu nedostatka empatije i osecaja za druge. Zasto bi se ti ljudi selili, da bi vi imali gde da orcate do 5 ujutru? Ne bih voleo da sam na mestu stanara, a vi deco samo spavajte do rucka pa nocom u nove pobede, a ako vam za 10tak godina kad dodjete umorni sa posla zasmeta buka iz kafica ispod, samo pojacajte tv do panja, osmehnite se i uzivajte u svom slobodnom vremenu.
  • 21.11.2013 09:54
    @blp - ma da
    Na kojoj ti planeti zivis? do 01 radnim danima,vikendom i kasnije?
    pa odavno je uvedeno do 23h radnim danima, a do 01h je samo vikendom i ne duze.
    Drzava treba da ponudi resenje u smislu preseljenja nocnih klubova u napustene objekte bivse industrije a ne da cuvaju te zgrade i zemljista za prodaju tajkunima. Tamo lepo odes,pa sviraj do jutra ako hoces.
    Svejedno ne podrzavam ovu akciju zaplene i bolje reci zgrozen sam time,jer muzicari ne treba da budu kaznjeni,nego gazde a i policijske racije nisu resenje.
  • darko

    21.11.2013 06:24
    stanari
    Samo bi hteo da se zapitate ko bi u ovom grsd u nesto radio i zaradjivao da nije raznoraznih kafana,jer nema recimo nijedne fabrike u gradu koja radi a ti isti stanari koji kukaju su vecinom preko 70 godina i zive dobrih penzija koje ne mogu da dobiju dok ih ovakvi privatnici i dr,ne zarade a mozda neki od njih i izdaju te iste za ogromne sume novca
  • Jovan

    20.11.2013 17:59
    Zelim samo nesto da pitam, dakle, nije nikad reseno do kraja pitanje da li je policija bila u tom klubu jednom, pa ponovo, pa treci put uzela instrumente? NE PODRZAVAM ODUZIMANJE INSTRUMENATA U BILO KOJOJ VARIJANTI! Samo ajde da cujemo kompletnu vest.
  • Jonny

    20.11.2013 16:42
    Bas me zanima, da je vase dete muzicar i da to jako voli u zivotu (odnosi se na sud i na policiju), dali bi se i prema njima tako odnosili!
  • blp

    20.11.2013 12:12
    ma da
    Samo jedno pitanje, kada vi izlazite? Uvek se izlazilo posle 22, odes malo na trg i oko 23 budes u nekom lokalu, tako je bilo pre 15 godina, tako je i sada, izlazilo se i tada u centar grada. Slazem se da preteruju sa bukom, i da ima previse kafica u cenrtu grada, treba da izoluju lokale, i da od ponedeljak do cetvrtka bude do 01 i fajront. Petak i subota da traju duze( mi smo isli prvim busom kuci, druagcije nije moglo), a nedeljom isto do 01. Ne treba da se kazne muzicari, nego da se zatvore lokali koje krse zakon, prvo na 15 dana, kao prodavnice, pa drugi put ceo mesec, pa ce nauciti, ovako samo ce da zaposle druge muzicare. Izgubiti zaradu 15 dana je najbolja kazna za sve.
  • Vizioner

    20.11.2013 11:23
    TOTALNO BEZ IKAKVIH CINJENICA PISETE
    Sto se tice tih muzicara i vlasnika oni nisu prekrsili radno vreme ,znaci radili sve legalnno:

    u Odluci o utvrđivanju radnog vremena ugostiteljskih objekata (Sl. list Grada Novog Sada br. 7/2008 i 39/2010) kaže se da je radno vreme KOD KAFICA od 7-23h, vikendom do 01h, NOCNI BAROVI OD 22 do 03h.

    Tako da tu nema krsenja vremena u kojem su oni svirali,pritom imaju merenje buke sto ih isto ogradjuje...Krivi su Glupavi matori stanari koji se ne raspituju i samo tvrdoglavo guraju svoje,ne zele da se sastanu sa ugostiteljima i razgovaraju!!!
    Svi matorci Napolje iz centra,Hocemo NS da ima TURISTICKI - BAR STREET
  • borrissey

    20.11.2013 09:17
    @Anonimus
    Evo još malo ću se praviti pametan, ako mi dozvoliš.
    "1) upozoreni - od tog trenutka ne mogu više da tvrde da nisu znali da su oni odgovorni i da će snositi posledice - nastavili čim je policija otišla
    2) napisane prekršajne prijave - nastavili čim je policija otišla
    3) kad više nije bilo druge oduzeto im je sredstvo činjenja prekršaja"

    Kažeš, ovako se moralo dogoditi, ili se zaista tako i dogodilo? Imam i ja pitanje za tebe: šta je tačno "predmet činjenja prekršaja" u ovom slučaju, gitara kojom se sviralo ili celokupna infrastruktura lokala (npr. zvučnik ili strujni kabl)? Da li mi to možeš reći? Da li su muzičari samoinicijativno sedeli ISPRED lokala i činili prekršaj svojim instrumentima, ili su, angažovani od strane poslodavca, samo realizovali ono što se od njih tražilo i za šta su bili plaćeni? Onako, iskreno među nama, šta bi ti pre oduzeo kao predmet činjenja dela (kako bi se prekinulo dalje činjenje dela) - opremu lokala ili instrumente?

    Da, u pravu si, pravda se ne sme selektivno primenjivati, u tome i jeste problem. Lakše je kazniti muzičara, nego vlasnika lokala koji verovatno ima veze na raznim mestima.
  • 20.11.2013 07:55
    @Borrissey
    Opet se praviš pametan. Skroz druga policija, skroz druge okolnosti, a i tema, pa se ne bih nastavljao. Da ponovim, da bi došlo do oduzimanja moralo je teći ovako:

    1) upozoreni - od tog trenutka ne mogu više da tvrde da nisu znali da su oni odgovorni i da će snositi posledice - nastavili čim je policija otišla
    2) napisane prekršajne prijave - nastavili čim je policija otišla
    3) kad više nije bilo druge oduzeto im je sredstvo činjenja prekršaja

    Predlog za trajno oduzimanje verovatno proističe iz toga da im je to ko zna koja prijava po redu.

    Kraj selektivnom sprovođenju zakona NE MOŽE i NE SME da počne tako što će se selektivno sprovođenje proširiti na ono na šta vama odgovara!
  • Sima

    20.11.2013 03:52
    Moja gitara kosta preko 3500 eura, i mislim da ne postoji teoretska sansa da bi dozvolio da mi je oduzmu. Po svaku cenu. Ali svaku.

    Dosta je bilo terora. Postoje prijave, mogu da te privedu, ali ne ODUZMU TRAJNO instrument. E to ni jedan rezim do sada u poslednjih 50 godina nije radio. Pa ni onaj prokleti Sloba.
  • Glorija

    20.11.2013 02:14
    Ljudi, ono u laze Telečkog je strašno, pijani i drogirani studenti lelulaju po ulici radnim danima! Užas!
  • Lucifer

    20.11.2013 01:28
    Najveći problem je što vlasnici lokala ignorišu upozorenja organa javnog reda, a to je nešto se sprovođenjem zakona i kažnjavanjem mora zaustaviti.
  • kptLepra

    20.11.2013 00:04
    Retardirani konji....
    kakve li samo mongoloidne logike....

    Ovo u stvari znachi da bi policija trebala da bane u stan npr Ace Lukasa, jer se njegova muzika vrtela u nekom lokalu i otmu mu mikrofon iz usta. Jer boze moj, on je izvodjach....
    Kakva retardirana logika...

    Biti muzichar ili se baviti bilo chim kreativnim u ovoj usranoj drzavi, se sakcionishe na svakom koraku.

    A vi stanari centra .... muka mi je od vas... PA STANITE IZA MUZICHARA I ZAHTEVAJTE AKCIJU PROTIV VLASNIKA LOKALA KONJI JEDNI !!!

    Muzichari hoce kulturu jer je prosto razumeju, dok 99% vlasnika lokala razume samo sirovu paru i bezdushno bahaceno po cenu bilo chega...


    Muka mi je od masovne gluposti i sirovine...

    Veliki pozdrav, velikim ljudima muzicharima!

  • Losmi

    20.11.2013 00:00
    Tuga....
    Narkomani vam se bodu u samom centru, klinci glume huligane, bodu se svaki dan i prave konstantno probleme, a ovo vam je prioritet?? E Srbijo.. tu si gde i treba da budes......

    Lepo svi klubovi trebaju da imaju pojacanu zvucnu izolaciju, i problem skoro resen, a ne oduzimati instrumente ljudima, mislim, kakve oni imaju veze, krive su gazde..
    Podrzavam kolege za proteste ;)
  • borrissey

    19.11.2013 23:04
    @ Anonimus
    Uh što si se našao pametan da citiraš zakon. U tome i jeste sva besmislenost ove države (ujedno i tvog komentara), jer se zakoni selektivno poštuju. Vidiš, primera radi, tamo gde ja živim motociklisti tutnje kao pomahnitali bulevarom, uprkos nebrojenim pozivima od strane građana (i mene između ostalih), na koje je milicija došla ukupno 0 (slovima: nula) puta.

    Tako da zakoni (i oni koji ih sprovode) ujedno služe upravo da bi se sa njima manipulisalo, jer smo nebrojeno puta videli da je najgora istina poluistina, a najgora pravda selektivna pravda. Kao što rekoh, jesam za uvođenje reda, ali uzimati insdturmenti muzičarima je jadan izgovor za zavođenje reda.
  • cipiripi

    19.11.2013 22:49
    džungla na asfaltu
    Jel smo mi koji živimo pored lokala sa živom muzikom osudjeni na kaznu ? ? ?
    Pitanje je koliko ja treba da pojačam zvuk na TV da ne čujem basove ???
    Nemam ništa protiv zabave do jutra, ali to treba neko PAMETAN da reši.
    Ovako ne ostaje ništa drugo nego zvati, zvati, zvati do otpadanje policiju koja baš i nije zainteresovana da izlazi na isti poziv.
  • Jovana

    19.11.2013 21:56
    Konacno da neko u Novom Sadu zavede rad,red i mir.
    Ljudima koji zive u blizini lokala ce da svane i meni ce da svane :)
  • Ivana

    19.11.2013 20:43
    Tacka br.1 dnevnog reda ka boljem sutra! Drzava ko
    KO PEVA ZLO NE MISLI....
  • 19.11.2013 20:35
    Neko kaze da ovi kojima smeta buk aiz lokala prodaju svoje stanove u centru i presele se na selo.
    Zasto bi to ljudi radili?
    Na kraju krajeva nisu se oni naselili u komsiluk tih lokala vec su ovi sa lokalima dosli u njihov komsiluk. Valjda je red i neki nepisani zakaon od kako sveta i veka da se onaj ko dodje u kraj prilagodi tom kraju i postuje one koje je tu zatekao.
    Sada zamislite da vam u prizemlju zgrade neko otvori klub koji radi do 5 ujutru, buka nesnosna, urlanje ispred zgrade, zapisavanje haustora i kada se pobunite protiv toga neko da vam kaze "pa ako ti smeta ti se seli odatle". Zasto se ne preseli taj klub negde na periferiju, na neki salas ili neku njivu pa kome je do ludog provoda i urlanja neka tamo izivljava svoje animalisticke porive.
  • @ Kostic Zoran

    19.11.2013 20:26
    "Nije sporno dokle treba da se svira, niti da je ljudima u tim ulicama u centru tesko. Nego je stvar da ne mozes zapleniti nesto privatno i legalno. Vrlo jednostavno."

    Naravno da u ovom slucaju mogu zapleniti instrumente iako su privatna svojina i sredstvo za rad. Naime, stvari stoje ovako. Svako sredstvo koje se koristi za remecenje javnog reda i mira moze da se oduzme. U ovom slucaju to sredstvo su instrumenti. Bilo koje sredstvo koje se koristi prilikom krsenja zakona je podlozno oduzimanju. Ako u automobilu preko granice svercujes recimo 50 mobilnih telefona i carina te uhvati u prekrsaju ne samo da ti zaplene tih 50 telefona nego automatski vrse i zaplenu vozila kao stedstva izvrsenja dela sverca. Tako ti je i sa recimo instrumentima. Uz pomoc instrumenata izvrseno je remecenje javnog reda i mira. Policija pise prijavu i prosledjuje nadleznom sudskom organu. Sudski organ onda odlucuje sta ce biti sa instrumentima. Oni mogu biti trajno zaplenjeni a mogu biti i vraceni uz upozorenje da vlasnik instrumenata vise ne ponovi isto delo. Policija je samo i iskljucivo represivni organ. Policija ne odlucuje o krajnjoj sudbini instrumenata, to odlucuje sud. POlicija da nema zakonskog osnova za oduzimanje instrumenata to ne bi ni uradila jer mozes da ih tuzis. Policija kada izadje na teren nikada impulsivno ne odlucuje sta ce tog trenutka da radi i uradi. Uvek se pre nego sto nesto krenu da urade preko sistema veze konsultuju sa nekim ko sedi u kancelariji u SUP-u a taj ih upucuje dali to smeju ili ne smeju da urade, sta da preduzmu, na koji nacin da to preduzmu. U slucaju da ne mogu da odrede sta smeju a sta ne oni sacekaju na terenu dolazak lica koje tacno zna sta se sme a sta ne sme i onda postupaju po odluci tog lica. Ako je u pitanu neka racija ili ciljana akcija oni obavezno pre izlaska na teren dobiju uputstva od nadleznih dali je to sto smeraju da urade po zakonu ili nije.
  • buka

    19.11.2013 20:15
    U potpunosti podržavam akciju da se zavede mir u strogom centru grada gde ljudi nemaju pravo ni da odmore radnim danima noću,a kamoli vikendom.
    Posle par upozorenja policije, muzika i galama su se i dalje širili centrom grada...sta su mogli očekivati drugo,sem da im oduzmu instrumente...Zakon se mora poštovati.
  • Marija Terezija 1717

    19.11.2013 20:01
    samoživost
    Nema potrebe za oduzimanjem instrumenata.
    Policija treba da na licu mesta naplati mandatne kazne gazdama lokala koji ne poštuju zakon.
    A muzičari tu samo pružaju vlasniku lokala svoje usluge i znanje, ništa nisu krivi.
    Gazde lokala su tu da vedre i oblače sa svojim alavim zahtevima da se svira što duže samo da bi imali što više prometa za veče.
    Prosta je stvar: prekršiš zakon platiš kaznu i kraj... Pošteno.
  • Ilija

    19.11.2013 19:46
    eto
    a da vam je neko rekao da cete svirati za DZ, i to na trgu, ne biste verovali
  • 19.11.2013 19:33
    @Borrissey
    Jesmo glup narod. A i nepismen (ne mislim na odvojeno pisanje negacije, već neki ne znaju uopšte da čitaju, niti da nađu gde treba nešto da pročitaju). Ali volimo mnogo da se pravimo pametni. Još ako može da se ubaci sveopšta teorija zavere... ih! Pogodak!

    --------------------------------------------
    Član 30

    U obavljanju policijskih poslova ovlašćena službena lica imaju policijska ovlašćenja utvrđena ovim i drugim zakonom.

    Policijska ovlašćenja utvrđena ovim zakonom su:
    ..
    7) privremeno oduzimanje predmeta;
    ..
    2.7. Privremeno oduzimanje predmeta

    -Uslovi za privremeno oduzimanje predmeta, potvrda i vođenje podataka-

    Član 60
    Ovlašćeno službeno lice privremeno će oduzeti predmet:

    1) ako okolnosti slučaja ukazuju da je određeni predmet namenjen za izvršenje krivičnog dela ili prekršaja;
    --------------------------------------------

    Dakle, uređaji su privremeno oduzeti pošto su služili za izvršenje prekršaja i moraju biti vraćeni po okončanju prekršajnog postupka, ukoliko sud drugačije ne naloži.

    @Kostic Zoran
    Naravno da svako ima pravo da protestvuje, to mislim da nije sporno. To naravno ne znači da je taj i upravu. Takođe, svako ima pravo i na suprotno mišljenje od onoga što protestvuje.
  • berolina

    19.11.2013 18:55
    Herr Oberbürgermeister

    zasto se ne brine NIKO o KVALITETU stanovanja u strogom centru grada?

    zasto je nemoguce spavati mirno i odmoriti se, pogotovo ako si star, bolestan, premoren od posla?

    Herr Oberbürgermeister, ko kontrolise konzumaciju alkohola kod MALOLETNIKA???

    Herr Oberbürgrmeister, sta traze maloletnici posle 22 sata na ulici???

    Herr Oberbürgermeister, KO IMA UDEO U ZARADI prodajom alkohola MALOLETNICIMA???

    NEBRIGA, NEODGOVORNOST, KORUPCIJA i KRIMINAL su JEDINE OSOBINE ugradjene genetski u ponasanje politicara "na vlasti"

    ...nista se ne menja na bolje - naprotiv, vladajuca "garnitura" se drzi ( G.Wallraff):

    MI SMO GORE, VI STE DOLE!


    wowi
  • bend

    19.11.2013 18:40
    Stavite se u kožu ljudi koji tu žive i ne mogu da izdrže buku.A što se tiče oduzimanja instrumenata,ne podržavam što su kaznili muzičare,a ne gazde lokala koji su se oglušili o zabranu-njih su trebali novčano kazniti pa da vidiš kako bi poštovali odluku.
  • borrissey

    19.11.2013 18:05
    Kako smo mi glup narod
    Jel vi ljudi shvatate da su muzičarima uzeli instrumente? Osnovno sredstvo za rad? Odakle ikome pravo da uzima bilo kome privatnu imovinu? Slažem se da se kazne vlasnici lokala, ukoliko ne poštuju radno vreme...

    Ne mogu da verujem koliko je ovaj narod glup i slep i ne vidi osnovne stvari.

    Osim toga, svi koji se slažete sa ovom krađom privatne svojine - da li znate da je iste večeri otvoren Paradiso? Ko zna da sabere 2 + 2 jasno mu je o čemu se ovde radi...

    Za uvođenje reda se apsolutno slažem, ali ovo je nečuveno... Dole policija!
  • Kostic Zoran

    19.11.2013 17:11
    Evo ovako
    Posto vidim da su neki omasili temu, da pojasnim.
    Nije sporno dokle treba da se svira, niti da je ljudima u tim ulicama u centru tesko. Nego je stvar da ne mozes zapleniti nesto privatno i legalno. Vrlo jednostavno.
    Sto znaci da pises kaznu a ne zaplenjujes neku mixetu, bubanj ili gitaru. Novosadski muzicari mogu da se bune jel su u nebranom grozdju. Zavise od drugih i svaki put idu u nepoznato.
    A posto smo mi demokratsko dustvo, svako ima prava da se buni i da protestuje ispred skupstine, gradske kuce. To ti je pravo.
  • dr.

    19.11.2013 17:02
    Da li ce meni da zaplene naocare koje nosim ?
    Naopake li drzave .
  • Novosadjanin

    19.11.2013 17:00
    Vi sto ste da u centru ns tresti muzika celu noc,slobodno se vratite kod svojih roditelja i tama radite sta god hocete.Nas novosadjane ostavite namiru,da mozemo mirno da zivimo u svom kutku.hvala vam i stertan put
  • kej

    19.11.2013 16:58
    razumem da buka smeta u uluci laze teleckog ali nisu krivi muzicari.neka se koriguje radno vreme i svima dobro.omladina ne moze bez klubova kao ni klubovi bez mladih i nije tacno da su svi bahati i da prave nerede po lazinoj ulici.cesto izadjem tamo i super se provedem.pozdrav za sky bend oni recimo fantasticno pevaju i bilo bi grehota oduzeti im ono cime zabavljaju masu i od cega zive.
  • Klaber

    19.11.2013 16:53
    Eh ta bezobrazna policija. Oni su samo u tišini igrali šah, a policija je iznenada upala u ratnoj opremi i pokupila im sprave. Samo neka kažu izostavljeni detalj: koliko puta je policija dolazila TE NOĆI pre toga.
    Bio sam prisutan kada se slično dogodilo u Latinu, kao što je neko okačio snimak. I tada su prvo došli jednom, zamolili, došli drugi put, napisali prijave i kad ni to nije bilo dovoljno došli su treći put.
    Tretirate policiju kao da su debili, a onda kada to sami ispadnete kukate po novinama i još prećutkujete pola priče. Žao mi je, ali sami ste krivi.
  • mici lo

    19.11.2013 16:29
    u evropi i u svetu se postuje radno vreme, ne vidim sta je tu sporno.. sta je sa ljudima koji do sitnih sati ne mogu da spavaju zbog buke lokalnih kafica?
  • 19.11.2013 16:22
    Ne vidim zašto bi didžejevi trebalo da ispaštaju, a to oduzimanje njihove imovine, alo, to tek nema smisla. Pa ako je u pitanju radno vreme, njega ne kroji taj što pušta muziku nego vlasnik lokala, on dođe i kaže kraj, fajront, ako didžej odbije u šta sumnjam, isključi struju i odvrne osigurače i gotovo. Pogrešne napadate.
  • !

    19.11.2013 16:04
    Neka sviraju od 20.30 do 1h
    Ljudi u Laze Teleckog stvarno žive u buci kao da žive u diskoteci svaki dan. Ko nije bio taj možda ne veruje. Nije način za sprečavanje buke da se kažnjavaju muzičari nego vlasnici/zakupci lokala. Čim kontrole zateknu muziku i buku, neka zatvore lokal. Prvi put na 15 dana, kao opomena a ako se ponovi- onda trajno. Ipak su vlasnici lokala ti koji angažuju muzičare i organizuju zabavu a ne sami muzičari.

    I tačno je da nemaju muzičari kome da sviraju pre 23h jer je sve poremećeno, deca izlaze tek u 23h pa onda ujutro idu u škole i na fakultete u polusvesnom stanju.
  • 19.11.2013 15:55
    Kosta
    Muzicare ne treba kriviti,jer i oni ljudi moraju da od neceg zive,nije ni njima lako da do kasnih sati sviraju,a ugostitelje su glavni krivci,njih treba debelo kaznjavati,jer oni su ti koji dozvoljavaju da se svira posle 1h i time narusavaju zivot gradjanima.Zakon je tu da se postuje,nema privilegovanih,neki red i mir mora da se uspostavi u ovom gradu,jer ovako se ovde ne moze ziveti,svet se pretvorio u paradu pijanstva i kica...
  • grbavi

    19.11.2013 15:06
    BUSHI hahahahahaha hahahahahaha hahahahahaha
  • mali micko

    19.11.2013 14:58
    kakav crni primer ljudi moji!! cime se taj covek bavi, sve same malverzacije i smicalice
  • JelenaBB

    19.11.2013 14:58
    Zakon je tu da se poštuje i treba sve uraditi da do toga dođe, to mu je i svrha.
  • 19.11.2013 14:46
    Ovo ima smisla koliko i da ti oduzmu kola nakon prekoračenja brzine? A ako je ovo najveći problem onda stvarno. Studenti ne mogu da se hrane, ovde uzimaju instrumente, baka koja prodaje sadnice fikusa je problem takođe. Gde ja živim. A huligani i okoreli krimosi se ludo zabavljaju.
  • bmk

    19.11.2013 14:46
    Konacno je i bilo vreme da se zavede malo reda!
  • 19.11.2013 14:43
    bb
    predlazem da lokali u laze teleckog rade do pet ujutro i da muzika sve vreme svira.meni je to bas super pogotovo leti.podrska svim bendovima i klubovima,posebno za dva andjela.
  • NS Sljaker

    19.11.2013 14:33
    Sve se vrti oko novca ...
    Glavni razlog ovolike polemike NISU prava muzicara ili stanara u L.Teleckog vec gubitak NOVACA vlasnika kafica ukoliko skrate radno vreme svojih lokala.
  • B.

    19.11.2013 14:32
    Zanimljivo kako su se ovakve stvari pocele desavati u L.T. cim se otvorio Paradiso...
  • Mlađa i Čanak

    19.11.2013 14:18
    Hoću nove instrumente
    Opet Dinkić i Neša umešali prste, ali sada sa gradonačelnikom (moraju čoveku kurs da održe).
  • D

    19.11.2013 13:46
    A krivci ostaju nekaznjeni
    Pitam se da li su za nepostovanje Zakona krivi muzičari ili vlasnici ugostiteljskog objekta? Znači ovako, ugostitelji će i dalje da potplaćuju inspektore i policiju a nastradaće muzičari a možda u sledećem prolazu i gosti.

    Čudno se u našoj zemlji poštuje i sprovodi Zakon.
  • bobsnob

    19.11.2013 13:39
    sta reci
    Bingo prijatelju i ostali moroni,zar ste toliko ograniceni.
    Ko zivi u toj ulici?
    Bash mi vas je zao.Sve sami pozeri.Kad su prodavali deo po deo kuce to im je odgovaralo.
    Sad prijatelji malo na salash.
    A zandarmerija i slicna lovacka udruzenja sto sluze samo da maltretiraju obicne smrtike i stite dilere,reketase i sl.Neka ostre onu stvar na nekom drugom.
  • 19.11.2013 13:36
    kada će policija oduzimati harmonike i ostali razglas u kafani kurjak u Futogu koja se javno reklamira da radi celu noć, i radi!!!
  • Jovanka

    19.11.2013 13:32
    ko koga kontrolise
    Prvo je bio dovoljan jedan policajac,zatim dva policajca,nakon toga dva policajca i vodja grupe ili staresina,sada policija i zandarmerija. Sve to lici na vlast bez poverenja i kontrole a narod debelo placa.
  • JJJ

    19.11.2013 13:31
    resenje
    treba pola tih lokala pozatvarati, napravise divlji zapad od ovog grada a i omladina se samo alkoholise nema osnovne kulture, povracaju tuku se po ulici to nama ne treba. svaka cast na odlucnosti policiji i gradonacelniku da se konacno resi ovaj problem.
  • Jova

    19.11.2013 13:29
    Pevače da uškrope?!
    A šta da oduzmu onima dvoje što arlauču celu noć narodnjake kao pod najordinarnijom šatrom? Samo fali vo da se okreće na uglu L.T. i M.Ružića...
  • zverko

    19.11.2013 13:28
    zakon
    Dovoljno je samo da se postuje kucni red i radno vreme lokala, onaj ko nije normalan pa nista od toga ne postuje naravno da mu treba prvo ukazati na gresku a zatim i eto kao ovom slucaju oduzeti instrumente jer ne slusaju sta ima se kaze.
  • Mile

    19.11.2013 13:28
    rad a ne sila
    Jedni seju strah, drugi sve to glade za par crvenih i tako vec dvadeset godina rade u tandemu.Ovaj narod mora ozbiljno da podigne glas protiv represije otudjene policije, koja stiti jedino svoje interese jer je sila u njenim rukama.Dali je potrebno da nam se desi nesto kao Arapsko prolece kako bi shvatili da ovako vise ne ide.Onda ce biti kasno, jer u takvim situacijam ginu svi i svacija deca.Sve smo u ovoj propaloj drzavi probali, jedino jos nismo dizali ruku jedni na druge a neko nas izgleda gura u sve to.
  • Nenad

    19.11.2013 13:26
    Znaci i ja mogu da upadnem i nekome oduzmem nesto,ma nemoj mi reci da ovo nije vrsta kradje!Koliko me kosta oprema od koje zivim,nije mi to niko poklonio,pa bolje onda da krademo i dilujemo drogu!Zar je do ovoga doslo?Nikada nama nece biti dobro u ovoj drzavi
  • Shomy

    19.11.2013 13:11
    BAD COPY POSLE 10
    Mislim da pesma posle 10 objasnjava dosta ovu situaciju.. Naravno ljudi ne mogu da skapiraju da ovo nema veze sa muzicarima..

    Neka se uvede isti zakon za sve, a ne kao ovo sto se desava, zatvaraju se konkurentni klubovi ili kafici ili sta god, a ostali mogu da rade...

    Muzicari nemaju veze sa ovim glupostima, jer jednostavno oni rade za neke male pare i nemaju nekog izbora, ne mogu oni da dodju i gazdi kazu e moramo da zavrsimo u 1h, to je nerealna situacija...
  • Martin

    19.11.2013 13:08
    100decibela
    najvaznije je da nema privilegovanih i da za sve vaze ISTA pravila, znaci ako nas bend MORA da zavrsi u 1h, ne vidim razlog da neko od kolega radi duze, znaci ili svi do 1,2,ili 3h, kakva god odluka da bude,ili niko, zato mislim da je to sasvim ok, kao mera
  • bubica**

    19.11.2013 13:08
    žao mi je što muzičari to tako doživljavaju, ali ako ja znam da je propisom nešto zabranjeno, a da to radim i dalje - policija je na osnovu pritužbi gradjana samo vršila svoju dužnost i mislim da je to u redu. A za borbu protiv kriminala , nepotizma i svega lošeg jesam, znam da oni koji bi trebali da su u zatvoru šetaju gradom, ali nećemo menjati teze nego odsvirati na trgu da i oni budu u zatvoru.
  • 19.11.2013 13:06
    zamena teza na delu
    ako se postuje radno vreme, nikome se nista ne oduzima. znaci, muzicari nece da postuju radno vreme. zasto? da li odobravate nepostovanje odluke o radnom vremenu?
  • Milka

    19.11.2013 13:05
    ko je ugasio svetlo?
    Zakon se mora postovati, i sama se bavim muzikom, ali ne mogu da podrzim kolege, sem toga razlicito postupanje neke moze da privileguje, sto takodje nije ok, podrzavam ovaj sistem.ljudi moraju nocu pomalo i spavati, narocito ako zive pored kafica
  • 19.11.2013 13:02
    podrzavam muzicare da moraju imati neka prava i da niko ne sme da im oduzima sredstvo za rad. ali gospodo sa druge strane niste u pravu... kako vas neko moze da natera da krsite zakon? da vam preti? pa ne idite vise kod njega! otvorite svoju kafanu i tamo svirajte kad ZELITE! to je kao kad bi diler droge rekao "pa znate, ja ne nabavljam drogu samo preprodajem ono sto mi je neko rekao da prodajem"... ujedinite se, svi neka sviraju do 1 pa niko nece moci da vas ucenjuje.
  • Ljosa

    19.11.2013 13:02
    Pravda
    Svaki dogovor je ugovor! Pa dragi muzicari ako svi odbijete da svirate posle 01 gazde ce naci strajbrehere. Tako je to u svim strukama.
    Ali imam jedno pitanje, a to je: " Na radnom mestu da li ostajes prekovremeno, da na primer, svi koji su u cekaonici cekali urade zasto su dosli?"
    Da li na poslu ostajes posle isteka radnog vremena?
    Malo sutra!!!
  • -

    19.11.2013 12:57
    @POMENUTI UGOSTITELJ iz ulice
    ahaa, jadan i naivan k'o francuska sobarica
  • Stana

    19.11.2013 12:57
    malo obzira i prema drugima
    Stoji da su to umetnici,ali i umetnici krše zakon i remete javni red i mir - zakon mora da se poštuje - pa zamislite kako je žiteljima koji žive u Laze Telečkog - ni jedan vikend ne mogu da imaju miran san!!Samo neka komunalna policiji i policija rade svoj posao!!
  • 19.11.2013 12:52
    podbarac
    Policija,Komunalna policija,Zandarmerija pa ljudi vi umesto da uvedete neki red vi cinite samo stetu koja je to fora oduzimanje instrumenata majke vam??,,,bolje da vas i nema kontam da bi bilo cak i bolje!
  • 19.11.2013 12:48
    toliko problema ima u ovom gradu..
    umesto da se hapsi lopove, hapsi se babe koje prodavaju jaja,knjige na ulici i oduzima se instrumente muzicarima.. PA GDE MI TO ZIVIMO!?
  • POMENUTI UGOSTITELJ iz ulice

    19.11.2013 12:46
    morate se edukovati za bilo kakvekomentare
    Hteo bih da se obratim svakom koga interesuje istina o ovom naslovu,jer naime moj lokal je jedan od tih u kojem su usli i oduzeli istrumente...

    Poceo bih sa time da NASLOV NIJE ISTINIT, sa obzirom da lokal ima radno vreme do 03h nije bitno sto je svirano SAT POSLE PONOCI, i nije TO razlog oduzimanja opreme!!! Vec iscrpljenost i zasicecenje Novosadske Policije,koji vise ne mogu da rade svoj posao,i izadju na kraj..OD KONSTANTNIH ZVANJA STANARA STAROG GRADA,i njihovog maltretiranja i laganja o jacini buke u lokalima (Da rekao sam laganja... iz razloga sto zovu policiju i pre i posle radnog vremena,i kad je puno i kad je prazno ,i KAD IMA MUZIKE I KAD NEMA)
    Znam da je malo cudno sto branim policiju , s obzirom da meni samo prave stetu, ali ti ljudi nisu krivi,oni na zalost umesto da stite grad,i hvataju kriminalce po ulicama,moraju da se bakcu sa GLUPOSTIMA GRADJANA KAO STO JE JACINA ZVUKA U LOKALIMA (sto nije propisano u zakonu i trebalo bi da je posao komunalne policije)

    O MUZICARIMA NE ZELIM NISTA,TI MOMCI SAMO RADE SVOJ POSAO ,ZIVE OD TIH INSTRUMENATA, OBICNO SU STUDENTI I NJIH MI JE NAJVISE ZAO ,JER NI KRIVI NI DUZNII UVEK NAGRABUSE,a BUKVALNO nemaju nikakve vze ni sa cim, vec samo su u pogresno vreme na pogresnom mestu,POODRSKA VELIKA , DRZTE SE!!

    Vidim da neki od vas pljuju po "GAZDAMA" lokala,i svasta pisu, ali voleo bih kad bi seli sa nama i popricali dve reci... NIKO OD NAS NIJE KRIMINALAC, BAHAT,BEZOBRAZAN...i ostale stvari koje sam video da pisu neki,
    Mi smo isto kao i vi ,obrazovani gradjani NOvog Sada,sa zavrsenim fakultetima (vecina nas) ,koji nisu mogli da nadju posao i odlucili se na ovaj korak, MI DRAGI NASI SUGRADJANI smo ulozili mnogo vise od novca,znoja,suza i krvi u ovaj posao... a pri tom nismo krivi sto je grad dozvolio da radimo i dao nam SVIMA DOZVOLE ZA RAD...

    JOS JEDNA CINJENICA ZA BUKU,MI SVI IMAMO MERENJE BUKE(za one koji ne znaju,postoji limiter(instrument koji se stavi na pojacalo) za buku koji ne dozvoljava da se predje 30 dbl danju i 35 nocu) SA ZATVORENIM I OTVORENIM PROZORIMA,koje su odobrili inspektori za zastitu zivotne sredine, tako da NE RADIMO NISTA ILEGALNO,I SAMIM TIM MISLIM DA SU SUVISNI KOMENTARI O BILO KAKVOM NAPANJENJU MUZIKE

    I POSLEDNJE STO BIH REKAO,jeste da u svim gradovima evrope i amerike (ovo govorim jer sam ziveo u inostranstvu preko 6 godina),se klubovi,pabovi,kafici SVI NALAZE u samom centru ... i to su omiljene turisticka obilazista i najbolji punjaci budzeta gradova (kao i kod nas 1/3 budzeta dolazi iz ugostiteljstva), Neki od vas su mozda citali sta su englezi napisali za Evropu i da je NS na 8 mesto za MUST SEE,i u tom clanku je ulica Laze Teleckog...Tako NS nije vise palanka kao nekada sa 100000 stanovnika,sad ima blizu 500 000 i tu se sve menja,kao i oblik grada

    izvinjavam se ako ima gramatickih gresaka,ali ovo je sve napisano u dahu...

    Eto Toliko od mene,nadam se da sam Vam neke stvari objasnio,ako niste znali,ima tu jos mnoogo stvari oko kojih bi mogli do zore,i hocemo...dodjite nam na po koju pa cemo pricati,ZIVELI... :)

  • bingo

    19.11.2013 12:30
    eee
    e, nista mi draže nema nego kad vidim da se red uvodi
  • bingo

    19.11.2013 12:25
    @JOJ
    Šta s kojim pravom? Treba im oduzeti instrumente, zatvoriti lokal i odmah privesti sve, od konobarice, preko muzičara do gazde, jer SVI ONI KRŠE ZAKON.
  • NS Sljaker

    19.11.2013 12:21
    Stambena zona ...
    Ulica Laze Teleckog je uvek bila stambena zona, stavite se u kozu tih ljudi, neko treba da ustane u 5-6 ujutru na posao a kafici mu i radnim danom treste do 3 ujutru.

    Svi kafici koji zele da radnim danom rade do jutarnjih casova treba izmestiti van stambenih zona.
  • Sarcastic '84

    19.11.2013 12:19
    "Kao meru bezbednosti, podneli smo i zahtev za trajno oduzimanje tih instrumenata."

    Ma kakvo bre oduzimanje instrumenata - trebali ste tim zlomislećim i ne-dobrim muzičarima prste izlomiti pa da dugoročno rešite problem BEZBEDNOSTI u gradu!
  • 19.11.2013 12:12
    Istina
    Marko je potpuno u pravu! Često sam i sama bila u prilici da se uverim u selektivno ponašanje policajaca...
    Zaboravila sam da pomenem - kada sam zvala policiju zbog "bivšeg Dukata", policajac mi je rekao da postoji mogućnost oduzimanja instrumenata, ali sam ja shvatila da to nije sistemsko rešenje. Naravno da smatram da oduzimanje instrumenata i mikseta neće rešiti problem, pa se nadam da je to samo mera upozorenja.
    Treba svi da se trgnemo, da poštujemo zakone, da se pristojno ponašamo u svim situacijama, da jedni drugima ne remetimo mir i red. Ovako jedni druge dovodimo u situaciju da moramo da opravdavamo svoje životne navike, pa ću ja tako biti "grozna komšinica" samo zato što očekujem da se tokom noći odmorim i naspavam i budem sposobna da radim svoj posao kako treba.
  • JOJ

    19.11.2013 11:46
    nema kraja
    Nema kraja debilizmu i majmunisanju drzave. S KOJIM PRAVOM se oduzimaju instrumenti i oprema muzicarima??? Po kom zakonu??? POTPUNO KRETENSKI.
  • aha

    19.11.2013 11:44
    @Una: kome zakon lezi u topuzu itd... Vidi, ako mislis da se sve resava silom, da ti kazem da si malo necovek. Malo vise.
  • Marko

    19.11.2013 11:41
    Zamena teza
    Očigledno da postoje argumenti na obe strane. Kao neko ko svira po nekolicini klubova u gradu, situacija je zaista takva kakvom ju je opisao kolega ranije u komentarima - gazde uglavnom insistiraju da svirka počne posle 23h i da se svira tri sata. Honorar je bedan, a oprema koju donosimo je uglavnom kupovana godinama, odricanjem i uskraćivanjem sebi nekih drugih potreba/užitaka. U skorije vreme se počelo sa praksom da svirka počinje u 22 i da se završava u 01h i to potpuno podržavam ! Apsolutno se slažem da je Laze Telečkog postala turbo-folk ulica koje se gadim i slažem se da stanari trba da imaju svoj mir. Ali, dragi sugradjani, nije rešenje ODUZIMATI nam pošteno stečene instrumente ! Pri tom, dvostruki standardi su u pitanju - svirali smo akustično u jednom lokalu u Miletićevoj (dakle, akustična gitara i glas) kad je upala policija u 00:30, rekla da prekinemo svirku i napisala nam prijave, nama, kao i gazdi. Bez upozorenja, bez opomene - odmah kazna! Pri tom, sva vrata i prozori na lokalu su bili zatvoreni, a niko od njih nije izmerio buku aparatom ! U pasažu pored gomila polugolih klinki i klinaca u kapuljačama koji su urlali po ulici celo veče, urinirali posred Miletićeve...njih nisu ni pogledali. Hoćete da pričamo o SELEKTIVNOJ PRAVDI ?! Uvesti red - DA ! Preko ledja muzičara - NE !
  • 19.11.2013 11:40
    Novi Sad
    grad je grad ako vam smeta buka begajte u selo sadite kukuruz i krompir imacete svoj mir..


  • Jeremija

    19.11.2013 11:40
    @ Žarko i ostali ...
    Jako mi je žao tih bogataša iz centa grada ... pa neka već jednom prodaju te svoje skupe stanove i odsele se u druge delove grada koji su predviđeni za stanovanje - "DOWNTOWN" NIJE ZONA ZA STANOVANJE , VEĆ JE ZONA NEKIH DRUGIH SADRŽAJA (RAD , ZABAVA ...)
    Kuda ideš NOVI SADE !?
  • No Name

    19.11.2013 11:38
    Nekada je bilo dovoljno i narodna milicija. Eh to su bila lepa vremena...
  • 19.11.2013 11:37
    Nova lokacija za buku i glasnu muziku!
    Ne živim u ulici Laze Telečkog, ali sam se uvek pitala kako taj svet živi, kad spava, kako radi sutradan... Naravno, pomislila sam kako se nadam da ja neću biti u toj situaciji! Ali od 15.oktobra sam upravo u toj situaciji, doduše sviraju samo utorkom, četvrtkom, petkom i subotom i to do 3, a često i do 4-5 sati ujutro. Živim u ulici Đorđa Rajkovića, u zgradi preko puta bivšeg "Dukata" i tu se sviraju i pevaju najžešći narodnjaci. Tako glasno, da se jedva može i prepoznati koja je pesma, a naravno pevaju očajno! U stanovima je nemoguće slušati svoj izbor muzike, gledati film, čitati ni novine, a kamoli knjigu ili učiti, o spavanju nema ni govora! Osoba koja je iznajmila lokal nije navela ni radno vreme, ni ime lokala, pa tako mi kada zovemo policiju navodimo "bivši Dukat" i navodno su registrovani kao noćni bar! Ja sam zvala policiju u subotu oko pola jedan, jer je bila neizdrživa buka! Došla dva policajca, bili ljubazni i puni razumevanja, uzeli moje podatke i kao podneće prekršajnu prijavu! Razmišljala sam - koja osoba daje takve dozvole za rad, kakvi su uslovi za takav lokal, da li ih uopšte ima? Da li taj koji je stavio potpis na dozvolu razmišlja ili samo lupa pečate i vežba potpis? Pošto nisam došla do nekog pametnog zaključka, rešila sam da saznam ime osobe i da joj ponudim da zamenimo stanove!!!
  • Konzument provoda

    19.11.2013 11:36
    Laze T.
    Možda zvuči kao teorija zavere, ali nešto nije na svom mestu u ulici Lazinoj. Neko može da radi, neko ne, npr. lokal koji je sav u staklu i odakle obično dopire najjači zvuk može da radi, a neki drugi ne. Opet petljaju panduri. Samo da neko ne pogine kao prošli put.
  • Doca

    19.11.2013 11:28
    Solidarnost
    Очигледно је да постоји велики проблем око усаглашавања жеља за нормалним радом локала у центру града, али и другим његовим деловима, и жеља становника тих делова града да живе у примереним условима у којима се поштује њихово право на миран живот, одмор ... Доношењем закона, правилника и одлука којим би се ово довело у ред свакако би се решили многи проблеми. Оно чега сви морамо да будемо свесни је то, да је немогуће свима изаћи у сусрет. Мислим да је управо то, оно што отежава решавање овог проблема. Увек ће бити незадовољних, критичара, контраша ... Ово представља веома велик изазов за власт у Новом Саду и Градоначелника М. Вучевића. Сигуран сам да управо због тога још није ни донешена нека конкретна одлука којом би се овај тињајући проблем решио, јер ни Градоначелник, ни комплетна власт у Новом Саду не жели да на пречац доноси одлуке, да преломи преко колена, и тиме нанесе штету било коме. Уверен сам да се овој теми темељно и пажљиво прилази и да ће коначне одлуке Града бити једне од најбољих до сада. Градска власт је до сада доносила одлуке које су увек ишле само у корист грађана Новог Сада и сигуран сам да ће и овога пута бити исто. Ред, рад и дисциплина је оно што нам је неопходно, и што сви морамо да поштујемо, те на тај начин да заједнички допринесемо да Нови Сад буде град за пример.
  • AvAv

    19.11.2013 11:26
    ...a što se nervirate
    Napravite Vudstok na Fruškoj...i mirna Bačka...besplatan ufur ofkors...
  • 19.11.2013 11:05
    Za Bubica **10:22 • 19.11.2013.
    ..Konačno dolazi red i na to da se i u našoj zemlji i gradu počnu poštovati pravila...

    Bubice, pročitaj ono što pišeš. Jel ti stvarno misliš da, eto, dolazi to vreme. Kako da,ne...instrumente smo već oduzeli, a dobro je kada se počne od najbitnijeg!
  • babaroga

    19.11.2013 10:59
    kafedžija
    Imam živu muziku u lokalu. Lokal je odlično izolovan, zidan je za kafanu, pa je unapred sve isplanirano. Uvek je dogovor da mzuika počne u 21 čas. Kome? Gosti uglavnom popiju kod kuće po koju za zagrevanje i pojave se tek oko 23 časa. E onda im je malo do 01. A malo je i muzičarima. Ako prekineš u zakonom predviđeno vreme, zoveš se "nadrkani" gazda koji rasteruje goste, što i nije popularno. Manite se stereotipa, sve lokale obezbeđuje policija u slobodno vreme. Uopšte nemamo obezbeđenje, ali se vodi računa o klijenteli Ne može baš svako da bude gost kafane. A to se reguliše tako što personu non grata zamoliš ljubazno da ode ili ga malo izgnorišeš. Za dugi niz godina nismo imali ni jedan incident. A smatram da niko nema prava da oduzima moju imovinu i to nije po zakonu. Moći će da viluju i policija i žamdarmerija samo dok neko ne presavije tabak i obrati se sudu.
  • živeo sam u centru

    19.11.2013 10:58
    volite da se hvalite time što živite u centru
    Pitao je neko da li je centar mesto za bučne žurke do zore. Definitivno jeste. Prodajte svoje skupe nekretnine nekome ko će biti spreman da živi u takvim uslovima i pomerite se negde podalje od buke. Centar grada treba da živi 24h a život na Limanu je recimo mnogo konforniji.
  • Gitarista

    19.11.2013 10:57
    Sva sreca pa nije moj bend svirao kad se ovo desilo, da su probali da nam oduzmu instrumente, ova vest bi bila u crnoj hronici.
  • Lala

    19.11.2013 10:57
    Bravo milicija!
  • Jasna

    19.11.2013 10:52
    Ne slazem se sa time da se oduzimaju instrumenti koji su doticni kupili, ali se slazem da moraju postovati red i zakon.
  • poreski obveznik

    19.11.2013 10:52
    selektivna pravda
    Prošle godine sam zvao policiju zbog talibanskog zaurlavanja sa bine na Štrandu li Ribarcu u 2,30 ujutro. Dežurni policajac je rekao da su nemoćni jer ugostitelj kod kojeg se program održava je moćan čovek i da ima na desetine poziva iz istog razloga, ali da ne mogu ništa da učine.
    Isto tako znam da kad je rock koncert u pitanju eto policije deset minuta pre kraja dozvoljenog vremena da koncert prekine.
    Definitivno ima razlike u reakciji policije ako su talibanski ili rock zvuci u pitanju. Zašto je to tako, na to bi trebalo da odgovore psihijatri i antropolozi.
  • sladja

    19.11.2013 10:49
    nego sta
    kazniti svakog ko se ne pridrzava zakona! dokle bre vise javasluka?
  • DJ

    19.11.2013 10:47
    Logika
    Ja postujem gradjane koji zive u centru i prvim muzicarima bi bilo najbolje da rade do 1h, da se pakuju i da idu kuci ranije, a ne u 5h ujutru, ali taj zakon jos nije izglasan o skracenju radnog vremena i klubovi u Laze Teleckog imaju pravo i dozvolu da rade do 3h! Mi muzicari od toga zivimo, imam zavrsen fakultet i nemam normalan posao, nego moram da se vucem po klubovima i trpim pijane i bas mi je lepo! I na kraju dodju pa nam zaplene opremu sa kojom zaradjujemo hleb! Ima tonac koji namesta ton i regulise jacinu, bend i DJ nemaju nista sa tim! Jos jednom kazem, postujem zakon, ali ovo nema veze s mozgom i zdravim razumom da muzicari ispastaju, a gazde lokala ne!
  • Muzicar

    19.11.2013 10:46
    Tetki po lek...
    Sviram 20-tak godina, preventsveno iz ljubavi prema muzici, jer u R'N'R ovde nema para. Pored toga imam normalan posao, i vise bih voleo da svirke pocnju i zavrsavaju ranije da bih i sam mogao da se odmorim do posla ujutro, ali to nije do mene.
    Najvise bi voleo da sviram u klubu van stanbene zone sa dobrom zvucnom izolacijom i da svirka traje od recimo 20-23h. Ali sta da radim kad tako nesto ne postoji.
    Dakle pitanje je zasto je uopste dozvoljeno da se lokali sa glasnom muzikom (bilo uzivo ili sa razglasa, nebitno) otvaraju u rezidentnim zonama. Drugi problem je sto omladina ne izlazi pre 23h, dakle nemas kome svirati ako pocnes ranije.
    Tako da je oduzimanje instrumenata kolateralna steta, i nema nikakve logike, osim ako MUP ne planira da napravi orkestar pa im trebaju instrumenti.
    I ovako panduri rade kao obezbedjenje objekata, a sad ce moci u njima i da sviraju.
  • Zarko

    19.11.2013 10:45
    Nije lako tim ljudima sto zive u toj ulici,svako vece da tutnji muzika do jutarnjih casova... To nikom ne bi prijalo.
  • Basstard

    19.11.2013 10:39
    ko je kriv?
    Zbog cega uopšte muzičari treba da ispaštaju u ovoj priči?
    Ko je ovde kriv?
    I zašto transfer odgovornosti na muzičare?
  • Marko

    19.11.2013 10:36
    Alo hejteri, pa nije bend taj koji odlucuje kad ce da pocne sa svirkom i do kad se svira nego gazda lokala!!!! Kazniti lokal a ne uzeti muzicarima instrumente.
    PS Kao neko ko desetak godina svira po Novom Sadu i okolini ja bih prvi voleo da svirka pocinje u 22h a zavrsava u 1h. I ranije!
  • nisam spam

    19.11.2013 10:30
    a gde su prava drugih?
    Konacno! A gde su tu prava ljudi koji zive u neposrednoj okolini? Mora neko mislliti i brinuti i o njima kad ih s druge strane svirke do beskraja dovode u situaciju da se moraju iseljavati.
  • s

    19.11.2013 10:23
    malo vremena..
    Dajte šansu zakonu, ljudima.. potebno bi bilo samo malo vremena i brzo bi se naučli da ne izlaze iz kuća u ponoć već u 8-9 i do 1 ima dovoljno vremena za provod.Za neke smo stari al znalo se izlazilo se u 8 a vraćalo do 1 kući.Ne razumem u čemu je štos izlaziti u 12 noću.U centru razumem ljude nama je igralište ispod zgrade pa iako imam dete u 10h ne mogu da razumem da su tuđa napolju a mi koji ustajemo na posao i u školu ne možemo spavati a kamoli da je to kao u Telečkom. Svi kometarišu a neke se ne stavi u njiove pozicije.
  • muzicar

    19.11.2013 10:18
    ODGOVRAN
    Za GLASNOCU muzike i SATNICU sviranja ODGOVORAN je GAZDA lokala.

    GAZDA lokala je odgovoran za nivo buke koji dolazi SA OZVUCENJA jer je taj nivo buke mnogo puta veci od buke koja se prozvodi neposredno na bini.

    GAZDA lokala unajmljuje muzicare i odredjuje im satnicu.

    GAZDA je iskljucivo odgovoran za navedene propuste.

    MUZICARI koji godinama ulazu u svoje instrumente sviraju u sitne sate (po nalogu GAZDE lokala)za malo novca (mnogi od toga prezivljavaju).

    MUZICARI nemaju mogucnost potpisivanja bilo kakvog ugovora i time ne mogu da stite svoja prava ukoliko ih neko ne isplati.

    OSTECENI MUZICARI bi terbalo da traze pravni savet i shodno tome da tuze one koji su oduzimali instrumente.

    STANOVNICI pomenutih ulica nek se udruze i tuze lokale, tj GAZDE..

    MUZICARI, ujedinite se i bunite se!!!!

  • amnezija

    19.11.2013 10:16
    Treba pitati i one što non-stop pišu peticije iz Mite Ružića, Miletićeve i Nikolajevske, šta misle o ovome?
  • Una

    19.11.2013 10:10
    i trebali su da im uzmu. ko nece milom hoce silom. samo tako se moze zavesti red. bahatost vlasnika lokala nema mere.
  • Zeljko

    19.11.2013 10:09
    Sto tako ne upadaju kod dilera i oduzimaju i privode?! Nisam protiv ovoga - treba da se uvede red ali postoje mnogo bitniji i hitniji problemi od ovoga. Opet se baba ceslja dok kuca gori. Skretanje paznje sa glavnih tema/problema.
  • pekar

    19.11.2013 10:07
    policija pleni instrumente
    Radim posao pekara strasno je kad se vracam ujutro i vidim mladost u stanju havarije obeznanjene pisaju i musko i zensko zajedno .Kazem jaoj nama i toj istoj deci,zako je zakon,primer za one neverne ,hirurg ujutro operise a celo vreme tresti muzika on nervozan ni zasta a pacijent najeb..tolerancija mora da postoji nema zivota bez uvazavanja drugog.
  • pepi

    19.11.2013 09:56
    sta uraditi?
    a sta uraditi, pa da konacno i oni koji ne uzivaju u buci, a zive u blizini, mogu da nastave sa zivotom, a pre toga se naspavaju?
  • vlada

    19.11.2013 09:55
    vreme je
    svi ti umetnici da zive u tim zgradama i ulicama bi prvi zvali policiju zbog buke,to traje vec 10 godina svaki dan do 5 ujutru,dosta bre vise,i ja izadjem pa se vratim oko tri kuci ali muzika u laze teleckog udara do 5 ujutru:::
  • rada

    19.11.2013 09:53
    menjaza
    ajd'se menjamo na jedno vece, pa da vidite kako je to lepo kad svoje misli ne cujes, a o spavanju da i ne govorim!
  • Pera Kojot

    19.11.2013 09:39
    Podržavam oduzimanje
    Ja srećom živim u mirnom kraju, ali smatram da i drugi ljudi imaju pravo da spavaju. Krenuti u provod na vreme i završiti isti na vreme. Ako hoćeš da sediš 10 sati u kafani, kreni u podne i u 22 već možeš na spavanje, i ti, i ostali normalni ljudi.
  • bob

    19.11.2013 09:35
    Kazniti samo vlasnike lokala, a muzicare samo ako se oglusavaju na upozorenja. Zvuci surovo, ali treba zakon spovoditi i postovati, kako ovde tako i u ostalim slucajevima
  • 19.11.2013 09:30
    Zaki
    Samo strogo i samo napred - dosta je vise bilo opomena na koje se niko nije ni obazirao!!
  • Boban, Deki i ja

    19.11.2013 09:27
    Ne može tako
    Treba kazniti ugostitelje koji ovakve stvari dozvoljavaju tj. da rade kad im nije vreme i puštaju glasnu muziku. Muzičari su tu da odrade posao za koji su plaćeni i nije normalno da im se pleni oprema u koju su verovatno godinama unazad ulagali.
  • radmila

    19.11.2013 09:27
    centar
    je li centar lokacija za bucne zurke do zore?
  • isailo

    19.11.2013 09:26
    lepo
    sad cemo bar imati svirku na trgu za Dz..
  • cak

    19.11.2013 09:25
    svi
    sad zamislite da svi krsimo zakon u gradu, samo sat vremena, do cega bi to dovelo?
  • Gimli

    19.11.2013 09:24
    ahahhaha, komedija od države... i to baš kad je trećerajhaš preuzeo savet za javnu bezbednost??? tuga ko i kako vodi ovaj grad... Gde si sad Vučeviću Miloše da kažeš tvoje viđenje???
  • mici

    19.11.2013 09:23
    ?
    a kako da se postuje radno vreme klubova? Moraju se postovati i gradjani kojima buka ne prija.
  • Bubica **

    19.11.2013 09:22
    Zaista, šta vam je kriv Gradonačelnik što se ne poštuju propisi i zakoni. Konačno dolazi red i na to da se i u našoj zemlji i gradu počnu poštovati pravila, a ne da vlada kaubojština **
  • ivan

    19.11.2013 09:21
    izjava
    pa jel' mIhaljevic oce sa gagnsterima da se poredi?
  • radmila

    19.11.2013 09:18
    i?
    u cemu je problem?
  • ***

    19.11.2013 09:17
    Lako je ovo...
    Sprovodite zakon na muzičarima, ajd na velikim zverkama, ako smete.
  • ljuba

    19.11.2013 09:16
    trg
    zar vam je trebao protest da zasvirate na trgu?
  • 19.11.2013 09:15
    Pazi ti ovo. Ovi organizuju protest zbog toga sto ne smeju da remete javni red i mir. Ne znam dali ste primetili, ali u poslednje vreme na ulicama grada u nocnim satima krstari zandarmerija. Na svakom koraku se mogu videti oni njihovi tamnozeleni dzipovi. Neko se lepo dosetio da napravi mesovite policijsko zandarmerijske patrole i interventne ekipe. Posto medju pripadnicima policije ima dosta njih koji od gazda lokala uzimaju mito da bi zazmureli na prekoracenje radnog vremena neko se lepo dosetio da svakoj patroli policije dodeli i patrolu zandarmarije da paze da ovi obavljaju svoj posao. Zato u poslednje vreme policija stvarno i radi svoj posao jer im zandarmi sve vreme disu za vratom. Cim policajac nesto zahebe, progleda kroz prste poznaniku ili onom od kojeg je do sada uzimao mito nastupaju zandarmi i zavode red, podnose prijavu cak i protiv kolege policajca. Novosadske lokale obicno cuvaju policajci koji te veceri nisu na duznosti. Tako isto sve te lokale u Laze Teleckog oni cuvaji. Do sada nikada niko nije zatvarao lokale, gasio muziku ili plenio instrumente zato sto bi policajci izbacivaci odmah urgirali kod svojih kolega policaja koji bi bili poslati da zavedu red. Sada su tu zandarmi pa ovi vise ne mogu da se domundjavaju. Od pre izvesnog vremena mozete videti da na intervencije obavezno pored policije dolaze i zandarmi bez obzira sta je u pitanju.
  • Petar

    19.11.2013 09:13
    Postoje valjda neke kazne, ne može policija da pleni ljudima imovinu zbog buke. Da je tako trebalo bi zapleniti svaki motor, autobus i kamion u gradu. Što to ne urade?
  • Noe

    19.11.2013 09:06
    Da li..
    Da li policija ima pravo da oduzima i stereo uredjaje stanarima koji konstantno krse kucni red? Ozbiljno pitam
  • Alexa

    19.11.2013 08:59
    ono sto vam je Juka rekao
    je apsolutno tacno.
    O glasnoci sviranja se ne pitaju muzicari. O pocetku i kraju svirke se ne pitaju muzicari.
    Polozaj muzicara je toliko go*njiv da gazda moze da radi sta 'oce, jer gazda uvek ima opciju da ti ne isplati , i taj pisljivi honorar, a ti mozes samo da se ceses i gdi te svrbi i gdi te ne svrbi.
    Nema poluge nazad. u prevodu, standardna tezga je 3 sata, ako gazda kaze pocinjes u 11, ti ima da sviras do 2 ako mislis da te plati.
    Nije fer, jer nisu muzicari u pitanju. u pitanju su gazde. Njima treba zatvarati lokale a ne muzicarima oduzimati instrumente. A tek o tome da ne pocinjem, sta to znaci.
    Onaj ko nije muzicar tesko to moze da razume, al zamislite da vam je neko dosao i oduzeo nogu jer tabanate komsiji po glavi. Kako se covek oseca kad mu neko nepravedno oduzme nogu?
  • Nsadista

    19.11.2013 08:57
    Empatija
    Imam prijatelja, koji živi u zgradici u Lazi Telečkog.
    Nekoliko puta mi je pričao, kako je nenaspavan zvao inspekciju, jer su iz okolnih lokala puštali glasnu muziku posle 01h.
    Da kažem: nek se odsele svi okolni stanari, da bi imala gde da terevenči pijana omladina, ne mogu.
    -.-
    +I.M.
    Znao si dokle sme da se svira, rizikovao si. Ti si doneo odluku, niko te nije naterao.
    Sistem te dokačio, pa ti sistem kriv. trt
    Idi od gazde traži odštetu, ako te on naterao.
    Sledeći put sviraj do 01h, i ravna Bačka, ili ne sviraš kod tog gazde uopšte.
  • Vuk

    19.11.2013 08:54
    i da..
    Policija se obracunava sa gazdama preko muzicara..
    Uredjaji, pogotovo oni koje koriste Dj-evi, ne mogu sami po sebi da prave veliku buku, ako se ne prikopcaju pre toga na klubsko ozucenje. sto znaci da su klubovi odgovorni za glasnocu muzike.
    a ti klubovi imaju sve moguce dozvole i ateste da rade do 03h.
    Interventna upada u kafic i kad muzika nije pojacana..
    Zbog cega se napadaju muzicari?
    nije im dosta mita sto dobijaju pa hoce jos? ne placa im se dovoljno reketa? ne radi dovoljno policajaca u "obezbedjivanju" lokala? resili su sav kriminal po gradu, pa im smetaju muzicari? pohapsili su sve dilere droge koji diluju po skolama ?
    fasizam, eto sta je ovo..
  • nesa

    19.11.2013 08:53
    Nemam nista protiv muzike i muzicara, ali neka sviraju tamo gde nikome nesmetaju a ne u stanbenim zgradama gde ljudi spavaju.Treba da ih se stavi u polozaj da vide kako je kada cele noci nemoze da se spava od nesnosne buke koju oni proizvode.STRASNO !!!!
  • Nebojša

    19.11.2013 08:45
    Prekvalifikacija...
    E da umalo zaboravih,pošto im trajno oduzmete instrumente, možda i promene profesiju za neku pošteniju: policajac, sudija, inspektor(tržišni, poreski,sanitarni, vatrogasni),političar, preofesor na fakultetu... Muzičari su najveći problem ovog društva, prvo krenuti od njh da se rešavaju problemi!
  • diktatura

    19.11.2013 08:41
    policijski cas
    ova zemlja,grad, ljudi,svi smo zreli za policijski cas.... proslog vikenda su kod hotela park isprebijali decka do te mere da nije mogao da se podigne, a policije nigde nema, niko ne reaguje..tek su se gosti hotela probudili i odreagovali. novi sade,stidi se!
  • Muzicari koji piju?

    19.11.2013 08:36
    Kakav smo mi narod
    Pa ti tim krimosima (koje je SUD pustio, a ne policija) sviras do ujutro, ne pravi se naivan. Svi mi dobro sta se desava u tim lokalima i da te iste gazde isto imaju putera po glavi. Ja u Laze Teleckog vise ne zalazim, otkad tamo preovladjuje turbo folk. Ali dobro znam sta se tamo desava. Nazalost.
  • Dusan

    19.11.2013 08:36
    Ne razumem zasto prijava protiv muzicara, pa nije on to organizovao niti je kriv. Covek je zvan i placen za to. Pogotovo ovo oduzimanje instrumenata. To kao prvo uopste nije jeftino. To je kao da vam oduzmu auto jer niste dali zmigavac. Ovo je cisto zastrasivanje kako bi ljudi odbijali da rade na zurkama tog tipa. Sto ne udju u neku kafanu da oduzmu harmonike i kontrabaseve, pa zato sto nema sanse da bi proslo, podavili bi ih ljudi. Ne moram da volim ja muziku koju doticni DJevi pustaju niti narodnjake, nije o tome rec, malo sira slika je u pitanju. Ovde uzimaju krajnjim sljakerima leb, a one koji to organizuju ne, kao i uvek, raja na***ebe jer oni nemaju ni kesu ni mozga da stvar rese valjano i iz korena zbog dilova koje su njihove kolege napravile. Ne moze korumpirana institucija da cuva slovo i zakon pravilno, ma koliko se folirali i glumili ispravnost, a i kako bi, pa treniraju strogocu na nekim jadnicima. Smesno i zalosno. A revnost, sta je to?
  • Smaragd

    19.11.2013 08:32
    Ako vas već upozore da stišate muziku a vi nastavite da treštitr, normalno da će da vam oduzmu instrumente, tj, miksete.
    I ne prozivajte gradonačelnika, kakve on samo veze imas ovim?
  • Nebojša

    19.11.2013 08:31
    Hapsi policijo, čelična pesnico komunizma...
    Počeće i goste da hapse, posle 1h noću, kada ih zateknu u gradu. Sve samo da se izbegne kažnjavanje bitangi od vlasnika i zatvaranje lokala na mesec, dva, zauvek...
  • Juka

    19.11.2013 08:31
    Bio sam član nekoliko bendova, bezbroj puta smo svirali i u Lazinoj ulici, i u okolnim ulicama po centru. Svaki put je dogovor bio da svirka startuje u 22h, i da traje 3h, dakle do 1h. Možda smo 2 puta počeli u 22h, jer svaki put gazde lokala govore da ne počinjemo dok se lokal ne napuni, što obično bude oko 23h. Ako pokušamo da završimo u 1h, tu su pretnje da nećemo dobiti honorar, da nećemo više nikad svirati itd itd itd. Uzimanje instrumenata je bukvalno pišanje po sirotinji, apsurdno, i besmisleno... Ja sam od tog bednog honorara živeo! Plaćao račune! Jeo! Sad već par godina ne sviram za pare, jer sam završio fakultet, i zaposlio se u struci, ali da su mi onomad dok sam svirao, oduzeli instrument, kao jedini izvor prihoda, jedino što bih mogao da uradim je da se se zapalim na sred trga! Ja jesam za to da se svira do 1h, ma neka se počne sa svirkom i u 20h ako treba, ali to najmanje zavisi od nas muzičara... Je*e nas kako ko stigne.
  • Jaka

    19.11.2013 08:23
    Zakon
    zakon je jasan ajde da vas vidim da tamo gore stanujete pa da vam lupa subwoofer do 4 ujutru
    a da sledeci dan radite ili da pijancenje i muzika nema mera.
    Dosta tog pijanskog ulicnog primtivizma sve lokale zatvoriti u uzem gradu i na periferiju.
    Ajde u Njemackoj ili normalnom gradu Evrope nadjite da pod stanovima ima ovakav djumbus? Nema jer se postuju zakoni a ne sad bi vlasnici tih odvratnih lokala da izmisle svoj zakon kao ovi u Vukovaru kao Kosovo i sta jos? Anarhija?

    Radio sam kao DJ godinam u 80tim i znala su se pravila.
  • 19.11.2013 08:20
    Zakon se mora postovati, ali i kazna mora biti adekvatna, a ne trajno oduzimanje instrumenata. Kada se ukljuce vuferi na Exitu cuju se na Naselju, a tvrdjava se raspada, ali to su evropsi vuferi sa posebnim statusom.
  • Mala

    19.11.2013 08:15
    Pa...
    Koliko sam pročitala vest u jednom delu se kaže: 'Vlasnici svih klubova u Ulici Laze Telečkog održali su za vikend sastanak na kojem su se dogovorili da svako u svom lokalu napravi bolju zvučnu izolaciju'
    Dakle akcija je ipak urodila nekim plodom. Ljudi koji žive u blizini će konačno moći da odmore.
  • 19.11.2013 08:09
    pre par godina..latino ..u 20.00h
    http://www.youtube.com/watch?v=3-ZyvMKlsvQ
  • mb

    19.11.2013 08:05
    ne lupetaj mihaljevicu
    A sta treba, da divljaju do pet ujutru?
    Splavovi, tvrdjava, kineska cetvrt...
    Postoje lokacije na kojima mogu da napanje max pa neka vriste svi u glas dok ne padnu sa nogu...
    Nije centar lokacija za pijane mamlaze koji zapisavaju ulaze i vriste kao da su sami u sumi.
    Kafedjije obrcu hiljade eura, vecina na crno, njih mi uopste nije zao. Lopov do lopova, a konobarima male dnevnice.
  • Liman 2

    19.11.2013 08:05
    Najlepše molim policiju da češće svraća u tzv. Kinesku četvrt, jer građani Limana 2 i 3 od nesnosne buke skoro svake noći do 4h ne mogu oka da sklope.Hvala!
  • Mima

    19.11.2013 08:03
    Ne vidim nista sporno ovde, ako je neko upozoren i nije ispostovao, sto da im se ne uradi ovako nesto. Jer kad mogu lokali u Beogradu u Strahinjica Bana i na Obilicevom vencu da se pridrzavaju pavila i postuju red, pa valjda mogu i nasi lokali u Novom Sadu.
  • Novosađanin

    19.11.2013 08:00
    Da li je to ok?
    Ja licno volim da izlazim, skoro svako veče sam u gradu. Volim da odem u Lazino Tele i jos par lokala na svirku....
    Ali, ako zakon kaze sviraj do ponoci... onda je sve posle toka krsenje zakona. Treba se boriti za promenu zakona, do tada ga treba poštovati... Ne moze se pravdati time sto je neki krimos pusten na slobodu i njega ne hapse, a muzicare hapse zbog prekoracenja satnice.

    Navijam za to da se zakon promeni!
  • Sima

    19.11.2013 07:59
    Postajem već sam sebi dosadan, ali...
    ... tačno je da u ovoj zemlji ima puno njih koji treba da budu u zatvorima, a ne na slobodi. ALI, to ne može biti nikome opravdanje da krši zakon.
  • Srecko

    19.11.2013 07:59
    Da da organizovani kriminal je to! Sto nam pola gradonacelnikove koalicije krade milione spo 3d 3rbija to je nebitno i za to nema intervencije.
    Kako vas nije sramota?
  • Komshija

    19.11.2013 07:52
    Ugostitelji
    Opet ugostitelji... Pa njih treba kazniti, a ne muzičare. Oni su ti koji dozvoljavaju da se svira posle 1h i ne dozvoljavaju građanima pristojan odmor. Sad se kao dogovorili da malo bolje izoluju svoje objekte... Samo silom protiv ugostitelja.
  • -

    19.11.2013 07:38
    -
    i sta je sporno?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna