Pa ti si suvi genije :D Aj sad svi uzmemo lopate u ruke i čekamo samo sneg da padne i da ga čistimo danonoćno...So uništava, istina...ali tu obuću što si nosio, kada dođeš kući lepo obrišeš..isto tako i kučetu noge :) a bolje je i da SO nagrize malo drum nego da popadamo svi na led kao s kruške...E sad ti stavi na vagu pa izvaži koje ti je zlo manje :)
so unistava prirodu
so skodi obuci i odeci
so unistava kolovoz
so nagriza sapice zivotinjama
so skodi zbunju i drvecu, sve se posle zime susi
so skodi podzemnim vodama
so ostecuje podove vozila, kaoi gume
sneg treba UKLANJATI LOPATAMA, CISTITI i ODNOSITI kamionima iz grada i izruciti tamo gde ne smeta... tako rade "brdjani" u CH
Ne nadaj se uzalud, jer ces se grdno razocarati. Ja bih rekla da su ovaj put poprilicno spremni. Svaku promenu temperature prate u sat, pojacavajuci i smanjujuci grejanje. Druga stvar je koliko su oni procenili da treba da bude u stanu (19-21, posle 9 uvece 2-3 manje), a zvako normalan zna da je to temperatura za umeren fizicki rad, a ne zivot u stanu. Moze im se, jer nemas mogucnost da se iskljucis. Cist reket i iznuda, a zove se usluga.
JKP Put - Novi Sad - JKP Informatika
herkules.nsinfo.co.rs/JKPPut/jsp/locale.do?language=lat
27.04.2010 Danas završetak radova na raskrsnici kod Master centra .... posipaju novosadski putevi kancerogena
19.02.2010 So za posipanje puteva dokazano ispravna (TVRDILI DA JE KACEROGENA)
Naime, usled čestih napisa da Preduzeće nema dovoljno soli došlo je do ishitrene izjave šefa Zimske službe koji je hteo da istakne da preterano soljenje može da bude agresivno po kolovoznu konstrukciju.
Posle citam za jednu noc bacili na puteve 260 tona soli itd itd
Ipak, imam utisak da nas sneg nije iznenadio, i zato sam od jutros raspoložen. Grejanje mi je odlično (bar kod mene), a i putevi su čisti. Jedina zamerka, ima nezavršenih radova, saobraćaj je zbog snega sporiji, pa je ujutru gužva, npr. kod Novosadskog pozorišta je raskopano već danima, a tu je i onako "usko grlo"...
Ovaj sneg kojia pada je vlazan i pada na toplu i vlaznu zemlju, jednom recju topi se sam od sebe pa mu so i ciscenje i nisu nesto potrebni ali neka se radi ovo dodje kao trening.
Ja se trenutno nalazim na Fruskoj gori snega ima vise nego u gradu saoracaja istina manje (usponi kojih nema u gradu) ali se odvija bez smetnje. Problem putara je sto se uvek kostrese i hvalisu na ovom snegu a kad padne pravi onda haos. Dok padne veci sneg SREMSKA strana je u kolapsu.Nesto zbog neznanja i nestrucnosti ljudi koji rade na vozilima a vecinom zbog birokratije.Imao sam priliku uzivo posmatrati njihovu organizaciju posla i mogu vam reci da je to katastrofa. Sve se svodi na to da se baci sto vise soli,upise sto vise ociscenih kilometara radi naplate a o onom sto ostaje iza njih niko nevodi racuna
"""Dan: 26/27.11.2013.god.Utrosak materijala: со 268,4 т ; MgCl2/voda 2.500 л ; NaCl/voda 4000 л ; Аgregat 50 т"""
Nocna smena. U dnevnoj priblizno isto. Na kraju ce putevi biti tretirani sa vise od 200 grama soli po metru kvadratnom ( 500 km puta) neracunajuci ostale specije koje bacaju a zima tek pocela. inace previdjeno je da se po metru kvadratnom baca od 5 do 40 g soli pa sad vidite.
Od nocas JKP preduzeca ciste sneg po Novom Sad.Ja sam u 4h jutros videla radnike kako lopataju autobuska stajalista.Svaka cast na organizaciji Zimske sluzbe.
Duznosti gradjana se znaju i o tome se pise, znaci, ispred lokala, zgrada i kuca sneg mora biti ociscen. To je na kraju krajeva i u redu i tako je svuda u svetu. Ali, da li putevi, trotoari, pesacki prelazi, takodje moraju biti ocisceni. Naravno da moraju, ali ako nisu, nista za to jer nadlezna preduzeca ne mogu da postignu jer ih nema dovoljno, nemaju mehanizaciju i sl. Ko njih kaznjava?
videcemo kada bude mecava kao prosle godine kada je bio kolaps u saobracaju jer najlakse je davati izjave kupljene neke masine a vecito kasne plate u obe navede firme strasno jadni radnici
Od novih masina putari imaju 4 nova kamiona i jeda rovokopac koji nikako nesluzi za ciscenje snega ali ajde neka bude. Kad je smotra zimske to sve lepo izgleda ali kad padne sneg onda sto i jedan razlog zasto nije ociscen itd itd. I nije to tako strasno sto ceo grad nije ociscen kad padne pravi sneg jer ovo sto nocas pada to je nista ali zasto su im uvek kod malo ozbiljnijih padavina zavejani prilazi bolnicama. KONKRETNO INSTITUT SR KAMANICA.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Sneg zavejao Novi Sad, padaće ceo dan
Novi Sad
•27.11.2013.
•08:55 > 09:18
Komentari 18
tratincica
lencuge
so skodi obuci i odeci
so unistava kolovoz
so nagriza sapice zivotinjama
so skodi zbunju i drvecu, sve se posle zime susi
so skodi podzemnim vodama
so ostecuje podove vozila, kaoi gume
sneg treba UKLANJATI LOPATAMA, CISTITI i ODNOSITI kamionima iz grada i izruciti tamo gde ne smeta... tako rade "brdjani" u CH
lopate u ruke
wowi
AvAv
Misomorka
Čekićar
Ilija Čvorović
herkules.nsinfo.co.rs/JKPPut/jsp/locale.do?language=lat
27.04.2010 Danas završetak radova na raskrsnici kod Master centra .... posipaju novosadski putevi kancerogena
19.02.2010 So za posipanje puteva dokazano ispravna (TVRDILI DA JE KACEROGENA)
Naime, usled čestih napisa da Preduzeće nema dovoljno soli došlo je do ishitrene izjave šefa Zimske službe koji je hteo da istakne da preterano soljenje može da bude agresivno po kolovoznu konstrukciju.
Posle citam za jednu noc bacili na puteve 260 tona soli itd itd
mmk
Tica prepelica
Ja se trenutno nalazim na Fruskoj gori snega ima vise nego u gradu saoracaja istina manje (usponi kojih nema u gradu) ali se odvija bez smetnje. Problem putara je sto se uvek kostrese i hvalisu na ovom snegu a kad padne pravi onda haos. Dok padne veci sneg SREMSKA strana je u kolapsu.Nesto zbog neznanja i nestrucnosti ljudi koji rade na vozilima a vecinom zbog birokratije.Imao sam priliku uzivo posmatrati njihovu organizaciju posla i mogu vam reci da je to katastrofa. Sve se svodi na to da se baci sto vise soli,upise sto vise ociscenih kilometara radi naplate a o onom sto ostaje iza njih niko nevodi racuna
"""Dan: 26/27.11.2013.god.Utrosak materijala: со 268,4 т ; MgCl2/voda 2.500 л ; NaCl/voda 4000 л ; Аgregat 50 т"""
Nocna smena. U dnevnoj priblizno isto. Na kraju ce putevi biti tretirani sa vise od 200 grama soli po metru kvadratnom ( 500 km puta) neracunajuci ostale specije koje bacaju a zima tek pocela. inace previdjeno je da se po metru kvadratnom baca od 5 do 40 g soli pa sad vidite.
ODGOVOR
Jovana
opaaaaaaaaaa
Detelinara
Vojo Guzina
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H