Novi Sad
06.12.2013.
08:14
Pacijenti koji imaju prigovor na određenu zdravstvenu uslugu ili na rad zdravstvenih radnika na teritoriji grada, ubuduće će se obraćati savetniku za zaštitu prava pacijenata u Gradskoj kući.
  • Novakov

    21.11.2014 03:04
    Odvratno ponašanje prema pacijentima bolesnicima Z
    Pozdrav svima...
    Ne znam da li je to Balkanski metod ili bezobrazluk,ali ophodjenje prema bolesnicima zavisnosti je KATASTROFALNO!!!
    Taj pristu takvim pacijentima je žalostan kako u NS tako i u BG itd....
    Pitam ja sve vas...pa zar bolest zavisnosti nije bolest????Lekari se ponašaju prema takvim pacijentima kao prema ljudima druge KLASE,kao da nisu ljudi a uporno se govori a i zna da je i to bolest...a ne HIR...pa dokle više?
    Sam pristup je očajan..ali kažu tako treba to je vid TERAPIJE,he..pa takav vid osobu dovede još u veći bedak...jadno i žalosno..kad bi se bar ponašali kao ljudi mislim da bi bilo bar malo više uspeha u pomoći koju zavisnik.npr.alkoholičar traži a ne da ga ubiju još više u pojam...nemam reči....
  • 10.04.2014 21:12
    suuuuperrr!!!to nam treba...
  • Mina

    10.04.2014 20:31
    021
    Super, prava stvar.Samo dalje od DZ, tamo su lekari!
  • Natalija

    10.04.2014 20:20
    Uskoro cu posetiti nove zaštitnike pacijenata,pa cu vas obavestiti. Sa predhodnim nisam imala srece,moj problem se resava 4 godine. Mozda ovi nesto i rade u korist pacijenata???
  • CICA

    07.12.2013 11:59
    Yastitnik pacijenata
    Mislim licno da, pacijnti su navikli da ne ocekuju nista, pa ako se nesto i desi , u njihovu korist, Bogu hvala.Nece yastitnik protiv LEKARSKE SLUZBE, kao i sto nece, CLAN UPRAVNOG ODBPRA U PREDUZECU, protiv svog DIREKTORA.
  • pawlle

    06.12.2013 18:45
    najbolje bi bilo da zastitnika prebace u BG i da se ondak preko kol centra zakazuje razgovor
  • dejan milovic

    06.12.2013 12:31
    Hvala gospodji Dragici Tismi na svoj pomoci uvek je bila spremna da pomogne prava pacijenata su joj uvek bila na prvom mestu ovde izgleda sve sto valja treba da se zameni nije mi jasno zato menjati zenu koja je odlicno radila svoj posao!!!
  • exc

    06.12.2013 12:23
    savetnik, savet za zdravlje, zastitnik osiguranika
    Nije tacno da ce novi zameniti Tišmu, već menjaju sve dosadašnje zaštitnike: doma zdravlja, KCVa, Instituta itd. Sedeće u gradskoj kući, umesto u zdr. ustanovi (to nije dobro), a plaća ih grad, a ne zdr. ustanova (to je dobro). E sad, zamislite kako će direktor KCVa ili Kamenice da sluša savetnika pacijenata iz gradske vlasti! Takođe, postoji Savet za zdravlje, kao zborni organ SA 22 ČLANA (!), koji će raditi skoro isti posao i kome se takođe MOŽETE OBRATITI PRIGOVOROM, PO KOJEM JE DUŽAN DA POSTUPA! Međutim, najvažnije je da i RFZO ima svog zastitnika osiguranika, kojeg plaća fond a sedeće u zdravstvenim ustanovama!
  • vera

    06.12.2013 12:10
    zvrrrr!
    Zvala doticnu Tismu danima i kad mi se javila,bolje i da nije....drska,samo ponavlja kako ona nije nadlezna...Pa gospodjo,kad niste nadlezni za nista,onda idite kuci i štrikajte. Ali nju ceka novo radno mesto verovatno. Taj tzv."zastitni prava" je ČIST PROMAŠAJ! Bas bih volela da vidim i jedan njen postupak u kojem je zastitila pacijenta! Doktore i ne treba...oni su kao Koza nostra....cista mafija...vec 100 puta potvrdjeno,pa da se ne ponavljam
  • Teča

    06.12.2013 11:48
    Samo nek' je Tišma otišla ! Od nje teško da će neko biti gori na toj poziciji !Mogli bi mediji i one "pravnike" u lekarskoj komisiji malo "pretresti" ! Ne znam zašto uopšte nose bele mantile kad se ne bave pacijentima i njihovim stanjem, već tumačenjem pravilnika i šifrarnika ! A pauze i cofee-break-ove prave kad god stignu, naravno, u okviru svog sedmočasovnog radnog vremena !
  • 06.12.2013 11:25
    Ljiljana
    U Hitnoj su lepo napravili zapisnik na osnovu izjave koju sam dala. I odgovor sam dobila u propisanom roku, dok sam gospođu Tišmu morala da podsetim da je rok istekao pre deset dana.
  • Pimkin

    06.12.2013 10:58
    ZA "zealot - najzad"
    Zaelot je milion posto u pravu. Zaštitnici pacijenata štite lekare i svoje dupe.

    Iz ličnog iskustva garantujem, da su zaštitnici nule i da nemaju hrabrosti da se zamere lekarima.

    Dakle zaštitnici svojih dupeta nam zaista nisu potrebni. Moralne nuletine koje mi moramo da plaćamo!!!
  • 06.12.2013 10:56
    Dobro je, tamo ima dosta pacijenata.
  • 06.12.2013 10:23
    @Anonimus - Ljiljana
    svaki prigovor i treba da se podnese u pisanoj formi,cisto da znate
  • 06.12.2013 10:05
    Ljiljana
    Gospođa Tišma je zahtevala da se prigovor podnese u pismenoj formi. Bila je veoma arogantna. Drago mi je da je zamenjena.
  • Ljosa

    06.12.2013 09:41
    Treba zastititi doktore od pacijenata koji sve zanaju ali nisu stigli da zavrse fakulter a i roditelji ih nisu bas vaspitali!!
  • Maki021

    06.12.2013 09:35
    Cenila bih ako bi novinar malo elaborirao poslednji pasus. Lepo je da pročitamo koliko je bilo pritužbi, ali ne piše koliko je od toga rešeno i na koji način, što i jeste njihova svrha, a ne primanje zahteva.
    Inače, samo jednom sam pokušala da stupim u kontakt sa zaštitnikom pacijenata povodom bezobrazluka lekarke u Dečijoj bolnici. Zvala sam danima telefonom ali nisam uspela da je dobijem i, na kraju, odustala.
  • komentator

    06.12.2013 08:35
    desetak zahteva
    mesečno je radila jedna (a baš se ubijala od posla) a sad taj grdan posao dobiše njih dvoje
    mislite o tome
  • Ivana

    06.12.2013 08:24
    Imala sam vrlo korektnu saradnju sa Dragicom Tišmom i hvala joj što mi je pomogla
  • zealot

    06.12.2013 08:21
    najzad
    Drago mi je što su zamenili Tišmu. Išao da se žalim zbog nekompetentnosti rada pojedinih lekara. Tišma se nikad nije postavljala kao neko ko štiti prava pacijenata, već lekara.
    Osoba je koja ne uliva poverenje. Nadam se da će novi zaštitnici prava pacijenata biti bolji.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna