Novi Sad
07.12.2013.
20:06 > 20:18
Usklađivanje Statuta Vojvodine sa Ustavom treba da uradi novi saziv pokrajinske skupštine, jer je aktuelna Vlada Vojvodine u ovom trenutku izgubila i legitimitet i legalitet budući da je svoju politiku i svoje odluke tvorila na Statutu koji je u dobroj meri pravno manjkav i neutemeljen, rekao je gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević.
  • AA

    12.12.2013 18:35
    neumorni
    5 dana prošlo od vesti i sns botovi još uvek svraćaju i ostavljaju komentare. Ti su baš ozbiljno shvatili svoja zaduženja. Valjda je fora da na vrhu bude bar 10 hejterskih komentara na račun pokrajine.
  • Radivoje Rokvić

    12.12.2013 10:26
    @Justina
    "Gospodin Pajtić će sačuvati naše jer - Vojvodina, pre svega!" - Ne znam da li da plačem ili da se smejem.
    Justina, za sada vodite na tabeli najglupljih botovskih komentara. Naravno, svi botovi ravnopravno učestvujete i šaljite, šaljite, šaljite.... Mislio sam da je teško pobediti ex-radikale ali vi ste potrudili i to se isplatilo.
  • Zoran

    11.12.2013 11:32
    Visoko C i horski

    G. Vucevicu, prepustite gradjanima da to mnogo jasnije i glasnije kazu.
  • MiIla

    11.12.2013 11:31

    Sve će oni raditi da još malo haraju Vojvodinom a onda da njihove prljav veš poture drugima!
    Kad ti neko smeta onda ga pljuni... tako to ide. Ma saće izbori za 6 meseci pa će se i taj problem sa Statutom i Ustavom rešiti... a i mnogi drugi problemi.
  • Novosadjanin

    11.12.2013 07:43
    Slažem se
    Moram se složiti sa gospodinom Vučevićem, jos odavno je ona izgubila legitimitet. Narod hoće izbore i to što pre.
  • Grumpy

    10.12.2013 22:47
    Jos odavno..
    Ta vlast je izgubila jos pre par meseci zajedno sa Pajticem na celu, sto je najgore i sam narod hoce izbore. Ne mogu vise ni deci da mazu oci
  • JAJA

    10.12.2013 20:36
    A bre brate - dinarokratijaaaaaaaaaaaa...
    A zašto Vi, Zak, napadate nedostatak demokratije u SNS? Nema tu demokratije i šlus! Da su hteli, stavili bi demokratiju u naziv stranke, a onda bi Vi imali pravo da postavite pitanje o nedostatku iste. Ovako, oni su napredni. Do duše, napredni su upravo onoliko koliko su oni sa demokratijom u nazivu – demokrate!
    Školski primer je u onoj romskoj demokratskoj. Koliko Roma, toliko i demokratije. Valjda zato i razmišljaju da ono D iz naziva definišu ka „dinarska“. Nekako je prikladnije, jer tu su neki dinarci. Ili se kaže dinari? Nisam više siguran, pošto se stalno vrte neki dinarci i dinari…
  • Mina

    10.12.2013 17:02
    Anonimus@Beočinac
    Svaka čast za komentar!
  • ma, daj

    10.12.2013 11:03
    A boga mi i gradska! Sa sve Jelićem, Bokanom i Kurinom!
  • 09.12.2013 21:11
    @Beočinac
    Ma nek' svane "grašanima" opštine Beočin, pa kud puklo da puklo!
    Samo da im se skinu ovi korumpirani, pa će im biti bolje (neuporedivo!) kada im se nametnu dokazane poštenjačine iz treće srpske lige (tako li se nekako vabe?), SNS, DSS, SPO, Romsko dinarske stranke (i oni se valjda tako vabe?)…
  • Beočinac

    09.12.2013 18:01
    Vlast u Beočinu
    Korumpirana vlast u Opštini Beočin je pod zaštitom pokrajinske vlade!
    Zato tamo vlastodršsci rade šta žele i protivzakonito, a niko im ništa ne može!
    Treba smeniti korumpiranu pokrajinsku vladu i nama, grašanima opštine Beočin, će svanuti!
  • Bill

    09.12.2013 13:27
    Za istu personu
    Za personu identifikacije Goran , Aranka, Miloš, Lukaa, Radomir, i Marija Terezija 1717, koja se javila danas (09.12.2013. g) u periodu od 13:05 do 12:23:
    Em kasno (zante onu za Marka & Kosovo?), em providno...
  • Goran

    09.12.2013 12:23
    Odavno
    Od kad su oni na vlasti Vojvodina se nalazi na ivici ponora. Ovo o Statutu i da ne pominjem. Izgubili su i podrsku naroda. Trebaju nam izbori u Vojvodini.
  • Aranka

    09.12.2013 12:19
    Ponižena je Vojvodina na čelu sa Pajtićem, Pastorom i Čankom!!! Nek jednom shvate svoje granice i meru vlasti. Svim silama obarati ovu Vladu! Želimo izbore što pre!
  • Miloš

    09.12.2013 12:16
    Vojvodina zaslužuje da dobije Statut koji bi bio usaglašen sa Ustavom ali i Vladu koja bi joj omogućila da se razvija i napreduje, a ne ovu sadašnju koja se krije iza tobožnje volje građana, iako znaju da se ta volja davno promenila.
  • lukaa

    09.12.2013 12:10
    Ne znam šta još treba da se desi pa da žutaći raspišu izbore. Pa, drže nas kao taoce za svoje lične pohlepe Bojan Pajtic & Co.!
  • Radomir

    09.12.2013 12:07
    .. da se rešimo demokratskog zla moraće da ustane i kuka i motika! A kako onda da ćuti gradonačelnik koji je pravnik?! Kakooo pitam ja Vas žuta demonkratijo?!
    Pucate po svim šavovima pa se vatate za slamku da prozivate gradonačelnika. ahahaha e baš se smešni :)
  • Marija Terezija 1717

    09.12.2013 12:05
    A što su demokrate ovde baš aktivne... prozivaju gradonačelnika što priča kako je statut neustavan ... pa budale jedne, nije lud da se i on ogluši o ustav i zakone kad je čovek pravnik. A i zna da to demokrate samo bacanju prašinu u oči narodu pred izbore nebili dobili još koji glas. Što gospodin Pajtić nije reagovao za ovih 12 ili 13 godina kako je predsednik Vlade Vojvodine na nepravilnosti Statuta...nego samo gleda kako da sve iskoristi u "procvat Vojvodine"
  • Poćeran

    09.12.2013 11:54
    @ Titanu
    Na sreću, svih nas pamet je nezarazna, te se eto, na Vas pelcovat ne mere....Nego, sine Urana i Geje, znate li kako završavaju vi i braća i sestre Vam po nick-u, u mitu ali, u vašem slučaju i u zbilji jer nomen est omen
    Eh, da se ne znamo pa da vi meni Titane, pričate o demagogiji i biografiji.
  • Aleksandar

    09.12.2013 11:51
    Hoću izbore, da se zahvalim Pajtiću što za tačno 10 godina nije rešio naša pitanja sa Beogradom!
  • Radomir

    09.12.2013 11:47
    IZBORI ŠTO PRE!
    Demokratska vlast Vojvodine se ne bori za njenu autonomiju zbog prava onih koji žive u pokrajini, nego za sebe, svoje privilegije i svoju vlast.
    Ako ova pokrajinska vlast ima bar malo savesti i bar minimum dostojanstva i političke odgovornosti neka raspiše pod hitno vanredne pokrajinske izbore.
  • 09.12.2013 11:43
    Štoje babi milo - to joj se i snilo ili ona druga - ko o čemu - *urva o poštenju.
  • Jelena

    09.12.2013 11:37
    @ JustinaNS
    Sačuvaće gospodin Pajtić Vojvođansko kroz afere. Skinite te roze naočare pravednice.
  • Scotch Bonnet

    09.12.2013 10:32
    Igramo se politike Vucevicu?
    Her Flick od dosade ne zna sta ce sa sobom pa se malko zanosi i igra nekog politicara, obaska to sto se Novi Sad valja u neresenim problemima, obaska to sto niti jedno predizborno obecanje nije ispunjeno a o nefunkcionalnosti gradske vlade necu ni da pocinjem.
  • KOmša

    09.12.2013 10:07
    Ko uči znaće, ko krade imaće
    Ima taj čuveni grafit na Limanu II... elem, k'o što liman II ne može da se otcepi od Novog Sada, tako ni Vojvodina nema smisla da se otcepljuje od Srbije. Fakat je da postoji razlika, bezbroj razloga za razlikovanje, al' tako je kako je. Ipak, prefrigani oblik krađe od onih koji imaju se u Voši sprovodi od onih koji nemaju... elem, zašto nemaju? Nije baš da su svi lenji, al' imaju, bre, mentalitet političara previše gladnih, pa je lakše da se preliva od onih koji imaju, nego da se sve organizuje da donese boljitak. Lakše je oteti nego oživeti proizvodnju, lakše je trgovati, nego nešto praviti... Liman II-NS je u ovoj priči "kolateralna" šteta i digresija... a oni "Vojvođani" koji omogućavaju "Srbijancima" krađu i odlivanje jednostavno rade na štetu svog (lokalnog) naroda na uštrb svoje lične minijaturne koristi.
  • 09.12.2013 00:56
    Da li se ovaj gospodin sa slike upopste bavi problemima Novog Sada?
    Grad i pokrajina su 2 razlicite stvari i nivoa vlasti. Kako bi sad bilo da se pokrajinska vlast mesa u rad republicke i da krene da poziva na izbore,smatrajuci kako je ekipa u bg nelegitimna.
  • Golub

    08.12.2013 23:33
    Samo kad se njima Maja kezeci u prvom redu
    Jel ste mogli jadnije naprednjaci?
  • alisa u zemlji cudawx

    08.12.2013 23:03
    sad te vidim sad te ne vidim
    Ma nemaju vlasti Pokrajine problem - vec oni se ni ne trude jer za njih gradjani Vojvodine ne postoje. Da postoje vec bi Pajtic podneo ostavku kao reyultat volje iskazane kroz prikupljene potpise za njegovu smenu.
  • JustinaNS

    08.12.2013 21:18
    Šteta što važe ograničenja u komentarima
    Da nije tako, čuli bi krkani, rođaci D. Torbice, stranke, politika... šta pravi Vojvođani misle. Zašto se od 1988. stalno, bezočno kidiše na nas? Jesmo li mi najveći neprijatelji naroda i države? Biće da je nešto drugo u pitanju: Ima nafte i gasa, ima plodne zemlje za prodaju Arapima. Svaka izjava o našem "statusu" samo pojačava moje ogorčenje. Gospodin Pajtić će sačuvati naše jer - Vojvodina, pre svega!
  • Marlen

    08.12.2013 20:43
    cime smo zasluzili
    Mene samo zanima cime smo zasluzili onu bagru iz dvere i trece srbije kako je moguce da bam se fasisti uvuku u javna preduzeca i to sve zahvaljuljuci sns.
  • djidjimilovic mladji

    08.12.2013 19:03
    Ocekujem od Pajtica da se oglasi i da raspise izbore, nema se vremena za gubljenje, iz nas je 12 prokuckanih i upropascenih godina
  • lela

    08.12.2013 18:21
    realno
    da li se ovaj covek bavi necim drugim sem pokrajinskom vladom?
  • seljak

    08.12.2013 16:22
    @preko plota
    "Domacin" treba da sredi svoje dvoriste
    i da gleda u svoj tanjir.
    Od gledanja preko plota nema koristi.
  • tican

    08.12.2013 15:57
    A, jelte, gospodine, zašto nam je centar zasut solju kao da je bio sneg od dva pedlja? Jesu li Vas to Maja i Igor posavetovali ne bi li se oštetio behaton, pa da behatoniraju još jednom? I zašto se ispred Elektrovojvodine već treći put zaredom raskopava parking, i to liči na Maju, za njenog vakta se isto tako radilo, pa se ugrađivalo u svako raskopavanje. Ako ste gradonačelnik, smesta smenite sve u JKP koji nisu u stanju da usklade radove i da se jednom kopanjem sve završi, man'te se Pokrajine, ima ko će o tom da misli. Vi ste se izabrali (jer mi nismo) da upravljate gradom. A bolje da niste, jer ne umete. Ili nećete, što je još gore.
  • ns time

    08.12.2013 14:26
    Jutros su me pretrkeljisali u Univerexportu,ali njima cu se baviti ujutro kad se svi probude.Ovako, nedelja...Da vidimo ko to ima pravo da te pretresa.Pogotovo sto sam sve platila i uredno otisla.Sa sve racunom.Pa dokle?Dokle ce bogati da idu?Nije dosta sto nas ponizavate?Sto o tome vrli gradonacelnice ne progovorite?Je li taj neki kum?
    Odlicni komentari Starosedeoca i pesma Igra prestola.
  • 08.12.2013 13:55
    Novosadska vlast je najveca sramota u istoriji Novog Sada sastavljena od tri ozbiljne stranke(sns, dss i sps) i nekoliko intersnih grupacija zbog kojih ce te tri ozbiljne stranke platiti ceh na sledecim izborima. pocistite prvo u svom dvoristu. Pustite tudja dvorista...
  • Vrbajac

    08.12.2013 13:46
    Padanje Vlade Vojvodine niko vise nemoze da zaustavi, to je svima jasno sem Pajticu!!
  • coco

    08.12.2013 13:44
    Arhimedov postulat o političarima

    Na svako političko telo potopljeno u fekalije deluje sila potiska koja je jednaka težini telom istisnutih fekalija. Drugim rečima, političko telo potopljeno u fekalije biva lakše za koliko iznosi težina istisnutih fekalija.
  • Comi

    08.12.2013 13:43
    Dosta nam je DS krojio sudbinu u Vojvodini, a gradjani nicim nisu zadovoljni!!
    Neka raspisu izbore, da ih narod po necim dobrim pamti!!!
  • coco

    08.12.2013 13:27
    Aksiom o političkim viđenjima

    Količina galame protiv nereda u dvorištu političkog protivnika, upravo je proporcionalna količini s*anja u svom.
  • coco

    08.12.2013 13:18
    Aneks Prvom političkom zakonu

    Bez obzira na mišljenje o skromnim dimenzijama svojih političkih guza, i sami političari su prijatno iznenađeni količinom poltrona koji mogu da se ušuškaju u njih.
  • 08.12.2013 13:12
    He is coming
    Da bi se uništilo zlo mora se na njega udariti većim zlom :)))
    Bilo bi dobro da u narednom periodu kada PPV bude vršio rekonstrukciju svojih partijskih kadrova i kada bude menjao direktore i predsednike opština, baci pogled i naš Novi Sad :)
  • coco

    08.12.2013 12:40
    Prvi politički zakon

    Shodno ambicijama, guza političara uvek zine više nego što može da stane u nju.
  • староседелац

    08.12.2013 12:09
    оканите се препуцавања
    Као прво и основно морам да кажем да се залажем за Војводину у оквиру Србије, јер ту јој је место, и ту су је наши преци сањали.

    Када данас гледам ко ЈАВНО стоји иза таквих ставова, истовремено кријући своје доказане лопове, мене је једноставно срамота.

    Ја и даље стојим на томе да Војводина буде део Србије, али никако са овима који су на власти и у Новом Саду, и у Војводини и у Србији.

    Ово је стварно једна велика срамота.
    Не зна се ко шта ради и ко се у шта меша!

    Вучевићу, ако си толико сигуран у подршку коју имаш, распусти градску скупштину и распиши нове изборе! Ако их добијеш хапси и суди криминалце, ако не стани и ти у ред!
    Иста порука за покрајинско руководство! Док се ви препуцавате и, И ДАЉЕ НАСТАВЉАТЕ да радите исто оно због чега сте изгубили СВЕ ОСТАЛЕ изборе, осим тих по фамозном кључу, нама представљате неку причу да имате легитимитет!
    За републичку власт важи исти коментар. Немојте се скривати иза похапшених радећи исто што су радили претходни! Кад буду осуђени, онда вам признајем борбу против криминала! Видим како сте Београд променили. Опет Ђиласови најближи сарадници одлучују.

    Све ми се чини да сте СВИ у истом бизнису и да СВО ВРЕМЕ зарађујете док народ сиромаши!

    За градску власт:
    После ових комбинација са ДДД, СПО и трећепозивцима, шта ЗАИСТА очекујете на следећим изборима?
    За покрајинску власт:
    Сада, када се већ све зна шта сте радили у претходном периоду, какав уопште ви легитимитет имате да наставите као што сте до сада радили?
    За републичку власт:
    Са рехабилитацијом Маје и Игора, зар и даље гајите илузију да ћете нешто постићи у Војводини? Где су вам нестала предизборна обећања? Нисте од јуче ту, већ годину ипо, а нама сваки дан све горе!

    Колико ја видим НИКО од вас нема НИКАКАВ легитимитет! Дајем вам СВИМА још мало времена док народ не устане са гов*ивим моткама и растера лоповску багру!

    За*ебавање широких маса, зар не?
    Д О С Т А Ј Е Б И Л О !
  • gradjanin F

    08.12.2013 11:39
    razlog za brigu
    Gde god su antisrpski radikali branili "Srbstvo", danas Srba više nema...sad su se dohvatili "odbrane" Vojvodine...teško nama...
  • Zare

    08.12.2013 11:33
    To reče čovek koji je u gradsku vlast ušao sa onima koje je par dana pre tog svečanog čina optužio da su kupovali glasove. Teatar apsurda koji se zove POLITIČKI ŽIVOT U SRBIJI se nastavlja...
  • Lignjoslav Pipak

    08.12.2013 11:20
    HA!
    Mislim da je stvarno nevidjena lakrdija da OVAJ prica nesto o legitimitetu. Kako si ti dosao na vlast, da li te je mozda narod izabrao? Svasta. FUJ!
  • nezaposlen

    08.12.2013 11:18
    posao
    vi pricate o bilo kakvom legitimitetu a Vi i vas secujski i ostala kamarila ste zaposlili gomilu nestrucnih ljudi u gradskoj upravi a da na pricam o JKP a nastavljate i dalje to da radite, pokrite se usima i malo se okrenite oko sebe u svom brlogu od gradske uprave.
  • Ssorom sajke

    08.12.2013 11:15
    ?
    Nije mi jasno da Ustavni sud očekuje od Vlade Vojvodine koja je donela neustavni Statut da ga prilagodi Ustvau, po meni oni koji donose neustavne odluke i grade ceo sistem na njima, treba momentalno da sidju sa vlasti, a ne da im se još pruža prilika da ,,popravljaju" tendenciozno napravljenu mogućnost za ocepljenje. Građanka NS
  • Novosadjanin

    08.12.2013 11:11
    Razmisljanje
    ovo nece valjati, nacionalizam i fasizam ruku pod ruku, koracaju nasom vojvodinom, ljudi dosta dosta mo MI cutali, dozvolili smo 1987, dozvolili smo da nas uvuku u njihove snove o velikoj srbiji koja nikada nije bila manja i siromasnija, nego danas posle svih njihovih delovanja. KRIVI SMO SVI MI KOJI SMO CUTALI, kada su nam uvaljivali, raznorazne partije u stilu 3srbije, 3D i ostalih g...., probudimo se i stvorimo ponovo nasu vojvodinu i nas lepi novi sad.
  • 08.12.2013 11:05
    Loš ili rđav?
    Pitam se pitam, a na osnovu najave „…da bi Vučić uskoro trebalo da smeni neke od direktora javnih preduzeća, kao i predsednike opština koji nisu radili dobro…“, gde je ovde naš gradonačelnik?
    Za Novi Sad ne radi ništa dobro, ali se bori za stranačke interese (ili je i ovde sve u svrhu ličnog?) u pokrajinskoj vlasti. Da li je ovo sada dobar ili loš rad po njinim merilima?
  • 08.12.2013 10:56
    Ama slazem se
    I jedva cekam izbore na severu Srbije. Da se malo i ova vlast u Novom Sadu iscisti. Romska partija, Treca Srbija, SPO i ostali.....

    A to sa Budvom ti nije trebalo.
  • Bill

    08.12.2013 10:50
    Jâ *ranja...
    @MitarNS i @Mileta
    Svi mi znamo da je DS zaposlio stotine nepotrebnih po novosadskim JKP (naročito onaj maliganisani veselnik u Zelenilu, koji trenutno pravi svoju nacionalnu stranku). Slično su radili i oni pre njih, i oni pre onih… I svi se slažemo da su to gluparije neopevanih nesposobnjakovića koje je ovaj srpski cunami izbacio…
    Ali gde je onda problem? Šta su uradili ovi sadašnji? Da li su stali sa tim zaposlenjima?
    Pa nisu. I to znamo. I oni su primili (i JOŠ PRIMAJU!) stotine svojih.
    Time samo stavljaju do znanja svima nama da su apsolutno isti kao i svi pre njih!
    Mogu da pričaju koliko ’oće da su bolji, ali nismo mi svi njihovi poslušnici koji im slepo veruju na reč. Ipak, velika većina gleda, registruje, pamti i što je najvažnije, razmišlja! A to je većina koja donosi odluku na izborima,,,

    Na kraju, čujte gradonačelnika (ovaj sa crnom kapom): http://www.youtube.com/watch?v=kNJv7dKc3oc
  • Titan

    08.12.2013 10:07
    Poćeran - Pokrajinska legitimitet, a Lordmer izgubio sebe

    Mnogo si ti meni nesto pametan, kao pcelica. Bolje bi ti bilo da nesto pametno u zivotu radis nego sto mudrujes. Ti si izgleda od onih dezurnih demagoga kao ti si najpametniji i ti znas kako sve treba a sto bi ti rekao u konacnici nista pametno za zivota nisi uradio!!!
  • joja

    08.12.2013 10:00
    Gospodine kako to da Briselski sporazum nije kršenje Ustava, kako to da ste vi legitimno došli na vlast u gradu, i kako je moguće da vaša Maja nije odgovorna iako je potpisala ugovor za ATP, o Igoru da ne govorim?
    Kad već spomenuh grad, ko je zadužen da u njemu sve funkcioniše i da bude čist? Vi? Pa zašto ne radite svoj posao nego se trpate gde Vam nije mesto i vodite visoku politiku?
    'Ajde, metle u šake i čistite.
  • Poćeran

    08.12.2013 09:57
    Pokrajinska legitimitet, a Lordmer izgubio sebe
    I da je tako ko što upravitelj nad našim novcima u ovom sazivu, tvrdi da jeste u ovom izveštaju, ćeralo se da bude tako. I trebalo se ćerati jer su oni koji će biti proćerani, sve proćerdali.I da mu se oprosti i način dolaska na vlast, i početna ne snalaženja, jer mu je prvi put, a drugačijom metodom nisu mogli poćerati, ove što su nas sve ćerali i naćeravali "12-jst" godina, učinci novosadskog lordmera nakon bezmalo dve godine vlastovanja su tragični, jalovi i vode u nigde i u ćeraniju prećeranu. To što nema ko u SNS-u da ćera rušenje pokrajinskog demokratskog pašaluka sem njega, sramota je za SNS.To što lordmer misli da će mu se u konačnici, računati i ove zasluge pri ćeranju, kod prvoga ćeraoca vlade, kada krene i njihovo proćerivanje,pogrešna mu ćerasta misao. Jer kad bude bio beg, svi ćeraoci će u zbeg. Pa i prvi.A to što je od svojega grada, ćeranjem u prostakluk,u primitivizam, bahaćenje, kradiluk i ostala oćerivanja načinio ćeraniju grdniju od prethodne, jeste ćeranje koje će sobom nositi za života.Izgubivši sebe, Lordmer je dobio legitimitet. Do narednog ćeranja
  • Mileta

    08.12.2013 09:52
    Ovo sto sada imamo od JKP u Novom Sadu je delo bivseg gradonacelnika koji je zaposlio neverovatan broj radnika, samo npr SPENS ima duplo vise radnika nego sto je potrebno i sve je to zaposleno u periodu dok je na vlasti bio Pavlicic.
    Da je bolje nije ne moze ni da bude bolje kad je grad zaduzen sa kreditima koje treba vracati, stvar je u tome da grad treba postaviti na zdrave noge bez toga nema napredka. Lako bi sada bilo podici jos kredita i narodu povecati plate i kroz par godina to potrositi i sta onda!? Zapasti u jos veci problem.


  • Vlatko

    08.12.2013 09:44
    Pajticu raspisi ti izbore pa da vidimo ko ima koliku podrsku. Na lokalu sve preuzeli naprednjaci a ti vlasti u pokrajini tu nesto ne stima...
  • MitarNS

    08.12.2013 09:43
    Nisam siguran da ljudi mogu da uklavire koliko je stete naneseno u proteklih nekoliko gradskih vlasti. Nista od toga ne moze da se resi preko noci i potrebno je mnogo vremena da se sve vrati na noge. A zaboravljate da je DS neposredno pre promene vlasti u NS zaposlio preko 500 novih radnika u vec pretrpana preduzeca i sada ne mogu da ih otpuste jer ih naravno stiti zakon. Preduzeca su preopterecena sa viskom radnika!
  • Jacovitti

    08.12.2013 09:32
    Umišljenost i samozadovoljstvo granica nema!
    @Mauzer
    Predizborno obećanje gradonačelnika beše i depolitizacija, pa šta je napravio od novosadskih JKP?
    @Mina - komšijsko dvorište
    Svojim dvorištem, koje je očito preveliko za njega, ne bavi se nikako, a zinulo mu d*pe na celu Vojvodinu!
    @Mina - "pogledaj dom svoj anđele"
    „…ova vlast kaže da nikad nije bilo bolje…“ – tako je, ali bolje je samo njima!

    A sa ovim se sasvim slažem: „…mani se ti Pokrajine. Svoje dvorište sredi.“
    Ispada, ono zlo DS će još, pored ovih, ispasti još i dobri!
    I biće opet isto kao na prošlim izborima: Nisu oni za koje ću glasati toliko dobri – koliko trenutni ne valjaju!
    I još nešto: Pitanje svima koji tvrde da ova vlast i gradonačelnik nisu uradili ništa – a displeji na autobusima GSP uspešno prebačeni na ćirilicu? Malo li je kapacitete garniture?
  • Cole

    08.12.2013 09:31
    Sustina jeste da Pajtic i kompanija ne razmisljaju o volji gradjana i o svom legitiitetu vec iskljucivo o licnom interesu!
  • ZoroNS

    08.12.2013 09:23
    Kanda je zaboravio ko je pomogao njegovom upodobljavanju (fuj izraza)gradske vlasti i dovođenju na funkciju sa koje sada sebi daje pravo da pljuje? Nije li vikao na sav glas da je bilo kupovine glasova, pravio miting pred SUP-om i sl. Zato je valjda i većinu u skupštini pravio na parkingu jer se u Srbiji prljavi poslovi obavljaju na parkinzima?
    Zašto on nije objasnio Novođanima na pravi način, bez gimnastike, kako je to došao na vlast? Hoće li objasniti i sramotnu političku pijacu koja je nažalost kao i sve loše naijzraženija upravo u Novom Sadu.
    Pravnik (advokat) koji kritikuje statut uopšteno, ne pozivajući se na određene tačke statuta za koje mu njegova ''visoka'' stručnost govori da su neustavne i protiv zakonite.
    Vučeviću idi nešto radi od svega onog što si obećao u izbornoj kampanji ostade samo prazna priča, više od godinu i po dana mlatiš praznu slamu, ne žive Novosađani od tvojih razmišljanja nego od hleba. Rodnija ćemo možda pamtiti kao ne baš slavnog gradonačelnika, teba Novosađani neće imati po čemu da pamte, osim možda po tome što si osvemu imao mišljenje, ali nisi znao ništa da uradiš!
  • Lazar

    08.12.2013 09:10
    Za nas u Banatu
    Odavno smatramo da se oko te jadne autonomije krbaju Novi Sad i Beograd, neki novosadjani i neki beogradjani. Za obican narod vi ste samo epidemija koju treba sto pre sanirati.
    Buduci da ste nameracili da resavate pitanje Vojvodine ondak lepo krenite od sedista te po vama tako znacajne teritorije. Manite se Odzaka.
    Proverite sta misli raja u najmnogobrojnijoj i po vama najznacajnijoj sredini. Proverite vas legitimitet i legalitet u Novome Sadu pa je posle te provere sve logicno i jasno. sa nama cete posle toga lako.
    Nece biti, valjda, da i nama hocete da dovedete te vase Bokane, Jelice, trecerazredne (ili ne rangirane) srbijance i svu tu novosadsku elitu na celu sa vasom Majom i ministrom za regionalni razvoj? Ako je to cilj ondak prst na celo.
    Sto se nas tice, nahranite svinje i ne dirajte nista. Ne treba operisati, samo ce otpasti.
  • Mile2

    08.12.2013 09:06
    @isti ste
    Nisu isti već mnogo gori, bahatiji i neodgovorniji. Ali, narod kaže da, "ničija nije do zore gorila". A što reko naš vrli pesnik pa još i akademik SANU "ćeraćemo se još"
  • ZASTICENI SVEDOK

    08.12.2013 08:49
    BRIGA
    Gradonacelnik nek se okrene problemima u gradu i nek prestane da vodi veliku politiku jer to nije za njega !!! Ne moze da resi ni probleme ni u NS a mesa se u pokrajnu !!!!!
  • as

    08.12.2013 08:10
    Jadan smo mi narod sa svima vama.
  • Pera

    08.12.2013 08:02
    Ma j. vlast jasu nas svi , nego oce li nam crnogorci dati nesto para sto su dobili Exit ili ih to kao castite
  • Sima Strahota

    08.12.2013 07:59
    Limene trube
    Limenne trube duvaju, ne volim tvoju muziku. Eno ga I Mirovic prica isto. Izgleda je PPV naredio juris na Vojvodinu. Nece to na dobro izaci, imamo vec iskustva sa tim prerusenim vadikalima. Mirise na nevolju. Ove jedino njihov tvorac moze razmontirati. Pustajte Seselja hitno!
  • ZoranNS

    08.12.2013 07:54
    Borba za ravnopravnost Vojvodine nije laka
    Poštovani gradonačelniče način kako ste došli na vlast u Novom Sadu je dokaz da vi od prvog dana nemate legitimitet. Borba za ravnopravnost Vojvodine nije laka jel su najveći protivnici da Vojvodina bude ravnopravna regija sa ostalima u Srbiji među nama, partijama DSS, SNS, SRS, SPO, URS. Ovaj Ustav će se menjati pre ili posle. Ustav je retrogradan, pisan po želji čoveka čija se načela i pojam države uklapaju u 18 stoleće. Vlada Vojvdine još uvek ima podršku većine, u šta ćete se uveriti 2016. na izborima.
  • janko

    08.12.2013 06:59
    ma sta mi rece?
    a sta je sa legitimitetom u novom sadu?
  • 08.12.2013 06:51
    @JELEN PIVO KUPI 2 JEDNO GRATIS!!!!
    Gde si to video?! Daj adresu prodavnice.
  • krticaaa

    08.12.2013 06:16
    pozabavite se vi andjeli sa vasom majom i zigorom koji su po naredbi bivsih radikalskih celnika poklonili monopol na autobusku stanicu tajkunima. kad tad ce se to upotpuno otkriti ako progovori gradski pravobranilac koji je saucestnik.
  • Stanko

    08.12.2013 06:08
    Promeniti
    Sve vas treba u Sin-Sing. Od promena koje ste započeli pre 25 godina narod je sve siromašniji i mnogi umiru od GLADI. Poslednjih 15 god. u ovoj državi se podigao standard lopovima i Ci***ima. Nisi uspeo da uništiš Devića, a Maju si zagrlio iako je zbog nje grad siromašniji.
  • 08.12.2013 04:09
    nacionalistička politika na ovim prostorima doživljava po ko zna put koji poraz. Jedini trenuci kada je ova država napredovala su bili kada je vođena socijalna politika. I današnji političari su pripadnici bivših elita ili potiču iz takvih porodica. Nacionalistička politika vodi u propast u ekonomskom i svakom drugom smislu. Iz jednog razloga jer današnje elite vode računa samo o sebi. Nacionalistička politika vodi do izolacije. Nacionalistička politika vodi do propasti. Vreme je da se jednom konačno vodi računa o društvu i običnim ljudima a ne o samozvanim elitama.
  • Supermen

    07.12.2013 23:20
    Ma da te je sramota
    Laži i maži, jel bre to gradonačelnik. Pa ugledaj se makar i na Palmu - on svoje najbolje đake povede i u malo "Jevrope", a vama draga gospodo je bitna svirka izlapelih muzičara na trgu,... dok vam deca u ekonomskoj šepurikom brišu.....
  • cica

    07.12.2013 22:46
    Lati se posla
    A da rešiš ova noćna zapošljavanja u JK preduzećima u poslednja dva dana. Katastrofa u Novom Sadu.
  • Dacha

    07.12.2013 22:33
    A ti si pune legitimeta?
  • Aman

    07.12.2013 22:12
    vise
    Kako vec nisi sam sebi dosadio, covece.
  • bubica

    07.12.2013 22:06
    Nije im prošao Statut, a toliko su debatovali kako im republika ne daje dovoljno autonomije. Bre oni su ogrizli u nepoštovanju Ustava republika. Zato dole pokrajinska vlada.
  • Brilliant mind

    07.12.2013 22:00
    Vučević blista ko DIJAMANT
    ...ali - MARGARIN. U sve se meša.
    Da li je dobro što se najmanje meša u svoj posao?- bumo videli.
  • MiniMaxx

    07.12.2013 21:53
    narodna volja se promenila
    Pajtic odavno nema legitimitet u Vojvodini to su lokalni izbori dokazali i to je vise nego jasno,a posle ove odluke Ustavnog suda to je vec sramota,to sto se zalepio za fotelju u Banovini
  • zoja

    07.12.2013 21:50
    papagaj
    ovo je vec postalo predosadno. baba se ceslja dok kuca gori. da li vi gradonacelnice vidite nasta vam grad lici dajte se pozabavite malo vise tim nego sto poslusnicki vrtite istu pricu mesecima.
  • Twister

    07.12.2013 21:34
    Samo ti Vučeviću...
    ...ne pričaj o nečijem legitimitetu, jer znaš i sam koliko si "legitimno" došao na vlast pomoću "3D" i "Treća Srbija" kombinacija. Kako te nije sramota?
  • Sima

    07.12.2013 21:18
    Gradska vlast za godinu i po dana nije uredila nista za Novosadjane (isto kao i predhodna)...
  • vera

    07.12.2013 21:11
    Metla
    A tebi bi bilo bolje da zabodes nos u svoj posao i da se izvuces iz Gradske kuce i pogledas kako je GRAD PRLJAV. Ne zagledaj Banovinu, nego metlu u ruke....za to si placen!
  • Aaaa

    07.12.2013 21:03
    Taakoo, a sad idemo daljee..
  • Doca

    07.12.2013 20:57
    Ma nije bitno ...
    DS ništa nije bitno što ih povezuje sa protivzakonitim radnjama. Oni bi da nastave i dalje tako ... Stvarno je krajnje vreme za izbore u pokrajini i da više završimo sa tom vlašću DS-a koja tu sada postoji samo zarad sebe same.
  • Lana

    07.12.2013 20:53
    Jedva cekam izbore i priliku da izaberem neku drugu opciju. Za sebe i za svoje dete. Dosta je bilo Pajticevog pasaluka.
  • gradočelniče

    07.12.2013 20:50
    Gradočelniče, a šta misliš da počneš da se baviš svojim poslom? Ono, grad prljav da gori nije bio, debili raskopavaju ulice kad ne treba i kako ne treba, Jelić ti žari i pali, nasilje na svakom koraku ... mani se ti Pokrajine. Svoje dvorište sredi.
  • 07.12.2013 20:50
    igra prestola
    Zderi pij slusaj CECU
    svakog dana u mesecu
    Zderi vise, nemoj manje
    u drzavi pravi s***nje
    pokazi patku da se gade
    nek svi vide sta Srbin imade

    Od kulture i integriteta
    osta livada kod univerziteta
    sad se tamo cita natpis:
    JELEN PIVO KUPI 2 JEDNO GRATIS!!!!

  • Mina

    07.12.2013 20:50
    "pogledaj dom svoj anđele"
    Novosađani hoće lokalne izbore, godinu i po dana je svaki dan sve gore, ništa ne funkcioniše, cene usluga stalno rastu, novi nameti na ionako tanak novčanik, jkp-ovi ne funkcionišu, ali ova vlast kaže da nikad nije bilo bolje, a za sve što ne valja krivi su oni pre, i oni pre onih, i oni pre onih onih...Gradonačelniče pogledajte malo svoj grad i tu rešavajte probleme, zato ste tu.
  • Ђока

    07.12.2013 20:42
    Контраши
    Пајтићева, Чакова и Пасторова камарила жели да мења устав Србије и да га прилагоди статуту Војводине. Они зато никада неће променити статут Војводине и усагласити га са уставом Србије.
  • Mina

    07.12.2013 20:36
    komšijsko dvorište
    Dotični nam gradonačelnik bolje da se pozabavi svojim dvorištem, ima puno problema u njemu ...
  • lukaa

    07.12.2013 20:36
    svakako
    Neustavan Statut, Kamenica 2, pukli u svim opstinama, budzet trosili nenamensk,Metals banka,rasprodali poljoprivredna dobra kriminalcima, u sprezi sa Šarićem... Aj nek kazu makar samo jedan jedini razlog da jos uvek rukovode severnom srpskom pokrajinom.
  • Mauzer

    07.12.2013 20:36
    dosadan si
    Druže gradonačelniče napravi nešto u Novom Sadu, i kaži da si ti i tvoji napravili, otvori fabriku i zaposli ljude, to ti je bilo predizborno obećanje, uradi bar stoti deo onoga što je rodni uradio, pa posle toga možeš da pričaš nešto protiva pokrajinske vlade kojoj nisi dorastao ni do kolene. Još mnogo pasulja ti treba da jedeš ali u opuziciji tamo ti je mesto, brzo ćeš tamo novosađani znaju ko je za njih najbolji
  • 07.12.2013 20:26
    Da se i sa ovom spodobom složim ...
    U neku ruku i jeste izgubila legitimitet. Niti predstavlja vas unitariste, niti predstavlja nas autonomaše. Šarena laža zvana DS. Tako je puk'o BoTa tako će pući i protin sin.
  • 07.12.2013 20:19
    Isti ste!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna