Novosađanku Mariju Bastaju Prekršajni sud kaznio je sa 5.000 dinara zbog narušavanja javnog reda i mira u autobusu jer nije pokazala kartu kontroloru. Ovaj slučaj predstavlja paradoks, jer je prethodno, u istom slučaju, Osnovni sud kaznio kontrolora i naložio mu da Bastaji plati odštetu od 100.000 dinara.
Da se zna red, svi bi ulazili iskljucivo na prednja vrata i pokazivali, bez opomene vozaca, karte (zato ih i zovete POKAZNE KARTE), cak i oni fosili (babe i dede preko 65, sa besplatnim kartama), kojih u svakom momentu u atuobusu ima bar 35% od ukupnog broja putnika.
Da se zna red, svako ko nema POKAZNU kupovao bi kartu za prevoz.
Da se zna red, svi bi se, cim udju u autobus, pomerali prema izlaznim vratima (a ne hvatali za prvu sipku) i izlazili iskljucivo na srednja i zadnja vrata.
Da se zna red, putnici bi na svako ponasanje suprotno od gore navedenog sami reagovali i opominjali onoga go ne postuje osnovne norme ponasanja.
Da se zna red, putnici bi dizali galamu na onoga koji ulaskom na zadnja vrata i neplacanjem karte pravi problem, a ne na vozace koji posteno rade svoj posao.
Da se zna red, necije neplacanje karte bi trebalo najvise da smeta onima koji istu posteno placaju, a ne vozacima i kontrolorima koji od toga nemaju direktne koristi, osim sto mogu za nepostovanje normativa rada i pravila ponasanja dobiju prijavu, budu kaznjeni ili, sve cesce, napadani.
Da se zna red, putnici sa kartama bi insistirali da onaj koji je u vozilu bez karte vozilo napusti ili da vozac zove policiju.
Da se zna red, policajci bi po dolasku na lice mesta svakom putniku bez karte (a zbog koga je vozilo van obrta) pisali prekrsajnu prijavu za remecenje javnog reda i mira (kao doticnoj gospodji).
Da se zna red, sudovi bi takve putnike osudjivali adekvatnim kaznama.
Da se zna red, mediji bi mnogo vise o takvim dogadjajima obavestavali javnost, a ne o tome koliko "velike" plate imaju vozaci.
Da se zna red, rukovodioci JGSP-a bi mnogo vise obilazili medije i na svakom koraku pricali o vaznosti i koristi od placanje prevoza, jer se tim parama kupuju novi autobusi i unapredjuje prevozna usluga, a ne podmiruju plate radnicima (koje se finansiraju iz gradskog budzeta).
I konacno:
DA SE ZNA RED, TO BI ZNACILO DA ZIVIM U NEKOJ DRUGOJ DRZAVI, A NE U SRBIJI!
Nikako ne mogu da shvatim cemu uopste sluze kontrolori. U normalnom sistemu, ulazi iskljucivo na prednja vrata onaj ko plati kartu i zavrsena prica. Ako neko ne plati, ne moze da udje, ako udje na zadnja koja sluze za izlaz, saceka se da sam izadje ili da dodje policija da resi problem. Za kratko vreme bi stoka od naroda bila dovedena u red, a kontrolori sluzili za proveru vozaca, jer su u autobusu samo oni koji su platili kartu.
Postuj pravila i red, pa onda zahtevaj svoja prava
SVI IMAMO JEDNAKO PRAVO NA SLOBODU! Moje prevo na slobodu nepovredivo je sve dok ne ugrozim slobodu drugoga!
Ljudi, hocemo nove autobuse i cesce polaske, ali necemo da placamo kartu.
To ne ide jedno sa drugim!
Kada udjete u prodavnicu i uzmete hleb, placate ga na kasi. Kako u prodavnici placate proizvod, tako u autobusu treba da plactite USLUGU! A koliko para, toliko muzike!
Ako ne platite hleb vi ste lopov, ali ako kartu ne platite, onda ste FACA, zeznuli ste i vozaca i kontorlu. A u stvari ste zeznuli sami sebe i ostale putnike koji su uredno kupili kartu, jer novi autobusi kostaju. I da se razumemo, plate zaposlenih u GSP se ne finansiraju od prodaje karata, nego iz gradskog budzeta. Od prodaje karata se kupuju novi autobusi i unapredjuje prevozna usluga.
U prodavnici vas niko nece vuci za rukav (nece vas stici), prodavacica vam nista nece moci ako uzmete hleb i izadjete iz prodavnice, a i policija vam nece nista, cak i ako vas uhvati, jer hleb ne prelazi vrednost 15.000 RSD (sve ipod te cifre ih ne zanima, po zakonu).
Ali po prodavnicama se ne vidjaju ljudi koji kradu hleb (a ima nas mnogo gldanih, cak i hleba), a redovna je pojava da se neko bahati u gradskom prevozu i ne placa kartu. Ako nemas za hleb, bices gladan, sto je mnogo gore nego da prosetas, ako nemas za kartu.
-------------------------------
O svojim pravima i obavezama u JAVNOM PREVOZU PUTNIKA U GRADU NOVOM SADU mozete procitati ovde:
http://www.novisad.rs/sites/default/files/odluka_o_javnom_prevozu_putnika_na_teritoriji_grada_novog_sada.doc
-------------------------------
Evo samo nekih prava i obaveza:
Član 47
Zabranjeno je:
1. voziti se vozilom bez važeće vozne karte,
2. ulaziti u vozilo u napitom stanju i pod dejstvom psihoaktivnih supstanci,
3. unositi u vozilo oružje, osim licima koja su posebnim propisima ovlašćena za nošenje oružja,
4. unositi u vozilo stvari kojima se na bilo koji način mogu ugroziti putnici, vozno osoblje i samo vozilo,
5. unositi u vozilo zapaljive i eksplozivne, odnosno opasne materije,
6. uznemiravati u vozilu putnike i vozno osoblje pevanjem, sviranjem, vikom, nepristojnim izrazima i drugim sličnim postupcima,
7. bacanje otpadaka,
8. oštećivanje vozila, njegovih natpisa, oznaka i reklamno-propagandnih poruka, odnosno video-uređaja u vozilu,
9. u vozilu ometanje naplate vozne karte, ukrcavanje i iskrcavanje putnika iz vozila, onemogućavanje ili otežavanje smeštaja putnika u vozilu,
10. onemogućavati otvaranje i zatvaranje vrata vozila, kao i nasilno otvaranje vrata na vozilu,
11. parkirati vozilo na površinama javne namene izvan izgrađenih autobuskih okretnica i autobuskih terminala i
12. uvoditi u vozilo životinje.
Član 36
Vozno osoblje vozila čine vozač, kondukter i kontrolor, u zavisnosti od načina organizacije naplate vozne karte.
Vozno osoblje iz stava 1. ovog člana dužno je da opomene putnika koji postupi suprotno ovoj odluci.
Putnik koji i pored opomene postupa suprotno ovoj odluci biće udaljen iz vozila.
Vozno osoblje može da se obrati za pomoć ovlašćenom licu organa nadležnog za poslove saobraćaja (u daljem tekstu: ovlašćeno lice), radi utvrđivanja identiteta i udaljavanja iz vozila putnika koje postupi suprotno ovoj odluci.
Član 42
Prilikom ukrcavanja u vozilo putnik je dužan da uđe na prednja vrata i da voznom osoblju pokaže važeću voznu kartu, odnosno da istu kupi kod vozača, odnosno konduktera.
Putnik za vreme vožnje mora da ima važeću voznu kartu ili ispravu na osnovu koje ima pravo na prevoz i da je na zahtev lica iz člana 36. ove odluke pokaže, radi kontrole.
Putnik koji se u vozilu zatekne bez važeće vozne karte, odnosno isprave na osnovu koje ima pravo na prevoz, dužan je, da na zahtev lica iz člana 36. ove odluke, pokaže ličnu kartu ili drugu javnu ispravu o identifikaciji, i da plati voznu i doplatnu kartu.
Ukoliko putnik ne postupi u skladu sa stavom 3. ovog člana, dužan je da na prvoj narednoj stanici napusti vozilo.
Član 43
Ako putnik koji se zatekne bez važeće vozne karte ne plati voznu i doplatnu kartu, dužan je da voznu i doplatnu kartu plati u roku od osam dana od dana prijema opomene, a na osnovu zapisnika lica iz člana 36. ove odluke, na blagajni Preduzeća.
Član 44
Lice iz člana 36. ove odluke, može privremeno ili trajno da oduzme pretplatnu voznu kartu ako je putnik koristi suprotno odredbama ove odluke, ili ukoliko posumnja u njenu verodostojnost.
U slučaju iz stava 1. ovog člana pretplatna vozna karta će se vratiti putniku ako odmah ili u roku od osam dana od dana prijema opomene plati voznu i doplatnu kartu, odnosno po pravosnažno okončanom postupku nadležnog organa.
Ako je
"Novosađanku Mariju Bastaju Prekršajni sud kaznio je sa 5.000 dinara zbog narušavanja javnog reda i mira u autobusu jer nije pokazala kartu kontroloru."
"Na poslednjoj stanici pronašla sam kartu na dnu džepa. Pokazala sam mu da je imam i izašla iz autobusa, a potom sam pozvala policiju"
"Policija je protiv nje i kontrolora Željka B. podnela prekršajne prijave..."
Ako je pokazala kartu zasto je Preskrsajnu sud kaznio, i zasto je policiji podnela prekrsajnu prijavu. Nesto nije uredu u izjavi ili je na osnovu loseg rada policije (loseg policijskog izvestaja i sluzbenika koji je istu sastavio) doneo ovakvu odluku. O radu suda i njihovim odlukama govore izvestaji evropskih i medjunarodnih institucija, bez obzira koliko se sudovi u RS i sudije krili iza ustava RS.
Retko putujem GSP. Karte su toliko mizerne da je veoma teško o njoj voditi računa. Strogo pazim da stavim kartu u prazan džep. Kontrolori su veoma drski, jednoga sam lično maltretirao oko 2-3 minute, da bih mu na kraju rekao da on treba da se identifikuje pre no što zatraži od putnika kartu. Akreditacije koje nose može svako da napravi. Poznati su lažni kontrolori i naplata kazni od putnika. Kontrolor mora da poseduje službenu legitimaciju, vozač je duđan da to pregleda i da glasno obavesti putnike da je u vozilu konzrola i da se pripreme karte. Oni ulaze u bus partizanski na sva vrata i čak pre identifikacije sprečavaju građane na slobodu kretanja.
A šta je onda malverzacija veka sa markicama? Šta je neodržavanje polazaka na mnogim linijama? Šta je zamena zglobnih autobusa solo autobusima? Da nisu to legalni načini krađe? Plaćajte kartu da bi neko te pare stavio sebi u džep umesto da kupi nove autobuse i uvede nove linije i više polazaka. A ti se, narode, vozi kao u stočnom vagonu.
Nijedan kontrolor u autobusu ne sme da vas dotakne, legitimise, a narocito ne sme da vas zadrzava u busu protiv vase volje. Prvo, nije ovlasceno lice (policajac), a drugo to se smatra krivicnim delom.
On samo sme da zatrazi kartu, a vase je da pokazete ili ne.Cak i ako nemate kartu on nema ovlascenja da vas fizicki zadrzava da izadjete iz autobusa kada to zahtevate.
Tim bahatim stavom mogu samo srednjoskolce da plase - sto sa zadovoljstvom i rade.
Molim Vas da mi tacno navedete sta je to sto je arogantno na licu ove gospodje , koji su to delovi lica , kako i na osnovu cega mozemo razlikovati zle od dobrih crta .
Hvala .
ja bih placao karte da imam posla ali nemam zato i ne placam i to je moje pravo, svaki put kada naidje kontrola ja samo kazem "ja kao gradjanin znam svoja prava" i oni se samo pomeraju i cute jer znaju da mi nemogu nista!
Kontrolori po zakonu nemaju pravo da zadrzavaju "scercera"
Pravo na slobodu i bezbednost
Član 27.
Svako ima pravo na ličnu slobodu i bezbednost. Lišenje slobode dopušteno je samo iz razloga i u postupku koji su predvidjeni zakonom.
Prodaja GRAS-a treba da bude prioritet.
Kad te privatnik bude pitao gde ti je karta a ti je nemaš, neće te teretiti kao GRAS koji umišlja da je izvršna vlast, već će te šutnuti iz autobusa ko loptu i ćao.
Poštovani, vožnja bez karte je krađa. Ako ćemo krađe rešavati tako što ćemo lopova puštati da ode onda nikad nećemo biti civilizovano društvo. Bićemo nešto drugo.
Pa svi smo mi ovde anonimni, ovde se ne raspravlja o krivici kontrolora koja je neosporna, nego i o profilu putnika ili klijenata, ko radi sa ljudima razumeće. Meni je gospodja profil putnika kojeg je glumio Bata Stojković, gledam njenu sliku i čekam da kaže; "Kakav je to način da tako skupo naplaćujete karte"
Ako vas kontrolor nađe u autobusu bez karte isti nema prava niti da vas legitimiše, niti da vam naplati kaznu!
Može samo uljudno(!) da vas zamoli da autobus napustite na sledećoj stanici.
Oni (GSP) samo ne bi trebali da vas puste u autobus bez karte.
Raspitajte se malo o svojim pravima i ne svađajte se sa njima (kontrolorima, šoferima...), nego se samo smeškajte i izvinjavajte...
U međuvremenu se nisam porodila, u međuvremenu sam ušla u neki NVO, u međuvremenu sam kupila jaknu sa kraćim džepom gde lakše nalayim kartu, u međuvremenu sam se setila da ipak treba odmah da pokrenem tužbe/medije/nvo i da ne čekam da prođe dve godine!
postajemo beograd polako pa i kontrolori postaju zveri po beogradskom modelu, šteta što se ne vozim gradski prevozom bilo bi više kontrolora-invalida nego svih ostalih sa posebnim potrebama, dno ljudsko iskompleksirano!
Ništa nije paradoksalno, niti je isti to isti slučaj. To su dva različita slučaja, a koliko vidim, niste se ni potrudili da pitate druge strane, niti da saznate neke činjenice (ja ih ne znam, vidim samo da ih u tekstu nema), već izgleda svako može da dođe kod vaših piskarala i izdeklamuje svoje viđenje neke stvari i da se to bez ikakvih provera objavi.
Ja nemam lepo mišljenje o kontrolorima GSP više puta sam ih gledao na delu kako se ophode sa ljudima, čast izuzecima. I ovde ne sumnjam da je kontrolor zasluženo kažnjen zbog maltretiranja. Ali gospodja sa slike me podseća na jednu arogantnost kod ljudi koju ja u Novom Sadu primećujem u zadnjih deset godina. Ne bi me čudilo da je i sa njene strane bila poneka provokacija, kao znaš li ti ko sam ja, ili slično...
A meni što su naplatili gradsku, a i futrolu od pokazne ugurali đačku koja je mnogo jeftinija? Kao slučajno? Mogu da zamislim to istresanje iz gaća da je kontrolor primetio.
Kontrolori su Cast izuzecima Drski i nekulturni i ja sam imao problem zbog necitko ispisanog broja na markici koji ja nisam pisao vec njihov sluzbenik.Bilo je povuci potegni, zalio sam se ali vrana vrani oci nevadi.Jos se taj vidja po autibusima valjd nije nista drugo ni sposoban.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Tužila kontrolora zbog maltretiranja, sad mora da plati kaznu
Novi Sad
•25.12.2013.
•07:53 > 08:29
Komentari 24
miodrag krivokuća
Vozac
Da se zna red, svako ko nema POKAZNU kupovao bi kartu za prevoz.
Da se zna red, svi bi se, cim udju u autobus, pomerali prema izlaznim vratima (a ne hvatali za prvu sipku) i izlazili iskljucivo na srednja i zadnja vrata.
Da se zna red, putnici bi na svako ponasanje suprotno od gore navedenog sami reagovali i opominjali onoga go ne postuje osnovne norme ponasanja.
Da se zna red, putnici bi dizali galamu na onoga koji ulaskom na zadnja vrata i neplacanjem karte pravi problem, a ne na vozace koji posteno rade svoj posao.
Da se zna red, necije neplacanje karte bi trebalo najvise da smeta onima koji istu posteno placaju, a ne vozacima i kontrolorima koji od toga nemaju direktne koristi, osim sto mogu za nepostovanje normativa rada i pravila ponasanja dobiju prijavu, budu kaznjeni ili, sve cesce, napadani.
Da se zna red, putnici sa kartama bi insistirali da onaj koji je u vozilu bez karte vozilo napusti ili da vozac zove policiju.
Da se zna red, policajci bi po dolasku na lice mesta svakom putniku bez karte (a zbog koga je vozilo van obrta) pisali prekrsajnu prijavu za remecenje javnog reda i mira (kao doticnoj gospodji).
Da se zna red, sudovi bi takve putnike osudjivali adekvatnim kaznama.
Da se zna red, mediji bi mnogo vise o takvim dogadjajima obavestavali javnost, a ne o tome koliko "velike" plate imaju vozaci.
Da se zna red, rukovodioci JGSP-a bi mnogo vise obilazili medije i na svakom koraku pricali o vaznosti i koristi od placanje prevoza, jer se tim parama kupuju novi autobusi i unapredjuje prevozna usluga, a ne podmiruju plate radnicima (koje se finansiraju iz gradskog budzeta).
I konacno:
DA SE ZNA RED, TO BI ZNACILO DA ZIVIM U NEKOJ DRUGOJ DRZAVI, A NE U SRBIJI!
SLOBODA
Ljudi, hocemo nove autobuse i cesce polaske, ali necemo da placamo kartu.
To ne ide jedno sa drugim!
Kada udjete u prodavnicu i uzmete hleb, placate ga na kasi. Kako u prodavnici placate proizvod, tako u autobusu treba da plactite USLUGU! A koliko para, toliko muzike!
Ako ne platite hleb vi ste lopov, ali ako kartu ne platite, onda ste FACA, zeznuli ste i vozaca i kontorlu. A u stvari ste zeznuli sami sebe i ostale putnike koji su uredno kupili kartu, jer novi autobusi kostaju. I da se razumemo, plate zaposlenih u GSP se ne finansiraju od prodaje karata, nego iz gradskog budzeta. Od prodaje karata se kupuju novi autobusi i unapredjuje prevozna usluga.
U prodavnici vas niko nece vuci za rukav (nece vas stici), prodavacica vam nista nece moci ako uzmete hleb i izadjete iz prodavnice, a i policija vam nece nista, cak i ako vas uhvati, jer hleb ne prelazi vrednost 15.000 RSD (sve ipod te cifre ih ne zanima, po zakonu).
Ali po prodavnicama se ne vidjaju ljudi koji kradu hleb (a ima nas mnogo gldanih, cak i hleba), a redovna je pojava da se neko bahati u gradskom prevozu i ne placa kartu. Ako nemas za hleb, bices gladan, sto je mnogo gore nego da prosetas, ako nemas za kartu.
-------------------------------
O svojim pravima i obavezama u JAVNOM PREVOZU PUTNIKA U GRADU NOVOM SADU mozete procitati ovde:
http://www.novisad.rs/sites/default/files/odluka_o_javnom_prevozu_putnika_na_teritoriji_grada_novog_sada.doc
-------------------------------
Evo samo nekih prava i obaveza:
Član 47
Zabranjeno je:
1. voziti se vozilom bez važeće vozne karte,
2. ulaziti u vozilo u napitom stanju i pod dejstvom psihoaktivnih supstanci,
3. unositi u vozilo oružje, osim licima koja su posebnim propisima ovlašćena za nošenje oružja,
4. unositi u vozilo stvari kojima se na bilo koji način mogu ugroziti putnici, vozno osoblje i samo vozilo,
5. unositi u vozilo zapaljive i eksplozivne, odnosno opasne materije,
6. uznemiravati u vozilu putnike i vozno osoblje pevanjem, sviranjem, vikom, nepristojnim izrazima i drugim sličnim postupcima,
7. bacanje otpadaka,
8. oštećivanje vozila, njegovih natpisa, oznaka i reklamno-propagandnih poruka, odnosno video-uređaja u vozilu,
9. u vozilu ometanje naplate vozne karte, ukrcavanje i iskrcavanje putnika iz vozila, onemogućavanje ili otežavanje smeštaja putnika u vozilu,
10. onemogućavati otvaranje i zatvaranje vrata vozila, kao i nasilno otvaranje vrata na vozilu,
11. parkirati vozilo na površinama javne namene izvan izgrađenih autobuskih okretnica i autobuskih terminala i
12. uvoditi u vozilo životinje.
Član 36
Vozno osoblje vozila čine vozač, kondukter i kontrolor, u zavisnosti od načina organizacije naplate vozne karte.
Vozno osoblje iz stava 1. ovog člana dužno je da opomene putnika koji postupi suprotno ovoj odluci.
Putnik koji i pored opomene postupa suprotno ovoj odluci biće udaljen iz vozila.
Vozno osoblje može da se obrati za pomoć ovlašćenom licu organa nadležnog za poslove saobraćaja (u daljem tekstu: ovlašćeno lice), radi utvrđivanja identiteta i udaljavanja iz vozila putnika koje postupi suprotno ovoj odluci.
Član 42
Prilikom ukrcavanja u vozilo putnik je dužan da uđe na prednja vrata i da voznom osoblju pokaže važeću voznu kartu, odnosno da istu kupi kod vozača, odnosno konduktera.
Putnik za vreme vožnje mora da ima važeću voznu kartu ili ispravu na osnovu koje ima pravo na prevoz i da je na zahtev lica iz člana 36. ove odluke pokaže, radi kontrole.
Putnik koji se u vozilu zatekne bez važeće vozne karte, odnosno isprave na osnovu koje ima pravo na prevoz, dužan je, da na zahtev lica iz člana 36. ove odluke, pokaže ličnu kartu ili drugu javnu ispravu o identifikaciji, i da plati voznu i doplatnu kartu.
Ukoliko putnik ne postupi u skladu sa stavom 3. ovog člana, dužan je da na prvoj narednoj stanici napusti vozilo.
Član 43
Ako putnik koji se zatekne bez važeće vozne karte ne plati voznu i doplatnu kartu, dužan je da voznu i doplatnu kartu plati u roku od osam dana od dana prijema opomene, a na osnovu zapisnika lica iz člana 36. ove odluke, na blagajni Preduzeća.
Član 44
Lice iz člana 36. ove odluke, može privremeno ili trajno da oduzme pretplatnu voznu kartu ako je putnik koristi suprotno odredbama ove odluke, ili ukoliko posumnja u njenu verodostojnost.
U slučaju iz stava 1. ovog člana pretplatna vozna karta će se vratiti putniku ako odmah ili u roku od osam dana od dana prijema opomene plati voznu i doplatnu kartu, odnosno po pravosnažno okončanom postupku nadležnog organa.
"Novosađanku Mariju Bastaju Prekršajni sud kaznio je sa 5.000 dinara zbog narušavanja javnog reda i mira u autobusu jer nije pokazala kartu kontroloru."
"Na poslednjoj stanici pronašla sam kartu na dnu džepa. Pokazala sam mu da je imam i izašla iz autobusa, a potom sam pozvala policiju"
"Policija je protiv nje i kontrolora Željka B. podnela prekršajne prijave..."
Ako je pokazala kartu zasto je Preskrsajnu sud kaznio, i zasto je policiji podnela prekrsajnu prijavu. Nesto nije uredu u izjavi ili je na osnovu loseg rada policije (loseg policijskog izvestaja i sluzbenika koji je istu sastavio) doneo ovakvu odluku. O radu suda i njihovim odlukama govore izvestaji evropskih i medjunarodnih institucija, bez obzira koliko se sudovi u RS i sudije krili iza ustava RS.
100%Taksista
@dule
Miki
On samo sme da zatrazi kartu, a vase je da pokazete ili ne.Cak i ako nemate kartu on nema ovlascenja da vas fizicki zadrzava da izadjete iz autobusa kada to zahtevate.
Tim bahatim stavom mogu samo srednjoskolce da plase - sto sa zadovoljstvom i rade.
Psihoza
Molim Vas da mi tacno navedete sta je to sto je arogantno na licu ove gospodje , koji su to delovi lica , kako i na osnovu cega mozemo razlikovati zle od dobrih crta .
Hvala .
xxx
Pravo na slobodu i bezbednost
Član 27.
Svako ima pravo na ličnu slobodu i bezbednost. Lišenje slobode dopušteno je samo iz razloga i u postupku koji su predvidjeni zakonom.
Kad te privatnik bude pitao gde ti je karta a ti je nemaš, neće te teretiti kao GRAS koji umišlja da je izvršna vlast, već će te šutnuti iz autobusa ko loptu i ćao.
Ovo je ogledalo pokvarenog sistema u kome živimo.
dule
lale
nebesky
Može samo uljudno(!) da vas zamoli da autobus napustite na sledećoj stanici.
Oni (GSP) samo ne bi trebali da vas puste u autobus bez karte.
Raspitajte se malo o svojim pravima i ne svađajte se sa njima (kontrolorima, šoferima...), nego se samo smeškajte i izvinjavajte...
VOja
PA DA
dosli su preko ddd udruzenja !
ns
lale
naivcina
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H