Novi Sad
02.01.2014.
07:42 > 13:30
S najviše krivičnih dela po glavi stanovnika, Novi Sad je u 2013. godini poneo "titulu" najnebezbednijeg mesta u Srbiji.

Komentari 101

  • 08.01.2014 21:52
    Stevan
    Ovo je jedan opasan grad, a kamoli ne bezbedan. Ovde se stalno desavaju uzasi, tuce prebijanja pljacke silovanja, ubistva, pucnjave lomljenje ulica, kradje, razvaljivanje i unistavanje ulica i sve to i u samom centru grada i sire po gradu! I nisu to samo maloletnici, vec ogroman broj raznih opasnih struja. Maloletnici izlaze do zore u centru grada je potpuna sodoma od diskoteka i u stambenim delovima grada u centru i sire, gde se prebijaju, lome, unistavaju, alkohol i drugi opijati za maloletnike dostupni! Hoce li neko stati na put ovome i taj gradonacelnik sta tadi? Ni prosli ni ovaj nista! Dok mi gradjani kao da smo u ratnoj zoni i nocu i danju! I policija i komunalna policija i sve inspekcije korumpirane! A pozari, ubistva i razbojnistva i huliganstava na svakom koraku u samom centru grada! Saberite se gradska vlasti, jer i vama moze svasta da se desi, prosetajte gradom malo, prosetajte centrom nocu danju, ne mislite na sebe vec i na gradjane, a ne kad bude kasno, kao sto se u ovom gradu samo tragedije desavaju svakodnevno i svakonocno! Ovde se zaradjuje na kriminalu i diskotekama i maloletnicima koji prave lomove, pozare, ubistva, po centru i sire i po celom gradu! Novi Sad je ne ne bezbedan, vec kriminalisticki grad!
  • Lotre

    06.01.2014 21:04
    @Che Prevara
    Sad prvi put cujem da krkani nose spanska imena....
    Decko, jesi li cuo za drugi album benda Black Sabbath?
  • che guevara

    06.01.2014 18:08
    suze
    dignite svoj vrli glas,ko sto uvek lajete na nebitne teme jer vam je ovo jedino mesto gde mozete da budete hrabri(crvi),,.. kazite, kad na ulici vec ne smete lecite svoje komplekse i sujetu, kukajte krivite dodjose ili krkane,...jel ima neka tema ovde da je niste promasili crvi....
  • 05.01.2014 18:43
    Gradonacelnik je reko da NS nije nebezbedan
  • Perica

    05.01.2014 10:05
    Izbori
    A na izborima bi pobedila aktuelna vlast
  • noname

    04.01.2014 13:30
    kriza
    drastican porast kradja, razbojnistva i iznuda... beda na vratima
  • Lala1

    04.01.2014 08:08
    Ekonomska kriza
    Ekonomska kriza je ucinila svoje. Vecina ljudi je u poslednjih 20 godina zaboravila sta je to ,,normalan zivot". Velika preduzeca,trgovine i fabrike su zatvorene ili jos uvek posluju sa minimalnim sredstvima, kapacitima i ljudstvom. Fabrike koje su nekada zaposljavale vise od 5 hiljda ljudi, sada nemaju cak ni hiljadu zaposlenih. Prema tome, ljudi imaju samo nekoliko izbora: 1. Da odu negde u beli svet i tamo pronadju svoju srecu. 2. Da pocnu da se bave kriminalom. 3. Da rade od jutra do mraka za bednu platu od 200 Eura mesecno, ili da u nekim preduzecima cekaju tu istu platu vise od 6 meseci. Samim tim, postavlja se pitanje: Ko je odgovoran za takvo stanje u drzavi? Odgovor je sasvim jasan: oni koji su na vlasti. Drzava je ta koja treba da stvori nova radna mesta. Ljudi koji imaju stabilan posao i urednu platu za jedan normalan, pristojan zivot, jednostavno nece imati zelju da se bave kriminalnim aktivnostima.
  • 03.01.2014 12:42
    Komitet za omladinu
    Ovde su neki ljudi izgleda zalutali. Ako ste došli da vređate jedne druge onda vam nije mesto ovde.To pokazuje zapravo kakvi ste ljudi. Našli se prozvani iz Centralne Srbije i slični njemu.
    Pitanje se samo nameće, šta ćemo mi kao građani ovog grada da preduzmemo da ovo ludilo stane i da nas niko ne upoređuje sa raznim šljamom?

    "I uvek je bilo, jači slabijeg tlači. I uvek je bilo, bori se ili plači..."
  • Isailo

    03.01.2014 12:39
    @Dodjos
    Blago tebi. A oklen je otac tog iz kisacke, a?
    Nisu stereotipi napravili dodjose, nego su dodjosi napravili stereotipe.
    Nisam ja ksenofob, nego si ti paranoid.
    Doso si ovamo, ne razumes uljudnost, red i toleranciju pa si se sav ukocio od straha, jer, cim smo tako dobri, mora biti da ti nesto iza ledja spremamo.
    Oladi se malo. Nisu svi srbi srBende, pomiri se s tim. Ima nas normalnih.
    Uostalom, eno ti DekiNS i slicna bagra. Ako ti oni vise odgovaraju, prosto ti bilo.
  • Forca Brutale

    03.01.2014 11:38
    Za dodjosa sa ispranim mozgom i lazima.
    "Preko 90% ih je bolje nego bar polovina vas"

    Naravno. To su vam omogucili Milosevic, Seselj, Draskovic i ostali iz te gomile. Ovde ste "dovedeni" da "izbalansirate" malo domicilno vojvodjansko stanovnistvo jer niko nije glasao za pomenute.Kasnije su svi ti pridosli upali u razne partije i po partijskoj liniji podobijali sve poslove dok su domicilni podobijali otkaze.
    Necu da generalizujem jer ima stvarno onih koji su dosli u vojvodinu bez icega i jedva zivu glavu izvukli, ali je bilo mnogo onih koji su dosli sa mercedesom i u skupocenoj bundi cekali u redu za pomoc izbeglicama dok im se sredjivala druga kuca. Zovite me kako hocete ali za sve postoji akcija i reakcija. Odakle je Bokan dosao u NS i zasto je ovde kad je do kostiju nesposoban?!
  • dođoš

    03.01.2014 11:13
    @Isailo
    Bravo "genije". Izvukao si sve moguće stereotipe da potvrdiš pisanje ostalih sa malo mekšim stilom.
    Ne prolazi, žao mi je!
    Kako ste vi to sredili sve vaše domaće, počev od onog klinca koji je ubio čoveka u redu u studentskom gradu, pa do ovog lika koji je ubio dvojicu koji su išli na posao u Kisačkoj?
    Ili imaš odgovore, ili nemaš! Najgori su domaći, definitivno. Zaista znam o čemu pišem. Mogu još gomilu primera da ti dam, ali izgleda neće imati veze, jer ti je mozak već ispran. Tvoj komentar je tu da bi razblažio ozbiljnu raspravau, na nivo koji većina građana ispranog mozga, zadojeni različitim idejama, mogu da apsolutno prihvate ili apsolutno odbiju!
    Koju si ti to apsolutnu istinu izrekao?
    Samo toliko! Nisu krivi dođoši, gde je mnogo boljih ljudi od vas domorodaca, već je krivo stanje u društvu u zadnjih 25 godina, koje ja odlično prepoznajem. Za ostatak pročitaj moj komentar, ali ovaj put polako, možda i shvatiš!
    Napravio sam odlično poređenje između VEĆINE dođoša i VEĆINE domorodaca. Baš kao što sam napisao da su najgori probisveti za svo ovo vreme iz "populacije" domorodaca, iako ih možda ima više u drugoj "populaciji"!
    Kako se to kod vas "plemenitih" primi samo najgore? Ne mogu da verujem da ste, tako plemeniti, baš toliko podložni uticaju sa strane, kakav god on bio!
    U prevodu:
    Ne ke*aj ksenofobu!
  • Isailo

    03.01.2014 10:42
    Koliko puta da ponovimo da novosadjani ne trpaju SVE dodjose u isti kos????
    Koliko puta da ponovimo da nisu svi dodjosi primitivci, ali svi primitivci jesu UGLAVNOM dodjosi.
    Ne kazem da nema primitivnih domorodaca, ali takve mi brzo dovedemo u red
    Ove sa strane ne vredi ubedjivati. Nista ne shvacaju, a i kad shvate boli ih lakat za nas.
    Ja trijes godina parkiram na parking a ako nema mesta odem na parking dvesta metara dalje.
    Moj komsija koji se pre tri godine doselio iz Fjutoga, parkira, naravno, na decje igraliste.
    Kad sam mu skreno paznju reko mi je: oladi, jarane, il cu te razbijem. Parkiram mojE auto gde ja hocu, a ti probaj da me sprecis.
    Ah, da ne zaboravim... krstaca na retrovizoru mu ima bar dve kile.
    I, onako, usput, zena i tazbina su mi iz Bosanske krupe. Njih da proterujem? E, jeste blesavi
    Manite nas vase paranoje i vaseg srBstva.
    Dajte da nam tu di jesmo bude bolje.
    A ne da mi uterujete pravoslavlje i cirilicu ako mi ne prija.
    To upraznjavajte kod kuce, a u drustvu imajte obzira na razlicite ljude.
    Srecna Nova svim normalnim ljudima a ovim treceSS, vukovcima, DDD i krezavim radikalima sve najgore.

  • srbin

    03.01.2014 10:06
    Justina, o Srbiji pojma nemaš
    Srbiju muče isti problemi: nezaposlenost, loša privatizacija,nepokretanje proizvodnje, kriminal,dominacija politike nad ekonomijom. Pogledaj dalje od svog dvorišta, videćeš isto, svuda su se u manjoj ili većoj meri naselili neki novi, jer su mnogi od starosedelaca otišli napolje. Ceo svet se izgradio na migracijama stanovništva, samo Srbija ne može?!?! Ilustracije radi, kad već pominješ Niš, komentar sa jednog niškog sajta o dočeku Nove na trgu: slavko 09:56, 02.01.2014.
    Cista letargija.Kome je do slavlja,prazno.Ovoliki grad,nikad manje ljudi,a i kako ce kad nam nikad ni gore nije bilo.A uz to i grad nam nije sto je bio,sad su tu neki drugi ljudi...dodjosi.ZALOSNO!
    30 8
  • dođoš

    03.01.2014 10:03
    za isprane mozgove
    Da li su vam krivi SVI oni koji su došli, ili je možda krivo stanje u državi, od tih godina do danas?
    Najveći problemi, i devedesetih i danas, su vaša novosadska deca. Ne kažem da ih je najviše, već da su najveći problemi ovog društva i svih normalnih stanovnika Novog Sada. Ja sam došao pre 25 godina i jako dobro video šta se sve dešava po gradu, od tada do danas. Znam o čemu pišem.
    Možda je vama ipak lakše prebaciti krivicu na sve druge, da ne bi ni slučajno pogledali u svoje dvorište! Ovakva ksenofobija i antagonizam prema sopstvenom narodu nigde u svetu ne postoji! To govori o vama koji tako komentarišete.
    Poznajem, i poznavao sam, mnogo tih problematičnih koji su došli. Poznajem i mnogostruko više normalnih i kulturnih ljudi, koji su zaslugom tuđe podele karata morali doći ovde. Preko 90% ih je bolje nego bar polovina vas.
    Gledam mnoge od tih dođoša, kao što sam i ja, svaki dan.
    Za razliku od vas starosedelaca, nikad ne ostavljaju smeće pored vrata od stana ili pored kontejnera već ide do sledećeg, nikad im se ne žuri u radnji da bi hteli nešto preko reda, uredno u svim gradskim službama čekaju red što se za vas ne može reći, ne galame u redovima za plaćanje računa zbog gužve za razliku od vas...
    Ko se onda tu nije socijalizovao i prihvatio bolje vrednosti?
    Samo seljačine, kojih je, na vašu žalost, više među vama.
    Ko je onda ovde kriv?
    Pa krivi smo svi mi što smo ih pustili. Sve bitange, i dođoške i starosedelačke.
    Nemojte biti tako licemerni, nije vam krv baš toliko plava kao što ni naša nije manje plava. Ljudi su uvek bili ljudi, a neljudi ono što jesu, bez obzira odakle došli i kom "statusu" pripadali. Zar mislite da se možete rešiti svega negativnoga iskljućivo iz tuđe sredine, a da je vaše sve ispravno? To je ono licemerje i ksnofobija prema svom narodu, nezabeležena u svetskoj istoriji.
    Sve ovo govori SAMO o vama, nikako o ljudima i neljudima koji su došli u "otvoreni" Novi Sad.
  • Bill

    03.01.2014 09:04
    Treba to sve dobro oprati!
    Ovo: "Kоме закон лежи у топузу трагови му смрде нечовјештвом, изрека Петра II Петровића Његоша , српског пјесника и мислиоца, владара и владике Црне Горе у спјеву Горски вијенац." sve govori o nama!
  • coco

    03.01.2014 09:00
    Kuktura u balvanu!
    Ulica je samo ogledalo onoga što su politikanti svih boja i pojavnih oblika (oni pre i ovi sadašnji!) unili u sve pore naše svakodnevnice. Počev od kupovine diploma fakulteta ( i srednjih škola!) pa do skupštinskih sastava i svih bahatosti i nameštanja svega u svačega!
  • Srbijanac

    03.01.2014 08:32
    Centralna Srbija
    U Novom Sadu vlada atmosfera linca. I ne mislim da to ima veze sa doseljenicima. Svi su u nekim klanovima. Jednostavno, ne smete pogledati klinca od 15 godina na ulici u oci u strahu da ce vam njih 15 takvih razbiti nos.
    Ja sam se recimo doselio ovde iz Centralne Srbije, misleci da dolazim u meku kulture. Nije bas tako. Pa ovde te svi odmah na vratima izuju.I to nazovi rodjeni Novosadjani. Kod nas toga u gosppodskim kucama nema.
    Pritom, nisam upoznao nikoga ko je novosadjanin tri generacije.
    A da ne pricam o tome kako nas nazivaju stipsama, a ja vece od pravih vojvodjana u zivotu nisam video.
  • JustinaNS

    03.01.2014 08:00
    Za Mladena i Boleta
    Mladen, između ostalog, reče: "...moji zemljaci koji su iz muke došli ovde..." i pogodi u metu. Zar Srbija nije dovoljno velika da su se izbeglice pravilnije rasporedile, da svako podjednako podnese teret? Biće da je nešto drugo u pitanju. Ksenokratija na delu u Vojvodini, jer to ne bi dozvolile Nišlije, Trsteničani, Vranjanci... S Boletom se slažem. Nismo mi tražili i žudili za "velikim gradom". Bili smo zadovoljni našim gradskim "selom", nismo zakazivali preglede, imali smo gde da se parkiramo, imali smo pozornike na ulicama, bili smo uzorni po čistoći. I bili smo tolerantni, šta god vi tvrdili. Sada smo to sve manje.
  • Mladen

    03.01.2014 01:42
    Ne ulazeći mnogo u to da li su i koliko ovdašnjem starosedelačkom življu ''dođoši'' krivi za sve ovo, da li mislite da ste vi, sve s tim mentalnim raskolom, nipodaštavanjem, apsolutno nevini i nipošto zaslužni?

    Zar nije i mnogo ranije ovde bilo raznih tj. mnogih etničkih grupa, nacionalnosti? No, oni su ipak dobre komšije, gospoda s manirima (čak i kada je reč o seljacima) i ljudi koji znaju šta je dobro, ispravno i gde im je mesto...

    Svi smo u ovome krivi. I vaša urbana deca, otrgnuta s ''povoca'', kao i moji zemljaci koji su iz muke došli ovde, ne iz zabave, kao i oni treći.
    Nemojte mi samo pričati kako su ovde ljudi isključivo fini i prevalentno širokogrudi (bilo gde u Vojvodini). I sam znam koliku tendenciju prema diskriminaciji imaju.
    Dao im npr. ja, lično, povoda ili ne. Uvek ću biti u ONOJ grupi i potencijalno labilna karika. Toliko je izmenjena psiha ovdašnjih ljudi.

    Zanimljivo kako ja nastavljam sve vas da bezuslovno unapred volim... I voleo bih da jedni druge tako tretiramo, svi mi.
  • Robespjer

    03.01.2014 00:17
    bezbednost
    Pa gde je milicija da štiti gradjane Novog Sada? Pa nije valjda da organi reda štite samo tajkune, monopoliste pa tako s vremena na vreme uhvate jednog sitnog dilera,čisto da se vidi da se nešto radi. Kako očekivati da nas milicija štiti kad se medjusobno ubijaju, uključeni su u raznim aferama, a sestra koja je konobarisala u laze Telečkog ulicu kaže da je čak sama milicija udarala reket na lokale... E moja Srbijo, u koju Evropu ti ideš?
  • 03.01.2014 00:17
    Krivci...
    DS i LSV, najgori ljudski sljam!
  • 02.01.2014 23:52
    @DekiNS
    Gari, jesi ti sposoban da napises i jedan komentar da ne bude tako bledo siv?
  • postenje

    02.01.2014 23:18
    Ako si posten Hranices se po kontejnerima ako si neopredeljen hranis se u narodnoj kuhinji ako ima nesto za pojesti,a ako si mafijas jesces kavijar i piti sampanjac,sta mislite za sta se ljudi opredele OVO JE SRBIJA
  • Lala

    02.01.2014 21:53
    da se nadovezem...
    dok su u Novom Sad ziveli "Boban i Deki" svega ovoga nije bilo, kad su dosli Vojo, Bajo, i Djuro sve je otislo u PM!!!
  • Superior

    02.01.2014 21:27
    Novi Bronks
    Šta postade od onakvog lepog i mirnog grada. Još se Čanak udvornički zahvaljuje Vučiću na postavljanju načelnika policije, a ono dotadašnjem samo izbrisali vd.
  • Brus Vilis

    02.01.2014 21:21
    Neki od razloga za rast kriminala:
    1. Radno vreme roditelja do kasnih popodnevnih sati.

    2. Ne reagovanje policije na kradju imovine čija je vrednost manja od 15 hiljada dinara.

    3. Samovolja & bahatost funkcionera u javno-komunalnim preduzećima.

    4. Rad policajaca i žandara na crno u kafićima, restoranima, klubovima...

    5. Prodavanje alkohola maloletnicima.

    6. Dostupnost droge.

    7. Nemoć prosvetnih radnika.

    8. Očajno sudstvo.
  • Bole

    02.01.2014 21:08
    Problem N.Sada je prenaseljenost.Na maloj površini živi mnogo ljudi.Takav način života izaziva psihičke poremećaje.Ako tome dodamo činjenicu da sada u gradu žive ljudi koji su prvi put videli trotoar,koji se dovikuju kao da su na njivi za vreme žetve,a došli su ovde da bi radili za bednih 20.000 u nekoj trafici i da bi mogli da se hvale u rodnom selu da žive u gradu,jasno nam je da je moralno i mentalno posrnuće sredine kakva je NS neizbežno.Biće sve gore.Uživajte...
  • Lala

    02.01.2014 21:03
    nama se desio..
    Beograd...najezda dinaroida
  • bgd

    02.01.2014 19:57
    heheh eh novosadjani, pa vi ste stvarno ugrozena vrsta!
  • Vasilije

    02.01.2014 19:19
    Ima rešenje
    Novom sadu je potreban čovek kao Vajat Erp i zakoni koji bi mu omogućili da ga očisti od bagre. Pravosuđe ne bi bilo potrebno.
  • boske

    02.01.2014 19:10
    sta sam ja sa svojije deset prstiju uradio,a vi niste okrecili kucu/stan u zadnjije 20 godina,modirali se i krali
  • neka

    02.01.2014 19:00
    se
    desi narod
  • 02.01.2014 18:48
    insajder
    ns kao dobija 350 policajaca a podrucna stanica na limani dobiti ce mozda 10tak...pa kuda sa ovim ostalima...sa exspresnog kursa direktno u kancelarije...raspustite zandarmeriju i posaljite ih koji nisu kriminalci da rade policijski posao a ne da jacaju kao kriminalna organizacija
  • DekiNS

    02.01.2014 18:30
    Када су беше они момци и девојке изгорели у кафићу "Lounge" и дискотеци "Контраст"? Некада је овај град био веома безбедан...
  • Toma

    02.01.2014 18:12
    Novi Sad, Somalija
    Ne bih se začudio kada bi lokalne bande trenerkaša u kapuljačama počela da pljačka brodove na Dunavu i da ih uzima kao taoce. Sve bi to bilo pod pokroviteljstvom kriminalaca iz debea, kao i sve trulo u ovoj zemlji 25god već.

    Struktura naroda je sledeća:
    10% idealista, uglavnom levičara, koji poštuju pravila i onda kada ih niko ne gleda, ne vide svrhu života u anarhiji i haosu.
    80% ovaca kojima je posao da krivinaše i idu linijom manjeg otpora. nemaju ideologiju i gledaju kako da sa što manje rada preguraju.
    10% diletanata, zakletih protivnika Reda, rođeni zli i svrhu života vide u destrukciji svega što je ljudima drago. Nepopravljivi su i nekada su naseljavali Goli Otok.

    Kada ovih poslednjih 10% vodi državu, onih 80% im se priklanja jer je to linija manjeg otpora. Kada onih ispravnih 10% zavlada državom, i napravi Državu, onda će i ovih 80% zbog straha od sistema kazne bez problema biti uterano u tor i ponašati se u skladu sa pravilima. Onda je njima jasno da im je bolje da rade kako treba, jer je kazna neisplativo visoka i brza. Tada imate Državu.

  • 02.01.2014 17:57
    Komitet za omladinu
    Sve u svemu dok ne padne ova vlast nama neće biti bolje. Sve dok građani budu svoje glasove prodavali za 1500, 2000 dinara mi ne možemo ništa dobro da očekujemo. Šta uopšte znači: Moj glas ne znači ništa. Jeste, ali jedan po jedan prodat glas i eto belaja. Svi su kivni na manjine i ostale, a niko ne stavi prst na čelo i ne zapita se o samom sebi šta radi.

    "Ako čovek nešto dugo radi, a ne postaje u tome bolji, mora biti da je glup."
  • 02.01.2014 16:33
    Nije bitno uopšte
    Što cela Vojvodina gravitira ka NS. Uopšte nije bitno što je u većini manjih gradova-postalo nemoguće živeti, ako ne radiš za državu.

    Sreća pa je Robocop pristao, inače propadosmo. Slepi kod očiju.
  • Amarkord

    02.01.2014 16:29
    @ NS Gari - Nismo mi krivi za to!
    E, gari, gari...tegla zvana NS, u koju niko nije mogao da uđe, a koja je , izgleda, nastala bezgrešnim začećem u nekoj močavrnoj ptico*ebini, je san. Od sposobnijih roditelja koji su ušli u državnu vlast(SFRJ, SAPV, APV)nastaše nesposobna i razmažena deca. Decenijama su deca ista, ali se okolnosti mnogo promenile, ne samo u navedenoj tegli, već i šire. Kuknjava kao oprobani recept za zaštitu prava manjina, posta i osta jedino sredstvo političke borbe. Sposobniji napustili močvaru koja se ponovo širi i ostale dve negativne selekcije koje se svađaju - novi domaći protiv novih dođoša. Ni jedni, ni drugi ne koriste mozak više od dva posto. Hajde, za početak da krenemo da se izborimo za 3%, pa kad stignemo do 7%(mozga, ne onoga što nas formalno muči) već če biti bolje. Svako nek zapeva "krivi smo mi"-biće tu raznih interpretacija... ali bez želje da se stigne do hora, neće biti ni "umetnosti života".
    HRABRO NAPRED na sve strane.
  • Čekićar

    02.01.2014 16:15
    ccc...
    Čestitamo...
  • 02.01.2014 16:13
    Beogradjanin
    To su vasa deca pitomi Novosadjani!!!
  • Nik

    02.01.2014 16:03
    Uzrok
    Samo treba da se vratimo ljubavi, moralu i veri u Boga... a ne da krivimo policiju i vlast sto ne otklanja posledice
  • 02.01.2014 15:44
    OPUSTENO
    ma to ce komunalna policija sve da sredi :D
    prekojuce neki retardi bacaju petarde na masu i nikom nista gde su komunalci sta radite jel se grejate??
  • 02.01.2014 15:39
    Tako Je
    LJUDI! to su samo registrovani slucajevi NS nije najopasniji grad u srbiji nego jedan od najopasnijih gradova u Balkanu!
  • 02.01.2014 15:30
    Kale
    prosle nedelje u zeleznickom parku 2 likove me pratili jednom 2 minuta, ja poceo da bezim a oni su trcali za mnom uspeo sam da pobegnem do ulice
  • 02.01.2014 15:28
    gosp. Vucevicu sta kazete na to jel vam dalje ukusan kavijar?
  • 02.01.2014 15:24
    Krajina
    samo su lale zlatni oni nista lose ne rade oni su "kulturni" i "dragi" ,,,ma mars!
  • Stevan

    02.01.2014 15:15
    Izvor?
    A niste nam naveli koji je izvor ovih brojki, i gde je statistika za prethodne godine? Npr od 2008 - 2013 pa da lepo uporedimo u kom smeru to sve ide :)
  • Reality

    02.01.2014 15:00
    Ali kad čujem izjavu "sve je to zbog nevaspitanja" znači nije mi dobro. Ovde ljudi večito maše poentu. Gospođo draga, ne možete očekivati da svako vaspita svoju decu kako treba, niti je to ijedna zemlja regulisala kućno vaspitanje, problem je u institucijama pravosuđa i policije prvenstveno pa onda sve ostalo. Vaspitanje će doći posle. O kojem mi vaspitanju uopšte i pričamo, ljudi sede pasivni i ništa ne preduzimaju čak i ako znaju da nešto nije u redu. Dakle nisu ni oni vaspitani, vaspitani da nešto preduzmu za boljitak. Uostalom šta se kod nas smatra vaspitanjem. Možeš misliti znaju da kažu hvala i doviđenja i ustanu starijem u pšrevozu, mislite da to znači da ne mogu da učine teško krivično delo ili budu korumpirnai npr.? Debelo grešite.
  • N.N.

    02.01.2014 14:48
    Objektivno
    Pojedinci uporno pokusavaju da svale krivicu na izbeglice. Kao da u gradu nema dovoljno problema, pa da etnicka mrznja postane jos jedan problem. To su obicne lazi da izbeglice cine vise krivicnih dela (ni procentualno, ni ukupno). Mislim da bi stvarno bilo dobro objaviti neku interaktivnu mapu Novog Sada koja bi pokazala mesto prebivalista pocinilaca, da se sovinistima zacepe usta, posto u ovakvoj ekonomskoj i moralnoj krizi mrznja moze lako da se prelije na vecinu stanovnistva. Pozivanje na stanje pre ratova je totalna nebuloza. Sada zivimo u drugacijem drustveno-ekonomskom sistemu, imamo sveopstu ekonomsku, pedagosku, kulturnu i moralnu krizu. U neka bolja vremena u citavoj Jugoslaviji (preko 20 miliona stanovnika) je bilo daleko manje razbojnistava nego sad samo u NS.
  • Bebana

    02.01.2014 14:29
    Svi smo tome pomogli
    Bogati roditelji, siromašni roditelji - ne vaspitavaju svoju decu, već ulica, društvo. Ono sredjne je nestalo, sahranila država pre 30 god.
    Kad bude ravnopravno školovanje, zaposlenje, za sve slojeve možda će krenuti na bolje. Ali sa ovakvom politikom neće. Nekad smo bili uzor u svetu u svemu, samo se treba setiti kako se tad upravljalo Državom.
  • Novosađanka

    02.01.2014 14:15
    podaci su samo slika društva
    Nema čuđenja za ovakvo stanje u Novom Sadu kad posvetite malo više pažnje crnim rubrikama u štampi možete zapaziti da je sav sumnjivi ološ sa kriminalnim dosijeima dobio boravak i državljanstvo u Vojvodini a najviše u Novom Sadu. Mislite da ti ljudi sede i broje dane u našem gradu ne nego pošto su debelo zaštićeni najčešće frazom patriota (koja je postala više ruglo nego častan čin) okupljaju svoje sledbenike i obavljaju kriminalne poslove jer samo to znaju da rade.Kretanje gradom sve je manje bezbedno, a činjenica da je u zadnjih godinu dana kriminal i broj huligana porstao i vidljiv je na svakom koraku. Aktuelna upodobljena vlast stalno minimizira stvarno stanje i bavi se isključivo visookom politikom. Gradonačrelnik učestvuje ma svim vanrednim lokalnim izborima kao da je na svim tim listama, uvek je u prvim redovima. Sistem vrednosti je na niskim granama i činjenica da roditelji treba snose deo odgovornosti za ponašanje svoje dece, ali i društvo treba povrati povrati sistem u normalu a to znači da se dovede u red policija sudstvo a posebno vlast koju čine političari i da i za njih važe zakoni a ne da se primenjuju selektivno. Kao osnovno svaki čovek mora da zasluži svoju poziciju svojim radom znanjem i poštenjem.
  • ZoranNS

    02.01.2014 13:43
    Anonimus - @ZoranNS
    Gospodine nisam ni znao da je na tvoju/vašu partijsku radost, tvoj/vaš cilj da dostignete ili ne daj bože prestignete Englesku, Meksiko i da stignete Somaliju, Kongo ili Južnu Afriku, odmah neću glasati za vas.
  • 02.01.2014 13:10
    Komitet za omladinu
    Mislim da je ta ista policija zaslužna za ovaj haos koji se dešava u Novom Sadu. Sve dok budemo imali korumpirane policajce nama ne može da svane. Tako je to i sa ovdašnjom vlašću. Skretanje sa pravih problema nije rešenje. Nas ne zanima koja će grupa gostovati na trgu za Novu godinu i koliko je dato para za to, nas interesuje šta će isti preduzeti da se popravi situacija u gradu. Roditelji su uplašeni. Ne smeju svoju decu da puste ispred zgrade da se igraju, da ih slučajno neko ne bi povredio. Dete sa 12-13 godina nosi oružje u školu da bi pokaza kako je opasan. A, zapravo je iskompleksiran i ima problem sa identitetom.

    „Ljudi treba da koriste glavu, a ne samo da je nose kao neki ukras. Ili je nosiš na ramenima ili je stavljaš pred noge kretenima.“
  • NS2

    02.01.2014 13:07
    PA NORMALNO
    Dok nismo imali NACELNIKA POLICIJE nije bilo toliko ni opasno a sad odkad smo dobili NACELNIKA policije postalo je extremno opasno .
    Ali ko VODI GRAD I NIJE NI CUDO !
    Vode ga ljudi sa ;
    KRIVICNIM PRIJAVAMA ,LJUDI KOJI SU KUPOVALI IZBORE ,LJUDI KOJIMA JE SNS DAO LEGITIMITET .
    SVE MOJ DO MOJEGA !I sta se onda cudite ,bice tako do proleca a onda jao si im ga majci bice KUKE I MOTIKE PA KO SE SPASE !
  • ŠootUGooz

    02.01.2014 13:06
    Prepares
    Kako mene niko ne napadne na ulici pa da vidi šta je šoot u goozo...hehe ;)
    U ovom narodu su izumrle prave vrednosti koje čine jednog čoveka da bude pošten, častan, odgovoran, moralan. Posledice toga su katastrofalne, a jedini put na koji navode je haos, destrukcija i propadanje do samog uništenja (samouništenje)! Deca se od malih nogu sa svih strana bombarduju pogrešnim vrednostima u životu! Zavist i ljubomora kada neko ima više su najčešći okidači za ostala sr*nja koja će činiti kasnije...Nerealan život koji nam se prezentuje preko svih mogućih medija postaje san i cilj mnogima koji će raditi sve da i dođu do njihovog ostvarenja(što je naravno ne moguće)...Današnje ponašanje klinaca je sasvim logična i negativna posledica stvari koje nas okružuju. Prirodno je da deca kopiraju starije i da žele da budu kao i oni. To je oduvek bilo tako, i tako će biti do kraja.
    U ovoj statistici je naveden samo tzv "ulični" kriminal, a gde je privredno - politički? Gde su korupcija i tange-frange muljanje ispod žita? Ili to možda i dalje u ovoj državi ne spada u kriminalne radnje?
  • lilu

    02.01.2014 13:01
    Imam predlog: eto,zelim da dajem mesecno za neko obezbedjene po ulicama I za dodatne patrole I kamere ! A,drugo: ako ponesem motku za samoodbranu,molim sugradjane da me se ne plase...ponavljam za samoodbranu !
  • poznato

    02.01.2014 13:00
    pre
    preuzimanja neke firme ona se destabilizuje,kriminalizuje,potkrada,menja se osoblje pa kad propadne preuzima se,znaci namera
  • lulu

    02.01.2014 12:53
    Slazem se svima vama...pa sta ciniti? Hoce li se to menjati ili ne? Ljudi ?
  • nss

    02.01.2014 12:47
    dali smo deci sva prava i kao sto se vidi lepo ih koriste....treba vratiti poslednju lekciju iz pedagogije i naprasiti male guzice jos kod kuce a prosvetarima vratiti pravo da ih kazne a ne da djaci biju profesore...trazili ste pa sad gledajte....vazno da pauci po gradu nose automobile kako bi se zaradio koji dinar za drzavnu kasu a sto deca u medjuvremenu u po bela dana pljackaju to nikoga ne zanima
  • 02.01.2014 12:45
    Povecati broj policajaca? Policije na svakom koraku, zandari se dzipovima vozaju po centru grada, snimaju i ulivaju strah u kosti a u gradu haos. Da policija radi svoj posao i da sudovi rade svoj posao kako treba, bilo bi to ok.Onda opet i zakoni su nam propast.U ovoj zemlji vladina uredba je 'zakon' vec vise od 25 godina . Ko jos brine o svakodnevnim potrebama i problemima gradjana. Tv,stampa,kultura truli toliko da se smrad oseca a to upijaju ti klinci koji pocinju sa deset godina.Ko ce da mu kaze da mora da bude covek pa sve ostalo?Patrijarh?Jedino on ima i love i vremena.
  • Telepčan

    02.01.2014 12:39
    Sve je ovo počelo kada je milicija postala policija...
  • Neki tamo nebitni

    02.01.2014 12:35
    Ljudi!
    Apsurdno je da optuzujemo bilo koga drugog za situaciju u kojoj smo se nasli, jer je odgovornost na svima nama koji nismo nista uradili da u tu situaciju ne dodjemo. Volim Novi Sad, i ceo zivot sam tu, ali on je jedan od retkih gradova u Srbiji, pa i na Balkanu u kome je toliko izrazen duh malogradjanstine i samodovoljnosti. Grad koji se toliko dici svojom nekakvom kulturom i napretkom, a svaki put kada cuti, i pusti bitange da mu kroje kapu, pokazuje koliko zapravo nije napredan i kulturan. Srbija je drzava u kojoj je nepravda postala pravilo, i vi vise ne mozete da ocekujete apsolutno nista ni od vlasti, ni od partija, a najmanje od policije koja je ogrezla u korupciju i kriminal. Dok sami nesto ne preduzmemo, ne pocnemo da se bunimo,protestujemo, strajkujemo i blokiramo, nece se promeniti nista!
  • Rade

    02.01.2014 12:28
    Kao sto kaze gospodja iz teksta, najveci problem je u sudstvu, dzaba policija hapsi kad se oni vec za nedelju dana nalazi opet na ulici i opet po starom. Sve to je posledica neuspesnog reformisanja sudstva u proteklim godinama. Evo grad je najavio da NS dobija 350 novih policajaca, tako da ocekujem da samo njihovo prisustvo na ulicama smanji broj prekrsaja. A nadam se da ce jos koji "Grom" udariti u NS.
  • 02.01.2014 12:22
    Realno
    Kao neko ko se bavi, kao strucnjak, predmetnim pitanjem, voleo bih da iz ovih podataka, koje zvuce senzacionalisticki, moram da primetim, izvucemo ipak neki zakljucak. Naime, sva navedena krivicna dela su na istom nivou, ili ce dostici isti nivo iz prethodne godine, sa primetnom blagom tendencijom opadanja krivicnih dela protiv zivota i tela (ubistva i nanosenje teskih telesnih povreda. Ono sto najvise zabrinjava je enormni rast krivicnih dela imovine (razbojnistava i kradja). Medjutim, ta krivicna dela, kao takva, rezultat su socioloskih prilika u nasem drustvu uopste i ekonomske krize koja je zahvatila ljudsku civilizaciju prethodnih godina. Tako da ne bih povezivao navedene podatke sa nesposobnosti vlasti ili policije, iako je neminovno potrebno povecati broj policijaca u nasem gradu. Srdacan pozdrav
  • Scotch Bonnet

    02.01.2014 12:02
    Anonimus - @ZoranNS
    Glupo uporedjenje Britanije sa Srbijom.

    Britanija ima skoro 65 miliona gradjana, efikasan sudski sistem i policiju koja radi svoj posao brzo i efikasno.

    Srbija ima skoro 6.5 miliona gradjana, korumpiran i neefikasan sudski sistem, korimpiranu policiju koja je u tesnoj sprezi sa kriminalnim miljeom. askao i lokalni poiticari.

    Svaka drzava ima svoj kriminal samo u Srbiji kriminal ima svoju drzavu!

    Ako se secate Zemuna pocetkom 90-ih dok su Radikali bili na vlasti imali su iste dogadjaje kao i Novi Sad sada.
    Isti recept se i sada sprovodi od iste stranke.
  • -

    02.01.2014 11:57
    -
    situaciju destabilizuje licno udba i pravi kontraefekat a ona druga strana samo ceka.

    udba se toliko trudila da je unistila onaj trud iz udzbenika da ovaj deo bude u srbiji.

    kao slon u prodavnici stakla
  • Dada

    02.01.2014 11:50
    Ljudi moji nisu nam krivi GRADONAČELNIK NI OSTALO POLITIČKO DRUŠTVO.Deca danas poi završetku obdaništa dobija ju knjigu DEČIJA PRAVA pa stalno mašu stime kako oni imaju prava naravno imaju ali imaju i obaveze .Moje dete koje ima 10 godina kaže meni NEMOŽEŠ TO DA MI ZABRANIŠ JA IMAM PRAVA a kad joj lepo neke stvari objasnim ona ćuti i sluša.Protiv batina sam, mislim da to ne vodi ničemu sa decom treba pričati i pričati.Evo sad za DOČEK pitala me da idu napolje da bacaju petarde i napolje da dočekaju ponoć naravno da nisam dala ali se nije ni bunila ima vremena ići će ali mislim da je sad rano za to.
  • Disident

    02.01.2014 11:42
    .
    policija ne moze na sve strane o cemu pricate? a o jedinkama i grubosti ne bih zeleo polemisati ja i dalje verujem u narodnu policiju i zaista ih ima koji rade svoj posao.verujem da ce se NS vratiti na svoj nivo da je najdivniji grad u koji mozemo pozvati goste i pokazati kulturu,verujem i dalje...
  • detelinarka

    02.01.2014 11:36
    tuđa briga
    Mick dobro zboriš. Kada bude svako radio pošteno svoj posao neće biti problema. Ponekad se osećam
    kao pod okupacijom. U večernjim časovima je opasno
    izlaziti. Kamo sreće da je više patrola policije
    po gradu. Jadna je porodica kojoj policija vaspi-
    tava decu.
  • ZoranNS

    02.01.2014 11:33
    Nema veze sa temom ali ima sa gradom i nama
    Poštovani građani, Toplana je usled tople zime ostvarila (NE SVOJOM ZASLUGOM) 40. uštedu od predviđenih troškova za ovaj grejni period, imamo prava, a da su pošteni snizili bi nam najmanje 10 posto cenu za preostali period grejanja. isto je i sa zimskom službom, nije bilo snega stoga gtrad treba da ima i tu uštedu od najmanje 50 posto. Uštedu će imati i javna preduzeća koja su planirala duplo više goreiva nego prošle godine, očekujemo da nam Vučević i grad podnese izveštaj o tim stvarima, a ne da dele 13., 14., 15., i ne znam još koju platu i nagrade.
  • 02.01.2014 11:32
    milic od bacve
    statistika je kao bikini,pokazuje mnogo,a ne otkriva gotovo nista...???
  • berolina

    02.01.2014 11:26
    uvek isto
    trenutno je strasno...! trenutno?

    kad su danasnje dede-babe "radile" od 6-14 i za vreme "posla" obavljale sve PRIVATNE "obaveze", provodile su ostatak dana sa danasnjim tatama i mamama...neko je isao na sport, neko u muzicku, neko na jezike, neko je odlazio sa roditeljima na izlete, ali i PRICALO SE KOD KUCE MNOGO VISE!

    ove danasnje mame-tate JURE NEKI STANDARD (?)...a, mamini i tatini sincici/cerkice NEMAJU nikakvu sliku drustva

    drugima je voda usla u usi, pa ni nezna da ima decu

    trecima je grad SELO NA SPRAT

    cetvrti su bili i ostali RATNI profiteri

    a, odakle su ovi "moderni" politicari ispali, koji bi trebalo da nose odgovornost u jednoj sredjenoj drzavi(?) ???

    deformisana shvatanja promena u drustvu
    degenerisane funkcije odgovornih na "vlasti"
    OGRANICENO zakonodavstvo
    korupcija

    ...NISTA NOVO!

    tako vam i treba, sto se ne bunite!

    wowi
  • 02.01.2014 11:12
    @ZoranNS
    Na tvoju partijsku žalost, statistika per capita je na evropskom proseku i DALEKO ispod proseka recimo Britanije.
  • izopsteni

    02.01.2014 11:05
    nije ni cudo !
    koji veci grad u evropi je u zadnjih 20-25 godina primio toliki broj izbeglica i ljudi sa drugih prostora bez provere ?
    uporedite broj stanovnika pre 1988 sa stopom kriminala i sada !
    koji kriminalac nema prebivaliste u vojvodini !?
    broj stanovnika i demografska struktura je promenjen za vise od 15 % a stopa kriminala porasla za 300 % !!!
  • Toma

    02.01.2014 11:04
    naravno
    zato što više nema batine, ni u kući ni u sudnici.
    I ako se to ne promeni, biće samo još gore.
  • 02.01.2014 11:02
    Mama - Bulevar
    Prosle nedelje mog sina i njegovog drugara napali su sa metalnom sipkom na raskrsnici Bulevara oslobodjenja i Kralja Petra I., cekali autobus br. 8. za Novo Naselje, sedeli na autobuskoj stanici. Prisli im mali g...nari sa pretnjom uz metalni predmet, pa kad nisu nista dobili udarili ih po licu i mog sina po nosu. Bili na Decijoj hirurgiji, u policiji... Poenta je da su deca vikala za pomoc, ali im je SAMO jedan stariji covek pomogao, oterao napadace, a mog sina, kojem je curio krv iz nosa, dopratio do ulaza. HVALA STAROM GOSPODINU ZA POMOC! A oni koji su videli sta se dogadja, a nisu pomogli, neka proispitaju svoju savest. SVI MI SMO ODGOVORNI ZA BEZBEDNOST NASE DECE!
  • alxxl

    02.01.2014 10:53
    Anonimus - Mama - Bulevar
    treba da shvatimo da bez pomoći države i institucija mi moramo da postavimo barijeru.

    a to je uvek tako - društvo nešto ukida, pa onda i pojedinac ukida obavezu prema društvu. onda društvo donosi pravne akte, da bi obezbedio lojalnost, a onda pojedinac donosi odluku ili da ode, ili da izigra iste.

    kada samo uhvatili lopova, policajac je rekao doslovce: bolje da ste ga negde odveli, istukli i ubili boga u njemu, ostavili u močvari, makar ga ubili, bez tragova, nego da ste predali nama. odavde će odšetati u roku od par sati dignute glave i čiste savesti. i napraviće isto.

    ako smo dovde stigli, pitanje je zaista: šta preduzeti. ako država neće, mi ćemo morati. imam ćerku, imam sina, opljačkani smo više puta, maltretirani, a pomoći nigde. VREME JE.
  • alxxl

    02.01.2014 10:46
    na žalost
    potpuno je jasno, da treba srušiti vojvodinu, koja je sada na kolenima, ali treba da bude ispod zemlje u paklu. rat za zemljištem, vodom, termalnim vodama i naftom/gasom [USA, RUSIJA, KINA (da, i to na ovoliku daljinu), ARAPI (kao nova finansijska sila), sve okolne države koji su nekad patili od ove deklarisane srbije] nas vodi u nepovrat. ipak, nisam očekivao da će nas baš naši žrtvovati. ali posle kosova sve je jasno.

    to je samo jedan, na žalost dobro organizovan put do samog mefista (figurativno).

    i biće više žrtava... na žalost. ovo je samo priprema.
  • Boki NS

    02.01.2014 10:41
    Frka u studentskom gradu?

    Pa naravno... Mama i tata šalju pare, deca studiraju po kafanama... Treba čitavih 6 minuta teškog cimanja da se dođe do droge...
    Alkohol još treba u obdaništa da se uvede...

    I šta ste očekivali?!
  • Nikola M.

    02.01.2014 10:38
    MUP
    policija u Novom Sadu kao i u svakom mestu u Srbiji je u nadleznosti MUP, gradonacelnik sa njom nema ama bas nikakve veze, kao ni ostatak gradske uprave. za sve sto ne valja obratite se ministru unutrasnjih poslova i prvom potpredsedniku vlade. ali vecini ljudi i nije do trazenja pravih krivaca vec do svaljivanja krivice na politicke neistomisljenike.
  • Jovan

    02.01.2014 10:37
    Sa ove dubine nema povratka. I to se ne odnosi samo na Novi Sad, već na celu državu. Da bi se išta ovde promenilo, moraju da se dese korenite, globalne promene, na nivou cele države. Šansa da se tako nešto desi je otprilike ravna šansi da nas u naredna dva dana kontaktiraju vanzemaljci.
  • NS Gari

    02.01.2014 10:00
    Nismo mi krivi za to!
    Kao po nekom nepisanom pravilu ni u jednom od svih tih negativnih desavanja po gradu nisu ucesnici pravi Novosadjani nego raznorazne Kurte i Murte! Bora je svojevremeno pevao "dzukele ce me dokusuriti" a mi danas, dodjosi ce nas dokusuriti...
  • 02.01.2014 09:58
    TO i jeste bila namera, da se Novi Sad sroza i potone u blato nasilja, kriminala i straha. Odavno je polupismenim političarima naš grad kost u grlu od koje nisu mogli da sroče i izgovore razgovetno tri logične rečenice a da one smisleno zvuče. Srpska Atina - a u Vojvodini - e, to je ono što im je burgijalo po mozgu, pa su shodno svom položaju i moći koju im isti omogućuje, učinili sve da razore ono dobro i plemenito što je imao naš grad. Posmatram taj proces već godinama, to se radi smišljeno i sistematski, a ovaj naslov i ova statistika govore da su u tome i uspeli. Naravno da nije tajna da su slali i naseljavali kod nas kriminalce i ološ koji je dobijao TAMO oprost grehova ukoliko iste nastavi da sprovodi ovde i tako zagadi sve ono lepo i plemenito po čemu je Novi Sad decenijama bio poznat. To bi naši stari objasnili kratko i jasno sa nekoliko reči; došli divlji pa oterali pitome. Baš tako.
    Načast i našim ovdašnjim vajnim političarima koji su znali samo da kevću i laju, a nisu učinili BAŠ NIŠTA da spreče ovaj sunovrat. Čuvali su oni svoje debele g...ce i SVOJE novce.
  • zvoncica

    02.01.2014 09:58
    a sto bi?
    izvin'te, a sto bi se vi plasili cim vidite da zandarmerija ili policija patrolira kroz vas kvart?Pa to je njihova redovna preventivna delatnost, patroliranje. Maltretiraju osumnjicene? Pa postoji predstavka kao zalba na njihov nacin ponasanja, i bar se oni kaznjavaju.
    Dzaba svake patrole kad su ljudi postali zlo.Plasite decu i sebe sa uniformom umesto da rezonujete drugacije.
  • Lalla

    02.01.2014 09:43
    proverena pesma,,,,,,,,,,,,,
    ....övo nam je nasa borba dala......
    da imamo .....
    to sto imamo i kako imamo,,,,,,!!!!!!!!,,,,
    pomeren red velicina vrednosti,,,
    nekada su roditelji govorili;
    uci dete....
    danas verovatno;
    dobro razmisli dete u koju ces partiju!!!!!!!!!!
  • Vlada

    02.01.2014 09:34
    @dragi sugrađani
    Neće medved iz svoje pećine dok ga ne isteraju. Svi znamo da taj medved krade med nama koji još uspevamo da vredno radimo i plaćamo poreze i doprinose. Tog istog medveda ne interesuje što vukovi i lisice iz njegove i svih ostalih partija kradu, ubijaju (bukvalno ovo čine) i uništavaju ovo malo našeg zajedničkog grada u kom se ova krvava basna odvija.
    Politički izbljuvci su te krvoločne zveri od kojih su mnoge zaštićene sistemom koji su sami stvorili a mi se za takav sistem nismo ni pitali.
  • Alex

    02.01.2014 09:28
    Roditelj pita?
    Problem je sto u novom sadu roditelji vise ne znaju da li decu da vaspitaju da budi mangupi i lupaju samare svakom ko ih pipne ili da ih vaspitaju da budi mirni kulturni pa da ih 70% odeljenja maltretira jos u osnovnoj skoli a niko da ne odreaguje!?!? Drustvo je malo vise izopaceno i treba u korenu da se menja pocev od rada pedagoskih sluzbi,policije ,pravosudja i tako dalje! To osudjivanje roditelja nije uredu sto prica doticni u tekstu,da malo vise stegnu kajis oko najproblematicnijih i iskorene ih iz drustva onda bi druga imala slobodu i zdravu sliku drustva i normalnije bi shvatanje zivota bilo ,jer kad pustimo decu u grad da prosetaju prvo o cemu razmisljamo je da li ce doci citavo kuci!Samo iskorenite najproblematicnije i drugaciji ce naslovi biti kad otvorimo novine,pozdrav svim roditeljima...
  • Građanin Novog Novog Sada

    02.01.2014 09:19
    Policija
    Kažete da policija korektno radi svoj deo posla, a ja Vas pitam: Da li je korektno što žandarmerija patrolira kroz maltene sve gradske ulice i uteruje strah u kosti, vrše teško nasilje čak i nad osumnjičenim ljudima, tj. onim ljudima za koje nisu ni sigurni da su krivi (pre nekoliko dana su na sred ulice izvukli nekog dečka iz automobila i čizmama mu bukvalno gazili po lobanji!!!), izgledaju gore od kriminalaca, a prema poštenim, normalnim građanima se ophode kao prema najgorim kriminalcima? To bahato ponašanje izaziva revolt dobrog dela stanovništva, i normalno da je tako, kad se ponašaju kao da je u toku građanski rat. U takvoj atmosferi straha može se očekivati samo porast kriminala, nikako suzbijanje istog.
  • Mika

    02.01.2014 09:08
    Svi kao da su jedva docekali ovu vest pa da raspale po gradonacelniku. Ljudi moji uzmimo se u pamet pa vaspitavajmo ovu decu na vreme, da nam posle ne bude kriv gradonacelnik i nacelnik policije i ovaj i onaj. Lepo kaze zena: sve polazi od porodice. Ako se to kod kuce ne isfiltrira, dzaba posle i 3 policajca na jednog maloletnika
  • bukowsky

    02.01.2014 09:04
    PA shta zato je novi sad najrokerskiji grad ; ko razume naravno shta je roker ovo ono jesam li vam chitao recitaciju o devojci sa tri rupe jeli omladino
  • sasa

    02.01.2014 08:39
    vaspitajte decu!
    Manite se politickih poruka, pesaci stranacki.
    Ovo je ozbiljan problem, koji prevazilazi stranacke dresove!
    Deca gledaju kako se zlocin ISPLATI, posmatrajuci nase razne politicare, a s druge strane kako se njihovi roditelji muce da sastave kraj sa krajem.
    Umesto sto kuckate tolike poruke, bavite se svojom decom. Vaspitajte ih normalno, kao sto su vecinu vas vaspitali vasi roditelji.
    Od ove i svake sledece vlasti moramo ocekivati pozitivan pomak po pitanju bezbednosti, to je sigurno, ali bi mogle da se, pre svega preventivno, ukljuce i drugwe institucije. Tu narocito misli na verske ogranizacije. SPC mora da prepozna da je vracanje omladine na pravi put jedini nacin ocuvanja ovog naroda.
    Naravno, i oni moraju iz svojih redova da izbacise svestensvo kaje je na razne nacine zastranilo, kao primer za pocetak....
  • Mick

    02.01.2014 08:34
    Tužno
    Gledam, svakodnevno, klince na ulicama našeg grada koji se ponašaju, a verovatno i jesu pripadnici bandi koje se bore za teritorije na kojima, najverovatnije prodaju... Sve češće, bez ustezanja, mašu hladnim oružjem. Ljudi im se sklanjaju sa puta, štiteći sebe i svoje najmilije. Pitam se ko su roditelji te dece, jer jesu deca... Pitam se gde su policijske patrole, pozornici koji su šetali kvartovima koji su im dodeljeni. Prvo, roditelji moraju raditi svoj posao roditelja, a policija mora raditi svoj posao, sprovodjenja zakona. I na kraju sudstvo mora raditi svoj posao, bez pardona i popuštanja. Kada se ovaj krug zatvori, stvari će krenuti na bolje.
  • ZoranNS

    02.01.2014 08:31
    Kada neki stranac čita ovu statistiku
    Kada neki stranac pročita ovu statistiku misliće da je Novi Sad u meksiku, a da je predsednik grada neki narko mućaćos.
  • pacovvv

    02.01.2014 08:30
    najveci broj izvrsilaca krivicnih dela u novom sadu nisu legalno prijavljeni sa mestom boravka u nasem gradu. uglavnom svi imaju dvojno drzavljanstvo rep.srpke ili hrvatske. svi oni ordiniraju u kaficima svojih zemljaka koje pak stite rodbinske veze zaposlenih u mup-u dok ne ucine krupnija krivicna dela. potrebno je izvrsiti analizu sa kog dela grada ili prigradskih naselja poticu izvrsioci krivicnih dela a koji se deklarisu kao legalni stanovnici grada. bez te analize ne moze se organizovati adekvatna preventiva.
  • Deki

    02.01.2014 08:30
    Pa da, ovo nema veze sa policijom? Ovo nema veze sa neradom i nečinjenjem i nesposobnošću večitog prvog čoveka novosadske policije Krstiće!? Upravo veliki broj pripadnika raznih policijskih službi daje loš primer(javno) deci i omladini, umesto da je obrnuto. Upravo oni su najveći kriminalci, reketaši, naoružani nasilnici, "čuvari" noćnih klubova... i šta sve još!?
    Naravno da su policija i sudstvo (GRŽAVA) na prvom mestu po krivici zbog NEČINJENJA!
    Naravno da i roditelji snose deo krivice.
  • Koga

    02.01.2014 08:28
    lazu ovom tabelom
    ljudi ovo se izdesava za jedno prepodne po NS, na primer kradje automobila / krade se bar tri dnevno, a ne jedan u tri dana. A silovanja bilo samo 9 i teskih povreda samo 92 ????????? Da se ne lazemo ako ne mora
  • ns

    02.01.2014 08:27
    pih što nema opcija tag da vide i gradonačelnik i nadležni malo van svojih snova i izjava o bezbednom gradu i smanjenju kriminala, svaka čast za vest u skorijoj budućnosti predviđam cenzuru i na ovakve vesti jer lakše je ne dozvoliti da se piše o problemu nego problem rešiti uostalom svi pamtimo devedesete nije bilo na tv znači nije se desilo c c :(((
  • 02.01.2014 08:26
    Sram....
    Statistika je čudo! Potukla je sve izjave onih koji su se za nju hvatali kako su najbolji, jedini, pravi izbor, kako će sve srediti i da će rezultati biti očigledni!
    Pa, evo jesu, rezultati su i više nego očigledni!
    Vlada izvrnuta logika, nered i haos, a počinioci su zaštićeniji od belih medveda.
    Ono što se nekad smatralo normalnim i vaspitanim sada se izvrće ruglu, jer je tako dopušteno!
  • Mile2

    02.01.2014 08:18
    Nažalost, ovom je svaki komentar suvišan. Brojke govore same za sebe. Pored klasičnih uzroka novi uzroci uzimaju svoj danak. Očajna materijalna situacija u koju su dovedeni pojedinci a i društvo u celini dovodi do najtežih krivičnih dela. Iz situacije u kojoj su pojedinci pljačkali i opljačkali, došli smo u situaciji da svi, prema svojim "mogućnostima" pljačkaju - na ulici, po stanovima i td.. E sad, u dogledno vreme biće teško sačuvati opljačkano od sve većeg broja sitnih pljačkaša.
  • Luk i Slanina

    02.01.2014 08:18
    Javi se ...
    Očekujem da se gradonačelnik Miloš Vučević sada obrati javnosti povodom ovog pitanja i objasni novosađanima zbog čega je naš grad najnebezbedniji u državi !!!
    SRAM VAS BILO !!!
    VI STE ODGOVORNI !!! Nije narod slep ...
  • che

    02.01.2014 08:10
    ali nije ni bejrut
    tako je rekao ON.znate vec ko.Ne mogu vas osloviti sa gospodo jer to niste.Podnesite ostavke svi koji ste na funkcijama .Nije vam stalo do grada, to je evidentno.Nesposobni ste i ne zanima vas situacija u gradu.Kako ekonomska, zdravstvena , tako i bezbednosna.Novosadjani , probudite se !

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna