Sindikat metalaca Novog Sada neće prihvatiti plan reorganizacije fabrike autobusa "Neobus" koja se nalazi u stečaju. Zaposleni u toj firmi sutra će održati sastanak na kojem će raspravljati o tome da li su za reorganizaciju ili za bankrot.
GSP planira nabavku 30 solo autobusa (i 20 zglobnih - primedba: Cone)
Gradski prevoznik planira da prema ovogodišnjem Programu poslovanja kupi na kredit 20 zglobnih autobusa, 10 solo autobusa na gasni pogon i 10 solo autobusa na dizel.
vest od pre 2 nedelje, ima tu posla, samo sto se nekome isplati da uvozi autobuse iz italije, dok firma koja pravi autobuse u istom rangu i veoma kvalitetne i lepe propada na manje od 10km od garaze gsp-a naseg, e to vam je srbija i nas mentalitet
Поштовани радници Необуса,сутра се не гласа,о Зорану,Костићу или Васићу већ о томе да ли фирма иде у банкрот или у реорганизацију.Све осим овога је нагађање.Радници изаберите сами шта Вам одговара.
A šta je sa onom Vučevićevom pričom o kinezima koji će sad da kupe Neobus i zaposle pola Novog Sada da pravi autobuse za pola Evrope ?
Je li moguće da je lagao ?
Firme kao sto su Ikarbus,Neobus nam trebaju, pa ne treba biti mnogo pametan da se vidi da bi takve kompanije mogle da opstanu samo od poslova na domacem trzistu ...
Potreba obnavljanja je po mom misljenju sansa za ove firme, koje bi ako razmisljamo strateski mogle da budu velika stvar za nasu zemlju. Ne bi placali ogromne kolicine novca Mercedesu i ostalim stranim proizvodjacima, a i same nase firme bi mogle da se razvijaju i modernizuju ( kada bi imale povlascen status i siguran posao na domacem trzistu ) ...
Kasnije bi se verujem otvorila i mogucnost da se proizvodi za inostrano trziste, ali verujem da bi glavna stvar bila da drzava podigne na noge ove firme poslovima u okviru granica Srbije ..
E sad, problem u celoj prici su POLITICARI koji zele da se ugrade u sumnjivim poslovima sa nabavkama ...
Кијац није био на челу београдске фабрике аутобуса, већ ФФБ-а из Београда. У Необусу је био председник УО и мањински сувласник. Доводио је Тадића, Динкића и Пајтића свако мало у фабрику.
Заједно с њим, ваља испитати и Раденка Костића, генералног Необуса, те Милана Срдића, финансијског директора.
A da li je neko ikada video tog Arapina ili je isti samo maska za Kijac Zorana i prljavi novac iz Bosne.
Da je tu sve cisto dosao bi neki svetski proizvodjac da kupi 12 hektara placa i halu od1,7 hektara za sitne pare .
Porazgovarajte vi sa IKEOM jer eto joj za male pare gotova i hala i veliki plac i odmah zaposlenje za veliki broj Novosadjana a to malo autobusa sto treba ovoj drzavi pravice Mercedes
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Likvidacija ili reorganizacija Neobusa?
Novi Sad
•24.01.2014.
•12:23 > 13:30
Komentari 8
nsnn
Gradski prevoznik planira da prema ovogodišnjem Programu poslovanja kupi na kredit 20 zglobnih autobusa, 10 solo autobusa na gasni pogon i 10 solo autobusa na dizel.
vest od pre 2 nedelje, ima tu posla, samo sto se nekome isplati da uvozi autobuse iz italije, dok firma koja pravi autobuse u istom rangu i veoma kvalitetne i lepe propada na manje od 10km od garaze gsp-a naseg, e to vam je srbija i nas mentalitet
Sedam
Je li moguće da je lagao ?
-
Video link I: http://www.youtube.com/watch?v=Ty5ZwfRbC3o
Video link II: http://www.youtube.com/watch?v=JrFxVQSdvcI
RajkoNS
Potreba obnavljanja je po mom misljenju sansa za ove firme, koje bi ako razmisljamo strateski mogle da budu velika stvar za nasu zemlju. Ne bi placali ogromne kolicine novca Mercedesu i ostalim stranim proizvodjacima, a i same nase firme bi mogle da se razvijaju i modernizuju ( kada bi imale povlascen status i siguran posao na domacem trzistu ) ...
Kasnije bi se verujem otvorila i mogucnost da se proizvodi za inostrano trziste, ali verujem da bi glavna stvar bila da drzava podigne na noge ove firme poslovima u okviru granica Srbije ..
E sad, problem u celoj prici su POLITICARI koji zele da se ugrade u sumnjivim poslovima sa nabavkama ...
Mogla bi ovo da bude zemlja snova, ali ....
Зналац
Заједно с њим, ваља испитати и Раденка Костића, генералног Необуса, те Милана Срдића, финансијског директора.
Најлакше је раднике оставити без зарађених плата.
Da je tu sve cisto dosao bi neki svetski proizvodjac da kupi 12 hektara placa i halu od1,7 hektara za sitne pare .
Porazgovarajte vi sa IKEOM jer eto joj za male pare gotova i hala i veliki plac i odmah zaposlenje za veliki broj Novosadjana a to malo autobusa sto treba ovoj drzavi pravice Mercedes
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H