Novi Sad
05.02.2014.
07:21 > 08:44
Novosađanka Branka B. (26) je tačno 400 puta pozvala kol centar Doma zdravlja "Novi Sad", a nije uspela da dobije vezu i zakaže pregled.
  • Баба Зуба

    05.02.2014 23:18
    а то што су поотпуштали пола запослених у кол центру па је зато кркљанац, то ништа а?
  • 05.02.2014 15:26
    Beocinac
    u NS imate srece ovde u Beocinu nazovemo dom zdravlja koji pokriva celu opstinu i javi se dr sa recima "jel hitno" ne zovemo da bi se raspitali o cenama....sram za Beocinsku opstinu kakvu doktoricu imaju.....
  • postman

    05.02.2014 14:14
    Ovo je laz !
    Gnusna i tendenciozna laz ! Odgovorno tvrdim da niko ne ceka vise od pet minuta.Desi se jednom ili dva ekstremna slucaja u mesec dana i to zato sto je pacijent nedokazan ili premalo pametan pa ide glavom kroz zid.
  • Boba

    05.02.2014 13:48
    DZ Bulevar - ginekološka ambulanta
    Zvala sam bezbroj puta ginekološku ambulantu u DZ Bulevar na 487-9512 - nikad se ne javljaju! Moram otići lično da zakažem a pošto menjaju smene šanse su 50% da sve završim iz prve
  • 05.02.2014 13:48
    zdravlje je veoma bitan
    Gluvo lice sam kao i moja zena i dete, nismo u stanju da ih nazovemo telefonom, odem u dom zdravlja da zakazem, a drska sestra mi dala samo broj telefona...neka...moracu da cimam komsiju, a komsija nikako da ih dobije...a internet zakazivanje - nista od toga

    sta sad?
  • Neko ko zna

    05.02.2014 13:08
    Zakazivanje
    Zakazivanje pregleda u DZ kod interniste/kardiologa se ne zakazuje pozivanjem kontakt centra već pozivanjem broja telefona na odeljenju
  • c

    05.02.2014 13:04
    Da li se neko upitao (prvenstveno doticna gospodja) da li je zvala dobar broj?
  • LOL

    05.02.2014 13:01
    iskreno
    Iskreno rečeno ova priča zvuči nebulozno.Ja imam sreće pa mi nisu često potrebne usluge doma zdravlja al zato imam momka u zabavištu koji malo, malo kao i drugi njegovog uzrasta visi po ambulanti.Kol centar nikad nisam morala da okrenem više od 2-3 puta.Po meni nisu oni problem nego prebukiranost lekara pa se za naj običniji pregled kod specijaliste čeka i po 3-4 meseca a o snimanjima da i ne pričam.Čovek davno ozdravi i zaboravi na bolest dok stigne na pregled vezan za tu njegovu bolest, zar to nije apsurd.Al opet, čitam komentare i ne mogu da verujem kakvih bisera ima, kaže čovek okreće klinike, bolnice i dom zdravlja od 23 do pola jedan i niko mu se ne javlja?Pa ko je video da ambulanta radi u to vreme, noću se zove hitna pomoć pa vas oni lepo i ljubazno upute gde treba ili sami izađu na teren (do duše često kasne pa dolaze prekasno ali to su već tehnikalije).
  • сад

    05.02.2014 12:41
    Јел то госпођа звала из САД чим користи ово АМ, PM???
  • Lara

    05.02.2014 12:36
    Isto i sa zakazivanjem za deciju bolnicu
  • Kinez

    05.02.2014 12:19
    softver / program
    Podrzavam ideju da se NE zakazuje samo pozivima nego kao i kod mnogih drugih servisa kreirate nalog preko interneta - ulogujete se u softver, vidite kad ima slobodnih termina i upisete se / zakazete sami. Procedura koja bi trajala minut, dva. Samo da program ne pravi od brata maloga ili od kuma ujak ili od snaje shurnjaja nego pravi profesionalci kojih ima u drzavi. Tako bi sve bilo transparentnije a dokrori bi bili dovedeni u situaciju da prijateljima,rodjacima i ostalima koji hoce preko reda kazu da to vise NE moze. Ako bilo gde vidite da sistem ne radi kako treba znaci da je bilo mito-korupcije.
  • Mrma

    05.02.2014 12:19
    Istina je na sredini,
    značili to da je na dvestotom pozivu? Ne baš.Izabranog lekara,dobijete u relativno korektnom vremenu.Sa specijalističkim službama,ide zaista teško i nedopustivo dugo do realizacije.(pozivi nekad na pet minuta nekad na...pet sati).Zašto (kako je neko rekao) poziv ne bi bio besplatan aslužba ažurnija?Može i mora!P.S.Ona muzička numera,pri pozivu,dozlaboga je depresivna.Ne mislim da će da nam sviraju"bećarac"ali i ovu"pogrebnu" numeru neka zaobidju.Svirali su mi jednom"zdravo" dugo,i neka oproste,što mi nije godilo!Najdobronamernije molim,da se poradi na boljem.Može i mora!
  • 05.02.2014 12:17
    A tek kad odeš kod zakazanog!
    Odvedem ženu kod ortopeda koji važi za od najboljih.Kičma joj otišla.Doktor gleda snimke.Udje jedna sestra prekida,bla,bla,bla.Ode ona doktor se okreće pacijentu.Upada iz pozadine neka žena uključila mob.snima a doktor joj tumači neke nalaze za nekog.Ode i ta.Doktor ponovo nešto govori mojoj vidno slupanoj,kad opet neko prekida i tako bla...kao na autobuskoj stanici.Izašli smo dekoncentrisani.Nešto smo pročitali iz nalaza odradili dijagnostiku i strepimo od sledećeg pregleda.
  • Sandra

    05.02.2014 12:03
    Nista bolje u PIO fondu
    Trebala mi je informacija da li Srbija ima medjunarodni dogovor vezano za PIO sa Lihtenstajnom i Svajcarskom. Jedan prijatelj mi je rekao da sa Svajcarskom imaju a da za Lihtenstajn nije siguran. Dao mi je DIREKTAN broj sefa, zaduzenog za inostranstvo.
    Zvala sam vise OD MESEC DANA i odustala.
    Broj telefona mi je stajao pored tastature i tako sam s vremena na vreme zvala. Doduse dva puta se javila neka zena, koja je rekla da je doticni gospodin "samo sto je izasao" da zovem sutra-znaci ne vraca se na posao.
    Administacija nam moze dobiti ocenu efikasnosti, mozda "+0" (cast izuzecima, koji vuku sistem).
    Ja naravno necu napisati ovde broj koji sam zvala niti ime,ali ce se doticni gospodin (muska osoba) prepoznati.
    Zasto danas i mi koji radimo u inostranstvu ili smo radili, za jednu obicnu informaciju treba da odemo na salter PIO, da bi je mozda dobili? Naravno to vazi i za one koji zive u Srbiji.
    Resenje prosto, rad nagradjivati a nerad - otkaz.
  • Izvinite, ali...

    05.02.2014 11:58
    Ne verujem u ovo!
    Iz ličnog iskustva znam da ovo praktično nije moguće. Kada je u pitanju zakazivanje pregleda u Domu zdravlja NS, uvek sam zvao rano ujutro i vrteo broj deset do dvadeset puta. Sada kol centar zovem u poslepodnevnim satima i dobijam iz maksimalno trećeg puta. Ako radim pre podne, pregled zakažem za posle podne/predveče, a ako radim drugu smenu, onda zakazujem za ujutro. Broj koji okrećem je 487-9000. Ukoliko je nešto jako hitno, uvek može da se ode bez zakazanog termina i lepo zamoli. Bio sam svedok ovome i iznenadila me je ljubaznost lekara na Limanu.
  • Autohton

    05.02.2014 11:52
    Svi imaju probleme sa tim 4879000!Bravo za novinara koji je stavio predmet na razmatranje i zeleo bih da se raskrinka to'gnezdo'gde sede tkz.operateri.Ako nije njihova krivica,neka traze opremu koja moze da podnese toliki br.poziva.Imao sam srece da dobijem tek nakon 19.20.i to se mora biti uporan i neprestano okretati do 20h!!!
  • boolewar

    05.02.2014 11:48
    Sudeći po komentarima, izgleda da većina danonoćno zove call centar. Onda nije ni čudno da je linija non-stop zauzeta.
    Kako uopšte stižete i komentare da ostavite od tolikih poziva?
    3 puta sam u životu zvao i nikad nisam imao problema sa zakazivanjem niti čekao duže od 5 minuta.
    400 puta? Najblaže rečeno sumljivo. Sve i da poverujem, može li baterija telefona da izdrži 400 poziva u cugu?
    Plus ovaj "običaj" zapisivanja vremena prvog poziva, wtf???
  • -

    05.02.2014 11:31
    -
    @B
    a spanija?
    i turistima pruzaju besplatnu hitnu pomoc.

    mogla je zvati jos 3 dana.
    od nedavno se zakazuje zvanjem doma koji posecujete
  • 05.02.2014 11:26
    D.
    Ja uradila holter krvnog pritiska krajem septembra... i treba da ga nosim kardiologu u Dom Zdravlja da vidimo sta cu dalje, da li cu lekove da uzimam itd. Ostavila broj telefona, posto oni zovu da zakazu, i, evo... nisu me jos uvek zvali. A ja nemam pojma sve ovo vreme da li imam neki ozbiljniji problem sa pritiskom (a sve ukazuje na to da imam).
    Da ne govorimo o tome da obavljam preglede i kontrole kod gastroenterologa na poliklinici vec vise od dve godine i jos nemam ni dijagnozu... sreca pa nisu ozbiljne tegobe jer otprilike treba par godina da se obavi sve ono sto privatno bude gotovo za mesec dana (znam, posto sam nekad imala bolje radno mesto i mogla sebi da priustim privatnike, sad ne mogu :( ).
  • joj

    05.02.2014 11:23
    ziva istina
    Ja sam doziveo slicno. Sve je tacno 100%. Toliko su me izludeli da mi je doslo da odem tamo sa stanglom i kombinirkama i "uspostavim vezu". Cudi me da se to vec nije desilo...
  • L.K.

    05.02.2014 10:58
    zakazivanje drugacije
    Zakazivanje kod lekara opste prakse poslednjih 6 meseci ne mora da ide preko kol centra nego preko lokala sestre izabranog lekara, a moze i licno da se dodje i zakaze. Sto se internista tice, dvoje internista su otisli u penziju a niko nov nije na njihovo mesto primljen, sto znaci manjak lekara specijalista. Proverite pa cete se uveriti. Nije uopste problem u zakazivanju nego u velikom broju pacijenata a malom broju zaposlenih lekara, pogotovo internista i kardiologa.
  • Vera

    05.02.2014 10:57
    Uglavnom bez problema
    Mislim da je ovaj slučaj drastičan i da je devojku prosto terao maler tog dana. Srećom ne moram često da zovem kol-centar, ali do sada nisam imala nikakvih problema, i uvek, a to je jedno 20-ak puta, ali baš uvek, devojke su bile veoma ljubazne i strpljivo su odgovarale na sve što sam ih pitala. Ovde je u pitanju spoj nekih nesrećnih okolnosti! Jako smo laki na osudama i dizanju graje...
  • sestricina

    05.02.2014 10:54
    potvrda
    Ja sam protekle nedelje zvala i Liman I ZOV da zakazem pregled za moju tetku jer ima 74 godine, samo su me prebacivali zovite ovaj broj , onaj broj i tako u krug, sramota..i na kraju, zovite krajem februara da vam zakazemo za mart pregled kod psihijatra za najobicnije antidepresive...uzalud sam objasnjavala da ima 74 godine i da je njoj to jako dugo...nista, pozajmila malo novca i kod privatnog dr na pregled...sramota kako se odnose prema ljudima...
  • boolewar

    05.02.2014 10:42
    Ili laže ili baš ne zna šta će sa sobom, trećeg nema.
    Ja kad god sam zvao, dobijao sam bez problena.
    A i sve da nisam, nema te muke zbog koje bi zbvao 400 puta.
  • igor

    05.02.2014 10:37
    hercegovac
    počastio seste i rešio....
  • Sluga Božiji

    05.02.2014 10:27
    Verujem joj!
    1.000.000 puta zvao! Istina kao teorema! Neke ne mogu u opšte da dobijem ni na bilo koji način da zakažem! Ovi što ne veruju i daju savete su ili oni što rade u tim centrima ili zdravstvu! Zadnji put mi je rečeno, za snimanje šake sa uputom, da se u opšte ne zakazuje, ili da dođem, posle insistiranje za tri meseca i to na čeku u gomilu jadnih, nas, grešnih. napaćenih, izvaranih i izmaltretiranih! Internista ZM Vuka, nema šanse ne mogu više od godinu dana da ni dobijem vezu!
  • Tatjana

    05.02.2014 10:19
    bezobrazluk
    na žalost, ovakvih priča je puno.... kad bismo imali još nekoga da telefonira umesto nas, zaposleni ljudi teško da mogu sebi da priušte tolikoo slobodnog vremena...
  • nada

    05.02.2014 10:12
    kako do lekara
    i ja muku mučim sa tim zakazivanjem. Više od osam meseci je prošlo od kada me je dr Macanović poslao da povadim rezultate koji su predpostavljam zastareli i koje treba danas da odnesem posle niza peripetija.
  • xy

    05.02.2014 09:58
    Veoma, veoma često zovem Dom zdravlja, imam teško obolelo dete i stalno smo na pregledima i čekanjima. Istina je da se zakazani pregledi čekaju po nekoliko meseci (naravno, ne baš svi) ali da se Call centar ne može dobiti posle 400 poziva - to je izmišljotina!!! Desi se da zovem i po desetak puta, ali to je to. Nikakve STOTINE poziva. Naravno, mnogo je lakše dobiti ih popodne, čak predveče (zakazivanje se radi do 8 uveče), ionako nećete stići na pregled toga dana kada zovete, pa je sasvim besmisleno da svi navale da zovu između 8 i 11, a izgleda da ljudi misle da je to najpametnije vreme... I da, UVEK su žene na vezi bile ljubazne. Nikada me nijedna nije otpiljila ili se iživljavala... Što mi se redovno dešava na šalterima tih istih ambulanti - ali uživo.
    Dom zdravlja je ruinirana institucija i uglavnom nemam reči hvale za njihov rad, ali ovo sa 400 poziva je tendenciozna laž koju baš i ne razumem... Možda je građanka pogrešila pa napisala "Dom zdravlja" umesto "Kamenica"... O tome bi se već mogolo razgovarati...
  • ćufta

    05.02.2014 09:58
    @borislav-nemam predstavu...
    ko ih je smišljao..."
    Ta valjda znate iz koje je stranke "ministarka zdravlja".
    Čega god su se uhvatili ovi iz SPS,to je otislo
    u propast, u 3..!
    Da le da nabrajamo?
    Spisak je poduži posto su nam na grbači skoro dve i po decenije.
  • 05.02.2014 09:51
    Najbolji je bio stari sistem kada ujutru poranis i odes do Doma zdravlja. Tamo sednes na klupu sa penzionerima i otpadas nekoliko sati dok ne dodjes na red, ali ipak budes pregledan tog dana. Posto nam to nije odgovaralo i posto smo se bunili protiv takve prakse uveli su nam kol centar pa sada satima i danima otpadas da bi zakazao pregled a taj pregled ti zakazu za par dana, nedelju dana, par meseci. Dok ne docekas termin pregleda mozes i da ozdravis ili se jos gore razbolis, mozda i umres. Nije ovo samo problem kod. Zdravstvo je svuda u svetu otislo u majcinu. Moj rodjak koji zivi na zapadu i tamo se izmedju ostalog i leci zvao je njihov Dom zdravlja da zakaze pregled. Zvao je negde polovinom decembra a termin je dobio za mart mesec. Pre neki dan gledam neki hrvatski kanal na kablovskoj. Lik zvao onkologiju u Zagrebu da zakaze pregled. Zvao ih je pocetkom novembra prosle godine a vreme je dobio za avgust mesec. Eto, oni su u EU, ali ipak se na preglede ceka kao i kod nas. Sve polako ide ka tome da onaj ko nema novaca nece se moci ni leciti. Ko je bre lud da kao prvo provede par sati zivkajuci kol centar da bi zakazao pregled. A kao drugu, ko je lud da posle ceka nedeljama ili mesecima na taj pregled. Onaj ko ima novaca momentalno ce otici kod privatnika a mi sitna buranija posto novaca nemamo cekacemo tih par nedelja ili meseci. Ako budemo imali srece mozda za to vreme i umremo pa necemo imati potrebe da kasnije ponovo prolazimo istu torturu i proceduru zakazivalja pregleda.
  • Vera

    05.02.2014 09:50
    U proteklih dve nedelje zakazivala sam i lekara opšte prakse, dva puta, i dvoje specijalista, nisam imala problema, javi se prvo automat, sačekam par minuta, pa dobijem operatera i završim iz jednog ili dva poziva. Jedno vreme sam i ja šizela al sam ustanovila da zovem pogrešan broj, posle toga nsam imala problema. Još uvek šizim na redove i zakazivanja u Poliklinici, tamo se još uvek dolazi u 4-5 ujutro, užas.
  • Dada

    05.02.2014 09:40
    Neverujem u ovu priču ,kad god zovem kol centar uvek dobijem sa čekanjem od 5 min a nekad i kraće kad zovem u dom zdravlje ,pošto bolnica ima poseban kol centar isto tako nema čekanja a verujte stalno zovem jer imam dete skojim idem po lekarima neurolog,fizijatar itd. a za sve to treba uput i uvek sam kratko čekala ,tako da nešto baš i neverujem u ovu priču ali svašta je moguće.
  • none

    05.02.2014 09:37
    Ja usluge lekara u dz koristim samo ako mi treba izdaju recept za neki skuplji lek ili ako treba da primim neku vakcinu. A sve ostalo idem kod privatnika. Tako dobiljem kvalitetnu uslugu takođe sačuvam i vreme i živce. Na žalost ne može svako da priušti sebi da ide kod privatnika.
  • zoran

    05.02.2014 09:35
    zakazivao sam test opterecenja (ergometrija) dve godine i odustao...
  • Sasa

    05.02.2014 09:30
    ja sam preksinoc zvao sve dezurne ambulante, klinike, bolnice... 0d 23 do pola 1, niko se nije javljao...
  • B

    05.02.2014 08:47
    Privatizacija
    Jedini lek za zdravstvo u Srbiji je potpuna privatizacija. Koliko para - toliko zdravlja i kraj priče.
    Privatnik će plaćati lekare po broju pacijenata i svako ko je spreman da plati dobiće zdravstvenu negu.
    Zvuči surovo, ali tako će na kraju biti.
  • cacko

    05.02.2014 08:45
    za dobrobit gradjana
    a sve u cilju efikasnijeg poslovanja i ya dobrobit gradjana, samo gradjani to nikako da shvate i osete kako to oni rade sve bolje!
  • 05.02.2014 08:40
    Da smo u ozbiljnoj državi ovu vest bi čitali pod delom "bizarno", a ovako, kod nas je ipak to ok!
  • hmmm

    05.02.2014 08:40
    Iskreno, tesko mi je da poverujem u ovo...
  • roska

    05.02.2014 08:37
    jeftinije Vam bi bilo da ste otisli kod privatnog doktora gde dobijete termih kadgod zazelite i jos igra pipireje oko pacijenta za 1.500-2.500 dinara. svaticete da za taj sitnis sacuvate svoje zivce i zdravlje.
  • 05.02.2014 08:34
    sud
    dok se ne resi sud i sudstvo nista od ove drzave...
  • borislav

    05.02.2014 08:32
    Sistemi zakazivanja (koliko god glupo zvucala ta sintagma) u zdravstvu su najgluplji, najdebilniji mehanizmi u drzavi Srbiji. Od seoskih ambulanti to klinickih centara. Nemam predstavu ko ih je smisljao, ali svakako nije neko ko ima elementarnu inteligneciju, pojam o logici, razumu. Dajte taj sistem nekom matematicaru, inzenjeru da vam smisli, ulepsacete nam (gradjanima) zivot. Idioti.
  • Ljiljana

    05.02.2014 08:30
    Je li ona zvala dobar broj? Pre podne, istina, treba malo sacekati, ali popodne se operater dobija iz prve. Tako da, ne verujem joj.
  • Takodje

    05.02.2014 08:25
    Eto jedne vesti koja mi se vrti po glavi
    Tacno ovu muku mucim ovih dana.... Vac danima zovem DZNS i niko se ne javlja .... Tolike pare im dajem kroz obavezno zdravstveno osiguranje tj namet koji mi je drzava nabacila i onda ista ta drzava stiti ovakve neradnike i korumpirane protuve, da bih vise voleo da se taj namet zove "Moze mi se da ozimam koliko hocu i dajem kome hocu"(anti Robin Hud) nego zdravstveno osiguranje...
  • 05.02.2014 08:24
    pozivi treba da su besplatni
  • Adrijana

    05.02.2014 08:21
    razun za telefon
    Draga Branka nije usamljeni slucaj. U mom slucaju zakazivanje kod lekara mora da se zove dva dana u proseku 170 puta i to se naplati na telefonskom racuno cca 2000din,jer automat koji nam daje da je centrala zauzeta ipak uspostavi kontakt-vezu(da napomenem nazalost nemam fiksni telefon a pozivala sam sa mob-a,a nigde mi nije stojalo obavestenje da ce mi poziv biti naplacen :-()... mnogi gradjani ne znaju za tako nesto pa se iznenade kad im zakazivanje stigne na naplatu...a da ne spominjemo zasto za jedno zakazivanje kod lekara mora da se okrene vise stotina puta u trajanju vise sati ili vise dana...TUZNO
  • Marko

    05.02.2014 08:15
    Pa ne moze tek tako da se dobije izjava od doma zdravlja.... Morate preko kol centra ;) :D :D :D
  • Ivan

    05.02.2014 08:14
    Da su pametni...
    call centar softver bi imao mogucnost stavljanja u red i mogucnost zakazivanja povratnog poziva i pola problema reseno (transparentnost guzve).

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna