Kad bi vinjete uveli, kupilo bi je 3% vozaca. Trebalo bi 5000 kontrolora sa 2-3 hiljade vozila da krstari autoputem i da kaznjava, i opet ne bi imali ni blizu ucinak. Posto smo mi bagra od naroda, i dalje su rampe za nas IQ najbolje resenje.
I ja sam Sremac i ne znam o kakvom vracanju novaca pricas. Ja ovde govorim o haracu koji nam se uvodi po Vojvodini. Nemam nista protiv da se putarina naplacuje ali da se sav taj novac vrati nazad u infrastrukturu a ne u Beogradske kase gde ce se sve kao po dobrom starom obicaju sve procerdati.
Sto se tice Titovih dugova tu si se malo zezno. Te price kako nas je Tito zaduzio su plasirane od raznih politikantskih tvorevina kojima su svi drugi krivi samo ne oni.
Dok je Tito bio ziv nisam ispljuvao plombe posle svake voznje do Slankamena jer su putevi bili koliko toliko normalni a ako si bas toliko zabrinut za dugove onda nadji na internetu koliko nas je ova sadasnja politicka kamarila zaduzila za poslednjih 25 godina i sta se izgradilo za te novce.
Sve naopako, dok je sav normalan svet uveo vinjete umesto sporih naplatnih rampi, mi im povećavamo broj. Da i ne pričamo kakva nam je stara traka-katastrofa, pogotivo sada nakon ovog snega...
Od Subotice do Vranja i nazad će trebati 50E, što je iznad 10% prosečne plate u SrBiji, gde je tu mozak???
@Scotch Bonnet
I nas iz Srema interesuje da novac koji je naplacen u Pazovi, Simanovcima, Rumi i Adasevcima ostane gde je i naplacen, u Sremu znaci. Nista "okupatorskoj" administraciji u Beogradu i Novom Sadu, ni zrno zita... ops, a to da vratimo novac za izgradnju autoputa onima iz Banata, Macve, Sumadije i ostatka ce da bude kad na vrbi rodi grozdje. Ozbiljno, cela Srbija otplacuje milijarde kredita koje su tokom 40 dugih godina, jos od pokojnog Tita, uzimali za izgradnju tih 500-600km autoputa sto ga u Srbiji postoji.
Eto lepe prilike za zapošljavanje novih partijskih kadrova. Uvedite vinjete po nekoj normalnoj ceni, kao kod zemalja u okruženju i ne izmišljajte toplu vodu!
Rodjen i odrastao na istoj adresi u Srbiji odnosno Vojvodini-Sremu.Putevi Srbije su na celoj teritoriji Srbije a Vojvodina je u Srbiji i tako ce i ostati.O pljacki ovoliko.O postenju samo k.... pricaju.
Obaska to sto je lakse uvesti vinjete kao i sav normalan svet, nego, hoce li novci sa Vojvodjanskih naplatnih rampi ostati u Vojvodini ili ce po dobroj srpskoj tradiciji ici sve za Beograd!?!?
Autoput od Horgoša ka Novom Sadu u dužini od najmanje 40km je blago rečeno JEZIV! I oni žele da naplaćuju korišćenje tog ruiniranog ''autoputa''?! Mislim da su bolji putevi u Africi nego kod nas!
U Austriji je godisnja vinjeta oko sedamdeset i neki evro, da zaokruzimo neka bude 80 evra. Kod nas samo u jednom prolazu od Horgosa do Dragasa i nazad te kosta bezmalo osamdesetak evra. Inace, sto se kvaliteta srpskog autoputa od Beograda do Horgosa tice niste se vozili autoputem od granice Slovacke do Praga u Ceskoj. Taj autoput moze da se koristi samo ako se vozite levom tj brzom trakom. U slucaju da postujete propise i vozite desnom trakom od granice sa Slovackom do Brna ce vam otpasti auspuh a od Brna do Praga i sva cetiri tocka. Desna traka autoputa im izgleda kao nekadasnji stari put Novi Sad-Indjija-Beograd. Sastavljan od onih betonskih kocki koje su na nekim mestima izdignute, negde spustene, negde ispucale, negde sa velikim rupcagama.
Ajd' i da zanemarimo očajan kvalitet puteva, ali da relaciju Beograd-Subotica i nazad treba da platite 10 evra (240+330)x2 dok 10-dnevna vinjeta u Austriji iznosi 8,30 evra, a u Mađarskoj 2.975 forinti (oko 9,60 evra)!!! Nama stvarno treba jedna diktatura od strane EU i dok nas neko ne natera da uradimo neke stvari, dotle ćemo krasti i bahatiti se. Koliko bi samo više ljudi koristilo autoput da postoje vinjete!
Umesto da se uvedu markice, kako je to u okruženju normalno (efikasno i isplativo za sve strane), mi i dalje pravimo skupe betonske prepreke na putevima na kojima ljudi ginu i plaćamo tri smene zaposlenih dnevno na svim punktovima da naplaćuju karte i time još i usporavaju saobraćaj...očito nema i argumenata ni logike al ima interesa, jer, kako sa markicama "kraduckati"...al džabe povika na vuka kad je vuk bahat i može mu se...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
I kroz Vojvodinu uvode putarinu po kilometru
Novi Sad
•26.02.2014.
•07:19 > 10:39
Komentari 23
-
taj ceski autoput je turisticko istorijska atrakcija.
sami cesi su odlucili da se ne sme menjati
Sabahudin
Scotch Bonnet
Sto se tice Titovih dugova tu si se malo zezno. Te price kako nas je Tito zaduzio su plasirane od raznih politikantskih tvorevina kojima su svi drugi krivi samo ne oni.
Dok je Tito bio ziv nisam ispljuvao plombe posle svake voznje do Slankamena jer su putevi bili koliko toliko normalni a ako si bas toliko zabrinut za dugove onda nadji na internetu koliko nas je ova sadasnja politicka kamarila zaduzila za poslednjih 25 godina i sta se izgradilo za te novce.
Tito je amater.
Ivek
Od Subotice do Vranja i nazad će trebati 50E, što je iznad 10% prosečne plate u SrBiji, gde je tu mozak???
Zemljoposednik
I nas iz Srema interesuje da novac koji je naplacen u Pazovi, Simanovcima, Rumi i Adasevcima ostane gde je i naplacen, u Sremu znaci. Nista "okupatorskoj" administraciji u Beogradu i Novom Sadu, ni zrno zita... ops, a to da vratimo novac za izgradnju autoputa onima iz Banata, Macve, Sumadije i ostatka ce da bude kad na vrbi rodi grozdje. Ozbiljno, cela Srbija otplacuje milijarde kredita koje su tokom 40 dugih godina, jos od pokojnog Tita, uzimali za izgradnju tih 500-600km autoputa sto ga u Srbiji postoji.
alo,alo
posle ce to da nam vrate kroz onih 7 % !
ps-tako nam i treba kada se nismo otcepili 1988 !!!
JOJ
Jogi Letač
Tiberius
Scotch Bonnet
PreduzetnikNS
...
vozač
Kovilj E-75
Sale NS
trebalo bi
MareCare
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H