"Boolewar", prvo nauci pravopis, slovo "w" ne postoji u srpskom jeziku. Drugo, prosle godine se radila raskrsnica kod mosta i radice se sve raskrsnice do kraja bulevara. Ako ti se to ne svidja, nadam se da imas pasos.
da vratili nam božicu i ... jel ona madjioničar. ljudi ima nas preko 400. četiri stotine. godinama već gledam kako dolaze fudbaleri i ostali partijski ološ. pa mi imamo više laboranata nego zavod za javno zdravlje a o ostalima da ne govorim
Што се тиче Булевара Војводе Степе,тада је технички директор била жена која ије вична струци ,а извршни директор исто тако.Постављени од стране Павличића.Мешали су се у рад на терену а нису знали ништа о технолигији рада. Такође је надзорни орган био неки Зоран који је три пута радио у Путу па га напушатао а сада ради у Зиг-у,иако је техничар ради послове надзорног органа а то могу само инжењери.Из личних разлога он опструише Пут,дал је то сујета или нешто друго то се не зна,али кажу да је намерно давао конфузне захтеве на булевару Степе да би се Пут приказао фирмом која не може да ради послове и да би онда ЗИГ могао да даје послове појачаног одржавања на тендере.Такође се прича да су њих троје били у спрези и да им је задатак био да смање вредност Пута пре приватизације.Од нове године је у путу поново технички директор жена коју сви из струке сматрају једним од највећих стручњака у Србији.Такође град је помогао око набавке нове опреме за асфалтирање. Било би велика штета да ово предузеће пропадне јер треба пунити неке туђе џепове.
Putari, kao što je neko već napisao nisu dobili nekoliko plata i putnih troškova. U Putu danas ima svega 28 (dvadeset osam) fizičkih radnika u pogonu, onih koje gledate na ulici sa lopatom u ruci, od oko 400 i kusur primača plate. Teško da će se ovi mučenici naterati da "u roku" šta god to značilo izvedu ove radove. Ne zato što neće, već što je to fizički ne izvodljivo. Gladan radnik ne može raditi, bez obzira na to koliko ga kandžijaju pretpostavljeni i žele nadležni. Šteta što će sve opet pući na leđima ovih nesrećnika i što će bes naroda biti usmeren na njih. Ali, to je u skladu sa predstojećim "praznikom rada" koji će putari ove godine proslaviti posno. Bez roštilja.
"da li je prošao garantni rok za radove na toj raskrsnici kada je bila poslednji put rađena.Hoće li neko platiti penale zbog nekvalitetno izvedenih radova.Koja li je tada vlast bila u NS ,žuti (Pavličić and comp)) ili crni (Maja ,Zigor ...)podsettite me!"
Ta raskrsnica je radjena do pola 2006. godine kada je Maja bila gradonacelnik. Uradjena je ocajno, kao i asfalt na futoskoj ulici na jednom mestu. Generalno JKP put NE ZNA da rekonstruise vece ulice kako treba, primer je Bulevar Vojvode Stepe koji je potpuno talasast. Kad malo bolje razmilim ni Put invest ne zna (Jovana Subotica npr.)
Neko forsira oba preduzeca, a da li kradu ili ne znaju da rade posao pitanje je.
Hm .. ljudi .. ok ,verovatno nisam jedini koji nije bas mlad ali se ipak nije jos rodio kada se napravio Bul 23 oktobra tada , ali jel neko zna dal postoji orginalni asfalt bilo gde od z stanice do mosta?
Mozda je pitanje glupo ali ja mogu da se zakunem da onaj segment izmedju z stanice i KP prvog ,je toliko matoro da ja ne pamtim da je ikad tamo radjeno krpljenje ,dal je moguce da je to deo orginalnog asfalta?
Ako i nije ,to tako stoji bar min 20g ako ne i vise ,sto pokazuje da ako se zeli ,i ne krade ,moze napraviti space asfalt koji traje!
da li je prošao garantni rok za radove na toj raskrsnici kada je bila poslednji put rađena.Hoće li neko platiti penale zbog nekvalitetno izvedenih radova.Koja li je tada vlast bila u NS ,žuti (Pavličić and comp)) ili crni (Maja ,Zigor ...)podsettite me!
ova raskrsnica Kralja Petra I i Bul oslobodjenja otkida tockove.Ta kod Merkatora je milina,spram ove,jeste razrovana ali ni blizu tako kao ova kod Lutrije
Izgleda da su u ovoj novoj garnituri na vlasti sve sami Limanci?
Prvo se sredjivala Narodnog fronta i raskrsnica kod NIS-a, sada raskrsnica kod Merkatora i Bulevar Cara Lazara...
Ne kazem da ne treba, ali raskrsnice kod futoske pijace i kod lutrije su kao preko rovova da se vozi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Od ponedeljka radovi na raskrsnici kod Merkatora
Novi Sad
•30.04.2014.
•13:15
Komentari 15
-
ovo je organizovan kriminal koji traje 20g. nema stranke koja se nije nasla u semi sa eminencijama.
rupe pune skoro sljakom da je prva kisa ispere pa onda dolaze razne seme o garanciji na 'asfalt' zbog izvacenja novca na 'cg kipar'
putar
Бачван од памтивека
Што се тиче Булевара Војводе Степе,тада је технички директор била жена која ије вична струци ,а извршни директор исто тако.Постављени од стране Павличића.Мешали су се у рад на терену а нису знали ништа о технолигији рада. Такође је надзорни орган био неки Зоран који је три пута радио у Путу па га напушатао а сада ради у Зиг-у,иако је техничар ради послове надзорног органа а то могу само инжењери.Из личних разлога он опструише Пут,дал је то сујета или нешто друго то се не зна,али кажу да је намерно давао конфузне захтеве на булевару Степе да би се Пут приказао фирмом која не може да ради послове и да би онда ЗИГ могао да даје послове појачаног одржавања на тендере.Такође се прича да су њих троје били у спрези и да им је задатак био да смање вредност Пута пре приватизације.Од нове године је у путу поново технички директор жена коју сви из струке сматрају једним од највећих стручњака у Србији.Такође град је помогао око набавке нове опреме за асфалтирање. Било би велика штета да ово предузеће пропадне јер треба пунити неке туђе џепове.
BNS
Ta raskrsnica je radjena do pola 2006. godine kada je Maja bila gradonacelnik. Uradjena je ocajno, kao i asfalt na futoskoj ulici na jednom mestu. Generalno JKP put NE ZNA da rekonstruise vece ulice kako treba, primer je Bulevar Vojvode Stepe koji je potpuno talasast. Kad malo bolje razmilim ni Put invest ne zna (Jovana Subotica npr.)
Neko forsira oba preduzeca, a da li kradu ili ne znaju da rade posao pitanje je.
kimi
Mozda je pitanje glupo ali ja mogu da se zakunem da onaj segment izmedju z stanice i KP prvog ,je toliko matoro da ja ne pamtim da je ikad tamo radjeno krpljenje ,dal je moguce da je to deo orginalnog asfalta?
Ako i nije ,to tako stoji bar min 20g ako ne i vise ,sto pokazuje da ako se zeli ,i ne krade ,moze napraviti space asfalt koji traje!
grbavi
kimi
Jel ce moci i uz radove da se prolazi tuda normalno u svim pravcima ili sta ...
Nezavisni Vojvodjanin
doder
-
naravno da su limanci.
tamo su se delili stanovi pravnicima i doktorima migrantima
radni ljudi su naseljavani po satelitu i n. naselju
Boolewar
Prvo se sredjivala Narodnog fronta i raskrsnica kod NIS-a, sada raskrsnica kod Merkatora i Bulevar Cara Lazara...
Ne kazem da ne treba, ali raskrsnice kod futoske pijace i kod lutrije su kao preko rovova da se vozi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H