Novi Sad
02.05.2014.
13:11 > 16:30
Novosađani koji su se u sredu oko 19 časova zatekli u centru grada, prisustvovali su nesvakidašnjem prizoru jer su pripadnici Žandarmerije legitimisali jednog od uličnih svirača.

Komentari 106

  • Nesa

    09.05.2014 09:41
    Pripadnik Zandarmerije
    Pripadnici policije imaju pravo da legetimisu bilo kog i bilo gde!A po slikama vidi se da se nisu parkiranli na sred trga nego u strano sto ne remeti uopste promet prolaznika!
  • sone

    05.05.2014 15:38
    corsa
    A nisam primetio da je Corsa na invalida... Covek koji je vozio mi deluje sasim zdrav... A kad bi i ostali ljudi sa hendikepom parkirali u strogom centru svoja vozila... nebi bilo bas lepo? Kad prodjete centrom pitajte deku koju legitimaciju im je pokazao... iznenadicete se...
  • Marko, Trieste

    04.05.2014 12:09
    U Italiji
    Policajcima u Italiji je najstrožije zabranjeno da legitimišu osobe koje nisu načinile prekršaj, niti su osumnjičene. Smatra se diskriminacijom nasumično izdvajanje i legitimisanje jedne osobe i to je neopravdano iskorišćavanjem njegovog slobodnog vremena kao i zloupotreba moći. Izuzetak su jedino racije, ali one se uglavnom organizuju u noćnim klubovima, a ne po ulicama.

    Medjutim, treba reći da su kazne, ako vas policajac uhvati u prekršaju (ne samo saobraćajnom) i do 10 puta veće od kazni u Srbiji. Možda vam je sad jasnije zašto "na Zapadu" nema pikavaca na svakom koraku i švrljotina po fasadama.
  • 04.05.2014 11:41
    Ko je deka
    Pitanje ko je deka, mozda neko zna osim onih zandara ili samo vidi ono sto zeli
  • 03.05.2014 22:06
    Duca
    Ljudi lepo je videti cikicu u nasoj nosnji i nemam nista protiv toga da svira,i treba.
    Ali ljudi nemojte odmah napadati ljude koji obavljaju svoj posao,otkud znate ko je cikicu prijavio. Realno ljudi pustite druge da obavljaju posao,ja mislim da je cikica posle ovog ostao zdrav i citav,a to sto lopove imamo na vlasti sami smo krivi,jer je narod bira i isti taj moze da se pobuni i skine lopove
  • ns

    03.05.2014 21:49
    Deda LEGENDO!
    Eh da je takvih još.Kakav Kralj! Deda vodim te na sladoled u nedelju!
  • Rade Dragač

    03.05.2014 20:17
    Policija radi svoj posao
    Šta radite vi bezposleni. Šta sve izmišljate. Na posao i pustite druge da rade svoj posao. Kukaju Novosađani kda ih manijaci napadaju. pljaćkaju a sad kad se o njihovoj pojavi neko bgrine njima to smeta. Dokle tako?.
  • Oskoruša

    03.05.2014 20:01
    Deka je agent CIA..
  • 03.05.2014 16:59
    dosadni ste
    zasto ga ne bi legitimisali...treba sve,apsolutno sve da legitimisu
    uostalom je*ale ga gusle i frule,neka ide u Zitoradju pa neka svira do mile volje.
  • 03.05.2014 15:01
    Corsa
    Ako malo bolje pogledate videćete da je Corsa invalidsko vozilo... znam da se nećete postideti, ali za one druge normalne
  • EU špijun

    03.05.2014 13:32
    Nameštaljka dekice
    Dekica u Srbijanskoj nošnji je zloupotrebljen radi provociranja katolika i ostalih,jer u Novom Sadu i u Subotici je pretežno u većini katolički orjentisano stanovništvo,u Vojvodini su karakteristične tamburice :) Dekica je plaćen da svira pesme velike Srbije :) tako to počinje sa nemirima kao i u Ukrajini,samo što još nije počelo i u Subotici,jedino što je taj fazon takav loše odrađen sa strane zapada jer Novosađani su kilavi za bilo šta ,a kamoli za svađu,bolja bi bila scena da su poslali dekicu Mađara da svira metalofon mađarski u centru Beograda tada bi bilo jel to što žele scene iz ukrajine,ovako??? videćemo nastavak ove epizode....
  • Neko Taj

    03.05.2014 13:07
    Nemam jednu lepu rec o njima da kazem,pretresaju sve zive.Dokle cemo biti policijska drzava ?
  • 03.05.2014 11:14
    Duca
    Ljudi samo rade svoj posao,jel ste mozda culi razgovor ili pitali zandarmeriju zasto ispituju coveka? Da bi nekog osudili treba sagledati celu sliku i saslusati i drugu stranu a ne osudjivati i tracarati kao babe sorace.
  • 03.05.2014 10:38
    imam 16 godina i na naselju i satelitu me pretresaju i pitaju gde cu redovno, samo kad nosim trenerku, valda sam im sumnjiv sta da vam kazem
  • sone

    03.05.2014 10:15
    Zandarmi legitimisu ulicnog sviraca
    Iza patrolnih kola je opel korsa koja je stalno tu parkirana... korsa nesmeta u pesackoj zoni? A policija smeta... I nisu ga legitimisali razgovaralisu sa cicom odakle je i kako zivi.
  • 03.05.2014 07:44
    Prvo treba znati
    Pešačka zona ili bilo koja zona u gradu i na planeti nemože biti zabranjena za intervenciju državnih organa ( hitne pomoći, vatrogasne službe, policije i dr.) što je i logično , a ako na slici dobro vidim sa žandarima je lokalni policajac koji obavlja radnju a oni samo asistiraju, i da neko ne pomisli da su baš svi napali jadnog dekicu kako tvrdi naša sugrađanka , što stvarno ne bi bilo logično, interveniše se samo po pozivu verovatno nekog našeg sugrađanina koji je oštećen od tog dekice ili nekog drugog, a možda su ljudi samo razgovarali sa njim. Puno pozdrava i podrške za našu žandarmeriju jer znam šta rade i koliko rade, i stvarnoje već dosta ovih što imaju vremena da iznose svoja mišljenja i razmišljanja a očigledno pojma nemaju. Bitno je nagrditi nešto onako najgore i biti in. Puno pozdrava za sve sugrađane i nebojte se Novosadske Žandarmerije osim onih koji znaju zašto !!!!
  • 03.05.2014 07:39
    @Mile
    Trebali su duplo da joj naplate zato što ne vaspitava unuka!
  • mile

    03.05.2014 05:07
    Ja sam bio prisutan kada su letos naplatili baki kaznu sto je mali unuk vozio trizikl dunavskom , ladno joj je uzeo pare .E to je bila Stvarno sramota.
  • TX

    03.05.2014 04:33
    Ko je napravio prekršaj????
    Nije poenta u tome što legitimišu,nego koga i gde??? Zakon o saobraćaju kaže da ne smeš autom u pešačku zonu!? Ne smeš stajati na putu duže od 5 min!? Ali sila može sve!? Ja sam stao da putnica izađe iz auta i uzme svoj prtljag, 4.min. A ja radim taj posao! kamera je snimila da sam stajao toliko i dobio da platim kaznu, 5600.din. A ako napišem žalbu, još 1280.din.??? Pa gde to još ima,osim u Srbiji??? Ima li možda u Kanadi???Jeli tamo zakon za sve isti ili se primenjuje selektivno???
  • Nebojša

    02.05.2014 23:15
    ma
    Gosn popi je smetala frulica ovog puta pa je pozvao izvanrednu miliciju. Mada, ako je to onaj etno južnijanac sa ćoška, na popinoj sam strani ovaj put ;)
  • Novosadjanin

    02.05.2014 22:59
    Kanda se uzjogunili
    Juče , na satelitu ..isti "puh" sa 2 žandarma i jednim "klincem" od specijalca.. obilazili okolinu..i presret!..momak..ličnu kartu!..itd.. zatim pretres iz 90tih...Iskreno kapirao sam da je neka "akcija" ili sl.. da vijaju određenog lika itd.. kad' ono.. izvinte.. i idemo dalje..sada vidim ovo za centar..pa ljudi moji, pustili su "kao" hrpu pandura na naselje..pa su "ovi" bili kinvi što moraju tu da budu pa su "yeb***" sve živo sa legitimisanjem, a na 70 metara za 5 dana , 3 razbojništva...marketing? Od kuda sad ovi sa beretkama?Prozvali ih da ništa ne rade,pa sad ajde pa i mi da maltretiramo?? Iskreno ne znam šta se dešava u "njihovim" redovima..ali ovakvo izigravanje ludila sa komentarom "izvini" DEBELO vraća u Slobino vreme..ne kapiram.."policijski čas" ili "žandarmerijski" .. za koje takođe ne čujemo nikada, jer oni su...???
  • 02.05.2014 22:20
    castim
    onoga ko moze da radi dok mu cica gusla celo radno vreme ispred kancelarije. Dajte ljudi dozovite se malo, svako sebi uzima za pravo da na ulici radi sta hoce. Vi ljubitelji ulicnih sviraca odvedite ih sebi pod prozor, pa cete vrlo brzo promeniti misljenje . I probajte da shvatite da u centru ljudi rade i zive, ma koliko vam to bilo neobicno. Stanar ne sme u vreme odmora da upali usisivac,a oni mogu da udaraju u bubnjeve,guslaju,tamburaju i nikom nista. Sve je to daleko od umetnosti,vise lici na prosjacenje, a vi samo umirujete svoju savest kada trcecim korakom prolazite pored njih i spustite koji dinar.
  • boban

    02.05.2014 22:08
    zBond, James Bond !
    Čiča je u stvari profesionalno maskirani direktor Parking Servisa na tajnom zadatku. On je njih legitimisao i to je sve. Sramota, legitimisati čak trojicu odjednom. E i taj Parking servis...c,c,c
  • 02.05.2014 21:16
    Tuga do bola
    Ulicnog sviraca a gomila probisveta hara okolo!
  • Frkislav

    02.05.2014 20:44
    Žandarmi su nedotupavni bilmezi, a onaj muzikant svira falš.
  • Jogurt

    02.05.2014 19:55
    S obzirom šta je skrivena pozadina boravka ovog čikice u srBskoj nošnji, za njega jeste u redu. Zna se jako dobro da je taj čovek sve samo ne ulični svirač i performer poput recimo onog sa gitarom kojeg viđamo na ulazu u pothodnik itd. Izgleda da je konačno došlo vreme da se neke izopačene stvari vrate u normalu.
  • dr.

    02.05.2014 19:48
    @Narodna Milicija

    Koga branite ? Ove zveri u uniformama ?
    Vec je i samo legitimisanje maltretiranje .
  • bane

    02.05.2014 19:43
    banana drzava
    @putnik

    Nece biti .
    Sestra mi zivi u Belgiji , u Briselu , od 2010-te , i za to vreme se nije desilo nijedno jedino ubistvo . Bilo je par pljacki i to je sve .
    Da li treba da vam kazem da za to vreme jos NIJEDNOM nije videla policajca na ulici .
    Vase patrijotske price ostavite za nekog drugog .
  • Bojan

    02.05.2014 19:38
    eee
    covek je njima prisao ne budite smesni bre..lako je suditi a ni ne znate sta se dogodilo...
  • Psycore

    02.05.2014 19:33
    A kada ce poceti da hapse bandite u skupstinskim klupama ?
  • Izdajnik

    02.05.2014 19:31
    Severna Koreja polako postaje nedostizni bastion demokratije za nas .
  • Vladimir

    02.05.2014 19:30
    Moralisanje
    Ajde vi sto moralisete da samo rade svoj posao, da su samo dosli da legitimisu i sta je tu lose, da cikica nije platio porez i ostale baljezgarije... Divim se zandarmeriji i celoj srpskoj mentalno-mentalitetskoj garnituri i kako se brinu za Srbiju. Nije mi drago sto sam emigrirao, ali mi je drago sto je razlog moje emigracije bio u sustini taj stav i nivo svesti, kradje, muvanja itd. I u Kanadi ima korupcije, naravno, ali niko nece dozvoliti da cela Kanada propadne zbog necijeg sina, brata, rodjaka, necaka, kuma itd. dok je u Srbiji to norma, zakonitost.
  • svirac

    02.05.2014 19:29
    nista strasno
    Legitimisanje je vrsio policajac iz Novog Sada, a Zandarmi su tu samo da njemu pruzaju asistenciju, ma sta da je u pitanju...
  • Sadomazohista

    02.05.2014 19:29
    perverzija
    Kladim se da cak ni na Krimu nema toliko legitimisanja kao po Novom Sadu .
  • zox

    02.05.2014 19:21
    drzava kazamat
    Jedno obicno pitanje : zasto zandarmi ne hapse kriminalce po Novom Sadu ?
  • dalibor

    02.05.2014 19:16
    legitimisanje
    Kamo srece da sve pregledaju i legitimisu sto vise , gradjana (sumljivih),vece su sanse da otkriju nesto-nekog!
    Pa ljudi Novi Sad je postao Beograd 90-tih!!!
    Potpune podrska od mene , sammo napred momci radite vas posao i bice nam svima bolje!
  • 02.05.2014 19:14
    Šone Odžaci
    U Kosove ne smeju da odu. Tolika su sila. Ovo je jedino neslobodno parče Evrope. Ne volim srbiju...
  • miki , vankuver

    02.05.2014 19:12
    izgubljena nedodjija
    Srbija se danas kotira kao jedna od najgorih drzava na svetu za zivot , zemlja gde vladaju diktatura i ugrozavanje osnovnih ljudskih prava njenih stanovnika .
    Ova vest to samo potvrdjuje .
  • Cika Pera

    02.05.2014 18:57
    I samo legitimisanje je maltretiranje .
    Toga jos ima samo u Bagdadu , Kabulu i slicnim nedodjijama .
  • Lala

    02.05.2014 18:47
    sve se vraca..
    na svoje mesto, sta on ima da svira frulu kada je zvanicni instrument u Vojvodini TAMBURICA
  • 02.05.2014 18:46
    Raca
    A šta je to strašno što su ga legitimisali..ko je on,neki Betmen!
  • Majka policajca

    02.05.2014 18:43
    zandari legitimisu
    Kazete posao kao i svaki drugi,varate se grdno ste neobavesteni i vrlo arogantni u prevodu namanjeno onima znaju i koji su,zakon im smeta spremni su na sve samo radi svojih interesa.Poziv na intervenciju-zena se poradja doktor kaze ja neradim strajkujem,policajac kaze strajkujem ne radim, ovo je samo poredjenje.Policajac izlazi i upucaju ga kazu to mu je poso,tamo neko porodi zenu u avtobusu bravo heroj.Mislim da svako ko ima problema sam sa sobom se boji vlasti-policije pricamo kako je lepo i udobno dok smo vidjali policiju po nasim ulicama malo ih a trajalo za vreme izbora.Majka sam 26-togodisneg policajca i nije mi lako kada citam ovakve komentare.
  • glupivoje

    02.05.2014 18:07
    tema
    u al je tema... kakva tema takvi komentari...
  • 02.05.2014 18:01
    svirate svi
    sta je sada, neka ga legitimisu, kao i druge, kada nedaj boze zatrebaju, onda naravno komentari a gde su zandari, tu su i treba da budu stalno u centru i svuda ,pa da mogu i da intervenisu kada treba, vama nikada nista nevalja, kada su tu nevalja, kada nisu tu opet nevalja, ajde dogovorite se sta ocete.
  • Ccc!

    02.05.2014 18:00
    Nije nego!
    Možeš misliti kako se gospođa potresla. Grad pun manijaka, ne možeš na miru sedeti u stanu a ne hodati ulicom. Kad tako neka propalica napadne nekog onda se svi pozivaju na policiju "gde su, šta rade", kad rade svoj posao, onda ni to nije u redu.
    Svaka čast žandarima!
  • Bole

    02.05.2014 17:50
    @Dragan
    Druze Ostoja, nacionalni integritet i suverenitet "drzave" Srbije je ugrozen .Primeceno sumnjivo lice sa neobicnom duvaljkom.Mozda su ga poslali strani placenici da izvrsi atentat na nekog od funkcionera .N.N. lice primeceno u okolini Urineja Bulovica .Preduzeti hitne mere !
  • Bole

    02.05.2014 17:46
    @Zox
    Vrana vrani oci ne vadi!
  • Brus Vilis

    02.05.2014 17:42
    Maltretiranje
    Uopšte ne znam zašto policajci i žandari zaustavljaju i legitimišu osobe koje nisu napravile nikakav prekršaj niti su svojim ponašanjem sumnjivi? Poslednjih 20 godina letujem u Grčkoj i za sve to vreme nikad me nisu zaustavili njihovi panduri.
  • KOmša

    02.05.2014 17:15
    čemu oni služe
    Bilo moje mlađe dete na testiranju za prijem u osnovnu školu... između svega pita psiholog dete šta rade policajci? ... a dete ne zna...
    Pa ne znam ni ja,... generalno je shvatanje da oni ne rade ništa.
    Bar ne ništa korisno. Oni su tu figure koje dobijaju platu od države i zastrašuju običan svojim bedastim telećim facama. A kriminal cveta,... dakle, po difoltu - ne zna se šta rade. Ne rade ništa.
    Lako im je da maltretiraju ljude uokolo, a da ćapavaju krimose teško.
  • Драган

    02.05.2014 17:12
    Жандарми и улични свирач
    Видим да многима није јасан овај чланак па коментаришу у стилу:"..Шта хоћете? Не ваља вам када не раде свој посао - не ваља вам ни када га раде..?!". Е, па видите, проблем је у следећем:
    На сајту МУП-а пише да је задатак жандармерије да извршава најсложеније безбедносне задатке у случајевима: Сузбијања тероризма, Обезбеђивања јавног реда и мира у ситуацијама високог ризика и Пружања помоћи у ванредним ситуацијама. Овде се очигледно(бар мени) ради о нечему што није задатак жандармерије. Осим ако овај улични свирач није неки међународни терориста!
  • Zoran

    02.05.2014 17:10
    Uniformisan svirač!!!
    Svako ko se u uniformi kreće ulicom a ako na uniformi nema nikakvih jasnih oznaka, pogotovo ako je to vojna uniforma može očekivati bar legitimisanje!
    Uniformisani ulični svirač, ajte molim vas pa na šta bi ličilo društvo kad bi svi nosili vojne uniforme tek tako.

    Ju, ju, gospođa što je poslala vest, ju ju jako se uzrujala. Moš misliti...
  • 02.05.2014 16:34
    kom
    Kada policije nema onda stotine komentara kako je pun grad razbojnika.E sad kada umesto policije ide Zandarmerija i legitimese,opet je problem.Pa juce je sve vrvilo od komentara kako je grad prepun turista,po pet jezika se cuje u toku jedne setnje...I sta sad?ko su ti ljudi koji dolaze i odakle.Pa o tome neko treba da vodi racuna a ne dzabalebarosi koji neznaju sta ce od sebe da pljuju sve do cega se dotaknu.Danas policiju,sutre vladu,prekosutra Cecu...neka svako radi svoj posao.Narode bica Vam bolje samo onda kada budete gledali svoja posla.
  • 02.05.2014 16:34
    VOZILA U PESACKOJ ZONI
    Pobogu, da je istoj toj zeni detetu pozlilo, molila bi Boga da helikopter prve pomoci sleti u sred pesacke zone... PA sta ako su usli kolima ?!
    Nisu jurili duz Miletivece !
    Legitimisali su starca - nemaju pravo ?
    Potrebno je malo demonstrirati svoje sposobnosti i moc. Pokazati da su TU ! Sve je opravdano ako nisu maltretirali coveka. Oni su zandarmerija, oni dole na jugu i dan danas polazu zivote za nasu bezbednost ! A mi bi smo svi trebali malo vise i da ih postujemo !
  • -

    02.05.2014 16:32
    -
    da li su legitimisali i sljam koji sedi po bastama u iatoj toj ulici?
  • ja

    02.05.2014 16:21
    Da li je "dekica" platio mozda porez ili je to jos uvek prosjacenje i besposlicenje? Gospodjo prvo procitajte zakon, a tek onda pljujte policiju. Svi su "dekice" "dobrice" dok krse zakon.
  • Svako od nas

    02.05.2014 16:17
    1.Reč: Sramota
    -Jer je nekom uticajnom u centru zasmetao on ili njegova muzika, pa je zvao svoju vezu da ga oteraju ili uklone
    -Zbog toga što je u srbiji kriminal postao dobar dan,a granica izmedju dobra i zla mutna/zaboravljena /još jedan dan podmićivanja birokratije i policije/
    -Zato što milicija aktivno učestvuje u kriminalu, a od iste institucije se očekuje da ga suzbija /Trgovina drogom i zaplenjenim oružijem-Beočin/
    -I jednim delom jer je autoritet iste opao do te mere da prestižna jedinica kao žandarmerija dobije takav zadatak i nažalost njena čast bude dalje degradirana od strane medija

    Istina u srbiji je vrh ledenog brega na kome se igraju sve druge nacije osim nas.
  • ns

    02.05.2014 16:17
    maltretiraju one koje ne trebaju,a stite kriminlace....zato smo i tu gde jesmo
  • Janos

    02.05.2014 16:13
    Rade
    Ljudi rade svoj posao cisto su dosli i legitimisali coveka i sta je tu lose? Lose je vama sve koliko ja vidim...kad rade posao smeta vam, a kad ne rade opet vam smeta pa sta vi zelite SRBIJO? I ti zeno sto si ovo pisala aj idi brini o deci ako imas ili kuvaj muzu rucak, a ne da pametujes kako si ti sokirana sto ljudi rade svoj posao ili cek pa ti mozda nemas posao pa si ljubomorna
  • Bole

    02.05.2014 16:10
    Koji Komentar Staviti?
    IQ u minusu.Kako vas nije sramota.Go..a!U kaficu Ul. B.Cosica sedite namrsteni , sve koji prolaze gledate popreko .Vozni park nista manje od audija6(Nabudzeni).Lako vas je prepoznati.teleci pogled i nakazne frizure.Kafic je otvorio vas kolega.radno vreme naravno ne postoji.Cemu vi uopste sluzite?Sta , treba gace da nam drhte kada vas vidimo?Tesko.
  • 02.05.2014 15:57
    dragance
    bahato ponasanje,to su mozgovi kao u kanarinca, ne razlikuju koga treba da legitimisu a koga ne, slepo slusaju svoja jos glupavija naredjenja, da znaju da razmisljaju ne bi bili u policiji,tako funkcionise sistem unutrasnjih poslova, tolko o tome...
  • Mrma

    02.05.2014 15:56
    Zašto bi poverovala u vašu priču?
    Savesna gradjanka brine šta Žandarmerija radi i izigrava fotoreportera.Još više brine _kad ne rade.Dvolični ste,muka mi je od vaše brige.
  • janko

    02.05.2014 15:55
    samo pesmu
    pa trazili su da im svira i peva "koliko smo kaki"
  • Cika Miki

    02.05.2014 15:45
    Hm...
    Da vidim jesam li dobro razumeo vas sto kazete da oni 'rade svoj posao'... Potrebna su tri zandarma da legitimisu lice od nekih 80 godina? I sta oni uopste tu traze? Zar je u nadleznosti Zadramerije da seta po centru i legitimise ljude po najobicnijem danu?
  • 02.05.2014 15:40
    kompleksasi žandarmi. .. iskompleksirana je cela policija i ostali državni organi tj oni koji rade u njima
  • ONAJ

    02.05.2014 15:26
    IRINEJ
    Prijavio ga je Onaj Irinej - vladika socijalističke pravoslavne crkve.
  • svirac

    02.05.2014 15:26
    je imao srecu
    da je svirao tamburu ili violinu bilo bi...
  • 02.05.2014 15:25
    to je uvek bila stoka bahata koja se izivljavala kad god je mogla. a kurcbija je uvek bila policijska drzava
  • Ivan

    02.05.2014 15:20
    alo rođače
    @putnik - ima toga svuda

    jel žandarmerija za to služi?!?!
  • drndos

    02.05.2014 15:16
    @dekica frulas-balkanski spijun
    I meni je nesto sumljiv taj cica.
    Umjesto da je kuci ko pravi domacin,od džabalebari u Novome Sadu.
    Mora da je i on neki spijun kgb,mi6,cija,bija ili slicno.
    Nikad se nezna,treba biti obazriv.
  • Lignjoslav Pipak

    02.05.2014 15:08
    Sokoj
    Garant nije dekica platio muzicki dinar.
  • 02.05.2014 14:51
    Maltretiraju sve redom i jako u neljubazni. I mene su startovali. Sramota! Valjda kontaju da rade svoj posao. Treba neko da im kaze u kom veku zivimo.
  • Cobran

    02.05.2014 14:50
    Bahaćenje
    Kakva je ovo represija. Dođu četiri žandarma sa dzipom da legitimišu jednog dedicu kao da je državni neprijatelj broj 1. Gde su sada ti silni "prašinari" da završavaju ovakve poslove, ako je već to u opisu posla policije? Žandarmerija u Novom Sadu je inače sada prva svuda, i kada je požar u pitanju i udes i tuča i prepirka. Utjerivanje straha u kosti građanima.
  • 02.05.2014 14:46
    NS
    Ako su ga legitimisali.
    Kad god prodjem centrom tu su gusle, opanci i sajkaca....pravo Vojvodjanski. Kamo srece da ga nikada ne vidim vise.
  • 02.05.2014 14:42
    Decaci
    Menjaju slicice, sta vam je =)
  • hm?

    02.05.2014 14:32
    Zandarmerija je namenska jedinica MUP-a i vrlo je cudno da se pripadnici te jedinice bave legitimisanjem prolaznika na ulici u Novom Sadu. Ako su to radili na svoju ruku, onda bi trebalo da odgovaraju, ako im je neko naredio onda je to vec nesto drugo i opasnije, ali, bojim se da ima upravo za cilj nesto mnogo vece. Sledeci izlazak u grad bi mozda bio sa dugm cevima, cisto da podsete gradjane Vojvodine da ce ove godine glasati na izborima, pa da ne pogrese.
  • ...

    02.05.2014 14:30
    posao ko i svaki drugi
    Mislim stvarno mi nije jasno sto se stalno nadje neko da se buni oko necega.
    Policija bi trebalo jos vise da legitimise ljude i da se sumnjivi pocnu plasiti. Ne razumem u cemu je problem dati dokumenta i da ih oni provere. To sve traje par minuta. Pa to im je posao, tako mogu da nabasaju na nekog koga traze od ranije i svakako doprinesu sigurnosti. Taj gnev prema policiji se stvarno prepumpava. Ima svakojakih ljudi. Jedini problem je sto kad neko iz odredjene grupe bilo policajac bilo taksista lekar,.. napravi neki propust ili se ponasa kako ne bi trebalo svi osudjuju celu grupu sto je sramota. Mene su vise puta legitimisali kad su bili sitniji vecernji casovi i nikada policajci nisu bili bezobrazni niti me na bilo koji nacin maltretirali. Uredno im se javis predas dokumenta sacekas i nastavis svojim putem. Zamislite kako je njima kad ih svi preziru i stalno ih prozivaju. Mislim da ni vi ne biste bili tako glasni da ste u njihovoj kozi. Naravno da ima losih primera u njihovim redovima ali toga ima svugde i nisu oni toliko brojni da bismo generalizovali.
    Isto kao kad vas zaustavi saobracajna policija u redovnoj kontroli. Ako niste nista skrivili nece vas nista ni pitati niti vas kako mnogi pricaju maltretirati.
    Dosta vise sa tim pricama o maltretiranju samo blatite policiju a ovamo vicete kako nam treba sigurnost...
  • 02.05.2014 14:23
    @ Putnik - ima toga svuda
    Da, samo sto u Srbiji za 1 dan policija legitimise vise ljudi nego u Becu, Minhenu i Oslu za 100 godina. Samo u banani Srbistanu ima toliko "legitimisanja", "rutinskih kontrola" (u saobracaju) i sl, nigde vise
  • 02.05.2014 14:13
    satelit
    bolje da dođu kod divlje satelitske pijace i tu legitimišu...more sumnjivih likova,prodaje se svašta....toje užas šta setu radi,a sve kod stambenih zgrada..
  • Vlada

    02.05.2014 14:13
    ...
    Kad im je prazan krevet, *ebu običan narod.
  • komsija Rac

    02.05.2014 14:13
    serete malo
    nisu samo zbog njega usli, opustite se
  • 02.05.2014 14:08
    Sad samo recite da novsadska policija nista neradi!!!!!
  • VV

    02.05.2014 14:07
    Pa kriminalce nesmeju da diraju,sa njima sarađuju,a narod maltretiraju.....
  • 02.05.2014 14:07
    ptj
    jso u drugim krpicama, budite sretni sto vas nisu sve ponistili kao na igricama...navika je cudo, tesko ili nikako se menja...sigurno smetaju popovima u popodnevnoj dremki a oni u banani srbiji svima sefuju
  • Valerija

    02.05.2014 14:05
    U opkladu da ih je vladika zvao, smetala mu muzika dok je odmarao :P
  • Pezos

    02.05.2014 14:05
    zec
    I kako kaže naša narodna: "I zec oštri ..... na siroče." Što se tako ne isprse za lopove i dilere već snjima u kafanu na pićence.
  • putnik

    02.05.2014 14:04
    ima toga svuda
    i najnormalnije je videti policiju sa kombijem kako se vozi u po centru Beča,Minhena, Osla... pa čak i da legitimiše ponekog prolaznika i uličnog svirača. samo kod nas je sve skandalozno i bahato. Pustite policiju više na miru da obavlja svoj posao i manite se fotografisanja istih, zamislite kako bi bilo da svaki pacijent fotografiše svog lekara na pregledu ili bankara na šalteru itd.
  • Nece biti da smo svi sokirani

    02.05.2014 13:58
    Prepravite naslov, ja sam novosadjanin i nisam uopste sokiran ponasanjem doticnih, odavno znam da su bahata stoka.
  • Anonimus NS

    02.05.2014 13:55
    Najbolje da naprave bunkere na prilazima centru i nikog ne pustaju u PESACKU zonu!Strasno kakvo bahacenje!Mursh iz centra bando i ostavite jadne svirace na miru!Niste zbog toga u zandarmeriji ali za druge intervencije treba imati m..a a cikicu je lako maltretirati da vas vidim sa sebi ravnima kakvi ste!!!
  • 02.05.2014 13:54
    I treba
    Neka ih sve konacno rasteraju iz centra grada, dosta mi vise umivenih i neumivenih prosjaka. Jendo su ulicni sviraci i umetnici, a drugo su drndaci instrumenata sa kutijom za cipele. Evo npr. pun centar kojekakvih prosjaka sto razvlace harmonike, pa to ne znaci da su ulicni sviraci. Onaj mali cigos kod gradske kuce vec godinama zapeva onu "ja nikad u zivotu pijanac nisam bio". Sa druge strane imate onu dvojicu cikica koji u Zmaj Jovinoj povremeno sviraju duet gitara-violina i njih je milina slusati. Ovaj cica je samo jedan pajac u godinama i nista vise. Kao i 99% ostalih prosjaka u centru. Nikad ih vise nije bilo u gradu...
  • Žare

    02.05.2014 13:52
    Ne. Nismo šokirani. Ljudi su radili svoj posao i nisu ga maltretirali. Neka se obrati onome ko je zvao policiju, gradu i zakonodavcu koji regulišu ko sme da svira na ulici, a ko ne. Šta više, vaša je građanska dužnost da se aktivirate na taj način. Ali ne - lakše je stojati po strani i kinjiti i komentarisati onoga ko savesno obavlja svoj posao, pa makar se ne slagao sa onime što mu je dužnost da sprovodi.
  • 02.05.2014 13:51
    Salajka
    glupi zandari iskompleksirani do bola a nesposobni do kosti..
  • anonimus

    02.05.2014 13:50
    uvek rade ono sto ne treba
    i Ku..e se pred nevinim ljudima
  • 02.05.2014 13:50
    dushan
    Ljudi rade svoj posao, nisu se parkirali da bi seli u kafic i pili kaficu. Nisam pandur a Novosadjanka smara, ovu pricu pisu jer izgleda se na svu srecu nista zanimljivo ne desava (rat, požari , ubistva). "Šta misle oni, da će se opravdati time da je bila hitna intervencija", daj nadji život sebi... Mogli ste napisati "žandarmerija se priključila policijskim jedinicama u cilju podizanja bezbednosti gradjana Novog Sada posle nemilih dogadjaja koji su ga zadesili prethodnih dana(dečije igre sa mačetama)... Dokle taj cinizam, ljudi trgnite se malo, a i novinari daj malo pozitive...
  • Srbija

    02.05.2014 13:49
    Zemlja nasilja
    Žandarmerija nije tu da čuva obične građane, nego lopove na vlasti. Oni moraju da pokažu silu, da svi vide da su oni glavne baje koje nikog ne fermaju 2%.
    Ulični svirač je tako zgodna prilika za bahaćenje. Em je sam, em je sa dna društvene lestvice, em svi vide kad krenu da ga maltretiraju, pa se svi i boje novih srpskih kabadahija.
    Samo da dodam: ovo pišem sa solidne udlajenosti od Srbije u koju nemam nameru da se vraćam. Inače bih i ja bio skamenjen od straha pred tom uniformisanom ruljom skupljenom s koca i konopca.
  • Čačanin

    02.05.2014 13:48
    Zmaj gleda i slaže sa kolegom Disom: "Od pandura stvorili smo velikaše"
  • mima

    02.05.2014 13:48
    sigurno ga nisu legitimisali bez razloga i treba ko zna sta taj cikica u stvari radi kada ne svira,trba cesce da legitimisu sve sumnjive likove
  • Ivan

    02.05.2014 13:45
    u nošnji?!?!?!
    Tog dekicu unarodnoj nošnji sa guslama i sa frulom legitimišete?!??!?!

    STOKO jedna bezobrazna, deka jedva hoda bagro jedna napucana, sramota da Vas je!!!!

    Ju kako sam se iznervirao, to su jedni od rektih ljudi kojima još udelim koji dinar, sviračima, pa treba pa malih pozornica da im stavima u centru da slušamo divne zvuke frule, onih indijanaca, gitare, itd....
  • Neko iz mase

    02.05.2014 13:43
    Buka
    Valjda ih zvao Irinej, smeta mu buka.
  • Narodna Milicija

    02.05.2014 13:42
    Milion puta me je policija legitimisala i nikada se nisam osetio "maltretiranim". Svaki put bi mi uredno vratili dokumenta i bili sasvim ljubazni. Zasto bi se
    neko plasio legitimisanja ako nista nije uradio? Kako policija da smanji kriminal i nasilnistvo kada se njihova osnovna delovanja docekuju na noz? Odakle znate koji je razlog legitimisanja? Koliko vidim svirac nigde nije izjavio da je maltretiran od strane policije.
  • mihajlo

    02.05.2014 13:40
    moj komentar..
    policija treba da kontrolise svakoga ko im je sumljiv.. nebitno ko je u pitanju..e sad je drugo dal proveravaju prave osobe...a sto su proveravali ovog frulasa, mozda je ok, mozda i nije ali eto..a to sto su se parkirali Roverom pored dvora,pa mora ju negde..bolje nego da su stali po sred ulice...
    e sad na slici se nevidi da su ga legitimisali i pretresali, mozda su samo pricali, poznanici neki..a sto neko se "sokira" kad vidi policiju kako stoji pored nekog, taj neko ima problem zesci
  • acabovic

    02.05.2014 13:37
    toliko o tome
    stoka bahata, verovatno misli da moze gusla da povredi coveka!
  • ns

    02.05.2014 13:32
    a rome male i šatro matere im što prose i izlažu bebe male ladnoći i kiši, njih ne vide, od njih ništa nema da se uzme, ili se već uzima da se ne diraju, ajaoj zloupotrebe službenih položaja a bogami i oružja, lečenje kompleksa i sve opet u Novom Sadu i sve opet preko našeg komfora i grbače, dajte imena i slike tih junaka da narod zna ko ih "brani"
  • Pravi Pragmatičar

    02.05.2014 13:24
    Treća Srbija
    ni će mo se na sledećim izborima zalagati protiv legitimisanja uličnih svirača
  • Ra

    02.05.2014 13:24
    Vežba
    Da li je čika atrakcija za NS treba stručno proceniti, odlučiti,.. Policija (žandarmerija) svakako nije nešto čime se dičimo i imam osećaj da služe sami sebi a ne "narodu", kao bahati srednjoškolci.
  • zandarmurija

    02.05.2014 13:22
    Pa klasika, sa pljackasima i dilerima sede po kaficima i kladionicama ili ne smeju ni da ih pogledaju (zavisi od ranga/kalibra) a maltretiraju bedu sirotinju
  • DrReed

    02.05.2014 13:20
    Hrabrost
    Čuvena je naša hrabrost, daleko se ona čuje, mislim da su svi njihovi dedovi ponosni na njih. Nego lepo malo u kopnenu zonu bezbednosti. Neki idu 3 puta za redom, a neki lade po centru!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna