Novi Sad
03.05.2014.
12:43 > 12:45
Stariji muškarac pretio je dvema devojkama u centru Novog Sada zato što su se ljubile.

Komentari 165

  • Mastodont

    06.05.2014 07:30
    @Nina
    'Da li se neko od vas mozda zapitao kako to da je eto cela scena zabelezena snimkom? Slucajno?'

    Nek ti baba objasni da danas svaki telefon ima kameru. Onda neka ti pomogne da se snađeš sa daljincem, ili da nastaviš dalje na strani sa vestima, pa ćeš naleteti na svu silesiju audio i video snimaka magaraca koji su mislili da ih niko ne snima, i to samo u poslednjih mesec-dva: gradonačelnik Toronta Rob Ford, vlasnik Klipersa Donald Sterling, onaj magarac iz Kovilja... Sigurno se kod svih njih našao neki genije da se zapita - kako se čitava ta scena zabeležila snimkom? Slučajno? Da nije baš tada neko odvojio napor da stisne dva dugmeta? Vauu, mora da je namešteno... I nikog od njih nije takva teorija zavere izvukla iz govana u koja su se sami uvalili.
  • 06.05.2014 05:59
    Nina
    Zaista ne ocekujem da mi baka prati trendove niti da uci da vozi u 80.-oj.,ali to nije poenta. :)))))

    Da li se neko od vas mozda zapitao kako to da je eto cela scena zabelezena snimkom? Slucajno?
    Jedna stvar je iskrena emocija a druga pravljenje scene i provokacija.
    Ne budite tako naivni.
    Kao sto neko rece,to su aktivistkinje,nisu neke random devojke.
  • FoReal

    06.05.2014 01:27
    xoxo
    Svi ovi sto prete kako bi prebili ove devojke, su potajno pederi, samo su velike picke, pa to ne mogu da priznaju sebi.Pravi muskarac bi ostavio komentar da je sexy kada se dve ribe ljube, a ne ko ova picketina sto hoce da im lomi koske.
  • 05.05.2014 22:06
    Jao, slučajno sam dala Nini + umesto - . Nina, pitaj baku jel' da zna da vozi auto sa motorom na unutrašnje sagorevanje, da igra na Playstation 3 igrice, ili da sprema za ručak pastu umesto "bačkog ručka običnog", a da ne pomisli da je u pitanju pasta za zube ili za cipele. Eh, čudno je kako vreme prolazi i kako se stvari menjaju, čak i ako ih tvoja baka ne konta. Problem je samo što ne kontaš ni ti.
  • Vlada

    05.05.2014 13:17
    Volim što homofobi i ostali mračnjaci ne daju minuse na Rublevov komentar... Što je logično, kad si preglup da shvatiš zašto te se tuđa posla ne tiču, preglup si i za učenje stranih jezika:))
  • 05.05.2014 12:35
    @Nina
    "Nije mi jasno da li zaista ocekujete da ljudi koji su drugacije(da ne kazem patrijahalno) vaspitani i odrastali u nekom drugom vremenu mogu da prihvate homoseksualizam kao nesto normalno?"

    Da se prilagode novim vremenima isto kao sto su se, ne tako davno, prilagodili (Zapadnoj) ideji da zene mogu da biraju partnere sa kojima ce da udju u brak umesto da to u njihovo ime odlucuje njihov otac, sto je takodje po njihovim shvatanjima bilo nenormalno.
  • * * *

    05.05.2014 12:26
    @Tja
    Evo naprimer,ja ne onanisem na te scene i ne teram zenu na analni seks. Cenim komentari su ti sve grozniji u poslednje vreme.
    Inace,mislim da je cela ova scena fejk...one su se kao slucajno zazvalile u sred zmaj-jovine,misleci da su u amsterdamu a on se kao slucajno nasao da *opizdi na njih i jos slucajnije se to sve snima i objavljuje da pokaze ugrozenost lbgt uoci maratonskog natezanja oko gej parade.
    Puno ste zapenili i jedni i drugi. Cemu?
  • +++

    05.05.2014 12:12
    @Piplfoks
    Nemoj tejzer,moze neko mrtav da padne od toga,bolje to nek samo murija koristi a i da prezivi,vodilo bi se kao prekomerna upotreba sile u samoodbrani.
  • Piplfoks

    05.05.2014 10:52
    Da je normalna zemlja, pa da lepo cure potegnu tejzer na matoru drtinu, kao i na bilo kojeg drugog govnara kojem ovako nešto padne na pamet. Policija samo dođe i sastavi zapisnik, a govedo nek objašnjava posle babi da su mu gaće prljave i napred i nazad jer je gnjavio prolaznike po ulici.
  • 05.05.2014 10:12
    Realno...
    Nisam gledao snimak ali neka ih je deda opleo.Nasle lezbejke da se ljube na ulici.ma nemoj...sutra cu ja da se skinem go golcat i da prosetam Jovinom ulicom...pa da cujem onda ove "civilizovane" kakvi ce njihovi komentari biti kada im "prirodu" ponudim na uvid majci,supruzi,cerki...muka mi je od Vas "normalnih i civilizovanih".Amin.
  • Nina

    05.05.2014 10:07
    Nije mi jasno da li zaista ocekujete da ljudi koji su drugacije(da ne kazem patrijahalno) vaspitani i odrastali u nekom drugom vremenu mogu da prihvate homoseksualizam kao nesto normalno?
    Pitajte moju baku npr sta misli o tome...ili mog oca..
    Pitajte svoje bake..
    Nemam misljenje o homoseksualcima ali ja sam vaspitana da se ne ljubakam na ulici,pa prema tome....radite sta zelite ali u intimi,sacuvajte svoju privatnost.
  • Brancin

    05.05.2014 08:45
    pa sta
    Jaka stvar, cime se vi ljudi baite, sta je svima vama?
    Ja svog muza svaki dan poljubim, gde god, koga briga? I drugi koji se vole neka se poljube, pa nikog ne tuku, pobogu? Neka se vole
  • Richard Rublev

    04.05.2014 22:45
    And to conclude this...
    Kind of normal ideological mix in each person is: liberal, conservative and socialist. Each one of these oscillating throughout the life. In the personal political equation of that kind, there is simply no place for totalitarianism. That shit is destructive by definition. Also, there is no guarantee of any kind, which is a great historical lesson, available for free, paid by oceans of blood of our unknown predecessors. Therefore, we have to keep on fighting! Bravely, spitting in the face of evil of any kind, which are many.
  • 04.05.2014 17:39
    @Dzentlmen - Podrska
    U pravu si. Tako su i Kosovari izašli na ulicu, isprsli muda i odjebali Srbe. Šteta što ovi iz Evropske Unije ne dozvoljavaju Hrvatima da i oni na ulici iskažu mišljenje o tamošnjim Srbima. Ali, kao što ti reče, narod je uvek u pravu.
  • vidi se

    04.05.2014 17:09
    "Katarina - a ovi negativni utisci su dokaz koliko homoseksualaca samo sedi ispred ekrana i ceka komentare da ostavlja negativne utiske"

    Logika vristi. Po vama je svako ko ne zeli da se nasilno reaguje poput 'galantnog gospodina' sa snimka gej? Znaci, po vama je prirodno da reagujes nasilno i intruzivno i svako ko to ne radi - mora biti gej? Ako je nekom vec muka nasilja, to je nama novosadjanima. Na snimku sam video da svi ostali sede i nisu toliko isprovocirani kao jedan covek. Meni su recimo ti ljudi normalni, niko nije prelazio ulicu da bi pretio. Nakon svega toga, mi koji ne moramo da se slazemo sa gej populacijom, opet moramo da postujemo zakon jer nam je muka ovakve Srbije, nabedjeni likovi mrace po gradu, glume moc. A gde je Zakon? Ko ovde krsi zakon? One ili on? I onda nas koji se ne slazemo sa ilegalom nazivate gejevima? Siguran sam da niste ni razmisljali o svemu tome, otud vasa ista reakcija kao coveka sa snimka - impulsivna i agresivna, bez imalo produbljivanja. Siguran sam da vas sledeci odgovor ide u politiku, zavere i slicno. To je taj sklop.
  • Brus Vilis

    04.05.2014 16:44
    Neka ljubi se Istok i Zapad, Sever i Jug
    "I čemu parada, i kakav ponos!? Da li treba i ja da se ponosim što imam ženu i decu??? "

    Ja se svejedno ponosim što imam ženu i decu, ne treba nikog da pitam za mišljenje. A da su mi ugrožena ljudska prava išao bih na paradu. Zapravo, bilo bi lepo kada bi i heteroseksualci bili u toj povorci. Jebote, vama smeta poljubac dve devojke u 21. veku? Kako to objasniti deci? Svrstavate ih u bolesnike? Mislite da vaša deca kad tad neće saznati za homoseksualizam ili se plašite da niste sposobni da ih usmerite u heteroseksualne veze? Mislite da ono što se ne vidi i ono o čemu se ne priča ne postoji? Moja deca su još mala, ali ću kad bude vreme pričati s njima i o tome, baš kao što im sad pričam da ne valja lagati i krasti. Niko ne tuče fanatike 3. Srbije i ostale naciste kad defiluju ulicom. Šta ako sutra neko zalaufa kamen na vaše dete dok mu u ruci bude barjak duginih boja? Hoćete li mrzeti svoje dete zbog izbora ljubavnog partnera? Da li ćete vi baciti prvi kamen?
  • Dzentlmen

    04.05.2014 16:32
    Podrska
    Gejovi jel citate vi nesto drugo osim ove vesti?
    Ljubili se, ljubili pa sta sad, planirate da ubedite ceo svet da je to normalno?!
    Izadjite svi u centar pa se ljubite, objasnite narodu da je to normalno i gotovo!
    Zivot je na ulici a ne za tastaturom.
    Siguran sam da bi matori na ulici imao vise lajkova nego dve lezbace pa izvolite ako imate muda.
    Narod je najbolji sudija!
  • Nebojsa

    04.05.2014 16:19
    @Anonimus
    Nisam netolerantan na tudja misljenja nego na glupost. Ti si covece poistovetio javno ljubljenje gay para sa javnim nasiljem. Po kojoj logici to ima veze jedno sa drugim?
  • 04.05.2014 15:15
    @Nebojsa - ma da
    To što si ti netolerantan prema tuđem mišljenju ne znači i da si u pravu a pogotovo ti ne daje za pravo da iznosiš neistine tipa" nemas pravo da nekome nesto zabranjujes ...".Ja sam izneo svoje mišljenje i nisam nikome ništa zabranio niti je to moguće a ako ti se ne sviđa moje mišljenje ,tvoj problem.Ostali deo tvog teksta:"sto se krsi sa tvojim totalno nebitnim, subjektivnim moralnim principima, nisi ti centar sveta."je izraz tvoje frustracije pa ga ne vredi komentarisati, a za frustracije se zna kod koga se ide.
  • Miljko

    04.05.2014 13:51
    @ Nebojša
    Komentari su vam prepuni mržnje, besa i uvreda, prema svima koji ne misle kao vi.
    Vi imate žešći mentalni problem.
  • dox

    04.05.2014 12:23
    @Anonimus - Nebojsa..
    Dakle, mi svi koji se ljubimo po ulici sa devojkama to radimo da se dokazemo pred potpuno nepoznatim ljudima i neznancima nekim? Vi zelite da kazete da je nama glavni cilj u nasim vezama dokazivanje kako se volimo? Pih. Ideologija vam je nula. Jel znate sta ja pomislim kad vidim dvoje (naizgled zaljubljenih, srecno vencanih, sta god) ljudi na ulici a da se nijednom ne poljube ili bilo sta? Pomislim da su u zavadi i da im je ljubavni zivot sranje. Pomislim kako smo narod koji je toliko tuzan i unisten u dusi da ni ljubav ne pomaze. E pa draga moja Anonimna, nikako niste u pravu. A i da jeste, ko ste vi da ljudima branite LJUBLJENJE na ulici.
  • citat

    04.05.2014 12:22
    najdetaljnijeg komentara
    Ovaj lik je običan id*ot, kakvih ima koliko hoćete po gradu, bez obzira koga napadali, po kakvoj selekciji. Meni one uopšte ne smetaju, ali... Uvek ima budala. Realno su brojniji napadi na straight populaciju, iz raznih imbecilnih razloga.

    Nije mi jasno zašto je ovo pravo na paradiranje LGBT populacije tako isplivalo na PRVO mesto, kad su nam narušena OSNOVNA ljudska prava: pravo na rad (posla nema), pravo na zdravstvenu zaštitu (nema lekova, ni aparata, ni materijala za operacije), pravo na zaštitu imovine i ličnosti (nema ni jedne vikendice koja nije obijena i opljačkana, ljude na ulicama maltretiraju, tuku i pljačkaju kriminalci svih uzrasta)... U toj bedi i nemaštini, nemamo drugog posla nego da se bavimo LGBT i njihovim "ponosom".

    Kud plovi ovaj brod?

    Ima ih jako mali procenat, po njihovom priznanju! Par pitanja:
    Da li su im PRAVA stvarno tako ugrožena da ne smeju iz kuće da izađu zbog nekih zlih likova? Da li ih tuku VIŠE nego straight osobe?
    Da li su preča prava malog dela populacije od prava većine?

    Imaj svoja prava dok ne ugrožavaš tuđa! Šta sa mojim pravima i zabranom kretanja kuda su oni namerili? Samo LOGIČNO objašnjenje!

    Neću da im dam taj jedan dan da bude SAMO njihov, jer svi dani su za sve nas, bez izuzetaka! Kako moji, tako i njihovi! Ako zbog toga JA ne valjam je*ite se svi!

    I čemu parada, i kakav ponos!? Da li treba i ja da se ponosim što imam ženu i decu??? Koji je sledeći korak? Da li treba sve iz spavaće sobe da iznesemo na ulicu? Koji je uopšte kriterijum koji nas razdvaja/spaja???

    Nije njihovo ponašanje neprirodno, već je neprirodno to što hoće da postignu paradama i spinovanjem javnosti.

    Da ne pominjem činjenicu da većina LGBT populacije ne podržava paradu kao takvu, jer bode oči i pravi razlike a oni ipak žive isti težak život kao i mi, dok organizatori parada žive sasvim dobro od mnogobrojnih donacija, i NIKAKO ne mogu da se uporede sa prosečnim građaninom bio on gay ili straight!
  • dox

    04.05.2014 12:20
    @CITAM I RAZMISLJAM
    Ammmm, mislim da ako bi rekla nesto tipa 'Vole se isto kao sto se volimo tvoj otac i ja', tvoje dete bi to razumelo. Ali verovatno to nije istina jer boze moj, zasto bi ucila dete da je ljubav normalna, lakse je reci 'TO JE BOLEST CERKICE/SINE, OKRENI GLAVU, UH ZLO JEDNO, BOZE POMOZI IM'. Da. Bravo. Uci dete da bude homofob i da je puno mrznje jer je to u zavadi sa tvojim principima normalnosti. TO je stvar kucnog vaspitanja. Uciti dete da bude kulturno i da prihvata sve. Lako je uciti dete mrznji, malo teze ljubavi. A s obzirom da vi verovatno nemate vremena da ucite dete ljubavi, slobodno unistavajte sliku Srbije jos malo. Pa kad odraste i kad postane mafijas neki, ubica zbog toliko mrznje koliko ste ga ucili, bice JAO STA URADIH, GDE SAM POGRESILA. Zaista ste intrigantni.
  • Duchess of Shangay

    04.05.2014 12:01
    @ ČITAM - I RAZMIŠLJAM
    A sta bi rekla kada bi tvoje sestogodisnje dete pitalo zasto neko pise LEVOM RUKOM?

    Mozda odgovorom da je to NORMALNO?

    (Jer 3-5% ljudske rase je LGBT...A levoruke smo prestali da spaljujemo tamo negde u 16. veku kada smo shvatili da nisu djavolje delo)
  • klasika

    04.05.2014 11:46
    A ovi sto mi k***aju o kulturi neka sada izadju na ulicu pa neka protestvuju sto i hetero parovi to rade. Toga se samo setite kada ostanete bez argumenata, pa mi glumite kulturu. Jeste, vidim Srbija sva kulturna, sve sama gospoda u maksarama i kajlama. Ajde bre ne s***ndajte matere vam.
  • klasika

    04.05.2014 11:33
    "Uuuuu sto sam uvredjen buhuhu, moram da slomim nekom noge"

    https://www.youtube.com/watch?v=fHMoDt3nSHs


    Nego za ovu sto misli da ce vam lbgt populacija zatvoriti Betaniju - ma nece, nego cete vi da se i dalje razboljevate po Betaniji i da dobijate kretenske uslove jer vasim muzevima vise smetaju dve devojke od odnosa betanije prema vasem zdravlju i tretmanu. Ja ne mogu da verujem sta cujem od zene koja je potpuno potlacena od istih tipova ljudi. A ti ne brini, lbgt populacija ni ne odlazi u betaniju. Nego, ako vam toliko smeta lbgt, prestanite da ih radjate. Jer nisu se sami rodili, vec su ih heteroseksualci napravili, a to rade jos od stare Grcke. Tako da, tuzite anticku Grcku zbog "prozapadne propagande".
  • nes

    04.05.2014 11:31
    nenovosadski i impotentno pedofilski postupak
    kako bih želeo da se sva smeća poput tog nekom čarobnom metlom isčiste iz mog grada
  • Aha

    04.05.2014 11:23
    za ČITAM - I RAZMIŠLJAM

    A ti bi mulakse objasnila zasto 'cika' hoce da ih bije? Kako zasto se ljube? Pa zato sto se vole. Koji debilni komentar. Vi se svi ponasate kao da oni snimaju pornice, a ne da se ljube. I sta ti treba da mu objasnis, pa sam ce saznati. Kazi ti meni zasto je jedan od najvecih fantazija muskarca da bude sa dve zenske koje su zajedno? Ajde da ne budemo licemerni, sve i da mu na silu objasnjavas kako to nije normalno, on ce se time uzbudjivati kada poraste i vise ne bude dete. I dok je sve to bilo tabu pre 50 godina - i tada se to radilo.
  • Katarina

    04.05.2014 11:07
    gej ekspanzija
    svaki komentar vise negativnih nego pozitivnih i skoro svaki komentar je protiv ovog nacina izrazavanja cega vec??? skretanja paznje

    a ovi negativni utisci su dokaz koliko homoseksualaca samo sedi ispred ekrana i ceka komentare da ostavlja negativne utiske
  • 04.05.2014 10:47
    Nebojša ...
    zaiista imam savršen ljubavni život sa svojim dragim u našoj sobi ....možete zamisliti ...mislim možda neki i ne mogu ....Ali mi ne bi palo na pamet da našu ljubav pokazujem javno ljubakanjem i vatanjem na sred ulice jer mi se volimo zbog nas a ne zbog drugih ...iz tog razloga time što i dalje smatrama da je nekulturno o nevaspitano to što su one radile ne znači da sam ljubomorna i željna ljubavi baš naprotiv ....
  • Nebojsa

    04.05.2014 10:24
    "Pa šta još hoće? Da im se dozvoli brak, da imaju (naravno usvojeno) dete"

    Ma kako se samo usudjuju da traze osnovna ljudska prava, a? Sam si sebi dao odgovor zbog cega pokusavaju da skrenu paznju na sebe. I ja sam nekad bio manje vise protiv parade jer nisam razumeo u cemu je poenta, medjutim reakcije likova kao sto je ovaj matorac, kao i komentari poput tvog su mi malo otvorili oci. Sad mislim da i traba da vam paradiraju izpred ociju sve dok malo ne odyebete sa homofobijom i svim budalastinama kojom je pravdate.
    A sto se tice kresanja na sred ulice, da li mi heterosexualci to praktikujemo pa da po tom osnovu oni zele isto pravo, ili ti se mozak na momenat iskljucio pa lupas hiperbolicne gluposti?
  • ČITAM

    04.05.2014 09:59
    I RAZMIŠLJAM
    Šta bih ja radila da sa mojim šestogodišnjim sinom vidim ovakvu scenu.... Šta bih mu odgovorila da me pita zašto to devojčice rade????? Kako detetu objasniti situaciju????????
  • roditelj

    04.05.2014 09:46
    tipicna homoseksualna bahatost
    Tipicna homoseksualna bahatost na javnom mestu.Isto sam doziveo na moru,gde sam moje dve male cerkice morao da sklonim na drugi deo plaze.Odreagovao sam slicno kao doticni gospodin,par puta sam pokusao lepo ali nije vredelo,kad sam ih oterao sa plaze dobio sam na opste iznenadjenje gomilu pohvala.Uverio sam se vise puta da homoseksualci namerno iritiraju narod na javnim mestima.Isto bi prosao i narkoman da se bode u venu na javnom mestu.Naravno da bi dobio kritiku kao i ove dve .....Dve bolesti za nikom nepozeleti droga i homoseksualnost-obicno su vezane jedna za drugu....
  • Nebojsa

    04.05.2014 09:09
    @Anoniman - takve generacije dolaze
    "Nije lepo i kulturno kada se ljube momak i devojka na javnom mestu a kamoli dve devojke. Mislim da gospodin to nije uradio bez razloga. Neprijatno je to gledati, a pogotovu u centru grada, na javnom mestu. Treba imati malo kulture i postovanja prema ljudima."

    Nije lepo i kulturno? Cela ideja da je javno ispoljavanje neznosti izraz nekulture i nepostovanja je smisljeno radi zastite ega bolesno ljubomornih i zavidnih ljudi koje takvi izrazi ljubavi podsecaju na njihov mizeran ljubavni zivot. Ja treba da imam socijalnu obavezu da pazim na ego frustriranih random ljudi? Ne hvala, ljubicu se sa svojom devojkom gde hocu i kad hocu dok se tako nesto ne zabrani zakonom. A ako mogu ja onda vala mogu i 2 devojke ili 2 momka.
  • Nebojsa

    04.05.2014 08:41
    ma da
    "Takođe smatram da komentari tipa "okreni glavu ako ti smeta" su morbidni,zato što to onda znači da svako može da radi šta hoće i gde hoće a mi treba da okrenemo glavu da bi iskazali da smo tolerantni.Da li bi to trebalo da radimo i kad vidimo da neko napada drugog ili ga pljačka.Totalno debilan komentar koji upravo pokazuje odsustvo humanosti i netolerancije prema nasilju ."

    Osim sto postoji ogromna razlika izmedju javnog pocinjavanja krivicnog dela i javnog ljubljenja dve devojke. Analogija ti je morbidno glupava. Ti nemas pravo da nekome nesto zabranjujes samo zato sto se krsi sa tvojim totalno nebitnim, subjektivnim moralnim principima, nisi ti centar sveta.
  • Lignjoslav Pipak

    04.05.2014 08:39
    Nista vi ne znate
    Nema tog muskarca koji bar jednom nije pomislio, ako ne i pozeleo da bude sa dve devojke odjednom. Ako te devojke nisu bar biseksualke, od tog sna nema nista.
    Sokirava vas kada se dve devojke ljube? Dobrodosli u srednji vek. U 21. veku se ljube svi zivi. Pitajte pahomija. Pitajte i ovog matorog, sto se uzbudio.
    Nemojte napadati ljude koji se vole. Odstranite ljude koji mrze. To je moj pogled na stvar.
  • Pravoslavac

    04.05.2014 07:51
    Pravoslavac
    Ni ja nisam znao da ima toliko pedera,i lezbijki,sad shvatam po komentarima,i koliko su složni.Sramota šta nam satanisti sve spremaju.

    Deco nastrana sakrijte se u svoje sobe pa tamo radite šta hoćete.Niko vam neće zameriti.
    ŽIVELA PRAVOSLAVNA SRBIJA.ŽIVELA PORODICA,I DECA.
  • 3A

    04.05.2014 07:45
    Ovo nije slika Novog Sada, jer zelim da verujem da mi nismo bolesna sredina u kojoj zive takvi kao sto su te dve. Pre bih rekao da ih je neko poslao da namerno provociraju prolaznike u gradu.
  • 04.05.2014 07:22
    Gejevi očigledno sede pored monitora i dan i noć...

    Do sada sam ih gledao nekako blagonaklono, malo sam ih i žalio, zato što ih toliko proganjaju, ali sada već počinju polako da me nerviraju sa demagoškim spinovanjima i patetisanjem o nekakvoj ugroženosti.
    Uopšte ne razumem njihovu potrebu za tolikom popularnošću i skretanjem pažnje na sebe.
    Pa šta još hoće? Da im se dozvoli brak, da imaju (naravno usvojeno) dete, da se krešu nasred ulice, u po bela dana... Ne znam.

  • 04.05.2014 07:17
    Možete da morališete do sutra, ali ovde je samo jedna strana prekršila zakon. Da li se vama svidja, da li je to ružno, da li će neko da radja decu, da li je bolje da se cmaču medj 4 zida i svi vaši ostali stavovi su nevažni.
  • Sandra

    04.05.2014 07:00
    kultura
    One su to namerno uradile.... kome bi u tako neprijatnoj situaciji gde vas neko napada ...gde se vi tako osećate neptijatno i uvređeno palo na pamet da to sve snimi....pozadina ovog je da se naravno skrene pažnja kako su opet ugroženi i neprihvaćeni .....moje pravo je da neprihvatam takav vid ispoljavanja ljubavi na javnom mestu bilo da su u pitanju devojka i momamk,devojka devojka momamk i momak....nije to stvar 21 veka ili slobodnog razmišljanja to je stvar kućnog vaspitanja i lične kulture !!!
  • 04.05.2014 03:43
    @Anonimus - Zašto
    Gde si ti video da ja podržavam pretnje i nasilje.Opet pokušaj spinovanja odnosno politizovanja ove teme.Dakle još jednom- smatram da iskazivanje pripadnosti nekoj od lgbt,gej i ostalih populacija,NA TAKAV NAČIN I NA JAVNOM MESTU NIJE KULTURNO NI MORALNO.To je moje mišljenje.Takođe smatram da komentari tipa "okreni glavu ako ti smeta" su morbidni,zato što to onda znači da svako može da radi šta hoće i gde hoće a mi treba da okrenemo glavu da bi iskazali da smo tolerantni.Da li bi to trebalo da radimo i kad vidimo da neko napada drugog ili ga pljačka.Totalno debilan komentar koji upravo pokazuje odsustvo humanosti i netolerancije prema nasilju .
  • стилуд?

    03.05.2014 23:51
    болест не бира , болест сама долази !
  • Anoniman

    03.05.2014 23:48
    takve generacije dolaze
    Nemojte misliti da sam zaostala, ali zar te devojke nisu mogle sa poljupcima da sacekaju, da to urade na nekom drugom mestu, a ne javno. Gospodinu je verovatno bilo neprijatno, jer je imao pogled na sve to. Nije lepo i kulturno kada se ljube momak i devojka na javnom mestu a kamoli dve devojke. Mislim da gospodin to nije uradio bez razloga. Neprijatno je to gledati, a pogotovu u centru grada, na javnom mestu. Treba imati malo kulture i postovanja prema ljudima.
  • MonteDushano

    03.05.2014 23:30
    Uuu, negativnih li komentara. Srbijo, mrzim te najviše na svetu.
  • 03.05.2014 22:33
    na ovoj stranici je video
    Tu možete i dalje vidjeti taj video -> http://t.co/NA1xmVMKWW , a onaj socijalni idiot, koji je prijetio neka se sam javi kod policije u Novom Sadu, jer danas ili sutra te budemo našli
    Sa poštovanjem
    Radovan Ivica Posavec
    https://www.facebook.com/posavec.ivica.radovan
    za LGBTIQ NOVI SAD i GAYFRIENDLY SERBIA
    RAINBOW LEAGUE GERMANY
  • 03.05.2014 21:44
    bojan
    sramota je dokle vise da se plasira gej populacija svu decu cete da izvitoperite ima pola nacije da postane nastrano ,i to je vama kao normalnno a sigurno nije u genima biti gej nego se kobajagi tera neka moda muskarci su vam grubi pa zena sa zenom a ceo ovaj svet od auto industrije pa nadalje su zasluzni muskarci
  • Limanac

    03.05.2014 21:22
    neka idu svojoj kuci pa neka se tamo ljube koliko hoce,ovako daju los primer buducim generacijama!
  • Ja

    03.05.2014 21:10
    Ja
    Ja ovog čoveka koji je "ušetao" lični prostor dve devojke skroz razumem. Ne može neko tu da radi šta hoće u njegovom gradu, na njegovoj ulici, pred njegovim očima, eheeeej! Ima da radi šta on hoće. Jer on je snažan i jak. I ako on smatra da bi bilo bolje da te dve devojke nađu momke i sutra budu majke, ima tako da bude. Jer on je snažan i jak. I nadam se da mu je žena skuvala ručak, inače...
  • Marijana

    03.05.2014 20:57
    Auuuu....
    Auuu, šta je gejeva u NS, pa lajkuju li, lajkuju!
    Nisam ni znala da ih je toliko.
    Ukinuće nam Betaniju. Neće biti posla.
  • kiwins

    03.05.2014 20:47
    nisam htela nista da kazem, ali...
    ... ne mogu da verujem da ljudima smeta poljubac, da im je to nemoralno i ko zna sta jos...a ne smeta im npr duvanski dim koji im direktno ugrozava zdravlje??? Cudo jedno!
  • Marijana

    03.05.2014 20:38
    Ljubite se kući
    Niko vam ne brani da kući radite šta hoćete, ali na ulici ne zbunjujte decu.
  • Бачван од памтивека

    03.05.2014 20:29
    најело
    најело се то бела леба ,па обесно
  • Brus Vilis

    03.05.2014 20:14
    @Anonimus - Razmislite malo
    "Ko će sutra decu da rađa, da neće možda 2 muškarca ili će dve devojke da naprave dete??"

    Pa ćeš ti pretnjom i batinama da ih nateraš?

    Uostalom, dete mogu usvojiti. Mogla je i Maja Gojković, mogao je i Vojislav Koštunica, ali nisu. Možda ne znaju šta je ljubav i ne umeju da je dele, možda su emotivni invalidi? Možda me nije briga za takve osobe. Osobe? Greška.
  • jovan

    03.05.2014 20:06
    sve ok.nemojte slucajno onda da kukate sto nas ubi bela kuga,vreme je za bebe i slicne emisije.vi koji podrzavate ovo ruglo koje je produkt satanskog zapada koji je unistio sve u ovoj zemlji.i jezik i dusu i sve.devojke se obeznanjujus svaku noc od alkohola,povracaju po sedistima taxista ,ljube se i one treba da podizu i odgajaju decu jel da?totalni sunovrat morala.pa vi pametujte o demokratiji i pravima.
  • kptLepra

    03.05.2014 20:02
    trabunjanje...
    ovima sto trabunjaju o radjanju dece....

    Aj sviju vam da pochnemo da brinemo o milionima nezbrinute dece prvo, pa ONDA da pravimo novu... znachi ako postoji dva hjumana koji su voljni da izvedu dete na zivotni put (ovaj jedini, usrani) onda me boli uvo kojih su polova i koliki im je nos....

    A ako bolesni matorac jedino vidi sex, kad se ljube dve devojke... to vishe govori o njemu i njemu slichnima nego o ove dve random devojke....


    Gejzir gluposti ovih dana.. od Ukrajine do Srbije.....
  • Marija

    03.05.2014 19:48
    Devojke idite kuci pa se ljubite. Niko vam ne brani. Ali kad bi pustili sve nastrane ljude da rade sta im je volja na sred ulice na šta bi to licilo. Nijedan roditelj ne želi da mu to deca gledaju.
  • hmmm

    03.05.2014 19:35
    Ja i ne vidim razliku izmedju internet huligana i intenet moralista, "antifasista".. Svi su jaki preko tastature a ovako kad ste na ulici cute.. I imam osecaj da redakcija samo odredjene komentare objavljuje..
  • 03.05.2014 19:30
    "Sta ti kaze majka kada je dovedes kuci i predstavis? 'Zdravo svima ovo je moja nova devojka'?"

    Tesko je razumeti da majka voli svoje dete, znam.
    I zao mi je sto niste imali priliku za tu vrstu ljubavi i razumevanja.
  • Decko

    03.05.2014 19:30
    Poljubac
    Devojke su potpuno uradile normalnu stvar.
  • 03.05.2014 19:28
    "Mnogo je bilo lepo sedamdesetih i osamdesetih kada su postojale neke norme ljudskih ponasanja i znalo se sta je moralno i sta nemoralno."

    Sto nam govori o stanju vaseg mentaliteta.
    Dakle, zastareo model.
    Da li je moralno da ti neko preti na ulici zato sto se ljubis? Da li je TO normalno ponasanje?
    One su nemoralnne a nije dasa koji bi da tuce zene?
    Kakve su to norme?
  • 03.05.2014 19:23
    "Mile - sve u svojoj kuci"

    Mile, imas internet pa nauci nesto.
    To uopste nije neprirodna pojava.
    Verujem da su tvoja deca lepo vaspitana,
    i da vikendom uvece jedu krempite i do 12h su kuci.Svaka cast tebi.
  • 03.05.2014 19:21
    @Anonimus - Zašto
    "Valda i mi koji nismo gej ili lgbt populacija imamo pravo da javno kažemo da nam takvo ispoljavanje smeta.Gde su tu naša prava na drugačije mišljenje pa zar to nije onda diskriminacija ljudi koji ne misle kao gej ili lgbt populacija."

    Naravno, ali ne pretnjama, batinama, rusenjem i paljenjem.
    Mozes da mislis drugacije ali nemoj da povredujes druge ili narusavas njihova prava. Tebe apsolutno niko ne ugrozava ako je gej.Ja recimo nisam gej ali ih podrzavam.

  • 03.05.2014 19:15
    @Dzentlmen - Gospodin
    "Gospodin je drugacije vaspitan i reagovao je na njemu neobicnu situaciju. Cudna starina potice iz vremena druge kulture, mozda cudne ali je ipak ima za razliku od ove danas."

    Pa sta, neka se ljube, gledaj svoja posla, nicime te ne ugrozavaju.
    Jasno je da si konzervativan.
    Ljudi jednostavno imaju svoja zakonom obezbedena prava.Prsnete kada se dvoje ljube, kada se klinci ubijaju, nigde vas nema. To je vasa kultura, van 4 zida? Necemo o tome kako je nakada bilo ,jer isto tako nekada su moja baba i deda bili u logoru zbog takvih maloumnika koji nisu mogli da trpe razlicitost i da vezbaju toleranciju. Nisu svi kao vi, pomirite se sa tim. U razlicitosti je lepota, jer da je nema, svi bi vi bili...a verovatno i jeste, braca i sestre od istih rodaka. Pa cete i vi ponovo da pravite decu. To je bolest.
  • 03.05.2014 19:09
    " zasto nemamo "parada radnika"?"

    Pa imao si je za 1Maj.
    A ti si se kao, jadan radni covek, zabrinuo za radnicku klasu? Sto ne organizujes nesto?
  • 03.05.2014 19:07
    "Ko će sutra decu da rađa, da neće možda 2 muškarca ili će dve devojke da naprave dete??"

    Ko ce da usvoji napustenu decu iz vasih "prirodnih" brakova?
    Covece, procitaj ustav, sta tebi nije jasno?
  • Igor

    03.05.2014 19:06
    P.
    Homoseksualci u Srbiji mahom su isfrustrirani kao i oni koji bi da ih ne bude. Samo što se ovaj tip leči ovakvim, eksplicitnim napadom, dok njih dve to rade dizanjem medijske prašine. Normalno društvo je društvo u kojem ni za jednim od ova dva nema potrebe. Jer ljubiti se na ulici pred drugima nije stvar potrebe ili nagona, nego vaspitanja, odnosno svesti o tome da li tim činom remetimo tuđu privatnost, tuđ mir. Šta ja tu mogu ako je neko nevaspitan? Ništa, okrenem glavu i u sebi kažem, e, ma super ste. Još kad bi znale gde ste.
  • 03.05.2014 19:05
    "Sramota sta sve treba da trpimo od Evrope. Trebalo ih je fotografisati, da znamo ko su, da im se zabrani da sledeci put setaju gradom!"

    Hahahahahaha!!
    Pazi, nema razloga za uzrujavanje, ljudi se samo vole. Ako ti je draze gledati bezube matorce i nasilne klince ti se brate uputi u obliznju kafancinu, pa tamo dokazuj svoju muskost i ispravnost. Posle se zajedno, zagrljeni i odvaljeni od alkohola i koke sepurite centrom, a potom izlomite nesto od grada i gradana, posto bolje ne znate.Tako ti volis. Mrave.
  • jednakost

    03.05.2014 18:49
    kada bi ljudi gledali samo svoja posla, ovaj svet, a pogotovo ova drzava bi bilo bolje mesto za zivot! Niko nema pravo da nekome zabrani da se ljubi na ulicu, ilu ne. Druga je stvar da li se to nekome svidja, ili ne. Bio taj par gay ili str8.
  • 2014.

    03.05.2014 18:47
    Podrska devojkama!
  • 03.05.2014 18:38
    hehehehe .... sa Youtube-a je skinut video .... u skladu sa politikom YT ... ajd sad ovo objasnite ...
  • dox

    03.05.2014 18:29
    Svi vi u komentarima sto govorite stvari pune mrznje ste homofobi preko interneta, al mogu da se kladim da u svoje slobodno vreme kucate "Lesbian Porn" na porno sajtovima.
  • Milica

    03.05.2014 18:14
    Sta ti kaze majka kada je dovedes kuci i predstavis? 'Zdravo svima ovo je moja nova devojka'?
  • 03.05.2014 18:04
    zivot je svetinja a i obaveza
    patologija se nudi kao ravnopravna opcija, ne moze kod onoga ko je zdrav u glavi i telu a taj mora i da se bori protiv zla...pozdrav za reakciju COVEKA protiv DEMONA
  • 03.05.2014 18:00
    op ili trop
    navijacke grupe, nacisti...su sljam i korov drustva koji ima i svoje svetle strane kao sto je borba protiv bolesti homoseksualnosti...koji podrzavate neka vam cerka nadje devojku a sin momka, naravno podrzavaju bolesni isfrustrirani nesposobni za stvaranje potomstva i brigu o deci...branite keretine, stitite one koje treba... prirodna selekcija se pobrinulaa, sa vama nestaje i vasa patologija, adio stetocine
  • Anonimus

    03.05.2014 17:50
    Ma matorcu su samo do svesti došle njegove skrivene homoseksualne fantazije, koje su zbog anksioznosti koju izazivaju bile postisnute.
    Matori bi voleo da ima intimnog muškog prijatelja da mu stimuliše predeo oko prostate, kad mu žena već to zadovoljstvo ne pruža.
  • 03.05.2014 17:44
    matorac
    Ma matorcu su samo do svesti došle njegove skrivene homoseksualne fantazije, koje su zbog anksioznosti koju izazivaju bile postisnute.
    Matori bi voleo da ima intimnog muškog prijatelja da mu stimuliše predeo oko prostate, kad mu žena već to zadovoljstvo ne pruža.
  • 03.05.2014 17:42
    kako čovek da ide ulicom ako treba stalno kao petao na vetru što se vrti da vrti glavu da ne vidi sve što i nije za ulicu a što mu oni koji nemaju osvone kulture za ponašanje na ulici i pred starijim ljudima čine. Nevaspitani izopačen ljudski otpad.Sad je vaše vreme ali posle vas neće ni trava neće više rasti.
    Da je priroda jednostana kao vi ne bi vi ni disale a kamoli krljaje jezičine na javnim mestima.Da ceo svet tako funcioniše ne bi bile uopšte ni one ni mi ni onakve ni ovakve. Toliko o pojavi koja bi da je jedina i uobičajena i normalna dovela do uništenja sveta. Da nije normalnih ne bi bilo ni izopačenih.Potrebni su normalni da bi postojali izopačeni. Bez nas nema ni vas a kontra se može.Pa šta je onda normalno?
  • AleksandarNS

    03.05.2014 17:40
    tema za razmisljanje
    Kada su nacisti došli po komuniste,
    ja sam ćutao;
    jer nisam bio komunista.
    Kada su zatvorili socijaldemokrate,
    ja sam ćutao;
    jer nisam bio socijaldemokrata.
    Kada su došli po sindikalce,
    ja se nisam pobunio;
    jer nisam bio sindikalac.
    Kada su došli po mene,
    nije preostao niko da se pobuni.
    Martin Niemöller
  • Goran

    03.05.2014 17:39
    @Dzentlmen
    Ok, slazem se. Ali i ti svoju zenu da ljubis samo kod kuce. Evo ja cu ti naci 30 ljudi kome je odvratno da gledaju to kako ti ljubis zenu na ulici. Eto, onda si u manjini. I sta ces? Hoces prestati to da radis?

    Zasto, ali nece mi biti jasno zasto ljudi seksulanost drugih ljudi gledaju po sebi. 'Meni je to odvratno' ... ko te pita covece sta ti je odvratno? Jel te tera neko to da radis? Jel te ugrozava neko? Meni je odvratno kad vidim devojku u tigrastim helankama. Odvratno i seljacki. Pa sta treba, da joj pridjem i kazem 'znas, meni su tvoje helanke odvratne... nosi ih ali kod kuce svoje'

    To je ta logika
  • Goran

    03.05.2014 17:36
    @Anonimus - @Goran

    Znaci po tvojoj logici ako radnici nemaju prava koja zasluzuju ne treba ni ostale grupe da imaju prava. Ili kako?

    Ne razmem tu tvoju recenicu. Meni to zvuci kao da ti neko kaze 'meni umrla baba!' a ti na to odgovoris 'ma pusti sad to, meni bicikl ukrali'. Dve poptuno razlicite stvari koje nekako spojis u jednu misao. Potpuno bez smisla...
  • 03.05.2014 17:32
    satanine sluge
    one se i ljube pred njim da bi ga nervirale kao što guzičarka Karleuša pokazuje rogove hrišćanioma na crveni datum. Neka ih čuva onaj kom se mole a neka nas ostave na miru.
  • 03.05.2014 17:26
    Šta ti mati kaže?
    gde su slike da im se roditilji pohvale. Kad sebudu ljubile pred njima nela se ljube i pred nama.Nisu u stanju da dobiju rodteljsku saglasnost a traže od nas da im držimo sveće.
  • uh

    03.05.2014 17:14
    stvarno
    Bez namere da bilo koga napadam ili branim, pitam se sta bi doticni gospodin uradio da su se dve devojke tukle na ulici? MAKE LOVE NOT WAR.
  • Sasha R

    03.05.2014 16:58
    Ode vam klip
    Matori treba da gleda svoja posla a ne da se pravi pametan. Njemu treba neko da izlupa samare pa ce da se spusti na zemlju. Zivimo i tu smo gde jesmo, hteli ili ne postoji i homoseksualnost, mozda nisu trebale na javnom mestu ali opet nije ni on trebao da preti "lupetanjem batina". Da sam sedeo pored, radije bih njega lupio nego te dve.
  • Brus Vilis

    03.05.2014 16:57
    @Goran - ???
    "Voleo bih da vidim ove što podržavaja da im se sutra sin ili ćerka ljube sa istim polom na ulici ili uopšte, kako bi im se to svidelo......"

    To ni tada ne bi bio tvoj problem. Mada bih isto ovo ja mogao upitati tebe, iako podržavam cure.
  • pawlle

    03.05.2014 16:56
    bitno je da niko nije reagovao kad je nacista prosetao gradom,kakve pi...ke od ljudi
  • Miranda

    03.05.2014 16:53
    Možda je to onaj čika koji deli bombone malim devojčicama u parku.
  • Dzentlmen

    03.05.2014 16:49
    jednostavna stvar
    Svako snosi posledice svojih postupaka, ne bih stao na sranu ni devojaka a ni ove cudne starine. Neka radi ko sta hoce ali neka se cuva sam, zivot je na ulicama a ne u komentarima! Evropa bi kaznjavala matorog a Islam zene... Ja ne mogu da se odlucim.
  • R2D2

    03.05.2014 16:42
    ...
    ... kakav kreten.
    Bas me zanima cime se bavi i na kojoj je "funkciji" ovaj idiot.
  • Milojicin_mali

    03.05.2014 16:34
    Primitivac
    Koji primitivac, još se šepuri pre ženom.. Kao da je uradio mnogo bitnu stvar za ceo svet... Jezivo!
  • Ajme

    03.05.2014 16:23
    @Šta Je - sledeće?:

    Ti ocigledno ne razumes razliku izmedju medjusobno saglasnog deljenja svojih emocija i pristanka na seks od vatanja ovce i kao takav si veoma opasan po okolinu jer mislis da su samo tvoje potrebe bitne. Kako ja da znam da sutra neces tako neku devojku bez pristanka napasti pod "uticajem strasti"? Ko ne razlikuje konsenzualno od poriva hormona - na putu je da postane sociopata.
  • Elemental

    03.05.2014 16:21
    A da muskarac tuce zenu na sred centra, svi bi okrenuli glavu, jer, Boze, ovo je Balkan pa je to "normalno". Nisam neki mudrac ali smatram da je mnogo lepse nesto ili nekog voleti nego mrzeti. Mrznja ubija i one koji mrze zato su takvi ljudi uvek ogorceni i nesrecni...
  • Ajme

    03.05.2014 16:17
    Eto ti sta su "tvrdokorni konzervativci" tradicionalisti. Izace da polome pola Beograda zbog LBGT, ali se nikad nece nista desiti sto im zene radjaju decu po onakvim kretenskim uslovima po bolnicama, za to sene izlazi na ulice. Dakle - vazniji su im obracuni sa gejevima i lezbejkama od zena i dece. Izgleda da im je potpuno prirodno da se zena muci i komplikuje zdravlje sebe i svog deteta. Posto toliko blevecu o zdravlju kada su u pitanju lbgt, covek bi pomislio da prvo vode racuna o svom zdravlju i svoje uze okoline. Ali avaj, to nije tako. A ovaj debeli - sta reci. Garant ima cerke samo pa je isfrustriran (da stvar bude tuznija).
  • SSV

    03.05.2014 16:15
    Al' volem...
    Smrdine vojvođanske i gusenice gubave novosadske, al' volem što vam se sve urušava. Od političke do LGBT priče.
  • 03.05.2014 16:14
    ok je to
    nije prirodno, treba na sve nacine spreciti jer ce nestati zajednica, prosto opstanak ili nestanak...onaj ko odobrava nema potomstvo i zeli zlo za svakog, neki naravno ne svi
  • Marko

    03.05.2014 16:13
    Bravo za devojke
    Ako se neko voli i TREBA DA SE VOLI i da ne sakriva to... Ne treba se stideti ako nekog volimo, TREBASE STIDETI AKO NEKOG MRZIMO, ako nekom zelimo zlo... zeleti zlog drugima je loshe i nemoralno...
    Bravo za devojke, kamo srece da su svi tako slobodni i opusteni da se napokon pokaze ljudima da LGBT populacija nije malobrojna...
    Gospodinovo vreme sebichnosti, samozivosti i shovinizma je proshlo, red je na nas mladje i normalnije gneracije da zivimo normalno u skladu sa pravima i poshtovanjem drugih...
  • 03.05.2014 15:59
    Imajte razumevanja, stariji covek, mozda mu se ne dize vise pa je malo nervozan?
  • Detelinarac

    03.05.2014 15:49
    Lako je pretiti batinama
    Ovaj "gospodin" treba da gleda svoja posla. Niko nema prava da izigrava moralnu policiju, a pogotovo ne na taj nacin. Stoka neotesana. Bar mu znamo lice sada. Vidi se da je ispao "vitez" pred svojom jednako "obrazovanom" suprugom/ljubavnicom/poznanicom.
  • Milos NS

    03.05.2014 15:49
    dedaci bolje igrajte shah
    Ovaj matori je trebao da iskulira jer davno je proslo njegovo vreme i pravila . KOME SE NESTO NE SVIDJA NEK NE GLEDA!!! Nisam gej ali ne razumem odakle ljudima pravo da javno prete drugima?! Novi Sad je postao preplavljen POLUSVETOM I SELJACINAMA . Rodjeni sam Novosadjanin imam 34 god. i nije uvek bilo ovoliko ogranicenih i bezobraznih mozgova. Ocigledno je da treba da se resi problem zaposljavanja i zivotnog standarda pa ce nadam se biti manje gneva i mrznje a vise ljubavi medju ljudima(bilo kakve ljubavi).
  • Aleksandar tipicni balkanac

    03.05.2014 15:46
    Nekad i sad
    Mnogo je bilo lepo sedamdesetih i osamdesetih kada su postojale neke norme ljudskih ponasanja i znalo se sta je moralno i sta nemoralno. Cak i momak i devojka su se ljubili negde iza coska.....negde na nekoj klupi u parku....negde gde nisu okruzeni decom...starim bakama....to se zvalo postovanje prema okolini....hoce li uskoro i sex da imaju na sred trga????? AKO IM JE REKAO!!!!! Nista protiv njihove orijentacije, ali ipak trebale su biti diskretnije!!!!
  • sramota

    03.05.2014 15:39
    Sramota sta sve treba da trpimo od Evrope. Trebalo ih je fotografisati, da znamo ko su, da im se zabrani da sledeci put setaju gradom!
  • 03.05.2014 15:23
    Pederice
    Pa i moraju dok se muški deo Novog Sada bavi crtanjem po pločniku ,igraju igrice i td.,i za njih je sve glupo.Pa im je onda svako kriv sa strane kad im osvaji devojku.Igrajte se vi još ,samo se igrajte i ovde lajkujte onako glupavo.
  • Oko sokolovo

    03.05.2014 15:18
    Podrska od komentatora dolazi jer misle da se radi o devojkama sa slike. Ali tu ste se zahe**li.
  • Marko

    03.05.2014 15:13
    Neko je ovde spomenuo da je "gospodin" tako vaspitan pa je zato reagovao. Da je taj "gospodin" vaspitan on ne bi tako odreagovao nego bi gledao svoja posla. Šta se njega to tiče ko se ljubi. Nit je Novi Sad njegov nit je centar njegov. Isti taj gospodin bi verovatno pored onesvešćenog čoveka prošao bez da zastane a ovo mu je zasmetalo.

    Za drugog komentatora koji spominje kako ovo može samo u uređenim zemljama gde radnici imaju prava i pita zašto kod nas nemaju. Gospodine, ovde je neuređeno zbog ovakvih što prilaze na ulicama i prete, misle da su jači od zakona i svih. A radnici nemaju prava jer se za prvi maj jede roštilj umesto da se izađe na ulice i učini nešto.
  • realno

    03.05.2014 15:12
    Ovaj lik je običan id*ot, kakvih ima koliko hoćete po gradu, bez obzira koga napadali, po kakvoj selekciji. Meni one uopšte ne smetaju, ali... Uvek ima budala. Realno su brojniji napadi na straight populaciju, iz raznih imbecilnih razloga.

    Nije mi jasno zašto je ovo pravo na paradiranje LGBT populacije tako isplivalo na PRVO mesto, kad su nam narušena OSNOVNA ljudska prava: pravo na rad (posla nema), pravo na zdravstvenu zaštitu (nema lekova, ni aparata, ni materijala za operacije), pravo na zaštitu imovine i ličnosti (nema ni jedne vikendice koja nije obijena i opljačkana, ljude na ulicama maltretiraju, tuku i pljačkaju kriminalci svih uzrasta)... U toj bedi i nemaštini, nemamo drugog posla nego da se bavimo LGBT i njihovim "ponosom".

    Kud plovi ovaj brod?

    Ima ih jako mali procenat, po njihovom priznanju! Par pitanja:
    Da li su im PRAVA stvarno tako ugrožena da ne smeju iz kuće da izađu zbog nekih zlih likova? Da li ih tuku VIŠE nego straight osobe?
    Da li su preča prava malog dela populacije od prava većine?

    Imaj svoja prava dok ne ugrožavaš tuđa! Šta sa mojim pravima i zabranom kretanja kuda su oni namerili? Samo LOGIČNO objašnjenje!

    Neću da im dam taj jedan dan da bude SAMO njihov, jer svi dani su za sve nas, bez izuzetaka! Kako moji, tako i njihovi! Ako zbog toga JA ne valjam je*ite se svi!

    I čemu parada, i kakav ponos!? Da li treba i ja da se ponosim što imam ženu i decu??? Koji je sledeći korak? Da li treba sve iz spavaće sobe da iznesemo na ulicu? Koji je uopšte kriterijum koji nas razdvaja/spaja???

    Nije njihovo ponašanje neprirodno, već je neprirodno što hoće da postignu paradama i spinovanjem javnosti.

    Da ne pominjem činjenicu da većina LGBT populacije ne podržava paradu kao takvu, jer bode oči i pravi razlike a oni ipak žive isti težak život kao i mi, dok organizatori parada žive sasvim dobro od mnogobrojnih donacija, i NIKAKO ne mogu da se uporede sa prosečnim građaninom bio on gay ili straight!
  • 03.05.2014 15:11
    neka
    Ma radite to u svoja 4 zida, dajte, zasto imate tu potrebu da radite to u javnosti ako vec znate da to ne odgovara drugima...
  • master

    03.05.2014 15:11
    gluposti
    Jednostavno,kome se ne gleda ili mu smeta,ne mora da gleda.Sve dok te neko ne dira fizicki ili te vredja na neki nacin,nemas prava da nekome drzis lekciju ili mu pretis.Mozda se nekome ne svidja nesto i u tvome ponasanju ili opredeljenju ili necemu drugome.Zivi i pusti druge da zive.Ja nisam obozavalac toga,ali nemam nikakv problem sa tim,ima mnogo gorih stvari na koje na zalost malo ko obraca paznju,a od vece su vaznosti.Postuj i akzeptiraj drugog,jedino tako je moguce ziveti u miru i napredovati.
  • Sale NS

    03.05.2014 15:06
    ma ko on da sudi
    ... ljubljenje na javnom mestu ne podleze nijednom clanu u krivicnom zakonu ... za razliku od pretnje ... gospodinu samo isporuciti poziv za sud ... to ce ga smiriti ...
  • Futog

    03.05.2014 15:06
    srbIN
    Bravo za gospodina!!!
  • rolam

    03.05.2014 15:05
    kožuru
    ..gde je snimak ljubljenja???
    cccccc
  • Voajer

    03.05.2014 15:02
    Kakav slepac aka zašto ja nikada ne naletim na tako lepu scenu?
  • Pravnik

    03.05.2014 14:53
    Nepristojan chin !
    LGBT , Mariana i Isidora... serete! a jedete govna ?. Onda vam je chudno shto neko hoche da vas bije?. Kada bi svako zeleo da pokazuje svoju debilnost u centru grada, to bi bio cirkus ! a ne centar. Imate vi kuchu ??? pa jebavaj te se kod kuche ne u centru.... brate mili !!
  • zirafa

    03.05.2014 14:44
    s
    Sve je to lepo i sve je to super sirite ljubav a ne rat, ali ipak neee u centru grada ljubiti se i razmenjivati neznosti kada u Srbiji nema zakona u vezi lgbt populacije , ja nemam nista protiv samo postovati Republiku Srbiju.
  • 03.05.2014 14:43
    Pipanje ili Ljubljenje
    Iz razgovora se cuje da je gospodin reagovao na "hvatanje (pipanje)" a ne na ljubljenje. To nije isto kao sto i stari i mladi znaju. Mozda cak i potpada pod neki prekrsaj ako se odigrava na javnom mestu? Pa ako je jos namerna provokacija-manipulacija zarad "budjenja svesti o ugrozenosti homoseksualne populacije"...
  • šta je

    03.05.2014 14:36
    sledeće?
    ...da li mogu da izvedem ovcu u šetnju po Znaj Jovinoj ?
    Da li bi se smatralo za skaradnost ako bi me ponele emocije prema istoj pa poželim da s njom obavim sex u nekoj bašti u centru?

    Šta znam....meni se čini da je vreme da se oglase zoofiličari?

    Neka se pripreme sado-mazohisti,pedofili i ostale manjinske grupe koje su ugnjetavane od strane većinske str8 grupe
  • pera

    03.05.2014 14:31
    ..
    Aj ti anonimus komentarisi u svoja 4 zida, iskljuci se lepo s neta i nek taj komentar ne napusti tvoj racunar. Zasto imas potrebu da komentarises u javnosti? Meni tvoje komentarisanje ne odgovara i nemoj da provociras, nego lepo radi to, al da ja to ne vidim.
  • Gari

    03.05.2014 14:26
    sloboda
    Pitaju Lalu;.....Sta mislite o homoseksualcima?
    A lala odgovori; TA LEPO JE KO VOLE...

    GLEDAJ TE SVOJA POSLA I PUSTITE LJUDE DA ZIVE...

  • 03.05.2014 14:23
    Razmislite malo
    Ko će sutra decu da rađa, da neće možda 2 muškarca ili će dve devojke da naprave dete??
  • ombre

    03.05.2014 14:18
    o da...
    a kome mi debeli da se zalimo? ,,e nemamo 2xxl je najveci. ne mogu da te vozim lose su mi gume.joj nema mesta za tebe u busu vidi koliki si , ustani zauzeo si dva mesta. nemoj da se penjes polomices mi merdevine. joj ostavi biciklo polomices.aj molim te za sank ne mozes ti u te stolice sa rukohvatima.nemoj slucajno da padnes ko ce tebe nositi. itd,, ja bio sretan da sam gej...
  • Duchess of Shangay

    03.05.2014 14:11
    Preseo mu i taj sladoled...i sve!
    Svaka cast devojke!

    (Tuzno ali istinito)
    Bilo bi lepo da je vise toliko hrabrih LGBT ljudi!
    Da ispolje osnovnu ljudsku emociju...u javnosti...posred...Novog Sada!
  • goran

    03.05.2014 14:10
    ???
    Voleo bih da vidim ove što podržavaja da im se sutra sin ili ćerka ljube sa istim polom na ulici ili uopšte, kako bi im se to svidelo......
  • ovaj

    03.05.2014 14:09
    ovaj nije
    Ovo je dodjos neki, nije iz Vojvodine. Iz Bosne je verovatno.
  • 03.05.2014 14:06
    Пажња!
    Једну ствар често превидите! Ми који смо хетеросексуалци, осећамо одвратност (гађење) на слику коју видимо, односно коју је тај човек са снимка видео. Заборављате на тај угао гледања. Ја не могу а да не мислим, када гледам било кога ко је геј на ТВ-у, на то шта он све ради и шта би радио мени када бих му ја дозволио. Гади ми се и нисам способан да размишљам онако како размишљам о нечему од чега ми се не преврће желудац. Господо хомосексуалци, мене што се тиче, не бисте требали то да радите пред светом и ја бих вам забранио.
  • realno

    03.05.2014 14:05
    hmmm
    I treba da ih tera, tako degutantno ponasanje neka medju svoja 4 zida rade. Jos u centru grada nasle da propagiraju gde dece na svakom koraku ima, i jos da deca to i vide. Ocigledno je da ovi iz LGTB populacije nemaju ni stida ni srama. Nemam nista protiv njih ali sve sto rade neka rade u svoja 4 zida. Imam ja drugaricu koja je gej ali ona se nikad ispred mene nije vatala devojke i ljubila se sa njma... Jos ce ispasti da su ove dve koje se ljube neke zrtve o.O
  • realno

    03.05.2014 14:05
    hmmm
    Vidim ovde se vise bune za prava gey populacije nego za prava radnika i sto je ova drzava pokradena.. Ako kazete da ovo drustvo ima vece brige nego o gey populaciji i o paradi njihovoj sto se ona ne borite protiv tih vecih problema. Ovo je skandal a to sto su pokrali ovu zemlju to nije sakndal. Klasicno spinovanje medija, sve je bitno i sve se stavlja u novine od poput ovih geyeva(koji i ne zasluzuju ovu medijsku paznju), do starleta i ne rijalitija na pinku. Svi ste neki internet huligani i internet moralisti a kada treba neka akcija da se stane na put ovoj kradju drzave, javasliku i ostalom onda nista. Ovaj 021 bolje da pise ko je pokrao ovo Vojvodinu, ko je prodao kome njive, i odakle onoliko para Canku, Jesicu, Pajticu i slincnima koji jasu ovu Vojvodinu vec tolike godine. I ne boj se, ovu vest ste okacili za manje od minut a kad se desi neka pljacka po drzavnim preduzecima ili budzetu to se i ne sazna. Novinarstvo je palo tako nisko, nisko na grane zute stampe i tabloida.
  • Maja

    03.05.2014 14:01
    deda MARS U SELENDRU IZ KOJE SI POBEGAO ILI NA PLANINU SA KOJE SI SISAO!!!! nisi novoasadjanin, dakle odakle ti pravo da diktiras ko ce sta da radi?! mozda u tvom selu koje je zaostalo u 17 veku ovo nije za gledanje ali pravom novosadjaninu nece smetati. PRAVOM. svi koji su iz sela dosli ovde, vratite se lepo tamo pa gledajte u ovce ceo dan, ostavite NAS grad na miru!!!
    a sto se tice vas kojima smetaju generalno svi koji se ljube, naci ce i vas ljubav jednog dana pa vam nece smetati. niko se ne ''balavi'' nasred ulice, ljudi se ljube normalno. sta sad, ja ne smem da poljubim svog decka jer ste vi ogorceni i nevoljeni pa vam smeta? vazi :D Okrenite se na drugu stranu i resen problem. LJUDI SIRITE LJUBAV, NE MRZNJU. ako nemate nista osim mrznje onda vi ostanite u svoja 4 zida da vas ne gledamo. pozdrav
  • Čaruga

    03.05.2014 14:00
    Uhhh što bi ja to j*booo

    Šalu na stranu, ali mogu da se ljube samo preko mene tj. da sam ja između :)
  • vzv

    03.05.2014 14:00
    a ne smetaju mu
    ove crno-belo-crvene narko-navijačke horde koje urlaju pokušavajući da zaplaše sve oko sebe? ili možda njima ne sme ništa da kaže... devojke, samo napred!
  • 03.05.2014 14:00
    @Razmislite malo
    Razmislite malo sta ce nam vise ljudi na planeti zemlji, i ovako nas ima previse, nekolicina lezbejki nam nece ugroziti to prezivaljanje.
  • Sima

    03.05.2014 13:59
    Bljak
    Cekamo jos i da se pocnu ljubiti ljudi sa zivotinjama.Fuj!
  • Zaljubljen

    03.05.2014 13:56
    Homoseksualnost nije bolest. Homofobija jeste.

    Ljubljenje iz aktivizma nije bolest, ali je svakako za osudu. Ali niko ne sme nikome da preti batinama. Mada, čime se sve "aktivisti" služe, ne bi me čudilo ni da je debeli gmaz njihov. Oni svojim delovanjem NIŠTA dobro NIKOME nisu doneli, naprotiv. I $iguran $am da to ne rade iz $vojih ubeđenja, već iz nekih drugih razloga. Nije u pitanju nikakva teorija zavere. $lobodno proverite količinu "donacija" koje $e $livanju na njihove račune. U pitanju je najobičnije pranje para, gde glavni organizatori po pravilu pokupe svoj kajmak i napuste zemlju.
  • 03.05.2014 13:54
    Uzas
    Mene zabrinjava veliki broj pluseva na postovima koji podrzavaju sve ovo.Indiferenciju i da razumem ali podrzavati nesto potpuno neprirodno plus nekulturno,to je tuzno.
  • vi

    03.05.2014 13:50
    iz 021 se jebite!!!!!!!!!!!!
  • Deks

    03.05.2014 13:45
    @KptLepra
    @KptLepra - Pre će biti gospodina Putina...
  • David

    03.05.2014 13:40
    protivu Adama i Steve
    Mesecima, koliko vidim, dobro funkcionisu. Onda im je bezveze kad ih niko ne dira, ne spominje pa izadju i provocirajuu.

    Cuj ova druga kao pribrana pa sva uplasena snimila dogadjaj ... Pustite te price. Niko Vas ne dira, ali nemojte ni provocirati !

  • Породична вредност

    03.05.2014 13:36
    ненормално нам је постало нормално
    И ја кажем водите љубав а не рат, мушко са женским и обрнуто.

  • 03.05.2014 13:34
    Hahaha
    Citam ove komentare i shvatam da ove ceste posete arapskih seika Srbiji donose i promene u kulturi. Ne mogu da verujem da ljudi u svojim komentarima predlazu da se niko ne ljubi na ulici. Najbolje da kao u Saudijskoj Arabiji to zabranimo, pa ko se ljubi na klupi u parku ili na ulici, pravac u zatvor.

    Kakva zatucana sredina! A sto vreme vise prolazi, umesto da se menja na bolje, u Srbiji sve gore i gore.

    Tuga.
  • 03.05.2014 13:32
    u nekim državama vešaju za ovako nešto,tako da su dobro i prošle,sreća njiova pa nisu naišli neki navijači sa utakmice
  • Šveđanin

    03.05.2014 13:24
    Nekulturno je gledati tuđa posla
    Ma samo u primitivnoj Srbiji svi tripuju kako su popili svu pamet sveta,a blamiraju se tako što gledaju šta ko radi. Nikada mi neće biti jasna ta psiha ljudi koji moraju da govore drugima kako da žive? Svi mi različito sanjam,svi mi imamo različite potrebe,to što se tebi ne dopada komšijin život je tvj poblem ,a nije komšijin njemu se baš tako dopada da živi? Ovde su ljudi ne znam ,sramta me je da vidim kako su jadni kada ih uznemirava uđ život? To su naučili od baba i deda da ONI kažu nekome kako će ko da se ponaša,a pritom su primitivni dok se deru i vređaju druge koji ne žive po njiovim "verovanjima" što su utripovali da su oni u pravu...olabavite ljudi niko nije u pravu,svako je sam sebi u pravu i manite se gledanja šta ko rai,gledajte sebe,bavite se sportom...ovde u Švedskoj Vas niko nebi ni pogledao ,a kamoli da Vam se unosi u facu i seljački kao iz pra istorije a vam govori Vaša prava ili nešto šro tripuje da je pravo? Nisam ni gej ni lezbo,samo živim među svetom gde nisu ograničeni,ovde svako gleda svoj život i svoje prijatelje,samo da se izjasnim da nezapenite kao i uvek,jedino što znate :) relax ljudi
  • Alex

    03.05.2014 13:22
    Ništa pre braka
    Da su se ove devojčice kojim slučajem tukle, to ga ne bi ni malo uznemirilo. Nastavio bi da lapće sladoled i uživa u krajoliku. Verovatno ne bi priskočio da pomogne da je nekom prolazniku pozlilo ali moral to se ne prašta. Bolesno.
  • Mile

    03.05.2014 13:17
    sve u svojoj kuci
    Dokle god TO rade pred mojom decom,ja shvatam TO kao provokaciju i na nju adekvatno odgovaram,ako TO sistem mora da podrzava neka kaze glasno i jasno, a ne da se narod na ulici tuce oko politizuvane neprirodne seksualnosti, koja izopacuje svako zdravo drustvo.
  • 03.05.2014 13:17
    Maya
    Treba objaviti svuda snimak, Novi Sad je mali i objaviti da se trazi ko ce prepoznati kretena sa snimka...
    Njega niko nije dirao dok je pio kafu sa zenom ili svalerkom (kako god) Pa kada se javi neko i kaze ko je gospodin, onda ga lepo tuziti...
    Odakle mu pravo da prilazi i preti!?!?!?!?!
    Strasno!!!
  • Joca

    03.05.2014 13:16
    ,,,
    Meni na nerve idu i heteroseksualci kad se bukvalno zvalave na ulici kao da nemaju gde. Sta time dokazuju i kome, ne znam, ali da nema potrebe tacno je.
    A pederi i lezbejke, nemam nista protiv njih osim sto sam gadljiv, ali su njihova i za sebe izmisljena "prava" izgleda starija od prava drugih. Mozda bi umesto termina "homofobican" bilo prikladnije koristiti termin "homogadljiv" (sa odgovarajucim latinskim prevodom). Mislim i da bi tada stvari i stav onih cija se prava potiskuju u odnosu na prava LGBT tada bili jasniji. To ne moze? A zasto? "
  • 03.05.2014 13:13
    Zašto
    uvek osuđujemo i negativno kvalifikujemo ljude koji kažu da su protiv Gej ili Lgbt ispoljavanja na javnom mestu.Dakle precizno kažem protiv ispoljavanja njihovih opredeljenja na javnom mestu a ne protiv njih lično.Valda i mi koji nismo gej ili lgbt populacija imamo pravo da javno kažemo da nam takvo ispoljavanje smeta.
    Gde su tu naša prava na drugačije mišljenje pa zar to nije onda diskriminacija ljudi koji ne misle kao gej ili lgbt populacija.Uzgred nisam član ni jedne stranke,nisam "srpski patrijota" ,nisam član "Naših" i ostalih kvazi patriotskih tvorevina,već običan građanin koji smatra da ima pravo da iskaže svoje drugačije mišljenje i kada ono nije "u trendu".Pozdrav i sve najbolje svima.
  • Бранислав

    03.05.2014 13:11
    ..то понашање није нормално јел су у питању особе истог пола..и ја бих се згрозио да видим такву сцену, можда бих прећутао али би ми било мука..није ово ЕУ бар још увек није званично..кад будете део ЕУ и кад Вас Вучић и његова проЕУропска влада уведе у дотичну скаламерију коју зовете ЕУ..онда радите шта Вам је воља...
  • 03.05.2014 13:09
    ne smetaju mi gej parovi, ali iz radoznalosti sam potrazio doticnu na fejsu. pogledajte kakve slike kaci i sa kakvim komentarima te slike raspolazu.
  • Cica_NS

    03.05.2014 13:05
    "Anonimus - Razmislite malo
    Ko će sutra decu da rađa, da neće možda 2 muškarca ili će dve devojke da naprave dete??"

    E vala ni ja necu vise u ovoj zemlji da radjam a nisam gay. Umesto ovakvih pros... bolje da popravite zdravstvo i zakonodavstvo, pa da ne cekamo 8 sati na zakazan pregled i 8 meseci na porodiljske nadoknade .. ono prvo se jos i desi posle cekanja, ovo drugo i ne mora! Homoseksualci nisu ugrozili ni mene a nece ni moju decu, ali pametnjakovici koji se pacaju gde im nije mesto jesu, zato uradi nesto pametno i cuti!
  • tetka

    03.05.2014 13:03
    Faca
    Dabogda ti priseo sladoled ti cistunce !!!!!!
  • Tja

    03.05.2014 13:02
    Da da, nije ok da se dve devojke javno poljube pred vama, ali je ok da kad dodjete kuci onanisete na takve scene. I jos usput, uglavnom ovi sto vicu "sodomoija" kuci zene nagovaraju na analni seks. Standard. Ma ne samo to , vecina tih boraca protiv LBGT su se na kraju ispostavili gej. :) http://www.ranker.com/list/top-10-anti-gay-activists-caught-being-gay/joanne
  • Čika Čale

    03.05.2014 12:48
    Blagodeti slobode
    Moji klinci ne pokazuju nikakvu reakciju kada vide muškarce ili žene kako se ljube. Navikli su da niko ne obraća pažnju na to. Danas, sutra, njihova je odluka sa kim će biti, sa muškarcima ili sa ženama. Zurich, San Francisco, Berlin, Stockholm, ne vidim da su ljudi nešto popasli "božju kaznu." Radi se o čistom bezobrazluku, siledžijstvu i napadu na fizički integritet od strane nekoga ko ni po jednom osnovu nema pravo na tako nešto. Može nekoga da nervira kako neko izgleda, ali svako ima pravo da izgleda kako hoće i tu onaj koga to nervira nema nikakvu vlast. Lik sa snimka je sigurno ovlažio kad je video dve ribe kako se ljube, pa nije znao kako da izhendluje…;)
  • 03.05.2014 12:48
    Nepristojno je zvalaviti se na ulici, pred svima. Nije bitno da li je rec o gej ili strejt paru, neke granice treba da postoje.
  • Dzentlmen

    03.05.2014 12:48
    Gospodin
    Ma dajte ljudi nek se ljube ali kod kuce! Na sta bi to licilo da se balave musko i muskio, zensko i zensko na svakom cosku. Gospodin je drugacije vaspitan i reagovao je na njemu neobicnu situaciju. Cudna starina potice iz vremena druge kulture, mozda cudne ali je ipak ima za razliku od ove danas.
  • Mario

    03.05.2014 12:42
    ljubakanje
    Lično me nervira javno ljubakanje ko god da je u pitanju! Ne ljubljenje, nego ono, Osmi putnik varijanta kada pokušavaju da se pojedu međusobno. Get a room, što bi se reklo!
  • Goran

    03.05.2014 12:39
    @Љиљана

    Ljiljana, a sta ako recimo ja prestanem blagonaklono da gledam na tvoju vezu sa tvojim muzem / deckom? Ako meni postane recimo grozno to sto se sa njim ljubis na sred ulice. Sta ces uraditi?

    a)Shvatiti da ne mozes da se ljubis jer meni to smeta, i posto sam zapretio batinama morate prestati.

    b)Nastavices da se ljubis jer je to normlano.

    c)Zapitaces se 'Da li je moj komentar na 021 u stvari bio jednostran? Sad kad je moja koza u pitanju potpuno drugacije razmiljam'

    Sta znaci to 'pred nasim nosom', ili 'radite sta hocete ali nemojte pred mojim ocima'. Kome se ne gleda ljubljenje devojaka neka ne gleda. Kome je odvratno, neka ne gleda.

    I meni je fudbal odvratan sport, pa ne mislim da bi zbog toga trebalo porusiti stadione.

    Tolerancija, razumevanje i ljubav. To je ono sto nam treba.
  • 03.05.2014 12:37
    @Goran
    Parada ponosa moze da bude ali u nekoj sredjenoj evropskoj drzavi, a ne u srbiji gde radnici naprimer nemaju nikakvih prava, svaki treci radnik radi skoro za dzabe (ili bez plate) gde su njihova prava????? zasto nemamo "parada radnika"?
  • Slobodni Vojvođanin

    03.05.2014 12:27
    Kanda smo malkice zatucani, moliću fino
    U Berlinu sam gledao kako se na ulici ljube a i grle i devojka sa devojkom i momak sa momkom i.....nikom ništa.Svako ide svojim putem i gleda svoja posla.
    Jedino su neki iz mog povećeg društva (svi redom iz Vojvodine) šokirano prokomentarisali:" Ju Bože, pedera!".







  • Goran

    03.05.2014 12:12
    Jel vam sada jasno zbog cega postoji ta famozna PARADA PONOSA? Zato sto gej populacija jeste ugrozena. Kako? Pa eto, dve devojke koje se vole ne mogu slobodno da se ljube. Kako bi se vi osecali da ne mozete vazu zenu za ruku da drzite jer vam neko preti da ce vam kosti polomiti ako se jos jednom uhvatite za ruku. Kada je parada u pitanju svi su u fazonu 'STA ONI IMA DA PARADIRAJU?!? STA OCE ONI?!'. Nista. Hoce isto sto i svaki drugi covek ovog grada. Nista vise od toga.

    Parade ponosa u svetu jesu neka vrsta karnevala, ali samo iz razloga sto su tamo prava vec ostvarili pa je parada ostala kao manifestacija. U zemljama kao sto je Srbija, parada ponosa nije nikakva 'parada' nego BUNT i ozbiljna borba za ljudska prava.

    Napred momci i devojke! Ma koliko da je tesko i zivite u ovoj konzervativno-tradicionalnoj drzavi - uspecete!
  • Љиљана

    03.05.2014 12:02
    До јуче је то било незамисливо. Ништа се не може на силу, па ни то да благонаклоно гледамо на јавном месту изливе нежности истополних парова. Можда у некој далекој будућности!!!
  • SB

    03.05.2014 12:02
    Imaju pravo
    Nisam gej. Međutim, imam potpuno razumevanje za gej populaciju. Mislim da imaju pravo na svoje ponašanje jer nas ne ugrožavaju.
    Moj problem su oni koji su "u toru" a svojim delovanjem me ugrožavaju i utiču na moj život.
    Ne razumem zašto ih sprečavamo da održe gej- paradu ? Zašto nesmetano mogu da prošetaju sve populacije, žene u crnom, plavooki, nezadovoljni, ćelavi ... a ne može gej populacija.?
  • 03.05.2014 11:55
    Vodite ljubav a ne rat!
  • Ja

    03.05.2014 11:53
    Konjina
    Nema tu sta ko da bude za ili protiv, nije to politika, ljudi se odlucili da ce da vole isti pol i to je to.. A ovaj covek moze slobodno da okrene glavu, mada verujem da ga malo pale devojke koje se ljube
  • kptLepra

    03.05.2014 11:48
    ......
    Moralna policija gospodina Hitlera....
  • Poljubac

    03.05.2014 11:43
    Poljubac
    Neka se ljube svi kojima se ljubi. Nismo mi ti koji procenjujemo da li to dozvoljeno kada se ljube dve devojke.
    Imamo mi sopstvenih problema. Ljubite se ljudi.
  • 03.05.2014 11:40
    ako je neko gej sto bi mene to smetalo??
    ne podrzavam ih ali realno ako me oni ne ugrozavaju..

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna