Nesumnjiva je ogromna ''kreativnost'' direktora JGSP M.Balaća na neovlaštenom bavljenju delatnostima za koje
JGSP nije nadležan ( auto-škola,menjačnica,turistička agencija i sl. Moja skromna sugestija : a zešto ne i
kladionica,kuglana sa kafanicom,salon za ulepšavanje...).
Nema veze što su mnoga autobuska stajališta u lošem stanju
(u Marka Miljanova niste u stanju duže od godinu dana da
postavite par dasaka za klupu gde bi se stariji i bolesni
putnici mogli odmoriti),što vrlo često red vožnje na nekim
linijama ne služi ničemu, što neki vaši vozači apsolutno nisu podobni,sposobni niti kvalifikovani da prevoze ljude,
što mnogi vaši vozači ne shvataju šta znači nisko-podni
autobus i kako treba da ga zaustave, što neki vozači
svojom nepažnjom i nemarom često ugrožavaju zdravlje pa i
život putnika itd ,itd... Iako sam skeptik, živim u nadi da će jednog dana, neko stati na put ovakvim i sličnim
nadobudnim, bahatim, samozvanim stručnjacima iliti
univerzalnim ''ekspertima''.
eto gde su otišla poskupljenja autobuskih karti
još jedno upropašteno gradsko preduzeće.. verovatno je sve rađeno transparentno bez kumovskih i stranačkih nabavki patriotski demokratski
"- Nadamo se da će nova vlada imati sluha i shvatiti koliko je bitno da javna preduzeća mogu dodatno na tržištu da ostvaruju prihode, što nam je omogućeno i osnivačkim aktom."
- netačno, ustvari apsolutno suprotno - javna preduzeća NE BI SMELA da se bavim drugim poslovima do svojim osnovnim. A susret sa tržištem bi trebalo da bude u svojstvu da većina njih izgubi svoj MONOPOLSKI status u oblasti kojim se bave (ne svi naravno, postoje prirodni monopoli + još određene stvari gde stvarno ne bi puštao privatnike). Naravno, nakon toga bi većina tih preduzeća otišla na smetlište istorije gde im je i mesto i ustupila bi mesto ljudima i firmama koji bi ustvari morali da se cenom i uslugama bore za klijente.
Sta cemo sad sa tim silnim ljudima iz dss-a koji sede i cekaju da se otvori ta auto skola a za sve to vreme primaju platurine?
Stotine neradnika su primili da rade u auto skoli, turistickoj agenciji... nekoj menjacnici... A nema ko da vozi autobus, vozaci voze i po 8 sati a platu srezali... Pa se vi pitajte zasto je takav prevoz. Guracemo mi autobuse!
BRUKA ZA NOVI SAD!!!
A ko da obučava? Pa pola vozača u GSP ima kupljenu dozvolu negde u Bosni gde je izgorela čitava dokumentacija.Da se razumemo. I mnogi odavde su išli u tuzlu i polagali.
Ova izjava direktora GSP Milana Balaća je zastrašujuća! Kao što se nelegitimno Službeni Glasnik bavi izdavanjem knjiga komercijalnih sadržaja pa još to reklamira našim novcem, tako sada Javno preduzeće ulazi u komercijalne projekte našim novcem.
Ovo je dokaz da više nema barijera, ni zakonskih ni moralnih, za uništavanje preduzetništva i zdravog razvoja privrede. Sve je postalo PARTIJSKI PLEN KOJI SE UVEĆAVA I UVEĆAVA!
pa i nova vlast je ista koja je na vlasti od 2012.godine. i nakon isteka od desetak godina vama ce biti kriva vlast do 2012.godine. analizirajte sobstvene slabosti!!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
MUP nije dao dozvolu za autu-školu GSP-a
Novi Sad
•05.05.2014.
•07:45 > 07:55
Komentari 11
ime
Dabiša
JGSP nije nadležan ( auto-škola,menjačnica,turistička agencija i sl. Moja skromna sugestija : a zešto ne i
kladionica,kuglana sa kafanicom,salon za ulepšavanje...).
Nema veze što su mnoga autobuska stajališta u lošem stanju
(u Marka Miljanova niste u stanju duže od godinu dana da
postavite par dasaka za klupu gde bi se stariji i bolesni
putnici mogli odmoriti),što vrlo često red vožnje na nekim
linijama ne služi ničemu, što neki vaši vozači apsolutno nisu podobni,sposobni niti kvalifikovani da prevoze ljude,
što mnogi vaši vozači ne shvataju šta znači nisko-podni
autobus i kako treba da ga zaustave, što neki vozači
svojom nepažnjom i nemarom često ugrožavaju zdravlje pa i
život putnika itd ,itd... Iako sam skeptik, živim u nadi da će jednog dana, neko stati na put ovakvim i sličnim
nadobudnim, bahatim, samozvanim stručnjacima iliti
univerzalnim ''ekspertima''.
Anti Bot
još jedno upropašteno gradsko preduzeće.. verovatno je sve rađeno transparentno bez kumovskih i stranačkih nabavki patriotski demokratski
dule
- netačno, ustvari apsolutno suprotno - javna preduzeća NE BI SMELA da se bavim drugim poslovima do svojim osnovnim. A susret sa tržištem bi trebalo da bude u svojstvu da većina njih izgubi svoj MONOPOLSKI status u oblasti kojim se bave (ne svi naravno, postoje prirodni monopoli + još određene stvari gde stvarno ne bi puštao privatnike). Naravno, nakon toga bi većina tih preduzeća otišla na smetlište istorije gde im je i mesto i ustupila bi mesto ljudima i firmama koji bi ustvari morali da se cenom i uslugama bore za klijente.
Nik_name
Stotine neradnika su primili da rade u auto skoli, turistickoj agenciji... nekoj menjacnici... A nema ko da vozi autobus, vozaci voze i po 8 sati a platu srezali... Pa se vi pitajte zasto je takav prevoz. Guracemo mi autobuse!
BRUKA ZA NOVI SAD!!!
Tako je
Prvo se raspitaj pa onda osniv
Dusan
Vlada
Ovo je dokaz da više nema barijera, ni zakonskih ni moralnih, za uništavanje preduzetništva i zdravog razvoja privrede. Sve je postalo PARTIJSKI PLEN KOJI SE UVEĆAVA I UVEĆAVA!
tuki-tuki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H