Novi Sad
09.06.2014.
09:45 > 09:50
Gradska investicija koja je koštala 15 miliona dinara, sve manje služi nameni jer je broj zaposlenih u kol-centru Doma zdravlja smanjen za polovinu.
  • @anonimus

    09.06.2014 18:53
    ako te boli uho ne zakazujes se nego direktno ides kod svog lekara. i ima da te primi
  • ZoranNS

    09.06.2014 18:48
    Od svih rešenja za zakazivanje posete lekaru
    Od svih rešenja za zakazivanje posete lekaru, najbolje je Cool centar, bez obzira na nedostatke, koji se mogu otkloniti da je volje i para.
  • Doktor

    09.06.2014 18:23
    Možda i završio ekonomski fakultet
    Tako je to kada je direktor doma zdravalja kadar SPS-a koji nema veze sa mediconskom strukom. Jedina "kvalifikacija" mu je bahatost i neotesanost. Lekare koji su imali sreću da se zaposle tretira kao robote a pacijente kao brojke. Sve se svodi na smanjenje troškova kako bi u upravi zdravstva mogli da budu zaposleni lezilebovići koji jedva znaju da saberu dva i dva. Ali zato primaju plate i otimaju mesta lekrima, specijalistima i stomatolozima. Koji su u istom problemu kao i pacijenti ... kako pomoći nekom a zbog toga ne dobiti otkaz.
  • 09.06.2014 12:20
    Bolesno zdravstvo
    Imala sam bolove u uhu. Nazvala kool centar, dobila temin za dve nedelje. Cool centar je makar šta. Oni vas teraju da odete u privatnu praksu.
    U privatnoj praksi vas oderu i zakazuju nove preglede koje opet skupo plaćate.
    Zdravsto nam je teško bolesno.
  • svetlana

    09.06.2014 12:02
    preko veze kod doktora
    mora se nešto učiniti sa ulazenjem kod lekara preko veze...moja koleginica nikada ništa ne zakazuje, kod većine lekara koji su joj potrebni ima neku vezu, poznanstvo i slično....odnese bombonjeru, kafu svaki put kada ide i uvek prodje preko reda, bez ikakvog zakazivanja i o tome sasvim otvoreno priča, kao da je to sasvim normalna stvar......treba rešiti problem sestara i doktora što tako nešto rade...ali izgleda u srbiji nikakav sistem ne može da funkcioniše, ali baš nikakav....
  • vera

    09.06.2014 11:11
    +
    Iskreno..ja nikad nisam imala problema sa zenama sa cool centra...a btw. sam alergicna na salteruse svih vrsta i podvrsta....ove zene su sasvim ok...malo se duze ceka,ali kad dobijete bas su korektne..a za kontrolni pregled kod interniste koji mi je zakazan za mesec dana me je zvala sestra sa internog da mi kaze u koliko sati tacno da dodjem. sestra sa ginekologije mi napisala fleksibilniji datum za mamografiju kad sam joj rekla da idem na odmor..e sad...kad su od mene dobile pohvalu,onda to ima visestruki znacaj jer ja sam ,kazu sitnicava.
  • 09.06.2014 11:09
    Rešavanje problema na logičan način
    Ideja call centra je ok ali se ne sprovodi kako treba (i ne znam zašto je projekat bio toliko skup). Neophodan je profesionalni odnos i nadležnih i call-agenata, njihova ozbiljnost i posvećenost ovom poslu. Informacije i iskustvo koje ja imam je da tu škripi. Takođe je neophodno da se konstantno nadgleda i rešava problem prezauzetih telefona. Meni se više puta deesilo da me med.sestre u Bg ili agenti u NS drže na vezi dok paralelno vode razgovore sa kolegama, i to prilično dugo. Na bilo koji vid komentara da bi trebalo da se fokusiraju na pacijenta koji je trenutno na vezi ili bilo kakav drugi komentar koji im nije po volji, oni spuštaju slušalicu. Kod nas je najveći problem ljudski faktor. Nestručni i neprofesionalni ljudi zaposleni preko veze. Problemi se ne rešavaju "bacanjem bombe" na call-cenatar, postoje i pametnija rešenja.
  • 09.06.2014 11:05
    ha ha ha
    Poslednji put kada sam zvala tu doticnu sluzbu, pre vise od godinu dana, zvala sam tri dana i nikako da dobijem, dva puta sam dobila automat i onda treci dan zovem tacno u 7 ujutru, zakazivanje snimanja kukova za bebu je bilo u pitanju.
    u 7:01 javlja se automat-predvidjeno vreme cekanja manje od minut
    u 7:02 automat-predvidjeno vreme cekanja manje od minut
    u 7:03 automat-predvidjeno vreme cekanja manje od minut
    u 7:05 automat-predvidjeno vreme cekanja duze od 3 minuta
    u 7:08 automat-predvidjeno vreme cekanja duze od 3 minuta
    u 7:12 automat-predvidjeno vreme cekanja duze od 5 minuta i tako jos nekoliko puta
    u 7:25 javlja se "teta" na tel i kaze da ja kazem dobro jutro...ona cuti..ja kazem da bih htela da zakazem snimanje kukova za bebu
    ona pita kod koga,
    ja kazem ne znam ni ko radi, kazem svejedno samo zakazite,
    ona meni nije svejedno morate znati kako ja da zakazem kad vi ne znate kod koga hocete,
    ja kazem da mi zakaze kod prvog koji ima slobodan termin,
    ona meni kaze ne moze to tako,
    ja kazem da mi nabroji ko radi ultrazvuk na limanu
    ona meni kaze sto se vi derete na mene i SPUSTI MI SLUSALICU!!!

    ja nazovem dom zdravlja u rumenackoj i oni mi daju termin za dom zdravlja liman bez jedne reci ili pitanja
    Ma raspustite vise taj "kol-centar"
  • Mile Lojpur

    09.06.2014 10:58
    Broj zaposlenih u kontakt centru je smanjen na maltene polovinu pre više od 18 meseci. Nije tačno da se zakazivanje vrši samo za dve službe, raspitajte se malo bolje.
    Rad kontakt centra treba osavremeniti i prilagoditi potrebama pacijenata u 21. veku, a ne "gasiti" ga. Ukidanjem kontakt centra će zakazivanje biti moguće samo ličnim odlaskom u ustanovu i čekanjem u redovima. Uostalom, ako je to "bolje" onda neka tako i bude
  • 09.06.2014 10:57
    call centar nije savrsen, ali sam uvek uspela da zakazem pregled, ponekad sam malo cekala, ali sam uvek uspevala. kada zovem brojeve telefona direktno kod sestre, nikad se niko ne javi i na kraju moram da odem tamo i zakazem licno. telefon joj zvoni, ili je zvuk izkljucen ili stavljen na jako tiho, naravno da se ne javlja, a slusa narodnjake i peva i djuska na stolici!!! a kada joj zazvoni mobilni, sita se isprica! a ja stojim pored njenog stola i cekam kao budala, ne bi li se smilovala da me upise na spisak, onako za koju nedelju.... jaooo, muka mi je i pri pomisli na odlazak kod lekara bilo koje vrste! na kraju odem privatno, i platim koliko god da traze, bez cekanja i nerviranja...
  • Pera

    09.06.2014 10:40
    Meni nije jasno u cemu je bio problem. Kada sam hteo kod lekara veoma brzo sam dobijao call centar i oni su zakazivali pregled kod lekara opste prakse veoma brzo. Za specijaliste su zakazivali od trenutka kada im se kaze sve dok ne popune sve termine.

    Zakazivanje kod lekara je visestruko gore, niko se ne javlja na telefon i slicno, veoma cesto kazu dodjite licno.

    Da su dali raspored call centru 6 meseci unapred i oni bi zakazivali. Ovako treba juriti sestru koja se ne javlja i potrositi mnogo vise vremena.
  • pipi

    09.06.2014 10:37
    15 miliona dinara?! Jako me zanima šta je bilo tako skupo.
  • ćure

    09.06.2014 10:27
    manjak
    ispada da su gužve su bile zbog manjka tetkica na centrali a ne zbog manjka lekara
  • ns

    09.06.2014 10:12
    ljudi pa kol-centri su izmišljeni da bi se u firmama otvorio novi sektor i legalno zaposlili ljudi koji su plaćali od 3 do 5 hiljada evra ili dobili mesto po porodičnoj ili partijskoj liniji a pride da bi se spasli majini direktori spens-a koji su isti svojim poslovanjem ispraznili!!! pa taman na spratu da se udenu tzv. kol-centri gradskih preduzeća!
  • Dada

    09.06.2014 10:06
    Jeste,smanjen tako što lekari sad vam zakazuju ali ja detetu pokušavam već tri nedelje da zakažem kod očnog i niko se nejavlja na telefon ,dobijem dva broja na koja treba zvati na jedan broj se i to samo jednom javila doktorka i kaže da ne mogu da zovem na ovaj broj da zovem na drugi jer sesra zakazuje i tresne slušalici i tako evo tri nedelje zovem i zovem a oni nedižu slušalicu,tako se rešio problem ,svaka čast.
  • 09.06.2014 10:05
    Pitajte lekare specijaliste
    Zakazivanje preko kol centra nije bilo idealno i to samo iz razloga što su realne mogućnosti Doma zdravlja Novi Sad već odavno u velikoj meri ispod realnih potreba Novosađana.
    Međutim najveći protivnici Kol centra su lekari specijalisti koje je prethodni direktor utegao i naterao ih da rade i imali su obavezu da prime na svakih 30 minuta po jednog pacijenta. Pre toga su primali najviše pet šest pacijenata dnevno. Sada su se vratili na taj način rada. Znači jednostavno neće da prime više od pet šest pacijenata dnevno, Uglavnom ih vrlo suptilno i perfidno upućuju na privatne preglede u ordinacije u kojima oni pružaju privatne usluge koje papreno naplaćuju. Oni su svo vreme bušili protiv Kol centra a i današnji pomoćnik direktora Doma zdravlja je lekar specijalista i jednostavno su ukinuli zakazivanja preko kol centra osim za opštu praksu. Moja supruga je pre šest Alo bre šest meseci zakazala pregled kod endokrinologa. Rečeno joj je da će je pozvati... do dana današnjeg nije pozvana na pregled. Oni se direktno igraju sa zdravljem pacijenata i za to bi morali krivično da odgovaraju. A dirtektor te ustanove je totalno nesposoban čovek. Ali važno da su se oni na nivou grada dogovorili sa gradonačelnikom Vučevićem. Gospodine Vučeviću za igranje sa zdravljem pacijenata i vi snosite odgovornost i građani vam to neće zaboraviti.
  • Borko

    09.06.2014 10:02
    I, kovje za to odgovoran?
  • 09.06.2014 09:59
    Hvala nebesima !
    Da i taj "kol-centar" ode u proslost. Totalno promasen koncept i investicija na kojem je neko,po svoj prilici, dobro zaradio. Ko nije imao iskustva sa zakazivanjem preko "kol-centra" ne moze ni da shvati koliko je nefunkcionalan sistem,kakvom maltretiranju su izlozeni pacijenti pri pokusaju da zakazu najbezazleniji pregled.O cekanju ni da ne govorim...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna