Prodaja celokupne imovine novosadske fabrike autobusa u stečaju "Neobus" nije uspela jer se nije javio ni jedan zainteresovan kupac, tako da je fabrika i dalje na čekanju.
Ovaj sindikalni strucnjak,sloser verovatno po zanimanju ,dozvoljava sebi da se bavi poslom za koji nije ni obrazovan ni strucan.
Prica o tome da je u Nisu prevoznik kupio fabriku autobusa NI-BUS je za neupucene i neobrazovane
Nis ekspres je privatna firma za medjugradski saobracaj i obavlja javni gradski prevoz u Nisu sa 1/3 svojih kapaciteta . NI-bus je radionica prilagodjena za remont i reparacije autobusa velicine BIM servisa ili General auta Ideja da NEOBUS sa halom od 1,3 hektara i povrsinom placa od 12 hektara pravi 20-30 autobuskih karoserija godisnje za JGSP Novi Sad,koliko ovome treba je sumanuta budalastina.Ta fabrika je izgradjena 1986 godine sa TAMom Maribor za kapacitet od 400-500 autobuskih karoserija godisnje i to je radila do 1992.Sada je bavljenje tim poslom bez pratnje nekog velikog proizvodjaca sasija Mercedes.Iveko,DAF,Volvo besmisleno sa trzistem Srbije od 7 miliona ljudi i IKARBUSOM kao konkurencijom koji je duplo veca fabrika sa vecim domacim kupcem .GSP Beograd nabavlja 100-150 autobusa godisnje .Ovu fabriku treba grad da otkupi 75% cene i proda pola placa a halu i deo placa ponudi IKEI jer je idealna za to.Samo se iznesu stare masine i IKEA moze da dodje .Gospodin sindikalac treba da kaze koliko sada ima majstora koji uopste mogu i znaju da se bave ovim poslom. A za njegovu informaciju preseljenje JGSP na tu lokaciju je nemoguce zbog.Treba izgraditi jos benzinsku pumpu,gasnu pumpu ,minimum jos 3 hektara parkinga a hala treba da se prilagodi odrzavanju autobusa sa podpodnim motorima i dqa se izgradi bar jos 15 kanala za odrzavanje kojih u NEOBUSU nema.Ovo prilagodjavanje i izrada parkinga bi stajalo 1,5 - 2 miliona Eura.NEOBUS je uvek bio karosernica .
Ovaj gospodin Vasic je sa Vasinom svojevremno organizovao sastanke u Razvojnoj banci Vojvodine sa sindikalcima Asco Vidaka u cilju zatvaranja fabrike , teranja Grka, preuzimanja fabrike od strane DS putem RBV , a tme se menja biracko telo u Futogu...No uletela im je policija u RBV , nisu imali kapital da ponovo pokrenu Asco Vidak , koji je sad rascerupan i prodat budzasto, sa dozivotnim zatvaranjem radnih mesta.Sramota...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Niko neće da kupi "Neobus"
Novi Sad
•18.06.2014.
•08:17 > 08:49
Komentari 8
milan
Salajcanin
Prica o tome da je u Nisu prevoznik kupio fabriku autobusa NI-BUS je za neupucene i neobrazovane
Nis ekspres je privatna firma za medjugradski saobracaj i obavlja javni gradski prevoz u Nisu sa 1/3 svojih kapaciteta . NI-bus je radionica prilagodjena za remont i reparacije autobusa velicine BIM servisa ili General auta Ideja da NEOBUS sa halom od 1,3 hektara i povrsinom placa od 12 hektara pravi 20-30 autobuskih karoserija godisnje za JGSP Novi Sad,koliko ovome treba je sumanuta budalastina.Ta fabrika je izgradjena 1986 godine sa TAMom Maribor za kapacitet od 400-500 autobuskih karoserija godisnje i to je radila do 1992.Sada je bavljenje tim poslom bez pratnje nekog velikog proizvodjaca sasija Mercedes.Iveko,DAF,Volvo besmisleno sa trzistem Srbije od 7 miliona ljudi i IKARBUSOM kao konkurencijom koji je duplo veca fabrika sa vecim domacim kupcem .GSP Beograd nabavlja 100-150 autobusa godisnje .Ovu fabriku treba grad da otkupi 75% cene i proda pola placa a halu i deo placa ponudi IKEI jer je idealna za to.Samo se iznesu stare masine i IKEA moze da dodje .Gospodin sindikalac treba da kaze koliko sada ima majstora koji uopste mogu i znaju da se bave ovim poslom. A za njegovu informaciju preseljenje JGSP na tu lokaciju je nemoguce zbog.Treba izgraditi jos benzinsku pumpu,gasnu pumpu ,minimum jos 3 hektara parkinga a hala treba da se prilagodi odrzavanju autobusa sa podpodnim motorima i dqa se izgradi bar jos 15 kanala za odrzavanje kojih u NEOBUSU nema.Ovo prilagodjavanje i izrada parkinga bi stajalo 1,5 - 2 miliona Eura.NEOBUS je uvek bio karosernica .
OLDTIMER
Mimi metalac
alo,alo
metalac
Zajedno sa Vasicem u paketu idu Vasin i Metals banka/RBV.
Gde su oni prosli tu samo korov raste.
Bil Klinton
IVAN
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H