Najviše me iznervira kad uđem iz leve trake a uporedo samnom neki KONJ iz desne i onda ja moram da usporim i gledam gde će on pa na osnovu toga da se isključujem, a pogotovo poludim ako ja hoću da izađem na drugom izlazu a on produži na treći, IZ DESNE TRAKE!!!!
A užasno mi je smešno što pred ulazak na kružni tok 80%kola se premešta u desnu traku, po devizi: što je sigurno sigurno je...
Svaka cast "Saobracajni Ing."!! Nadam se da ce barem 10% ljudi nakon objasnjenja shvatiti sustinu kruznog toka, koji je savrsen, ako u njemu znas da vozis!
Svi vi koji smatrate da:
-u i oko KT treba semafor (...momentalo predajte dozvolu),
kao i da
-KT usporava na bilo koji nacin saobracaj
..znaci da ne znate da vozite ili da niste savladali teoriju pre polaganja.. i da ste dozvolu dobili preko veze ili istu kupili.
Kao sto je ovde vec spomenuto, mnoge najprometnije raskrsnice u svetu imaju kruzne tokove, koji apsolutno omogucavaju brz-rasterecen protok vozila.
Gomila gluposti se objavljuje na internetu a vi ih ovde postavljate kao primere "kako treba".
- Nema izlaska iz kruznog toka iz unutrasnje (leve) trake, nego iskljucivo iz desne, u koju prethodno treba da se prestrojite.
- Vozi se levom unutrasnjom trakom sve do momenta kad treba da se prestrojite u desnu da biste se iskljucili iz KT.
- U KT se ulazi
- u desnu traku ako izlazite na prvom iskljucenju, ili u levu traku ako se ne iskljucujete na prvom iskljucenju, nego kasnije. Ako ste u desnoj-spoljasnjoj traci, Obavezni ste da se iskljucite iz kruznog toka na prvom iskljucenju.
Zamislite da je u pitanju klasican bulevar sa dve trake i tako se ponasajte. Kako na bulevaru ne moze da se skrene desno iz unutrasnje trake, tako ne sme ni u kruznom toku. Takodje na klasicnom bulevaru ne smete iz krajnje desne trake da prodjete pravo osim ako niste autobus. Isto je i u KT.
Jedino tako se eskiviraju udesi u KT.
istruktor cega? Klizanja na ledu? Kruzne raskrsnice su odlicne, samo sto su vozaci neuki. Da svako da zmigavac kad planira da izlazi iz raskrsnice i da svako ko ulazi u istu ispostuje tu signalizaciju sve bi bilo uredu. Ovo se onosi na vozace koji ulaz da sacekaju da automobili iz unutrasnje trake izadju.
Druže očigledno me nisi dobro shvatio. Ja mislim da su kružni tokovi odlična stvar.
Ono što me nevrira jeste generalna nebriga o javnoj rasveti na teritoriji NS. Kako može da glavni bulevar par meseci bude u mraku? Kako mogu tek postavljene bandere da ne rade i da to nikoga nije briga već ostave tako ne radi pa šta? Kako može da se otvara nova raskrsnica bez rasvete?
Bio sam u Budimpešti pre mesec dana. Nisam video ni jednu pregorelu uličnu svetiljku. Toliko o tome...
Komentar za Bogdana, ocigledno vazi i za tebe. Kamo srece da uopste nema semafora i da su sve kruzni tokovi. Ne bi bilo guzvi kao sto ih ima sada. Ako si ikada (mada cisto sumnjam da si imao hrabrosti) bio u kruznom toku na Slaviji, shvatio bi kakav bi to haos bio da su tamo semafori.
S tim da ovde nije navedeno da ukoliko idete desnom trakom i nećete pravo nego recimo "U" okret vozilo iz LEVE trake dužno je da propusti vozilo iz LEVE trake.
Situacija je kranje identična kao i na pravom putu sa dve trake kada se prestrojavate. Morate propustiti vozilo koje se već kreće trakom u koju želite da se prestrojite.
Hajde Instruktor - Opet prosvetli nas, kako bi nekao ušao u unutrašnju traku kružnog toka (po propisima), kada bi bila puna linija?
Što se tiče regulisane raskrsnice, ja na ovoj fotografiji vidim saobraćajne znakove kojima se reguliše prvenstvo prolaza. Da li smatraš da tu treba da budu semafori, kako bi bila regulisana?
"Jako smarate sa tim kruznim tokovima...... Veoma sporo, neefikasno i krajnje opasno resenje..... To cete uostalom videti kad se zabodete na ulazu u prometniji kruzni tok pa budete cekali pola sata da se ukljucite u njega..... Al eto, semafori vise nisu in......"
Kada bi se na kruznim tokovima toliko cekalo niko ih u svetu onda ne bi pravio. Najveci i najprometniji kruzni tok u ovoj drzavi je na Slaviji u Beogradu. U kruzni tok ulazi sedam ulica, gomila autobusa, kamiona i tramvaja, na hiljade automobila za sat vremena, opsti haos i ludnica, ali da bih usao u kruzni tok na Slaviji nikada do sada nisam cekao duze od desetak sekundi. Ne vidim zasto bi se onda u jednom Novom Sadu od 300.000 stanovnika cekalo pola sata na ulaz u kruzni tok.
Jako smarate sa tim kruznim tokovima...... Veoma sporo, neefikasno i krajnje opasno resenje..... To cete uostalom videti kad se zabodete na ulazu u prometniji kruzni tok pa budete cekali pola sata da se ukljucite u njega..... Al eto, semafori vise nisu in......
Koliko vidim ponovo isprekidana linija i ne-regulisanje saobraćaja u kružnom toku ! JEDINO U DRŽAVI U NOVOM SADU SE OVAKO VOZI U KRUŽNOM TOKU ! A G O N I J A !!!
Super za raskrsnicu ali je idiotizam puštati u saobraćaj neosvetljenu raskrsnicu! Ali o čemu ja pričam, Bulevar Cara Lazara je već par meseci neosvetljen i koga briga...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Otvoren za saobraćaj kružni tok na Sentandrejskom putu
Novi Sad
•25.06.2014.
•11:13 > 06:26
Komentari 22
Ivan
A užasno mi je smešno što pred ulazak na kružni tok 80%kola se premešta u desnu traku, po devizi: što je sigurno sigurno je...
Novosadjanka
Svi vi koji smatrate da:
-u i oko KT treba semafor (...momentalo predajte dozvolu),
kao i da
-KT usporava na bilo koji nacin saobracaj
..znaci da ne znate da vozite ili da niste savladali teoriju pre polaganja.. i da ste dozvolu dobili preko veze ili istu kupili.
Kao sto je ovde vec spomenuto, mnoge najprometnije raskrsnice u svetu imaju kruzne tokove, koji apsolutno omogucavaju brz-rasterecen protok vozila.
Saobracajni Ing.
- Nema izlaska iz kruznog toka iz unutrasnje (leve) trake, nego iskljucivo iz desne, u koju prethodno treba da se prestrojite.
- Vozi se levom unutrasnjom trakom sve do momenta kad treba da se prestrojite u desnu da biste se iskljucili iz KT.
- U KT se ulazi
- u desnu traku ako izlazite na prvom iskljucenju, ili u levu traku ako se ne iskljucujete na prvom iskljucenju, nego kasnije. Ako ste u desnoj-spoljasnjoj traci, Obavezni ste da se iskljucite iz kruznog toka na prvom iskljucenju.
Zamislite da je u pitanju klasican bulevar sa dve trake i tako se ponasajte. Kako na bulevaru ne moze da se skrene desno iz unutrasnje trake, tako ne sme ni u kruznom toku. Takodje na klasicnom bulevaru ne smete iz krajnje desne trake da prodjete pravo osim ako niste autobus. Isto je i u KT.
Jedino tako se eskiviraju udesi u KT.
Bogdan
Ono što me nevrira jeste generalna nebriga o javnoj rasveti na teritoriji NS. Kako može da glavni bulevar par meseci bude u mraku? Kako mogu tek postavljene bandere da ne rade i da to nikoga nije briga već ostave tako ne radi pa šta? Kako može da se otvara nova raskrsnica bez rasvete?
Bio sam u Budimpešti pre mesec dana. Nisam video ni jednu pregorelu uličnu svetiljku. Toliko o tome...
Lajavi
Vex
http://www.youtube.com/watch?v=sYrKDVwk0bI
http://ltablice.com/pravila-saobracaja/ostala-pravila-saobracaja/74-raskrsnice-sa-kruznim-tokom-saobracaja
S tim da ovde nije navedeno da ukoliko idete desnom trakom i nećete pravo nego recimo "U" okret vozilo iz LEVE trake dužno je da propusti vozilo iz LEVE trake.
Situacija je kranje identična kao i na pravom putu sa dve trake kada se prestrojavate. Morate propustiti vozilo koje se već kreće trakom u koju želite da se prestrojite.
Ovo je vazda uzrok udesa. Nepoštovanje prvenstva.
Jogi Letač
Što se tiče regulisane raskrsnice, ja na ovoj fotografiji vidim saobraćajne znakove kojima se reguliše prvenstvo prolaza. Da li smatraš da tu treba da budu semafori, kako bi bila regulisana?
NSHC
Dane
@ DonJuan
Kada bi se na kruznim tokovima toliko cekalo niko ih u svetu onda ne bi pravio. Najveci i najprometniji kruzni tok u ovoj drzavi je na Slaviji u Beogradu. U kruzni tok ulazi sedam ulica, gomila autobusa, kamiona i tramvaja, na hiljade automobila za sat vremena, opsti haos i ludnica, ali da bih usao u kruzni tok na Slaviji nikada do sada nisam cekao duze od desetak sekundi. Ne vidim zasto bi se onda u jednom Novom Sadu od 300.000 stanovnika cekalo pola sata na ulaz u kruzni tok.
Laslo
DonJuan
dado
Laslo
perica kojot
Instruktor
Lajavi
Slana bara
Bogdan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H