Novi Sad
27.06.2014.
07:53 > 08:41
Vojvođanska partija protestovala je zbog najavljenog gostovanja folk pevačice Svetlane Ražnatović na Tamburica festu.

Komentari 108

  • republikanac Sremac

    30.06.2014 12:45
    Ceca
    Ko voli neka slusa ko ne nemora.
  • kum021

    30.06.2014 03:03
    ne slusam
    nisam ljubitelj ni Cece ni tambure...al precu slusati tamburicu nego Cecu,jer to sto ona izvodi i njoj slicni to nije muzika!!!
    Ovo je pre bila drzava rock'n'rolla i dobre muzike dok nisu izmislili taj folk za izmisljene pevace i pevacice koji nemaju pojma sa pevanjem!!!
  • Brus Vilis

    29.06.2014 21:57
    @НиколаНС
    "Шта је то "републиканци Војводине"
    Да ли је то странка, и ако јесте, да ли је парламентарна. Ако је НВО, онда хитно треба испитати њихов политички програм, пошто ми личе на фашисте."

    E, ako ti liče odmah ćemo proveriti.
  • Cenzura?

    29.06.2014 14:28
    Moze li vest o tome kako je bilo?
  • 29.06.2014 09:34
    Ma daaaj
    A tamburica i Jelena Rozga jesu?!? Ma dajte molim vas!!! Ovo vredja intelekt.
  • 28.06.2014 19:54
    volk
    Četvoro fašista na mostu, i nije neka vest da bi se o njoj prilčalo.
  • Slavka

    28.06.2014 16:00
    Seljanizacija
    Znači biće meketanja!
  • сремац

    28.06.2014 15:50
    Прочитао сам коментаре и заиста је смешно шта људи пишу. Цецу не волим да слушам, нити је слушам. Није јој место на Тамбурица фесту као што није ни Звонку Богдану, Дину Мерлину, Јелени Розги и Халиду Бешлићу! Тамбурица фест је постао чиста комерцијала како су га преселили на тврђаву и то је чињеница.

    Занимљиво је како већини "браниоца тамбурице" смета само Цеца, а ови други не сметају!? Они вам не кваре "доживљај"? Халид Бешлић је за тамбурицу? Браните ли тамбурицу или мрзите Цецу, сакривени иза тамбурице?
    Ко год дошао, ако има публику, нека дође, неко ће да га слуша. Није то разлог за мржњу и нетолеранцију. Јесу ли то те "војвођанске вредности"? Ја никог од њих нисам слушао, а на тамбурицу сам ишао. Кога не желим да слушам, не морам, зар не? То није разлог да другима браним оно што желе да слушају! То су нацистичке методе.

    О новом "перформансу" војвођанске партије:
    Нешто вас је мање него на прошлом. Тада је било целих 5 а сада само 4.
    Је ли то она паметна партија што је имала јавни слављенички перформанс 70-е годишњице АВНОЈ-а откад је Војводина изгубила Барању? Или су толико необразовани или их баш брига за Војводину. Не вреде труда, свакако.
    Републиканци, почните од Барање, фали вам још један битан део КОЈИ НИЈЕ у Војводини. Направите Војводину целом па онда тражите републику.
    Или јеси, или ниси!
  • НиколаНС

    28.06.2014 14:18
    Шта је то "републиканци Војводине"
    Да ли је то странка, и ако јесте, да ли је парламентарна. Ако је НВО, онда хитно треба испитати њихов политички програм, пошто ми личе на фашисте. Чисто да се провери. Делују ми као отпад из ЛСВ, ЛДП, разочарани ДС и слични, који су отпад сами по себи.
  • suarezov kutnjak

    28.06.2014 12:59
    ako ako
    Nemam ja godineeee,nemam ime ni prezimeeeee.....Jedva cekam da zapeva nasa keva Ceca!
  • 28.06.2014 07:15
    Narodu 'leba i igara...al bez 'leba.
  • 28.06.2014 00:22
    CECA
    Ceca je lik i umetnik.Mozete da je mrzite ali narod je voli.Popularnija je od mnogih.Moze da zaradi prakticno koliko hoce. Pozvali su je nije trazila da bude na tamurica festu. da je izasla da proseta kejom vise bi ljudi tu bilo nego na festu .E to je problem.
  • Kornelija

    27.06.2014 19:24
    Trenutak odabran....
    Fašisti perfidno biraju trenutak da rašire zastave i ubiraju poene, preko dnevnopolitičkih-estradnih škakljivih momenata poput ovoga, ne bi li zadobili svoje pristalice. Oni su antipod onoga što je deklarativno navedeno kao jedan od osnova njihovog političkog programa.
    Da li će sutra na Đavi ta 41-godišnja prsata silikonuša razvlačiti usta pred fotoaparatima i kamerama, manje je važno u svoj ovoj priči.
  • Pera

    27.06.2014 18:20
    @Venja
    100% tacno
  • FG

    27.06.2014 18:09
    Vidi vidi
    Nebi reko da smo svi za tu Republiku Vojvodinu jer vecina republikanaca je pozurila da uzme pasos Republike Madjarske pa neznamo ko je ko.U svakom slucaju do Dunava da preko NE.
  • FG

    27.06.2014 18:07
    Republikanci
    Organizujte tamburica fest a mi cemo Cecin koncert pa da vidimo odnos snaga.Jeste li vi normalni zasto palite vatru.Radi se o muzici .Tamburica je tamburica niko to ne spori Ceca je gost i sta je tu lose.
  • Čistokrvna Vojvođanka

    27.06.2014 17:40
    To je provokacija
    Ovo je provokacija Vojvođana kao što je i prostakuša izoperisana Era Istrefi nedavno na svom fb profilu provocirala pravoslavnu veru.a svi se bunili na Eru OIstrefi,pa neka Kraljica, ode u džami.da se skine mini suknju i da radi sve ilegalno/legalno.
  • VELIKA SRB

    27.06.2014 17:09
    СРБИЈА
    A ko su vojvođani?Da li im je tu nacionalnost Tito dao samo da bi Srbe zatro?Ljudi svađate se oko gluposti ,da su doveli nekog nepoznatog ko bi došao ovako večeras gužva ko nikad pre.Ceco mi te volimo hahahaha
  • MINJA!

    27.06.2014 16:50
    PITANJE
    Molim da mi kazete ko je ovde lud? U zemlji Srbiji ovo da se desava? Brani se Ceci da prva, a jedan DIno Merlin dodje i dočekamo ga raširenih ruku. Ko je koliko uradio za Srbiju? Ma sta ja pisem uopste, ovo nije vredno ni komentara.

    VI sto zelite vize da uvedete nikada necete doci na vlast, a učinite to, poješće Vas, a to i treba da uradi zapad. Niste vredni duzeg komentara. Amin
  • Ceca

    27.06.2014 16:34
    Miševi! Znate onu...
    39,2... toliko toplka sam Jaaaa!!!!
  • msp

    27.06.2014 15:51
    kako baba kaže
    Moje babe su davno to beše govorile kada država propada onda narod sedi po kafanama i pije.(sada po kafićima i diskotekama).E sada ovaj mladi svet koji obožava i veliča Cecu i sluša njene pesme koje nemaju nikakvog smisla sem zaurlavanja,jer ona nema ni glasa, (to se može zaključiti kada negde malo peva u živo)onda država srlja u propast.Eto tako.
    Tamburaši i Ceca bože me sakloni.
  • Жељко Бокан

    27.06.2014 15:44
    Цеца Краљица - Србија Монархија
    Цецо, Краљице СрБска, покажимо сутра сви заједно овим аутономашима да је војводина само назив за северни део Србије!
    Цеца Краљица - Србија Монархија.
  • xy

    27.06.2014 15:39
    Pitaju neki u komentarima: a koga simbolizuju Rozga, Džinović i sl. Ne znam koga oni simbolizuju, ali gđa udova Ražnatović simbolizuje zgrtanje para i skupocenih ogrlica usred ratnih zločina, u kojima je njen mužić učestvovao i odatle joj darove donosio... Eto šta simbolizuje. Usput, i slizavanje sa vlastima, korupciju, seljakljuk, kriminal, posrnulo sudstvo, propast ukusa, SVE to ona simbolizuje. Najmanje je ovde pevanje u pitanju.
  • Venja

    27.06.2014 15:31
    Pozadina priče
    Kad bi istinski i jedini motiv ovih ljudi bio protivljenje kiču i šundu tj. nastupu turbo-folk zvezde na jednom tamburaškom festivalu, možda bih i porazmislio da ih podržim. Ovako, znajući i lično ko to organizuje i da je politika iza svega i šta je zapravo poenta - dajem svoj palac dole za Nezavisnu Državu Vojvodinu a palac gore za jedinstvenu Republiku Srbiju bez autonomnih pokrajina.
  • 27.06.2014 15:17
    @Vojvodjanka
    "Ne slusam ni Cecu ni tamburu, ali mi nije jasno zbog cega se sad ljudi bune zbog dolaska pomenute pevacice na tamburica fest. prosle godine je na isti fesival u Deronjama bio Aca Lukas."

    Razlika izmedju Ace Lukasa i Cece je ista kao i ona izmedju narkomana i dilera. Nijednom nije mesto medj' tamburama.

    Uzgred, svaka sličnost je namerna.
  • Igor

    27.06.2014 15:14
    Bravo.Idemo dalje.......
  • Vidovdan

    27.06.2014 14:55
    28-jun
    Da li tamburica treba da bude u Novom Sadu ili u deronjam? caca se zove iskljucivo zbog love neko hoce da uzme pare i to je zavrseno ...
  • Mislilac

    27.06.2014 14:42
    Slažem se
    Slažem se!
  • Toma

    27.06.2014 14:42
    Ceco nazad
    Ceci zabraniti prelazak Save i Dunava.
    Kad mi dođemo na vlast, trebaće joj viza za Vojvodinu, koju neće dobiti.

    A oni koji žele ovde da je vide na festivalima tamburice, mogu takođe da se spakuju, sprovešće ih imigraciono do mosta i gotovo.
  • 27.06.2014 14:34
    da pljucnem tri puta
    Ja se samo nadam da nas sa ovim ne pripremaju za njen nastup na nekom od buducih Egzita. Mogu da zamislim koliko je vestica isfrustrirana sto je ne zovu na EXIT.
  • Hmpf

    27.06.2014 14:09
    .-
    Ne razumem ovoliku frku,došla žena da peva,pa šta, ako se nekome ne sviđa ne mora da dodje da sluša,niko nije prisiljen na festival.

    Ja ću recimo ići večeras da slušam Zvonka,a ići ću i sutra da slušam Cecu. Idem sa bliskim prijateljima,pa mi tako svejedno ko pevuši,bitno da se mi svi zajedno dobro provedemo.

    Malo tolerancije,dobro jeste,festival se zove "Tamburica", Ceca nije tamburaš,ali pre nje svira 6 tamburaških sastava(pogledajte program),pa ko neće Cecu da sluša neka ode =)

    Živi bili i vidimo se večeras i sutra =)
  • 27.06.2014 13:58
    normalan
    jednako ne volim cecu kao i ove vojvodjanske separatiste i pacenike...ne birajte strane jer su zapravo isti, jedni drugima daju smisao
  • Dejan

    27.06.2014 13:55
    Ajde razumem ja da ima raznih ukusa, razumem i da je neko toliko dobrovoljno slep da zaboravi koliki kriminal i ratne zločine Ceca simboliše, ali kad nejo o protivargument izgovori ili napiše sintagmu 'Esxit narkomani' odmah znam da je glup. Pa nema dilera teškim drogama koji ne seče venu na Cecu i slične, to im e praktično zaštitni znak...
  • 27.06.2014 13:47
    Ovi sto mesaju tamburu i politiku su izgleda dobili tamburom po glavi.
  • 27.06.2014 13:42
    Ceca ce nastupati i to ce biti dogadjaj godine, a vi kacite transparente do mile volje, sva cetvorica.
  • NS65

    27.06.2014 13:33
    @ Novosađanka
    Ahahahahhhkhkhkh, "Exitove narkomane"... Ti si Novi sad videla samo na razglednici !!
  • Vojvođan

    27.06.2014 13:24
    Na jesen cela Vojvodina da glasa za Republikance Vojvodine,pa onda u buduće možemo računati na pravi Tamburica fest.
  • Neko

    27.06.2014 13:24
    Bravo i napred Republikanci !

    Autonomija je mrtva, živela Republika !
  • Vojvođan

    27.06.2014 13:15
    Živela Republika Vojvodina!.
  • 27.06.2014 13:01
    Mrs sa Cecom na jug .... ostavite tamburicu tamo gde joj je mesto
  • 27.06.2014 12:57
    @Jedan Od
    Ako da bog nastupace.
  • мм

    27.06.2014 12:32
    @wat
    Не гласам ја више ни за кога, јер су сви исти! Брига све њих за народ, само гледају како ће да се промовишу и скупљају поене, а народ онда као овце иде да гласа...
  • @Dejan

    27.06.2014 12:32
    Sto neko rece izmedju Cece i ovih likova na slici, Ceca ispada nekako simpaticna.
  • Forca Brutale

    27.06.2014 12:18
    Odlican gest! VP samo napred uz punu podrsku!
  • 27.06.2014 12:16
    Brukanje
    Organizatori Tamburica festa su ocito pomesali babe i zabe, da ne kazem nesto gore( ono sa krompiracom).Sta ima da trazi Ceca na Tamburica festu.Njoj je pre bilo mesto u Ledincima na "Zavicajnim danima" i potezanju kanapa sa Bajom Malim Knindzom i drugim junacima koje okuplja Bokan i njegova zavicajna druzina.Ovako je jedna dobra ideja vulgarizovana i pretvorena u kic
    Steta.
  • 27.06.2014 12:12
    Logika vlada
    Ako vecina nece nju onda ce fest biti skoro prazan...
    A i ovde je nesto malo lajkova i suprotnog. Trebalo bi u hiljadama da bude da je vecinu briga.
    Kad bi bilo sloge onda bi sve bilo lako a ovako je sve tesko...
  • jedan od

    27.06.2014 12:05
    A sto ne nastupa na "zavicajnim danima". Tamo joj je pre mesto.???
  • bla bla

    27.06.2014 11:35
    repertoar
    Cecine pesme ne slusam,nekako mislim mozda zena prilagodi svoj nastup festivalu na kom gostuje.Zivo me zanima kako zvuci njena muzika u tamburica izvedbi:).Elem cemu osuda prvo nesto poslusamo i pogledamo a onda ospemo paljbu i trazimo ostavke.To mi nekako logicno,mozda moja logika nije ispravna,pustila bih ja nju i u operu pa neka se ponizava ako joj to prija.Ruzno mi je kada nekog diskriminises aptiori.Ako je tamburica fest onda na prvom mestu tambura,ako zena uz pratnju tambure ume da se predstavi sto da ne,ako pak ne ume onda gospoda sto pravi izbor lepo da se oprosti od posla.
  • 27.06.2014 11:35
    zanima me kolika je dnevnica ovim momcima sto drze zastave? 10-20e?
  • vojvodjanka

    27.06.2014 11:20
    no comment
    ne slusam ni Cecu ni tamburu, ali mi nije jasno zbog cega se sad ljudi bune zbog dolaska pomenute pevacice na tamburica fest. prosle godine je na isti fesival u Deronjama bio Aca Lukas. to znam jer zivim u blizini Deronja pa su plakati vristali na sve strane. Aca Lukas ima veze sa tamburom?! Zasto se tada niko nije bunio? I sta- 90% tih koji se bune zbog Cece, ima da odu i djuskaju u prvim redovima, a ovde glumataju... Svi nsu u fazonu kako ne slusaju Cecu i ostali kic, a zapravo slusaju. Dosta mi je takvih ljudi. I da, ko u Srbiji svira tamburasku muziku, ajde neka mi nabroji barem 10 izvodjaca. i da nabroji, pa ne moze non stop tih 10 izvodjaca da nastupa. Razmislite malo pre nego sto prospete paljbu. Pozdrav
  • 27.06.2014 11:19
    Zvonko
    Tamburica sa Cecom NIJE Tamburica, To znaju svi pravi Vojvođani. Ceca je za folk parade, i zabavu za narod bez muzičkog ukusa.
  • Raspala nesvest

    27.06.2014 11:15
    Vi koji branite ovaj polusvet ili Cecu(srpsku ikonu,majku i slicno)niste prosto cisti u glavi i zbog vas kao takvih ova zemlja srlja u propast,a buduce generacije nemaju ovde sta da traze,prosto to je tako i zao mi je prvo vas samih,a i sebe gde to Boze zivim....
  • Branislav

    27.06.2014 10:59
    PODRSKA
    Svaka cast za VP konacno neko hrabar i pametan da se pojavi kod nas!!! samo napred ljudi!
  • ja

    27.06.2014 10:58
    sve mi to miriše na.....
    ....fašizam
  • Dragan e-moj

    27.06.2014 10:44
    Nije mi jasno g-đa Jelena Rozga je mogla na tamburica fest (iako tamo nepripada)
    (http://www.youtube.com/watch?v=BCZkahY1olw),
    a g-đa Ceca ne treba da se pojavi (jer tamo nepripada).
    E vojvođanski nacionalisti kako imate kratku pamet i dvostruke standarde.
    Muziku treba poslušati i u njoj uživati ili ne, a politiku treba prepustiti onima koji su mladi za šah, a prestari za sex.
  • salas u malom ritu

    27.06.2014 10:35
    citam komentare i ne verujem
    Transparent je skroz na mestu. Ceca moze da dodje da peva kad god hoce nek zakupi prostor ili sta vec i nek arlauce do mile volje. Al tamburica fest i ceca ne idu zajedno nikako.
    Sramota je sto je festival izmesten iz Deronja al novosadjani sa time nemaju nista kao ni zitelji Deronja to se neko na visem nivou dogovorio.
    A citajuci komentare sokiran sam. Od poziva na progon do poziva na linc doticnih aktivista sve u istoj recenici sa pozivanjem na demokratiju(ne mozemo zabraniti da se nekome svidja ceca tj da je neko slusa) Koliko smo mi daleko od civilizacije pa to je strasno....Demokratija kad nam odgovara a kad nam ne odgovara nikom nista. Mi hocemo da imamo pravo da isprebijamo pedere vojvodjane itd al necemo da nas zbog toga uhapse jer jelte mi iznosimo nase kvazi misljenje.
    Pa ne funkcionise to bas tako.
    Al dobro to ide na cast (ne)ljudima koji misle da je to normalno. Novi Sad je odavno prestao da bude prestonica kulture sad je postao seljacki brlog gde svasta i svako moze da radi sta god hoce i da zatire tudje promovisuci nesto sto vredja umetnost i elementarnu inteligenciju. Postoji razlika izmedju umetnosti i sunda samo u srba niko ne zna razliku ne bitno dal bio iz vose ili sa juga....
    I kao trece gde vi vidite da je ovo liga uradila ili canak....zar se nije on spandjao sa vuckom......
  • 27.06.2014 10:34
    STRANKE
    je..m ti stranke covece, ovde sve stranke na sve strane, takvu zemlju najbolje napustiti!
  • 27.06.2014 10:30
    a koga simbolizuje Rozga?
    Predvidjam da je kraj tamburica festu možda je to neko namerno tako udesio. Vi mirno spavajte i mislite da je sve to spontano i iz najbolje namere a drugi su za to vreme na zadatku.
  • Šta te briga

    27.06.2014 10:22
    Neću da ti kažem
    Ma kakva ceca, kakva tamburica i festivali, kakvo pevanje bre? Milion ljudi nezaposleno i još toliko na mizernim platama a vi pevate??
    Dajte uozbiljimo se više, ovo nema smisla!
    Lepa Brena za četiri osobe nije više u modi...
  • 27.06.2014 10:22
    Milan
    Zbog doticne necu da idem na fest.
    Ali mozda i odem i ponesem korpu JAJA.
  • Ko peva zlo ne misli

    27.06.2014 10:14
    Jeftin marketing minorne stranke koja samo uz pomoć skandala može dospeti u javnost. Vidim da su svi članovi partije bili na protestu.
  • Sim

    27.06.2014 10:14
    Bravo!
  • boco

    27.06.2014 10:03
    tamburica fest vise nije ono sto je bio prvu godinu i treba da promeni ime. ne radi se ovde o ceci. ona je imala dva koncerta zimus u n sadu i nije imao niko nista protiv, ja je ne slusam i necu nikad, ali ne moze se na tambburica festu, prodavati nesto sto nema veze sa tamburicom, ni ceca, ni halid beslic, ni polugola jelena rozga, ili menjajte ime ili budite ono sto jeste. mogu tako da dovedu i simfonicare, ili rudimental, ili di parpl ....
    sve postaje kic
  • 27.06.2014 10:00
    Zašto tansparent nije "Stop Tamburica festu na tvrđavi"? Vratite tamburice Deronjama i pestanite da otimate od ostatka Vojvodine. Hoće Novosađanima spasti kruna sa glave, ako odu u Deronje na tamburice ili se opet sve vrti oko para?
    A mi Novosađani bi trebalo da malo više poštujemo svoju istoriju i tradiciju - ne treba Ceca, ali ne treba ni da nam se oni narkomani razvlače po tvrđavi i da je uništavaju.
  • Zoran

    27.06.2014 09:53
    Niste vi za tamburu, već za po tamburi!
    Slažem se sa konstatacijom i da je u pitanju protest u vezi sa kulturom prvi bih ga podržao. Ali, ovde je u pitanju samo marketing jedne fašističke organizacije koja na prevaru želi da pridobije naklonost.
  • Ash

    27.06.2014 09:52
    Cuj 'Svaka cast Vojvodjanskoj partiji'. Na cemu svaka cast? Niko ih ne sljivi, niko gotovo ni ne zna za njih, niko ne prenosi njihova saopstenja, niko ih nizasta ne pita... pa jedino sto im ostaje je da koriste ovakve za reklamu.

    Ako ne mozemo da uticemo na politiku, ajde barem da se penjemo na mostove, masemo zastavama i vicemo 'uaa Ceca'

    komedija...
  • novosadjanka

    27.06.2014 09:50
    Jadno...
    Sreca pa dolazi pa dobise ovi nacionalisti malo medijske paznje,kako bi drugacije....alo bre,i ja zivim ovde i ne smeta mi,sirokog smo srca za razliku od Vas pojedinaca sitnih dusa kojima je dosadno pa i tuze i sude....ako su svi dobrodosli iz susednih zemalja,ako mozemo ugostiti exitove narkomane i ona je dobrodosla....i ne govorite u moje ime,umem to sama....
    Pozdrav mojim normalnim sugradjanima,a vi drugi,pa mucite se u svojoj zlobi....
  • Lajavi

    27.06.2014 09:48
    Ta manite se
    i Cece i tamburaša i Harisa i Republike i Srbije... Aman ljudi, mnogo ste isfrustrirani. Ide vikend, idite negde, na Dunav, Frušku goru, izduvajte ventile. Dosta je mržnje i ovako.
  • 27.06.2014 09:42
    Ko ne voli tamburice, neka ide na exit
  • 27.06.2014 09:42
    Sosa
    Nije problem da festival ima goste, ali je problem sta gost predstavlja i cime se dici!
  • hahahaha

    27.06.2014 09:41
    mnogo ih ima
    jel ovo kompletna stranka na mostu i vodje i clanovi? :)
  • wat

    27.06.2014 09:39
    ma
    @Мм
    "исто тако сматрам да ова мизерна партија покушава овако да скупи јефтине поене."

    Pa? Dobar je razlog, ima smisla to sto rade, dobra im je poruka, dosledni su. To sto su oni za tebe 'mizerna' stranka, to je tvoje licno misljenje, i ti za njih ne moras da glasas ubuduce.

    SNS ti nisu mizerni? Radikali? DSS, SPS, SPO, DDD, Obraz, 1389, Dveri, NDS, DS itd.(u principu sve desnicarske stranke) Oni ti nisu mizerni? Ne kupe nigde jeftine poene? Jasu nas bre cetvrt veka. Iliceo vek, zavisi ko kako gleda..

    Al tako je uvek bilo, kad god se nadje neko po vasem ukusu 'antisrb', to je onda za vas jako amoralna grupa ljudi, uvek se 'reklamiraju', 'privlace paznju', 'skupljaju jeftine poene', 'neko ih placa iz inostranstva' itd. Dosadili ste sa tom gadnom retorikom omalovazavanja..
  • 27.06.2014 09:38
    Јавносекторски аутономаши које је запослила нека од претходних гарнитура власти, па не смеју да покажу лица на фотографији да их садашњи директори не би срозали на портире по фирмама ;)
    Нисам за Цецу на Ђави, заиста. Али кад видим ко је све дигао глас, некако ми све то дође симпатично.
  • Buli

    27.06.2014 09:37
    @ Alo, alo
    Kad bi bio malo obrazovaniji znao bi da su u 18. i 19. veku bili čuveni i popularni guslari i gajdaši iz Banata. Prema tome gusle JESU vojvođanski instrument, uprkos tvome gađenju i svim minusima koje ću ja za ovo dobiti. Ali knjige ne lažu. Ili Banaćani nisu Vojvođani. Trećeg nema.
    A Ceca će možda pevati uz tamburu. Kakogod ja je slušati neću.
    A ova stranka iz kombija pokušava da prikupi malo političkih poena. Inače ima veze sa Tamburica festom koliko i Ceca.
    O tome ko peva na festivalu ODLUČUJE ORGANIZATOR. I to je sve.
    BTW, ne slušam ni Cecu ni tambure. Onaj kome se gadi kolce a sviđaju prostački bećarci jednako je seljana.
    Ja ću na tamburicu jedino ako pozovu recimo Megadeth ili bar Rammstein.
  • 27.06.2014 09:36
    pero
    Vojvodjanska partija ima brojno clanstvo dva i po clana i ona bi nesto. Ko voli nek izvoli ovo nije vojvodjansja tamburica nego Svetski festival a Ceca je svetska .Ne idem na fest ali podrzavam dolazak jos kada bi mi dosla u sobu...
  • 27.06.2014 09:36
    Neđo, ti možeš da uređuješ kako će da bude u tvojoj kući, ali Novi Sad je moja kuća i oni koju tu žive sa mnom će da uređuju kako će nam biti. Ukratko gari, pali
    ''''
    Одавно је Нови Сад постао град свих само не Новосађана. А колко могу да видим они који нису овде ни рођени нам кроје судбину града и одређују како ће бити. Зато нам се град и претворио у малограђанштину и сељану...
  • Petar

    27.06.2014 09:34
    Tamburica fest je izgubio nacionalni i kulturni identitet.Ako je neko mišljenja da Cecin repertoar nije prikladan ovoj manifestaciji,onda to nije nacionalizam.Treba već jedanom izbaciti politiku iz svakodnevnog života.
  • 27.06.2014 09:21
    Vidi ove sto imaju fore sa transparenetima kao SRS i DSS. Svi ste vi neka vrsta nacionalista, sto srpski sto vojvodjanski, uglavnom ste isti sljam.
  • w

    27.06.2014 09:19
    @ Неђо Из Кистања
    Neđo, ti možeš da uređuješ kako će da bude u tvojoj kući, ali Novi Sad je moja kuća i oni koju tu žive sa mnom će da uređuju kako će nam biti. Ukratko gari, pali
  • Franz Ferdinand II

    27.06.2014 09:14
    Pala tvrdjava pod novokompovanim turcima.
  • 27.06.2014 09:10

    http://www.youtube.com/watch?v=u9MkpaWPk0s&hd=1
  • 27.06.2014 09:06
    @Anonimus Cecije mesto u Guči gde trube urlaju,
    Tako je. Ali šta da se radi kad organizatori(vojvođanski) nisu gadljivi na njene novce, odnosno novce koje će zaraditi na njoj.
  • alo,alo

    27.06.2014 09:03
    sta je sledece ?
    da nam nece mozda jos uvaliti i gusle ,pa i to pretstaviti kao narodni instrument Vojvodine ?
  • m

    27.06.2014 09:00
    Jad
    Nekako su mi isto odvratni i ovi republikanci i Ceca!
  • 27.06.2014 08:58
    Vojvođani su ljudi širokog srca i pogleda i rado ugoste svakog ko je dobronameran. Ceca dolazi da peva uz naše tamburice, a ne da mafija, prosipa pamet i truje politikom. Kao takva je uvek dobrodošla međ' prave Vojvođane. Maksimalno se potrudila da se prilagodi profilu festivala, a istovemeno da nam ponudi nešto što je njen licni pečat.
    Ovim Vojvođanima u pokušaju (ne interesuje me gde su rođeni, već kako se ponašaju) neću ni da se bavim. Njima treba partija da bi znali ko su i šta su.
  • Neko

    27.06.2014 08:55
    ...
    Kome se ne svidja ne mora da ide!
  • max

    27.06.2014 08:51
    @mikica
    jbg Haris Dzinovic nije ratni profiter. Ali opet slažem se, ta muzika se ne uklapa.
  • ns

    27.06.2014 08:45
    ns
    Slušalac - muzike
    objasnio.....
  • skep

    27.06.2014 08:43
    Sad će Ceca od velikog šoka da otkaže nastup, je li?

    Akcije ovakvog tipa nam mogu pružiti malu satisfakciju saznanjem da nismo sami u mišljenju o onome što dotična "umetnica" predstavlja ali nemaju nikakvu realnu težinu. Da se skupi nas 1000 i ne dozvolimo "umetnici" da dođe do Tvrđave, e to bi bila akcija!
  • Novosađanin

    27.06.2014 08:41
    Sve je jasno
    Ne znam kako ne razumete? Sve je novac! Kakva tamburica fest.. fest je morao tobiti neki naziv.. Ceca sluzu da privuce masu, da se dobije sto vise para.. Kome smeta Ceca a ne smeta mu Haris? Zar je bitan uzvođač? Ni jednom ni drugom nije mesto uz tamburicu...
    Al nek se neko zapita, kad odete na tamburaše,naručite pesmu od npr Džeja? A? Od Olivera? Kakve to veze ima sa tamburicom? Nema, al je naručute.. ispravka, naručimo! Kako nam, to onda ne smeta? A sad nam smeta?!
  • Čekićar

    27.06.2014 08:37
    ccc...
    Moj beograde zagrli meeeee....
  • mrva

    27.06.2014 08:37
    @Takimaki
    dok je nazadnjaka i njima slicnih ovo ce biti tzv fasadna demokratija. Da ti pojasnim: predstavljeno kao demokratija a ustvari sistem u kome se drpa i krade i vlada apsolutisticki. Medjutim nama ostaje samo da se demokratski borimo - transparentima, peticijama, protestima - protiv sljama i primitivizma! Niko ne bi zabranio ceci da poseti T. fest, (ne Tesla fest nego Tamburica fest - ju zamisli cecu na Tesla festu!) ali treba se boriti da se ta nakaradna, produkt ratno - profiterskih devedesetih muzika ne cuje na ovim prostorima!

    svima je jasno sta je razlog dovodjenja cece na Tvrdjavu - novac i nista drugo, da navuku napacenu omladinu koja u drugoj prilici nije ni krocila na Tvrdjavu a polovina verovatno ni u Novi Sad
  • Paor

    27.06.2014 08:35
    Lazna tamburica
    Tako je kad Novosadska gospoda ista sto protestuju prvo pokusaju maznuti Deronjski festival i natovarega im ga neko natovari smecem...
  • Никола

    27.06.2014 08:32
    Аутономашка пропаганда и музички фестивал нису иста фела. Војводина је Србија и увек ће бити.
  • 27.06.2014 08:30
    Dvostruki moral
    Sad je kasno za bunjenje, da ste isto reagovali kad je Canak snimao spot sa Karleusom mozda bi za nas bilo nade, ovako... Licemerje, hipokrizija, dvolicnost, nemanje stava, partijski stavovi...
  • Неђо из Кистања

    27.06.2014 08:29
    Шта вам је за женом...
    Шта вам је за женом, нек пјева, знате ли ви да је сутра Видовдан? Аутономаши упртили заставе не јер не воле Цецу него оће Независну државу? Све то треба рашћерати
  • Marija NS

    27.06.2014 08:24
    Bravo!
    Svaka cast Vojvodjanskoj partiji, konacno neko ko ima m...! Dosta više ponižavanja Vojvodine!
  • 27.06.2014 08:15
    Cecije mesto u Guči gde trube urlaju, a ne na gde svira tamburica, Zna da je vojvođanka muzika uvek bila uz tamnburicu i nikom nije jasno šta će ona na Tamburica festu. To je sigurno odluka nove naprednjačke vlasti.
  • Takimaki

    27.06.2014 08:14
    Konstacija
    Ej bre. Pa stvarno ima jos bolesnika. Ne mesajte vase frustracije zbog toga sto ste niko i nista i u Vojvodini sa muzikom. Ja licno nikad nisam slusao narodnjake ali ima ih koji slusaju. Zasto im to ne dozvoliti. Zar ovde nije DEMOKRATIJA ili je samo kad meni odgovara. Samo jedno pitanje toj Vojvodjanskoj partiji: Kako ste prosli na ovim zadnjim izborima i da li je sva Vasa rodbina glasala za Vas.
  • 27.06.2014 08:11
    Ono sto ce sutra izvesti Ceca i tamburasi ce postati deo vojvodjanske istorije. Srecni smo sto cemo biti deo toga!!!
  • 27.06.2014 08:10
    Bravo Republikanci!
  • Slušalac

    27.06.2014 08:07
    muzike
    ma nije ni cecina muzika problem.

    kako se kaže "svaka rupa nađe svoju zakrpu" pa tako i tu "muziku" ima ko voli da sluša.

    meni je daleko veći problem šta dotična persona predstavlja u skorijioj istoriji naše zemlje (bez potrebe da nabrajam, svi znaju u šta je sve bila upletena što sama, što u kombinaciji sa pokojnim joj mužem).
    za pola stvari nije ni odgovarala niti će...
    to je problem koji mene muči a ne njeno arlaukanje pa sve i na tamburica festu...

    PS-niko nije ovoliku dreku digao kada je isto toliko loš muzčar aca "lukac" drljao na istom tom festivalu...
  • xy

    27.06.2014 08:06
    Pa jeste sramotno, i to ne zbog tipa muzike nego zbog svega onog sto ta pevačica simbolizuje u ovoj državi. A svi znamo šta i koga simbolizuje...
  • mikica

    27.06.2014 08:03
    E, sad
    Nisam ljubitelj Cecinih nota, a pogotovu ne njene proslosti, ali me cudi jedna stvar: Kako se niko nije bunio protiv Harisa Dzinovica, npr.?! Aj, onda, tamburica i to je to, bez folkera molim...
  • bas

    27.06.2014 08:02
    glupost
    a sa tradicijom imaju veze prethodni promoteri: halid beslic, jelena rozga i slicni?
    ovde se radi o samopromociji jedne politicke ideje,a to nema nikakve veze sa tamburicom.i , uostalom, verujem da se u krojenje programa na prvom mestu ovde petljaju oni kmoji svakako niti su isli na taj festivala niti bi isli sve da ima peva i zvonko bogdan (koji doduse peva svake godine :)
  • Joca

    27.06.2014 08:01
    DDD
    Ceca je izgleda morala da si pronadje neku tezgu, pa su joj prijatelji pokretanjem politickih i kriminalnih veza isforsirali "simbiozu" sa tamburicama i narodnom muzikom.

    Ocit dokaz koliko su primitivizam, korupcija i antikultura sada usadjeni u narod.
  • мм

    27.06.2014 07:59
    Ја се такође слажем са тим да та певаљка не треба да гостује на фестивалу тамбуре где јој није место, али исто тако сматрам да ова мизерна партија покушава овако да скупи јефтине поене.
  • Mile

    27.06.2014 07:58
    jaoj
    Pa ni ja ne volem Cecu al brate dosadni ste više ... Imamo mi bitnijih problema od toga ko će da peva na tvrđavi zajedno sa državnim projketom Zvonkom Bogdanom ;)

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna