Novi Sad
10.07.2014.
14:15 > 08:27
Tender za nastavak gradnje mosta preko kanala Dunav-Tisa-Dunav prošao je u Zavodu za izgradnju grada (ZIG) i ostvarena je ušteda od 3,5 miliona evra.
  • Nikola

    11.07.2014 16:50
    @nisam negativac
    Nisam bot, daleko bilo. Ne znam ko smo mi i ko su to naši, moji... Hvala Vam što generalizujete ljude. Kod nas se ljudi opravdano plaše da će biti prevareni tako da vam opraštam ovaj komentar.

    Nisam baš ispratio današnje događaje (ko je šta dematovao).

    Izvinjavam se što sam u trenutku poverovao u tehničku dokumentaciju i snage struke nad politikom.
  • nisam negativac

    11.07.2014 14:55
    @botovi Nikola i Sale
    Demantovaše vas ovi vaši danas!

    Sad, šta ste vi to "čuli" i "svojim se očima uverili" ja zaista ne znam, ali ipak se nešto korisno može zaključiti iz vaših komentara, a to je da ste najobičniji botovi, i to sa klupe za rezerve. Verovatno otud ta agresivnost bez mozga.

    Najzanimljivije u celoj ovoj priči je to da i "opozicija" isto ovo zna, što sam napisao u prethodnom komentaru! To što nisu reagovali govori o nekoj gadnoj trgovini. Verovatno su oni uzeli pre a sada moraju ovi, ne znam??? Znači da su svi ipak isti i da jedni druge štite.

    Kao što neko često piše na ovom portalu, VREME JE! Od sada mi na kraju svakog komentara sledi VREME JE! Trebali bi svi ovo da preuzmemo. Biće kasno posle...

    VREME JE!
  • makijaveli

    11.07.2014 09:32
    price
    Demagogija i licemerje. Prica se i prica i obmanjuje, a ne iznose prave cinjenice, sto je glavna karakteristika ove vlasti. Prava cena se naravno, saznaje na kraju, kada ce biti ispricana neka druga prica.
  • Ivana

    11.07.2014 09:00
    Ajoj
    Gde baš na mostu da štede?
    Mene brine kada kod konstrukcija cena ide ispod procenjene, jer to može biti opasno po građane.

    Naravno da vam to neće niko reći, ali imate gomilu primera u svetu, iz kojih se vidi da nije baš pametno kod takvih objekata štedeti.
    Čak i Amerka je zbog toga imala dosta rušenja objekata.
  • Nikola

    10.07.2014 22:04
    Bez brige, biće u istom profilu kao i poslednji izgrađeni deo Bulevara Evrope (2+2). Evo konkursne dokumentacije: http://www.zigns.rs/jn2014/kd/1.3.1-kd.pdf

    Samo da to bude na vreme.
  • Sale

    10.07.2014 20:41
    Bravo za rukovodstvo Ziga...
    Prethodno rukovodsvo Ziga, ocigledno, nije bilo kadro da valjano uradi posao...Koliko sam procitala u novinama most ce biti izgradjen sa 4 saobracajne trake, pesackim i biciklistickim stazama...Svaka cast Visnjicu sto je pomerio sa mrtve tacke ovaj posao!!! Dok se vi bavite trivijalnim, neistinitime pricama, ljudi rade odlicno svoj posao!!!
  • ovaj

    10.07.2014 20:14
    imao 1 iz matematike
    Kao prvo, 350 miliona dinara nije 3.5 vec 3 miliona evra.
    Kao drugo, ako most od 4 trake i pristupnim saobracajnicama kosta 1 milijardu, a most sa 2 trake 650 miliona, onda ovaj drugi nije jeftiniji od prvog (350 miliona), vec skuplji (bar 150 miliona).
  • Tommy Gun

    10.07.2014 20:11
    Nešto se bojim da ušteda podrazumeva zatrpavanje kanala.
  • 10.07.2014 20:08
    samo napred

    21. novembar 2013. | 09:08 | Izvor: Danas
    ZIG: Novosadski most jeftiniji za 300 miliona
    NOVI SAD -

    Novi tender za izgradnju mosta preko kanala Dunav-Tisa-Dunav u Novom Sadu kojim će Bulevar Evrope biti spojen sa auto-putem E-75 pokazao je da će ovaj posao biti za oko 300 miliona dinara jeftiniji od prihvaćene ponude koju je 2011. dala firma "Borovica transport".

    Očekujemo da u sledećoj vesti koju objavite za 6-7 meseci ušteda bude bar 400 miliona :)
  • Zare

    10.07.2014 19:36
    Samo mi taj most da vidimo prvo, da li on po specifikacijama uopšte odgovara prvobitnom rešenju. Što se tiče novca račun se pravi na kraju a ne na početku...
  • Сремац

    10.07.2014 18:15
    ПРОВИЗИЈА
    Ништа ви нисте уштедели.У првобитној понуди су били уграђени неки играчи,који би требали да су у апсани.
  • Jogi Letač

    10.07.2014 18:15
    Ovo je naravno priča o virtuelnoj uštedi. Radovi nisu ni počeli, a kakav ćete ugovor sastaviti, ne sumnjam da će doći aneksi ugovora, gde će ova "razlika" nestati, a možda sve na kraju bude i skuplje. A možda će morati i sa ovima da raskinu ugovor ...
  • Stedise

    10.07.2014 16:38
    Stednja
    Ako se most ne napravi i sada i bude jos jedan tender koliko cete onda da ustedite.
    Kao prvo vi nista ne stedite vec samo trosite a koliko trosite niko vas ne kontrolise.
  • nisam negativac

    10.07.2014 16:28
    ali moram da pitam
    Vest nije potpuna. U cilju bolje informisanosti imam nekoliko pitanja.

    Hoće li to planirani most SA 4 TRAKE i cenom od 1 milijarde, biti napravljen SA 2 TRAKE i cenom od 650 miliona? Onda i nije neka ušteda, zar ne?

    Pravimo novo usko grlo na putu. Vreme i praksa su pokazali da sadašnji mostovi preko kanala SA 2 TRAKE ne zadovoljavaju trenutne saobraćajne kapacitete, ali da ih je maltene skuplje proširiti nego napraviti nove.
    Genijalci su se dosetili da to ponove još jednom! Zaista genijalna ideja, nema šta. Svaka čast genijalci.
  • 10.07.2014 15:29
    A gde su tih 350 miliona sto su ustedeli? :-)))
  • 10.07.2014 15:07
    Svaka cast i dobra vest!
  • dovle

    10.07.2014 14:43
    @usteda?
    Niste mi jasni: ako nesto nije "ukradeno" to se zove usteda!???
  • Darko

    10.07.2014 14:25
    OK. Ovo je vec receno sto puta samo nikako da se vec izgradi taj jeftiniji most.Radovi stoje vec dve godine. U gradu se apsolutno nista ne radi osim krpacine ulica. Katastrofa
  • Srafciger

    10.07.2014 14:18
    Radovi oko mosta
    Ok, to je lepo, a sada kazite da li su u prvobitnoj ponudi bili obuhvaceni i radovi oko mosta ili samo most.

    Kazite ljudima lepo da ste za skoro dve godine izgubili manje od sedamsto dana!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna