Poslednji zglobni autobus je kupljen 2007. Ne znam kako će funkcionisati gradski prevoz od septembra. Na ovih novih 5 ide bar duplo više starih koji se kvare non-stop.
da docekamo da i njih sto pre privatizuju i uvede se konkurencija, nece onda vise biti opa-cupa..PS. Koja je to privilegija kad mi za 8 godina nijednom nisu dali racun za kartu od 8.000.- mesecno. Muvatori zajedno sa gradom i zakonom!PUJ!
Umesto 80inzenjera i 30pravnika vise vozaca...Smanjiti plate na maksimalno 70.000 i imali bi buseve kao Evropa.Kad se kupi karta za sedmicu moze se ici 2 kruga koji su oko 17km,a karta za Budisavu i Kovilj oko 220din e pa gospodo ko koga tu ....?
pa zar ne ide 12ica somborskim? mogli bi i jedan na bulevar evrope. nista ne povezuje telep sa avijacijom, jedino da ides 7icom pa da obidjes ceo satelit i novo naselje a i onda ima da pesacic bar jedan km do avijacije
Tako je to kada svaki zemo ima drzavno sponzorisane pokazne a ima ih brat bratu vise od polovine stanovnika. Cirilicni displeji pride kao extra trosak da bi isti bili u stanju da razaznaju svoj autobus.
Bivši direktor Balać je zapošljavao DSS podMladak i zaslužne članove, mada se po JGSP-u svašta priča o načinu zapošljavanja, Balać napravio auto školu koja nema dozvolu za rad i koliko god oni tvrdili drugačije neće je ni dobiti, otvorio i turističku agenciju koja je do sada imala turu do Trebinja otvaranje obnovljene kuće Gavrila Principa (opet DSS) samo dva rekarosirana autobusa za dve godine njegovog mandata i to je sve! Stručnjak malo sutra, ne samo da nije uradio ništa korisno već je njegov plan bio da se kupi 40 novih autobusa ali ulaskom u kredit od 600mil dinara, nametnuti kredit preduzeću koje ne može da posluje bez subvencija? DSS stručnjaci!
Pare od kapitalnih investicija su potrošene na peglanje minusa u kojem je firma bila da bi se veštački prikazalo da posluje u plusu!A trebalo je
od tog novca da se rekarosira 40 starih autobusa i kupi novih 40 ali je gospodin Balać celu firmu oblepio pločicama gde je izvođač radove gle čuda bila njegova žena, plus otvaranje auto škole kupovina 3
vozila i jednog skutera i gomilanje nepotrebnih kadrova iz dss-a minimum 100 ljudi kojekakvih saradnika, predradnika i tehničkih kontrolora. Evo podatak za ginisa firma ima 615 vozača i 1350 radnika.Gde to ima da firma kojoj je osnovna delatnost prevoz putnika autobusima ima više nevoznog osoblja nego voznog?
Ok, dobijate pare od nas za održavanje, plate, gorivo i šta sve, naplaćujete karte po dobrim cenama, reklame na autobusima takođe i opet ste u minusu.Gde odlaze naše, NE VAŠE pare?
Nesposobni za život, rekla bih.Ukinula bih ja svima vama finansiranje iz budžeta i hajde na tržište.Ja se iskreno nadam privatizaciji preduzeća, možda ne mora 100 odsto ali eto po sistemu javno-privatnog partnerstva.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Umesto za 40 autobusa, novca samo za 5
Novi Sad
•18.07.2014.
•09:28 > 12:56
Komentari 24
Komentator
Putnik
Konkurencija
Limanac
Kjara
amoniman
STOJKO
miki
Bane vrati se sve ti je oprošteno...
Maja
ZoroNS
Ilija Čvorović
od tog novca da se rekarosira 40 starih autobusa i kupi novih 40 ali je gospodin Balać celu firmu oblepio pločicama gde je izvođač radove gle čuda bila njegova žena, plus otvaranje auto škole kupovina 3
vozila i jednog skutera i gomilanje nepotrebnih kadrova iz dss-a minimum 100 ljudi kojekakvih saradnika, predradnika i tehničkih kontrolora. Evo podatak za ginisa firma ima 615 vozača i 1350 radnika.Gde to ima da firma kojoj je osnovna delatnost prevoz putnika autobusima ima više nevoznog osoblja nego voznog?
Sad pošto je dSS izašao iz GSPa red je da se postave displeji na službenim jezicima i tako da se ispoštuje Ustav Srbije.
koja je imovinska karta Balaca pre direktorovanja i posle to je najmanje dva autobusa! Proverite!!!
C
Gde su pare...
Nesposobni za život, rekla bih.Ukinula bih ja svima vama finansiranje iz budžeta i hajde na tržište.Ja se iskreno nadam privatizaciji preduzeća, možda ne mora 100 odsto ali eto po sistemu javno-privatnog partnerstva.
1. grad kupio silne automobile policiji
2. policija se odrekla zarade u korist poplavljenih
3. grad nema para za autobuse
A trebalo bi:
1. policija iz budzeta drzave dobila opremu
2. budzet Srbije pomaze poplavljene
3. grad kupio nove autobuse uz pomoc drzave i svojih sredstava
Posto smo mi naopaka zemlja takvr su nam i vesti
w
Mirko
Evo već 2 godine stoje stanice, a nigde autobusa, ali se lepo reodvno tuda voze kada idu nazad u garažu...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H