Putovanje vozom do CG je jedna avantura. od pocetka 90/tih svake godine sam putovao iz Vrbasa u CG. Nikada voz nije stigao na vreme. Jednom sam putovao 17 sati. Medjutim, desilo mi se pre tri godine da sam prilikom odlaska na more iz Vrbasa krenuo autobusom za Herceg Novi. Krenuo je na vreme u 22 sata, a onda je sve krenulo po zlu, tako da sam u HN stigao tek sutra vece u 20 sati. Znaci puna 22 sata. Ni to nije sve. Nakon dve nedelje odmora, na povratku, pitam vozaca, kako su se one kolege sa pokvarenim autobusom vratile nazad, a on odgovara da ni ovaj kojim treba da putujemo nije ispravan i da ne zna kako cemo stici u Vrbas, tj. Sombor odakle je prevoznik. Medjutim, poslednje dve godine putujem sa jednom novosadskom firmom, i oni iz NSa do Tivta stignu za manje od 11 sati.
Cuj poplave krive. Da nije bilo njih bili bi marsovci krivi ili meseceve mene. Nije ni autobus bolji. Pre dve godine cuveni po losem, kauboj prevoznik Bozur Budva-Novi Sad, pazi sad, preko Rume skoro 15 sati. Ko mi je kriv kad sam hteo u Budvu na more. Nikad vise.
Hoćemo normalne železnice. Normalno ovde podrazumevam u smislu da stanemo najpre na noge, da 80 km/h bude minimalna brzina kretanja voza na glavnoj pruzi, a 60 km/h na regionalnoj. Naravno, voz bi se trebao kretati od 120-160 km/h na glavnoj prugi. Trebalo bi vratiti staru podelu železnica (da podelimo na 4 sekcije- Novi Sad, Beograd, Požega i Niš). Sa time da bi vojvođanskoj sekciji pripala i pruga od Zvornika do Šapca i Rume, ali bi ustupili Beogradu pruge od Stare Pazove i od Pančeva. Na taj način, mi bismo kontrolisali promet prema 4 države. Pruga Subotica- Stara Pazova treba da bude u celosti renovirana i duplirana, slično i pruga Zvornik- Ruma (koja mora biti i elektrifikovana) kao i pruga Beograd- Vršac. U celosti moderna pruga od Subotice do Preševa i Dimitrovgrada je nešto što se podrazumeva, sa brzinama od 120-160 km/h (kasnije možemo i o većim brzinama misliti, važnije je poraditi na pouzdanosti). Naravno, zbog industrijske potražnje, treba poraditi i na prugi od Prijepolja do Požege (i Požege, preko Kragujevca do Lapova) da bude isto tako modernizovana, ali tek kada sredimo koridor X. A to bi u normalnoj državi teklo fino, jer je železnica kičma razvoja privrede, ali ovde nažalost autobusko-kamiondžijski-taxi lobi ima prevlast. Međugradski polasci autobusa su nešto što ima samo da se dođe do mesta gde nema železnice, ili za đačke ekskurzije.
Ne razumem zasto se gradjani ljute na (pre)duga putovanja vozom.
Setite se filma Jedan voz za dve bitange, sa Li Marvinom u glavnoj ulozi. U pitanju je Velika depresija 30- tih godina i u SAD besposleni prekracuju vreme non- stop putujuci vozom; bez dzidze su i svercuju se. Tako bi i dsanasnja dokona mladez mogla sporo i do u beskraj da se vzika, vozika i vozika...
svako ko letuje u Cg je vec sklon mazohizmu,tako da mu ovo putovanje dodje kao mala priprema...skuplji je zakup lezaljke i suncobrana na plazi nego karta od NS do mora!pametnom dovoljno!!!
Najisplativije je uopšte ne otići tamo na letovanje.Povratna karta za bus do Grčke je 35-40 evra i onda sam nadješ smeštaj.Nema pokvareni stomaka,zagadjene vode,u podne u ponoć odvrneš tuš umesto pl.flaša,nema onih što sriču " viđu ođe se plaža plaća",nema plastičara iz zvezde granda.O putevima da i ne pišem.Pošto dole idu samo oni koji imaju neku muftakis varijantu što se mene tiče neka putuju i 60h.Sami su izabrali
pa sad sam se slatko nasmejao,ja sam dok sam bio klinac isao vise puta sa drustvom vozom do Bra i nikada nisam stigao za manje od 16 sati ,tako da je ova vest mnogo smesna.
Putovanje vozom ima svoje draži, to stoji, udobnije je od autobusa. Ali da bi bili konkurentni autobusu ne mogu i dalje da se kreću ubitačnim brzimana od 30-40 km/h. Jedine pristojne deonice su od Inđije do Beograda, od Beograda do Vršca, Stare Pazove do Šida (i to samo levi kolosek) i od Velike Plane do Stalaća. To su delovi gde voz može da razvije i preko 100 km/h. Putovanje vozom od Subotice do Novog Sada traje od 2.5 do 3 sata kroz najveću moguću ravnicu.
Avionske karte kada se kupuje 1 mesec u napred su ~12000 din povratno Beograd-Tivat. Vozna karta je oko 6000din, plus mrcvarenje, plus hrana, plus piće. Izađe to 7500din. Ušteda od 4000din vredi bačenih 2x 23h tj 2 dana?!?! Ljudi, gde vam je računica za Boga miloga?!
600 km za 20 sati, prosečna brzina 30kmh. Molio bih nadležne da samo smanje ovaj put na max 8 sati, što je 75km/h prosečna brzina, ne mora 160km/h. "30 godina nije ulagano", a ja redovno plaćam porez. Kome?
Sećam se jednom...mislim da je to bilo 96. Stigli mi u Bar u 08.00 po redu vožnje, svi u šoku, taksisti nespremni, ljudi na stanici nas gledaju kao da smo duhovi :)
Moze biti i zanimljivo obici prvo pola Srbije, pa tek onda usmeriti se ka Crnoj Gori.
Predlazem alternativu: u Uzicu presesti i prugom uskog koloseka otici do Sarajeva, ponovo presedanje u standardni voz do Ploca, a odatle se brodom uputiti ka Baru. To bi bilo jos romanticnije!
и пре поплава су ишли скоро 20 сати, сећама се једне године кренемо возом у 19и10, пробудимо се ујутру око 6-7, рачунајући да смо близу границе, кад оно Краљево, откуд Краљево мајко мила... њима се увек нешто искомпликује, а возови су страва и ужас, имаш утисак да ће се сваког момента распасти, а цене им уопште нису мале, нас четворо око 23000 повратна са резервацијом... за оно што нуде много бре!! ове године је мој син путовао у ЦГ кренуо у 15и20 а стигао сутра дан у 12!_!_ било му мука три дана није долазио себи....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Putovali 20 sati od Novog Sada do Bara
Novi Sad
•04.08.2014.
•06:19 > 17:33
Komentari 26
mitar
vokille
srdjan
zivan
Setite se filma Jedan voz za dve bitange, sa Li Marvinom u glavnoj ulozi. U pitanju je Velika depresija 30- tih godina i u SAD besposleni prekracuju vreme non- stop putujuci vozom; bez dzidze su i svercuju se. Tako bi i dsanasnja dokona mladez mogla sporo i do u beskraj da se vzika, vozika i vozika...
djosa
drndaa
alo,alo
ja nisam od tih !
ps-cerka mi je stigla do ostrva kos u grckoj za 24 sati laganom voznjom i trajektom !
Ali u tu cenu dodaj na put od NS do aerodroma, pa onda jos od Tivta do Bara gde stize voz.
Najbolje je ici busom na relaciji do CG.
vokille
"najsiplativije"?
Obrad
JAZZ
Bar kroz Srbiju da prozujimo pa onda do mora polako pa sigurno.. :)
Sale NS
Gari
INTER CITY FIRM
dj
Anonimus
Bata Kole
zivan
Predlazem alternativu: u Uzicu presesti i prugom uskog koloseka otici do Sarajeva, ponovo presedanje u standardni voz do Ploca, a odatle se brodom uputiti ka Baru. To bi bilo jos romanticnije!
гоца
Sumnjicavi
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H