Pa ti idi u Nemacku pa se vozaj i pricaj na engleskom sa njihovim vozacima,normalno je da ce da ti lepo objasni i da ti se nasmeje kad covek ima vremena i normalne turazne tablice i red voznje,kad ima platu 3.000 eura i ja bih se kezio i pricao sa svakim da sam na njegovom mestu,a ne kao kod nas nemas vremena da odes u wc a ne da objasnjavas nekome kuda ide bus a o plati da ne pricam radimo za k..... zdravlje...a i pitanja sto neki postavljaju su toliko debilna da je to strasno!!!Nema vozac sta tebi da prica i objasnjava imas otpravnike,dispecere pa se raspitaj a uostalom pitaj putnike na stajalistu pa ce ti i oni reci kuda ide autobus,lepo ti pise tamo kod vozaca RAZGOVOR SA VOZACEM JE ZABRANJEN I NE UZNEMIRAVAJ VOZACA DOK JE VOZILO U POKRETU i zato hvala i dovidjenja!!!
ne lupaj gluposti, putovao sam po pola evrope, i uvek pitam vozaca gde ide bus, kako da stignem negde, gde da sidjem i sl., i dobije odgovor, isto kao i svi turisti, upravo sam u nemackoj, pitao sam vozaca kako da stignem do zeleznicke, covek mi sve objasnio na engleskom, rekao koju kartu najbolje da kupim, kad smo stigli mi rekao da smo tu gde treba da sidjem i objasnio jos kuda peske da idem do svog perona , na tecnom engleskom i sa osmehom na licu, pola vozaca kod nas ne zna na srpskom da prica normalno, a ne engleski, zadnji put se nasmejao u proslom zivotu i najradije bi me ubio sto sam mu dao 60 umesto 55 din i natero da mi kaze izvolite kad mi daje kartu, ne kazem da nema dobrih i ljubaznih, al vecina se ponasa ko da vozi krompir ,a ne ljude nazad, o stanju autobusa necu ni da pricam
Ако неко може у овом граду да извуче Спенс онда је то Балаћ.Направио је фирму од ГСП увео дисциплину и позитивно зљвршио 2013.Што не кажете да је одмах укино 5000 бесплатних карата за спенс,да нико више од радника не вози службено ауто.Мрзите га што тражи од људи да.долазе на посао за који су плаћени.Само тако настави мајсторе.
Dule iole pismen čovek može da pročita slova na displeju!Plus svako stajalište ima obeleženo koja linija staje koja nestaje i kuda ide na istom. U kulturnim zemljama nemaš ti prijatelju vozača šta da pitaš niti se vozač tebi sme obratiti!Ovde dok vraćaš kusur ovaj te pita koji je ovo autobus, onaj viče majstore nisi mi vratio dobro, majstore zadnja, a gde smi mi sada majstore , gde ja treba da siđem da idem kod lekara, a kontrolor vreba iza drveta i kad ne sačekam 5 sekundi nego 3 i otvorim sva vrata zune mi prijavu i ode 5-10%.Ako neko misli da je to posao kao šetnja po parku grdno se vara, to je izuzetno tešak, odgovoran i stresan(da ne spominjem napade na nas) posao koji je malo plaćen.MOje greške su jako skupo plaćaju novcima ili nedaj bože zatvorom.Nekažem da smo svi zlatni ima i kod nas dijabola kao i svuda ali to je već stvar društva a ne firme!
Uz ove skalamerije je sigurno bilo potrebno zaposliti jos nekoliko desetina "strucnjaka" koji ce predavati u ovoj skolici, a koji nikad u zivotu nisu seli za volan autobusa. Vozaca sve manje, a administracije sve vise...Srbija nezadrzivo srlja u progres..
Ljudi koji voze autbouse u NS su izloženi mentalnom pritisku da sve rade po p.s. jer za svaku nepravilnost se kažnjava smanjivanjem plate koju su i ovako prethodbni direktori obezvredili pa je za mesec dana firmu napustilo 10-15 jako dobrih ljudi koji su otišli.Vozač treba da je ljubazan i kad mu neko psuje postavlja trivijalna pitanja tipa kuda ide ovaj autobus i jel idete preko mosta i jel stajete kod prokletog merkatora mislim da nema gluplje pitanje od toga! A vozač mora kao prvo da vozi, pa da kontroliše karte i na kraju prodaje karte pazi na tri izuzetno bitne svtari SAOBRAĆAJ, LJUDE I NOVAC.Znači radi 3 posla za jednu platu koja je postala smešna i prti tom trpi pritisak , kontrolora, otpravnika, dispečera, šefova. Jer uvek se gleda da se što više para skine vozačima sa plate jer to je najlakše da bi se mogle namiriti platice onim blejačima kojih ima više nego vozača. Verovatno niste znali ali vozači plaćaju svojim parama oštećenja na vozilu izazvana njihovom krivicom, a sva vozila su kasko osigurana!!!Gde to ima da tako odgovoran posao čovek mora da trpi ogroman pritisak sa svih strana sad već za smešnu platu??? Možda u Tunguziji!
od vozača se očekuje da prvo bude gospodin čovek...
mada, kada pogledate šta on sve mora da trpi tamo, kako da ih čovek krivi... vi budete u autobusu 10min, on je 8 sati. sluša svašta, trpi svašta.
Ove konzole nisu dovoljno napredne, dodajte im i simulator cigarete i mobilnog telefona, pošto većina vozača ne ispušta jedno ili drugo (a nekad i oba) iz ruku.
Шта се десило са старом гарнитуром возача у ЈГСП, то су били људи 0д 40-50 година старости, изванредни возачи, који су уз то били и веома савесни,културни и љубазни? Како то да су одједноим сви отуишли из фирме, зашто, под којим условима, ко их је отерао, и зашто?Какве су то биле отпремнине, и како су примани нови возачи? На њихово место дошли су веома млади возачи, они су добри управљачи возилом, али лоши возачи, јер не умеју да се понашају - возе пребрзо, нагло коче, нагло стају, неки су и дрски. Њима је потребна обука у циљу да схвате да нису возачи на отвореном путу, већ у градском саобраћају, што подразумева пре свега културу понашања.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nov način testiranja budućih vozača GSP-a
Novi Sad
•07.08.2014.
•15:11
Komentari 18
sremac vozac
Vozac Gsp Novi Sad
nsnn
Vozač autobusa 2
Грујо
Vozač
dule
Vlada
Gledam sliku i smejem se.
Vozač autobusa!
Toma
mada, kada pogledate šta on sve mora da trpi tamo, kako da ih čovek krivi... vi budete u autobusu 10min, on je 8 sati. sluša svašta, trpi svašta.
Roby
vozac
Marko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H