Radovi bi vec trebali biti zavrseni, ali zbog sporova kasne. Grad je spreman da pomogne i finansira nastavak obnove mosta, videcemo da li je Pokrajina.
Mamlazi, Beograd se piše velkim početnim slovom, a svakako ima srazmerno manje mostova u odnosu na broj stanovnika ! Gde ste bili tog dana kad su srušili Žeželja ? Znam, dislocirani po svojim kućama na selu, al je tada bilo lako voziti po gradu, ali se teško disalo zbog dima iz rafinerije. "Anonimus" je u pravu, račun treba prikazati gospodi iz EU, pa neka odvežu kesu predpristupnih Fondova, kad su već bili lake ruke na okidaču ! Ako su zaboravili, treba ih podsetiti i dovesti malo da obiđu radove.
Da sam se ja pitao,Most na barzama bi jos plivao po Dunavu dok nam se ne osposobe sva 3 mosta da budu u funkciji kao i pre bombardovanja,Novi Sad apsolutno nicim nije zasluzio da se sruse svi mostovi koje mi sada pravimo o svom trosku,oooo j...m te Evropo
A sto ste mi Podbaru unistili za ove dve godine sa prolaskom kroz nju jer je zatvoren prolaz ispod mosta ? Hoce i sanacija kolovoza i kuca na Podbari uci u tih 5 miliona ili cemo mi to sami.Mozemo i drugacije-blokiramo raskrsnicu na Keju i ulice Marka Miljanova pa lepo svi kroz Centar gradonacelniku pod nos ili cekicajte na Zezelju dok voz ne prodje
vise od polovine komentara se odnosi "u Beogradu ima ovo ili ono,a nama ovde...".da li je neko iz NS za ovih vise od pola godine pitao u bilo kakvoj skupstni iii javno na tv sto su radovi stali,da li iko zna ko je izvodjac radova(ne mislim na ove firme registrovane na kojekakvim ostrvima),da lis e uplacuju plate radnicima,porez na iste drzavi,socijalno,...?niko !!!sto Pajtic nije letovao na Oficircu zajedno sa Jesicem pa svaki dan odatle pitao sta je s mosotom koji treba da donese ovom gradu ,pokrajini i drzave lepu svotu novaca zbog tranzitnog prevoza robe?bole njih bas,verovatno su i u dilu s vlasnikom(ako i nisu vec vlasnici)i cekaju zimu da pitaju sto se ne radi i nocu na -20 c,kada vec letos nisu!
Koliko ja imam informacija (a malo su iz treće ruke), nije u pitanju ugradnja, mito i korupcija, nego kombinacija ošljarenja i politike. Mislim da je previše vidljiv projekat da bi se pokušala neka značajna ugradnja.
Prosto, AZVI je ponudio most ispod cene, ili na granici isplativosti, u nadi da će se kasnije izboksovati neki aneks metodom podmazivanja i/ili ucene. Kako su neplanirani troškovi rasli, krenuli su da se grbave za pare, ali Železnica nije htela da popusti što iz opravdanih zakonskih razloga, što iz političkih pritisaka odozgo (da ih neko ne proziva za korupciju). Nije AZVI-jev zahtev za aneks bez osnova (stvarno je bilo nepredviđenih radova), ali naravno tražili su previše.
Pošto je raskid ugovora bolan svima, na kraju se izgleda došlo do kompromisa, koji je koštao dodatnih godinu dana natezanja (i svačijih para i živaca). 5M€ i nisu neke pare za ovakav projekat, uzgred budi rečeno.
Jos kada bi gospoda iz Vlade, g.premijer i resorni ministri, Mihajloviceva itd, odresili kesu samo za deo dugova prema APV, a koji joj Ustavom se garantuju, ali niko za to ne haje! Srbija je po tome verovatno jedinstvena, barem u Evropi. Ako ja kazem da je nesto dobro za narod, sta tu ima da se onda pitaju ustavne odredbe, rece prvi covek u drzavi.
Kako to 5 miliona evra za:
1."probleme sa dokumentacijom" u vrsti ugovora koji je sačinjen po principu da ista firma i projektuje i izvodi radove?
2. "dodatne tadove" a nema objašnjenja odakle proističu i da li je to u skaladu sa igovorom ili je na našu štetu?
3. "spor oko troškova" a nema objašnjenja kojih troškova i da li je to u skladu sa ugovorom ili je na našu štetu?
Kako to, tek tako usput...
srbi sami sebe kradu.
ovih dana se u pragu otvara most ka troji.
uporedite dizajn i turisticke mamce u srbiji sa ovim.
https://www.google.rs/search?q=prague+troja+bridge&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=t_76U_eKGIj34QTPsID4Bw&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1484&bih=790#q=prague+troja+bridge+&tbm=isch
У Београду завршавају други мост и реконструисали су Газелу, а у Новом Саду се после 15 година од рушења ни не назире крај изградње новог Жежеља. Да ли је потребан било какав коментар?
Recite tačno na osnovu čega se menja ugovorena cena, jer ako nema osnova ovo je suprotno zakonu!
Ajde istaraživačko novinarstvo, velike pare svih nas su u pitanju, pa da vidimo da li postoji prihvatljiv osnov za povećanje cene.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi Sad i Vojvodina daju još 5 miliona evra za Žeželja
Novi Sad
•25.08.2014.
•08:27 > 09:14
Komentari 23
sven
-
pa zar nije jna digla most u vazduh?
mislite da nato ne zna koji su most srusili
kosmopolit
Podbarac Original
Podbarac Original
Plavo Zeleno Žuti
drndaa
taur
Umereno upućeni
Prosto, AZVI je ponudio most ispod cene, ili na granici isplativosti, u nadi da će se kasnije izboksovati neki aneks metodom podmazivanja i/ili ucene. Kako su neplanirani troškovi rasli, krenuli su da se grbave za pare, ali Železnica nije htela da popusti što iz opravdanih zakonskih razloga, što iz političkih pritisaka odozgo (da ih neko ne proziva za korupciju). Nije AZVI-jev zahtev za aneks bez osnova (stvarno je bilo nepredviđenih radova), ali naravno tražili su previše.
Pošto je raskid ugovora bolan svima, na kraju se izgleda došlo do kompromisa, koji je koštao dodatnih godinu dana natezanja (i svačijih para i živaca). 5M€ i nisu neke pare za ovakav projekat, uzgred budi rečeno.
makijaveli
Građanin
Bez tajnih pregovora sa iznenadnim rešenjem i maglovitim obrazloženjem.
Rešenje
Garisa
S.T.
Opalaaaaa
1."probleme sa dokumentacijom" u vrsti ugovora koji je sačinjen po principu da ista firma i projektuje i izvodi radove?
2. "dodatne tadove" a nema objašnjenja odakle proističu i da li je to u skaladu sa igovorom ili je na našu štetu?
3. "spor oko troškova" a nema objašnjenja kojih troškova i da li je to u skladu sa ugovorom ili je na našu štetu?
Kako to, tek tako usput...
Sloboda Vojvodini!
novosadjan
-
ovih dana se u pragu otvara most ka troji.
uporedite dizajn i turisticke mamce u srbiji sa ovim.
https://www.google.rs/search?q=prague+troja+bridge&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=t_76U_eKGIj34QTPsID4Bw&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1484&bih=790#q=prague+troja+bridge+&tbm=isch
Александар
Ivan
Ns posmatrač
Ajde istaraživačko novinarstvo, velike pare svih nas su u pitanju, pa da vidimo da li postoji prihvatljiv osnov za povećanje cene.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H